Jump to content

chrisbouk

Members
  • Posts

    282
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

chrisbouk last won the day on December 14 2021

chrisbouk had the most liked content!

4 Followers

About chrisbouk

  • Birthday 10/23/1966

Profile Information

  • Gender
    Male
  • City
    Athens, Zografou
  • Country
    Greece

Recent Profile Visitors

846 profile views

chrisbouk's Achievements

Active member

Active member (3/9)

2.1k

Reputation

  1. Ένα στα γρήγορα - είμαι έξω - που πιστεύω θα βρεθεί εύκολα! Εισαγωγικό καρέ: Ποιός ο σκιτσογράφος και ποια η σειρά;
  2. Πολύ ωραία νέα μας έφερες φίλε Manitou! Βλέπω στην σελίδα Blekmag στο fb ότι συνεχίζει τις αναφορές στον Μπεν Λίπερ με link για ενδιαφέροντα σχετικά άρθρα. Άρα....κάτι ψήνεται!
  3. Και για μένα ήταν από τις αγαπημένες μου στον Μπλέκ! Το διάβαζες και συ από εκεί;
  4. O σημαντικότερος και ποιοτικότερος ήρωας των κόμικς επιστρέφει με το τέταρτο κατά σειρά graphic novel των J. D. Canales (σενάριο) και R. Pellejero (σχέδιο & χρώμα) με τίτλο Νύχτες του Βερολίνου. Ο Κόρτο Μαλτέζε, ο αιώνιος ονειροπόλος, ο αθεράπευτα ρομαντικός ναύτης με το χρυσό σκουλαρίκι στο αριστερό αυτί (που σημαίνει ότι ανήκει στο εμπορικό ναυτικό), ο αναζητητής της περιπέτειας και της φυγής από την πραγματικότητα, παραμένει αναμφισβήτητα μία από τις κλασικότερες φιγούρες των κόμικς. Η πρώτη ιστορία που γέννησε τον μύθο του Κόρτο Μαλτέζε, του alter ego του δημιουργού του, Hugo Pratt, με τίτλο Η Μπαλάντα της Αλμυρής Θάλασσας συγκαταλέγεται μέσα στα 100 βιβλία (όχι κόμικς) του αιώνα, σύμφωνα με την ψηφοφορία της Παρισινής εφημερίδας Le Monde και της γαλλικής αλυσίδας καταστημάτων Fnac (Άνοιξη 1999). Ο σημαντικότερος και ποιοτικότερος ήρωας των κόμικς επιστρέφει με το τέταρτο κατά σειρά graphic novel των J. D. Canales (σενάριο) και R. Pellejero (σχέδιο & χρώμα) με τίτλο Νύχτες του Βερολίνου. Το φθινόπωρο του 1924, ο Κόρτο πρέπει να βρει έναν πολύ αγαπημένο φίλο στο Βερολίνο. Όταν όμως φτάνει στη γερμανική πρωτεύουσα, ανακαλύπτει ότι έχει δολοφονηθεί. Αμέσως, ξεκινά μια έρευνα για να βρει τον δολοφόνο του, να αποκατασταθεί η δικαιοσύνη, αλλά κυρίως για να πάρει εκδίκηση. Αλλά η εύθραυστη Δημοκρατία της Βαϊμάρης βρίσκεται ήδη στα πρόθυρα του εμφυλίου πολέμου, μεταξύ κομμουνιστών κατασκόπων και μιας ακροδεξιάς μυστικής οργάνωσης, και όλοι φαίνεται να στέκονται εμπόδιο στο έργο της. Στο άλμπουμ περιλαμβάνεται επίσης ένα σχετικό άρθρο του συγγραφέα και ομότιμου καθηγητή της Σορβόννης Jean-Yves Tadie. Αναζητήστε το: mikrosiros.gr/corto-maltese-nuxtes-tou-berolinou ΠΗΓΗ
  5. Στο πλαίσιο τoυ Πατρινού Καρναβαλιού 2023, μετά την επιτυχημένη περσινή πρωτοβουλία και κατόπιν απόφασης του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΠ-Καρναβάλι Πάτρας, θα πραγματοποιηθεί ο 2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Comics με τίτλο: «Ανάδειξη του καλύτερου Καρναβαλικού comics εφήβων 2023 για το Πατρινό Καρναβάλι 2023». Η διάρκεια διεξαγωγής του διαγωνισμού ορίστηκε το χρονικό διάστημα από τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022 έως και την Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022. Τα comics θα πρέπει να ακολουθούν το ακόλουθο δημιουργικό σκεπτικό: Οι συμμετέχοντες στο διαγωνισμό καλούνται να οπτικοποιήσουν τις σκέψεις, τις ιδέες και τον προβληματισμό τους αναφορικά με το Καρναβάλι με πρωτότυπο τρόπο μέσα από την τέχνη των comics. Οι δημιουργοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν παραδοσιακά ή ψηφιακά μέσα και το έργο μπορεί να είναι χιουμοριστικό, σουρεαλιστικό ή σοβαρό. Ο σκοπός είναι να αναδειχθούν οι έφηβοι της Ελλάδας που αγαπούν να δημιουργούν comics και να τους δοθεί κίνητρο να συνεχίσουν να ασχολούνται με αυτή τη μορφή τέχνης. Άλλωστε βασικά χαρακτηριστικά του Πατρινού Καρναβαλιού όπως η φρεσκάδα, η ζωντάνια, το χρώμα, το κωμικό στοιχείο, η σάτιρα, η ανατροπή, η φαντασία αλλά και η ελευθερία της επιλογής του τρόπου έκφρασης και δημιουργίας συναντώνται και στην τέχνη του comics. Δικαίωμα συμμετοχής στο Διαγωνισμό έχουν όλοι οι έφηβοι της Ελλάδας από 11 έως και 17 ετών εφόσον καταθέσουν την πρόταση τους εντός της χρονικής προθεσμίας. Κάθε συμμετοχή θα πρέπει να είναι πρωτότυπο έργο των ιδίων των διαγωνιζόμενων και δεν θα πρέπει να έχει δημοσιευθεί στο διαδίκτυο ή οπουδήποτε αλλού. Οι τρεις νικητές που θα επιλέξει η κριτική επιτροπή του διαγωνισμού, θα λάβουν τιμητικές διακρίσεις –βραβεία. Το πρώτο επιλεχθέν comics θα αποτελέσει το καλύτερο καρναβαλικό comics εφήβων του 2023 για το Πατρινό Καρναβάλι 2023 και θα λάβει παράλληλα ως βραβείο τα 2 τεύχη του συλλεκτικού comics «Ο Κρυμμένος Θησαυρός των εντόμων 1 και 2» του Πατρινού δημιουργού comics Γιώργου Μελισσαρόπουλου. Στον δεύτερο και τρίτο νικητή θα δοθούν αναμνηστικά δώρα από το πωλητήριο της Κ.Ε.ΔΗ.Π. Καρναβάλι Πάτρας. Για την κρίση της Κριτικής Επιτροπής θα ληφθεί υπ’ όψη ο βαθμός προσέγγισης στους ακόλουθους τεθέντες στόχους, οι οποίοι έχουν ισοδύναμη βαρύτητα: -τα αισθητικά χαρακτηριστικά της πρότασης -η συνάφεια με το δημιουργικό σκεπτικό -η καλλιτεχνική πρωτοτυπία της πρότασης Η αναλυτική προκήρυξη του διαγωνισμού θα αναρτηθεί στην επίσημη σελίδα της ΚΕΔΗΠ www.carnivalpatras.gr στο πλαίσιο Νέα/Εταιρικοί Διαγωνισμοί κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής του. ΠΗΓΗ
