Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αίθουσα Νικητών


Δημοφιλές περιεχόμενο

Εμφάνιση περιεχομένου με τη μεγαλύτερη φήμη από το 24/02/2019 σε όλους τους τομείς

  1. Πριν 2 χρόνια είχα ανεβάσει την συλλογή μου (είναι στη σελίδα 41 ? ) για να την μοιραστώ μαζί σας , αλλά και για να με κινητοποιήσω ώστε να μπω στη διαδικασία να την οργανώσω και να την κάνω πιο λειτουργική και ευπαρουσίαστη. Από τότε συνέβηκαν αρκετές αλλαγές όσο αφορά τις συλλεκτικές μου συνήθειες . Άρχισαν να μου αρέσουν τα αγάλματα και η Original Art . Όπως θα δείτε δεν υπάρχει άλλος χώρος και θα πρέπει να προσέξω ώστε να μην γίνει παραφορτωμένο. Ειδικά με τα αγάλματα είναι ένα θέμα. Έχω 3 σε preorder και θα πρέπει να μην μπουν άλλα στο δωμάτιο. Για κάδρα έχω λίγο τοίχο ακόμα και θα τον εκμεταλλευτώ. Θα δω γενικά πως θα συνεχίσω με τα σχέδια γιατί είναι πραγματικά ένα κομμάτι που μου αρέσει πάρα πολύ. Φυσικά έχω ξοδέψει χρόνο και χρήματα (σίγουρα περισσότερα από όσο επιτρέπει η οικονομική μου κατάσταση) ,αλλά ευτυχώς πλέον υπάρχει ανταμοιβή και πραγματικά νοιώθω πολύ ωραία με την πάρτη μου. Θα προσπαθήσω σιγά σιγά να βάλω σχόλια στις φωτό με edit του αρχικού ποσστ. edit : Να πω ότι πάρα πολλά αγαπημένα μου κομικς (image ,vertigo , Goon, Batman , Daredevil , indie κτλ ) δεν φαίνονται γιατί υπάρχουν μόνο σε τεύxη. Τα τελευταία χρόνια είναι επιλογή μου η συλλογή σε τεύχη ( αρκετές φορές μόνο το no 1) και η ανάγνωση cbr στο tablet. Φυσικά προσπαθώ να αγοράζω κάποια αυτόνομα ''graphic novels'' και κάποιες εκδόσεις που πιστεύω ότι αξίζουν. Επίσης να ευχαριστήσω τον Άγγελο από το Star Comics . Πραγματικός επαγγελματίας. To comic room . Μέχρι πριν λίγο καιρό το λέγαμε αποθήκη... Αν υπήρχαν οι φωτογραφίες από το 2017 θα βλέπατε ότι όντως ο συγκεκριμένος χώρος ήταν σαν μια μισοπαρατημένη αποθήκη. Έχω ρίξει πολύ σκέψη για το πως θα μπορούσα να το διαμορφώσω ώστε να μπορέσω να χαρώ και την συλλογή δίσκων και cd που ήταν θαμένη - παρατημένη εκεί μέσα . Το σπάσιμο της καφέ βιβλιοθήκης στα 2 ώστε να ελευθερωθεί ο τοίχος για κάδρα και να μείνει σαν μπουφές για να τοποθετηθούν τα μεγάλα αγάλματα σε συνδυασμό με το kallax που έβαλα στη μέση του δωματίου για τους δίσκους πραγματικά ήταν η τέλεια λύση. Τώρα όντως μπορώ να αράξω να ακούσω μουσική (μάλιστα θα ξανααρχίσω να αγοράζω βυνίλια - όχι δεν είμαι hipster) και να διαβάσω με την ησυχία μου. 3 long boxes τα οποία προς το παρόν δεν έχω που να τα βάλω. Τα στόλισα με 6 oversized editions. Μάλλον θα τα αφήσω έτσι. Τα κουτιά είναι από Star comics και Boxes in action. Το σχεδιάκι είναι από τον Douglas Paszkiewicz ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΕΣ ΝΑΝΟΥΡΙΣΜΑ The Crow - James O' Barr , Hate - Peter Bagge V for Vendetta - David Lloyd - Χωρίς την λίγο κάπως υπογραφή του, αλλά με το V σε κύκλο , Concrete - Paul Chadwick , Batman - David Finch , Usagi Yojimbo - Stan Sakai , Judge Dredd - Carlos Ezquerra , Daredevil - Alex Maleev , Scalped - RM Guera. κατάφερα να βάλω στην ντουλάπα 8 long boxes , 2 magazine size , 1 Graded books και 1 short. Υπάρχουν και άλλα κουτιά (10 short και 3 κούτες με 9 της ελευθεροτυπίας) που θα μπουν στην ντουλάπα από πάνω όταν αυτή αδειάσει... Στο σαλόνι εδώ τέλος !
  2. Η τρίτη ετήσια ψηφοφορία των μελών μας για να αναδείξουμε τα καλύτερα κόμικς της περσινής χρονιάς ανά κατηγορία μόλις τελείωσε και έφτασε και η ώρα του απολογισμού, όπως κάναμε πέρυσι και πρόπερσι. Στην πρώτη κατηγορία, Ελληνικό άλμπουμ αυτοτελές ή όχι είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα μονομαχία ανάμεσα σε δύο κόμικ με παρεμφερή θεματολογία. Τελικά, νικητής ανακηρύχθηκε το κόμικ Λήσταρχοι με σχετικά μικρή διαφορά από το 1800. Και τα δύο κόμικ αφήσανε πολύ πίσω όλα τα υπόλοιπα και το γεγονός ότι καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα συνεχιστούν και μέσα στο 2019 ανεβάζει τις πιθανότητες να δούμε μια επανάληψη της ίδιας μονομαχίας του χρόνου. Να λοιπόν, που το ελληνικό γουέστερν είναι παρόν και δυνατό Από εκεί και μετά είχαμε αρκετές ισοψηφίες στις επόμενες θέσεις. Εντύπωση μου προκάλεσε ότι τα θεωρητικά φαβορί δεν κατάφεραν να συναγωνιστούν τους δύο πρώτους νικητές. Εγώ ψήφισα τα 1800, Μυστικά του Βάλτου, τις δύο Νύφες τους Δράκουλα και το Συλλέκτη, αφού αυτά ξεχώρισα από όσα ελληνικά άλμπουμ διάβασα φέτος, σε μια ακόμα ιδιαιτέρως παραγωγική χρονιά για τα ελληνικά κόμικς. Σε αυτήν την κατηγορία ψήφισαν 82 μέλη. Στη δεύτερη κατηγορία τις Αυτοτελείς Μεταφρασμένες Εκδόσεις, έπεσαν κυριολεκτικά κορμιά . Η προαιώνια"¨κόντρα BD - υπερηρωικών έληξε με τα πρώτα να καταλαμβάνουν την πρωτιά, αλλά τα δεύτερα έχουν οριακά περισσότερες θέσεις στην πρώτη πεντάδα. Τελικά, με βραχεία κεφαλή, νικητής ήταν Ο Θάνατος του Στάλιν, με δύο ψήφους διαφορά από το The Infinity Gauntlet και τρεις από το Χ-ΜΕΝ: Το Έπος του Μαύρου Φοίνικα , αμφότερα κλασικά και σεβάσμια υπεηρωικά κόμικς. Θεωρώ ότι θα ήταν μεγάλη μου παράλειψη εάν δεν κάνω και αναφορά στα The Punisher: Οι δουλέμποροι και Λούκυ Λουκ: Ο Ντόλης δεν απαντάει πια, δύο επίσης εξαιρετικά κόμικς, τα οποία συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα παίρνοντας επίσης, πολλούς ψήφους. Εγώ εκτός από τα 5 πρώτα, ψήφισα επίσης τα εξαιρετικά κατά τη γνώμη μου, Υπομονή και Η Πρηνής Θέση του Σκοπευτή. Γενικά, παρατηρούμε πόσα πολλά και ενδιαφέροντα ξένα κόμικς κυκλοφορούν κάθε χρόνο στα ελληνικά και ευελπιστώ να συνεχιστεί αυτή τη τάση. Σε αυτήν την κατηγορία ψήφισαν 72 μέλη. Η τρίτη κατηγορία είναι η Καλύτερη Σειρά (δηλαδή πάνω από 10 τεύχη). Εδώ, παρά την παρουσία δύο περσινών νικητών, του Ερίκ Καστέλ, νικητή σε αυτήν την κατηγορία πέρυσι, αλλά και των Απάντων του Ρομάνο Σκάρπα, περσινού νικητή στην κατηγορία Limited Series (η έκδοση μεταφέρθηκε στην κατηγορία των σειρών, αφού συνεχίστηκε και ξεπέρασε τα 10 τεύχη), η ψηφοφορία κατέληξε σε παράσταση για έναν ρόλο, αφού ο Κόρτο Μαλτέζε άφησε πίσω του όλους τους άλλους από πάρα πολύ νωρίς. Πρώτος λοιπόν ο Κόρτο, δεύτερος ο Σκάρπα και τρίτος - να η μεγάλη έκπληξη! - ο Ντύλαν Ντογκ, που αποδεικνύει ότι έχει κάποιο κοινό στην χώρα μας. Κόρτο, Ντύλαν Ντογκ, Μίστερ Νο ήταν οι δικές μου επιλογές και εύχομαι του χρόνου να υπάρξουν ακόμα περισσότερες επιλογές για να ψηφίσουμε. Σε αυτή την κατηγορία ψήφισαν 77 μέλη. Η τέταρτη κατηγορία είναι τα Limited Series, δηλαδή οι σειρές έως 10 τεύχη. Λιγότερες οι υποψηφιότητες εδώ και επίσης υπήρξε ένας ξεκάθαρος νικητής, η Βαλκυρία, που από πολύ νωρίς πήρε κεφάλι, αφήνοντας αρκετά πίσω τη δεύτερη σε ψήφους έκδοση, το Editors Choice: Κλασική Βιβλιοθήκη Ντίσνεϋ, ενώ καμία άλλη έκδοση δεν ξεπέρασε τις 10 ψήφους. Πάντως, και σε συνδυασμό με την κατηγορία των Σειρών, παρατηρούμε μια στροφή σε εκδόσεις εφημερίδων ή βιβλιοπωλείου. Δυστυχώς, με εξαίρεση τα κόμικς της Ντίσνεϋ και πάρα τις προσπάθειες των εκδόσεων Μικρός Ήρως και Anubis, οι οποίες κάνουν πολύ στοχευμένες κινήσεις, σχεδόν κανείς δεν τολμά πλέον να κυκλοφορήσει κόμικς στα περίπτερα και αυτό σημαίνει πολλά... Βαλκυρία και ξερό ψωμί από εμένα, τίποτα άλλο από όσα διάβασα σε αυτήν την κατηγορία δεν με ικανοποίησε τόσο πολύ. ώστε να το ψηφίσω, εύχομαι όμως να αλλάξουν τα πράγματα στο μέλλον. Σε αυτήν την κατηγορία ψήφισαν 72 μέλη. Η πέμπτη κατηγορία, οι Αυτοεκδόσεις, είναι αυτή που παραδοσιακά συγκεντρώνει τις περισσότερες υποψηφιότητες, κάτι αναμενόμενο με βάσει τον οργασμό που ευτυχώς παρατηρείται στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια σε αυτόν τον τομέα και φυσικά η περασμένη χρονιά δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Με απροσδόκητα και εντυπωσιακά υψηλό ποσοστό και συντρίβοντας κάθε άλλη υποψηφιότητα, νικητής ήταν το Ghost Emergency, καταγράφοντας τεράστια διαφορά από τη δεύτερη έκδοση, το Πόναν ο Μάρμαρος: Η Επέλαση των Μαρμάρων και από το Hard Porn - A Mini Pornographic Novel, ενώ καμία άλλη έκδοση δεν μπόρεσε να ξεπεράσει τις 10 ψήφους. Δυστυχώς, εγώ δεν έχω διαβάσει κανένα από τα τρία πρώτα. Ψήφισα τα Butterfly Effect, Born to Die, Fallen Light 3, Rεμπετοκρατία 3, Στα Βαθιά Ρέματα και τους Χάρτινους Κύκνους, τα οποία όλα μου άρεσαν σχεδίν εξίσου, αν και αν ήταν να διαλέξω μόνο ένα, θα διάλεγα το Butterfly Effect. Εύχομαι οι Έλληνες κομίστες να έχουν πάντα κέφι και όρεξη και να μας προσφέρουν ωραία, αλλά και πολύ προσεγμένα φανζίν, όπως κάνουν τώρα. Σε αυτήν την κατηγορία ψήφισαν 91 μέλη, τα περισσότερα από κάθε άλλη κατηγορία. Σε αντίθεση με τις Αυτοεκδόσεις, η έκτη κατηγορία, οι Γελοιογραφίες, είναι αυτή που συνήθως συγκεντρώνει τις λιγότερες ψήφους και αυτή που επιφύλαξε τη μεγαλύτερη ίσως έκπληξη (για εμένα τουλάχιστον) αφού το Πατουσάκια και άλλα ερωτικά σκίτσα κόντραρε μέχρι τέλους τον περσινό και προπέρσινο νικητή Αρκά και την επίτομη έκδοση του Φεβρουαρίου και των Δώδεκα Μηνών και τελικά ισοψήφισε μαζί του, προσφέροντάς μας το πρώτο εξ ημισείας βραβείο στις ψηφοφορίες μας Δεν έχω διαβάσει κανένα από τα δύο, συνεπώς η δική μου ψήφος πήγε στο Ναπολέων και Ασημίνα - Το άλλο μου μισώ, που μου θύμισε πολύ τον παλιό Αρκά. Με το ρυθμό που συνεχίζει ο Αρκάς, σίγουρα θα έχουμε και άλλα άλμπουμ του. από την άλλη όμως μακάρι να δούμε και άλμπουμ από άλλους γελοιογράφους, αφού είναι ένα είδος που έχει ευδοκιμήσει ιδιαίτερα στη χώρα μας. Σε αυτήν την κατηγορία ψήφισαν 47 μέλη, τα λιγότερα από κάθε άλλη κατηγορία. Καλά όλα αυτά, αλλά η στιγμή που όλοι περιμένατε, η μητέρα όλων των ψηφοφοριών ήταν στην έβδομη κατηγορία, τις Ανθολογίες και τα Πολυθεματικά. Μπλεκ και Μπλε Κομήτης, δυο διαφορετικές προσεγγίσεις, δύο διαφορετικές γενιές, δύο διαφορετικά κοινά, δύο άλλοι κόσμοι - όπως ανέφερε και ο totally_wired - ή μήπως όχι; Πηγαίναν ψήφο-ψήφο για το μεγαλύτερο διάστημα της ψηφοφορίας, αλλά τελικά πήρε προβάδισμα ο Μπλεκ και κατάφερε όχι μόνο να το κρατήσει, αλλά και να το διευρύνει. Μπροστά στους δύο μονομάχους, οι υπόλοιπες υποψήφιες εκδόσεις δεν είχαν καμία τύχη, ούτε καν τα Ρίγη δεν μπόρεσαν να φτάσουν σε διψήφιο αριθμό ψήφων. Άλλη μια μονομαχία, που θα επαναληφθεί και του χρόνου. Μπλε Κομήτη ψήφισα και εύχομαι να μακροημερεύσουν και οι δύο πολύ καλές εκδόσεις, που στολίζουν τα περίπτερά μας. Σε αυτήν την κατηγορία ψήφισαν συνολικά 79 μέλη. Φέτος ψήφισαν συνολικά 163 διαφορετικά μέλη του φόρουμ σε τουλάχιστον μια από τις κατηγορίες, αριθμός αισθητά ανεβασμένος σε σχέση με πέρυσι και πρόπερσι. Αρχικά, διευκρινίζω ότι οι δημοσκοπήσεις έχουν κλειδωθεί και όποια σχόλια θέλετε να κάνετε, μπορείτε να τα κάνετε σε αυτό εδώ το θέμα. . Και θεωρώ τα σχόλιά σας απαραίτητα για να βελτιωθεί αυτή η προσπάθεια που κάνουμε Χαίρομαι πάρα πολύ, που παρά τα μεγάλα προβλήματα της χώρας μας, μπορούμε ακόμα να απολαμβάνουμε ένα σημαντικό αριθμό εκδόσεων κόμικς, πολλά από τα οποία είναι και πολύ ποιοτικά, όπως φαίνεται από τις δικές σας προτιμήσεις. Μην ξεχάσετε λοιπόν, να διαβάσετε ό,τι αγοράσετε το 2019, επειδή η δημοσκόπηση για την τρέχουσα χρονιά έχει ήδη αρχίσει να στήνεται Θα θέλαμε και τις δικές σας γνώμες και παρατηρήσεις σε αυτό το θέμα, αφού η γνώμες σας είναι πολύ σημαντικές για εμάς και θα μας βοηθήσουν να κάνουμε αυτές τις ψηφοφορίες ακόμα καλύτερες και αντιπροσωπευτικότερες. Επιπλέον, επαναλαμβάνω σχεδόν αυτολεξεί όσα είχα γράψει και πέρυσι και πρόπερσι με την ελπίδα να γίνουν πραγματικότητα: Θα ήθελα επίσης να υπενθυμίσω ότι δικαίωμα συμμετοχής στην ψηφοφορία είχαν όλες οι εκδόσεις που κυκλοφόρησαν μέσα στο 2018 και είχαν παρουσίαση στο φόρουμ. Δεν είμαστε σε θέση ούτε εμείς να γνωρίζουμε με απόλυτη βεβαιότητα ποιες εκδόσεις κυκλοφόρησαν μέσα σε κάποια χρονιά, εκτός εάν γίνει παρουσίαση εδώ μέσα. αν λοιπόν, δεν είδατε κάποια έκδοση που διαβάσατε και σας άρεσε, θυμηθείτε την επόμενη φορά, που θα διαβάσετε κάτι, να κάνετε μια παρουσίαση, για να ενημερωθούμε και να την έχουμε υπόψη μας και εμείς. Ελπίζουμε να έρθει η μέρα που όλοι οι εκδοτικοί οίκοι ή/και οι δημιουργοί, οι οποίοι κυκλοφορούν κάποιο κόμικς να μας στέλνουν κάποιο αντίτυπο για τη βιβλιοθήκη της Λέσχης, έτσι ώστε να έχουμε κι εμείς μια ακόμα πληρέστερη εικόνα της εκδοτικής παραγωγής, αλλά δυστυχώς είμαστε ακόμα πολύ μακρυά από αυτή τη στιγμή. Επίσης, για την ώρα, δεν έχουμε τη δυνατότητα να συμπεριλάβουμε κόμικς που είναι μέσα σε περιοδικά, ούτε webcomics, αν και πολύ θα το επθυμούσαμε. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα τα μέλη της ΔΟ, γιατί όλοι, ο καθένας με τον τρόπο του, με βοήθησαν να στήσω τις δημοσκοπήσεις, κυρίως όμως θα ήθελα να ευχαριστήσω τους (κατ' αλφαβητική σειρά) @Dr Paingiver (ο οποίος έφτιαξε τις αρχικές λίστες). @germanicus (ο οποίος ήταν πάντα παρών, όποτε τον χρειάστηκα)και @Θρηνωδός (ο οποίος κρατούσε τις λίστες διαρκώς ενημερωμένες) χωρίς τη βοήθεια των οποίων δεν θα υπήρχαν οι ψηφοφορίες. Και φυσικά, θέλω να ευχαριστήσω ολόψυχα όλους εσάς που ψηφίσατε και βοηθάτε στη θεσμοθέτηση των Βραβείων μας. Άντε, και του χρόνου, με ακόμα περισσότερα και ακόμα καλύτερα κόμικς
  3. Kurdy Malloy

