Valtasar Posted September 11, 2024 Member ID: 1 Group: Root Admin Topic Count: 1,738 Content Count: 9,338 Reputation: 67,257 Achievement Points: 8,896 Days Won: 162 With Us For: 7,215 Days Status: Offline Last Seen: 11 hours ago Age: 63 Posted September 11, 2024 Το Περσέπολις της Marjane Satrapi μετά από 18 χρόνια επανακυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΟΞΥ (Α' εμφάνιση 2006 εκδόσεις ΗΛΙΒΑΤΟΝ σε 2 τόμους) Από το σπιθόφυλλο : Το διάσημο έργο της Marjane Satrapi κυκλοφορεί ξανά στα ελληνικά! Ένα αυτοβιογραφικό κόμικ που αφηγείται τη ζωή της από τα πρώτα χρόνια στην Περσία του Σάχη μέχρι την Ισλαμική Επανάσταση και τη φυγή της στην Ευρώπη. Ξένη ανάμεσα σε ξένους, πάντα «με τους άλλους», κυνηγώντας μόνιμα την επανάσταση που θα φέρει την ανατροπή μέσα της και γύρω της, χωρίς πολιτικές αγκιστρώσεις και πολιτισμικά βαρίδια, ένα παιδί που περνά στην εφηβεία και γεύεται τον κόσμο που μεγαλώνει, αλλά δεν αλλάζει. Η Marjane Satrapi γεννήθηκε το 1969 στο Ραστ του Ιράν, ενώ πλέον ζει και εργάζεται στη Γαλλία. Είναι καταξιωμένη συγγραφέας, κομίστρια και σκηνοθέτρια. Το Persepolis είναι το πιο γνωστό της έργο, έχει μεταφραστεί σε περισσότερες από 20 γλώσσες και έχει κυκλοφορήσει σε όλο τον κόσμο αποσπώντας δεκάδες διακρίσεις και βραβεία. Το 2007 μετέφερε το κόμικ στο σινεμά δημιουργώντας μια αριστουργηματική ταινία κινουμένων σχεδίων που τιμήθηκε με βραβείο Σεζάρ και ήταν υποψήφια για Όσκαρ. Χιούμορ, πολιτική, ιστορία, ένα ταξίδι στον πολιτισμό και στην κοινωνία της χώρας όπου ακόμα βασιλεύει ο ισλαμικός νόμος του χιτζάμπ και το να είσαι κορίτσι δεν είναι καθόλου απλό… ---------------------------------------------- Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πω πολλά για αυτό το έργο... σαν σχέδιο είναι απλό και ασπρόμαυρο αλλά αυτά που αφηγείται είναι... δεν έχει άδικα τόσες βραβεύσεις. Σαν έκδοση καλαίσθητη, πολύ ωραίο που είναι σε ένα τόμο όλο το έργο, αξίζει σίγουρα την αγορά του, ειδικά από αυτούς που δεν πρόλαβαν την πρώτη εμφάνιση. Στη Γαλλία κυκλοφόρησε σε 4 τόμους και στην Αμερική σε 2 τόμους, όπου κατόπιν βγήκε και ολόκληρο σε ένα τόμο ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ MARJANE SATRAPI Ημερομηνία κυκλοφορίας : 21 Οκτωβρίου 2024 Μία εσωτερική σελίδα για γεύση του σχεδίου : 20 1 4 Quote
Lelis Posted December 27, 2024 Member ID: 34,230 Group: Members Topic Count: 15 Content Count: 961 Reputation: 8,660 Achievement Points: 1,048 Days Won: 4 With Us For: 2,633 Days Status: Offline Last Seen: 1 hour ago Age: 36 Posted December 27, 2024 Διαβάστηκε το συγκεκριμένο. Πρέπει να έχουν περάσει κοντά 10 χρόνια από όταν διάβασα την αντίστοιχη ξένη έκδοση. Η αλήθεια είναι ότι δεν θυμόμουν αρκετά . Έχοντας πλέον και πολύ καλύτερη γνώση της ιστορίας και των γεγονότων του Ιράν, ήταν τελείως διαφορετική ανάγνωση για μένα. Απόλαυσα και απορροφήθηκα πολύ περισσότερο από την ανάγνωση. Μπορεί βέβαια να φταίει το γεγονός ότι το διάβασα και στα ελληνικά. Κατά τα άλλα για το κομικ τι να λέμε. Μιλάμε ίσως για ένα απο τα 15-20 πιο πολυδιαβασμένα και γνωστά GN και θεωρώ ότι όλοι οι κομιξοφιλοι θα πρέπει να έχουν διαβάσει. Σε κάποιους σίγουρα θα αρέσει πολύ σε κάποιος λιγότερο , αλλά δεν θεωρώ ότι δεν θα περάσει σε κανέναν απαρατήρητο. 4 Quote
