Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αίθουσα Νικητών

  1. Gong

    Gong

    Members


    • Βαθμοί

      29

    • Περιεχόμενο

      618


  2. nikolas12

    nikolas12

    Moderator


    • Βαθμοί

      15

    • Περιεχόμενο

      3878


  3. Laz33

    Laz33

    Members


    • Βαθμοί

      12

    • Περιεχόμενο

      4204


  4. albert

    albert

    Members


    • Βαθμοί

      12

    • Περιεχόμενο

      2376


Δημοφιλές περιεχόμενο

Εμφάνιση περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στο 09/07/20 σε όλους τους τομείς

  1. Άλλος ένας που βρήκε κάτι που το έψαχνε καιρό να το αρχίσω!!!
    13 βαθμοί
  2. Είπα να διαβάσω το 1ο τεύχος σήμερα και να περιμένω να βγει το 3ο για να διαβάσω μαζί τα επόμενα. Τελικά δεν άντεξα και διάβασα και το 2ο. Νομίζω λέει πολλά αυτό. Αν και σχετικά απλή, η ιστορία είναι συναρπαστική. Ο ορισμός της περιπέτειας. Δεν ξέρω αν έχει γίνει πιστή μεταφορά απ΄το βιβλίο αλλά δεν μ΄ενδιαφέρει. Αυτό που διαβάζω στη μεταφορά του Gaultier μ΄αρέσει και αυτό αρκεί. Για όσους δεν έχουν διαβάσει το βιβλίο, ούτε σκοπεύουν να το κάνουν, το κόμικ αυτό είναι πολύ καλή ευκαιρία να μάθουν για τη ζωή του Ροβινσώνα Κρούσου. Πραγματικά ανυπομονώ για τη συνέχεια και την κατάληξη. Στα αρνητικά θα έβαζα το σχέδιο. Αν κι έχει χαρακτήρα και συνηθίζεται από ένα σημείο και μετά, σίγουρα θα προτιμούσα ένα πιο ρεαλιστικό και λεπτομερές. Τουλάχιστον το σώζουν τα πολύ ζωηρά χρώματα. Επίσης σ΄ένα σημείο εκεί που ο Ροβινσώνας ήταν στο νησί, μου φάνηκε ότι ο συγγραφέας πήδηξε ένα μεγάλο διάστημα χωρίς να μας δώσει πληροφορίες για το τι συνέβαινε σ΄αυτό. Εντάξει, λογικά δεν θα συνέβη κάτι το αξιόλογο αλλά εκεί που είμασταν στα 12-13 χρόνια στο νησί, ξαφνικά λέει βρισκόμαστε στον 23ο χρόνο. Και λες "κάτσε ρε φίλε, 10 χρόνια τι έφτιανε ο Κρούσος; Δείξε λίγο πως περνούσε τον καιρό του σε αυτά. Αφού μας έδειχνες τι έκανε στα υπόλοιπα". Τέλος πάντων, λεπτομέρειες. Τέλος δεν μ΄άρεσε που στο 2ο τεύχος είχε στην αρχή ένα αφιέρωμα του Τομπαλίδη που περιείχε πολλά spoilers. Έπρεπε να μπει στο τέλος του τεύχους, για να μην πω στο τέλος του 3ου. Βασικά προδίδει το φινάλε. Μεγάλο φάουλ. Θα δω πως θα καταλήξει η ιστορία και θα βάλω βαθμό μια και καλή στο τέλος. Πάντως μέχρι στιγμής έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος
    11 βαθμοί
  3. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια Να πω μάλιστα ότι έχει και ανέκδοτες ιστορίες από guest σκιτσομπαμπάδες
    10 βαθμοί
  4. Mister No Revolution Μέσα στο ΣΚ φρόντισα να διαβάσω τους τόμους 3, 4 και 5 του Mister No που αποτελούν τη σειρά Revolution. Πρόκειται ουσιαστικά για μια νέα αφήγηση της σειράς και πρέπει να πω ότι συνολικά αυτά τα τρία τεύχη συμπεριλαμβάνονται μεταξύ των αγαπημένων μου ελληνικών εκδόσεων που διάβασα τον τελευταίο καιρό. Αν και αποτελείται από διαφορετικούς σχεδιαστές, το σχέδιο της σειράς παραμένει υπέροχο καθ' όλη τη διάρκειά της, τόσο τα τοπία όσο και οι χαρακτήρες είναι υπέροχα ζωγραφισμένοι και μου αρέσουν ιδιαιτέρως τα πολλά διαφορετικά τοπία που απεικονίζονται ανάλογα με την τοποθεσία που διαδραματίζεται ο κάθε τόμος. Το σενάριο του Masiero είναι εξαιρετικό καθ' όλη τη διάρκεια της και τα flashbacks κάθε ιστορίας δένουν εξαιρετικά με την κύρια πλοκή. Τόμος 3: Mister No Revolution - Βιετνάμ Στον τόμο 3, το Βιετνάμ βλέπουμε την πορεία του Τζέρι στον πόλεμο, τις περιπέτειες του και τις κακουχίες που υπέστη ενώ τα flashbacks δένουν υπέροχα καθώς μας παρουσιάζουν τη ζωή του Τζέρι πριν πάει στον πόλεμο. Κατά τη διάρκεια αυτού μαθαίνουμε γιατί τον