Jump to content

PhantomDuck

Veterans
  • Content Count

    5,560
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    46

PhantomDuck last won the day on April 24

PhantomDuck had the most liked content!

Community Reputation

42,441 Popular

About PhantomDuck

  • Rank
    Disney Maniac
  • Birthday 07/23/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.anime.gr

Profile Information

  • Gender
    Male
  • City
    Λιμνούπολη
  • Country
    Greece

Recent Profile Visitors

6,793 profile views
  1. Μπούρδες δεν λες, η κατάσταση απλώς είναι μπερδεμένη επειδή δεν υπήρχε ποτέ ένα απόλυτο μοτίβο. Οι μόνες παράμετροι που ξέρουμε ότι ισχύουν είναι πως ο Τερζό γενικά ξαναχρωμάτιζε παλιές ιστορίες, ενώ η Κ τις βάζει έτοιμες όπως έρχονται. Επίσης ξέρουμε πως ο χρωματισμός της Νέας Ακτίνας έχει εμφανιστεί επίσημα στα credits ξένων εκδόσεων, όπως και του Χρήστου Κεντρωτη (γραφίστας / χρωματιστής της εταιρίας). Αυτές είναι μόνο μερικές καταγεγραμμένες περιπτώσεις, σίγουρα θα υπάρχουν πολλές ακόμα (π.χ. θυμάμαι κάποιες βορειοευρωπαϊκές εκδόσεις). Τα εξηγώ λίγο πιο αναλυτικά σε αυτό το βίντεο, στο 12:37.
  2. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, έψαξα πάρα πολύ όμως δεν βρήκα κατατοπιστικές απαντήσεις στο νετ, μιας και η πλειοψηφία των άρθρων που έβρισκα ήταν του τύπου «θύμαστε αυτή τη σειρά;». Και προφανώς δεν μου έκοψε να ρωτήσω εδώ πέρα πρώτα. Τις κρατάω πάντως, για πιθανό μελλοντικό αφιέρωμα
  3. Μετά από το Μίκυ Μυστήριο, αυτό είναι μάλλον το σημαντικότερο που έχω κάνει. Αναλύουμε την πορεία του animation, πώς κατέληξε στην μορφή που γνωρίσαμε τα 80s (Thundercats, Transformers, TMNT κλπ), πώς ήρθαν τα πρωινά του Σαββατοκύριακου στην Ελλάδα, τι νομικά πλαίσια υπήρξαν, και πολλά πολλά ακόμα. Αναφέρω και κάποια κόμικς (π.χ. αμερικάνικα Silver Age που έγιναν σειρές), όμως δεν ήταν ο κύριος προσανατολισμός. Δείτε το και τα λέμε.
  4. Κι εμένα δεν μου αρέσει καθόλου, όμως θα το αγοράσω πάραυτα επειδή είμαι πειθήνιο πρόβατο, μιας και μιλάμε ίσως για το αγαπημένο μου της σειράς και θέλω πολύ να δω τα νέα χρώματα.
  5. Δυστυχώς το 3ο μέρος της ιστορίας, είχε θέματα στην υπόθεση, στην μετάφραση, και στην προσβασιμότητα τευχών που αναφέρονται. Τώρα καταλαβαίνω για ποιον λόγο είναι η χαμηλότερα βαθμολογημένη της σειράς και συμφωνώ απόλυτα, πολύ κρίμα. Είναι συνδυασμός άσχημου σεναρίου, περίεργης μετάφρασης, αχρείαστων αναφορών παλιότερων ηρώων και παντελούς έλλειψης πληροφοριών από τον εκδότη. Καταστροφικό αποτέλεσμα. Κρίμα επειδή η ιστορία ξεκίνησε μπόμπα, μακάρι να τελειώσει τουλάχιστον με ωραίο τρόπο.