    Νέος γαλλικός Ποπάι!

    28/2/2019 κυκλοφόρησε στη Γαλλία ένα νέος Ποπάι. Όπως είναι πλέον αναμενόμενο, μιλάμε για πλήρες ξαναγράψιμο του ήρωα, νέα ματιά, ρεαλισμό και όλα τα σχετικά. Υπάρχει Πόλντο, παππούς, Όλιβ φυσικά, τα στοιχεία υπάρχουν. Το σχέδιο είναι λογικό να ξενίσει τους φαν.104 σελίδες σε σενάριο Αντουάν Οζανάμ και σχέδιο Λελίς. Αμφότεροι δε μου λένε κάτι. Το δείγμα που υπάρχει στο Bedetheque:
  4. Ionas Aggelis

    Νέα από την εκδοτική "Μικρός Ήρως" (2019)

    Έφτασε και το trailer του Μπλεκ Νο3! Και από 4 Απριλίου σε περίπτερα και βιβλιοπωλεία... Στα περιεχόμενά του περιλαμβάνει πέρα από τα 9 ήδη γνωστά (από το #02), και το κόμικ "Ο Ίσκιος" των Alberto Ongaro & Hugo Pratt () ενώ από Έλληνες καλλιτέχνες θα έχουμε έργο του Κωνσταντίνου Σκλαβενίτη! Σημαντικότερη προσθήκη είναι δίχως δεύτερη σκέψη το "Ο Μικρός Κυνηγός" του Μπλεκ, που πρόκειται για μία ιστορία EsseGesse δημιουργημένη στις αρχές του 1954, δηλαδή πριν καν δημιουργηθεί ο Μπλεκ, και έχει πρωταγωνιστή τον Ρόντυ, με την πρώτη του αποτυπωμένη στο χαρτί περιπέτειά του να έρχεται και στην χώρα μας (να σημειωθεί πως δεν έχει ξαναδημοσιευθεί ποτέ άλλοτε σε καμία χώρα έως και σήμερα, μετατρέπεοντάς σε all-time-classic). Πολλά πολλά μπράβο! Στο σύνολο τα περιεχόμενα του περιοδικού: - Μπλεκ - Ο Μικρός Κυνηγός των EsseGesse - Μάντυ Ρίλεϋ - Γαλαζοπράσινη των R. Collins & E. Gracia Seijas - Λ-Ο - Πήγασος 4-Ω του Σ. Ορνεράκη - Στον Κόσμο Μου του Κ. Σκλαβενίτη - Ο Υπεράνθρωπος - Η Γέφυρα (μέρος Β') του Θ. Κόλλια - Ο Ίσκιος - Ενάντια Στον Υπέρτατο των Alberto Ongaro & Hugo Pratt - Φάντομ - Οι 5 Ημέρες Του Δράκου (μέρος Γ') των C. Dixon & G. Nolan - Δικαστής Ντρεντ - Δύναμη Πυρός των G. Ennis & C. Mcneil - Ταρζάν - Ματωμένη Δίκη του J. Kubert - Στορμ - Ο Ζωντανός Πλανήτης των M. Lodewijk & D. Lawrence - Το Παιδί Πάνθηρας των T. Tully & M. Western, E. Bradbury Και ακόμη: - Κόμικς Νέα - Στήλη Νούμερο 1: "Γκολ" του Νίκου Δημ. Νικολαΐδη - Αφιερώμα: "Μια Ημέρα Στην Ανγκουλέμ" του Λεωκράτη Ανεμοδουρά - Συνέντευξη: Κώστας Σκλαβενίτης - The Pop Corner του Μάνου Νομικού - Εύθυμη Σελίδα του Βαγγέλη Σαΐτη Η ανακοίνωση στην ιστοσελίδα Υ/Γ: το εξώφυλλο είναι πανέμορφο...
  5. constantinople