λένε Mister No. Είναι ένα τεύχος που επενδύει ιδιαίτερα στην πολεμική πλευρά του ήρωα και μας δείχνουν κάποια στοιχεία του χαρακτήρα που θα κρατήσει στις μετέπειτα περιπέτειες του. Τόμος 4: Mister No Revolution - Καλιφόρνια Εδώ έχουμε περισσότερο την κοινωνική πλευρά του ήρωα. Διαδραματίζεται στην αμερικάνικη κοινωνία των 60s στην Καλιφόρνια με την επιστροφή του Mister No από τον πόλεμο. Εδώ βλέπουμε τόσο κοινωνικά φαινόμενα εκείνης της δεκαετίας όπως τους Μαύρους Πάνθηρες που αλληλεπιδρούν με εκείνον όσο και την προσπάθειά του να βρει δουλειά και να ξαναβρεί τα πατήματά του σε μια εντελώς άγνωστη σε εκείνον πόλη. Τα flashbacks αφορούν την ιστορία του Τζέρι αφού έφυγε από το σπίτι του και βρέθηκε στο δρόμο, καθώς και το τι του άφησε η εμπειρία αυτή. Στο τέλος έχουμε τη φυγή του ήρωα από τη χώρα του αρχικά προς το Μεξικό. Τόμος 5: Mister No Revolution - Αμαζονία Και εδώ εστιάζουμε στην πλευρά της περιπέτειας. Όπως βλέπετε ο Masiero φροντίζει σε κάθε τόμο να υπερτονίσει κάθε πτυχή του ήρωα του. Εδώ λοιπόν βλέπουμε τον Mister No στην Αμαζονία και τόσο στη main ιστορία όσο και στα flashbacks βλέπουμε περιπέτειες του ήρωα στη ζούγκλα. Σύνοψη Πρόκειται για μια πραγματικά εξαιρετική τριλογία. Δεν ξέρω αν το Mister No Revolution θα βγάλει κι άλλα τεύχη στην Ιταλία, αλλά θα ήθελα πολύ να τα δω κι αυτά στα ελληνικά. Αυτό το έργο μου άρεσε πολύ περισσότερο από τους πρώτους δύο τόμους (είναι αυτό μήπως ανησυχητικό σημάδι; ) και με κόλλησε στο γραφείο μου καθ' όλη τη διάρκεια της ανάγνωσής του. Πραγματικά τα καρέ είναι απολαυστικά, το έγχρωμο σχέδιο υπέροχο, το σενάριο στρωτό, πραγματικά το βρήκα απολαυστικό. Το προτείνω ανεπιφύλακτα και σε όσους δεν είναι των ρετρό ιστοριών προκειμένου να δουν μια πιο σύγχρονη πλευρά του περιπετειώδη Bonelliκού χαρακτήρα.
    7 βαθμοί
  5. Αν και τα υπερηρωικά κόμικς είχαν μικρή ιστορία, είχαν προλάβει να κατακτήσουν τον κόσμο των αμερικανικών κόμικς το 1940. Τότε ακριβώς ο νεαρός καλλιτέχνης και επιτυχημένος επιχειρηματίας Will Eisner επινόησε τον Spirit και απέδειξε ότι δεν είναι απαραίτητες οι υπεράνθρωπες δυνάμεις. Αρκεί μια μάσκα, ένα κοστούμι, λίγο χιούμορ και πολλή εξυπνάδα. Ο Σούπερμαν είχε εισβάλει στον κόσμο των κόμικς το 1938 και σε μόλις λίγες εβδομάδες είχε γίνει τόσο δημοφιλής όσο όλοι οι υπόλοιποι χαρακτήρες των κόμικς μαζί. Το 1939 ακολούθησε ο Μπάτμαν σε ένα διαφορετικό πλαίσιο, πιο σκοτεινό μεν, αλλά με τα βασικά χαρακτηριστικά να παραμένουν ίδια. Δεκάδες ακόμα υπερήρωες, όλοι με περίεργες εφαρμοστές και πολύχρωμες στολές, αλλόκοτα ονόματα και περίεργες προελεύσεις άρχισαν να διεκδικούν τις προτιμήσεις του διαρκώς διευρυνόμενου ανήλικου αναγνωστικού κοινού των κόμικς. Και κάπου τότε εμφανίστηκε ο Spirit. Ήταν προϊόν της μεγαλοφυΐας και της δεξιοτεχνίας ενός εικοσιτριάχρονου φιλόδοξου δημιουργού, γεννημένου στο Μπρούκλιν και μεγαλωμένου στη Νέα Υόρκη από εβραϊκή οικογένεια με αυστριακές και ρουμανικές ρίζες. Ο Will Eisner, παρά το νεαρό της ηλικία του, είχε προλάβει να δείξει το ταλέντο του και ήταν ήδη ένας επιτυχημένος επαγγελματίας και συνεταίρος σε μια αναπτυσσόμενη εκδοτική εταιρεία (Eisner/Iger Studio) με περιπετειώδη κόμικς. Ως τότε η συντριπτική πλειονότητα των κόμικς δημοσιεύονταν στις καθημερινές και κυριακάτικες εφημερίδες των ΗΠΑ με τεράστια αναγνωσιμότητα. Από το 1938 όμως μια νέα μορφή εντύπων κυριάρχησε στον χώρο: τα comic books. Ήταν ολιγοσέλιδα περιοδικά, συνήθως με σταθερούς χαρακτήρες και μια σχετική συνέχεια από τεύχος σε τεύχος. Οι υπεύθυνοι των εφημερίδων έβλεπαν μήνα με τον μήνα να κυκλοφορούν όλο και