Jump to content

Lelis

Members
  • Posts

    960
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Lelis last won the day on May 25

Lelis had the most liked content!

2 Followers

About Lelis

  • Birthday 01/30/1990

Recent Profile Visitors

8,627 profile views

Lelis's Achievements

Μόνιμος θαμώνας

Μόνιμος θαμώνας (5/9)

8.6k

Reputation

  1. Πάντως για να ψήθηκαν τα Νέα να βγάζουν κάθε Σάββατο και κομικ ένθετο, αυτό σημαίνει ότι η Βαβούρα, παίζει να πηγαίνει μπάλα και τα Νέα βλέπουν διαφορά στις πωλήσεις τις εφημερίδας το Σάββατο αυτό. Εγώ πάντως χαίρομαι γιατί συν όλα τ' αλλά λογικά με τέτοιες συνεργασίες, μπαίνει και συμαντικό cash flow στον Μ.Η., ώστε να συνεχίσει να μεγαλώνει ,να κάνει το πρόγραμμα του και την σωστή δουλειά που έχει ξεκινήσει και να συνεχίζουμε να διαβάζουμε και εμείς κομιξάρες
  2. Στο group που έχουν στο Instagram, έχουν ποστάρει φωτό από παιδί Πάνθηρα και πριν λίγο ανέβασαν και μια Ντρεντ. Λογικά θα είναι για το νέο περιοδικό. Αν έχει Ντρεντ θα συγχωρήσω το γεγονός ότι θα έχουμε πάλι ιστορίες Μπλεκ (για τον θεο, όχι άλλο Μπλεκ......) Το πολυθεματικό ούτε εμένα είναι το καλύτερο μου, αλλά αντιλαμβάνομαι ότι δεν θα μπορούσαμε να δούμε στην εφημερίδα μια νέα σειρά που δεν έχει ήδη κοινό, καθώς δεν θα προσέλκυε αρκετό νέο κόσμο στις πωλήσεις της εφημερίδας.
  3. Με βάση τα 2-3 τελευταία Λούκυ Λουκ, όλα έχουν μια κοινωνική θεματική λίγο πολύ. Οι μπελάδες ήταν για τον ρατσισμό, η Κιβωτός ήταν για την χορτοφαγία/ζώα κτλπ και τα βαρέλια για την μετανάστευση. Κάτι μου λέει ότι το συγκείμενο θα είναι για την θρησκεία. Πάντως από τίτλο για εξώφυλλο προσωπικά ενδιαφέρον μου φάνηκε. Ήδη η εχω σκεφτεί 2-3 σενάρια στο μυαλό μου
  4. Κοίτα όταν το διάβασα σε φυσικό φως μια χαρά έδειχναν δεν πρόσεξα κάτι. Τώρα που το ειδα στο δωμάτιο, ίσως μπορούσε να πάει και ένα τσακ πιο φωτεινά βλέποντας και την ξένη έκδοση. Δεν είναι κάτι έντονο πάντως θεωρώ. Γενικά τα χρώματα του Guarnido, θεωρώ ότι δεν είναι και τα πιο έντονα και ζωντανά, αλλά σίγουρα το ματ χαρτί κάτι κόβει σε σχέση με το γυαλιστερό
  5. Ουπς...πρέπει να είναι οκ τώρα
  6. Βάλαμε προσωρινά κάποιες εικόνες από το site της εκδοτικής. Αύριο αν είναι θα ψάξω Online να βρω 2-3 αγαπημένες έτσι για να έχουμε ποικιλία
  7. Η πολιτεία έχει το συγκεκριμένο στα βιβλία του μήνα με έκπτωση 50%. Πω πω σαν χθες θυμάμαι που είχε βγει. Σχεδόν 1,5 χρόνος και πολύ σύντομα το βλέπουμε με μεγάλη έκπτωση. Η αλήθεια είναι ότι δεν ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα με το συγκεκριμένο. Στα 10 ευρώ οι πιο εξοικειωμένοι φίλοι των manga, μπορούν να ρίξουν μια ματιά Ο Αλχημιστής // (διασκευή Manga) - Coelho Paulo - Βιβλιοπωλείο Πολιτεία
