Popular Post Dr Paingiver Posted December 24, 2016 Member ID: 3,930 Group: Veterans Topic Count: 763 Content Count: 13,433 Reputation: 108,552 Achievement Points: 13,468 Days Won: 142 With Us For: 6,823 Days Status: Online Last Seen: 2 min ago Age: 68 Popular Post Posted December 24, 2016 Ξεκινάω με μιά φράση: "Εξαιρετικό κόμικ, εξαιρετικό"! Συνεχίζω με μία άλλη: "Δεν είναι Λούκυ Λουκ"! Τι εννοώ. Είναι ένα Γουέστερν κόμικ με πρωταγωνιστή τον Λούκυ Λουκ, αλλά με ελάχιστη σχέση με τον Λούκυ Λουκ που ξέρουμε. Καταρχάς δεν είναι (με εξαίρεση μία σκηνή) χιουμοριστικό κόμικ. Είναι ενήλικο κόμικ. Ο Μπονόμ πέρνει από το χέρι τον Λούκυ Λούκ και του δίνει μιά άλλη διάσταση. Το σενάριο περιέχει πολλά κλισέ που τα συναντάμε σε Γουέστερν ταινίες κατά κόρον, όμως για πρώτη φορά (αν δεν κάνω λάθος) σε ιστορία Λούκυ Λουκ υπεισέρχεται η εικόνα του θανάτου. Όσοι περιμένουν να δουν μιά ακόμα κλασική ιστορία του, ας το ξεχάσουν. Καθήστε να απολαύσετε ένα γουέστερν, σοβαρό και συναρπαστικό. Το διάβασα δύο φορές και ναι, θα το ξαναδιαβάσω. Μπράβο στον Μπονόμ για την διαχείριση του θρυλικού Λούκυ. Η έκδοση σκληρόδετη και ιλουστρασιόν, είναι πολύ καλή. Ίσως να ήθελε μεγαλύτερο σχήμα (γιατί είναι μικρότερο από αυτό της σειράς της Μαμούθ), αλλά μπράβο και στα Γράμματα για την έκδοση. Πάρτε την όλοι, δεν θα χάσετε. Υ.Γ. και ναι..... ο Λούκυ καπνίζει, δεν σταχίζει! 57 1 Quote
Laz33 Posted December 24, 2016 Member ID: 31,613 Group: Members Topic Count: 60 Content Count: 5,828 Reputation: 46,102 Achievement Points: 6,027 Days Won: 129 With Us For: 3,657 Days Status: Offline Last Seen: 16 hours ago Age: 42 Posted December 24, 2016 (edited) Το σενάριο περιέχει πολλά κλισέ που τα συναντάμε σε Γουέστερν ταινίες κατά κόρον, όμως για πρώτη φορά (αν δεν κάνω λάθος) σε ιστορία Λούκυ Λουκ υπεισέρχεται η εικόνα του θανάτου. Στους Παρανόμους του Morris είχαμε το θάνατο των "original" αδελφών Ντάλτον. Aπ΄όταν ανέλαβε το σενάριο ο Goscinny, κι έπειτα, δεν ξαναείδαμε σκοτωμό σε Λούκυ Λουκ. Φαίνεται πάντως απ΄το σκίτσο και το γενικότερο στυλ ότι δεν είναι κλασικό Λούκυ Λουκ. Έχει πάντως καλές κριτικές όπου κι αν είδα. Ψήθηκα να το πάρω και το παράγγειλα ήδη Edited December 24, 2016 by laz33 21 Quote
constantinople Posted December 24, 2016 Member ID: 11,736 Group: Moderator Topic Count: 122 Content Count: 6,425 Reputation: 67,484 Achievement Points: 5,501 Days Won: 326 With Us For: 6,013 Days Status: Offline Last Seen: 7 hours ago Age: 109 Posted December 24, 2016 Και ο Φιλ Ντεφερ "Ο Θεριστής" πέθαινε στο τέλος... Το παράγγειλα κι εγώ! 15 Quote
Lord Makro Posted December 24, 2016 Member ID: 2,066 Group: Honored Topic Count: 79 Content Count: 4,730 Reputation: 27,289 Achievement Points: 4,768 Days Won: 5 With Us For: 6,987 Days Status: Offline Last Seen: June 6 Age: 50 Posted December 24, 2016 Παύλο με έψησες... θα τιμηθεί στην πρώτη ευκαιρία 12 Quote