περισσότερα comic books με τους σπουδαίους δημιουργούς κόμικς να επιλέγουν αυτή τη νέα μορφή για να δημοσιεύσουν τις ιστορίες τους. Οι εφημερίδες άρχισαν σταδιακά να αποδυναμώνονται ως προς τα κόμικς που φιλοξενούσαν. Τότε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής κόμικς, η Quality Comics και ο οργανισμός Des Moines Register and Tribune Syndicate, πρότειναν στον Will Eisner τη δυναμική είσοδό του στον χώρο των εφημερίδων. Του πρότειναν ένα πολύ μεγάλο, για την εποχή, συμβόλαιο και του πρόσφεραν την απόλυτη ελευθερία να δημιουργήσει ηρωικές ιστορίες που θα δημοσιεύονταν στις εφημερίδες με τις οποίες οι εταιρείες συνεργάζονταν και προμήθευαν με υλικό. Ο Eisner αποσύρθηκε από τη δική του εταιρεία και αφοσιώθηκε ολοκληρωτικά στο ριψοκίνδυνο σχέδιο: να επινοήσει μια περιπετειώδη σειρά με κάποιον σταθερό χαρακτήρα που δεν θα έχει όμως υπερηρωικές δυνάμεις και θα απευθύνεται κατά κύριο λόγο στους ενήλικους αναγνώστες των εφημερίδων. Τον Ιούνιο του 1940, στην κυριακάτικη έκδοση είκοσι εφημερίδων των ΗΠΑ που είχαν συνολικά περισσότερους από πέντε εκατομμύρια αναγνώστες, εμφανίστηκε ένα δεκαεξασέλιδο ένθετο με κόμικς για τα οποία ήταν σχεδόν αποκλειστικά υπεύθυνος ο Will Eisner. Μια από τις ιστορίες του ένθετου, συνήθως επτασέλιδη ή οκτασέλιδη σε εβδομαδιαία βάση, είχε τον τίτλο «The Spirit» («Το Πνεύμα»). Η πρώτη σελίδα του «Spirit» (1940) Ο πρωταγωνιστής της σειράς δεν έμοιαζε καθόλου στους δημοφιλείς υπερήρωες. Δεν είχε υπερδυνάμεις, δεν πετούσε, δεν διέθετε εντυπωσιακά γκάτζετ, δεν φορούσε κολάν, δεν είχε μπέρτα, δεν είχε στολή στα χρώματα της αμερικανικής σημαίας, δεν ήταν μυώδης. Ήταν ένας συνηθισμένος κοστουμαρισμένος νέος άντρας με μόνο όπλο του την ευφυΐα του και ένα ταπεινό περίστροφο. Σύμφωνα με το σενάριο, ο Denny Colt ήταν ένας επιτυχημένος ιδιωτικός ντετέκτιβ και εγκληματολόγος στη Νέα Υόρκη. Κατά την καταδίωξη του παράφρονα επιστήμονα και εγκληματία Dr. Cobra στις κατακόμβες της Τσαϊνατάουν, ο Colt πέφτει θύμα ατυχήματος και το σώμα του σκεπάζεται από μια παράξενη χημική ουσία που τον αφήνει αναίσθητο και με νεκρική ακαμψία. Όταν η αστυνομία φτάνει στην περιοχή, ανακαλύπτει το σώμα του Colt και όλοι τον θεωρούν νεκρό. Δύο μέρες μετά την κηδεία του όμως ο Colt ξυπνά και εμφανίζεται στα γραφεία της αστυνομίας και στον φίλο του, τον διευθυντή Dolan. Τότε μπαίνει σε εφαρμογή το σκοτεινό τους σχέδιο. Δεν θα πουν σε κανέναν ότι ο Colt είναι ζωντανός. Κι αυτός, με ένα ατσαλάκωτο καβουράκι, μπλε κοστούμι, άσπρο πουκάμισο και κόκκινη γραβάτα σαν στέλεχος επιχειρήσεων, μια μάσκα μόνο για τα μάτια του και με μυστική ταυτότητα, θα γίνει ο διώκτης του εγκλήματος σε συνεργασία με την αστυνομία, αλλά χωρίς να περιορίζεται από νόμους και κανόνες. Ο πρώην «νεκρός» και «αναστημένος» Denny Colt θα γίνει ο Spirit, ένα «πνεύμα» που τα βάζει με τους κακούς και κυρίως με τη μαφία χωρίς να αποκαλύπτει το πρόσωπό του και την ιδιότητά του. Η επιτυχία στο ενήλικο κοινό των αναγνωστών εφημερίδων ήταν μοναδική. Αν και κατά τα πρώτα χρόνια οι ιστορίες βασίζονταν στα παραδοσιακά μοτίβα των αστυνομικών περιπετειών, ήταν πάντα αρκετά σκοτεινές και με υπόγειο χιούμορ. Μέχρι το 1942 ο Spirit είχε εξελιχτεί σε έναν πολύ δημοφιλή διαφορετικό «υπερήρωα» χωρίς υπερδυνάμεις. Ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος όμως διέκοψε τη φρενήρη πορεία του καθώς ο Will Eisner έπρεπε να υπηρετήσει τη στρατιωτική του θητεία. Για καλή του τύχη οι σχεδιαστικές του ικανότητες τον κράτησαν στις ΗΠΑ, όπου και του ανατέθηκε η καλλιτεχνική επιμέλεια και η σχεδίαση διάφορων στρατιωτικών εντύπων. Κατά το διάστημα της απουσίας του άλλοι συνεργάτες του ανέλαβαν τις ιστορίες του Spirit υπό την επίβλεψή του αλλά όταν επέστρεψε, η σειρά απογειώθηκε. Η Νέα Υόρκη, που ήταν εμφανώς το «θέατρο του δράματος», μετονομάστηκε σε Central City και παρουσιάστηκε όχι ωραιοποιημένη, αλλά επικίνδυνη και αφιλόξενη. Όπως επισημαίνει η Gina Misiroglu στο «The Superhero Book», οι ιστορίες έγιναν πολύ πιο σύνθετες από τις αρχικές και συχνά σε αυτές ήταν ορατές οι επιρροές από τον κινηματογράφο του Χίτσκοκ και του Όρσον Ουέλς και το καλλιτεχνικό έργο τού Man Ray. Η πόλη έγινε ένα εξπρεσιονιστικό φόντο γεμάτο σκιές και απειλητικά πλάσματα που, όπως τονίζει στο «The Great Comic Book Heroes» ο Jules Feiffer, φίλος και συνεργάτης του Eisner, θύμιζε τη Μητρόπολη του Φριτς Λανγκ εντός της οποίας λάμβαναν χώρα μπαρόκ μονομαχίες του μασκοφόρου ντετέκτιβ με υποχθόνιους κακοποιούς και αιμοβόρους εγκληματίες σε εντυπωσιακές και πολυπρόσωπες σκηνές βίας. Οι πειραματισμοί του Eisner ήταν συνεχείς. Ήταν από τους πρώτους δημιουργούς που «έπαιζε» ασταμάτητα με τη γωνία σχεδίασης, με τον τεμαχισμό της σελίδας, το μέγεθος και το σχήμα των καρέ, τα γράμματα και τις ονοματοποιίες, τα σημεία στίξης, τα οπτικά εφέ. Αλλά και τα σενάριά του σταδιακά απομακρύνθηκαν από το μανιχαϊσμό των περιπετειών ανάμεσα σε «καλούς» και «κακούς» και στράφηκαν προς την καταγραφή και τον σχολιασμό των σκοτεινών σημείων της πόλης. Τα βρόμικα σοκάκια, οι άστεγοι και οι φτωχοί που συνωστίζονταν σε αυτά, οι μικροκακοποιοί που αναγκάζονταν να κλέψουν για να επιβιώσουν, οι διεφθαρμένοι αστυνομικοί που συνεργάζονταν με τη μαφία δεν κρύφτηκαν από τις περιπέτειες του Spirit, αλλά έγιναν τα κεντρικά θέματα. Και φυσικά δεν μπορούσαν να λείπουν οι μοιραίες γυναίκες με τα περίεργα ονόματα όπως Nylon Rose, Sparrow Fallon, Autumn Mews, Flaxen Weaver κ.ά. που δανείζονταν τις μορφές της Λορίν Μπακόλ, της Άβα Γκάρντνερ, της Μπέτι Ντέιβις. Αλλά δεν ενέδιδαν εύκολα στον Spirit, μάλλον να τον εξοντώσουν επιδίωκαν. Και αυτός δεν έβγαινε πάντα κερδισμένος, συχνά έχανε είτε στις μονομαχίες του, είτε στις ερωτικές του υποθέσεις. Έτσι κι αλλιώς ο Eisner σταδιακά έδειχνε να μην ενδιαφέρεται και τόσο για την αστυνομική εξέλιξη όσο για τα ψυχογραφήματα των χαρακτήρων του, την καταγραφή της ζωής που εξελίσσεται μακριά από τα φώτα της ευζωίας και της ευμάρειας σε μια απάνθρωπη πόλη. Το έργο του ήταν μια μοναδική και σκληρή ηθογραφία των μεταπολεμικών ΗΠΑ δοσμένη με πλούσια εικαστικά εργαλεία και αμέτρητες τεχνικές. Οι πρωτοποριακοί πειραματικοί χρωματισμοί του Eisner (1941) Μέχρι το 1952 που ο Eisner εγκατέλειψε τον Spirit (αν και επέστρεψε σε αυτόν ορισμένες φορές μέχρι τον θάνατό του το 2005), είχε προλάβει να πειραματιστεί με τόσα πολλά σχεδιαστικά, γλωσσικά και αφηγηματικά τεχνάσματα, ώστε η επίδραση που άσκησε σε μεταγενέστερους δημιουργούς και εξακολουθεί να ασκεί μέχρι σήμερα να θεωρείται αξεπέραστη. Προς τιμήν του άλλωστε απονέμονται κάθε χρόνο τα βραβεία Eisner, από τα σημαντικότερα στα κόμικς παγκοσμίως, ενώ ο όρος «graphic novel» έγινε ιδιαίτερα γνωστός και άρχισε να διαδίδεται όταν ο ίδιος τον χρησιμοποίησε στο «A Contract With God» (1978, κυκλοφορεί στα ελληνικά από τις εκδόσεις Απόπειρα). Οι θεωρητικές σπουδές γύρω από τα κόμικς επίσης του χρωστούν πολλά, καθώς το βιβλίο του «Comics and Sequential Art» (1985) αποτελεί μία από τις πρώτες απόπειρες θεωρητικής προσέγγισης των μεθόδων που αξιοποιεί η ένατη τέχνη. Και όλα αυτά ξεκίνησαν από έναν ντετέκτιβ που έγινε Πνεύμα. Και το σχετικό link...
    6 βαθμοί
