Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αίθουσα Νικητών

  1. Manitou

    Manitou

    Members


    • Βαθμοί

      41

    • Περιεχόμενο

      4460


  2. O Φρατζάτος

    • Βαθμοί

      37

    • Περιεχόμενο

      677


  3. nikolas12

    nikolas12

    Moderator


    • Βαθμοί

      34

    • Περιεχόμενο

      3878


  4. Indian

    Indian

    Administrator


    • Βαθμοί

      32

    • Περιεχόμενο

      12986


Δημοφιλές περιεχόμενο

Εμφάνιση περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στο 12/04/20 σε όλους τους τομείς

  1. Για μια ακόμη φορά εξαιρετικό σέρβις από τον κύριο Ανεμοδουρά. Παράγγειλα την Κυριακή και την Πέμπτη (χθες) το δέμα ήταν στα χέρια μου. Ευτυχώς συνεργάεται με ΕΛΤΑ Κούριερ. Το γράφω διότι η εμπειρία με ACS είναι θλιβερή. Παράγγειλα πριν από 20 μέρες βιβλία από μεγάλο βιβλιπωλείο χωρίς να ξέρω ότι συνεργάζεται με την ACS και ακόμη τα περιμένω. Αντίθετα οι Μικρός Ηρως publication αποδεικνύονται σε βάθος χρόνου απόλυτα αξιόπιστες. Δεν ξέρω ν είμαι off topic αλλά κάπου έπρεπε να το γράψω
    14 βαθμοί
  2. Άνοιγω αυτό το νήμα για να παραθέσω κάποια τεύχη τα οποία κατά την γνώμη μου αποτελούν τα πιο σημαντικά στην ιστορία του ΜΜ. Θα επικεντρωθώ περισσότερο σε τεύχη που εγκαινίασαν νέες τάσεις στην μορφή του ΜΜ (αυξημένος αριθμός σελίδων, γραμματοσειρές κλπ). Εννοείται πως μπορεί ο καθένας να συμβάλλει σε αυτό το νήμα και να καταθέσει τι γνώμη του για το ποια τεύχη ήταν σημαντικά για το ΜΜ εστιάζοντας σε άλλα κριτήρια από τα δικά μου όπως για παραδείγμα στους σχεδιαστές και το ύφος των ιστοριών που φιλοξενούνταν στο εσωτερικό του περιοδικού, άλλος θα μπορούσε να επικεντρωθεί σε κάποιες στήλες που εδραιώθηκαν μετά από κάποια τεύχη κ.α. Τεύχος 1 (1/7/1966) Όλα ξεκίνησαν με ένα ποντίκι. Δεν χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω για αυτό το τεύχος, τα ξέρουμε όλοι. Τεύχος 30 (20/1/1967) Το πρώτο τεύχος με 68 σελίδες. Αυτός ο αριθμός σελίδων ήταν ο στάνταρ αριθμός για το ΜΜ μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του '90 με εξαίρεση κάποια μεγαλύτερα επετειακά τεύχη και κάποια τεύχη της δεκαετίας του '60 και '70 με 76 ή 84 σελίδες. Τεύχος 634 (25/8/1978) Το ΜΜ αλλάζει για πρώτη φορά λογότυπο μετά απο 12 χρόνια και θα παραμείνει έτσι για τα επόμενα 17 χρονιά. Τεύχος 1042 (4/7/1986) Είκοσι χρόνια μετά το πρώτο τεύχος, το ΜΜ προχωράει σε μια μεγάλη καινοτομία για τα τότε δεδομένα και κυκλοφορεί για πρώτη φορά εντελώς έγχρωμο. (Ευχαρίστω τον jimmy mcduck για την διόρθωση) Τεύχος 1455 (3/6/1994) Το 1455 είναι το πρώτο τεύχος που χρωματίστηκε με την βοήθεια Η/Υ εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή στην εμφάνιση του περιοδικού με περισσότερα και πιο ζωντανά χρώματα. Επίσης είναι πιθανότατα το πρώτο τεύχος στο όποιο φιλοξενήθηκε ιστορία ενός νεότερου (τότε) ιταλού σχεδιαστή του Stefano Mirone σηματοδοτώντας κατά καποιό τρόπο την αλλαγή φρουράς υπέρ της νέας γενιάς ιταλών σχεδιαστών με σχεδιαστές όπως τον Mottura και τον Lavoradori να φιλοξενούνται στα αμέσως επόμενα τεύχη του περιοδικού για πρώτη φορά. Τεύχος 1512 (7/7/1995) Για μένα είναι το σημαντικότερο τεύχος μετά το πρώτο και όντως σηματοδοτεί μια νέα εποχή (όπως λέει και το εξώφυλλο) με νέο λογότυπο, μόνιμη αύξηση των σελίδων μέχρι 100 (κάτι που κράτησε μέχρι το τέλος της Α' περιόδου το 2013) και έναν γενικότερο εκμοντερνισμό της μορφής και του περιεχομένου του περιοδικού (όπως αντανακλάται και στον εκμοντερνισμένο Μίκυ του εξωφύλλου). Αυτό το τεύχος έβαλε τα θεμέλια για το ΜΜ όπως το ξέρουμε μέχρι και σήμερα. Τεύχος 1913 (14/3/2003) Με αυτό το τεύχος το ΜΜ παίρνει την σημερινή του μορφή αφού άρχισε να χρησιμοποιείται κόλλα για το δέσιμο της ράχης αντί για συνδετηράκια όπως γινόταν από το 1966 μέχρι την κυκλοφορία αυτού του τεύχους το 2003, ενώ οι χάρτινες σελίδες αντικαταστάθηκαν με γυαλιστερές λείες σελίδες. Από εκείνο το σημείο το ΜΜ είδε κάποιες δευτερεύουσες αλλαγές στην μορφή του και μια αύξηση σελίδων αργότερα αλλά η βασική μορφή του περιοδικού εδραιώθηκε τότε. (Ευχαρίστω τον φίλο jimmy mcduck για την συνεισφορά του και την υπενθύμισή του ότι το 1913 ήταν το πρώτο τεύχος στο οποίο έγινε η μετάβαση σε ράχη με κόλλα και γυαλιστερές σελίδες) Τεύχος 2460-61 (6/9/2013) Το πιο ''μαύρο'' τεύχος στην ιστορία των περιοδικών Ντίσνει, με το ΜΜ να μας αποχαιρέτα στα ξαφνικα (ευτυχώς προσωρινά όπως αποδείχθηκε) σαν ένα καλό φίλο που έφυγε απότομα από την ζωή. Σηματοδότησε το τέλος της Α' περιόδου και της έκδοσης του περιοδικού από τον Τερζόπουλο μετά απο 47 ολόκληρα χρόνια. ΥΓ Στο τελευταίο αυτό τεύχος βλέπουμε μια νέα παραλλαγή του λογότυπου του 1995 με τις έντονες σκιάσεις στο κάτω μέρος των γραμμάτων. Αύτην την μορφή του λογότυπου την είδαμε