Jump to content

Recommended Posts


  • Member ID:  9,689
  • Group:  Members
  • Topic Count:  11
  • Content Count:  742
  • Reputation:   7,147
  • Achievement Points:  820
  • Days Won:  1
  • With Us For:  6,251 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  64

Posted

Καλησπερα 

το ήξερα πριν το διαβάσω οτι θα ήταν καλό για να ειναι επιλογή της λέσχης αλλα δεν περίμενα να ειναι τόσο καλό 

οι χαρακτήρες ειναι ένας και ένας με την άτακτη κόρη να τα σπάει (χαχα  θέα )  

μου εκανε εντύπωση το μέγεθος και οτι ειναι luxury κόμικ διαμάντι για βιβλιοθήκες . 

τελεια πλοκή που μάλλον θα γινει πιο άγρια και διασκεδαστική στη συνέχεια 

 

Respect στην λέσχη και στον Γιώργο !!!!!!!!

 

Αναμένουμε τον δεύτερο τόμο .

  • Like 9
  • Thanks 3

  • Member ID:  35,513
  • Group:  Members
  • Topic Count:  7
  • Content Count:  1,307
  • Reputation:   6,422
  • Achievement Points:  1,376
  • Days Won:  13
  • With Us For:  2,354 Days
  • Status:  Online
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Posted

Ο δευτερος τομος ποτε????

  • Like 3

  • Member ID:  2,285
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  964
  • Content Count:  4,448
  • Reputation:   36,684
  • Achievement Points:  4,503
  • Days Won:  27
  • With Us For:  6,960 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Posted

Συγχαρητήρια στη Λέσχη για την πολύ καλή επιλογή! Διασκέδασα πάρα πολύ με το πρώτο τεύχος, και εννοείται ότι ανυπομονώ για τα επόμενα!

 

:Ion:

  • Like 12
  • Thanks 1

  • Member ID:  33,158
  • Group:  Members
  • Topic Count:  12
  • Content Count:  286
  • Reputation:   2,608
  • Achievement Points:  431
  • Days Won:  1
  • With Us For:  2,878 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  45

Posted

     Το παρέλαβα και εγώ  μαζί με το Περτουίλαμπι , και πρώτα να αναφερθώ στην συσκευασία, που περιελάμβανε  μια σακούλα κλειστή που ήταν μέσα σε φάκελο σφραγισμένο που ο φάκελος ήταν μέσα σε άλλο φάκελο με φουσκάλες,  σαν μπάμπουσκες , ένα τέταρτο προσπαθούσα να την  ανοίξω.:awesome:

     Όσο αφορά την έκδοση , ήταν αυτό ακριβώς που περίμενα όταν διάβασα ότι εκδίδεται από σας , ΤΕΛΕΙΑ , μεγάλη διάσταση ,  hardcover , ωραίο χαρτί  και γενικά μια πολυτελή έκδοση που αξίζει σε ένα σωστό BD , πολύ καλή αναλογία τιμής και βιβλίου .:efxaristo:

      Η  ιστορία,  έχει φαντασία, πλοκή και μια ωραία ιστορία που αρχίζει και αναπτύσσεται και όπως είναι φυσικό είναι  εισαγωγική στον κόσμο του Τροϋ ώστε να σε μυήσει. Οπότε αναμένουμε εναγωνίως και την συνέχεια.:please:

 Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές της έκδοσης  :clap2: :best:

 

 

  • Like 11
  • Thanks 1

  • Member ID:  7,777
  • Group:  Honored
  • Topic Count:  43
  • Content Count:  863
  • Reputation:   6,141
  • Achievement Points:  863
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6,382 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  49

Posted (edited)

Προσωπικά δεν γνώριζα ούτε τη σειρά, ούτε τους δημιουργούς, οπότε η όλη εμπειρία είχε για μένα όλη τη δυναμική της «πρώτης επαφής». Και την απόλαυσα!

 

Πρόκειται για ένα καλογραμμένο και καλοσχεδιασμένο άλμπουμ που εντάσσεται στην κατηγορία του χιουμοριστικού fantasy. Όμως προσοχή! Δεν αποτελεί ούτε σάτιρα, ούτε κωμωδία! Ουσιαστικά, ακολουθεί το μοτίβο της χιουμοριστικής περιπέτειας και η προσέγγιση των δημιουργών φέρνει στο μυαλό τις επικές περιπλανήσεις του Discworld του Terry Pratchett ή τις χιουμοριστικές πινελιές του Pat Mills με τις οποίες διανθίζονταν η über (αλλά απολαυστική) «βαρβατίλα» του Slàine.

 

Συμπαθείς, τυποποιημένοι χαρακτήρες ξεκινούν ένα τυποποιημένο ταξίδι αναζήτησης, σ’έναν τυπικό, παραμυθένιο κόσμο όπου συμβαίνουν διάφορα. Συνταγή οικεία, απλή, δοκιμασμένη. Και ενώ οι  Arleston και Tarquin ακολουθούν όλα τα μοτίβα του fantasy, τόσο αφηγηματικά όσο και σχεδιαστικά- σε βαθμό μάλιστα που να μπερδεύουν τον αναγνώστη στο πρώτο ξεφύλλισμα όσον αφορά τις αφηγηματικές αρετές της ιστορίας , εφόσον τόσο το καστ των πρωταγωνιστών όσο και το καδράρισμα των σελίδων ακολουθούν την πεπατημένη- παρόλα αυτά το τελικό αποτέλεσμα δικαιώνει του δημιουργούς. Και αυτό χάρη στις μικρές αλλά ουσιαστικές λεπτομέρειες της αφήγησης (πχ ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η μαγεία στον συγκεκριμένο κόσμο) οι οποίες διαφοροποιούν την εξέλιξη της ιστορίας με τρόπο ουσιαστικό και στα σημεία όπου χρειάζεται, διατηρώντας το ενδιαφέρον στον ρυθμό της και προσφέροντας εν τέλει, τα στοιχεία εκείνα που θα μετατρέψουν το περιεχόμενο του άλμπουμ από «απλά ενδιαφέρον» σε «απολαυστικό».