Θοδωρής Καραπάνος Posted April 8, 2025 Member ID: 36,975 Group: Moderator Topic Count: 180 Content Count: 5,070 Reputation: 27,514 Achievement Points: 3,030 Days Won: 146 With Us For: 1,992 Days Status: Offline Last Seen: 22 hours ago Age: 17 Posted April 8, 2025 Πριν κανά μήνα είχα τη γιορτή μου, οπότε για δώρο πήρα το συγκεκριμένο κόμικ. Ήθελα από καιρό να το αποκτήσω, αφού όταν το 2022 είχαν ξεσπάσει τα θλιβερά γεγονότα στο Ιράν, μια καθηγήτρια μας είχε βάλει να δούμε την ταινία και είχα εντυπωσιαστεί! Περίληψη Η Marjane διηγείται την πορεία της ζωής της τα κρίσιμα χρόνια από την πτώση του Σάχη και την Ισλαμική επανάσταση( 1979) μέχρι και τον πόλεμο με το Ιράκ( 1980- 1988) και τον πρώτο πόλεμο του Κόλπου( 1990- 1991), ενώ η αφήγηση εκτείνεται μέχρι το 1995, οπότε και αναχωρεί μόνιμα από την πατρίδα της. Επανάσταση, όνειρα, ελπίδες που διαψεύστηκαν, μετάβαση σ' ένα καθεστώς βίας και τρομοκρατίας, ένας μάταιος μα πολύνεκρος πόλεμος, μια επεισοδιακή τετραετής παραμονή στην Ευρώπη, αλλά και μία δύσκολη επιστροφή και επαναπροσαρμογή στους ρυθμούς της ιρανικής κοινωνίας, όλα καλύπτονται όχι με ιστορική προσέγγιση, αλλά από μια διαυγή προσωπική ματιά. Σενάριο Επί της ουσίας, το σενάριο πρόκειται για την εξιστόρηση της κρίσιμης δεκαπεντατίας 1979- 1994(σημειωτέον το κόμικ δημοσιεύθηκε αρχικά το 2000), δοσμένη υπό το πρίσμα ενός μικρού κοριτσιού αρχικά, μιας δυναμικής έφηβης στη συνέχεια και τελικά μιας δυναμικής και χειραφετημένης γυναίκας. Προσωπικά, αν και είχα δει την ταινία, σοκαρίστηκα από τα όσα διάβασα, κάπου στενοχωρήθηκα, κάπου δυσανασχέτησα... Γενικά πιστεύω καταλαβαίνει κανείς πολλά για τους ανθρώπους διαβάζοντας το συγκεκριμένο κόμικ. Από τις περιγραφές της οικειοποίησης του επαναστατικού αγώνα από δειλούς που δεν μετείχαν στην Επανάσταση ή ακόμα χειρότερα από όσους υπήρξαν βασανιστές του τυραννικού καθεστώτος του Σάχη που αργότερα έλαβαν μέρος στη διοίκηση του ισλαμοκρατούμενου Ιράν καταπιέζοντας, βασανίζοντας ακόμα και σκοτώνοντας τους πραγματικούς ήρωες της επανάστασης, ως την έπαρση και την ηλιθιότητα ενδεχομένως των νέων της Δύσης. Όλα αυτά βέβαια, δοσμένα τόσο φυσικά που δεν σου δημιουργεί οργή ή μίσος. Αντιθέτως, σε παίρνει από το χέρι και σε καθίζει να παρακολουθήσεις να ξετυλίγεται το φιλμ της μνήμης. Σε αυτό βοηθάει ασφαλώς και η εκπληκτική διάρθρωση της αφήγησης. Απαλλαγμένη από περιττολογίες, ισορροπεί μεταξύ της εναλλαγής ανάμεσα σε σελίδες με έντονη δράση και σε άλλες περισσότερο περιγραφικές, που χαρακτηρίζονται