για πρώτη φορά στο τεύχος 2425. (Δεν έκανα ειδική μνεία σε εκείνο το τεύχος γιατί θεωρώ αυτήν την αλλαγή ήσσονος σημασίας). Τεύχος 1 Β' Περιόδου (20/6/2014) Μετά τον θάνατο, η ανάσταση. Το ΜΜ επιστρέφει δυναμικά από νέο εκδοτικό οίκο, με 130 σελίδες (έναντι 100) και με ελαφρώς διαφορετικό λογότυπο που έχει την ίδια γραμματοσειρά αλλά με έντονη σκίαση γύρω από κάθε γράμμα. Σε ο,τι αφορά το περιεχόμενο, βλέπουμε στην νέα περίοδο σχεδόν αποκλειστικά σχεδιαστές της νεότερης γενιάς ενώ παλιότερους κλασικούς σχεδιαστές από σπάνια εώς καθόλου, όπως επίσης λείπουν εντέλως ιστορίες με τα τρία γουρουνάκια, τον Τσιπ και τον Ντέηλ και άλλους χαρακτήρες που πρωταγωνιστούσαν τις συμπληρωματικές περιπέτειες που πλαισίωναν επί περίπου 50 χρόνια τις περιπέτειες του Μίκυ και των παπιών.* Το τεύχος αυτό εγκαινιάσε την παρούσα περιόδο που διανύει το περιοδικό χωρίς καποιά άλλη σημαντική αλλαγή να έχει συμβεί από τότε.
    12 βαθμοί
  3. Λοιπον κοιτάζοντας τα τευχη που έχω και απο τις δύο σειρές βλέπω τα παρακάτω : Πράγματι όπως σωστά αναφέρεις Ντίνο, υπήρξαν 21 τεύχη με ιστορίες Μπλεκ στην σειρά της Περιπέτειας και δημοσιεύθηκαν από το τεύχος 187 εως το τεύχος 258 . Τευχος 187 Το Μυστήριο του Χαρτη ΔΕΝ δημοσιεύθηκε σε Συλλεκτικό . Τεύχος 188 Ο Θάνατος του Μπλεκ δημοσιεύθηκε στο τεύχος 61 (από σελίδα 10 εως σελίδα 64 ) . Τεύχος 198 Η Σκιά του Γερακιού δημοσιεύθηκε στο τεύχος 64 (από σελίδα 14 εως σελίδα 68 ) . Τεύχος 199 Ο Μπλεκ αιχμάλωτος δημοσιεύθηκε στο τεύχος 64 (από σελίδα 69 εως σελίδα 82 ) και τεύχος 65 (από σελίδα 3 εως σελίδα 43 ). Τεύχος 207 & 208 Η Χαμένη Αμαξα και Οι καταρράχτες του Θανάτου ,πρόκειται για μια ιστορία ,δημοσιεύθηκε στο τεύχος 66 (από σελίδα 74 εως σελίδα 82 ) , τεύχος 67 και τεύχος 68 (από σελίδα 3 εως σελίδα 25 ). Τεύχος 215 & 216 Κατάσταση Πολιορκίας και Το κλεμμένο Καράβι ,πρόκειται για μια ιστορία , δημοσιεύθηκε στο τεύχος 65 (από σελίδα 44 εως σελίδα 82 ) και τεύχος 66 (από σελίδα 3 εως σελίδα 73 ). Τεύχος 223& 224 Τραγωδία στο Δάσος και Η Λίμνη με τα φίδια ,πρόκειται για μια ιστορία ,δημοσιεύθηκε στο τεύχος 68 (από σελίδα 26 εως σελίδα 82 ) και τεύχος 69 (από σελίδα 3 έως σελίδα 39). Τεύχος 231 & 232 Μια περιπέτεια οχι σαν τις άλλες και Διαταγή: Ανατινάξτε το φρούριο ,πρόκειται για μια ιστορία μέχρι τη σελίδα 35 του τευχους 232 ,δημοσιεύθηκε στο τεύχος 69 (από σελίδα 75 εως σελίδα 82 ) , τεύχος 70 και τεύχος 71 (από σελίδα 3 έως σελίδα 13). Τεύχος 232 από σελίδα 36 - σελίδα 66 Το Μυστηριώδες πορτραίτο ,δημοσιεύθηκε στο τεύχος 71 (από σελίδα 3 εως σελίδα 44 ) Τεύχος 240 & 241 Ο Κατάσκοπος που ήρθε από το άγνωστο και Τα Ξύλινα Κανόνια ,πρόκειται για μια ιστορία ,μέχρι τη σελίδα 35 του τευχους 241 ,δημοσιεύθηκε στο τεύχος 61 (από σελίδα 65 εως σελίδα 82 ) και τεύχος 62 (από σελίδα 3 έως σελίδα 81). Τεύχος 241 & 242 Αποστολή στο Παρίσι από σελίδα 36 έως 65 και Τα "Θαύματα" του Καθηγητή ,πρόκειται για μια ιστορία απο τη σελίδα 3 έωςτη σελίδα 24 του τευχους 242 ,δημοσιεύθηκε στο τεύχος 62 ( σελίδα 82 ) και τεύχος 63 (από σελίδα 3 έως σελίδα 53). Τεύχος 242 Δυναμική Δράση ,απο σελίδα 25 έως σελίδα 64 ,είναι ιστορία των Απτόσογλου - Ανεμοδουρά ,δημοσιεύθηκε στο τεύχος 63 (από σελίδα 54 εως σελίδα 82 ) και τεύχος 64 (από σελίδα 3 εως σελίδα 13 ). Τευχος 248 Η Αγριόπαπια ΔΕΝ δημοσιεύθηκε σε Συλλεκτικό . Τευχος 249 Μόνος εναντίον όλων ΔΕΝ δημοσιεύθηκε σε Συλλεκτικό . Τευχος 255 Η Θανάσιμη Πάλη ΔΕΝ δημοσιεύθηκε σε Συλλεκτικό . Τευχος 256 Το Πάθημα του Καθηγητή( σελιδα 3 - 43) και ΔΕΝ δημοσιεύθηκε σε Συλλεκτικό . Τεύχος 256 & 257 Η Μάσκα από σελίδα 44 εως σελίδα 65 και Στον Μαυρο Βάλτο από σελιδα 3 εως και σελίδα 32 δημοσιεύθηκε στο τεύχος 124 (από σελίδα 26 εως σελίδα 77 ) Τεύχος 258 στην Κρεμάλα απο σελίδα 21 εως σελίδα 65 η ιστορία το Αινιγμα του Ρολογιου ΔΕΝ δημοσιεύθηκε σε Συλλεκτικό . Ελπίζω να βοήθησα λίγο .
    9 βαθμοί
  4. Μετά από πολύ καιρό διαβάζω μια ιστορία με πρωταγωνιστές τους Μπλεκ, καθηγητή Μυστήριο και Ρόντι, και το μόνο σίγουρο είναι ότι πέρασα ευχάριστα την ώρα μου, αν και βέβαια η ανάγνωσή του κόμικ δεν κράτησε και πολύ. Εντάξει, δεν ήταν κάτι το φοβερό και το τρομερό, αλλά είχε δράση, λίγο μυστήριο και μια ενδιαφέρουσα ανατροπή στο τέλος, ενώ επίσης βρήκα το σχέδιο εξαιρετικά ικανοποιητικό, με καθαρές γραμμές και κάποια ωραία πλάνα. Πιθανότατα θα υπάρχουν πολλές καλύτερες ιστορίες με τον Μπλεκ εκεί έξω, αλλά πιστεύω ότι αυτή εγγυημένα θα ικανοποιήσει τους λάτρεις του συγκεκριμένου ήρωα. 7.5/10
    8 βαθμοί
  5. Μπορώ να κατατάξω κάπως το τεύχη της συλλογής και σε πιο σχολείο και ηλικίες θα ταίριαζαν. Αλλά θα πω πρώτα το πανεύκολο για εμένα: Punisher (του Garth Ennis) για ΕΠΑΛ Και όποιος φέρει αντίρρηση,ξεκάθαρα δεν έχει πάει ΕΠΑΛ.
    8 βαθμοί