  8. Παρουσίαση no7 στο forum και χαίρομαι ιδιαίτερα για το συγκεκριμένο καθώς είναι πραγματικά ένα εξαιρετικό κόμικ! Σενάριο Όπως συνηθίζω δεν μου αρέσει να αναφέρω πολλά πράγματα για το καθαρό σενάριο για να μην κάνω κάποιο spoiler. Αντί αυτού, παραθέτω το κειμενάκι από την εκδοτική: Ένας όχι ακριβώς ηθικός αλλά άκρως συμπαθής αλήτης, ο δον Πάμπλος της Σεγόβιας, μας αφηγείται σαν πικαρέσκο μυθιστόρημα τις περιπέτειές του στην Ισπανία του Χρυσού Αιώνα και σε μια Αμερική που τότε ονομαζόταν ακόμα Ινδίες. Οι περιπλανήσεις του θα τον κάνουν πάμφτωχο και πάμπλουτο, λαοπρόβλητο και καταφρονεμένο, οδηγώντας τον από τα μπουντρούμια στα παλάτια και από τις κορυφές της Κορδιλιέρας στους μαιάνδρους του Αμαζονίου, μέχρι εκείνο το μυθικό μέρος που ενσαρκώνει όλα τα όνειρα του Νέου Κόσμου: το Ελντοράντο! Η ιστορία Απόγευμα Σαββάτου και παίρνω αυτό το τούβλο τόμο, κάθομαι στο μπαλκονάκι μου και ξεκινάω την ανάγνωση μου. Τι να πρωτοπώ για το συγκεκριμένο. Απορροφήθηκα πάρα πολύ μέσα στην ανάγνωση. Εξαιρετική ροή και σκηνοθεσία, ενώ το σενάριο έχει ότι χρειάζεται. Πρωταγωνιστή, περιπέτεια, κλασσικό γαλλοβελγικό χιούμορ, ατμόσφαιρα, σενάριο που ξεδιπλώνεται πραγματικά υπέροχα και αφηγείται τα γεγονότα με έξυπνο τρόπο και με διαφορετικές τεχνικές. Αυτό που μου άρεσε είναι η ισορροπία ανάμεσα στην περιπέτεια και το βάθος της αφήγησης. Δεν πρόκειται απλώς για ένα κόμικ περιπέτειας με χιούμορ, έχει αρκετά επίπεδα ανάγνωσης και δίνει τροφή για σκέψη χωρίς να γίνεται βαρύ ή "διδακτικό". Έτοιμο να το κάνεις ταινία όπως είναι. Δεν θέλω και δεν χρειάζεται να πω περισσότερα. Διαβάστε το!! Σχέδιο Αν το σενάριο παίρνει 10 το σχέδιο παίρνει 11 με τόνο. Guarnido εγγύηση για άλλη μια φορά. Αν και ελαφρώς πιο καρτουνίστικο ύφος στις ανθρώπινες μορφές, μιλάμε για ένα υπέροχο σχέδιο με λεπτομέρεια σε πρόσωπα, εκφράσεις, κινήσεις και φυσικά τοπία. Το διάβασα αργά και σταθερά ακριβώς για αυτό το λόγο, για να πάρω τον απαραίτητο χρόνο να χαζέψω και να μπω μέσα στα καρέ. Χρωματισμός στο ίδιο στυλ με εκείνους του Blacksad. Κάθε καρέ, να το κάνεις κορνίζα και να γεμίσεις το σπίτι σου. Αν ο Guarnido, ερχόταν σε κάποιο Con στην Ελλάδα, πιστεύω θα τα έσκαγα, πάρα πολύ χοντρά για ένα του σχέδιο. Έκδοση Τι να πούμε για την έκδοση τα έχουμε πει όλα. Πραγματικά χορταστική και τεράστια, αναδεικνύει το όλο σχέδιο και κάνει την όλη ανάγνωση ξεχωριστή εμπειρία. Από