-
Περιεχόμενο
1418 -
Εγγραφή
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Κερδισμένες ημέρες
1
thor77 τελευταία νίκη Ιουνίου 12 2019
thor77 είχε το πιο δημοφιλές περιεχόμενο!
Σχετικά με το μέλος thor77
- Γενέθλια 05/26/1977
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ
-
ΓΕΝΟΣ
Male
-
Χώρα
Greece
thor77's Achievements

Μόνιμος θαμώνας (5/9)
10.4k
Συνολική φήμη στο GC
-
Τόπικ ευχών, γιορτών, γενεθλίων και όχι μόνο!!! (2025 edition)
θέμα απάντησε στον thor77 στο Μενίγ Πουαγώ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Χρόνια πολλά @ rolandofshire . Σας ευχαριστώ και τους τρεις για τις ευχές σας. -
Χθες 24/5 πέθανε σε ηλικία 68 ετών ο γνωστός σεναριογράφος κυρίως της Μάρβελ, Πίτερ Ντέιβιντ. Είχε γεννηθεί το 1956 και υπέφερε από σειρά προβλημάτων υγείας τα τελευταία 15 χρόνια.
-
thor77 scored 100% in a quiz: Πόσο καλά γνωρίζετε το γενεαλογικό δέντρο των Ντακ;
-
thor77 scored 55% in a quiz: STAR WARS: ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ SITH QUIZ
-
thor77 scored 92% in a quiz: Από αρχαιοελληνική γραμματεία πώς πάμε;
-
Συγχαρητήρια @ rolandofshire
-
Νέες Ελληνικές κυκλοφορίες - Λοιποί εκδότες
θέμα απάντησε στον thor77 στο GreekComicFan ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΕΑ
Ίσως έχουν αναφερθεί και από άλλους αλλά βλέπω ότι οι εκδόσεις Αίολος (εκδόσεις προσανατολισμένες -κυρίως- στην λογοτεχνία φαντασίας) έχουν προγραμματήσει δύο εκδόσεις κόμιξ (διασκευες σε κόμιξ λογοτεχνικών κόσμων του φανταστικού): Ο μάγος της Γαιοθάλασσας είναι το πρώτο μυθιστόρημα της σειράς της Γαιοθάλασσας της επιδραστικής συγγραφέα ΕΦ Ούρσουλας λε Γκεν (1929-2016). Ο δημιουργός είναι απ'ό,τι βλέπω ειδικευμένος στις διασκευές λογοτεχνικών έργων σε κόμιξ. Στα ελληνικά τον έχουμε δεν στις διασκευές To kill a mockingbird της Χάρπερ Λι και το The great Gatsby (στο δεύτερο μόνο το κείμενο). Δεν έχω διαβάσει ούτε το πρωτότυπο μυθιστόρημα ούτε κάποια από τις άλλες του διασκευές για να μπορέσω να κρίνω. Αυτό που με χαροποιεί όμως είναι η επικείμενη έκδοση του πέμπτου τόμου του Έλρικ Το άμπουμ που εκδόθηκε στα γαλλικά πριν από ένα έτος αποτελεί το πρώτο μέρος του δεύτερου κύκλου των περιπετειών του καταραμένου αυτοκράτορα του Μελνιμπονέ. -
@ Kurdy Malloy . Δέχομαι την απάντησή σου, όμως πολλοι είναι καλοί ώσπου να κάνουν κάτι κακο. Και η προτροπή σε βία στο δικό μου αξιακο σύστημα δεν είναι καλή. Ιστορικά πολλοί φανατισμενοι καλοί άνθρωποι έχουν κάνει ακραία κακά πράγματα. Δεν είπα ότι είμαι καλος χριστιανός, είπα ότι ξέρω τι σημαίνει Χριστιανισμός και ξέρω τι σημαίνει και τραμπουκισμος. Και φαντάζομαι ότι ο Χριστιανός θα ξέρει ότι ο Χριστός μπορεί αν το θεωρεί αναγκαίο να συνετησει ο ίδιος τον βλασφημο ομοφυλόφιλο χωρίς την παρέμβαση του τυχαίου τσαμπουκου. Αν η είσοδος του τραμπουκου (η του λογοκριτη) για να λυθεί το ζήτημα είναι αναγκαία τότε μάλλον υπάρχει θέμα... Σχόλια περί μασονων, σατανιστων κοκ δείχνουν μετριοπάθεια; Στο χωριό μου όχι.