  6. Είναι ο τερματοφυλακας - γιατρός που διαβάζαμε παλιά στον Μπλέκ; Πρόκειται μήπως να τον ξαναβγάλει η εκδοτική; Ή εννοεί απλώς: Πιάνω τα άπιαστα - πουλιά στο αέρα, σαν εκδοτική και όλους τους ανταγωνιστές σας νικάω - σας ξεπέρασα όλους!
  7. Διαθεσιμο για προπαραγγελία, το Μίστερ Νο GN #14 - Η Μαφία Δε Συγχωρεί Ο Βορειοαμερικανός Τζέρι Ντρέικ ή Μίστερ Νο είναι ένας φανταστικός χαρακτήρας των ιταλικών κόμικς που δημιουργήθηκε το 1975. Βίωσε πολλές περιπέτειες σε όλη τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, όπου πολέμησε ως στρατιώτης, πιλότος και μέλος των αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών σε πολλά μέρη και ονομάστηκε τελικά Μίστερ Νο από τους συμπολεμιστές του και από τους αντιπάλους του, εξαιτίας της περηφάνιας του και της πεισματικής του άρνησης να υποταχθεί σε εντολές. Στις αρχές του 1945 επαναπατρίστηκε. Διέσχισε τις Η.Π.Α. και κουρασμένος από τα λάθη του πολέμου, αηδιασμένος από τη βία του Δυτικού κόσμου και εντελώς ανίκανος να προσαρμοστεί σε μια φυσιολογική ζωή στην πατρίδα του, αποφάσισε να εγκατασταθεί στη Μανάους της Βραζιλίας για να ζήσει τη ζωή του με τον δικό του τρόπο, σε έναν τόπο που κάποιοι άνθρωποι ονομάζουν το τελευταίο σύνορο του πολιτισμού. Στο κόμικς που κρατάτε στα χέρια σας περιέχεται η ιστορία με τίτλο Η Μαφία δε Συγχωρεί (Mister No #76-78, Σεπτέμβριος-Νοέμβριος 1981) σε σενάριο Guido Nolitta και σχέδιο Roberto Diso ενώ το εξώφυλλο είναι του Gallieno Ferri. Ένα μελαγχολικό ναπολιτάνικο τραγούδι φέρνει στο μυαλό του Μίστερ Νο μια παλιά περιπέτεια. Το 1948, μαζί με τον πρώην συμπολεμιστή του και νυν πράκτορα του FBI, Μάλορι, ο ήρωάς μας αναλαμβάνει την αποστολή να βρει ένα γράμμα που περιέχει πληροφορίες άκρως απόρρητες για τον αμερικανικό στρατό. Το γράμμα αποκάλυπτε ότι η συμμαχική απόβαση στη Σικελία το 1943, στέφθηκε με επιτυχία χάρη στη συνεργασία ανθρώπων της μαφίας που συντόνιζε ο πασίγνωστος Ιταλοαμερικανός γκάνγκστερ, Λάκι Λουτσιάνο. Στην προσπάθεια εντοπισμού του γράμματος, οι δύο φίλοι καταλήγουν στο Ποζιτάνο, ένα μέρος κοντά στη Νάπολη της Ιταλίας. Εκεί όμως, βρίσκονται αντιμέτωποι με τον Γκαετάνο Αντζολίλο, έναν πανίσχυρο μαφιόζο της περιοχής… Μπορείτε να το προπαραγγείλετε από το site μας και οι αποστολές θα ξεκινήσουν την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου! Σε βιβλιοπωλεία, κομιξάδικα και περίπτερα θα κυκλοφορήσει την Τρίτη 4 Οκτωβρίου! Τιμή: 16,00€, με την έκπτωση 14,40€ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ Δημιουργοί: Guido Nolitta, Roberto Diso Ημερ. Έκδοσης: Οκτώβριος 2022 Αριθμός Σελίδων: 192 Διάσταση: 17 X 24 cm Χρώμα: Έγχρωμο ISBN978-618-5531-94-2
