Jump to content

Βίκτορ Σακβίλ

New Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

79 Neutral

About Βίκτορ Σακβίλ

  • Rank
    Μόλις μπήκα
  • Birthday 09/03/1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • City
    Γκόθαμ Σίτυ
  • Country
    Greece

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Υπάρχουν δύο ζητήματα με τον Αρκά. Το ένα είναι η (όποια) αλλαγή στις πολιτικές του πεποιθήσεις και το άλλο είναι η αλλαγή στις ικανότητές του, σχεδιαστικά και σεναριακά. Η πρώτη έχει σκεπάσει τη δεύτερη, ενώ η δεύτερη είναι το πραγματικό πρόβλημα. Τα περισσότερα και καλύτερα είδη καλλιτεχνικής δημιουργίας έχουν πολιτική τοποθέτηση. Από τις πυραμίδες της Αιγύπτου μέχρι τις ταινίες της Μάρβελ τα καλλιτεχνικά δημιουργήματα έχουν ιδεολογικό και πολιτικό στίγμα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό, αρκεί το έργο να υποστηρίζει άρτια, δημιουργικά, με ζωντάνια και μαστοριά το ιδεολογικό του στίγμα. Ο Αρκάς τα τελευταία χρόνια αντί να κάνει ένα βήμα παραπάνω από το μονοσέλιδο στριπάκι έχει σταφεί σε μια απλοϊκή γελοιογραφία, με πολύ μεγάλη υποβοήθηση από υπολογιστή και σε ρηχά αστεία με το ύψος του Φεβρουάριου. Το πρόβλημα λοιπόν είναι πως σαν καλλιτέχνης έχει τεμπελιάσει και για να το κρύψει παριστάνει ότι τον κυνηγάει η πολιτική ορθότητα
  2. Σίγουρα θα ζήτησε η εφημερίδα των συντακτών από το Λεωκράτη κάποιο κόμικ σχετικό με Μάη του 68 και τους πρότεινε αυτό. Το βρίσκω πολύ ελπιδοφόρο. Από ένα ακόμα αδιάφορο ιστορικό ένθετο, πολύ καλύτερα ένα κόμικ εκτός προγράμματος σε μία εποχή του χρόνου που δεν έχουμε πολλές προσφορές από εφημερίδες. Επίσης το μέγεθος 21x28 είναι στα θετικά του εγχειρήματος. Αν μάλιστα είναι έγχρωμο, έχει σχετικά καλό χαρτί και κάποιο άρθρο για εισαγωγή, θα είναι μια χαρά.
  3. Προφανώς είναι πολύ θετικό που η Καθημερινή εκδίδει τους τίτλους που εκδίδει. Χωρίς εκδόσεις δεν έχει νόημα καμία συζήτηση. Επίσης η εποχή μας είναι διαφορετική. Παλιά τα εξειδικευμένα περιοδικά ήταν η μόνη πηγή γνώσης για τα θέματα που ενδιέφεραν έναν αναγνώστη με εξειδικευμένα ενδιαφέροντα. Αν σε ενδιέφερε ο κινηματογράφος, οι υπολογιστές, η αστρονομία, ο μοντελισμός, το μπάσκετ, η μουσική, η διακόσμηση, οι κατασκευές, η κηπουρική κ.λ.π. έπρεπε να αγοράσεις τους αντίστοιχους τίτλους. Δεν μπορούσες π.χ. να μπεις ανά πάσα στιγμή στο imdb για να βρεις πως λέγανε αυτόν τον ηθοποιό που έκανε τον αρχαιολόγο με το μαστίγιο στην τάδε ταινία. Δεν έχει λοιπόν νόημα μια σελίδα επιστολών του τύπου: "συγχαρητήρια, μου αρέσει το περιοδικό σας" ή "πως λένε αυτό το ποντίκι με τα στρογγυλά αυτιά;". Ούτε μια σελίδα νέων του τύπου: "σε δύο μήνες θα βγει στις αίθουσες η νέα ταινία του Θωρ και σε τρεις βδομάδες θα γίνει μια συζήτηση στο Βέλγιο για τον Τεντέν". Τώρα πια σημασία έχει η άποψη, ο συνδυασμός πληροφοριών και η διαμόρφωση νέων