    CONAN - ΕΠΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ

    Το κείμενο στο οπισθόφυλλο: -------------------------------------------------------- Λοιπόν... τι να πει κανείς γι'αυτό το μεγαθήριο των 356 σελίδων που περιέχει κάποιες από τις καλύτερες ιστορίες του μαυρομάλλη βάρβαρου! Παραθέτω τα περιεχόμενα και τη λίστα των ιστοριών: Όπως γράφει και ο εκδότης, όλες οι ιστορίες που περιέχονται είχαν δημοσιευθεί στο παρελθόν στη σειρά CONAN - ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΝΟΣ ΘΡΥΛΙΚΟΥ ΗΡΩΑ, και είναι οι ακόλουθες: 1. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΚΥΚΛΟΥ - από τον Β΄ τόμο των Χρονικών, σελίδες 117 Έχει δημοσιευθεί ξανά στην Ελλάδα στα ΚΟΝΑΝ Ο ΒΑΡΒΑΡΟΣ Νο. 121 και 122 (Ο Μαύρος Κύκλος) Το πρωτότυπο δημοσιεύθηκε στα Savage Sword of Conan No. 16, 17, 18 και 19 2. Ο ΠΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΕΛΕΦΑΝΤΑ - από τον Α΄ τόμο των Χρονικών, σελίδες 41 Έχει δημοσιευθεί ξανά στην Ελλάδα στο Super Conan Νο. 43 και στο ΚΟΝΑΝ του Καμπανά Νο.4 Το πρωτότυπο δημοσιεύθηκε στο Savage Sword of Conan No. 24 3. ΜΙΑ ΜΑΓΙΣΣΑ ΘΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ - από τον Α΄ τόμο των Χρονικών, σελίδες 56 Έχει δημοσιευθεί ξανά στην Ελλάδα στα Super Conan Νο. 49 και 50 Το πρωτότυπο δημοσιεύθηκε στο Savage Sword of Conan No. 5 4. Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ - από τον Γ΄ τόμο των Χρονικών, σελίδες 46 Έχει δημοσιευθεί ξανά στην Ελλάδα στο Super Conan Νο. 39 Το πρωτότυπο δημοσιεύθηκε στο Savage Sword of Conan No. 7 5. ΣΤΟ ΟΡΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ - από τον Ε΄ τόμο των Χρονικών, σελίδες 25 Έχει δημοσιευθεί ξανά στην Ελλάδα στο ΚΟΝΑΝ Ο ΒΑΡΒΑΡΟΣ Νο. 128 (Η Προδοσία) Το πρωτότυπο δημοσιεύθηκε στο Savage Sword of Conan No. 3 (και έγχρωμο στο Conan the Barbarian Annual No.3) 6. Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΗΣ ΘΕΑΣ-ΓΑΤΑΣ - από τον Δ΄ τόμο των Χρονικών, σελίδες 17 Πριν δημοσιευθεί στα Χρονικά, δεν είχε εκδοθεί ξανά στην Ελλάδα! Το πρωτότυπο δημοσιεύθηκε στο Savage Sword of Conan No. 9 7. ΣΙΔΕΡΕΝΙΕΣ ΣΚΙΕΣ ΣΤΟ ΣΕΛΗΝΟΦΩΣ - από τον Δ΄ τόμο των Χρονικών, σελίδες 45 Έχει δημοσιευθεί ξανά στην Ελλάδα στο Super Conan Νο. 41 (Φεγγαρόφωτο με σιδερένιες σκιές) Το πρωτότυπο δημοσιεύθηκε στο Savage Sword of Conan No. 4 Το εξώφυλλο του τόμου προέρχεται από το Savage Sword of Conan No. 47 Το χαρτί είναι ελαφρά κιτρινισμένο για να θυμίζει παλαιό βιβλίο, η ποιότητα εκτύπωσης είναι εξαιρετική, τα γράμματα CONAN στο εξώφυλλο και τη ράχη είναι σε χρυσό μεταλλικό χρώμα και ανάγλυφα. Μάλιστα είναι το πιο... χοντρό Ελληνικό βιβλίο κόμικ σε μέγεθος BD που πρόσθεσα στη βιβλιοθήκη μου! Το υλικό που περισσεύει από τους 5 πρωτότυπους τόμους των Χρονικών χωρά σε άλλον ένα τόμο ανάλογου μεγέθους που φαντάζομαι πως θα ακολουθήσει αν αυτός εδώ πάει καλά σε πωλήσεις. Για όσους δεν είχαν προμηθευθεί τους αρχικούς τόμους, ο παρόν ογκώδης τόμος είναι ανεκτίμητος! Συστήνεται ανεπιφύλακτα!
  6. Οι εκδόσεις Οξύ, σε συνεργασία με το φόρουμ μας και την Λέσχη Φίλων Κόμικς, θα διαθέσουν ένα (1) δωρεάν αντίτυπο του επερχόμενου Original Sin σε έναν τυχερό. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να δηλώσετε ενδιαφέρον συμμετοχής μέσα στο θέμα που έχει ανοίξει στο φόρουμ greekcomics.gr και μόνο εκεί. Οι απαντήσεις στο facebook και τα υπόλοιπα social media της λέσχης, δεν λαμβάνουν μέρος στον διαγωνισμό. Ο διαγωνισμός θα κρατήσει μέχρι τις 4 Μαρτίου του 2019 και ο νικητής θα επιλεχθεί με ένα από τα προγράμματα τυχαίας παραγωγής αποτελεσμάτων που υπάρχουν στο net. Το αντίτυπο θα διατεθεί μόλις το παραλάβουμε από την εκδοτική. Η παραλαβή θα γίνει στον χώρο της λέσχης. ------------- Edit 05-03-2019: Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε και ο νικητής είναι ο @Dredd. -------------------------------- Original sin Ποιος σκότωσε τον Παρατηρητή; «ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΚΑΛΕΣ, ΠΑΛΙΟΜΟΔΙΤΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΥΠΕΡΗΡΩΩΝ, ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ». —ComicVine.com Η ΠΙΟ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ MARVEL! Ο Ουάτου, ο μυστηριώδης διαστημικός θεός που παρατηρεί όλη την ανθρωπότητα από το φεγγάρι, είναι… νεκρός. Ποιος σκότωσε τον Παρατηρητή; Ενώ ο Νικ Φιούρι ηγείται των ηρώων της Marvel σε μια έρευνα, άλλες δυνάμεις επιστρατεύονται και καινούρια ερωτήματα εγείρονται. Ποιος είναι ο Αθέατος; Τι έκλεψαν από την εστία του Παρατηρητή; Γιατί ετοιμάζει ο Μαύρος Πάνθηρας μια μυστική, δική του ομάδα, που περιλαμβάνει την Έμμα Φροστ, τον Τιμωρό και τον Δόκτορα Στρέιντζ; Το κοσμικό ανθρωποκυνηγητό του Φιούρι οδηγεί στο απώτερο άκρο του σύμπαντος, αλλά τη στιγμή που οι Εκδικητές νομίζουν ότι έχουν στριμώξει τον δολοφόνο τους, τα πάντα εκρήγνυνται. Τα μεγαλύτερα μυστικά του Σύμπαντος της Marvelαπελευθερώνονται, συγκλονίζοντας τους ήρωες μέχρι τα τρίσβαθα της ψυχής τους! Τι είδε ο Παρατηρητής; Ποιος τράβηξε τη σκανδάλη; Ποιο ήταν το Προπατορικό Αμάρτημα; Ανακαλύψτε τα όλα εδώ! Περιλαμβάνονται τα Original Sin #0-8 και υλικό από το Point One #1, γραμμένα από την πένα των Jason Aaron, Mark Waid και Ed Brubaker, και σχεδιασμένα από τουςMike Deodato Jr. με τους Jim Cheung και Javier Pulido. «ΜΙΑ ΣΚΟΤΕΙΝΗ, ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΗ, ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΟΛΑ ΟΣΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ». —Comicosity.com 16,5x25 240 σελίδες Συγγραφέας: Jason Aaron Σχέδιο: Mike Deodato
  7. Συγχαρητήρια @Dredd κέρδισες τον παρόν διαγωνισμό. Θα ακολουθήσουν και άλλοι.
  8. constantinople