από γεμάτα λόγια καρέ. Με συγκίνησε βαθιά και με ταξίδεψε στο Ιράν των περασμένων δεκαετιών, μεταφέροντάς μου τόσο τις φρικτές, όσο και τις χαρούμενες πτυχές της ζωής. Σχέδιο Το σχέδιο μου έκανε επίσης πολύ θετική εντύπωση. Παρ' ότι συνήθως προτιμώ το ρεαλιστικό σχέδιο, το συγκεκριμένο κόμικ δεν θα μπορούσα με τίποτα να το φανταστώ με διαφορετική προσέγγιση από αυτή. Δείχνει απλοϊκό, μα μέσα από αυτή τη δωρικότητα των ομολογουμένως σχετικά χονδροειδώς σχεδιασμένων φιγούρων και σκηνικών αναδεικνύεται πάρα πολύ όμορφα αυτό που θέλει να περάσει η Satrapi, η περιρρέουσα ατμόσφαιρα δηλαδή μιας χώρας της Μέσης Ανατολής σε κρίση. Επίσης, δεν ξέρω αν έγινε εσκεμμένα αλλά εγώ εκτίμησα, το γεγονός ότι το σχέδιο που είναι πιο κοντά σε καρτούν, κάτι πιο αφαιρετικό δηλαδή και άρα πιο ανάλαφρο, έρχεται στον αντίποδα των τραγικών καταστάσεων που περιγράφονται, δημιουργώντας έτσι μια έμμεση αποκλιμάκωση και εκτόνωση του αναγνωστικού αισθήματος. Τονίζω, δεν είμαι καθόλου βέβαιος ότι έγινε επίτηδες, παρ' όλα αυτά δεν το αποκλείω κιόλας. Όπως και να χει, ο βασικός ρόλος του σχεδίου, που είναι δηλαδή να γεφυρώσει το σενάριο, το κείμενο, τα γεγονότα με των αναγνώστη με τρόπο όμορφο και κατανοητό, πιστεύω ότι επιτεύχθηκε, οπότε αντικειμενικά μπορούμε να μιλήσουμε για ένα πετυχημένο σχεδιαστικό αποτέλεσμα. Έκδοση Η έκδοση της ΟΞΥ, πολύ προσεγμένη ως προς την επιμέλεια, νομίζω διέκρινα ένα- δύο ορθογραφικά( και σίγουρα θα υπάρχουν και κάποια ακόμα που μου διέφυγαν), αλλά αυτά είναι ψήγματα μπροστά στο όλο έργο των πόσων εκατοντάδων σελίδων! Αυτό που έλειψε πραγματικά είναι η αρίθμηση στις σελίδες, πράγμα που θεωρώ μεγάλο αρνητικό, επειδή αναγκαζόμουν να χρησιμοποιώ σελιδοδείκτη κι όταν ξεχνιόμουν, έπρεπε να βρίσκω εξ αρχής τη σελίδα όπου είχα σταματήσει. Ενδεχομένως θα ήταν καλή και μια προσθήκη ενός άρθρου για τη δικτατορία του Σάχη, την Ισλαμική Επανάσταση, αλλά και τη σημερινή κατάσταση. Από την άλλη ίσως έτσι υπονομευόταν η αξία του καθαυτού έργου- μαρτυρίας. Πάντως νομίζω ότι μερικά λόγια για το τι συνέβη μετά το 1994, οπότε και διακόπτεται η αφήγηση, θεωρώ ότι έπρεπε να υπάρχουν. 11 Quote
Ion Posted March 3 Member ID: 2,285 Group: Veterans Topic Count: 964 Content Count: 4,448 Reputation: 36,684 Achievement Points: 4,503 Days Won: 27 With Us For: 6,968 Days Status: Offline Last Seen: June 1 Age: 43 Posted March 3 Έχοντας διαβάσει πρόσφατα το "Παράδεισος της Ζεχρα" που αγοράστηκε πριν λίγες εβδομάδες από το τελευταίο παζάρι βιβλίου, αποφασισα να μην αλλαξω χώρα και να συνεχίσω με το Persepolis. Ο συνδυασμός των δύο αυτών graphic novels εμπλούτισε αρκετά τις γνώσεις μου πάνω στο Ισλάμ, τους φρουρούς της επανάστασης και γενικότερα την Ιρανική πραγματικότητά, και έτσι παρακολουθώ με λίγο μεγαλύτερη ευκολία τα όσα συμβαίνουν αυτές τις μέρες στο Ιράν. Τουλάχιστον το timing μου ήταν καλό. Το graphic novel είχε πολύ ενδιαφέρον, γιατί πραγματικά τα όσα συμβαίνουν σε αυτή τη χώρα και τα όσα υπομένει ο Ιρανικός λαός είναι ασύλληπτα. Λίγο με κούρασε το 3ο κεφάλαιο, που περιγράφει τη ζωή της δημιουργού στην Ευρώπη, αλλά πάλι στο 4ο κεφάλαιο η ιστορία συνεχίζεται στην Τεχεράνη και ανεβαίνει ξανά το ενδιαφέρον. Παρά τη δραματική ιστορία, υπάρχουν πολλές χιουμοριστικες αναφορές, κι έτσι διαβάζεται κάπως ευχάριστα. Μου άρεσε πολύ, αλλά θα αργήσω να το ξαναδιαβάσω. 10 Quote
MARIELOS Posted March 5 Member ID: 32,941 Group: Members Topic Count: 7 Content Count: 537 Reputation: 4,333 Achievement Points: 600 Days Won: 2 With Us For: 2,943 Days Status: Offline Last Seen: 11 hours ago Age: 48 Posted March 5 Την Κυριακή 8/3/26 με την Καθημερινή το Α΄ μέρος. 8 3 Quote
Θλιμμένος Μπούφος Posted March 5 Member ID: 19,150 Group: Members Topic Count: 54 Content Count: 2,169 Reputation: 11,744 Achievement Points: 2,179 Days Won: 0 With Us For: 5,458 Days Status: Offline Last Seen: 4 hours ago Age: 30 Posted March 5 Σωστά, μόλις το είδα και γω και πήγαινα να το γράψω. Πολύ ωραίο νέο και τρία κόμικς σε εφημερίδες αυτό το ΣΚ 11 1 Quote
Guts Posted March 5 Member ID: 38,081 Group: Members Topic Count: 1 Content Count: 997 Reputation: 8,813 Achievement Points: 1,004 Days Won: 9 With Us For: 1,709 Days Status: Offline Last Seen: Yesterday at 03:57 PM Posted March 5 (edited) Αυτό είναι απ' τα κόμικς που σκεφτόμουν καιρό να το αγοράσω αλλά του είχα ρίξει πολλές αναβολές. Ωραία επιλογή έκανε η Κ. , το θέμα είναι πόσοι τόμοι θα είναι..? αν είναι σε δύο τόμους θα το πάρω σίγουρα, αν είναι για παραπάνω τόμους - τεύχη προτιμώ να πάρω την έκδοση της Οξύ. Edited March 5 by Guts 5 Quote
Theo A Posted March 5 Member ID: 38,320 Group: Members Topic Count: 4 Content Count: 273 Reputation: 1,684 Achievement Points: 301 Days Won: 0 With Us For: 1,647 Days Status: Offline Last Seen: 1 hour ago Posted March 5 Από το ανέβασμα στην ΕΒΕ της Καθημερινής που βρήκε ο hudson φαίνεται ότι έχει σπάσει σε δύο τόμους (δηλ έχει το φορμά της παλαιάς έκδοσης και όχι της έκδοσης της Οξύ) αλλά και πάλι αξίζει σίγουρα για όσους δεν το έχουν. Επιτέλους να δούμε κάτι που να θυμίζει λίγο τις παλαιές κομιξοπροσφορές (160σελ+208σελ) και ένα GN που αξίζει! 8 1 Quote
hudson Posted March 5 Member ID: 32,406 Group: Members Topic Count: 104 Content Count: 3,861 Reputation: 38,814 Achievement Points: 3,909 Days Won: 167 With Us For: 3,131 Days Status: Online Last Seen: 11 min ago Age: 45 Posted March 5 13 λεπτά πριν, Guts είπε: Αυτό είναι απ' τα κόμικς που σκεφτόμουν καιρό να το αγοράσω αλλά του είχα ρίξει πολλές αναβολές. Ωραία επιλογή έκανε η Κ. , το θέμα είναι πόσοι τόμοι θα είναι..? αν είναι σε δύο τόμους θα το πάρω σίγουρα, αν είναι για παραπάνω τόμους - τεύχη προτιμώ να πάρω την έκδοση της Οξύ. Είναι σε δύο τόμους 4 2 Quote
