Jump to content

Ubergorn

Members
  • Posts

    2,043
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    70

Ubergorn last won the day on May 16

Ubergorn had the most liked content!

4 Followers

About Ubergorn

  • Birthday 12/27/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Country
    Greece
  • Interests
    Μουσική(παραγωγός μουσικής εκπομπής σε ιντερνετικό ραδιόφωνο πέρα από απλά απόλαυση της ),διάβασμα , παιχνίδια pc,επιτραπέζια και...είπαμε διάβασμα ; :p

Recent Profile Visitors

20,374 profile views

Ubergorn's Achievements

Μόνιμος θαμώνας

Μόνιμος θαμώνας (5/9)

13.1k

Reputation

  1. Τα τρία πρώτα καλα ήταν . Στα επόμενα όχι και πάλι όχι . Αν θέλει η κυρία Ραντνετ ας τα δίνει με εφημερίδα αλλιώς να μη πουλήσει ούτε τεύχος . Με τέτοια οργάνωση (τέτοια τι; ) που έχουν ...
  2. Δύσκολα σε μαρβελ θα ξαναδούμε γιατί φάνηκε πως προς το τέλος της συλλογής έπεσε το αγοραστικό κοινό. Τους λόγους τους έχουμε αναλύσει
  3. Μη σκας να τα έχεις όλα . Δεν γίνεται πρακτικά . Όλα καλά είναι αλλά είναι στον καθένα το τι θέλει να έχει. Αν καταλάβουμε πως δεν γίνεται να τα έχουμε όλα θα είμαστε πιο οκ με τα όσα αγοράζουμε . Εγώ ας πούμε έχω στο πατρικό μου (δυστυχώς ) όλα του Μπαρκς και αν και δεν μπορώ να τα τα φέρω εδώ που μένω πλέον λόγω χώρου δεν θα τα δώσω γιατί τα θεωρώ σημαντικό κομμάτι της παιδικής μου ηλικίας . Ας πούμε το Marvels δεν θα το πουλούσα εγώ γιατί το θεωρώ τέρμα σημαντικό στη ιστορία της Μάρβελ αλλά για σένα δεν είναι σημαντικό ,και είναι οκ αυτό, άρα αν κρίνεις πώς δεν σου αρέσει δώσε το . Μη κολας στα "α είναι καλό και δεν πρέπει να τα δώσω " . Όλα καλά είναι .
  4. Τα Marvels και Βιβλιοθήκη Μπαρκς δεν φεύγουν , στο δεύτερο ειδικά αν την έχεις ολόκληρη τη συλλογή . Αν δε και καλα θες να διώξεις κάτι ξεκινάς από το Είμαι η σιωπή τους (εγώ βέβαια έπαιξα ύπουλα και το έκανα δώρο στη σύζυγο που διαβάζει αστυνομικά βιβλία για να μη μου πει για χώρο,πολλες αγορές κτλ . 😂😂 )
  5. Αχα!! Λινκ εδώ δουλειά σας!!😜😜😜
  6. Τον έχω ακούσει και πιο πίσω στο 2018 με τους maiden απλά solo μου φάνηκε πιο απελευθερωμένος σκηνικά
  7. Πολλά ακούγονται. Για να δούμε ! Το Alexander the Great πάντως είχα την ευκαιρία να το ακούσω όταν ήρθε ο Βρασιδας μόνος ,support στους Judas Priest , και είπε ένα κομμάτι του και ήταν ευχάριστη έκπληξη
  8. Μιας και έρχονται ,ένα τραγούδι που ελπίζουν όλοι οι Έλληνες οπαδοί τους να ακουστεί !!
  9. Αχα ,είχες και γκρουπακι ; Έλα να αποκαλύπτονται τα ταλέντα σιγά σιγά !!
  10. Εντελώς χαχαχα
  11. Μια ακόμα ανακάλυψη στα πάτρια εδάφη και αποκτήθηκε με συνοπτικές διαδικασίες . Στη αρχική του τιμή και αυτό .
  12. Πολύ καλή σειρά η "Μια φορά και ένα καιρό ήταν ο άνθρωπος" . Τα έχω όλα στο πατρικό μου καθώς τα διάβαζα μικρός
  13. Σε αρκετά το κάνουν και δε βρίσκω τον λόγο. Άσε που έχω δει αγγελίες στο συγκεκριμένο να το έχουν κακοδιατηρημένο αλλά το 40αρι που ζητάνε ακατεβατο. Εδώ δεν έχουμε καταλάβει πως ακόμα και να είναι κάτι εξαντλημένο αν το έχεις σε κακη κατάσταση δεν μπορείς να απαιτείς μεγάλα ποσά . Αυτό το έβρισκα πάντα σε τιμή που αρνιομουν να τα δώσω όσο καλό και να θεωρείται. Ε στην αρχική του τιμή που το βρήκα ήταν η ώρα του να αποκτηθεί.
  14. Ισχύει αλλά προσωπικά μιας και τα αγόρασα δεν θα θυσίαζα μέρος του budget μου (και του χώρου μου)να τα πάρω οσο ωραία και να είναι (ποτέ μη λες ποτέ βέβαια λένε ). Και σαν ιστορίες δεν είναι κάτι το εξωπραγματικό. Αρκετές καλές ιστορίες αλλά μέχρι εκεί .
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.