 

Και σε αυτό το σημείο θεωρώ πως βρίσκεται το «ζουμί» του συγκεκριμένου κόμικ:  Παίρνεις κάτι οικείο ώστε να προδιαθέσεις το υπάρχον κοινό σου θετικά, το συνδυάζεις με εντυπωσιακή εικονογράφηση και εμπλουτίζεις την ιστορία σου με μικρές αλλά σημαντικές πινελιές που τη διαφοροποιούν από τον «σωρό» και σε βοηθούν να κερδίσεις και πιο «σκεπτικούς» αναγνώστες (όπως εμένα) οι οποίοι αντιμετωπίζουν την όλη φάση ως “been there, done that,  άλλο ένα χιουμοριστικό fantasy με euromanga αισθητική».

 

Και αυτό γιατί μια καλογραμμένη και καλοσχεδιασμένη ιστορία δεν έχει ανάγκη ούτε από ταμπέλες αλλά ούτε και από ρηξικέλευθες ιδέες και αισθητική. Θα αλλάξει ο Λανφέστ του Τρόυ τη ζωή σας; Όχι! Αποτελεί το έργο των Arleston και Tarquin σημείο αναφοράς στην ιστορία του αγαπημένου μας αφηγηματικού μέσου; Ούτε! Παρόλα αυτά είναι ένα ιδιαιτέρως διασκεδαστικό και απολαυστικό ανάγνωσμα, προσεγμένο στις λεπτομέρειες, τόσο στο περιεχόμενο όσο και στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της έκδοσης και αναμφίβολα θα περάσετε καλά διαβάζοντας το.

 

Ιδιαίτερα, αν σας αρέσουν αντίστοιχου ύφους και αισθητικής κόμικς όπως τα Αρμάδα, Άναχρον, Θαλασσένια, Αταλάντη κ.α (τσεκάρετε τους τίτλους, αξίζει να τα διαβάσετε όσοι δεν τα ξέρετε) που χαίρουν της εκτίμησης του κοινού.

 

Και ο Λανφέστ κυκλοφόρησε πριν από αυτά…

 

Θα ήθελα να δω τη συνέχεια!

 

Σ’έναν δίκαιο κόσμο, ο συγκεκριμένος τίτλος, σε αυτή την ποιότητα έκδοσης, θα έσκιζε στα ελληνικά βιβλιοπωλεία...

 

:cheers3:

Edited by CitizenX
  • Like 18
  • Thanks 1

  • Member ID:  31,428
  • Group:  Moderator
  • Topic Count:  60
  • Content Count:  3,627
  • Reputation:   27,364
  • Achievement Points:  2,541
  • Days Won:  14
  • With Us For:  3,742 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  55

Posted
8 ώρες πριν, CitizenX είπε:

Αποτελεί το έργο των Arleston και Tarquin σημείο αναφοράς στην ιστορία του αγαπημένου μας αφηγηματικού μέσου; Ούτε!

Όσον αφορά τα BD σαφώς και αποτελεί σημείο αναφοράς στην ιστορία τους. :)

  • Like 7
  • Thanks 1

  • Member ID:  31,613
  • Group:  Members
  • Topic Count:  60
  • Content Count:  5,816
  • Reputation:   46,024
  • Achievement Points:  6,015
  • Days Won:  129
  • With Us For:  3,650 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  42

Posted
13 ώρες πριν, CitizenX είπε:

Προσωπικά δεν γνώριζα ούτε τη σειρά, ούτε τους δημιουργούς, οπότε η όλη εμπειρία είχε για μένα όλη τη δυναμική της «πρώτης επαφής». Και την απόλαυσα!

 

Πρόκειται για ένα καλογραμμένο και καλοσχεδιασμένο άλμπουμ που εντάσσεται στην κατηγορία του χιουμοριστικού fantasy. Όμως προσοχή! Δεν αποτελεί ούτε σάτιρα, ούτε κωμωδία! Ουσιαστικά, ακολουθεί το μοτίβο της χιουμοριστικής περιπέτειας και η προσέγγιση των δημιουργών φέρνει στο μυαλό τις επικές περιπλανήσεις του Discworld του Terry Pratchett ή τις χιουμοριστικές πινελιές του Pat Mills με τις οποίες διανθίζονταν η über (αλλά απολαυστική) «βαρβατίλα» του Slàine.