Laz33 Posted December 24, 2016 Member ID: 31,613 Group: Members Topic Count: 60 Content Count: 5,828 Reputation: 46,102 Achievement Points: 6,027 Days Won: 129 With Us For: 3,657 Days Status: Offline Last Seen: 16 hours ago Age: 42 Posted December 24, 2016 Και ο Φιλ Ντεφερ "Ο Θεριστής" πέθαινε στο τέλος... Δεν σκοτώθηκε ο Φιλ Ντέφερ. Στον ώμο χτυπήθηκε. 16 Quote
archon Posted December 24, 2016 Member ID: 9,911 Group: Members Topic Count: 36 Content Count: 2,591 Reputation: 27,484 Achievement Points: 2,637 Days Won: 13 With Us For: 6,242 Days Status: Offline Last Seen: 11 hours ago Age: 53 Posted December 24, 2016 Παύλο με έψησες... θα τιμηθεί στην πρώτη ευκαιρία Κοίτα να δεις που "έψησε" κι εμένα... Τελικά είναι κακή επιρροή... 12 Quote
Retroplaymo Posted December 26, 2016 Member ID: 31,159 Group: Veterans Topic Count: 282 Content Count: 5,004 Reputation: 33,059 Achievement Points: 5,005 Days Won: 99 With Us For: 3,895 Days Status: Offline Last Seen: November 7, 2020 Age: 48 Posted December 26, 2016 Παύλο με έψησες... θα τιμηθεί στην πρώτη ευκαιρία Κοίτα να δεις που "έψησε" κι εμένα... Τελικά είναι κακή επιρροή... Θελετε τριτο στην παρεα? Μπηκε στα "υποψην".... 13 Quote
Indian Posted December 26, 2016 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,421 Reputation: 111,187 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,431 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:08 PM Age: 44 Posted December 26, 2016 Και πάνω που έλεγα να σταματήσω τις αγορές (εκτός των κόμικς περιπτέρου) μέχρι το Comicdom...! Μάλλον δεν θα το πετύχω αυτόν τον στόχο...! 13 Quote
constantinople Posted December 26, 2016 Member ID: 11,736 Group: Moderator Topic Count: 122 Content Count: 6,425 Reputation: 67,484 Achievement Points: 5,501 Days Won: 326 With Us For: 6,013 Days Status: Offline Last Seen: 7 hours ago Age: 109 Posted December 26, 2016 Δεν σκοτώθηκε ο Φιλ Ντέφερ. Στον ώμο χτυπήθηκε. Έχεις δίκιο, θυμόμουνα τη σκηνή που τον κουβαλούσαν με τη σκάλα και νόμιζα ότι ήταν πεθαμένος... 9 Quote
BladeRunner1992 Posted December 26, 2016 Member ID: 25,407 Group: Members Topic Count: 14 Content Count: 345 Reputation: 4,196 Achievement Points: 345 Days Won: 0 With Us For: 5,105 Days Status: Offline Last Seen: May 13 Age: 34 Posted December 26, 2016 Είχα χρόνια να αγοράσω Λούκυ Λουκ (έχω πολλά τεύχη από τα παιδικά μου χρόνια και άλλα τα διαβάζω από όπου είναι ανεβασμένα στο ίντερνετ), αλλά αυτό έπρεπε να το πάρω! Υπέροχη σκληρόδετη έκδοση, γυαλιστερό χαρτί, τρομερό σχέδιο, εξαιρετικά χρώματα και... Λούκυ Λουκ, φυσικά! Λοιπόν, εκτός από την εμφάνιση, και η ιστορία είναι πολύ ενδιαφέρουσα και καλογραμμένη, με δράση, μυστήριο, μια-δυο εκπλήξεις, και καθόλου μα καθόλου παιδική. Αυτό το Λούκυ Λουκ είναι πιο ρεαλιστικό, πιο σκοτεινό, πιο μαύρο. Το σχέδιο, όπως είπα, πάρα μα πάρα πολύ καλό, λεπτομερές, αποτυπώνει στην εντέλεια την "Άγρια Δύση". Όσον αφορά την πλοκή, ο Λούκυ Λουκ βρίσκεται στην Φρόγκι Τάουν για να περάσει την νύχτα του. Και ίσως να ερευνήσει την ληστεία μιας άμαξας, που μετέφερε χρυσάφι. Όλοι στην πόλη βλέπουν τον θρυλικό Λούκυ Λουκ και παθαίνουν την πλάκα τους, όμως οι αδελφοί Μπόουν, που λύνουν και δένουν στην πόλη, τον βλέπουν σαν εμπόδιο στα όποια σχέδια τους... Αν σας προτείνω να το διαβάσετε; Οπωσδήποτε! 8.5/10 20 Quote