ελληνικές εκδόσεις η δεύτερη πιο μεγάλη που έχω στην κατοχή μου, μικρότερη μόνο από το "Οι Περιπετειες Του Λουθερ Αρκραιτ". Επίσης θα σχολιάσω ότι για το μέγεθος της έχει πάρα πολύ δυνατό και στιβαρό δέσιμο. Το εξώφυλλο είναι αρκετά συμπαγές, χοντρό με ωραία υφή. Οι εσωτερικές σελίδες είναι ματ και αρκετά χοντρές και αυτές. Πιθανόν να ταίριαζε και γυαλιστερή σελίδα. Εξτραδάκια απουσιάζουν τελείως,(πάρα μόνο ένα πολύ μικρό σημείωμα στην αρχή από τον εκδότη) πράγμα που θα ήθελα η αλήθεια είναι. Έστω 4-5 σελιδούλες ή ένα κείμενο με λίγες πληροφορίες παραπάνω. Επιμέλεια στα γνωστά επίπεδα της εκδοτικής. Τέλος να πω ότι με αντίστοιχες άλλες πολυτελής εκδόσεις (Κόλαση Δάντη, Δον Κιχώτης κτλπ), έχει και ελαφρώς καλύτερη τιμή. Συμπέρασμα Όλη η εμπειρία ανάγνωσης, απλά ΕΠΟΣ!!!!! Θα τολμήσω να πω από τα πιο ολοκληρωμένα και γεμάτα graphic novels που έχω διαβάσει. Σίγουρη υποψηφιότητα για καλύτερες αναγνώσεις για το 2026. Θα πρότεινα να βρείτε μια μέρα με ελεύθερο χρόνο και να το διαβάσετε όλο με μιας. Προτείνεται αυστηρά σε όλους. Είναι ένα στολίδι για τις ελληνικές εκδόσεις και δεν πρέπει να λείπει από κανενός την βιβλιοθήκη. Πολλά πολλά συγχαρητήρια για την εκδοτική και για την όλη έκδοση!! Εύχομαι κάθε χρόνο να βγαίνει μια τέτοια και σαν ποιότητα ιστορίας και έκδοσης. Άντε μιας και εξαντλείται και η έκδοση του Blacksad, προτείνω η επόμενη έκδοση του, να είναι σε limited κομμάτια, αντίστοιχη με τις Απατηλές Ινδίες! P.S. 1: Μαζί με όλα τα άλλα, ευχαριστούμε τον @ PhantomDuck και για τα εξώφυλλα P.S. 2: Εδώ σχετικό άρθρο με ενδιαφέρον πληροφορίες από τον φίλο @ Theo A , που αφορούν και το συγκεκριμένο P.S. 3: Έστειλα σε 2-3 άτομα σε περίπτωση που ήθελαν εκείνοι να κάνουν την παρουσίαση. Πήρα το οκ από τα παιδιά και την πρωτοβουλία εν τέλη να την κάνω εγώ. Sorry αν ήθελε κάποιο άλλο παιδί
  9. Εντωμεταξύ όταν είπες ότι έχεις διαβάσει το μισό και σενάριο είναι οκ, έλεγα από μέσα μου...κάτσε και του έρχεται... Παρα πολυ δυνατό στα πάντα του!
  10. Το έχω και αυτό, απλά το έχω πάει στο εξοχικό μου... Το έχω βάλει πέργκολα στην πίσω αυλή...
  11. Και εγώ δεν έχω χώρο να το βάλω κάπου η αλήθεια είναι. Δυστυχώς είναι λίγο μεγαλύτερο από την κόλαση του Δάντη και δεν χωράει όρθιο στο ράφι της βιβλιοθήκης που έχω στο γραφείο. Μονή ελπίδα να αρέσει στην κοπέλα μου και να την πείσω να το βάλουμε στην βιβλιοθήκη στο σαλόνι. Προς το παρόν έχω βολευτει έτσι( κάπου είχα διαβάσει ότι τα Αστερίξ αποτελούν την βάση για όλα τα BD κόμικς...μάλλον αυτό θα εννοούσαν..)
  12. Lelis