 

Συμπαθείς, τυποποιημένοι χαρακτήρες ξεκινούν ένα τυποποιημένο ταξίδι αναζήτησης, σ’έναν τυπικό, παραμυθένιο κόσμο όπου συμβαίνουν διάφορα. Συνταγή οικεία, απλή, δοκιμασμένη. Και ενώ οι  Arleston και Tarquin ακολουθούν όλα τα μοτίβα του fantasy, τόσο αφηγηματικά όσο και σχεδιαστικά- σε βαθμό μάλιστα που να μπερδεύουν τον αναγνώστη στο πρώτο ξεφύλλισμα όσον αφορά τις αφηγηματικές αρετές της ιστορίας , εφόσον τόσο το καστ των πρωταγωνιστών όσο και το καδράρισμα των σελίδων ακολουθούν την πεπατημένη- παρόλα αυτά το τελικό αποτέλεσμα δικαιώνει του δημιουργούς. Και αυτό χάρη στις μικρές αλλά ουσιαστικές λεπτομέρειες της αφήγησης (πχ ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η μαγεία στον συγκεκριμένο κόσμο) οι οποίες διαφοροποιούν την εξέλιξη της ιστορίας με τρόπο ουσιαστικό και στα σημεία όπου χρειάζεται, διατηρώντας το ενδιαφέρον στον ρυθμό της και προσφέροντας εν τέλει, τα στοιχεία εκείνα που θα μετατρέψουν το περιεχόμενο του άλμπουμ από «απλά ενδιαφέρον» σε «απολαυστικό».

 

Και σε αυτό το σημείο θεωρώ πως βρίσκεται το «ζουμί» του συγκεκριμένου κόμικ:  Παίρνεις κάτι οικείο ώστε να προδιαθέσεις το υπάρχον κοινό σου θετικά, το συνδυάζεις με εντυπωσιακή εικονογράφηση και εμπλουτίζεις την ιστορία σου με μικρές αλλά σημαντικές πινελιές που τη διαφοροποιούν από τον «σωρό» και σε βοηθούν να κερδίσεις και πιο «σκεπτικούς» αναγνώστες (όπως εμένα) οι οποίοι αντιμετωπίζουν την όλη φάση ως “been there, done that,  άλλο ένα χιουμοριστικό fantasy με euromanga αισθητική».

 

Και αυτό γιατί μια καλογραμμένη και καλοσχεδιασμένη ιστορία δεν έχει ανάγκη ούτε από ταμπέλες αλλά ούτε και από ρηξικέλευθες ιδέες και αισθητική. Θα αλλάξει ο Λανφέστ του Τρόυ τη ζωή σας; Όχι! Αποτελεί το έργο των Arleston και Tarquin σημείο αναφοράς στην ιστορία του αγαπημένου μας αφηγηματικού μέσου; Ούτε! Παρόλα αυτά είναι ένα ιδιαιτέρως διασκεδαστικό και απολαυστικό ανάγνωσμα, προσεγμένο στις λεπτομέρειες, τόσο στο περιεχόμενο όσο και στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της έκδοσης και αναμφίβολα θα περάσετε καλά διαβάζοντας το.

 

Ιδιαίτερα, αν σας αρέσουν αντίστοιχου ύφους και αισθητικής κόμικς όπως τα Αρμάδα, Άναχρον, Θαλασσένια, Αταλάντη κ.α (τσεκάρετε τους τίτλους, αξίζει να τα διαβάσετε όσοι δεν τα ξέρετε) που χαίρουν της εκτίμησης του κοινού.

 

Και ο Λανφέστ κυκλοφόρησε πριν από αυτά…

 

Θα ήθελα να δω τη συνέχεια!

 

Σ’έναν δίκαιο κόσμο, ο συγκεκριμένος τίτλος, σε αυτή την ποιότητα έκδοσης, θα έσκιζε στα ελληνικά βιβλιοπωλεία...

 

:cheers3:


Λες (και πολύ σωστά) ότι δεν είναι ένα τυπικό χιουμοριστικό fantasy.
Αλλά και τυπικό χιουμοριστικό fantasy να ήταν ποιο το πρόβλημα;
Πόσα τέτοια έχουμε δει στην Ελλάδα;
Βασικά όσον αφορά τα BD δεν έχω κάποιο υπόψιν μου.
Αυτά που αναφέρεις (Αρμάδα, Άναχρον, Θαλασσένια, Αταλάντη) είναι επιστημονικής φαντασίας, όχι ηρωικής φαντασίας όπως ο Λανφέστ :)

Χιουμοριστικό ΒD ηρωικής φαντασίας δεν νομίζω ότι έχουμε ξαναδεί στην Ελλάδα. Βασικά ούτε καν ηρωικής φαντασίας.
Άρα και μόνο ότι βγήκε ένας αντιπρόσωπος του είδους είναι είδηση :)

  • Like 7

  • Member ID:  31,428
  • Group:  Moderator
  • Topic Count:  60
  • Content Count:  3,627
  • Reputation:   27,364
  • Achievement Points:  2,541
  • Days Won:  14
  • With Us For:  3,742 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  55

Posted

Χιουμοριστικό fantasy είναι ο Γκρου. Ο Λανφέστ είναι mainstream fantasy αλλά με χιούμορ

  • Like 5

  • Member ID:  1,790
  • Group:  Members
  • Topic Count:  131
  • Content Count:  8,234
  • Reputation:   33,413
  • Achievement Points:  8,575
  • Days Won:  35
  • With Us For:  7,006 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Χιουμοριστικό fantasy είναι και ο Αστερίξ. Δεν έχει σημασία αν υπάρχει έντονο το ιστορικό κομμάτι, εφόσον σαν είδος αφορά και μαγεία. Στην περίπτωση του Αστερίξ, βέβαια, έχουμε και αναφορές σε Επιστημονική Φαντασία όπως στο "Και ο Ουρανός Έπεσε στο Κεφάλι τους" και στη "Γαλέρα του Οβελίξ".