  6. Ειδικά παλιότερα τα κόμικς θεωρούνταν ταμπού. Ανάλαφρα αναγνώσματα μόνο για παιδάκια. Αν ρωτήσετε έναν 50φεύγα, ακόμα αυτή την πεποίθηση έχει. Ότι τα κόμικς είναι μόνο για παιδιά και δεν έχουν θέση σε σχολείο. Που να ήξεραν ότι υπάρχουν κόμικς που σε πολλές περιπτώσεις αξίζουν περισσότερο κι από ένα καλό βιβλίο. Είμαι υπέρ του να μπουν κόμικς στα σχολεία αλλά όχι ό,τι να΄ναι. Να έχουν νοήματα, να περνάνε σωστά μηνύματα και να μην έχουν σκηνές ακατάλληλες. Οπότε δεν είναι και τόσο απλό το θέμα τύπου "πιάσαμε το πρώτο Spider-Man που βρήκαμε μπροστά μας και το πάμε στο σχολείο". Πάντως για το μάθημα των οικονομικών το πράγμα είναι πολύ απλό. Παίρνεις το "Οβελίξ & Σία" και μέσα σε 44 σελίδες τα παιδιά έχουν καταλάβει πως λειτουργεί η οικονομία
    8 βαθμοί
  7. Σημερινή καταχώρηση της Μικρός Ήρως: (ISBN:978-618-206-018-6). Χριστουγεννιάτικη ιστορία / Κάρολος Ντίκενς Τίτλος : Χριστουγεννιάτικη ιστορία Τύπος Μέσου: έντυπο / ΒΙΒΛΙΟ Συντελεστές: Κάρολος Ντίκενς, Συγγραφέας ; Μαρίνα Τατιάνα Ραπακούλια, Μεταφραστής ; Τίνα Χελιώτη, Σχεδιαστής βιβλίου Εκδότης: Παλλήνη [GR] : Εκδόσεις Μικρός Ήρως Ε.Ε. Έτος Έκδοσης: 2020 Σελιδοποίηση: 60 Μέγεθος: 21Χ28 ISBN: 978-618-206-018-6 Γλώσσες : Ελληνική (gre) Γλώσσα πρωτοτύπου : Γαλλική (fre) Ημ/νία Παραχώρησης : 04/12/2020 WWW: http://www.mikrosiros.gr
    7 βαθμοί
  8. Το κόμικ όπως πολύ καλά γνωρίζουμε εμείς εδώ μέσα είναι μια τέχνη. Τα παιδιά μας πρέπει να έχουν πρόσβαση στις τέχνες από μικρά. Βρίσκω μόνο θετικά σε πρωτοβουλίες όπως αυτή του @Θεόδωρος. Ακόμα και για τον Punisher
    7 βαθμοί
  9. Tετοια ποστ απαγορευεται να χανονται, θα πρεπε να υπαρχουν καπου μονα τους, αμεσα προσβασιμα και να μας βοηθουν ολους εμας τους καμενους τυπους που μας αρεσει να συλλεγουμε τα παντα. Ανεκτιμητα τα οσα προσφερεις Δημοσθενη. Respect ολογραφως!
    7 βαθμοί
  10. Τρομερή ανάρτηση! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τον κόπο και την βοήθεια σου!! Τι λίγο;
    7 βαθμοί
  11. Αρχικά ωραίο θέμα φίλε @Συλλεκτης Όπως είπε παραπάνω φίλτατος @Kriton για τις αλλαγές στις διαστάσεις του περιοδικού μπορείς να προσθέσεις το τεύχος 778 που από 11,5 περίπου cm πλάτος μεγάλωσε στα 13 cm. Ακόμη από το τεύχος 1913 και μετά το ΜΜ αντί για πιαστηράκια στη ράχη χρησιμοποιούσε κόλλα . Εγώ θα έβαζε και το τεύχος 26 μιας και είναι το 1ο τομάκι της έκδοσης ,μπορεί και το 119 μιας και ήταν το 1ο με κόλλα .
    6 βαθμοί
  12. Κάποιες άλλες αλλαγές είναι στις διαστάσεις τού περιοδικού, που δεν ήταν πάντα οι ίδιες, με τελευταία αυτήν που έγινε επί Καθημερινής. Μία άλλη αλλαγή είναι στη μορφή τού εξωφύλλου, που έγινε στο τεύχος 37 και κράτησε μέχρι και το τεύχος 179, όπου στο πάνω μέρος τού εξωφύλλου υπήρχε κόκκινη ή κίτρινη λωρίδα με τα στοιχεία τού τεύχους. Από το τεύχος 180 και μετά η λωρίδα καταργήθηκε, αν και έμεινε η υπολωρίδα με την τιμή και τον αριθμό τού τεύχους, διαφανής αυτή τη φορά, η οποία καταργήθηκε στο τεύχος 634, με την αλλαγή τού λογοτύπου.
    6 βαθμοί
  13. 6 βαθμοί
  14. Στοίχημα πως είναι ο Εμπενίζερ Σκρουτζ. ...........και τώρα είδα πως η ιστορία που πρωταγωνιστεί ο Εμπενίζερ Σκρουτζ λέγεται "Χριστουγεννιάτικη Ιστορία".
    6 βαθμοί
  15. @Bilis και @Laz33 και εγώ αυτής της άποψης είμαι. Χρειάζεται προσεκτική επιλογή. Από εκεί και πέρα πεδίον δόξης λαμπρό. Εγώ είχα φιλόλογο που το 1995 μας έκανε κομμάτι του "Αστερίκιος εν Ολυμπία". Βέβαια ο συγκεκριμένος μας είχε πάει εκδρομή στο νεκροταφείο της Κέρκυρας (από εκεί κατάγομαι) για να μας δείξει τους τάφους επιφανών Κερκυραίων και να μας κάνει μια ολόκληρη διάλεξη σχετικά με το να μην αγχωνόμαστε στη ζωή γιατί όλοι μια μέρα θα γίνουμε τροφή για τα σκουλήκια. @O Φρατζάτος δεν μπορούσα να μην γελάσω με τον Punisher και τα ΕΠΑΛ. Έχοντας κάνει μάθημα προ εικοσαετίας εκεί δεν μπορούσα να μην συμφωνήσω.
    6 βαθμοί
  16. Και την επόμενη μέρα 1ο θέμα στις ειδήσεις: "Μακελειό σε σχολείο με εκατόμβη νεκρών. Υπεύθυνος ένας 16χρονος με καλάσνικοφ που προηγουμένως είχε διαβάσει το Punisher που τους έφερε ο καθηγητής στην τάξη"
    6 βαθμοί
  17. "Ειδικά παλιότερα τα κόμικς θεωρούνταν ταμπού.Ανάλαφρα αναγνώσματα μόνο για παιδάκια." Για την ακρίβεια βλαβερές απολαύσεις μόνο για παιδάκια! Το αντίστοιχο σήμερα είναι η "εξάρτηση από το ίντερνετ" που φοβούνται πως θα πάθουν τα παιδιά (που είναι βέβαια υπαρκτό ζήτημα).
    6 βαθμοί
  18. Στη βιβλιοθήκη του σχολείου που είμαι τώρα (Μενίδι) δεν υπάρχουν κόμικς. Το σχολείο υπάρχει από τις αρχές της δεκαετίας του 90. Τα βιβλία είναι κυρίως νεανικές εκδόσεις του Κέδρου και του Καστανιώτη. Νομίζω πως εδώ και αρκετά χρόνια δεν έχει προστεθεί καινούριο βιβλίο στη συλλογή μας.
    6 βαθμοί