-
Διαφωνώ, όταν το θέμα έχει φτάσει στο ζήτημα "ξέρω στο περίπου τι πιστεύω αλλά όχι ακριβώς (γιατί έχω συγκεχυμένη εικόνα της αγίας γραφής), αλλά και μόνη η αναφορά σε αυτό με κάνει να δικαιολογώ την βία εις βάρος κάποιου" είναι ζήτημα αρχής να απαντήσεις. Το να το σταματήσουμε εδώ και να αρχίσουμε να αναλύουμε τις φωτοσκιάσεις στο 3ο καρέ της ξερωγω 15ης σελίδας κρατώντας ίσες αποστάσεις ουσιαστικά δίνουμε το δικαίωμα σε μια μερίδα τραμπούκων να λογοκρίνει. Άρα πριν το κόμιξ πρέπει να απαντήσουμε: 1. Υπάρχει βάση στις αντιδράσεις; Για 'μένα όχι. Ακόμα και παπά σε κηδεία (το καλοκαίρι του 2024 συγκεκριμένα) έχω ακούσει να μας περιγράφει το πώς η εκκλησία βοηθά τον άνθρωπο να διαχειριστεί τον φόβο του αγνώστου που γεννά ο θάνατος και πώς πολλοί άθεοι στα τελευταία τους επιστρέφουν στην εκκλησία για να κατασιγάσουν τον φόβο αυτό. Επιπλέον βασικό ερώτημα σε κάθε θρησκεία είναι το τι πιστεύει για την ζωή μετά τον θάνατο. 2. Υπήρξε ένα συντριπτικό κύμα αντιδράσεων; Ξανά όχι. Σε μια σελίδα με δεκάδες χιλιάδες οπαδούς μια δημοσίευση για bd λαμβάνει το πολύ 60-70 αντιδράσεις, και η συγκεκριμένη υπερέβη τις 120. Υπάρχει αύξηση αλλά σε απόλυτα νούμερα μικρή. Και πάλι όμως το 80% των αντιδράσεων ήταν θετικό. Αδυνατώ να υποθέσω ότι σε σύνολο 120 τυχαίων ατόμων στην Ελλάδα μόνο οι 20 είναι χριστιανοί και οι υπόλοιποι άθεοι. Άρα ο μέσος χριστιανός δεν ενοχλήθηκε παρά το τι θέλει να προβάλει ο Laz. Τα λεκτικά σχόλια πάντως ήταν συντριπτικά από προσβεβλημένους χριστιανούς, αλλά και εκεί ο αριθμός δεν ήταν μεγάλος, αλλά... 3. Ήταν κόσμια τα σχόλια; Ο Laz λέει ναι, ο Laz λέει ότι θα δικαιολογούσε και καμιά μπουφλα, οπότε καταλαβαίνουμε ότι το κόσμιο του Laz έχει μια κάπως διεσταλμένη έννοια. Εγώ τα σχόλια που σε μεγάλο μέρος τους έχω παραθέσει θα τα χαρακτήριζα επιθετικά, γελοία, χυδαία σίγουρα όμως όχι κόσμια. Όχι όλα, αλλά η μεγάλη πλειοψηφία. 4. Έχει σημασία το θα συνέβαινε στην Σαουδική Αραβία και το Ιράν; Έχει, αν μας ενδιαφέρει να γίνουμε μια ορθόδοξη θεοκρατία. Σαν ενδεχόμενο για μένα είναι τρομακτικό. Στην Ελλάδα προς το παρόν έχουμε κάποια δικαιώματα. Το να μας επιβάλλεται (έστω να μας ζητείται) να παραιτούμαστε από την άσκησή τους γιατί σε χώρες με διαφορετικά πολιτιστικά, θρησκευτικά και πολιτικά υπόβαθρα αυτά τα δικαιώματα δεν αναγνωρίζονται είναι το πρώτο βήμα για να πάψουν να αναγνωρίζονται και εδώ. Είναι ήττα πολιτιστική πρωτίστως να ανεχόμαστε την μπούφλα ως κόσμια αντίδραση και εδώ είναι και η ευθύνη της διαχειριστικής ομάδας του Greek comics να πάρει θέση. 