  8. Ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις των δημιουργών Byzantine Tales - Σπύρου Θεοχάρη και Χρυσαυγής Σακελλαροπούλου και
  9. Πρόσωπα και γεγονότα όπως δεν τα έχουμε ξαναδεί! Σε μορφή κόμικς ζωντανεύουν από το 2019 την ελληνική και τη βυζαντινή Ιστορία δύο νέα παιδιά, ο Σπύρος Θεοχάρης και η Χρυσαυγή Σακελλαροπούλου. Το δημιουργικό δίδυμο, που ακούει αλλιώς στο όνομα Byzantine Tales, έχει κυκλοφορήσει μέχρι στιγμής τα βιβλία «Θεοφανώ: Μια Βυζαντινή Ιστορία», «1821: Η Αρχή της Επανάστασης» και δύο τεύχη της σειράς «Βασίλειος Βασιλεύς», που πραγματεύεται τα γεγονότα της νεανικής ζωής του Βασίλειου Β’ του Βουλγαροκτόνου. Ο Σπύρος, ο οποίος είναι καθηγητής αγγλικών και έχει ως αγαπημένο χόμπι να διαβάζει βιβλία Ιστορίας, λέει στην «Espresso» πως ήταν δική του η ιδέα για ένα graphic novel με επίκεντρο τη βυζαντινή εποχή, επηρεασμένος από τη δυτική μεσαιωνική φαντασία, δηλαδή την πασίγνωστη σειρά «Game of Thrones», που έχει κάνει παγκόσμια επιτυχία. «Αρχική μας σκέψη ήταν να δημιουργήσουμε κόμικς με βάση ιστορικά πρόσωπα που είναι άγνωστα στο ευρύ κοινό και έχουν μια ενδιαφέρουσα ιστορία, που αξίζει να διαβαστεί. Το καλό είναι ότι το ρίσκο μας απέδωσε, καθώς έχουμε δει αρκετό κόσμο ο οποίος δεν έχει εμβαθύνει τόσο στην Ιστορία να απολαμβάνει τις ιστορίες σαν να είναι φανταστικά μυθιστορήματα» λέει ο Σπύρος. Ο Σπύρος και η Χρυσαυγή εξηγούν ότι ακολουθούν συγκεκριμένη διαδικασία για να δημιουργήσουν ένα βιβλίο, με βάση ένα ιστορικό πρόσωπο. Αρχικά, ο Σπύρος στήνει ένα σενάριο βασισμένο σε πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές. Τα πρωτογενή κείμενα προέρχονται από χρονογράφους και ιστορικούς και συνδυάζονται με τη σύγχρονη ακαδημαϊκή βιβλιογραφία (δευτερογενείς πηγές), η οποία ερμηνεύει και αναλύει τις πρωτογενείς πηγές, ώστε να δώσει μια κατάλληλη και αξιόπιστη εικόνα για κάθε γεγονός ή ιστορικό χαρακτήρα. Στα βιβλία περιλαμβάνονται πολλές άγνωστες στους περισσότερους αλλά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες ιστορικές λεπτομέρειες, που δίνουν εκπαιδευτική διάσταση στα βιβλία. «Για παράδειγμα, σε ένα καρέ του κόμικ “Βασίλειος Βασιλεύς” δείχνουμε πώς παιζόταν η τάβλα, το σημερινό τάβλι. Παράλληλα, υπάρχει η απεικόνιση του Ανεμοδούλιου, που ήταν ένα τετράπυλο που έμοιαζε με την Αψίδα του Θριάμβου στο Παρίσι και χαρακτηριζόταν ένα από τα επτά θαύματα της βυζαντινής Κωνσταντινούπολης» λέει ο Σπύρος. Η Χρυσαυγή, η οποία έχει σπουδάσει χημικός αλλά και επί μια δεκαετία ζωγραφική, κυρίως κλασική, ασχολείται με την τέχνη του κόμικς τα τελευταία τρία χρόνια. Οπως λέει, περιμένει κάθε φορά το σενάριο του Σπύρου και τις προτάσεις που κάνει για την τοποθέτηση των καρέ εντός κάθε σελίδας, μια