  6. Εξώφυλλο και οπισθόφυλλο 430 (από δωρεά). 23/2/1947, σελ. 60, Α/Μ. Μεταφέρθηκαν στη βάση
    6 βαθμοί
  7. Ας το δείξουμε ολόκληρο και όχι κουτσουρεμένο προς τα πάνω Γιατί να σε πούμε άδικο; Και να ήταν ήταν μόνο αυτό το θέμα με το συγκεκριμένο
    5 βαθμοί
  8. Αν και καθυστερημένα, το ημερολόγιο του Σεπτέμβρη
    5 βαθμοί
  9. Από το comicsmania, το αγόρασα εγώ Πάντως, όντως, κι εγώ δυσκολεύτηκα στην αναζήτηση του.
    5 βαθμοί
  10. Νομίζω έριξε την τιμή κατά εκατό ευρώ. Γιατί κάποιοι πωλητές απευθύνονται μόνο σε συλλέκτες;
    5 βαθμοί
  11. Σημερινές ωραιότατες παραλαβούλες. Μερικά Μίκυ Μάους, Μεγάλο Μίκυ, Έφοδος, Κράνος, Τανκς, Λούκυ Λουκ. Και κάποια άλλα ωραία τευχάκια από τη λέσχη. Αυτά τα ολίγα λοιπόν.
    5 βαθμοί
  12. Εγώ για να πάρω κάποια τεύχη που ήθελα, αναγκασκα και αγόρασα δύο πακέτα που το είχαν δύο φορές μέσα!!!
    4 βαθμοί
  13. Υπήρξε περίοδος που κοιτούσα καθε μέρα. Τον τελευταίο καιρό όντως δεν ψάχνω τόσο εντατικά, αλλά δε νομίζω να εμφανιστηκαν και 5-6. Με μια γρήγορη αναζητηση τώρα βρήκα μόνο 1 σε άθλια κατάσταση.
    4 βαθμοί
  14. Δεν έχω δει το κινούμενο. Είδα όμως το live action. Επιεικώς άθλιο. Για ηλίθια πεντάχρονα και αν. Εχω δει πολύ καλύτερες κινέζικες πολεμικές ταινίες. Το μόνο θετικό της ταινίας τα έντονα χρώματα που θύμιζαν κινούμενο και σε κάποιες φάσεις αναρωτιόμουν άμα έβλεπα 3D animation. 5/10 με επιείκεια...
    4 βαθμοί
  15. Tευχος 4 (β εκδοση) (01.06.1983) Μεταφέρθηκαν στη βάση
    4 βαθμοί
  16. Eξωφυλλο/οπισθοφυλλο Τομου "Μικρα Κλασσικά-Ποπάϋ" Νο 17 (Περιελαμβανει-με την σειρα τοποθετησης τους στο εντυπο-τα τευχη 140-141 και 119) Μεταφέρθηκαν στη βάση
    4 βαθμοί
  17. Αγοραστηκε και αυτο μαζι με τον Ζητιανο και διαβαστηκε. Και οπως και ο Ζητιανος μου αρεσε και αυτο παρα πολυ. Τρομερο το βιβλιο της Πηνελοπης Δελτα οποτε απο σεναριακη πλευρα ειχαν ενα πολυ καλο αρχικο υλικο το οποιο νομιζω διαχειριστηκαν ωραια. Βεβαια καλο θα ηταν για να καταλαβεις τι ακριβως γινεται να εχεις διαβασει μερικα πραγματα για τον Μακεδονικο αγωνα αλλιως μπορει να δυσκολευτεις σε καποια σημεια. Το σχεδιο ικανοποιητικο για τα γουστα μου αλλα σιγουρα θα μπορουσε να ειναι καλυτερο. Γενικα μου αρεσε πολυ αυτο κομικ (ενταξει ειχα λατρεψει και το βιλιο μικρος) και με αφησε ικανοποιημενο. Μακαρι η Polaris να βγαλει και αλλες μεταφορες ελληνικων λογοτεχνικων εργων.
    4 βαθμοί
  18. Αν το δεις ξερά σαν σεναριογράφο είναι σίγουρα πιο κάτω κατηγορία από τον Κάστυ. Όμως είναι φοβερός στο να φτιάχνει κόσμους. Δηλαδή ο κόσμος του Φαντομία είναι καταπληκτικός από κάθε άποψη!
    3 βαθμοί
  19. Κι εγώ για Disney στην Άστιγγος πάω. Ξέρω επίσης ότι μερικά διάσπαρτα Disney μπορεί να βρει κανείς και στο παζάρι των σωματείων των παλιατζήδων στην Ιερά οδό και εκεί βρίσκονται και καλά κομμάτια σε καλές τιμές. Βέβαια όπως είπε και ο φίλος @avalonlll μήπως κάποιος έμπειρος μπορεί να μας πει περισσότερα επί του θέματος.
    3 βαθμοί
  20. Ωραίο άρθρο. Περιμένουμε να δούμε. Ο Τζερβάζιο έχει φτιάξει ωραία πράγματα αλλά έχει κάνει και τα στραβοπατήματά του. Καλός σεναριογράφος αλλά τον βάζω στην 2η κατηγορία πίσω από Κάστυ, Αρτιμπάνι για παράδειγμα... επίσης αρκετά μοτίβα στον Φαντομία είναι επαναλαμβανόμενα οπότε σε αυτή τη νέα σειρά ελπίζω να δούμε κάτι διαφορετικό.
    3 βαθμοί