5. Τι σημαίνει προσβολή; Καθημερινά ερχόμαστε σε επαφή με απόψεις και ιδέες που μπορεί να μην είναι ταυτόσημες με τις δικές μας. Αν μας προσβάλουν όλες αυτές και πληγωνόμαστε μπορούμε να τις αποφεύγουμε. Το να ζητούμε να μην διατυπώνονται είναι αδιανόητο. Έχω δικαίωμα να νοιώθω πληγωμένος και προσβεβλημένος από οτιδήποτε, δεν έχω δικαίωμα να απαιτώ να λογοκριθεί ο άλλος. Δεν σου αρέσει ο πίνακας; Να μην πας στην έκθεση. Έχεις πρόβλημα με την ταινία; Δες κάτι άλλο. Σε πλήγωσε το κόμιξ; Μην το αγοράσεις; Στην τελική ο ίδιος ο Χριστός όταν επιτέθηκε ο Πέτρος στους φρουρούς που τον συλλάμβαναν ξεκαθάρισε στον Πέτρο ότι δεν είναι δουλειά του Πέτρου να τον υπερασπιστεί. Αν δεν ήταν δουλειά του Πέτρου στη Γεσθημανή μπορούμε να υποθέσουμε ότι δεν είναι ούτε του Όρκογλου από το φέισμπουκ. 6. Μισώ τον Χριστιανισμό; Αν και δεν χρωστάω ομολογία πίστης σε κανέναν, ξεκάθαρα όχι! Η σύζυγός μου είναι θεολόγος (ορθόδοξη), είμαστε μαζί από το 2002, έχουμε κάνει θρησκευτικό γάμο και βαφτίσαμε την κόρη μας. Δεν έχουμε καβγαδίσει ποτέ για θρησκευτικό ζήτημα. Σέβομαι τον Χριστό και τους Χριστιανούς. δεν σέβομαι τους τραμπούκους, τους λογοκριτές, τους νοσταλγούς χούντας και ιεράς εξέτασης.
-
Καταλαβαίνεις θεωρώ ότι ζητάς να συγκρίνουμε μια πραγματική με μια υποθετική περίπτωση. Εδώ έχουμε αντιδράσεις για ένα ασήμαντο περιστατικό και σχόλια για σατανιστες και μασόνους οπότε δεν είναι παράλογο να βγάλεις κάποια συμπεράσματα. Η αυτονόητη απάντηση στο ερώτημα σου θεωρώ ότι θα ήταν ότι εξαρτάται από το αν η ενόχληση έχει ουσιαστική βάση η αν είναι απλή έκφραση υπέρμετρης ευαισθησίας...
-
Μπροστά στα άλλα σχόλια αυτο είναι νορμάλ και αυτό το παραδέχομαι. Αυτό δε σημαίνει ότι το όλο θέμα έχει κάποια ουσιαστική βάση από την δικιά μου οπτική τουλάχιστον. Το κουλουράκι, λέω να μην στο στερησω.
-
Διαφωνώ δεν μου φαίνονται ιδιαίτερα κόσμια τα σχόλια, ούτε προκύπτει από πουθενά η σύνδεση τους με την μέρα. Ακόμα κι αυτοί που ανέφεραν για το ας πούμε ατυχές ταϊμινγκ τελικά στην πλειοψηφία τους καταλήγουν στο ότι κακώς δεν εκδόθηκε κάτι άλλο. Και οι αναφορές σε μασόνους, γουόκ κ πράκτορες του σατανά, απέχουν πολύ από το τι θεωρώ κόσμιο. Για τον χαρακτηρισμό μαλακιες δεν έχω κάτι να πω. Τελικά όμως μάλλον αδιάφορα πέρασε, πέρα από μερικούς γραφικούς... Η αναφορά "μέρες που είναι διάβασε κι αυτό" είναι φάουλ γιατί το κομιξ δεν έχει κάτι να κάνει με τις μέρες που είναι (ούτε όπως έχει πχ ο Ιησούς από την Ναζαρέτ, ούτε όπως έχει ο Τελευταίος πειρασμός αντε ο Κώδικας ντα Βίντσι), άρα τελικά παραπλανα...