apetoussis82 Posted December 27, 2016 Member ID: 30,580 Group: Members Topic Count: 46 Content Count: 1,872 Reputation: 13,600 Achievement Points: 1,987 Days Won: 7 With Us For: 4,213 Days Status: Offline Last Seen: 7 hours ago Age: 43 Posted December 27, 2016 [...] για πρώτη φορά (αν δεν κάνω λάθος) σε ιστορία Λούκυ Λουκ υπεισέρχεται η εικόνα του θανάτου. [...] Ο Λούκυ σκότωσε τον κοντό από τους αρχικούς Ντάλτον στο πρωτότυπο του Μορρίς { σφαίρα στο κεφάλι, λίμνη αίματος κλπ } αλλά αυτό λογοκρίθηκε και αφαιρέθηκε από την ιστορία που εν τέλει εκδόθηκε (βλέπε εδώ). Και οι 4 από αυτούς τους Ντάλτον, θάβονται στο τέλος της ιστορίας, αλλά η ζωή τους τερματίστηκε παρασκηνιακά και όχι σε πρώτο πλάνο. Η μόνη άλλη φορά που ο Λούκυ Λουκ σκότωσε μπροστά στα μάτια μας, ήταν στην ιστορία με τον Σωσία του, όπου φυσικά καθάρισε τον σωσία του. Σε μερικές ιστορίες παρατηρούνται και εύστοχοι πυροβολισμοί σε ινδιάνους, αλλά σε πολύ διακριτικό σχέδιο, και φυσικά δεν σχολιάζεται κάτι σχετικά. Πληθώρα θανάτων παρουσιάζεται στην ιστορία "Η επιστροφή των αδελφών Ντάλτον", αλλά άλλος κρατάει το πιστόλι, όχι ο Λούκυ. Σε μερικές άλλες ιστορίες σχολιάζονται κάποιοι -συνήθως πρόσφατοι- θανάτοι, από φυσικά ή άλλα αίτια. Αν θα έπρεπε να υπολογίσω πόσοι θανάτοι παρατηρούνται/αναφέρονται σε όλες τις ιστορίες του Λούκυ Λουκ, θα έλεγα κάπου μεταξύ 10 και 20, αλλά μια σίγουρη απάντηση θέλει μια γερή επανάληψη (και στην παρούσα φάση, όλα τα τεύχη της συλλογής μου βρίσκονται εδώ και 3 μήνες στη διαδικασία της μετακόμισης). 18 Quote
DaDiRa Posted December 27, 2016 Member ID: 31,052 Group: Veterans Topic Count: 121 Content Count: 2,070 Reputation: 15,209 Achievement Points: 2,070 Days Won: 1 With Us For: 3,960 Days Status: Offline Last Seen: June 18, 2025 Age: 28 Posted December 27, 2016 Το διάβασα και εγώ. Κατά βάση με καλύπτουν οι παρατηρήσεις του BladeRunner1992. Έχω πολλούς μήνες να διαβάσω Λούκυ Λουκ και ποτέ δεν διάβαζα συστηματικά, οπότε δεν μου είναι και πολύ εύκολο να κάνω σύγκριση, αλλά σε ό,τι αφορά το σχέδιο νομίζω ότι είναι πιο λεπτομερές και μια δόση πιο ρεαλιστικό. Το σενάριο αρκετά καλό, προσωπικά έκανα διάφορες υποθέσεις όσο το διάβαζα, αλλά σε καμία δεν έπεσα ακριβώς μέσα. Έχει και κάποιες εκπλήξεις που χωρίς να είναι τρομερές δεν τις περιμένεις και πολύ. Πάντως η υπόθεση κύλησε ευχάριστα και το ότι το διάβασα μαζεμένο χωρίς να κουραστώ μου λέει ότι έκαναν καλή δουλειά. Αυτό που δεν μου άρεσε είναι η εξήγηση στο τέλος. Ήταν όλη μαζεμένη και φαινόταν λιγάκι βεβιασμένη για να βγάλει συναίσθημα. Τίποτα που να χαλάει την υπόλοιπη εμπειρία, όμως. Οι φίλοι του Λούκυ Λουκ δεν πιστεύω να μην το τιμήσετε. Οι υπόλοιποι θα έλεγα να του ρίξετε μια ματιά, είναι ένα ενδιαφέρον western. 15 Quote