δουλειά εξαιρετικά δύσκολη και χρονοβόρα, η οποία απαιτεί και γνώσεις σκηνοθεσίας. Οταν ολοκληρωθεί η «χωροταξία», η ίδια αναλαμβάνει το σχεδιαστικό κομμάτι, δηλαδή, δημιουργεί το σχέδιο και περνάει από πάνω το μελάνι και το χρώμα. «Ως προς το εικαστικό κομμάτι, χρησιμοποιώ ως πρότυπα τα εκατοντάδες βυζαντινά, μουσειακά εκθέματα ανά τον κόσμο, τα ψηφιδωτά και τις αγιογραφίες της εκάστοτε εποχής, τα βυζαντινά νομίσματα και την αρχιτεκτονική κτιρίων που έχουν διασωθεί. Σε πολλά σημεία, χρησιμοποιώ τη φαντασία μου, πάντοτε στο πλαίσιο της ιστορικότητας της εποχής, για να απεικονίσω άγνωστες οπτικά πτυχές του Βυζαντίου, όπως η διακόσμηση των παλατιών, τα στέμματα, η ενδυμασία συγκεκριμένων αξιωματούχων ή και ολόκληρες πόλεις» δηλώνει. Υπάρχουν, άραγε, μυστικά που δεν γνωρίζει ο περισσότερος κόσμος για το Βυζάντιο; «Το γεγονός ότι δεν λεγόταν… Βυζάντιο, αλλά Βασιλεία των Ρωμαίων ή απλά Ρωμανία και ήταν άμεση πολιτική συνέχεια της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και πολιτισμική συνέχεια της ελληνιστικής Ανατολής, με την πρόσθεση της ορθόδοξης χριστιανοσύνης!» αποκαλύπτει ο Σπύρος και προσθέτει: «Ενα δεύτερο “μυστικό” είναι ότι το Βυζάντιο είχε πλούσια παραγωγή κοσμικής τέχνης με αρχαίες ελληνικές και μυθολογικές αναπαραστάσεις. Δυστυχώς, δεν έχουν διασωθεί πολλά. Τρίτον, χωρίς τους Βυζαντινούς αντιγραφείς σήμερα ο σύγχρονος κόσμος δεν θα είχε ούτε Ομηρο ούτε Ηρόδοτο ούτε Θουκυδίδη ούτε τα αρχαία ελληνικά θεατρικά έργα»! Η Χρυσαυγή αποκαλύπτει πως οι Βυζαντινοί είχαν τρομερές γνώσης μηχανικής. «Στο “Θεοφανώ” έχω σχεδιάσει τον θρόνο του Σολομώντα, που υπήρχε στο βυζαντινό παλάτι και ανυψωνόταν με μηχανισμό μέχρι την οροφή. Γύρω από αυτόν τον θρόνο υπήρχαν επίχρυσα μεταλλικά ζώα, τα οποία παρήγαγαν ήχους. Ουσιαστικά, ήταν πρόγονοι των ρομπότ! Επίσης, τα πλούσια σπίτια είχαν εγκατεστημένους μηχανισμούς που δούλευαν σαν κλιματιστικό, με σωλήνες που περνούσαν τρεχούμενο νερό μέσα από τους τοίχους και το δάπεδο και δρόσιζαν το εσωτερικό τους. Στις μεγάλες πόλεις, επίσης, υπήρχαν πολυώροφα κτίσματα, δηλαδή κανονικές πολυκατοικίες, που μπορεί να έφταναν και τους επτά ορόφους! Ενα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο που έχουμε κληρονομήσει σήμερα από το Βυζάντιο είναι η μικρογράμματη γραφή, η οποία εφευρέθηκε τα βυζαντινά χρόνια». Οπως αναφέρει η ίδια, οι αντιδράσεις που έχουν εισπράξει μετά την κυκλοφορία των βιβλίων είναι πολύ θετικές. «Αναγνώστες μάς έχουν πει πως τα κόμικς μας τους έδωσαν ώθηση να διαβάσουν περισσότερο, είτε για τον βυζαντινό πολιτισμό είτε για τους πρωταγωνιστές των ιστοριών μας. Ακόμα περισσότερο μας χαροποιεί όταν βλέπουμε γονείς να μας λένε