-
Έχω βαρεθεί τα άτομα που με γνώση που τείνει στο μηδέν και επίπεδο που τείνει στις είκοσι χιλιάδες λεύγες κάτω από την θάλασσα, έχουν άποψη για τα πάντα και ισχυρογνωμοσύνη που το επίπεδο της συναγωνίζεται μόνο το επίπεδο της ευθιξίας τους. Να δούμε τα γεγονότα; Έχουμε ένα κόμιξ που ονομάζεται Habemus Bastard και έχει στο εξώφυλλο έναν (καθολικό) ιερέα με ματωμένα χέρια... πού να καταλάβει κανείς ότι μπορεί να περιέχει υλικό που ένας αφοσιωμένος πιστός ίσως να μην θέλει να αντιμετωπίσει γιατί θα νοιώσει ενδεχομένως άβολα; Από τον τίτλο που ασεβεί στην καθιερωμένη φράση που ανακοινώνει στους πιστούς της καθολικής εκκλησίας την εκλογή του πνευματικού τους ηγέτη; από αυτήν την σελίδα που πόσταρε η εκδοτική στις 13/4 (η Κυριακή των Βαΐων) και υπονοείται ότι τα έσοδα από την πανήγυρη επενδύθηκαν σε όχι και τόσο θεάρεστους τρόπους (μην ξεχνάμε βέβαια ότι μιλάμε για προϊόν μυθοπλασίας); Η συγκεντρωτική ανάρτηση συγκεντρώνει συνολικά 37 αντιδράσεις, όλες θετικές (σε σελίδα 58.000 ακολούθων βέβαια) καμία από τις 4 εικόνες δεν έχει προκαλέσει μεμονωμένα καμία αντίδραση θετική ή αρνητική. Ευθιξία μηδέν και από χριστεπώνυμο πλήθος και από λάτρεις των AC/DC. Ανάρτηση της 16ης Απριλίου (Μεγάλη Τετάρτη) Ιερέας (ορθότερα κακοποιός υποδυόμενος ιερέα) που χρησιμοποιεί έκφραση μη αρμόζουσα σε ιερέα. Συνοδεύει ανάρτηση διαφημιστική που πληροφορεί το κοινό ότι το εν λόγω κόμιξ είχε υπάρξει υποψήφιο για κάποιο βραβείο (άγνωστο σε εμένα) το 2024. 79 σχόλια όλα θετικά (ανάλογη δημοσίευση την ίδια μέρα για το μανγκοειδές Τζίζο συγκέντρωσε 27 θετικά σχόλια). Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μια σελίδα με 58.000 ακολούθους 1.500 περισσότερους από τον πληθυσμό της Γροιλανδίας. ...και τότε έγινε ο χαμός... 17 Απριλίου... ...Μεγάλη Πέμπτη... ...10 το πρωί... Ο Μικρός Ήρως με σελίδα 58.000 ακολούθων ποστάρει την ακόλουθη βλασφημία: Ο ψεύτικος ιερέας που έχουμε δει σε αναρτήσεις από την αρχή του μήνα να συμπεριφέρεται με τρόπο ανάρμοστο για ιερέα (και για να λέμε τα σύκα-σύκα με τρόπο ανάρμοστο για χριστιανό) βρίσκεται σε μια εκκλησία (καθολική) και εκφράζει μονολογώντας μια κυνική άποψη "Οι θρησκείες είναι μπίζνες γύρω από τον θάνατο". Μια ιδέα που πρωτότυπη δεν είναι, ούτε παράλογη, τουλάχιστον για τις θρησκείες που δεν ασπάζεται ο καθένας από εμάς. Είναι εκπεφρασμένη με κυνικό τρόπο και με στόχο να κάνει ένας διεφθαρμένος χαρακτήρας τον εαυτό του να νοιώσει καλύτερα και το σκηνικό είναι εντός μιας καθολικής εκκλησίας, η οποία για την (ανεπίσημη) ορθόδοξη σκέψη δεν είναι αμόλυντη από την σιμωνία (δηλαδή σαν να δημοσιεύσει κάποιος μια σελίδα με τους Φαρισαίους στον σταυρό να λένε το "Τους άλλους έσωζε τον εαυτό του δεν τον σώζει" και να κατηγορηθεί ότι χλευάζει