    ORIGINAL SIN - ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ;

    Από την σύνοψη του εκδότη: ------------------------------------------------------ Πρόκειται για το πρώτο μέρος της Αγγλικής έκδοσης ORIGINAL SIN, η οποία εκτός από τα Point One #1 και Original Sin #0-8 που συναντάμε εδώ περιέχει επιπλέον τα Original Sin Annual 1, Original Sins #1-5 και Original Sin: Secret Avengers Infinite Comic #1-2, τα οποία φαντάζομαι πως μπορεί να δούμε σε έναν ακόμη τόμο αν τα δικαιώματα τους αγοράστηκαν όλα μαζί. Αν λοιπόν σας αρέσουν τα... ντετεκτιβικά μυστήρια και η ατμόσφαιρα παράνοιας, έλλειψης εμπιστοσύνης και υποψιών προς κάθε κατεύθυνση, θα τα βρείτε σε αυτό το graphic novel πλαισιωμένα από μπόλικες μάχες μεταξύ υπερηρώων, σε μια ακόμα άψογη έκδοση της Οξύ! Στις σελίδες του εμφανίζονται μεταξύ άλλων οι: Νόβα, Μαύρη Χήρα, Κάπταιν Αμέρικα, Πράγμα, Γούλβεριν (Λυκομάτης για τους παλιούς), Θωρ, Σπάιντερμαν, Νικ Φιούρι (ο άσπρος!), Ατρόμητος, Λουκ Κέιτζ, Άιρον Μαν, Χουλκ, Θύελλα, Άισμαν, Κίτυ Πράιντ, Γεράκι, Δρ. Στρέιντζ, Τιμωρός, Μαύρος Πάνθηρας, Έμμα Φροστ, Άντμαν, Στρατιώτης του Χειμώνα, Γκαμόρα, Ρόκετ Ρακούν, Ιππότης της Σελήνης. Ως έξτρα υλικό θα βρείτε συνολικά 15 ολοσέλιδα εξώφυλλα ή εναλλακτικά εξώφυλλα, τα οποία δημοσιεύονται ανά 1 ή 2 ανάμεσα σε καθένα από τα 10 τεύχη που περιλαμβάνονται στον τόμο, κάτι που θεωρώ καλύτερο από το να δημοσιευόταν όλα μαζί στο τέλος του τόμου όπως έχει γίνει σε άλλες εκδόσεις.
  9. constantinople