ότι τα παιδιά τους απέκτησαν ένα παραπάνω ενδιαφέρον για την Ιστορία μέσα από τα κόμικς μας. Μας έχουν πλησιάσει σχολεία και δήμοι για να μας πουν συγχαρητήρια και να μοιράσουν τα βιβλία μας. Στην Ελλάδα ο κόσμος ακόμα είναι κάπως δύσπιστος με την τέχνη του κόμικς, καθώς πολλοί θεωρούν ακόμα ότι δεν είναι ένα είδος αναγνώσματος που μπορούν να πάρουν στα σοβαρά. Αλλά αυτό δείχνει να αλλάζει». Το αγαπημένο ιστορικό πρόσωπο του καθηγητή αγγλικών είναι ο αυτοκράτορας Ηράκλειος, για τις μεγάλες στρατιωτικές επιτυχίες του που επιτεύχθηκαν μέσα από αντιξοότητες και ενώ υπήρχε ο κίνδυνος ολικής κατάρρευσης της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, αλλά και γιατί στην εποχή του η ελληνική γλώσσα θεσπίστηκε ως επίσημη γλώσσα του κράτους. «Ο Ηράκλειος έκανε την ελληνική γλώσσα συνδετικό κρίκο της αρχαίας, της βυζαντινής και της σύγχρονης» εξηγεί ο Σπύρος. Η Χρυσαυγή προσθέτει πως ο περισσότερος κόσμος δεν διαβάζει βιβλία, πόσο μάλλον ιστορικά, λόγω του σύγχρονου τρόπου ζωής, με αποτέλεσμα να θυμούνται μόνο όσα έχουν διαβάσει στο σχολείο. Η δική της αγαπημένη ιστορική προσωπικότητα από το Βυζάντιο είναι η Πιρόσκα από την Ουγγαρία, η οποία έγινε αυτοκράτειρα του Βυζαντίου και ονομάστηκε Ειρήνη. «Παρότι είναι μια σχετικά άγνωστη προσωπικότητα, πολλά από τα σημαντικότερα βυζαντινά μνημεία φέρουν την υπογραφή της, όπως η Μονή Παντοκράτορος». Ο Σπύρος υποστηρίζει πως οι Ελληνες γνωρίζουν αρκετά βασικά πράγματα της Ιστορίας του τόπου τους. Όσο για τη νέα γενιά, η οποία έχει κατηγορηθεί ότι δεν γνωρίζει ούτε τα βασικά, λέει πως το πρόβλημα αυτό προκύπτει από τον παρωχημένο τρόπο διδασκαλίας της Ιστορίας στα σχολεία και την πολιτικοποίησή της στην Ελλάδα, που ίσως αποτρέπει πολύ κόσμο από το να ασχοληθεί. Οπως επισημαίνει, η Ιστορία μάς μαθαίνει να αποφεύγουμε να κάνουμε τα ίδια λάθη και να κατανοούμε καλύτερα τον κόσμο γύρω μας. «Η Ιστορία αποτελεί τη συλλογική μας μνήμη. Είναι οι αποφάσεις, τα γεγονότα, οι προσωπικότητες που συνέβαλλαν για να φτάσουμε στο παρόν». Η Χρυσαυγή υποστηρίζει ότι «σήμερα δεν είμαστε λιγότερο “Βυζαντινοί” σε σχέση με τότε»! Και εξηγεί: «Η κατανόηση της Ιστορίας μάς βοηθά να καταλάβουμε το δικό μας σήμερα. Διαβάζω για τις βυζαντινές γιορτές των Χριστουγέννων και του Πάσχα. Τα εμπορικά πανηγύρια που οργάνωναν στην επαρχία με μουσικές και χώρους, τα καπηλειά, όπου ο κόσμος διασκέδαζε πίνοντας κρασί, τα έπη του Ομήρου, που διδάσκονταν σε αυτούς που ήθελαν να μορφωθούν, τη συνήθεια να υπάρχει ένα εικονοστάσι στα σπίτια τους, τους Πράσινους και τους Βένετους που έγραφαν συνθήματα στους τοίχους για τις ομάδες τους, τη γλαφυρή περιγραφή που έχει αφήσει ο Βυζαντινός λόγιος Ιωάννης Τζέτζης για τα τραγελαφικά σκηνικά στην πολυκατοικία όπου ζούσε, τη δωροδοκία αξιωματούχων για διάφορες διευκολύνσεις, τη μούντζα (μουντζούρωμα) στις διαπομπεύσεις». ΠΗΓΗ