  19. Με πρόλαβε ο @Manitou, ήθελα κι εγώ πολύ να αυτονομηθεί το θέμα, γιατί αυτό που αναφέρει ο @Θεόδωρος είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον. Προσωπικά θεωρώ πως όσο πιο νωρίς τα παιδιά μπορούν να μπουν στον κόσμο του βιβλίου και του κόμικ τόσο το καλύτερο και το σχολείο μπορεί να βοηθήσει αρκετά. Είμαι αισιόδοξος ακόμη κι αν πολλοί λένε ότι τα παιδιά δεν αγαπούν τα βιβλία γιατί είναι αποχαυνωμένα μπροστά από μια οθόνη. Το νόημα είναι αν θα τους κινήσουμε λίγο την περιέργεια προκειμένου να θέλουν να μπουν σε όλο αυτό. Προσωπικά κάπου στη δευτέρα δημοτικού, η δασκάλα μου στο σχολείο ξεκίνησε δανειστική βιβλιοθήκη, τότε υπήρχαν τα βιβλία του Πατάκη με διαφορετικά χρώματα ανά ηλικία που απευθυνόντουσαν και από τα εικονογραφημένα βιβλιαράκια έκανα τη μετάβαση σε εκείνα με αποτέλεσμα σήμερα να διαβάζω ακόμα πολλά. Εμείς βέβαια τότε δεν είχαμε κόμικ και θεωρώ ότι αυτό είναι ένα αρνητικό. Στις ηλικίες του Δημοτικού νομίζω ότι περιοδικά όπως τα Μίκυ Μάους μπορούν όχι απλά να διασκεδάσουν το παιδί, αλλά και να ενισχύσουν την πλούσια φαντασία τους όπως έχει πει και ο Τριβιζάς, η οποία με τα σύγχρονα μέσα έχει σε μεγάλο βαθμό αποστειρωθεί. Ωστόσο και στη βάση βρίσκω συνέχεια εξαιρετικά ενδιαφέροντα εικονογραφημένα για μικρά παιδιά. Όσον αφορά ηλικίες τύπου έκτη Δημοτικού-Γυμνάσιο θεωρώ ότι η συλλογή της Marvel έχει κάποιους τόμους κατάλληλους. Τo Marvels είναι ένας τέτοιος. Θα είχε πολλή πλάκα καταλάθος να μπει κανένας Punisher Υπάρχουν όμως γενικά κόμικ που θα λειτουργούσαν θετικά και τα έχουμε δει στα σχολικά βιβλία. Η Μαφάλντα ας πούμε που έπρεπε να μεγαλώσουμε για να καταλάβουμε πόσα βαθύτερα νοήματα έκρυβε. Και πολυθεματικά όπως το ΜΠΛΕΚ θα είχαν ενδιαφέρουσες ιστορίες. Εγώ πάντως θα ήμουν υπέρ της ύπαρξης βιβλιοθηκών και για βιβλία και για κόμικ, πολλές φορές κάποιο παιδί μπορεί να θέλει να τσεκάρει ένα κόμικ λόγω ωραίου σχεδίου ή επειδή μπορεί να του πουν ότι είναι ενδιαφέρον και να κάνει μια μετάβαση και στον κόσμο του βιβλίου.
    6 βαθμοί
  20. Σε κάποιους ίσως όμως να "ξινίζει" το θέμα που προβάλλουν αυτά τα κόμικ, οι ιστορίες ίσως να τους φαίνονται κάπως ποιο "βίαιες" - αναφέρομαι φυσικά σε καθηγητές και γονείς - και για αυτό να τα θεωρούν ακατάλληλα για σχολικές βιβλιοθήκες. Από όσο γνωρίζω κόμικ έχουν μπει σε σχολεία όπως τα "Κλασικά Εικονογραφημένα". Προσωπικά πιστεύω ότι θα πρέπει στις βιβλιοθήκες των σχολείων να υπάρχουν βιβλία και κόμικ κάθε λογής και οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να παροτρύνουν τους μαθητές να τα διαβάζουν, κυρίως για τις γνώσεις, τον προβληματισμό και τη διασκέδαση που προσφέρουν, αλλά και για να έρχονται σε επαφή από μικροί και να μαθαίνουν την έντυποι μορφή όλων αυτών και όχι την ψηφιακή (που αρχίζει να παίρνει κεφάλι, με αποτέλεσμα να βλέπουμε δυστυχώς όλο και λιγότερες έντυπες εκδόσεις).
    6 βαθμοί
  21. Μακάρι να ισχύει κάτι τέτοιο. Την έχουμε πατήσει πολλές φορές στο παρελθόν με διάφορες σειρές που έμειναν ανολοκλήρωτες στη μέση και μας άφησαν με την όρεξη. Έχει κυκλοφορήσει ήδη παραπάνω από το 50% των τόμων που είχαν ανακοινωθεί στην αρχή (60) και μάλιστα σε δύσκολες συνθήκες (πανδημία) και χωρίς κάποια ταινία στους κινηματογράφους η οποία αναπόφευκτα θα έδινε ιδιαίτερο boost.. Προσωπικά, βλέπω αυτή την σειρά ως μια εγκυκλοπαίδεια της Marvel, ως ένα έργο αναφοράς που βοηθάει τους αναγνώστες να εισχωρήσουν στον όμορφο κόσμο των υπερηρώων. Την περασμένη ακαδημαϊκή χρονιά στο Γυμνάσιο που υπηρετούσα είχα κάνει πρόταση στην υποδιευθύντρια - υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης να ξεκινήσουμε να αγοράζουμε τους τόμους προκειμένου να δημιουργηθεί μια πρώτη βάση δεδομένων για τα κόμικ στο σχολείο (θα λειτουργούσαν και ως "κράχτης" για τα υπόλοιπα βιβλία). Δυστυχώς, το υλικό κρίθηκε ως "ακατάλληλο" πιστεύω όμως ότι εκεί έξω υπάρχουν ατσίδες οι οποία θα εκμεταλλευτούν την συγκυρία και θα φέρουν τη συλλογή και στις σχολικές βιβλιοθήκες.
    5 βαθμοί
  22. Όντως πολύ όμορφο το θέμα που δημιούργησες. Προσωπικά γνωρίζω πολλά τεύχη που μου είχαν εξάψει την φαντασία, αλλά σίγουρα δεν υπάρχει λόγος να ξεχωρίσουν. Αυτά που μου έρχονται πρώτα στο μυαλό είναι τα εξής: Το τεύχος #44, το οποίο ήταν το πρώτο τεύχος που κυκλοφόρησε την περίοδο της δικτατορίας και κρύβει μία ενδιαφέρουσα ιστορία όσον αφορά το εξώφυλλό του. Το τεύχος #2000, το οποίο ήταν το πρώτο που κυκλοφόρησε σε τέσσερα διαφορετικά χρώματα στο εξώφυλλο και είχε σαν θέμα την μεγάλη έκθεση που είχε πραγματοποιηθεί εκείνη την περίοδο (ωραία χρόνια! ). Το τεύχος #2085, το οποίο είναι το μεγαλύτερο (σε αριθμό σελίδων) τεύχος που κυκλοφόρησε ποτέ. Αν θυμηθώ άλλα, θα επανέλθω.
    5 βαθμοί