τον Εσταυρωμένο). Όπως ήταν φυσικό μια τέτοια προσβολή δεν ήταν δυνατό να μείνει αναπάντητη. Στις 8 μέρες που ακολούθησαν ως τώρα συγκέντρωσε τον εντυπωσιακό αριθμό των 21 αρνητικών αντιδράσεων (σημαντικός αριθμός που δεν αποκλείεται να φτάσει κάποια στιγμή και τους 30). Παράλληλα υπήρξαν και 100 θετικές αντιδράσεις (προφανώς από Woke Λοάτκι Σατανιστές) άρα δεν προκύπτει σε επίπεδο απλών αντιδράσεων αποδοκιμασία. Ναι υπήρξαν αρνητικές αντιδράσεις αλλά οι θετικές ήταν πολλαπλάσιες. Φυσικά κάποιοι θεωρούν την θρησκεία τους σημαντικότερη ή εξίσου σημαντική από την οικογένειά τους και νοιώθουν την ανάγκη να υπερασπιστούν λόγω (στην αρχή) και έργω (αν δεν αρκέσει ο λόγος) τον Παντοδύναμο, οπότε υπήρξαν και κάποια λεκτικά σχόλια πάντα με μέτρο και ευπρέπεια. Αφού ο άνθρωπος ξέρει τι είναι οι δημιουργοί να μην το πει (το ημών με "η" είναι οι δικές μας αλλά οκ); Αίτημα για κόμιξ από την χριστιανική Ιταλία και όχι αμαρτωλά μπεντε Όργανά του Σατανά (Κύριε ελέησον) κριτική τέχνης εμπεριστατωμένη και με επιχειρήματα Που είναι ο Μπλεκ και ο Ζαγκόρ που έριχναν χριστιανικό ξύλο; Και γιατί να μην εκδώσετε ένα κόμιξ με καλό ιερέα (σαν το Άγγιγμα ψυχής ένα πράγμα φαντάζομαι); Σαν τους βίγκαν στο χειρότερό τους (Κριτική τέχνης ξανά γιατί η γνώση πρέπει να διαχέεται στο κοινό) Λιτό, δωρικό, κομψό... Αξιοθαύμαστο... ...και επιτέλους μια αξιοπρεπής τοποθέτηση ... Για να ανακεφαλαιώσουμε. Εκδίδεται σε ευρωπαϊκή χώρα του 2025 ένα κόμιξ με ήρωα κάποιον εγκληματία που υποδύεται τον ιερέα. Δεν είναι ιερέας και υποδύεται ιερέα δόγματος για το οποίο ο μέσος Έλληνας πιστός δεν έχει ιδιαίτερα καλή άποψη. Ο εκδότης διαφημίζει την έκδοσή του (ως είθισται) και μέσω των ΜΚΔ (Facebook). Επί 1 μήνα δημοσιεύει σελίδες από το κόμιξ σαν δείγμα με την επίμαχη να δημοσιεύεται την Μ. Πέμπτη. Ενώ κατά την γνώμη μου οι σελίδες της 13ης Απριλίου και ο τίτλος είναι πιο προκλητικός το θέμα με την συσχέτιση θανάτου-μπίζνας-θρησκείας (σε καθολικό περιβάλλον) οδήγησε σε διπλασιασμό του αριθμού των αντιδράσεων σε σχέση με προηγούμενες αναρτήσεις (που παραμένουν όμως θετικές σε ποσοστό μεγαλύτερο του 80%) και την διατύπωση 15-20 σχολίων με διαφόρους βαθμούς μαχητικότητας και γραφικότητας στην πλειοψηφία τους όμως δεν δείχνουν να προέρχονται από άτομα που ξέρουν για το κόμιξ κάτι άλλο από την συγκεκριμένη σελίδα. Ο διπλασιασμός των αντιδράσεων βέβαια δεν κάνει τον αριθμό τους να φτάνει ούτε στο 30% των αντιδράσεων μιας δημοσίευσης για τον Μπλεκ ή την Περιπέτεια, ενώ η μεγάλη πλειοψηφία των 58.000 ακολούθων απλά αδιαφορεί. Δηλαδή; 20, άντε 30, άντε 50 ευαίσθητοι προσβλήθηκαν από μια ανάρτηση στο Fasebook. Ε, και;
-
Όμως αν μαζευτούν οι βουλευτές της Νίκης να κάψουν το τιράζ, θα αυξηθούν οι πωλήσεις...