  10. Μόλις ήρθε από την εκδοτική: Το Κόρτο Μαλτέζε - Μου κυκλοφορεί με την Εφημερίδα Των Συντακτών, τα Σάββατα 1, 8 & 15 Οκτωβρίου! Σε αυτό το τελευταίο μέρος της επικής σειράς του Ούγκο Πρατ, ο κορυφαίος συγγραφέας επιστρέφει στη θεματολογία που είχε εξερευνήσει σε προηγούμενη ιστορία. Την αναζήτηση της χαμένης ηπείρου Μου, της μυθικής Ατλαντίδας. Μία βυθισμένη ήπειρος δεν είναι μια χώρα που πρέπει να ανακαλύψουμε, αλλά ένα ερώτημα που πρέπει να αφήσουμε αναπάντητο. Κανείς δεν το γνωρίζει αυτό καλύτερα από τον Κόρτο Μαλτέζε, ο οποίος, αν και έχουν περάσει πολλά χρόνια, υπερασπίζεται πάντα με νύχια και με δόντια το δικαίωμά του να ζει στη φαντασία του. Όταν όμως βρίσκεται σε ένα πλοίο στη μέση του Ατλαντικού Ωκεανού, αναζητώντας τη Μου, μια μυθολογική γη που καταπίνεται από το νερό, οι σύντροφοί του θέλουν να τον μολύνουν με τη δίψα τους για κατάκτηση. Ένα προμήνυμα πλανάται πάνω από ολόκληρη την ονειρική ιστορία, σαν η μοίρα να είχε αποφασίσει εκ των προτέρων ότι αυτή θα ήταν η τελευταία περιπέτεια του Κόρτο Μαλτέζε. Η αίσθηση αυτή υπογραμμίζεται από την επιστροφή των περισσότερων από τους κύριους χαρακτήρες που είδαμε σε όλη τη διάρκεια του μακρόχρονου έπους, σαν ηθοποιοί που ρίχνουν την τελευταία τους αυλαία: η Χρυσόστομη, ο Τριστάν Μπάνταμ, ο Λέβι Κολόμπια, ο καθηγητής Στάινερ, η Σολεντάντ και φυσικά ο Ρασπούτιν... ο καθένας με τον δικό του λόγο για να βρει το μυθικό βασίλειο. Έτσι, ο κύκλος κλείνει. Έχοντας διακινδυνεύσει τη ζωή του στις θάλασσες, στα χαρακώματα και τις ερήμους όλου του κόσμου, ο Κόρτο του Ούγκο Πρατ κλείνει τη μακρά καριέρα του με ένα ήπιο αντίο στην πραγματικότητα. Το πρώτο τεύχος κυκλοφορεί το Σάββατο 01 Οκτωβρίου 2022 Το δεύτερο τεύχος κυκλοφορεί το Σάββατο 08 Οκτωβρίου 2022 Το τρίτο τεύχος κυκλοφορεί το Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2022 Μην τα χάσετε!!!
  11. Όντως κι εγώ πιστεύω ότι το πιο δύσκολο ήταν να βρεθεί ο ήρωας και τα πιο πολλά εύσημα ανήκουν σίγουρα στον φίλο @ Captain Cooper ! Συν που λες οτι δεν θα πήγαινε ο νου σου με τίποτε στον Φλας Γκόρντον, τότε - παρά την τυπική ολοκλήρωση της απάντησης από σένα - Ο Captain Cooper νικά παμψηφεί και συνεχίζει
  12. Ναι! Απο τον νέο Δυναμικό Μπλεκ #47 ειναι η ιστορία! Οπότε μιας και εσύ ολοκλήρωσες τις απαντήσεις, βάζεις
  13. Ναι, Φλάς Γκόρντον! Το καπέλο του στρατηγού είναι χαρακτηριστικό πιστεύω. Αν και είναι δευτερεύων, σε ποιο περιοδικό δημοσιεύτηκε;
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.