  • Like 4

  • Member ID:  35,513
  • Group:  Members
  • Topic Count:  7
  • Content Count:  1,307
  • Reputation:   6,422
  • Achievement Points:  1,376
  • Days Won:  13
  • With Us For:  2,354 Days
  • Status:  Online
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Posted

Αφήστε τις διαφωνίες και αγοράστε όλοι και δεύτερο τόμο,  για να προχωράμε στην έκδοση του δεύτερου μέρους 

  • Funny 7
  • 1 month later...

  • Member ID:  36,408
  • Group:  Members
  • Topic Count:  17
  • Content Count:  307
  • Reputation:   1,651
  • Achievement Points:  312
  • Days Won:  2
  • With Us For:  2,183 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  16

Posted

Πότε κυμαίνεται η έκδοση του επόμενου;;;

  • Like 4

  • Member ID:  16,161
  • Group:  Members
  • Topic Count:  20
  • Content Count:  1,319
  • Reputation:   5,782
  • Achievement Points:  1,319
  • Days Won:  0
  • With Us For:  5,521 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  30

Posted

Μήπως έφτασε η ώρα να ρωτήσουμε πώς πήγε η έκδοση σε πωλήσεις;;;:thinking:

Έπιασε τον επιθυμητό στόχο;; 

  • Like 4
  • Thanks 1

  • Member ID:  1
  • Group:  Root Admin
  • Topic Count:  1,738
  • Content Count:  9,334
  • Reputation:   67,243
  • Achievement Points:  8,896
  • Days Won:  162
  • With Us For:  7,207 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  63

Posted

Καλά πάει αλλά ακόμα δεν έχει πιάσει το στόχο... ευελπιστούμε :) Στα τέλη Οκτώβρη θα ξέρουμε το τελικό

 

:valt:

  • Like 11

  • Member ID:  31,613
  • Group:  Members
  • Topic Count:  60
  • Content Count:  5,816
  • Reputation:   46,024
  • Achievement Points:  6,015
  • Days Won:  129
  • With Us For:  3,650 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  42

Posted

Δηλαδή θα περιμένετε πρώτα να πιάσετε το στόχο πωλήσεων και μετά θα ξεκινήσετε τις ετοιμασίες του 2ου τόμου; :thinking:

Μήπως ήταν καλύτερα να ανακοινώνατε από τώρα τον επόμενο;

Με το σκεπτικό ότι κάποιος που αμφιταλαντεύεται αν θα πάρει τον Λανφέστ του Τρόϋ, θα διστάσει αν μάθει ότι η συνέχεια δεν είναι σίγουρη και εξαρτάται απ΄τις πωλήσεις του 1ου μέρους.
Ενώ αν δει ότι η προσπάθεια συνεχίζεται θα πάρει τον 1ο τόμο, άρα θα φτάσετε και στο στόχο :)
Βέβαια όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι μέχρι στιγμής πάτε καλά.
Εντάξει, αν μου πεις ότι ως τώρα δώσαμε 100 αντίτυπα, τη στιγμή που απ΄ό,τι ξέρω ο στόχος είναι κάπου στα 500, θα σου πω ok, καλά κάνεις και περιμένεις.
Αλλά αν έχουν πωληθεί πχ 300 αντίτυπα, θεωρώ είναι καλό να ανακοινώσετε τη συνέχεια.

Όχι τίποτε άλλο αλλά να βγει και σε σχετικά κοντινό διάστημα, πχ κατά τα Χριστούγεννα (ένας τόμος ανά εξάμηνο).
Γιατί αν περιμένετε να φτάσετε τις 500 πωλήσεις, πολύ πιθανό να μπούμε στο ΄21, άρα μέχρι να ετοιμαστεί ο 2ος τόμος... Καλό Πάσχα :thinking:

Σίγουρα βέβαια εσείς ξέρετε καλύτερα, απλά λέω την άποψή μου :)

  • Like 9

  • Member ID:  35,513
  • Group:  Members
  • Topic Count:  7
  • Content Count:  1,307
  • Reputation:   6,422
  • Achievement Points:  1,376
  • Days Won:  13
  • With Us For:  2,354 Days
  • Status:  Online
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Posted
4 λεπτά πριν, Laz33 είπε:

Δηλαδή θα περιμένετε πρώτα να πιάσετε το στόχο πωλήσεων και μετά θα ξεκινήσετε τις ετοιμασίες του 2ου τόμου; :thinking:

Μήπως ήταν καλύτερα να ανακοινώνατε από τώρα τον επόμενο;

Με το σκεπτικό ότι κάποιος που αμφιταλαντεύεται αν θα πάρει τον Λανφέστ του Τρόϋ, θα διστάσει αν μάθει ότι η συνέχεια δεν είναι σίγουρη και εξαρτάται απ΄τις πωλήσεις του 1ου μέρους.
Ενώ αν δει ότι η προσπάθεια συνεχίζεται θα πάρει τον 1ο τόμο, άρα θα φτάσετε και στο στόχο :)
Βέβαια όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι μέχρι στιγμής πάτε καλά.
Εντάξει, αν μου πεις ότι ως τώρα δώσαμε 100 αντίτυπα, τη στιγμή που απ΄ό,τι ξέρω ο στόχος είναι κάπου στα 500, θα σου πω ok, καλά κάνεις και περιμένεις.
Αλλά αν έχουν πωληθεί πχ 300 αντίτυπα, θεωρώ είναι καλό να ανακοινώσετε τη συνέχεια.