  23. Καλώς ή κακώς υπάρχει ακόμα μία μικρή προκατάληψη όσον αφορά την καταλληλότητα των κόμικς στα παιδιά. Πολλές φορές έχω ακούσει φίλους μου να λένε στα παιδιά τους να αφήσουν τα "μικυμάου" και να πιάσουν κάποιο βιβλίο (όταν, φυσικά, ξεκολλάνε από το tablet!). Αυτό πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξει. Υπάρχουν τόνοι από καλές εικονογραφημένες ιστορίες που μπορούν να επιμορφώσουν είτε με την παροχή της κλασικής γνώσης-πληροφόρισης (Κλασικά εικονογραφημένα, μυθολογία κ.ά.), είτε με την ενίσχυση της φαντασίας (πχ τα Disney ή τα υπερηρωικά). Για το Γυμνάσιο και το Λύκειο δεν νομίζω να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με το να δοθούν στα παιδιά οι τόμοι από την συλλογή της Marvel (εντάξει, ίσως όχι όλοι), αλλά για τα παιδιά του Δημοτικού νομίζω ότι τα Disney θα πρέπει να διεκδικήσουν την μερίδα του λέοντος. Να πω κι ένα αληθινό περιστατικό. Αυτό το καλοκαίρι ήμουν στην Καλαμάτα μαζί με τους κουμπάρους μου και μιλώντας με την βαφτισιμιά μου (η οποία πηγαίνει στην Τρίτη Δημοτικού) η κουβέντα ήρθε στα κόμικς. Της είπα για την συλλογή μου και μου είπε ότι στο σχολείο τους ο δάσκαλος των καλλιτεχνικών τους έβαλε σαν εργασία να φτιάξουν το δικό τους κόμικ, το οποίο θα σελιδοποιηθεί και θα γίνει φυλλάδιο! Πολύ καλή κίνηση, σκέφτηκα. Μπράβο στον δάσκαλο! Όπως και να έχει, τα κόμικς πρέπει (και θα πρέπει) να χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση της νεολαίας. Είναι ένα μέσο που εξάπτει την φαντασία, διαμορφώνει τον λόγο και...διασκεδάζει.
    5 βαθμοί
  24. Δεκτό,το ρίσκο είναι να μην μπορώ να βγω από το σπίτι μου μετά τις 9 το βράδυ για πολύ καιρό.
    5 βαθμοί
  25. Όντως πολύ ωραία ιδέα σαν θέμα. Λόγω του ότι δεν είμαι και ο πιο σχετικός, θα παραθέσω τα εξής. Αρχικά ο @PhantomDuck έχει ένα βίντεο στο κανάλι του για την ιστορία του περιοδικού που αναφέρει σημαντικά τεύχη της σειράς στο timestamp 19:28 για τεύχη-ορόσημα: Επίσης έχω δει πολλά βίντεο στο κανάλι του @jimmy mcduck που βρίσκεται εδώ και παρουσιάζει κάποια αρκετά παλιά τεύχη με σημαντικά τεύχη που έχουν αλλαγές, σπάνια τεύχη κτλ. Γενικότερα όσοι είναι συλλέκτες μπορούν να συμβάλλουν πολύ σε αυτό το θρεντ
    5 βαθμοί
  26. Αυτό θα άξιζε να αυτονομηθεί σαν θέμα. Και εγώ πιστεύω ότι κάποια εξ αυτών (π.χ. το Punisher) είναι λίγο βίαια για ένα σχολείο. Όμως θεωρώ σωστή την κίνηση των κόμιξ στα σχολεία. Πολύ σωστή. Πιο πολύ θα σκεφτόμουν κάποια graphic novel δικά μας (π.χ. Ερωτόκριτος, Χαλεπάς, Μυστικά του Βάλτου) κάποια ξένα (π.χ.αυτο με τα κοτσύφια) αρκετα BD (το τελευταίο ΛΛ έχει θέση σε σχολείο) κάποια εβδομαδιαία Μίκυ Μαους που έχουν φοβερά διδακτικές ιστορίες και φυσικά κάποια από τα Graphic novel που αναφέρει ο φίλος μας ο @Θεόδωρος. Ας πούμε το Marvels ή αυτά για τους Χ Μen.
    5 βαθμοί
  27. Παραθέτω παρακάτω το αρχικό e-mail με τις πληροφορίες, τις ενδεικτικές τιμές και τα παραδείγματα. Όποιος ενδιαφέρεται για κάτι ας μου στείλει ένα προσωπικό μήνυμα (ήδη μιλάω με μερικούς γνωστούς-αγνώστους κομιξόφιλους), προκειμένου να κάνουμε μία ομαδική παραγγελία και ενδεχομένως να διεκδικήσουμε χαμηλότερη τιμή. Όσο το συντομότερο, τόσο το καλύτερο. ΥΓ. Δεν το μεταφράζω, αν και ιταλικά είναι αρκετά ξεκάθαρο - και ένα Google Translate θα σας βοηθήσει ακόμα περισσότερο.
    5 βαθμοί
  28. Υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί που αγαπούν τα κόμικς αλλά μέσα στον καθωσπρεπισμό του εκπαιδευτικού συστήματος είναι λιγάκι ....undercover!!! Αν υπάρχει ωστόσο μια μαγιά από παιδιά τα οποία ασχολούνται, μπορεί να γίνει φοβερή δουλειά. Και πιστεύω πως αξίζει. Ήδη έχει γίνει καλή δουλειά με τα καλλιτεχνικά Γυμνάσια / Λύκεια εκεί αν δεν κάνω λάθος τα κόμικ διδάσκονται και υπάρχει και η σχετική κατεύθυνση. Η συγκεκριμένη συλλογή πιστεύω πάντως ότι πληροί όλες τις προϋποθέσεις για να μπει σε μια σχολική βιβλιοθήκη. ΥΓ: Τα τελευταία χρόνια υπηρετώ στη Δυτική Μακεδονία, Πτολεμαΐδα, Φλώρινα, Σιάτιστα...
    5 βαθμοί
  29. Τα πρόσφατα Μικυ Μαους πάντως είναι καταπληκτικά σε αυτόν τον τομέα. Έχω διαβάσει ιστορίες οικολογίας, ιστορίες για τη σωστή χρήση του ίντερνετ, ιστορίες για το μπουλινγκ κ.α. Μια καταπληκτική ιστορία για τον εφηβικό εκφοβισμό που δεν θυμάμαι πως τη λένε είχε να κάνει με τα παπάκια που είχαν έναν φίλο εκφοβιστη και η όλη ιστορία ήταν στο να αναδείξει το γιατί ένα παιδί γίνεται εκφοβιστης. Στο τέλος δε που βρήκαν την πηγή του κακού (οι γονείς του παιδιού του ασκούσαν πίεση και αυτό με τη σειρά του την έβγαζε στα άλλα παιδιά) τη θεραπευσαν και έγιναν φίλοι. Φοβερή ιστορία.
    4 βαθμοί