αναγνωστών. Να μπορέσει ο αναγνώστης να δει με άλλα μάτια κάτι που αρχικά δεν έχει αξιολογήσει με την ανάλογη βαρύτητα. Η ευκολία με την οποία σήμερα μπορεί ένας ακροατής να ακούσει στο youtube πάρα πολλά κομμάτια μουσικής έχει σε σημαντικό βαθμό απαξιώσει τα ίδια τα κομμάτια. Αντίστοιχα τα παιδιά σήμερα δεν ξέρω πόσο εύκολα σήμερα θα ξεκινήσουν να διαβάζουν όχι μόνο κόμιξ, αλλά οποιοδήποτε βιβλίο ή περιοδικό. Οπότε αν δεν φροντίζει ένα έντυπο να καλλιεργεί νέο αναγνωστικό κοινό, σε λίγα χρόνια δε θα υπάρχει κοινό για να το αγοράσει.
  4. "Δουλεύουν στον αυτόματο." Αυτή είναι η φράση κλειδί που συμπυκνώνει όλη την περίοδο Καθημερινής στα περιοδικά Ντίσνευ. Δεν υπάρχει κάποιος να νοιάζεται για την εξέλιξη των περιοδικών. Έγινε το αρχικό στήσιμο και από τότε έχουν γίνει μόνο απλοποιήσεις και κοψίματα. Καμία προσθήκη, καμία προοπτική, καμία στρατηγική για το μέλλον. Ένα κρίσιμο σημείο θα είναι όταν (ξανά) τελειώσουν οι ιστορίες του Ρόσα. Αλλά δεν περιμένω τίποτα ουσιαστικό. Θα ξαναρχίσουν τις ιστορίες Μπαρξ ή θα συνεχίσουν βάζοντας Βίκαρ σαν κεντρική ιστορία. Για ιταλικές ιστορίες δε νομίζω ότι ενδιαφέρονται. Δεν περιμένω να στύψει κανείς το μυαλό του να βρει νέες ιστορίες που να ταιριάζουν στο χαρακτήρα του περιοδικού.
  5. Συμφωνώ και, αν θυμάμαι καλά, στην αρχή του Iron Man 1 ο Τόνυ Σταρκ βάζει ένα ποτό στη σκηνή πριν τον αιχμαλωτίσουν. Αλλά στο κόμικ τα δείχνουν όλα αναλυτικά. Κυριολεκτικά να μην μπορεί να πάρει τα πόδια του!
  6. Ο Taskmaster ήταν ο πρώτος super villain της Marvel του οποίου διάβασα περιπέτεια. Ήταν στον τόμο 95, κλασικά κόμικς: Σπάιντερ μαν του Καμπανά. "Μεγάλος" ήταν η ευρηματική μετάφραση του ονόματός του! Ήταν το πρώτο υπερηρωικό κόμικ που διάβασα ποτέ (δανεικό από ξάδερφο) και μου έκανε φοβερή εντύπωση. Η εκτύπωση ήταν στα πλαίσια της εποχής, μαυρόασπρο εναλλάξ με πορτοκαλί. Ποιος να φανταζόταν τότε, ότι 30 χρόνια αργότερα αυτοί οι ασπρόμαυροι, κακοτυπωμένοι χαρακτήρες θα ήταν τα πιο ισχυρά χαρτιά της κινηματογραφικής βιομηχανίας. (Στον ίδιο τόμο ο Τόνυ Σταρκ πάλευε με τον αλκοολισμό. Στον κινηματογράφο ακόμα και τώρα δεν έχουν τολμήσει να δείξουν αυτήν την πάλη, όπως και τα άλλα αντίστοιχα προβλήματα που έθιγαν αυτά τα "πρωτόγονα" κόμικς).
  7. Το περίεργο δεν είναι ότι η Μαμούθ δυσκολεύεται σε τόσο δύσκολη εποχή να εκδώσει περισσότερους τίτλους. Το περίεργο (και αξιοθαύμαστο) είναι πως ο Ανεμοδουράς καταφέρνει να εκδίδει όσα εκδίδει! Μακάρι να βελτιωθεί γενικά η κατάσταση των εκδόσεων στην Ελλάδα, γιατί η κρίση δεν έχει ξεπεραστεί ακόμα.
  8. Για καινούριο Μπλέικ και Μόρτιμερ κάντε σαν να μην ακούσατε τίποτα από τον εκδότη. Απλώς θυμήθηκε ότι έχει εκδώσει κάποτε τεύχη και από αυτόν τον τίτλο και το ανέφερε! Θα μπορούσε να έλεγε οποιονδήποτε άλλο. Ας βγάλουν τον Αστεριξ 38 και πάλι καλά να λέμε!