  6. Ας εξηγήσει κάποιος στην Μαμούθ πως ο σκοπός ενός εξώφυλλου είναι να είναι όμορφο και πρακτικό. Με άσκοπη κιτρινίλα και αφαίρεση της αρίθμησης, χάνουν και στα δύο, 0/10, μετεξεταστέοι. Δεν γίνεται να κάνουν τέτοια λάθη, ειδικά από τη στιγμή που επιτέλους αφαίρεσαν το κιτρινιάρικο πλαίσιο στο προηγούμενο τεύχος. Η μόνη προσθήκη που έπρεπε να γίνει ήταν να προσθέσουν μία διακριτική αρίθμηση στο εξώφυλλο από εδώ και πέρα, και θα ήταν όλα τέλεια, αλλά αποφάσισαν να κάνουν βήματα προς τα πίσω αντί προς τα μπρος. Απορώ, οι ίδιοι οι εκδότες δεν μπερδεύονται; Όταν βγάζουν μερικά τεύχη από την προσωπική τους συλλογή για διάβασμα, μετά ξέρουν με ποια σειρά να τα τοποθετήσουν πίσω; Ελπίζω να είναι placeholder / μη τελικό, και τουλάχιστον να υπάρχει αρίθμηση στη ράχη.
  7. Το θέμα είναι πως οι λιθογραφίες δεν είναι «αυθεντικές». Είναι ανατυπώσεις που έχουν βγει σε περιορισμένα αντίτυπα από την κάθε ελαιογραφία που έχει φτιάξει ο Barks. Και αυτές οι ελαιογραφίες, είναι συγκεκριμένες και παίζουν στις εκατοντάδες χιλιάδες ΑΝ τις βρεις, επειδή πολλές έχουν καταλήξει σε άτομα που δεν τις πουλάνε προφανώς. Στο Heritage βλέπω πως ο τελευταίος πίνακας που πούλησαν έπαιξε στα ~260 χιλιάρικα (~220 χιλιάρικα σε ευρόπουλα). Γενικά τέτοιες τιμές παίζουν σε Barks, δεν είναι κάτι παράλογο. Αν δεις από κάτω, προσχέδια σε μολύβια παίζουν γύρω στο χιλιάρικο. Τώρα το συγκεκριμένο εξώφυλλο πιθανόν να έπιασε παραπάνω κινητικότητα λόγω ebay, σίγουρα δεν είναι κάποια καλή ευκαιρία, όμως δεν είναι κάτι εξωφρενικά περίεργο.
  8. Εν συντομία: 1) Το Ντόναλντ Α' περιόδου ναι, κυρίως ιταλικό. Κυρίως ιστορίες του Paperino Mese, με κάποιες από Minni & Company και Topolino, πάντα με Ντόναλντ. Είχαν μπει και κάποιες αμερικάνικες νομίζω, αλλά δεν ήταν πολλές. 2) Τα πρώτα 8 τεύχη της Β' περιόδου του Ντόναλντ, έχουν μέσα ιταλικές ιστορίες, προφανώς ήταν δουλειά που είχε ετοιμάσει ο Τερζόπουλος. Θα μπορούσαν δηλαδή να είναι τυπικά τεύχη της Α' περιόδου. Μετά από 8 μήνες ξεκίνησαν τις σκανδιναβικές. Αν δεν κατάλαβες κάποια διαφορά (που ο πολύς κόσμος δεν κατάλαβε), έχεις την απάντησή σου. 3) Έχω ιδιαίτερη λατρεία στους Ιταλούς και είμαι προκατειλημμένος επειδή μεγάλωσα με την Α' περίοδο, όμως δεν νομίζω πως υπάρχει ιδιαίτερη διαφορά. Εξ άλλου πάλι βλέπουμε Ιταλούς (π.χ. Cavazzano, Massimo Fecchi κλπ) που απλώς δουλεύουν για την Egmont. Αν σου αρέσουν τα καινούργια Ντόναλντ, λογικά θα σου αρέσουν και τα παλιά.
  9. Νέο βίδεον, αυτή τη φορά για το περιοδικό Ντόναλντ. Ήταν λογικό να ξεκινήσουμε με την ιστορία του Μίκυ Μάους, όμως δεν θα μπορούσαμε να αφήσουμε απ' έξω το πιο συμπαθές και παιχνιδιάρικο περιοδικό που όλοι αγαπήσαμε.