Όχι τίποτε άλλο αλλά να βγει και σε σχετικά κοντινό διάστημα, πχ κατά τα Χριστούγεννα (ένας τόμος ανά εξάμηνο).
Γιατί αν περιμένετε να φτάσετε τις 500 πωλήσεις, πολύ πιθανό να μπούμε στο ΄21, άρα μέχρι να ετοιμαστεί ο 2ος τόμος... Καλό Πάσχα :thinking:

Σίγουρα βέβαια εσείς ξέρετε καλύτερα, απλά λέω την άποψή μου :)

Όποιος βιάζεται ας χρηματοδοτησει

  • Like 2
  • Respect 1
  • Funny 2

  • Member ID:  31,613
  • Group:  Members
  • Topic Count:  60
  • Content Count:  5,816
  • Reputation:   46,024
  • Achievement Points:  6,015
  • Days Won:  129
  • With Us For:  3,650 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  42

Posted (edited)

Μακάρι να μου περίσσευαν λεφτά να το έκανα :)
Έκανα όμως το άλλο.
Μου ήρθε ένα αντίτυπο σε κακή κατάσταση (από Brainfood) και αντί να τους το γυρίσω πίσω να μου το αντικαταστήσουν, παράγγειλα τελικά ένα 2ο (από ΛΕΦΙΚ αυτή τη φορά).
Το έκανα καθαρά για να στηρίξω την προσπάθεια και να συμβάλω έτσι όσο μπορώ στο να υπάρξει συνέχεια.

Οπότε θεωρώ έχω δικαίωμα να εκφέρω άποψη επί τους θέματος.
Δεν την επέβαλα άλλωστε, ούτε έγινα πιεστικός. Απλά μια πρόταση έκανα :)

 

Edited by Laz33
  • Like 9
  • Respect 2
  • Thanks 1

  • Member ID:  1
  • Group:  Root Admin
  • Topic Count:  1,738
  • Content Count:  9,334
  • Reputation:   67,243
  • Achievement Points:  8,896
  • Days Won:  162
  • With Us For:  7,207 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  63

Posted

Για να ανακοινωθεί πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι βρισκόμαστε στη τελική ευθεία... η μετάφραση προχωράει, όταν θα βγει απόφαση θα είστε οι πρώτοι που θα το μάθετε, όπως έγινε και με τη κυκλοφορία του 1ου τόμου. Όλα είναι θέμα χρημάτων και όχι θέλησης :)  Ευτυχώς το eshop πάει καλά και βοηθάει πολύ.

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να λέτε απόψεις και να το κουβεντιάζουμε. Μια παρέα είμαστε, όλα είναι ανοιχτά για συζήτηση.

 

:cheers3:

  • Like 11
  • Thanks 1

  • Member ID:  2,322
  • Group:  Members
  • Topic Count:  25
  • Content Count:  5,335
  • Reputation:   42,002
  • Achievement Points:  5,409
  • Days Won:  109
  • With Us For:  6,956 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  47

Posted

Μακάρι να πάμε καλά (πρώτος πληθυντικός) και εμείς εδώ είμαστε να πάρουμε και τους άλλους τομους!!Και εγώ θα πάρω πάντως δεύτερο τα Χριστούγεννα για τον κουμπάρο μου!

  • Like 6

  • Member ID:  35,513
  • Group:  Members
  • Topic Count:  7
  • Content Count:  1,307
  • Reputation:   6,422
  • Achievement Points:  1,376
  • Days Won:  13
  • With Us For:  2,354 Days
  • Status:  Online
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Posted

Μα δεν ήταν επιθετικός ο τόνος,  απλά ήθελα να γελάσουμε. Δυστυχώς ο γραπτός λόγος δεν βοηθάει πάντα. Όλοι θα είμαστε δίπλα στη  προσπάθεια σας!! 

  • Like 4
  • 1 month later...

  • Member ID:  35,687
  • Group:  Members
  • Topic Count:  5
  • Content Count:  387
  • Reputation:   3,507
  • Achievement Points:  401
  • Days Won:  8
  • With Us For:  2,316 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  20

Posted

Μετά από 2 μήνες αφού το αγόρασα, τελείωσα το διάβασμα του (επιτέλους). Δεν ήξερα τίποτα για τους καλλιτέχνες ή την έκδοση πριν μου την προτείνει ο φίλτατος @Valtasarόταν πήγα για πρώτη φορά στη λέσχη. Τον ευχαριστώ πολύ που το έκανε     γιατί πραγματικά είναι ένα αριστούργημα  :thanks:  . Και το πολύ καλό του σχέδιο αλλά  και η ωραία πλοκή  με άφησε πάρα πολύ ευχαριστημένο. Η ιστορία είναι τόσο ωραία και έχει μια τόσο καλή ροή που όταν τελείωσα το διάβασμα της δεν κατάλαβα πότε πρόλαβα να την ολοκληρώσω και έμεινα με ανάμεικτα συναισθήματα καθώς δεν ήξερα αν έπρεπε να ευχαριστηθώ γιατί μου άρεσε ή να στενοχωρήθω που τελείωσε. Τέλος πάντων είναι μια πολύ ωραία προσεγμένη και υπερτέλεια έκδοση  και ανυπομονώ (πρώτα ο Θεός να επιτευχθεί ο στόχος της λέσχης :pray: ) να κυκλοφορήσει ο επόμενος τόμος. 