    CAPTAIN MARVEL - ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ

    Το κείμενο στο οπισθόφυλλο: -------------------------------------------------------- Πρόκειται για την ιστορία με την Κάπταιν Μάρβελ που θα δούμε στην ταινία που θα βγει φέτος. Το σκίτσο είναι συμπαθητικό και η έκδοση είναι στα υψηλά στάνταρντ ποιότητας που μας έχουν συνηθίσει η Anubis και η Οξύ. Στο τέλος περιέχει 6 σελίδες με εναλλακτικά εξώφυλλα. Μένει να δούμε το πόσο κοντά θα ακολουθεί η ταινία την πλοκή που παρουσιάζεται εδώ!
  10. Η κουτσή Μαρία, περιμένοντας τον Rosa, απολαμβάνει το latte της....
  11. καλησπέρα και απο εμένα. με την μετακόμιση στο νέο σπίτι αυτά είναι τα καινούρια τευχη που αγόρασα. ελπίζω στο μελλον μολις μπορέσω και βρω θήκες για όλα τα κομιξ μου να ανεβάσω κ εγώ μια καλή άποψη της βιβλιοθήκης μου.
  12. Πάει ο παλιός ο χρόνος Σε κάποια πόνεσε η καρδιά μου όταν μπήκε το tag gc βραβεία 2018 oh well. Vox populi, vox Dei Δεν θα το πάω κατηγορία-κατηγορία. Θα το πιάσω με βάση τα όσα έχω διαβάσει, ποια πράγματα ξεχώρισα από την περσινή εσοδία. Ποια κόμικ πιστεύω ότι θα τα μνημονεύω και το 2030 ως "ξεχωρίζει". Κατ'αρχάς δεν με συγκλόνισε τίποτα. Δεν υπήρχε ένα "Μπάτμαν αυτή η αδερφή 2" ή μια "Μαύρη Φουστανελα" που είχα πιάσει όποιον ήξερα και δεν ήξερα όταν είχαν βγει προ ετών στο Κόμικντομ και τους έλεγα "πάρτο! μαμάει". Τέτοια άλμπουμ βέβαια ή δεν βγαίνουν συχνά ή δεν χαμπαριάζεις πόσο καλά είναι όταν βγαίνουν Τα 2 πιο εύκολα που μου έρχονται στο νου είναι το 1800 και ο Μπλε Κομήτης. Αμφότερα έχουν τα ελαττώματά τους, αλλά αμφότερα τα βρήκα πολύ ιδιαίτερα. Θα ήθελα να είναι και ο ανανεωμένος/αναπαλαιωμένος Μπλεκ μέσα σε αυτή την κατηγορία, αλλά δεν έχω βρει ακόμα την κατάλληλη διάθεση για να τον διαβάσω. Ως ύλη (με εξαίρεση τον ομώνυμο ήρωα που δεν ανήκει στα φετίχ μου αλλά στα pasa tempo) μου θυμίζει τον λατρεμένο μου Σκορπιό. Από εκεί και πέρα η Οξυ γέμισε τον τόπο με μια απίστευτη ποικιλία πολύ δυνατών υπερηρωικών. Δεν βγήκαν X-Men μόνο για να βγούνε X-Men. Βγήκε ένα εξαιρετικό X-Men. Δεν βγήκε Punisher μόνο για να βγει Punisher. Βγήκε ένα εξαιρετικό Punisher. Το κακό είναι πως είναι πράγματα που ήδη ειχα διαβάσει, με είχαν ενθουσιάσει στο παρελθόν, οπότε τώρα δεν μπορώ να ενθουσιαστώ μαζί τους ως "καινούργιο". Black Panther, Infinity Gauntlet, Punisher και X-Men είναι πολύ δυνατά κόμικ. Αυτά πλαισιόνονται και από τον Θάνατο του Στάλιν όπου μου άρεσε το γαλλικό τόσο που το είχα παρουσιάσει πριν μάθω ότι θα έβγαινε στα Ελληνικά. Χαίρομαι πάρα πολύ που πήρε τόσους ψήφους. Ψάξτε διαβάστε κι άλλα κόμικ του Nury. Είναι εξαιρετικός και είναι κρίμα που δεν ειναι γνωστός στο Ελλάντα Βλέπεις (α) γράφει γαλλικά, (β) γράφει περιπέτειες και όχι κουλτούρα και ψηλά νοήματα (γ) με το που είπα το (β) φαντάζεστε που θα πάω το (γ) οποτε γ-το, πάρτυ κάνουμε, την έριξα την μπηχτή και το βουλώνω Τέλος, ένας τίτλος που δεν έχω διαβάσει, που θα ήθελα να έχω διαβάσει, που θα ήθελα να έχω στη συλλογή μου, που με έχει εντυπωσιάσει ως υλοποίηση (με βάση τις εικόνες που έχει μοιραστεί μαζι μας ο πολυτάλαντος καθηγητής τους) είναι το Ialysos Manga Schoolzine 3. Ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου. Μπορεί να είναι "μύθος" η φάση. Μπορεί να το βρω "μούφα" άμα το δω μπροστά μου. Δεν μου είναι όμως ασήμαντο, δεν μου είναι αδιάφορο. Είναι κάτι που πρόσεξα και που μάλλον θα μνημονεύω, με τους δικούς του όρους, και στο μέλλον
  13. Graphic novels: ένας αμφιλεγόμενος όρος με αμφισβητήσιμη χρησιμότητα Γιάννης Κουκουλάς Στο «Graphic Novels» o Paul Gravett επιλέγει μια σειρά από κόμικς που χαρακτηρίζει ως graphic novels, αν και κάποια από αυτά είχαν πρώτα δημοσιευτεί σε συνέχειες, άλλα είχαν δημιουργηθεί πριν επικρατήσει ο όρος και άλλα αποτελούν αυτοβιογραφίες ή δημοσιογραφικά ντοκουμέντα. Τα τελευταία χρόνια ο όρος «graphic novel» χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο από δημιουργούς και εκδότες για να χαρακτηρίσει και να περιγράψει ορισμένα κόμικς. Πώς προέκυψε μια τέτοια «αναγκαιότητα»; Και ποιο είναι το περιεχόμενο του όρου; Ανταποκρίνεται σε κάτι αντικειμενικά υπαρκτό ή αποτελεί ένα εκδοτικό τέχνασμα; Πριν από λίγες ημέρες πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Μπενάκη σε συνεργασία με το Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στο πλαίσιο της έκθεσης του Soloup με αφορμή το εξαιρετικό βιβλίο του «Ο Συλλέκτης: έξι διηγήματα για έναν κακό λύκο», ημερίδα με τίτλο «Τα graphic novels: Απαιτητικές αφηγήσεις από μια ώριμη φόρμα των κόμικς». Σε αυτήν πήραν μέρος ως ομιλητές Ελληνες δημιουργοί κόμικς, σχεδιαστές, σεναριογράφοι, εκδότες, πανεπιστημιακοί, δημοσιογράφοι κ.ά. και αναπτύχθηκε ένας έντονος και γόνιμος διάλογος για τις κατευθύνσεις των σύγχρονων κόμικς και ιδιαίτερα αυτών που (αυτο;)χαρακτηρίζονται graphic novels. Ο υπογράφων είχε την τιμή να πάρει μέρος στην ημερίδα και να υποστηρίξει την άποψη ότι ο όρος «graphic novel» στερείται νοήματος και περιεχομένου παρά τις αδιαμφισβήτητα καλές προθέσεις όσων τον χρησιμοποιούν. Προθέσεις, ωστόσο, που δεν έχουν και το ανάλογο αποτέλεσμα, καθώς η τεχνητή διάκριση που ακουσίως δημιουργείται ανάμεσα στα graphic novels και στα μη graphic novels οδηγεί σε κόμικς δύο ταχυτήτων χωρίς να υπάρχουν κριτήρια κανενός είδους για κάτι τέτοιο παρά μόνο η εκπεφρασμένη δήλωση ένταξης. Εξηγούμαι: Λίγο – πολύ, είναι σαφές σε όλους τι είναι τα κόμικς. Ακόμα κι αν δεν υπάρχει ένας κοινώς αποδεκτός ορισμός -και κάτι τέτοιο είναι αναπόφευκτο και ούτε κατά διάνοια αρνητικό-, η συντριπτική πλειονότητα των open minded αναγνωστών και φιλότεχνων μπορεί να αναγνωρίσει με βάση κάποια στοιχειώδη μορφικά χαρακτηριστικά την τέχνη των κόμικς και να τη διακρίνει από κάθε άλλη, όσο κι αν τα σύνορα ανάμεσα στις τέχνες γίνονται όλο και πιο δυσδιάκριτα και η ώσμωση ανάμεσά τους όλο και εντονότερη. Τα χαρακτηριστικά, όμως, είναι μορφικά, δεν αφορούν και δεν μπορεί να αφορούν το περιεχόμενο. Οι Έλληνες εκδότες του "Κόμικς ή Κόμιξ;" απαρνούνται τον όρο graphic novels του αγγλικού πρωτοτύπου μια και τότε (1999) δεν είχε ακόμη διευρυνθεί η χρήση του, επιλέγοντας αντ’ αυτού να αυτοϋπονομεύσουν το βιβλίο τους προσθέτοντας ένα άσκοπο «σχεδόν». Επειτα από δεκαετίες απαξίωσης και απόδοσης πολλαπλών και ποικίλων κατηγοριών εναντίον τους με κλισέ διαφόρων ειδών [γλωσσική ένδεια, παραλογοτεχνία, υποκουλτούρα, φτηνή τέχνη, pulp, «μικυμάου», ξενόφερτο είδος (!) κ.