Lelis Posted March 5 Member ID: 34,230 Group: Members Topic Count: 15 Content Count: 961 Reputation: 8,660 Achievement Points: 1,048 Days Won: 4 With Us For: 2,633 Days Status: Offline Last Seen: 1 hour ago Age: 36 Posted March 5 Αν και έχω και την αγγλική έκδοση αλλά και την πρόσφατη έκδοση από οξύ, θα πάρω τον πρώτο τόμο να δω πως είναι. Όχι ότι περιμένω πολλά σαν έκδοση 3 Quote
hudson Posted March 5 Member ID: 32,406 Group: Members Topic Count: 104 Content Count: 3,861 Reputation: 38,814 Achievement Points: 3,909 Days Won: 167 With Us For: 3,131 Days Status: Online Last Seen: 11 min ago Age: 45 Posted March 5 Φαντάζομαι ότι η έκδοση της Καθημερινής δεν θα έχει και μεγάλη διαφορά από την έκδοση της Οξύ σε ποιότητα, που κακά τα ψέματα δεν είναι και ότι καλύτερο για τα 24 ευρώ ονομαστική τιμή. Της Οξύ έχει ένα απλό χαρτονένιο εξώφυλλο και οι εσωτερικές σελίδες είναι εκτυπωμένες σε απλό ματ χαρτί τύπου φωτοτυπίας. 8 ευρώ σύνολο οι δύο τόμοι της Καθημερινής έναντι 18 ευρώ (με την έκπτωση σε κάποια βιβλιοπωλεία) ο ένας τόμος της Οξύ. 5 Quote
Ubergorn Posted March 5 Member ID: 38,058 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 2,045 Reputation: 13,148 Achievement Points: 2,080 Days Won: 70 With Us For: 1,716 Days Status: Offline Last Seen: 19 hours ago Age: 44 Posted March 5 Για όσους δεν το έχουν και ενδιαφερονται (μετά τα πρόσφατα γεγονότα μπήκε στο ρανταρ μου) είναι καλή ευκαιρία οι 2 τόμοι της εφημεριδας. Αν ήταν παραπάνω και ε΄γω θα προτιμούσα να δώσω λίγο παραπάνω αλλα να εχω σε ενα τόμο. οι 2 αντε παλευονται αλλά περισσότεροι δύσκολα!!! 6 Quote
Θοδωρής Καραπάνος Posted March 5 Member ID: 36,975 Group: Moderator Topic Count: 180 Content Count: 5,070 Reputation: 27,514 Achievement Points: 3,030 Days Won: 146 With Us For: 1,992 Days Status: Offline Last Seen: 22 hours ago Age: 17 Posted March 5 Παιδιά τι να λέμε τώρα!!!! Αξίζει φουλ, πρόκειται για ένα από τα καλύτερα κόμικς που έχω διαβάσει και πραγματικά θα σας βοηθήσει πολύ να κατανοήσετε τις εξελίξεις!!!! Σε τέτοια τιμή; Ευκαιρία, αποκτήστε το οπωσδήποτε!!!! 6 Quote
Indian Posted March 5 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,421 Reputation: 111,187 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,432 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:08 PM Age: 44 Posted March 5 Την θεωρώ μια πάρα πολύ ωραία κίνηση και προσφορά από την εφημερίδα για να μπει αυτό το υπέροχο κόμικ σε περισσότερα σπίτια. Μια κίνηση που έχει το σωστό timing λόγω του πολέμου στην περιοχή. Ταυτόχρονα μου κάνει εντύπωση αυτή η προσφορά αν αναλογιστούμε την σχετικά πρόσφατη κυκλοφορία του κόμικ από την ΟΞΥ. Προσωπικά, λυπάμαι ειλικρινά, αλλά δεν θα την αποκτήσω, μιας κι έχω τόσο την αυτόνομη έκδοση του 2024, όσο και τους δύο τόμους του 2006. Παρόλα αυτά εύχομαι να πάει καλά και προτρέπω τους φίλους που δεν το έχουν από παλαιότερες κυκλοφορίες να το αποκτήσουν. 10 Quote