Laz33 Posted December 27, 2016 Member ID: 31,613 Group: Members Topic Count: 60 Content Count: 5,828 Reputation: 46,102 Achievement Points: 6,027 Days Won: 129 With Us For: 3,657 Days Status: Offline Last Seen: 16 hours ago Age: 42 Posted December 27, 2016 (edited) Εϊμαι μεγάλος φαν του Λούκυ Λουκ(παιδιόθεν).Αλλά της κλασικής σειράς Λούκυ Λουκ.Αυτής δηλαδή που δημιούργησε ο Morris κι έφτασε στο απόγειό της ο Goscinny.To "Ποιος Σκότωσε τον Λούκυ Λουκ" θα το διαβάσω αλλά δεν ξέρω πως να το αντιμετωπίσω.Να το συγκρίνω με τα υπόλοιπα ΛΛ ή να το θεωρήσω κάτι εντελώς διαφορετικό, που απλά έχει τον ΛΛ ως πρωταγωνιστή;Για μένα αυτό είναι μεγάλο στοίχημα και είμαι πραγματικά περίεργος να το διαβάσω.Αν η ιστορία είναι καλή και ταυτόχρονα διατηρεί σε μεγάλο βαθμό το ύφος των ΛΛ, τότε θα είναι επιτυχία για μένα.Αν η ιστορία είναι καλή αλλά δεν έχει σχέση με τον κλασικό ΛΛ, τότε δεν θα το λάβω σοβαρά υπόψιν μου σαν άλμπουμ.Τι εννοώ εν κατακλείδι.Δεν θέλω να διαβάσω απλά μια καλή ιστορία western. Θέλω να διαβάσω μια καλή ιστορία Λούκυ Λουκ.Κι ας είναι λίγο πιο ρεαλιστική απ΄τις άλλες. Αυτό δεν με πειράζει Edited December 27, 2016 by laz33 13 Quote
constantinople Posted December 29, 2016 Member ID: 11,736 Group: Moderator Topic Count: 122 Content Count: 6,425 Reputation: 67,484 Achievement Points: 5,501 Days Won: 326 With Us For: 6,013 Days Status: Offline Last Seen: 7 hours ago Age: 109 Posted December 29, 2016 (edited) Το πήρα σήμερα και το διάβασα μονορούφι. Το είχα ανάγκη αυτό το τεύχος. Και σίγουρα υπάρχει κοινό για τέτοιου είδους ιστορίες. Για μας που μεγαλώσαμε με τον Λούκυ Λουκ αλλά οι τελευταίες τριανταφεύγα ιστορίες του μας είχαν κουράσει, ίσως γιατί πια μεγαλώσαμε και, πως να το κάνεις, δεν μπορείς πια να γελάς με τα ίδια και τα ίδια αστεία, με τους ίδιους Ντάλτον σε εκατό παραλλαγές της ίδιας ιστορίας και με τον, πλέον υπερήρωα (όπως έχει μετατραπεί) Λούκυ Λουκ. Λοιπόν το τεύχος είναι σοβαρό και συνειδητά low-key, ιδίως στο τέλος. Φαίνεται να απευθύνεται στο παιδί που γέλαγε με τα καμώματα και τα παθήματα των ιστοριών του Λούκυ Λουκ αλλά που πλέον έχει μεγαλώσει και απομακρυνθεί από το παιδικό χιούμορ ( το οποίο κυριαρχούσε όλο και περισσότερο με κάθε τεύχος της μετά-Goscinny εποχής. Πόσα χρόνια έπρεπε να περάσουν για να δούμε τον "Ντόλη" να συμπεριφέρεται σαν κανονικό άλογο; ). Δεν είναι τυχαίο ότι, έστω και σε ένα πάνελ, γίνεται αναφορά στους original Ντάλτον και τον Φιλ Ντεφερ. Ο Λούκυ Λουκ εκείνων των ιστοριών είχε ακόμα μια πρώιμη σοβαρότητα, έναν ρεαλισμό ας πούμε που κράταγε τα πόδια του χαρακτήρα σε επαφή με τη γη και που λίγο-λίγο "εξατμίστηκε" αργότερα. Το μειονέκτημα της έκδοσης: ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ. Χίλιες φορές να ήταν με μαλακό εξώφυλλο αλλά να ήταν στο μέγεθος ενός κανονικού Λούκυ Λουκ. Το βλέπεις ότι τα πάνελ ασφυκτιούν έτσι μικρά-μικρά που είναι και δεν σου επιτρέπουν να διαβάσεις το τεύχος με την άνεση που του αξίζει. Θα έπρεπε να δίνουν κι έναν μεγεθυντικό φακό δώρο με κάθε τεύχος. Κατά τη γνώμη μου αξίζει μια θέση στη βιβλιοθήκη κάθε φαν του Λούκυ Λουκ αλλά και γενικά των ιστοριών γουέστερν. Edited December 29, 2016 by constantinople 23 Quote