  30. Θα ήθελα την βοήθεια των φίλων του φόρουμ πάνω σε δύο ζητήματα, το ένα είναι κατά πόσο ισχύει αυτό που έγραψα για την έλλειψη των ιστοριών με τα γουρουνάκια και τους άλλους δευτερεύοντες με την έναρξη της Β' περιόδου. Πιθανόν αυτή η αλλαγή να έγινε τα τελευταία χρόνια της Α' περιόδου και επειδή δεν ήμουν σίγουρος έβαλα αστερίσκο. Το δεύτερο είναι ότι το αρχικό ποστ έχει μια μεγάλη παράλειψη και δεν περιλαμβάνει το πρώτο τεύχος που είχε ράχη με κόλλα αντί για συνδετήρες και γυαλιστερές σελίδες αντί για χάρτινες. Πιστεύω πως είναι το 1747 που ήταν το πρώτο τεύχος του 2000 αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος. Επίσης θέλω να διευκρινήσω ότι δεν συμπεριέλαβα επετειακά τεύχη που αφορούσαν ένα συγκεκριμένο αριθμό τεύχους όπως το 1500 ή γεγονότα όπως Ολυμπιάδες γιατί ήθελα να γράψω μόνο για τεύχη που εισήγαγαν νέες τάσεις που κράτησαν για πολλά χρόνια και όχι σε ένα μόνο ειδικό τεύχος.
    4 βαθμοί
  31. Εγώ μόνο ένα πράγμα είχα στο μυαλό μου αρκετά χρόνια όσον αφορά στα κόμικς που μπορούν να μπουν σε βιβλιοθήκες σχολείων: Assassination Classroom. Ανεπιφύλακτα. Όλα αυτά τα λέω σαν μαθητής εγώ ο ίδιος (δηλαδή μέχρι πρότινος μέσα στο target group του όλου νήματος). Το Assassination Classroom έχει γραφτεί ξεκάθαρα για παιδιά γυμνασίου/λυκείου, τους "μιλάει" σε προσωπικό επίπεδο, υπάρχουν πολλοί συσχετισμοί και κατανόηση, έχει τρομακτικά πολλά διδάγματα σε όλη του την έκταση (για την εκπαίδευση, για τη ψυχοσύνθεση του ανθρώπου, για τους δεσμούς, για τους φόβους του μέλλοντος κλπ κλπ) και είναι απλώς απίστευτα απορροφητικό. Έχει όλα τα θετικά των μηνυμάτων, της περιπέτειας και του ενδιαφέροντος που θα δείξουν τα παιδιά. Δεν θα αντιμετωπιζόταν σαν "γλυκανάλατο ηθικό ανάγνωσμα" (κάτι που ξενίζει γιατί συνήθως δεν είναι ειλικρινές) από τα ίδια τα παιδιά, θεωρώ. Εν κατακλείδι, είναι ό,τι πρέπει για παιδιά 3ης γυμνασίου και άνω, γιατί είναι σε αυτή τη φάση που θα το εκτιμήσουν τρομερά (μιλάω από προσωπική εμπειρία, έμαθα πάρα πολλά πράγματα που ούτε θα είχα σκεφτεί μόνος μου). Δυστυχώς, έχει μερικά "σόκιν" αστεία σε κάποια κεφάλαια, τα οποία προσωπικά δεν με εντυπωσιάζουν ούτε τα θεωρώ τραγικά σε καμία περίπτωση, αλλά ο κώδικας ηθικής σε σχολεία ίσως να τους απέτρεπε από το να το βάλουν στα ράφια της βιβλιοθήκης, παρά το γεγονός ότι όλο το έργο είναι άριστα δεμένο.
    4 βαθμοί
  32. Μακράν το αγαπημένο μου σχόλιο τον τελευταίο μήνα. Φαντάζομαι αυτός μετά την κατάληψη πάει να πολεμήσει την οικογένεια Νούτσι: Πέρα από την πλάκα, Αστερίξ και Λούκυ Λουκ είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να διαβάσει ένα παιδί για να δει πως λειτουργούν διάφορα ζητήματα στην κοινωνία και μου ήρθαν πιο μετά στο μυαλό για να τα βάλω στο πρώτο ποστ. Είναι τρομερό πως γράφτηκαν δεκαετίες πριν και όμως είναι επίκαιρα μέχρι σήμερα.
    4 βαθμοί
  33. Ή την "Οικονομία του Σκρουτζ". Περισσότερα έμαθα για την οικονομία από εκεί παρά από Πολιτική Παιδεία / ΑΟΘ. Σχετικά με αυτό που είπε ο @Manitou, πιστεύω ότι χρειάζεται αρκετή ευαισθησία σχετικά με το περιεχόμενο των κόμικς στα οποία εκτίθενται τα παιδιά, ιδίως στις μικρότερες ηλικίες. Φυσικά συμφωνώ ότι τα κόμικς είναι τέχνη αλλά και ο κινηματογράφος είναι τέχνη, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και ταινίες-σκουπίδια. Βέβαια, υπάρχουν και αξιόλογα κόμικς, ακόμα και αριστουργήματα, που απλώς δεν απευθύνονται σε ανηλίκους. Είτε αυτό σημαίνει ότι περιέχουν ακατάλληλο περιεχόμενο ή απλώς περιέχουν θέματα που δεν απασχολούν μικρά παιδιά.
    4 βαθμοί
  34. Ήμουν αλλά έγινα περισσότερο. Μέχρι πρότινος αν ήμουν στο ντεμί να πάρω έναν τόμο, συνήθως τον έπαιρνα. Πλέον δεν τον παίρνω. Όσον αφορά τα σχολεία (κι εγώ εκπαιδευτικός είμαι, όχι στο δημόσιο) θα μπορούσαν να μπουν κόμικς αλλά όχι η συγκεκριμένη σειρά. Θεωρώ έχει αρκετή βία. Το θέμα είναι να περνάει και σωστά μηνύματα
    4 βαθμοί
  35. Μιας και αναφερθήκαμε στον Casty, επανέρχομαι για να σας ταξιδέψω ενάμιση χρόνο πίσω, τον Μάρτιο του 2019 - τότε που περιπλανιόμουν για 6 μήνες στην πανέμορφη Ιταλία, στα πλαίσια της συμμετοχής μου στο πρόγραμμα Erasmus στη Ρώμη. Τότε λοιπόν, ταξίδεψα μεταξύ άλλων στο Μιλάνο για το φεστιβάλ κόμικς Cartoomics. Εκεί συνάντησα τον κορυφαίο δημιουργό Disney κόμικς, Casty, με τον οποίο πραγματοποιήσαμε μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη για το blog μου. Μετά τη συνέντευξη, είχαμε την ευκαιρία να συνεχίσουμε την κουβέντα μας, με μπύρες και τσιγάρα. Ιδανικές συνθήκες για ένα free σκιτσάκι, στο μπλοκάκι που κρατούσα τις σημειώσεις μου! Έτσι, του ζήτησα μία γρήγορη Κλάρα Λοφτ, την περιπετειώδη αρχαιολόγο που πρωτοσυναντήσαμε στην ιστορία "Ο Κολοσσός της Ρόδου". Πολύ ωραίος τύπος
    4 βαθμοί
  36. Ξαφνικά,θέλω να ξαναπάω στο Γυμνάσιο.Ποιο Γυμνάσιο ήταν αυτό;
    4 βαθμοί
  37. Άρα το 1913 ήταν το τεύχος που έψαχνα; Η αλλαγή με την κόλλα στην ράχη συνέπεσε με την αλλαγή σε γυαλιστερό χαρτί ή έγινε σε διαφορετικό τεύχος αυτό; Θα προσθέσω το 1913 στο αρχικό ποστ και θα κάνω αναφορά στο όνομα σου που μου βρήκες το τεύχος που ήθελα. Τα πιο παλιά τεύχη δεν τα μετράω γιατί στο ΟΡ θέλω να βάλω εκεινό το τεύχος που μονιμοποίησε την αλλαγή σε κόλλα. Ωπ, καλά που το είδες. Το 2425 εννοούσα