 

:cheers4:

  • Like 15
  • 2 weeks later...

  • Member ID:  36,408
  • Group:  Members
  • Topic Count:  17
  • Content Count:  307
  • Reputation:   1,651
  • Achievement Points:  312
  • Days Won:  2
  • With Us For:  2,183 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  16

Posted
On 12/9/2020 στο 10:10 ΠΜ, Valtasar είπε:

Καλά πάει αλλά ακόμα δεν έχει πιάσει το στόχο... ευελπιστούμε :) Στα τέλη Οκτώβρη θα ξέρουμε το τελικό

 

:valt:

Μήπως ήρθε η ώρα;;

  • Like 1
  • Funny 2

  • Member ID:  33,354
  • Group:  Moderator
  • Topic Count:  888
  • Content Count:  5,560
  • Reputation:   47,012
  • Achievement Points:  2,310
  • Days Won:  293
  • With Us For:  2,823 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  30

Posted
18 λεπτά πριν, pnikitaskomics είπε:

Μήπως ήρθε η ώρα;;

 

Ηρεμία καλοί μου φίλοι :) Όπως λέει και ο Διονύσης στο Ευτυχισμένοι Μαζί: "Ο Πρόεδρος είναι όλο εκπλήξεις τελευταία". Οπότε όσο ζούμε, ελπίζουμε :lol:

  • Like 6
  • Funny 1

  • Member ID:  5,975
  • Group:  Members
  • Topic Count:  6
  • Content Count:  235
  • Reputation:   2,257
  • Achievement Points:  256
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6,557 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  46

Posted

Αν και το έχω κάνα δίμηνο, κατάφερα επιτέλους να το διαβάσω με την ησυχία μου ! Θα έπρεπε να πω να το ξαναδιαβάσω, μιας και πριν 11-12 χρόνια είχα διαβάσει τους  Γαλλικούς τόμους, αλλά η αλήθεια είναι πως τελικά θυμόμουν λίγα πράγματα κι έτσι ήταν σαν πρώτη φορά ! 

    Καταρχήν είναι εκδοσαρα με τα όλα της, έτσι απλά. Εξώφυλλο, μέγεθος, χαρτί , ποιότητα εκτύπωσης , πάνω απ'την τιμή του . Χίλια μπράβο στη Λέσχη, μπορώ να το συγκρίνω μόνο με την καινούργια έκδοση του Ελρικ που όμως προέρχεται από μεγάλη εκδοτική και είναι και πιο ακριβό.

      Η ιστορία είναι εισαγωγική, συστήνει τους ήρωες και προετοιμάζει το έδαφος για τη συνέχεια , με χιούμορ - non politically correct, ευτυχώς - και αρκετή δράση σε ένα πολύχρωμο κόσμο, με ένα πολύ έξυπνο σύστημα μαγείας που για ένα fantasy setting είναι το Α και το Ω.

     Συνολικά το απόλαυσα και φυσικά περιμένω εναγωνίως την συνέχεια ......

 

  • Like 13
  • Thanks 3
  • 2 weeks later...

  • Member ID:  35,120
  • Group:  Members
  • Topic Count:  2
  • Content Count:  681
  • Reputation:   3,638
  • Achievement Points:  682
  • Days Won:  1
  • With Us For:  2,440 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  28

Posted

Μιας και είπες non politically correct,έρχεται μια ανάρτηση βόμβα.

Δεν ξέρω σχεδόν τίποτα περί Λανφέστ,παρεπιπτόντως.

 

Στο goodreads η πρώτη κριτική που βλέπεις για το Λανφέστ Φιλντισί του Μαχμάοθ-όπως-τον-λένε-τέλος-πάντων είναι αυτή:

 

"""""""""""""""

While I understand the popularity of the "héroic fantasy" genre of franco-belgian bande-dessinée and can appreciate its importance, Lanfeust is a little more (less?) than I can handle. The rampant sexism combined with the flimsy storyline (and the early death of my favorite character) create a book that I could have lived my entire life without reading. Yes, magic powers and alternate universes are pretty cool. They're also no longer original or groundbreaking; in fact, they've become a bit trite. Though this series is remarkably popular (no doubt due to the young male fantasy crowd), it is evident in the first book that its popularity is very loosely, if at all, correlated with its literary or artistic value.

"""""""""""""""

 

Έχω λίγο μπερδευτεί με αυτό.Ένα αστέρι στα πέντε και από γυναίκα,δεν λέω ποια.

Και ρωτώ εγώ τώρα,είναι:

 

α)λίγο πιο σεξουαλική η σειρά όπως τα manga (με τις κοπέλες να έχουν λίγο πιο μεγάλα στήθη,μπούτια και πισινούς ξέρω 'γω) και η κοπέλα απλά υπερβάλει λίγο;

 

ή

 

β)όντως σεξιστική η σειρά και η κοπέλα αναφέρει τα ελαττώματα της σειράς;

 

Η λογική μου λέει πως είναι το α).Αλλιώς μια τόσο διάσημη,οπως φαίνεται,σειρά δεν θα γινόταν διάσημη και μεγάλη αν ήταν όντως σεξιστική.