  10. Το σημερινό τεύχος #80 είναι το πρώτο τεύχος της σειράς που δεν έχει μέσα ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ κείμενο, ζούμε ιστορικές στιγμές. Το μόνο που μένει να καταργηθεί είναι η πρώτη σελίδα με τις πληροφορίες των ιστοριών, δεν έχει μείνει πλέον άλλο υλικό για αφαίρεση. Επίσης είναι το πρώτο τεύχος που βλέπουμε ξένα ηχητικά εφέ. Οι ιστορίες που μπαίνουν στο Κόμιξ, έρχονται με ηχητικά εφέ σε layers που είναι εύκολο να αλλαχτούν, επομένως μέχρι κάποια τεύχη πριν βλέπαμε κανονικά ηχητικά εφέ, όμως στα τελευταία τεύχη δεν μπαίνουν καν στον κόπο, έτσι βλέπουμε πρωτόγνωρες καταστάσεις χωρίς στοιχειώδη ηχητική υποστήριξη (μπουμ, κρατς, καμπλάμ, κλικ, κλπ). Οι παλιότερες ιστορίες του Μπαρκς όμως, δεν είχαν layers, ο άνθρωπος ζωγράφιζε τα ηχητικά εφέ στο πρωτότυπο σχέδιο. Και ενώ βλέπουμε πως στην Βιβλιοθήκη Καρλ Μπαρκς (Βιβλιοθήκη Disney) έχουν κάνει εξαιρετική επεξεργασία, στο σημερινό τεύχος τα άφησαν στα αγγλικά. Η οποία βιβλιοθήκη ολοκληρώθηκε μόλις πριν 4,5 χρόνια να θυμίσω. Εύγε στο περιοδικό που εν έτει 2021 δεν μπορεί να καταφέρει αυτά που εφάρμοζαν με τα παλαιολιθικά μέσα ο Πεχλιβανίδης και ο Τερζόπουλος τις δεκαετίες του 1950 - 1960. Και είναι διπλά χαζοί, επειδή θα μπορούσαν να πλασάρουν την ανικανότητά τους διαφημιστικά, πως δηλαδή «παρουσιάζονται οι ιστορίες για πρώτη φορά στην πρωτότυπη μορφή τους». Άντε και στην νιοστή ανατύπωση, με το καλό να τις δούμε και ασπρόμαυρες. Τόσα χρόνια που το είχα κόψει το ρημάδι το περιοδικό, μια χαρά είχα βρει την υγειά μου. Τα τελευταία 2-3 τεύχη τα πήρα μπας και καταλάβω τι παίζει, όμως δεν βρίσκω ψήγμα λογικής. Το επόμενο τεύχος που θα πάρω θα είναι το #100 σε σε κανά δυο χρόνια, τιμής ένεκεν. Υ.Γ. Με μια πιο προσεκτική ανάγνωση, παρατηρώ πως η ιστορία «Λευκός χρυσός» έχει ηχητικά εφέ. Αψυχολόγητοι πραγματικά.
  11. Καλό. Τσεκάρετε κι αυτό, 13 χρόνια πριν
  12. Το πήρα από Οξύ μιας και είναι κλειστά τα πάντα και ήθελα μερικά κομικσάκια από εκεί ακόμα. Πολύ καλή δουλειά, το ιλουστρασιόν χαρτί πολύ καλή επιλογή, έχει καλύτερη ποιότητα και τα χρώματα φαίνονται πιο έντονα, ελπίζω να παραμείνει και στους επόμενους τόμους. Το σχέδιο που έχει στο έσω εξώφυλλο / οπισθόφυλλο επίσης καλή προσθήκη, μετάφραση, γραμματοσειρά, γραφιστικά, επιμέλεια, ιστορία, γενικά πολύ καλή δουλειά. Η προσθήκη του ονόματος στις ράχες ήταν κι αυτή καλή ιδέα. Η μόνη λεπτομέρεια που θα μου άρεσε να υπήρχε, θα ήταν εάν άλλαζε το σχέδιο του Λάνφεστ στο πάνω μέρος της ράχης (πιθανώς ώστε να ταιριάζει με το εκάστοτε εξώφυλλο) αντί να βλέπουμε το ίδιο σχέδιο για όλους τους τόμους. Εφ' όσον δεν έγινε στον 2ο, θα μου άρεσε να υπήρχε διαφορετική εικόνα ανά arc, π.