  9. Φαντάζομαι ότι θεωρούν Λούκυ Λουκ, Αστερίξ και ΤενΤεν τις πιο σίγουρες και ασφαλείς επιλογές, με δοκιμασμένη αποδοχή στην ελληνική αγορά. Επίσης έχουν ήδη τα δικαιώματα για χρόνια και μια καλή συνεργασία με τους ξένους εκδότες. Επίσης δεν είναι σίγουρο ότι μπορούν να αποθηκεύσουν μεγάλο στοκ τευχών και να περιμένουν πότε θα πουληθεί για να κάνουν απόσβεση. Έχω την εντύπωση πως προτιμούν να βαδίζουν στα σίγουρα και να παίρνουν μικρά ρίσκα. Δεν γνωρίζω που τυπώνουν, με τι μηχανήματα και σε ποια ποσότητα. Μπορεί να τους κοστίζει περισσότερο από τον ανταγωνισμό. Τέλος, όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος. Σκεφτείτε ότι πολλοί εκδοτικοί οίκοι δεν υπάρχουν πια, γιατί έκαναν επιπόλαιες επιλογές. Τουλάχιστον η Μαμούθ δίνει την εντύπωση ότι αντέχει στο χρόνο.
  10. Ο Θανάσης Καραμπάλιος φαίνεται πως έχει διαβάσει ελληνική ιστορία. Όχι μόνο τις περιόδους που παρουσιάζουν τα σχολικά βιβλία, αλλά και άλλα, άγνωστα στον πολύ κόσμο, κομμάτια της ιστορίας εξίσου ενδιαφέροντα. Παρουσιάζει τις αντιπαραθέσεις ιστορικών προσωπικοτήτων ρεαλιστικά, με τις αδυναμίες και τις αντιπαραθέσεις τους. Μακάρι να είναι παραγωγικός και να δούμε πολύ περισσότερα έργα από τα χέρια του.
  11. Κι όμως σε παλαιότερες εποχές υπήρχαν κακοί με ενδιαφέρον! Ο ελαφροχέρης εκτός από γρήγορος ήταν γοητευτικός και διασκεδαστικός απατεώνας. Ο Μπαντ Τίκετ στο Δικαστή ήταν διπρόσωπος, αχάριστος και επικίνδυνος. Ο γιατρός στη θεραπεία των Ντάλτον χειραγωγούσε οποιονδήποτε καθόταν για ψυχανάλυση μαζί του. Δε λέω να γίνει ξαφνικά ο Λούκυ Λουκ κατάλληλος για άνω των 18 και να γεμίσουν τα καρέ με φέρετρα. Αλλά δε μπορεί να μην αισθάνεσαι κανένα κίνδυνο, καμία απειλή, έστω και για λίγο!
  12. Νομίζω ότι για να αποκτήσει λίγο ενδιαφέρον η σειρά του Λούκυ Λουκ χρειάζεται ένα σοβαρό αντίπαλο. Να είναι σκοτεινός, να συνδέεται με το παρελθόν του ήρωα, να έχει κίνητρο και να μην είναι χαζός! Να έχει κάποιο χάρισμα που να ανταγωνίζεται την ταχύτητα του Λούκυ! Να μην είναι για ένα μόνο τεύχος, αλλά να επανεμφανίζεται ανά κάποιο διάστημα. Επειδή όμως δεν πρόκειται να συμβεί, θα έχουμε τεύχη Ντάλτον όλο και πιο χαζά να εναλλάσσονται με τεύχη ταξιδιών/αποστολών όλο και πιο προβλέψιμων.
  13. Θα μου επιτρέψετε μια μικρή διόρθωση. Το 1998 η αμερικανική ομάδα περιλάμβανε δέκα επαγγελματίες παίκτες που έπαιζαν σε ευρωπαϊκές ομάδες. Μεταξύ αυτών ήταν ο Μάικλ Χώκινς, τότε παίκτης του Ολυμπιακού. Την ομάδα συμπλήρωναν δύο παίκτες από τα κολέγια. Προπονητής ήταν ο δύο φορές πρωταθλητής με τους Χιούστον Ρόκετς Ρούντι Τομτζάνοβιτς. Μια αξιοπρεπής ομάδα που κατέλαβε το χάλκινο μετάλλιο στη διοργάνωση. Όσο για τα μαλλιά του Σούπερμαν, υποθέτω ότι έβαλαν την πρώτη εικόνα που βρήκαν. Οπότε το μήκος δε δίνει κάποια ένδειξη για το έτος που γράφτηκε το άρθρο.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.