(Και θέλω να πιστεύω πως είναι το α)

 

  • Like 1

  • Member ID:  31,613
  • Group:  Members
  • Topic Count:  60
  • Content Count:  5,816
  • Reputation:   46,024
  • Achievement Points:  6,015
  • Days Won:  129
  • With Us For:  3,650 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  42

Posted (edited)
59 λεπτά πριν, O Φρατζάτος είπε:

Μιας και είπες non politically correct,έρχεται μια ανάρτηση βόμβα.

Δεν ξέρω σχεδόν τίποτα περί Λανφέστ,παρεπιπτόντως.

 

Στο goodreads η πρώτη κριτική που βλέπεις για το Λανφέστ Φιλντισί του Μαχμάοθ-όπως-τον-λένε-τέλος-πάντων είναι αυτή:

 

"""""""""""""""

While I understand the popularity of the "héroic fantasy" genre of franco-belgian bande-dessinée and can appreciate its importance, Lanfeust is a little more (less?) than I can handle. The rampant sexism combined with the flimsy storyline (and the early death of my favorite character) create a book that I could have lived my entire life without reading. Yes, magic powers and alternate universes are pretty cool. They're also no longer original or groundbreaking; in fact, they've become a bit trite. Though this series is remarkably popular (no doubt due to the young male fantasy crowd), it is evident in the first book that its popularity is very loosely, if at all, correlated with its literary or artistic value.

"""""""""""""""

 

Έχω λίγο μπερδευτεί με αυτό.Ένα αστέρι στα πέντε και από γυναίκα,δεν λέω ποια.

Και ρωτώ εγώ τώρα,είναι:

 

α)λίγο πιο σεξουαλική η σειρά όπως τα manga (με τις κοπέλες να έχουν λίγο πιο μεγάλα στήθη,μπούτια και πισινούς ξέρω 'γω) και η κοπέλα απλά υπερβάλει λίγο;

 

ή

 

β)όντως σεξιστική η σειρά και η κοπέλα αναφέρει τα ελαττώματα της σειράς;

 

Η λογική μου λέει πως είναι το α).Αλλιώς μια τόσο διάσημη,οπως φαίνεται,σειρά δεν θα γινόταν διάσημη και μεγάλη αν ήταν όντως σεξιστική.

(Και θέλω να πιστεύω πως είναι το α)

 


Σε καμία περίπτωση δεν είναι προσβλητική ή σεξιστική η σειρά.
Αν παρουσίαζε όλες τις γυναίκες όπως την Σίξι να έδινα ένα point.
Aλλά μόνο η Σίξι είναι έτσι (λίγο "κουνίστρα" :lol:).
Μη στέκεσαι σε μεμονωμένες κριτικές.
Η κοπέλα που την έγραψε μπορεί να είναι είτε φεμινίστρια είτε υπερβολικά ευερέθιστη ή απλά άσχετη από κόμικς και τέχνη.
Εδώ κάποιοι θεωρούν ρατσιστική την αλμπουμάρα "Η Κούρσα του Μισισιπή" από Λούκυ Λουκ, τι να λέμε τώρα.
Ένας φιλόσοφος είπε "οι απόψεις είναι σαν τις κ@λοτρυπίδες. Όλοι έχουν από μία".
Κοίτα το σύνολο των κριτικών ή ακόμα καλύτερα μην κοιτάς τίποτα.
Διάβασέ το άλμπουμ και διαμόρφωσε τη δική σου άποψη :)

 

Edited by Laz33
  • Like 10

  • Member ID:  16,161
  • Group:  Members
  • Topic Count:  20
  • Content Count:  1,319
  • Reputation:   5,782
  • Achievement Points:  1,319
  • Days Won:  0
  • With Us For:  5,521 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  30

Posted
2 ώρες πριν, O Φρατζάτος είπε:

Μιας και είπες non politically correct,έρχεται μια ανάρτηση βόμβα.

Δεν ξέρω σχεδόν τίποτα περί Λανφέστ,παρεπιπτόντως.

 

Στο goodreads η πρώτη κριτική που βλέπεις για το Λανφέστ Φιλντισί του Μαχμάοθ-όπως-τον-λένε-τέλος-πάντων είναι αυτή:

 

"""""""""""""""

While I understand the popularity of the "héroic fantasy" genre of franco-belgian bande-dessinée and can appreciate its importance, Lanfeust is a little more (less?) than I can handle. The rampant sexism combined with the flimsy storyline (and the early death of my favorite character) create a book that I could have lived my entire life without reading. Yes, magic powers and alternate universes are pretty cool. They're also no longer original or groundbreaking; in fact, they've become a bit trite. Though this series is remarkably popular (no doubt due to the young male fantasy crowd), it is evident in the first book that its popularity is very loosely, if at all, correlated with its literary or artistic value.

"""""""""""""""

 

Έχω λίγο μπερδευτεί με αυτό.Ένα αστέρι στα πέντε και από γυναίκα,δεν λέω ποια.