    ΦΟΥΣΚΑ

    Διαβάστηκε και από πλευράς μου. Η αλήθεια είναι δεν έπαιρνα πότε ποκυθεματικα κόμικς περιοδικά τέτοιας λογικής. Δεν έχω στην κατοχή μου ούτε ένα Βαβέλ, 9, Μπλε Κομιτης, ενώ τυγχάνει να έχω μόνο κάτι αμερικανικά MAD, τα οποία όμως δεν έχω διαβάσει και πότε. Μόνο ίσως το Non Stop το οποίο είχε ιστορίες και αρθρογραφία Σαν εμπειρία ανάγνωσης είναι πολύ γεμάτη. Πλούσια αρθρογραφία με κείμενα, συνεντεύξεις και ενδιάμεσα τις ιστορίες κόμικς. Από θέμα ιστοριών αν θυμάμαι καλά όλες αυτοτελής μικρές ιστορίες σε λογική χιουμοριστικων strips τα περισσότερα, έρχονται να δέσουν ιδανικά και ξεκούραστα με την υπόλοιπη ανάγνωση. Δεν θα με χάλαγε να υπήρχε και μια κεντρική ιστορία σε συνέχειες. Λογικά κάποιους χαρακτήρες θα τους ξαναδούμε, αλλά θα ήθελα να υπάρχει και μια ιστορία με σενάριο που συνεχίζει. Διαβάστηκε όλο σε μια μέρα και πραγματικά σου αφήνει την αίσθηση ότι έχεις στα χέρια σου ένα περιοδικό μιας άλλης εποχής. Είναι ένα περιοδικό που βγάζει όλη την προσπάθεια, το μεράκι και την αγάπη των συντελεστών, κάτι που το κάνει ζωντανό. Αυθόρμητα το συγκρίνα με το παλιό ραδιόφωνο. Όπως παλιά είχες την εκπομπή με τον παρουσιαστή να βάζει εκείνος μουσική που του άρεσε, ενώ πλέον όλοι παίζουν έτοιμα playlist στο repeat, που ήταν ζωντανό με προσωπικότητα ,που σου έδινε πληροφορίες για την μουσική που δεν μπορούσες να βρεις αλλού εύκολα και θα σου δημιουργούσαν ένα δέσιμο με την μουσική αυτή, κάπως έτσι ένιωσα διαβάζοντας και την Φούσκα. Η ποιότητα της έκδοσης πολύ καλή, ενώ για τους backers που πήραν τα εξτραδακια, όμορφα πραγματακια σε αυτα και η αφίσα με τις γάτες, ήδη η κοπέλα μου ψάχνει να πάρει κορνίζα για το σαλόνι(προσπάθησα να την πείσω ότι το sign του Don Rosa από το The Con, ταίριαζε πιο πολύ, αλλά δεν τα κατάφερα) Όλη η προσπάθεια σηκώνει πολλά συγχαρητήρια για την εκτέλεση, ένα μπράβο για τους τυπαδες που το τόλμησαν και εννοείτε είμαστε εδώ να στηρίξουμε και την συνέχεια.
  13. Ποιος έχει ένα τέτοιο για να μπορέσει να σκανάρει εξώφυλλα; Ψηφίζω να κάνει παρουσιάση ο @ Theo A !!!
  14. Πράγματι αυτά είναι τα ISBN τους. Το Habemus Bastard βγήκε Απρίλιο του 25 και το Ταναναρίβη Μάιο του 24. Επομένως αν υποθέσουμε ότι βγήκαν σε τιράζ 1000αδα, ο Vallee, πουλάει 1000 τεμάχια το χρόνο ανα κόμικς στην χώρα μας....εντυπωσιακό για νέο ξένο δημιουργό που δεν είχαμε δει τίποτα από το έργο του τόσο καιρό
  15. Κυκλοφόρησε και manga απο μεταίχμιο και μάλιστα σειρά. Πιο παιδικό από ότι φαίνεται https://www.metaixmio.gr/el/products/to-nhsi-ton-teraton-1-to-nauagio?utm_source=facebook&utm_medium=ads&utm_campaign=Το Νησί των Τεράτων 1: Ναυαγοί&utm_id=120249421792390404_v2_s01_e470_i20260525&utm_content=120249421792400404&utm_term=120249421792390404&fbclid=PAYW9leASBaKJleHRuA2FlbQEwAGFkaWQBqzY2WT3cpHNydGMGYXBwX2lkDzU2NzA2NzM0MzM1MjQyNwABp3-Vak3DEicyNCAPqdpAMEu0jah1IWl56PcUReW8vDPAtxUEgU-VbkeZYHm3_aem_kQcZW1BPPPvCXBoL7puiVw
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.