Manitou Posted January 1, 2017 Member ID: 2,322 Group: Members Topic Count: 25 Content Count: 5,335 Reputation: 42,006 Achievement Points: 5,409 Days Won: 109 With Us For: 6,963 Days Status: Offline Last Seen: 36 min ago Age: 47 Posted January 1, 2017 Υπεροχο. Απλα υπέροχο. Απλα οπως ειπαν και αλλοι φιλοι ασφυκτιουσε σε τοσο μικρο μεγεθος. Η εκδοση πολυτελεστατη. Αν ηταν σε μεγαλο μεγεθος θα ηταν διαμαντι 16 Quote
doxaios Posted January 1, 2017 Member ID: 264 Group: Members Topic Count: 22 Content Count: 251 Reputation: 966 Achievement Points: 253 Days Won: 0 With Us For: 7,150 Days Status: Offline Last Seen: May 1, 2025 Age: 43 Posted January 1, 2017 Είναι κάπου η τιμή και δεν την βλέπω;; 7 Quote
Indian Posted January 1, 2017 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,421 Reputation: 111,187 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,431 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:08 PM Age: 44 Posted January 1, 2017 Η Πρωτοπορία το έχει στα 8€ με την έκπτωση...! 15 Quote
GeoTrou Posted January 2, 2017 Member ID: 30,061 Group: Veterans Topic Count: 464 Content Count: 6,111 Reputation: 54,241 Achievement Points: 6,111 Days Won: 49 With Us For: 4,436 Days Status: Offline Last Seen: August 4, 2019 Age: 31 Posted January 2, 2017 Πριν ανακοινωθεί η ελληνική έκδοση, σκόπευα να κάνω scanlation και είχα ήδη μεταφράσει ένα σημαντικό κομμάτι του κόμικ. Έτσι, πριν από λίγο το διάβασα εν τάχει, από περιέργεια. Γαλλικά δε μιλάω γρι, αλλά λίγο το google translate, λίγο η αδελφή μου με βοήθησαν. Έτσι, με κάθε επιφύλαξη και σεβασμό στη μεταφράστρια, θεωρώ ότι η απόδοση ήταν άστοχη σε μερικά σημεία. Π.χ. στο πέμπτο καρέ της σελίδας 9 ο ξενοδόχος λέει «Να 'στε καλά», ενώ στο πρωτότυπο υπάρχει μια έκφραση που θα μπορούσε να μεταφραστεί ως «Γαμώτο» ή «Που να πάρει η οργή», γιατί εκείνη τη στιγμή βλέπει τον Τζέιμς που μπουκάρει με το όπλο. Τελείως λαθος δηλαδή. στο τελευταίο καρέ της σελίδας 12, ο Ντοκ λέει «Είναι πολύ δυσεύρετο αγαθό στα μέρη μας», ενώ στα γαλλικά χρησιμοποιείται η λέξη bled. Στο πλαίσιο του Φαρ Ουέστ δεν ξέρω πώς θα μπορούσε να μεταφραστεί, αλλά στα ελληνικά είναι κάτι σαν το υποτιμητικό «κατσικοχώρι». Ο τίτλος. Στα γαλλικά σημαίνει «Ο Άνθρωπος που Σκότωσε τον Λούκυ Λουκ» και προσωπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο. Το μέγεθος είναι δυστυχώς μικρό για το όμορφο σχέδιο του Bonhomme. Έτυχε μάλιστα πριν μερικές μέρες να πιάσω στα χέρια μου τη γαλλική έκδοση, η οποία είναι εντυπωσιακότατη. Πιο μεγάλη από τα δικά μας Λούκυ Λουκ για να καταλάβετε. Όλα αυτά, μην τα εκλάβετε ως γκρίνια. Δε συνηθίζω να σκάβω τόσο πολύ για να βρω αρνητικά σε κόμικς που έτσι κι αλλιώς λάτρεψα. Η γνώμη μου δεν άλλαξε από την πρώτη ανάγνωση, πρόκειται όχι μόνο για ένα πολύ ωραίο tribute στον αγαπημένο μας καουμπόη, αλλά και ένα εξαιρετικό, αυτόνομο γουέστερν. 22 Quote