ά.], τα κόμικς κατάφεραν να εδραιωθούν στο πάνθεον των τεχνών, να αποκτήσουν έναν (μη αξιολογικό) αριθμό («ένατη τέχνη») και να κατακτήσουν το κοινό που μπορεί να μην ντρέπεται πια να τα διαβάζει. Μπήκαν στα καθωσπρέπει βιβλιοπωλεία, εκτέθηκαν σε μουσεία και χώρους τέχνης, έγιναν αντικείμενο μεγάλων φεστιβάλ και συνεδρίων, απασχόλησαν και απασχολούν καθηγητές, διανοούμενους, κριτικούς, ιστορικούς και θεωρητικούς. Για ποιο λόγο θα πρέπει να επινοηθεί ένας νεοπαγής χαρακτηρισμός για κάποια από αυτά; Και με ποια κριτήρια; Οταν ο Will Eisner το 1978 κυκλοφόρησε το «A Contract With God», χρησιμοποίησε τον όρο graphic novel για να περιγράψει το έργο του. Δεν ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκε αλλά ήταν αυτή που τον έκανε ευρύτερα γνωστό με αποτέλεσμα να διαδοθεί η χρήση του, με αργούς ρυθμούς αλλά σταδιακά αυξανόμενη διείσδυση. Ο όρος είχε χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν σε ορισμένες περιπτώσεις αλλά χωρίς ιδιαίτερη αποδοχή. Το παράδοξο είναι πως το βιβλίο του Eisner, αντίθετα με όσα υποστηρίζουν οι θιασώτες του όρου, δεν είναι μια ενιαία εκτενής αφήγηση αλλά μια σπονδυλωτή ιστορία που συντίθεται από τέσσερις αυτοτελείς μικρότερες! Στα τέλη της δεκαετίας του 1980, όμως, ο όρος άρχισε να χρησιμοποιείται από όλο και περισσότερους δημιουργούς για να χαρακτηρίσει κόμικς που έχουν μεγαλύτερη έκταση από τα συνηθισμένα comic books των 24 σελίδων, κυκλοφορούν απευθείας σε τόμο χωρίς προηγουμένως να έχουν εκδοθεί σε συνέχειες και έχουν κατά κανόνα πιο ενήλικη θεματολογία. Θεωρώ όλες αυτές τις διακρίσεις είτε τεχνικού τύπου είτε φορμαλιστικές. Ως προς την έκταση, ήδη από το 1828 ο Rodolphe Topffer είχε δημιουργήσει το «The Adventures of Obadiah Oldbuck», ένα βιβλίο που διαθέτει όλα τα προηγούμενα χαρακτηριστικά, ενάμιση αιώνα πριν από τον Eisner. Ο Harvey Kurtzman το είχε κάνει το 1959 με το «The Jungle Book» και καθαρά ενήλικο θέμα ενώ και άλλα βιβλία πριν από το 1978 θα μπορούσαν να έχουν χρησιμοποιήσει τον όρο αλλά δεν το έπραξαν. Η ανάγκη που κάλυψε η επινόηση ενός όρου κενού περιεχομένου ήταν περισσότερο η διεύρυνση του αναγνωστικού κοινού και η κατάκτηση των προκατειλημμένων απέναντι στα κόμικς έπειτα από δεκαετίες συνεχών επιθέσεων και διαρκούς αμφισβήτησης της αξίας τους ως μέσου και ως τέχνης από τους συντηρητικούς οπαδούς της καθαρότητας των τεχνών και από τους φοβικούς δασκάλους, φιλολόγους κ.λπ. ως προς την απώλεια των γλωσσικών δεξιοτήτων των παιδιών. Ο Stephen Weiner (αριστερά) προτείνει τα καλύτερα graphic novels εντάσσοντας σε αυτά comic strips, comic books και κάθε είδους κόμικς, ο Paul Gravett στο «1001 Comics» αποφεύγει τον όρο, ενώ οι Robert Weiner και Carrye Kay Syma συνδυάζουν κόμικς και «graphic novels» ως να επρόκειτο για δύο διαφορετικά είδη. Το εκδοτικό μάρκετινγκ είχε βρει τον τρόπο να πλασάρει το κρέας σαν ψάρι ώστε να μη νιώθουν τύψεις οι καταναλωτές του και έτσι πολλά κόμικς έγιναν graphic novels. Οποιαδήποτε άλλη τεχνητή διάκριση δεν βασίζεται σε αντικειμενικά στοιχεία ούτε σε καμιά (ανύπαρκτη) ουσιοκρατική ιδιότητα των graphic novels σε σχέση με τα «ταπεινά» κόμικς του παρελθόντος. Η άπαξ έκδοση δεν μπορεί να αποτελεί κριτήριο ποιότητας και η θεματολογία (πράγματι όλο και πιο διευρυμένη κατά τις τελευταίες δεκαετίες) δεν μπορεί να αποτελεί κριτήριο ωριμότητας μιας τέχνης. Οι απόψεις περί της ύπαρξης μιας, τάχα, εξελικτικής αλυσίδας στην ιστορία της τέχνης και κατ’ επέκταση στην ιστορία της τέχνης των κόμικς που (υποτίθεται πως) οδηγείται σε όλο και καλύτερες, πιο ώριμες μορφές και θεματολογίες στον εικοστό πρώτο αιώνα είναι παρωχημένες και ξεπερασμένες. Τα κόμικς είναι κόμικς (κολλάει γάντι ο τίτλος της σειράς του Τάσου Μαραγκού «Ολα Είναι Κόμικξς») ανεξάρτητα από το μέγεθός τους, το κοινό στο οποίο απευθύνονται και τον τρόπο με τον οποίο κυκλοφορούν. Τα manga, για παράδειγμα, που κυκλοφορούν εβδομαδιαίως σε τόμους εκατοντάδων σελίδων, θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν graphic novels σε συνέχειες; Ή μια σειρά comic strips, όπως το Krazy Kat του George Herriman που συνεχίστηκε επί 31 χρόνια ή τα Peanuts του Charles Schulz επί πενήντα χρόνια, δεν ήταν graphic novels και έγιναν ξαφνικά όταν συλλέχθηκαν σε τόμους; Παρά τις αναμφίβολα καλές προθέσεις των χρηστών του όρου graphic novel και παρά τα αριστουργηματικά έργα που έχουν παραχθεί κατά τις τελευταίες δεκαετίες ενδυόμενα τον όρο, η ομπρέλα των «κόμικς» είναι πιο ασφαλής και πιο ειλικρινής. Η απόπειρα να δοθεί ένα νέο όνομα σε κάτι που δεν είναι νέο ούτε ως προς τη μορφή του ούτε ως προς την έκτασή του ούτε ως προς το κοινό του ούτε ως προς τον τρόπο δημοσιοποίησής του, συσκοτίζει το παρελθόν του. Απαρνείται τις ρίζες του και χωρίς να το θέλει (ή ορισμένες φορές ακριβώς επειδή αυτό επιδιώκει με όρους ατομικού και οικονομικού συμφέροντος) τραβά μια διαχωριστική γραμμή ανάμεσα σε ένα ποιοτικά υποδεέστερο «πριν» (τα κόμικς) και ένα πιο πλούσιο και αξιόλογο «τώρα» (τα graphic novels) προαναγγέλλοντας ένα μεσσιανικά επικείμενο νεφελώδες «μετά» που θα είναι καλύτερο ακριβώς επειδή έπεται των προηγούμενων. Η ιστορία της τέχνης (και της ζωής των ανθρώπων) έχει ξεπεράσει σε μεγάλο βαθμό τέτοιες αντιλήψεις. Και όπως οι εποχές, έτσι και τα έργα τέχνης δεν μπορούν να κρίνονται με όρους «εξέλιξης» και «ωριμότητας». Υ.Γ.: Η γλωσσοπλαστική ικανότητα των Ελλήνων έχει οδηγήσει σε μια σειρά νεολογισμών, άλλων επιτυχημένων και άλλων λιγότερο: εικονογραφηγήματα (από τον Πέτρο Μαρτινίδη), εικονιστορήματα, εικονιστορίες, εικοναφηγήματα, γραφικές νουβέλες, γραφιστικές νουβέλες και πάει λέγοντας. Θα προτιμήσουμε για πάντα τον όρο κόμικς. Άκλιτο και αμετάφραστο. Πηγή
  14. GreekComicFan