  21. Είναι ευχάριστο όποτε ο Αστερίξ αποκτά έναν νέο αναγνώστη και ακόμη πιο ευχάριστο όταν αυτός μοιράζεται μαζί μας τις νέες εμπειρίες από την ανάγνωση του, γιατί μέσα από αυτές επισκεπτόμαστε ξανά τις δικές μας (που χάνονται μέσα στα βάθη του χρόνου...εχμ...είχα δεν είχα πάλι πρόδωσα την ηλικία μου) Θα σου πρότεινα όμως να τα διαβάσεις με τη σειρά που εκδόθηκαν στη Γαλλία: Τόμος Έτος Πρωτότυπος τίτλος Ελληνικός τίτλος 1 1961 Astérix le Gaulois Αστερίξ ο Γαλάτης 2 1962 La Serpe d'or Το χρυσό δρεπάνι 3 1963 Astérix et les Goths Ο Αστερίξ και οι Γότθοι 4 1964 Astérix gladiateur Ο Αστερίξ μονομάχος 5 1965 Le Tour de Gaule d'Astérix Ο γύρος της Γαλατίας 6 1965 Astérix et Cléopâtre Αστερίξ και Κλεοπάτρα 7 1966 Le combat des chefs Ο Αγώνας των αρχηγών 8 1966 Astérix chez les Bretons Ο Αστερίξ στους Βρετανούς 9 1966 Astérix et les Normands Ο Αστερίξ και οι Νορμανδοί 10 1967 Astérix légionnaire Ο Αστερίξ λεγεωνάριος 11 1968 Le bouclier Arverne Η ασπίδα της Αρβέρνης 12 1968 Astérix aux Jeux Olympiques Ο Αστερίξ στους Ολυμπιακούς αγώνες 13 1969 Astérix et le chaudron Ο Αστερίξ και η χύτρα 14 1969 Astérix en Hispanie Ο Αστερίξ στην Ισπανία 15 1970 La Zizanie Η διχόνοια 16 1970 Astérix chez les Helvètes Ο Αστερίξ στους Ελβετούς 17 1971 Le Domaine des dieux Η κατοικία των θεών 18 1972 Les Lauriers de César Οι δάφνες του Καίσαρα 19 1972 Le Devin Ο μάντης 20 1973 Astérix en Corse Ο Αστερίξ στην Κορσική 21 1974 Le Cadeau de César Το δώρο του Καίσαρα 22 1975 La Grande traversée Το μεγάλο ταξίδι 23 1976 Obélix et Compagnie Οβελίξ και Σία 24 1979 Astérix chez les Belges Ο Αστερίξ στους Βέλγους 25 1980 Le Grand fossé Η μεγάλη τάφρος 26 1981 L'Odyssée d'Astérix Η οδύσσεια του Αστερίξ 27 1983 Le Fils d'Astérix Ο γιος του Αστερίξ 28 1987 Astérix chez Rahazade Ο Αστερίξ και η Χαλαλίμα 29 1991 La Rose et le glaive Ρόδο και ξίφος 30 1996 La Galère d'Obélix Η γαλέρα του Οβελίξ 31 2001 Astérix et Latraviata O Αστερίξ και η Λατραβιάτα 32 2003 Astérix et la rentrée gauloise O Αστερίξ και η επιστροφή των γαλατών 33 2005 Le ciel lui tombe sur la tête Και ο ουρανός έπεσε στο κεφάλι τους 34 2009 L'Anniversaire d'Astérix et Obélix - Le Livre d'or Τα γενέθλια των Αστερίξ και Οβελίξ: Η χρυσή βίβλος 35 2013 Astérix chez les Pictes Ο Αστερίξ στους Πίκτους 36 2015 Le Papyrus de César Ο πάπυρος του Καίσαρα 37 2017 Astérix et la transitalique Ο Αστερίξ και ο Υπεριταλικός Κι αυτό επειδή παρόλο που οι ιστορίες υποτίθεται ότι είναι standalone, *υπάρχουν* πράγματα που τα προσέχεις μόνο όταν τα διαβάσεις έτσι, π.χ. - Τα πρώτα 8 περίπου είναι τα τεύχη όπου η σειρά ακόμη διαμορφωνόταν και εμφανίζονταν νέοι χαρακτήρες και συμπεριφορές. Το σχέδιο μπορεί να είναι πρωτόλειο σε σχέση με τα επόμενα, αλλά η πλοκή δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από αυτά που θα ακολουθήσουν. - Οι γνωστοί μας χαρακτήρες δεν εμφανίστηκαν όλοι από την αρχή, π.χ. ο Σκύλος Ιντεφίξ εμφανίστηκε στο Νο.5 (Ο Γύρος της Γαλατίας) και ο Αλφαβητίξ ο ψαράς στο Νο.14 (Ο Αστερίξ στην Ισπανία). - Από το Νο.14 και μετά οι περιπέτειες των τευχών εκδίδονται εναλλάξ ως εξής: Μία περιπέτεια όπου έχει ταξίδι στο εξωτερικό, μία περιπέτεια όπου διαδραματίζεται μέσα στο χωριό. - Το Νο.24 είναι το τελευταίο πριν το θάνατο του σεναριογράφου Goscinny. Από τα επόμενα το έξυπνο χιούμορ θα αρχίζει να υπολείπεται, αν και η διαφορά άρχισε να γίνεται αισθητή από το Νο.28 και μετά. - Από το Νο.35 φεύγει και ο σχεδιαστής Uderzo από το προσκήνιο και κινούμαστε πλέον σε... αχαρτογράφητα νερά... Καλή ανάγνωση!
    3 βαθμοί