Lord Makro Posted January 3, 2017 Member ID: 2,066 Group: Honored Topic Count: 79 Content Count: 4,730 Reputation: 27,289 Achievement Points: 4,768 Days Won: 5 With Us For: 6,987 Days Status: Offline Last Seen: June 6 Age: 50 Posted January 3, 2017 Το διάβασα μονορούφι χωρίς να καταλάβω πώς πέρασε η ώρα (και είμαι και αργός στο διάβασμα ) Πραγματικά υπέροχο κόμικ, από κάθε άποψη! 15 Quote
kwtsos Posted January 3, 2017 Member ID: 25,002 Group: Veterans Topic Count: 158 Content Count: 2,118 Reputation: 21,811 Achievement Points: 2,118 Days Won: 3 With Us For: 5,176 Days Status: Offline Last Seen: March 21, 2020 Age: 33 Posted January 3, 2017 Παρα πολυ καλο κομικ! Το διαβασα σε χρονο dt, πολυ ωραιο σχεδιο και υποθεση. Οπως ειπαν και οι προηγουμενοι ειναι σαν να διαβαζεις ιστορια γουεστερν, το χιουμοριστικο στοιχειο απουσιαζει σε μεγαλο βαθμο. Οσο και αν φαινεται απιστευτο εχω διαβασει ελαχιστα απο τα αλμπουμ του Λουκυ Λουκ και τα περισσοτερα απο αυτα οταν ημουν 6-7 χρονων, οποτε ειναι βεβαιο πως εχασα σχεδον ολες τις αναφορες σε προσωπα και καταστασεις απο τις αλλες περιπετειες. Παρολα αυτα με μπριζωσε να διαβασω και τα "κανονικα" αλμπουμακια Μονο αρνητικο το μεγεθος καθως το σχεδιο εδειχνε να ασφυκτια μεσα σε τοσο μικρα καρε. kwtsoκλιμακα 9/10 18 Quote
thor77 Posted January 3, 2017 Member ID: 25,318 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 1,436 Reputation: 10,580 Achievement Points: 1,470 Days Won: 1 With Us For: 5,123 Days Status: Offline Last Seen: 1 hour ago Age: 49 Posted January 3, 2017 Και εμένα μου άρεσε πολύ, αλλά δεν με ενθουσίασε το φινάλε. Συμφωνώ ότι το βασικό παράπονο ήταν το μέγεθος της σελίδας. 12 Quote
demiscy Posted January 4, 2017 Member ID: 8,571 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 450 Reputation: 1,827 Achievement Points: 450 Days Won: 0 With Us For: 6,349 Days Status: Offline Last Seen: March 28, 2023 Age: 45 Posted January 4, 2017 Δεν το βρίσκω πουθενα στην Κύπρο.. ακομα και το PUBLIC τίποτα.. 5 Quote
germanicus Posted January 4, 2017 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1,677 Content Count: 28,570 Reputation: 192,260 Achievement Points: 27,559 Days Won: 761 With Us For: 7,148 Days Status: Offline Last Seen: Thursday at 02:27 PM Age: 54 Posted January 4, 2017 Θα διαφωνήσω με όλους (ή έστω αυτή η αίσθηση μου έχει δοθεί ). Ομολογουμένως διαβάζεται ευχάριστα. Πολλά πράγματα όμως διαβάζονται ευχάριστα. Λειτουργεί όμως, όσο λειτουργεί, καθαρά ως φόρος τιμής στον ΛΛ. Έτσι και δεν ήταν ο ήρωας ο ΛΛ αλλά ο Τζώνυ Μποϋ, όχι μόνο δεν θα ασχολούταν σχεδόν κανείς, αλλά πολύ το αμφιβάλω εάν θα διάβαζα τόσο θετικά σχόλια από όσους θα ασχολούντουσαν. Έχω δει καλύτερους φόρους τιμής σε χαρακτήρες, έχω δει και χειρότερους. Αυτό εδώ ήταν ένας οκ. Μη τυχόν και τρομάξουμε όσους έχουν συνηθίσει το ανάλαφρο χιουμοριστικό πρωτότυπο Θα προτιμούσα μια πιο gritty προσέγγιση, κάτι σαν την ιστορία του Stalner στο Uderzo ο σχεδιαστής του Αστερίξ. Είδα χθες το μέγεθος της έκδοσης στη Λέσχη (γιατί το διάβασα στο αγγλικό scanlation). Τα γαλλοβελγικά φτιάχνονται για να διαβάζονται σε πολύ διαφορετικό φορμά. Μέχρι και οι Αμερικάνοι το έχουν καταλάβει επιτέλους και έχουν σταματήσει να τα βγάζουν σε μέγεθος υπερηρωικού. Μια που διαβάστηκε, μια που πέρασα καλά, μια που θα το ξεχάσω 6/10 Βάλτε στις αναζητήσεις σας το Ντουράνγκο και τη σειρά Γουέστερν της Μαμούθ εάν θέλετε καλό γουέστερν BD τόσο απλά 20 1 Quote