    Νέες κυκλοφορίες από τις εκδόσεις Οξύ (2019)

    Λοιπόν, καταχωρήθηκε αυτό. (ISBN:978-960-436-624-8). Captain Marvel - Πιο ψηλά, πιο μακριά, πιο γρήγορα Τίτλος :Captain Marvel - Πιο ψηλά, πιο μακριά, πιο γρήγορα Τύπος Μέσου:έντυπο / ΒΙΒΛΙΟ Εκδότης:Αθήνα [GR] : Εκδόσεις Οξύ Α.Ε. / Brainfood Εκδοτική ΜΕΠΕ ISBN:978-960-436-624-8 Γλώσσες :Ελληνική (gre) Ημ/νία Παραχώρησης :27/02/2019 Πρόκειται για αυτό, το οποίο περιέχει το Storyline στο οποίο η Κάρολ Ντάνβερς αποφάσισε να υιοθετήσει το όνομα του Captain Marvel (edit: μπερδεύτηκα με τα εξώφυλλα. Πρόκειται για το πρώτο trade από το δεύτερο volume με την Κάρολ Ντάνβερς ως Captain Marvel), οπότε σε περίπτωση που αναρωτιόσασταν γιατί δεν επέλεξε αυτό η Anubis για κυκλοφορία, τώρα ξέρετε. Α, και θα βγει σε περίπου δυο βδομάδες με το Έθνος της Κυριακής. πιθανόν "σπασμένο" σε δύο μέρη.
  15. Χρόνια αναρωτιομουν αν θα πετύχω κανένα αντίτυπο.
  16. Ας ποστάρω και εγώ αυτά που πήρα το τελευταίο μήνα, για να μη το ξεχάσω. Πολύ καλός μήνας. Μπήκε δυνατά το 2019... Από αυτά έχω ξεκινήσει μόνο το Gotham Central. Πολύ ωραίο μέχρι στιγμής! Είχα διαβάσει κάπου ότι αν αξίζει να έχεις ΕΝΑ Οmnibus της DC, είναι αυτό. Νομίζω δικαιολογεί αυτή την άποψη. Το του Claremont έφυγε το Δεκέμβρη για υπογραφή!!
  17. mr-d

    Νέες κυκλοφορίες από την Jemma Press (2019)

    σπαρταράει το νέο εξώφυλλο φόρος τιμής στο ++++
  18. kostas1969

    ΜΠΛΕΚ

    06Μαρ 19 Έφτασε το τρίτο τεύχος του Μπλεκ! Έφτασε το τρίτο τεύχος της νέας εποχή! Συνεχίζοντας στην ίδια γραμμή που χαράξαμε από το πρώτο τεύχος, το Μπλεκ #3 έρχεται με προσθήκη ενός ήρωα (Ο Ίσκιος), το Β' μέρος της ιστορίας του Υπερανθρώπου, μια εμβρυακή ιστορία του Μπλεκ με πρωταγωνιστή τον Ρόντυ, συνέντευξη και κόμικς του Έλληνα δημιουργού Κωνσταντίνου Σκλαβενίτη και πολλά ακόμη. Πιο αναλυτικά το Μπλεκ #3 περιλαμβάνει: - Μπλεκ - Ο Μικρός Κυνηγός των EsseGesse - Μάντυ Ρίλεϋ - Γαλαζοπράσινη των R. Collins & E. Gracia Seijas - Λ-Ο - Πήγασος 4-Ω του Σ. Ορνεράκη - Στον Κόσμο Μου του Κ. Σκλαβενίτη - Ο Υπεράνθρωπος - Η Γέφυρα (μέρος Β') του Θ. Κόλλια - Ο Ίσκιος - Ενάντια Στον Υπέρτατο των Alberto Ongaro & Hugo Pratt - Φάντομ - Οι 5 Ημέρες Του Δράκου (μέρος Γ') των C. Dixon & G. Nolan - Δικαστής Ντρεντ - Δύναμη Πυρός των G. Ennis & C. Mcneil - Ταρζάν - Ματωμένη Δίκη του J. Kubert - Στορμ - Ο Ζωντανός Πλανήτης των M. Lodewijk & D. Lawrence - Το Παιδί Πάνθηρας των T. Tully & M. Western, E. Bradbury Και ακόμη: - Κόμικς Νέα - Στήλη Νούμερο 1: "Γκολ" του Νίκου Δημ. Νικολαΐδη - Αφιερώμα: "Μια Ημέρα Στην Ανγκουλέμ" του Λεωκράτη Ανεμοδουρά - Συνέντευξη: Κώστας Σκλαβενίτης - The Pop Corner του Μάνου Νομικού - Εύθυμη Σελίδα του Βαγγέλη Σαΐτη Το Μπλεκ #3 μπορείτε να το προπαραγγείλετε εδώ και οι αποστολές θα ξεκινήσουν από την Πέμπτη 4 Απριλίου. Απλά ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ! Πηγη: www.mikrosiros.gr
  19. @ikarukani το public δεν έχει με την καμία τέτοια υπερσυλλογή απο τις πιο υπερτουμπανοκορυφαίες συλλογές που έχω δει! Ίσως η αγαπημένη μου συλλογή εδω μέσα, που θα μου παρει κανα δυο μέρες να τη χαζεψω προσεκτικα. Άψογο το comic room!
  20. Καταλαβαίνω τι λες Νομίζω όμως πως είναι άδικο να αντιμετωπίζεται ο Rosa ως ξαναζεσταμένη σούπα (διότι κάπως έτσι βγαίνει αυτό το "πρώτη φορά". Το οποίο φαίνεται να το μοιράζονται κι άλλοι ). Βραβευμένος με Eisner και πολυλατρεμένος σε αυτή εδώ τη χώρα. Μην το κάνουμε "Κόμιξ, α ξαναδημοσιεύουν πράγματα που εγώ έχω". Δεν είναι εύκολο να έρθει (έχουμε προσπαθήσει πολλάκις να τον ξαναφέρουμε στη Λέσχη). Είναι απίστευτα πολλοί αυτοί που δεν τον έχουν δει και ψοφάνε να τον δούνε. Της επι χρήμασι είχε γίνει όταν τον είχε φέρει ο Τερζο, της επι χρήμασι είχε γίνει όταν ήρθε στη Λέσχη. 18:00 είχε πει ότι θα κατέβαζε τα μολύβια, 18:08 υπήρχε ακόμα κόσμος απ'έξω Από αυτό εδώ το ποστ μου Εάν έχεις όρεξη να δεις κι άλλα βιντεάκια ή να δεις το τόπικ αναφορικά με την επίσκεψη και το σοκ-και-δεος όσων πόσταραν εκεί 757 άτομα πήραν νουμερο για υπογραφή (από αυτούς που δεν ήταν μέλη της Λέσχης που κάποιοι είχαν μπει νωρίτερα) και υπέγραφε για αυτούς τους 757 από τις 11 το πρωί μέχρι τις 18 έλεγε το πρόγραμμα αλλά καθόταν 1-2 ώρες παραπάνω. Συνεχόμενα Πάω στα Αθηναϊκά conventions από τουλάχιστον το 2007, και τέτοιο πράγμα δεν έχω ξαναδεί Ίσως με τον Manara να είχε μαζευτεί τόσος κόσμος. Όπου ο Manara "εξυπηρέτησε" τον κόσμο για 2? 3? 4? ώρες. Όχι από τις 9 το πρωί που ερχόταν ο Ρόσα μέχρι τις 7-8 που έφευγε για 2 μέρες Είναι τεράστιο σουξέ του TheCon που τον φέρνουν. Άμα κι όλας γράψει η Καθημερινή μέσα στα κόμικ της ότι έρχεται.... αχαχούχα αποχαιρέτα το το Βελλίδειο που το χάνεις
  21. "Ο αγαπητός Τούρκος comic artist, έχοντας μόλις ολοκληρώσει τη θητεία του σε τίτλους της Marvel όπως Weapon X και Uncanny X-Men, αυτή τη χρονική περίοδο σχεδιάζει τα νέα τεύχη του εξαιρετικού Friendly Neighborhood Spider-Man." Την προηγούμενη φορά που ήρθε στην ελλάδα μου φάνηκε πολυ συμπαθης
  22. Ρε φίλε αυτό δεν είναι συλλογή, είναι το Public. Πόσα respect να βάλω για να εκφραστώ αναλόγως ? .....................
Αυτός ο κατάλογος έχει οριστεί σε Αθήνα / GMT +02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Οροι χρήσης μας.