  22. Άργησε αρκετά η Καθημερινή να βγάλει την διαφήμιση του τεύχους στο νέο της site, οπότε ας την φτιάξουμε μόνοι μας... 8 απολαυστικές ιστορίες σας περιμένουν στα περίπτερα: Η ΨΥΧΡΗ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ Ο ΜΙΚΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΝΤΙΚΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ Η ΝΕΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΓΕΡΑ ΝΕΥΡΑ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ο ΣΚΡΟΥΤΖ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΤΡΑΙΝΟ Ο ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΚΥΝΗΓΑ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΝΤΑΚ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΛΑΘΟΣ ΤΡΑΙΝΟ ΣΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ Η ΘΕΑ ΤΥΧΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ ΤΟΝ ΓΚΑΣΤΟΝΕ ΣΤΟΥΣ ΑΙΘΕΡΕΣ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΔΩ ΚΑΡΑΒΙΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ, Ο ΦΕΘΡΥ ΑΡΜΕΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΑΡΩΝΕΙ ΤΡΕΞΙΜΟ ΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΛΙΑ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΕΤΡΑΠΟΔΟΙ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ Ο ΠΛΟΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΥΣ Ένα τεύχος γεμάτο γέλιο και περιπέτεια αυτήν την Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου (Νο. 325) Οι πολλές μικρές ιστορίες σε ένα τεύχος, δυστυχώς, συνεχίζονται. Στο επόμενο τεύχος η συνέχεια του Σταρ Τρακ με το δεύτερο επεισόδια να φέρνει τον τίτλο "Ουδέτερη ζώνη".
    2 βαθμοί
  23. Paperbridge Νέα σειρά με νέους χαρακτήρες! Ο Μάρκο Τζερβάζιο (Marco Gervasio) δημιουργεί μια καινούργια σειρά (Paperbridge) για το Topolino με ολοκαίνουργιους χαρακτήρες. Κάτι τέτοιο όπου να μην συμμετέχουν στους πρωταγωνιστικούς ρόλους τα γνωστά αγαπημένα μας παπιά ή γενικά γνωστός χαρακτήρας έχει να γίνει νομίζω από την εποχή του Νίνου του Ιππόκαμπου στο Topolino. Μιλάμε για δεκαετίες πριν! Παραπάνω το teaser της σειράς και η πρώτη εισαγωγική σελίδα! Τι μαθαίνουμε από τον ίδιο τον Τζερβάζιο; Ο Μάρκο έχει ανεβάσει κάποια ποστ στο facebook από τα οποία παίρνουμε μερικές πληροφορίες! Από τις 26 Αυγούστου αλλά και για όλο το τον Σεπτέμβρη θα μπει στο Topolino η πρώτη σεζόν του Paperbridge. Δηλαδή θα είναι 5 κεφάλαια. Σύμφωνα με τον δημιουργό, το είδος της σειράς είναι «teen drama» και διαδραματίζεται στις αρχές της δεκαετίας του 1900 σε ένα Κολλέγιο που φοιτούν πλούσιοι. Το όνομα αυτού είναι Paperbridge. Όσον αφορά τους πρωταγωνιστές μας πληροφορεί ότι ένας από αυτούς που μπορούμε να δούμε παραπάνω είναι δυναμικός. Η σειρά δεν θα έχει μόνο εφηβικά προβλήματα αλλά και πολλές εκπλήξεις και μυστήριο. Ποια η άποψη μας για το Paperbridge; Αναμένουμε με ενδιαφέρον και φαίνεται κάτι διαφορετικό από τα τυπικά. Κάτι άλλο που ανέφερε ο Τερβάζιο και μου τράβηξε την προσοχή είναι ότι οι συζητήσεις για αυτή σειρά με τον συντάκτη του περιοδικού άρχισαν τον Σεπτέμβριο του 2018 και συνεχίστηκαν δίχως τελειωμό μέχρι την Lucca Comics 2019. Δηλαδή είχαν διάρκεια πολλών μηνών και κατάφερε τελικά να πείσει την σύνταξη για το νέο αυτό πρότζεκτ. Αυτό σημαίνει ότι ο Μάρκο το σχεδίαζε για καιρό και πρόσεξε αρκετά. Έτσι μεγαλώνει το Τζερβάζιο-σύμπαν. Μου αρέσει όταν ένας δημιουργός κάνει τέτοια πρότζεκτ που ενώνουν τη δουλειά. Ειδικά στα κόμικς της Disney δεν το λες και συχνό πράγμα. Υπάρχει σύνδεση με τον Φαντομία; Σας αφήσαμε λοιπόν το καλύτερο για το τέλος. Όπως θα έχετε παρατηρήσει και οι ίδιοι από τις σελίδες του Paperbridge που έχουμε διαθέσιμες η ατμόσφαιρα μοιάζει με αυτή που έχουμε συναντήσει στις ιστορίες του Φαντομία. Τόσο στο χρωματισμό όσο και με τις εισαγωγικές σελίδες. Ρωτήσαμε τον δημιουργό για αυτό στο facebook και μας απάντησε το εξής: Πολύ ενδιαφέρον! Να μια άλλη σύνδεση που μπορεί με τις πληροφορίες που έχουμε να έχει μια βάση. Αυτό καθώς το Paperbridge ήταν Κολλέγιο για πλούσιους και ότι διαδραματίζεται μερικά χρόνια πριν την εμφάνιση του Φαντομία. Όπως και να έχει ευχόμαστε καλοτάξιδη η νέα αυτή προσπάθεια και μακάρι να την δούμε και στη χώρα μας! Το άρθρο και στο DisneyComicsPress.