rorschach Posted January 4, 2017 Member ID: 30,213 Group: Banned Topic Count: 18 Content Count: 2,379 Reputation: 12,801 Achievement Points: 2,379 Days Won: 1 With Us For: 4,365 Days Status: Offline Last Seen: January 15, 2018 Posted January 4, 2017 Θα διαφωνήσω με όλους (ή έστω αυτή η αίσθηση μου έχει δοθεί ). Ομολογουμένως διαβάζεται ευχάριστα. Πολλά πράγματα όμως διαβάζονται ευχάριστα. Λειτουργεί όμως, όσο λειτουργεί, καθαρά ως φόρος τιμής στον ΛΛ. Έτσι και δεν ήταν ο ήρωας ο ΛΛ αλλά ο Τζώνυ Μποϋ, όχι μόνο δεν θα ασχολούταν σχεδόν κανείς, αλλά πολύ το αμφιβάλω εάν θα διάβαζα τόσο θετικά σχόλια από όσους θα ασχολούντουσαν. 5 Quote
Θλιμμένος Μπούφος Posted January 4, 2017 Member ID: 19,150 Group: Members Topic Count: 54 Content Count: 2,169 Reputation: 11,744 Achievement Points: 2,179 Days Won: 0 With Us For: 5,456 Days Status: Offline Last Seen: 9 hours ago Age: 30 Posted January 4, 2017 Έχω δει καλύτερους φόρους τιμής σε χαρακτήρες, έχω δει και χειρότερους. Αυτό εδώ ήταν ένας οκ. Μη τυχόν και τρομάξουμε όσους έχουν συνηθίσει το ανάλαφρο χιουμοριστικό πρωτότυπο Θα προτιμούσα μια πιο gritty προσέγγιση, κάτι σαν την ιστορία του Stalner στο Uderzo ο σχεδιαστής του Αστερίξ. Βάλτε στις αναζητήσεις σας το Ντουράνγκο και τη σειρά Γουέστερν της Μαμούθ εάν θέλετε καλό γουέστερν BD τόσο απλά Δεν νομίζω ότι ο σκοπός τους ήταν να φτιάξουν κάτι τόσο ρεαλιστικό. Στο σχέδιο για παράδειγμα, αν και ο Bonhomme είναι γενικά εξαιρετικός, εδώ αφήνει πολλά backgrounds μονόχρωμα όπως έκανε και ο Morris. Συμφωνώ πάντως ότι αν και μου άρεσε αρχικά σαν ιδέα δεν με ενθουσίασε όσο θα ήθελα. 15 Quote
PhantomDuck Posted January 4, 2017 Member ID: 2,414 Group: Veterans Topic Count: 206 Content Count: 5,735 Reputation: 46,637 Achievement Points: 5,832 Days Won: 48 With Us For: 6,954 Days Status: Offline Last Seen: 3 hours ago Age: 39 Posted January 4, 2017 Σε σκαν που το διάβασα, μου άρεσε υπερβολικά. Δεν νομίζω ότι έχει νόημα να συζητάμε για το πώς θα μας φαινόταν εάν δεν υπήρχε ο Λουκ μέσα της. Είναι μία ιστορία του Λούκυ Λουκ, κομμένη και ραμμένη για τα μέτρα του, η οποία παρεμπιπτόντως διαδραματίζεται την περίοδο που έκοψε το κάπνισμα και άρχισε το «στάχισμα». Για αυτόν τον ήρωα φτιάχτηκε, με το όποιο ιστορικό υπόβαθρο και την όποια αναγνωρισιμότητα έχει. Αν ήταν κάποιος άλλος ήρωας, θα μιλούσαμε για κάποια άλλη ιστορία. Και αυτό που θέλει να δείξει, το δείχνει πολύ καλά κατ' εμέ. Άλλα γουέστερν κόμικ δεν έχω διαβάσει (όπως αυτά που προτείνει ο Germ), επομένως δεν μπορώ να κρίνω με βάση αυτά. Όμως σαν ένας πολυετής αναγνώστης