-
Δεν είναι και πολύ νέο αλλά το έμαθα χθες. Στις 15 Φεβρουαρίου πέθανε η Chantal De Spiegeleer που την γνωρίσαμε στα σκίτσα του πρώτου τόμου της κατάρας των 30 αργυρίων. Ήταν 67 ετών.
-
Εγώ διαβάζω και κόμιξ και λογοτεχνία. Τα ξεκίνησα πάντως περίπου παράλληλα από τρίτη-τετάρτη δημοτικού. Έχω πλέον πάνω από 2000 κόμιξ (και gn φυσικά) και πάνω από 800 βιβλία. Για το 2025 πάντως ως τώρα προτιμώ τα βιβλία (έχω διαβάσει ως τώρα 7 βιβλία -τώρα είμαι στην μέση περίπου του 8ου- και μόνο τέσσερα κόμιξ)
-
Στο Ιταλικό τεύχος 4 περιέχεται η ιστορία Η Καταραμένη Διαδρομή (La Stirpe maledetta) η οποία σύμφωνα με το σάιτ των εκδόσεων Μπονέλι έχει έκταση 64 σελίδων (σελ. 3-66, οι εκδόσεις Μπονέλι μετράνε και τα εξώφυλλα στον συνολικό αριθμό των σελίδων, χούι που έχουν κληρονομήσει και οι διάφορες μορφές των εκδόσεων Ανεμοδουρά). Το τεύχος έχει όμως έχει 98 (νομίζω) σελίδες. Τέλος πάντων σύμφωνα με το προαναφερθέν σάιτ στην σελίδα 67 ξεκινά η ιστορία Τρόμος στο Πρόβιντενς (Orrore a Providence) που συνεχίζεται και στο επόμενο τεύχος (το Ιταλικό 5). Το 5ο τεύχος απ'ότι φαίνεται είναι εξολοκλήρου η συνέχεια (και το τέλος) της ιστορίας που ξεκινάει στο 4ο τεύχος έχει όμως διαφορετικό τίτλο τον Το Σπίτι στο Τέλος του Κόσμου (La casa ai confini del mondo). Άρα ουσιαστικά δεν μιλάμε για 3 αλλά για 2 ιστορίες (με την δεύτερη να έχει διπλάσια έκταση από ότι η πρώτη) και με τα τεύχη 23-27 του (παλιού) Νέου Μπλεκ να περιέχουν το τεύχος 4 του Ιταλικού Μαρτίν Μυστέρ (ή Μάρτιν Μίστερι στα Μπλεκικά), τα τεύχη 28-30 το 5 (θεωρώ ότι οι αντιστοιχίες τευχών και ιστοριών που παραθέτεις στο μήνυμά σου ισχύει, δεν τα έλεγξα).
-
Όπως τα γράφεις είναι. Μετά το τεύχος 30 άρχισαν να μπαίνουν ολιγοσέλιδες αδιάφορες ως επί το πλείστον ιστορίες.