    3 βαθμοί
  38. Α επίσης ποιο είναι το τεύχος 2545 μόνο εγώ μπερδεύτηκα ;;;
    3 βαθμοί
  39. Θα δανειστώ την φωτογραφία που παράθεσε ο @imanatos για να σου δώσω ένα παράδειγμά. Φαντάζομαι ότι δεν θα είναι ο μόνος που αντιμετωπίζει ένα τέτοιο θέμα.
    3 βαθμοί
  40. Πολύ ωραίο θέμα, πράγματι. Στο δημοτικό θυμάμαι πως είχα διαβάσει πολλαπλές φορές από την δανειστική βιβλιοθήκη ( Ηράκλειο Αττικής μέσα 80ς ), το Θαυμαστό Κόσμο των Γνώσεων που συνδύαζε θαυμάσια, διάφορα γνωστικά αντικείμενα με υπέροχη εικονογράφηση Disney. Σίγουρα υπάρχουν αρκετά κόμικ που θα μπορούσαν να έχουν θέση σε βιβλιοθήκες σχολείων, αλλά νομίζω πως ,για τα δημοτικά τουλάχιστον, τα πλέον κατάλληλα - πέρα από μεταφορές λογοτεχνικών έργων - προέρχονται από τον κόσμο της του Μίκυ και των παπιών.
    3 βαθμοί
  41. Πολύ ωραίο θέμα. Νομίζω ότι λείπει αυτό το τεύχος που ανέβασε το επίπεδο κάπου στο τεύχος 2100 ίσως. Μπορεί να είναι αυτό με τη ράχη που λες. Πάντως από ένα σημείο και πέρα υπήρχαν τεύχη με μοντέρνες ωραίες ιταλικές ιστορίες όπως ο πράκτορας Ντακ κ.τ.λ. Αν σκεφτώ θα γράψω κ αλλά.
    3 βαθμοί
  42. Ένα πράγμα που συζητιέται σε όλα τα σχολεία ανεξαρτήτου μαθήματος και πρέπει πάντα να συζητιέται είναι η Ημέρα κατά του Μπούλινγκ/Νταϊλικιού/Τραμπουκισμού και αυτό το θέμα γενικότερα. Δύο τεύχη της συλλογής σκληρόδετων GN της Marvel μου έρχονται στο μυαλό: Τεύχος 1: Amazing Spider-Man: Η Επιστροφή (Amazing Spider-Man: Homecoming) Τεύχος 14: Daredevil: Αναγέννηση (Daredevil: Born Again) Τεύχος 1: θα μπορούσε να δωθεί σε μαθητές Γυμνασίου,Λυκείου και ίσως Δημοτικού.Έχει μάλιστα κάτι να πει για το μπούλινγκ στα Αμερικάνικα σχολεία,η δράση και το αποτελεσμά του στο θύμα αν δεν μπορεί να το βοηθήσει κάποιος ή δεν το ακούει κανένας.Ίσως να είναι λίγο δύσκολο να γίνει δεκτό στο Δημοτικό λόγο της χρήσης και εμφάνισης όπλου στη συγκεκριμένη φάση.Βέβαια δεν τα ωραιοποιεί τα οπλα,αντιθέτως τα επικρίνει. Εκτός αυτού,είναι κεντρικός χαρακτήρας ο Σπαϊντερ-Μαν,που είναι ευρέως γνωστός,αρετός σε πολλούς και αυτό είναι ένα από τα προβληματά που έχει και δείχνει διαρκώς στις ιστορίες του.Στη συγκεκριμένη κυνηγιέται από έναν αντίπαλο που δεν μπορούσε να τον νικήσει με τίποτα και έφτασε σε σημείο να ρωτάει τον εαυτό του αν θα πεθάνει στο τέλος.Όμως χρησιμοποίησε το μυαλό του και κατάφερε να νικήσει τον άτροτο αντίπαλο. "Και ετσι παιδιά,ο Σπάϊντερ-Μαν νίκησε τον άτροτο Μορλούν με το μυαλό του.Για αυτό αν βρεθείτε ποτέ αντιμέτοποι με έναν νταή που θέλει μόνο να σας υποβαθμίζει,τότε χρησιμοποιήστε το μυαλό σας όπως ο Σπάϊντερ-Μαν και μιλήστε στους δασκάλους για αυτό.Τότε θα δείτε αν είναι όσο άτροτος όσο υπερηφανεύεται πως είναι ή όχι ο νταής." "Ή απλά σπάστε του τα μούτρα" θα έλεγε σίγουρα κάποιος άλλος σε αυτή τη θέση. Τεύχος 14: Επειδή είναι πιο σοβαρό και σκοτεινό από το τεύχος 1,θα μπορούσε να δωθεί σε πιο μεγάλες ηλικίες,σε μαθητές Λυκείου και ίσως Γυμνασίου. Ο Daredevil έπεσε στα κατώτερα των κατωτέρων που μπορούσε να πέσει ένας άνθρωπος.Έχασε τη δουλειά του,το σπίτι του,τη θελησή του για ζωή και τη κοπέλα του. Δεχόταν συνεχώς πιέσεις και δυσφημίσεις (άλλο ένα είδος μπούλινγκ) από τον Kingpin με αποτέλεσμα τα παραπάνω,δέχτηκε βοήθεια από άλλους και μαζί τους κατάφερε να επιστρέψει στα πόδια του. "Και έτσι παιδιά,ο Daredevil ξανασηκώθηκε από τα χαμηλά που τον έριξε ο Kingpin με τη βοήθεια και καλή θέληση μιας καλόγριας.Με αυτό τον τρόπο ορθοπόδησε και νίκησε τον Kingpin.Αυτό μας δείχνει πως αν βλέπουμε κάτι ύποπτο στο σχολείο,ένας μαθητής να δέχεται τραμπουκισμό,καλό είναι να το αναφέρουμε στους δασκάλους ώστε να μπορούν να βοηθήσουν αυτό το μαθήτη που δέχεται μπούλινγκ." Δύο άριστες ιστορίες που στη συγκεκριμένη έκδοση έχουν και εισαγωγικές σελίδες με σχόλια του υπεύθυνου της έκδοσης αλλά και περίληψη των ιστοριών που οδήγησαν σε αυτές.Έτσι,όλοι μπορούν να τις διαβάσουν χωρίς κενά. Τις προτείνω 100%.
    3 βαθμοί
  43. Πολύ ωραίο θέμα συζήτησης όντως. Γενικά πιστεύω Disney, Αστεριξ και Λουκυ Λουκ θα μπορούσαν να μπουν άφοβα στα σχολεία, είναι κατάλληλα για όλες τις ηλικίες. Από εκεί και πέρα, νομίζω το θέμα χάνεται από το πόση δουλειά πρέπει να ρίξει ο κάθε δάσκαλος για να επιλέξει τα κατάλληλα τεύχη από Marvel ας πούμε. Αλλά και πάλι πιστεύω ότι υπάρχουν οπισθοδρομικα άτομα που θα το κατεκριναν. Η αρχή πρέπει σίγουρα να γίνει με αυτά που είπα παραπάνω, για να πάψει τουλάχιστον να θεωρείται το κόμικ ενα ευτελές ανάγνωσμα.
    3 βαθμοί
  44. Που να διαβάσεις και το The Boys του Ennis. Αυτό είναι ο ορισμός του ΕΠΑΛ.
    3 βαθμοί