του Λούκυ Λουκ, η συγκεκριμένη ιστορία μου άρεσε υπερβολικά και με ενθουσίασε. Σαφώς και μπορεί να υπάρχουν καλύτερα πράγματα εκεί έξω, όμως αυτό προϋποθέτει να το ψάχνεις λίγο το θέμα. Ενώ αυτή η ιστορία, είναι ένα αξιοπρεπές γουέστερν, και ταυτόχρονα ένας φόρος τιμής με μία ωραία υπόθεση και μία εναλλακτική παρουσία ενός κλασικού ήρωα. Για άτομα σαν και του λόγου μου, το ανάγνωσμα ήταν πολύ δυνατό. Στάνταρ θα το αγοράσω πάραυτα για την βιβλιοθήκη (και για να στηρίξουμε την προσπάθεια), όμως με ξένισε κι εμένα το μικρό μέγεθος. Ας ήταν σε χαρτόδετο, αλλά ας είχε τουλάχιστον το μέγεθος των τευχών της Μαμούθ. Θα κέρδιζε πάρα πολύ. 21 Quote
jimakoszs97 Posted January 4, 2017 Member ID: 31,217 Group: Members Topic Count: 41 Content Count: 1,481 Reputation: 10,965 Achievement Points: 1,502 Days Won: 1 With Us For: 3,861 Days Status: Offline Last Seen: Tuesday at 06:50 PM Age: 1 Posted January 4, 2017 Στα αγγλικά έχει μεταφραστεί από την Europe Comics που πουλάει μόνο digital. Ωστόσο νομίζω πως μπορεί να αγοράσει κάποια άλλη εταιρία τα δικαιώματα για να κυκλοφορήσει την έντυπη έκδοση. 11 Quote
φλοκ Posted January 4, 2017 Member ID: 26,001 Group: Veterans Topic Count: 100 Content Count: 7,235 Reputation: 86,952 Achievement Points: 7,256 Days Won: 165 With Us For: 4,989 Days Status: Online Last Seen: 15 min ago Age: 59 Posted January 4, 2017 Ακουσα την συμβουλή του Δρ.Πονοδότη ,του οποίου την γνώμη για τα κομικς εκτιμώ πολυ (μόνο την γνώμη όμως ) και αγόρασα σήμερα το κομικ . Για μια ακόμα φορά είχε δίκιο σ αυτό που πρότεινε! Το διάβασα μονορούφι .... Στις καλές κριτικές που έχουν γράψει τα παιδιά παραπάνω θέλω να προσθέσω και τη δική μου . Πολύ καλό από κάθε άποψη . Σαν ιστορία ,σχέδιο ,ποιότητα έκδοσης αλλά και τιμή για μένα είναι σχεδόν άριστο . Σίγουρα θα ήθελα να ήταν σε μεγαλύτερο φορμα αλλά ο.κ δεν μπορούμε να τα χουμε όλα ....Δεν πειράζει. Δεν είναι άλλο ένα Λουκυ Λουκ ,παρ όλο που ήρωας είναι ο μοναχικός καου μπόυ .Εχει όλα τα στοιχεία ενός καλού Γουέστερν και η σύνδεσή του με τον Λουκυ Λουκ είναι αριστοτεχνική θα έλεγα. Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους. 21 Quote
ΚΟΜΙΞ Posted January 4, 2017 Member ID: 25,682 Group: Members Topic Count: 146 Content Count: 4,279 Reputation: 27,546 Achievement Points: 4,325 Days Won: 12 With Us For: 5,043 Days Status: Offline Last Seen: 4 hours ago Posted January 4, 2017 Διαβάζω τα σχόλια μέρες τώρα. Και το σχέδιο αλλά και τα σχόλια από εδώ με παροτρύνουν να το αγοράσω. 10 Quote
Kurdy Malloy Posted January 7, 2017 Member ID: 31,428 Group: Moderator Topic Count: 60 Content Count: 3,628 Reputation: 27,370 Achievement Points: 2,541 Days Won: 14 With Us For: 3,750 Days Status: Offline Last Seen: 3 hours ago Age: 55 Posted January 7, 2017 @ GeoTrou Η έκφραση Bon sang στα γαλλικά είναι αρκετά συνηθισμένη και η πιο κοντινή μετάφραση είναι (αναλόγως με τα συμφραζόμενα) το "Έλα Χριστέ και Παναγιά" ή "Για όνομα" 12 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.