Και ρωτώ εγώ τώρα,είναι:

 

α)λίγο πιο σεξουαλική η σειρά όπως τα manga (με τις κοπέλες να έχουν λίγο πιο μεγάλα στήθη,μπούτια και πισινούς ξέρω 'γω) και η κοπέλα απλά υπερβάλει λίγο;

 

ή

 

β)όντως σεξιστική η σειρά και η κοπέλα αναφέρει τα ελαττώματα της σειράς;

 

Η λογική μου λέει πως είναι το α).Αλλιώς μια τόσο διάσημη,οπως φαίνεται,σειρά δεν θα γινόταν διάσημη και μεγάλη αν ήταν όντως σεξιστική.

(Και θέλω να πιστεύω πως είναι το α)

 

Τα συγκεκριμένα σημεία είναι χιουμοριστικά, όχι σεξιστικά.

Η εν λόγω κυρία μάλλον βλέπει αυτό που ψάχνει να δει, αντί να απολαύσει ένα διασκεδαστικότατο bd!! Κακό δικό της!

  • Like 4

  • Member ID:  31,428
  • Group:  Moderator
  • Topic Count:  60
  • Content Count:  3,627
  • Reputation:   27,364
  • Achievement Points:  2,541
  • Days Won:  14
  • With Us For:  3,742 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  55

Posted

H σεξουαλικότητα της Cixi είναι έντονη σκριβώς για να κάνει αντίθεση με τη σεμνότητα της Ci'an. Ο προσεκτικός βέβαια αναγνώστης και όχι ένας στρατευμένος SJW θα παρατηρούσε ότι δεν είναι κάτι κακό αυτό και ο πατέρας της δε δείχνει να ενοχλείται.

 

Όσο για το early death πραγματικά απορώ, δεν μου έρχεται κάποιος πρωταγωνιστής που πεθαίνει σχετικά νωρίς :thinking:

  • Like 7

  • Member ID:  35,120
  • Group:  Members
  • Topic Count:  2
  • Content Count:  681
  • Reputation:   3,638
  • Achievement Points:  682
  • Days Won:  1
  • With Us For:  2,440 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  28

Posted (edited)

Ίσως είναι αντίπαλος/κακός ή κάποιος δευτερεύον χαρακτήρας/side character.Δεν ξέρω.

 

(Άσχετο αλλά φαίνεται πως δεν μπορώ να διαγράψω αναρτήσεις)

Edited by O Φρατζάτος

  • Member ID:  30,298
  • Group:  Members
  • Topic Count:  14
  • Content Count:  1,900
  • Reputation:   11,501
  • Achievement Points:  1,917
  • Days Won:  24
  • With Us For:  4,324 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  26

Posted
16 ώρες πριν, O Φρατζάτος είπε:

Μιας και είπες non politically correct,έρχεται μια ανάρτηση βόμβα.

Δεν ξέρω σχεδόν τίποτα περί Λανφέστ,παρεπιπτόντως.

 

Στο goodreads η πρώτη κριτική που βλέπεις για το Λανφέστ Φιλντισί του Μαχμάοθ-όπως-τον-λένε-τέλος-πάντων είναι αυτή:

 

"""""""""""""""

While I understand the popularity of the "héroic fantasy" genre of franco-belgian bande-dessinée and can appreciate its importance, Lanfeust is a little more (less?) than I can handle. The rampant sexism combined with the flimsy storyline (and the early death of my favorite character) create a book that I could have lived my entire life without reading. Yes, magic powers and alternate universes are pretty cool. They're also no longer original or groundbreaking; in fact, they've become a bit trite. Though this series is remarkably popular (no doubt due to the young male fantasy crowd), it is evident in the first book that its popularity is very loosely, if at all, correlated with its literary or artistic value.

"""""""""""""""

 

Έχω λίγο μπερδευτεί με αυτό.Ένα αστέρι στα πέντε και από γυναίκα,δεν λέω ποια.

Και ρωτώ εγώ τώρα,είναι:

 

α)λίγο πιο σεξουαλική η σειρά όπως τα manga (με τις κοπέλες να έχουν λίγο πιο μεγάλα στήθη,μπούτια και πισινούς ξέρω 'γω) και η κοπέλα απλά υπερβάλει λίγο;

 

ή

 

β)όντως σεξιστική η σειρά και η κοπέλα αναφέρει τα ελαττώματα της σειράς;

 

Η λογική μου λέει πως είναι το α).Αλλιώς μια τόσο διάσημη,οπως φαίνεται,σειρά δεν θα γινόταν διάσημη και μεγάλη αν ήταν όντως σεξιστική.

(Και θέλω να πιστεύω πως είναι το α)

 

 

Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ όταν διάβαζα το Λάνφεστ και το χιούμορ περί Σίξι, σκεφτόμουν πως κάποια αστεία δεν θα "περνούσαν" σήμερα. Όχι γιατί απαραίτητα είναι κακά ή επιτηδευμένα σεξιστικά, αλλά γιατί έχουν αναπτυχθεί πλέον παραπάνω κοινωνικές ευαισθησίες που θα τα έβρισκαν κακόγουστα. Μάλλον ένα τέτοιο παράδειγμα βλέπουμε, καλώς ή κακώς.

  • Like 4

  • Member ID:  34,276
  • Group:  Members
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  64
  • Reputation:   378
  • Achievement Points:  64
  • Days Won:  0
  • With Us For:  2,617 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  48

Posted

κανενα νεο η προβλεψη για το δευτερο τομο υπαρχει?

  • Like 3

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.