  45. Κυκλοφόρησε η νέα Monopoly των Metallica! Οι Metallica συνεργάζονται για ακόμα μία φορά με τη Monopoly για μία έκδοση του παιχνιδιού με τίτλο WORLD TOUR EDITION. Αυτή τη φορά επικεντρώνονται στη συναυλιακή ζωή και ειδικά στη γεμάτη ρεκόρ χρονιά του 2013 όταν έγιναν η πρώτη μπάντα που έπαιξε ζωντανά και στις επτά ηπείρους. Μέσα από το παιχνίδι θα κάνουμε ταξίδι σε ολόκληρο τον κόσμο και σε μερικούς από τους αγαπημένους συναυλιακούς προορισμούς της μπάντας. Η συσκευασία περιλαμβάνει συλλεκτικά αντικείμενα όπως το φερετράκι του Death Magnetic, η ηλεκτρική καρέκλα του Ride the Lightning και ο σταυρός του Master of Puppets. H νέα monopoly είναι διαθέσιμη προς το παρόν από το επίσημο site του συγκροτήματος και σύντομα την περιμένουμε και στην Ελλάδα. ΠΗΓΗ
    3 βαθμοί
  46. Το έχει πει ο Ζουλ σε συνέντευξη ότι το σενάριο ξεκίνησε να το δουλεύει 4 χρόνια πριν. Δεν επηρεάστηκε απ΄τα πρόσφατα γεγονότα ρατσιστικής βίας.
    3 βαθμοί
  47. Ωραίος εκπαιδευτικός, συνάδελφε. Respect. Κι εγώ δεν θέλω να λέω πολλά, δεν μου λένε έτσι κι αλλιώς, αλλά νομίζω πως θα δούμε και τα εξήντα. Μακάρι και περισσότερα, αλλά είναι πολύ νωρίς ακόμα
    3 βαθμοί
  48. Τώρα με την καραντίνα βρήκα χρόνο να ξαναδιαβάσω την σειρά Γούεστερν της Μαμούθ. Ξεκίνησα με τον Μακ Κόϋ που έχει τα λιγότερα τεύχη στην σειρά αφού κυκλοφόρησαν οι 3 πρώτες του περιπέτειες. Το καλό με αυτήν σειρά της Μαμούθ είναι ότι όλες οι περιπέτειες του κάθε ήρωα είναι σε σωστή χρονολογική σειρά. Η ιστορία του ήρωα μας τοποθετείται στο 1864, λίγο πριν το τέλος του εμφυλίου πολέμου μεταξύ Νότιων και Βόρειων. Το σχέδιο της σειράς είναι λίγο αμφιλεγόμενο. Πολύ ωραία τοπία, αλλά τα πρόσωπα είναι πολύ περίεργα σχεδιασμένα ειδικά σε συνδυασμό με τον έντονο χρωματισμό. Σίγουρα δεν αποτελεί το κλασικό BD που έχουμε στο μυαλό μας. Ας πάρουμε με την σειρά το κάθε άλμπουμ: 1. Ο Θρυλικός Αλέξις Μακ Κόϋ: Όποιος έχει διαβάσει το συγκεκριμένο άλμπουμ καταλαβαίνει ότι βλέπουμε μικρά επεισόδια ενωμένα σε ένα άλμπουμ. Είναι λογικό βέβαια να συμβαίνει αυτό, ειδικά στην αρχή κάποιας σειράς, και μέχρι να αποκτήσει μία σχετική επιτυχία και ένα σταθερό κοινό. Ο Μακ Κόϋ όντας ένας πολύ τολμηρός υπολοχαγός (που θα γίνει μετέπειτα λοχαγός) των Νοτίων αναλαμβάνει πολύ επικίνδυνες αποστολές εναντίον των Βορείων. Όταν φέρνει σε πέρας κάποια αποστολή και κοντεύει να τελειώσει μία μικρή περιπέτεια ακούγεται η φράση "Αυτός ο άντρας είναι αληθινό λιοντάρι" από κάποιον χαρακτήρα. Σίγουρα δεν αποτελεί το καταλληλότερο άλμπουμ για την πρώτη γνωριμία με τον ήρωα λόγω των μικρών περιπετειών, αλλά σίγουρα δεν είναι κακό στο σύνολο του. Είναι ένα μέτριο τεύχος που θα εκτιμήσουν αρκετά όσων αρέσκονται στην ιστορία του εμφυλίου πολέμου. 2. Το όνομα του είναι Μακ Κόϋ: Σε αντίθεση με το πρώτο τεύχος, εδώ έχουμε μία ολόκληρη ιστορία. Όντας φυλακισμένος ο Μακ Κόϋ από τους Βόρειους και χωρίς πολλές ελπίδες για σωτηρία, του δίνεται η ευκαιρία να περάσει στο Μεξικό με αποστολή να σκοτώσει τον Άγιο - Σταυρό (πρώην λοχίας των Βορείων) που είχε κλέψει τρία εκατομμύρια δολάρια. Εκεί έμαθε ότι ο Νότος ηττήθηκε πια. Στο πλευρό του Μακ Κόϋ μας συστήνεται ο χαρακτήρας του Τσάρλυ που θα παίξει σημαντικό ρόλο και στα επόμενα άλμπουμ. Άλλη μία μέτρια ιστορία. Μου φάνηκε ότι σε πολλά σημεία ότι ο συγγραφέας τράβηξε την ιστορία για να χωρέσει σε ένα ενιαίο άλμπουμ. 3. Παγίδες για τον Μακ Kόϋ: Φτάνουμε και στο τελευταίο άλμπουμ του ήρωα που δημοσιεύτηκε στη χώρα μας. Είναι μακράν η καλύτερη περιπέτεια που διάβασα από Μακ Κόϋ! Οι ήρωες μας, Μακ Κόϋ και Τσάρλυ με την απόκτηση ενός χάρτη μπλέκουν άθελα τους στην αναζήτηση του χρυσού της Τσιμπόλα. Δεν μας είναι άγνωστο αυτό το όνομα, αφού ο Καρλ Μπαρκς είχε στείλει τα παπιά στην αναζήτηση των Επτά Πόλεων της Τσιμπόλας. Νομίζω αυτή η ιστορία έχει όλα τα σωστά υλικά. Περιπέτεια, αναζήτηση ενόςς χαμένου θησαυρού και το μυστήριο που τον περιβάλει μαζί με έναν καλογραμμένο κακό, τον Σουμάκερ, που δεν τα παρατάει εύκολα κάτω. Συμπέρασμα: Σίγουρα το 3ο άλμπουμ αποτελεί την καλύτερη ιστορία του ήρωα που είδαμε στην Ελλάδα. Μου κάνει εντύπωση πάντως που κυκλοφόρησαν 21 τεύχη στην Γαλλία γιατί θεωρώ ότι υπήρξαν και καλύτερες σειρές που δεν έφτασαν τόσα τεύχη. Εκτός και αν μετά το 3ο τεύχος ανεβαίνει κατακόρυφα το επίπεδο της σειράς.
    3 βαθμοί
  49. To δεύτερο μέρος της ιστορίας Η Επιστροφή του Punisher κυκλοφόρησε και το υπέροχο εξώφυλλο ανέβηκε στη βάση μας. Επόμενος τόμος της συλλογής, στο νούμερο 34 θα είναι η συνέχεια της πρώτης ιστορίας Fantastic Four που είδαμε στη συλλογή από τους Waid, Porter, Wieringo, ένας ακόμα τόμος που περιμέναμε αρκετό καιρό όπως το Κίνδυνος των X-Men. Κουβεντούλα όπως πάντα στην κρυστάλλινη σφαίρα.
    3 βαθμοί
Αυτός ο κατάλογος έχει οριστεί σε Αθήνα / GMT +03:00
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.