Guts Posted March 8 Member ID: 38,081 Group: Members Topic Count: 1 Content Count: 997 Reputation: 8,813 Achievement Points: 1,004 Days Won: 9 With Us For: 1,709 Days Status: Offline Last Seen: Yesterday at 03:57 PM Posted March 8 (edited) Μόλις πήρα στα χέρια μου το πρώτο μέρος του Persepolis ως ένθετο με την Κ. Δεν έχω διαβάσει ακόμα το έργο, το οποίο θεωρείται κλασικό και είναι πολύ γνωστό δημιούργημα της 9ης τέχνης. Το κόμικ ξεκινάει με κάποια ενδιαφέροντα άρθρα για τη ζωή και το έργο της δημιουργού και στη συνέχεια μας παρουσιάζει το πρώτο μέρος της ιστορίας, η οποία χωρίζεται σε δύο τόμους και απ'ότι αναφέρεται είναι φωτογραφική αναπαραγωγή της έκδοσης της Οξύ του 2024. Όλα καλά μέχρι εδώ και η τιμή στα 4 ευρώ μια χαρά. Πάμε τώρα στα της έκδοσης... Το εξώφυλλο είναι ματ χαρτόνι φτηνιάρικο αλλά ο.κ δεν είναι τραγικό. Οι σελίδες στο εσωτερικό είναι απο κανονικό χαρτί λίγο καλύτερης ποιότητας απ' του Ποπάυ, όμως είναι και αυτό πολύ φτηνιάρικο και σε συνδυασμό με την κακή κόλληση της ράχης, το τεύχος δεν αντέχει καθόλου στην υγρασία. Στο Ποπάυ είναι τόσο άθλια η ποιότητα εκτύπωσης που δεν είχε νόημα να βγάλω φωτογραφίες, εδώ φαίνεται καθαρά η φθορά και το στραπατσάρισμα του τεύχους, απογοητευτικό το τελικό αποτέλεσμα, καλά τα 4 ευρώ αλλά δεν είναι κατάσταση καινούριου τεύχους αυτή. Edited March 8 by Guts 9 7 Quote
Lelis Posted March 8 Member ID: 34,230 Group: Members Topic Count: 15 Content Count: 961 Reputation: 8,660 Achievement Points: 1,048 Days Won: 4 With Us For: 2,633 Days Status: Offline Last Seen: 1 hour ago Age: 36 Posted March 8 Θα το έπαιρνα μόνο για την περιέργεια της έκδοσης, αλλά μετά από αυτό που αναίβασε ο φίλος @ Guts , λέω να προσπεράσω... Παραμένει όμως πολύ καλή επιλογή για όσους δεν το έχουν 9 Quote
Mandrake Posted March 8 Member ID: 1,790 Group: Members Topic Count: 131 Content Count: 8,248 Reputation: 33,463 Achievement Points: 8,589 Days Won: 35 With Us For: 7,014 Days Status: Offline Last Seen: 22 min ago Posted March 8 (edited) Φαίνεται ότι το χαρτί είναι υδρόφιλο και έχει πάρει υγρασία. Είναι αναμενόμενο να συμβεί σε τέτοιες εκδόσεις... Edited March 8 by Mandrake 7 Quote
Ubergorn Posted March 8 Member ID: 38,058 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 2,045 Reputation: 13,148 Achievement Points: 2,080 Days Won: 70 With Us For: 1,716 Days Status: Offline Last Seen: 19 hours ago Age: 44 Posted March 8 Ενώ συνήθως τέτοιο στυλ σχεδιασμού δεν είναι της αρεσκείας μου (έχω πάρει παρόμοια στυλ βέβαια αλλά όσο μπορώ τα αποφεύγω) αυτό αγοράστηκε καθαρά λόγω σεναρίου με αφορμή φυσικά τα πρόσφατα δυσάρεστα γεγονότα στον παγκόσμιο χάρτη ,σε συνδιασμό και τη τιμή που προσφέρεται Ακόμα δεν διαβάστηκε αλλά σύντομα θα γίνει. Θετικό είναι ότι θα βγει σε 2 τόμους άρα και σύντομα θα το έχουμε ολοκληρωμένο στα χέρια μας . 9 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.