χ. τόμοι 1-4 με τη συγκεκριμένη φωτογραφία, τόμοι 5-8 (ή τελοσπάντων όπου ξεκινάει νέα ιστορία) με διαφορετική. Εντόπισα κάποια λαθάκια (ορθογραφικά ή του στυλ έλειπαν διαλυτικά κάποιες φορές) αλλά δυστυχώς ο δαίμων του τυπογραφείου υπήρχε και θα συνεχίσει να υπάρχει για πάντα, κατά 99,9% η δουλειά είναι άρτια.
  13. Μπορείς να δεις ποια θα είναι η επόμενη ιστορία; Πρέπει να την αναφέρει στην τελευταία σελίδα.
  14. Η ιστορία «Δύο φορές και έναν καιρό» μου άρεσε κι εμένα πάρα πολύ. Το έψαξα λίγο και είδα πως είναι εμπνευσμένο από την ταινία «Απρόσμενος έρωτας», που λογικά παίζει με την ίδια ιδέα, δηλαδή πώς θα εξελισσόταν η ζωή του πρωταγωνιστή εάν δεν είχε συμβεί ένα τυχαίο (αλλά σημαντικό) γεγονός. Ο Cesar Ferioli έσπασε με πολύ ωραίο τρόπο όλες τις σελίδες, πολύ καλή σκηνοθεσία. Τη σεναριογράφο Maya Åstrup δεν την ήξερα, όμως βλέπω πως ήταν η ψηλότερα βαθμολογημένη ιστορία της στο Inducks. Είναι να απορείς γιατί δεν ήταν αυτή η κεντρική ιστορία. Προφανώς έβαλαν «ερωτικές ιστορίες» στο τεύχος Φεβρουαρίου για να βγάλουν την υποχρέωση για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου και το ξεπέταξαν στα γρήγορα. Πιο αυτόματος πιλότος δεν πάει.
  15. Παρακολουθώ την κουβέντα εδώ και αρκετές σελίδες, όμως έχω κουραστεί να γράφω ολόκληρα σεντόνια από την εποχή του Τερζόπουλου, γι' αυτό έφτιαξα ένα βίντεο, μιας και απ' ό,τι φαίνεται, θα κρατήσει πολύ ακόμα το τροπάρι από την εκδοτική. Είναι μεγάλο, όμως έχω timestamps που αναλύω όοοοοολα αυτά που έχουν κατά καιρούς γραφτεί εδώ μέσα. Χαρτί, ολιγοσέλιδες ιστορίες, μηδέν ποιοτική παραγωγή από την Ιταλία, ξήλωμα άρθρων, και το καινούργιο φρούτο, παντελής έλλειψη ηχητικών εφέ σε όλα τα περιοδικά της εκδοτικής πλην του Μίκυ Μάους που τα αφήνουν αμετάφραστα, μιας και οι Ιταλοί τα ζωγραφίζουν στις σελίδες ενώ η Egmont (Δανία) τα προσθέτει με layers αργότερα. Έχω τόοοοοοσα πολλά να γράψω, γι' αυτό θα κάνω λινκ το βίδεον. Απλώς μιας και τίθεται συνέχεια το θέμα των ανατυπώσεων των Barks / Rosa, κάνω copypasta από το 06:52. Επειδή καθόμαστε και αναλύουμε τις ανατυπώσεις του Rosa, λες και αυτές είναι το πρόβλημα, όχι οι σάπιες ολιγοσέλιδες που μας φλομώνουν σε κάθε περιοδικό. Στεναχωριέμαι πάντως όταν βλέπω τον ενθουσιασμό που είχα στο 2ο post του thread που έκανα το 2014. Κρίμας, όμως δεν τους φταίει κανένας άλλος που αποφάσισαν να φουντάρουν.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.