    2 βαθμοί
  24. Εγώ πάντως έψαχνα το δεύτερο τεύχος του Μικυ Μαλτεζε (το 323 δλδ) και έστειλα mail αν κυκλοφορεί ακόμα στα περίπτερα ή να το παραγγείλω να μου το φέρουν σε κάποιο δικό μου... Μου απάντησαν: καλέστε στο τηλέφωνο ταδε :/ Το ίδιο και για μια εφημερίδα που έστειλα σε άλλο mail μου είπαν τηλεφωνήστε εκεί... Τι τα θέλουν τα mail ήθελα να ξερα!
    2 βαθμοί
  25. Έχοντας παραγγέλει/ζητήσει προηγούμενα τεύχη για τη Συλλογή GN της Marvel αλλά και για το περιοδικό Μίκυ Μάους,ειμαι σε θέση να πω το παρακάτω. Στο μίκι λίγο δυσκολεύεσαι να βρεις την άκρη. Για όσους δεν έχουν αγοράσει ένα τεύχος της Συλλογής GN της Marvel (τουλάχιστον μετά το 10),καθώς ένα τεύχος είναι στη ζελατίνα από πίσω έχει ενα χαρτάκι με πληροφορίες: Έχεις κάτι με το οποίο μπορείς να βασιστείς και να βγάλεις κάπως μια άκρη αν θες ένα προηγούμενο τεύχος. Στο μίκι μάους σου λέει για επικοινωνία με τη Καθημερινή στη πρώτη σελίδα: Εντάξει,πείτε με άδικο και παραπονιάρη αλλά ένα ξερό "επικοινωνία" ρε παιδιά; Και δεν λέω καν για αλλαγή θέσης σε πιο εμφανές σημείο,ας είχε τουλάχιστον ένα "Για επικοινωνία και ζήτηση προηγούμενων τευχών:". Διαβάζουν και παιδιά αυτό το περιοδικό που μπορεί τα ίδια αλλά και οι γονείς τους να μην ξέρουν τι να κάνουν αν το παιδί θέλει ένα προηγούμενο τεύχος. Μπορείς να πας και στο περιπτερά,αλλά αν είναι πολύ παλιό (1 μήνα πριν και) το τεύχος και ο προμηθευτής του ιδιώτροπος (=δεν παραγγέλνει από εκδοτική αν δεν το έχει) τότε την έπαθες. Rant Over!
    2 βαθμοί
  26. Το πήρα από τον crc, την προηγούμενη εβδομάδα, στα €7... Προφανώς ο Κωστής δεν απευθυνόταν σε συλλέκτες, αλλά ούτε κι εγώ είμαι συλλέκτης...
    2 βαθμοί
  27. 2 βαθμοί
  28. Μπες στην ιστοσελίδα του star comics (https://www.starcomics.gr/products/komix/results,37-56.html). Πρόσφατα ανέβασε ΚΟΜΙΞ για πούλημα. Είδα ότι έχει σίγουρα το νο 2!
    2 βαθμοί
  29. Μοναστηράκι συνήθως βρίσκω ότι θέλω στην Άστιγγος. Στην Ερμού δεν ξέρω καν αν έχουν Ντίσνεϊ κόμικς, ας μας διαφωτίσει κάποιος άλλος.
    2 βαθμοί
  30. Χαιρομαι οταν μαθαινω τετοια εργαλεια... Τοσο καιρο το εκανα χειροκινητα
    2 βαθμοί
  31. Αγοραστηκε και αυτο μαζι με τον Ζητιανο και διαβαστηκε. Μετριο κατα την γνωμη μου. Αγαπαω πολυ τον Ντοστογιεφσκυ (αν και δεν εχω διαβασει τον Παικτη) αλλα κατι το σχεδιο, κατι η μεταφορα σε κομικ που δεν μου φανηκε καλη, κατι η συγκριση με τα πολυ καλυτερα Ζητιανο και Μυστικα του Βαλτου και η ολη αισθηση δεν με αφησε ικανοποιημενο. Δηλ ευτυχως που το πηρα σε εκπτωση!
    2 βαθμοί
  32. Κι επίσημα, λοιπόν, τελειώνει το καλοκαίρι για εμάς του φίλους των Disney. Πάντως και φέτος μπήκαν καλές ιστορίες του μεγάλου δημιουργού (αρκετές που δεν είχαν κυκλοφορήσει άλλη φορά στην χώρα μας) και μας κράτησαν καλή συντροφιά κι αυτό το καλοκαίρι. Δεν μένει παρά να ευχηθούμε και του χρόνου!
    2 βαθμοί
  33. Από τις καλές σειρές που παρακολουθώ. Ο αγαπητός Στεφαδούρος βγάζει πολλά βιογραφικά βιώματα από την καθημερινότητά του ως πατέρας και το κάνει με τον κλασικό χιουμοριστικό του τρόπο. Πολύ όμορφο είναι και το σχέδιο, με έντονους χρωματισμούς. Σίγουρη αγορά για εμένα.
    2 βαθμοί
  34. Με τόσα που έχω ακούσει για αυτήν την περιβόητη σειρά, έκανα σήμερα την πρώτη επαφή μαζί της και κάθισα και διάβασα τα δύο πρώτα τεύχη (Ο αγώνας των αρχηγών, Οβελίξ και σία) Οπότε ας μοιραστώ μαζί σας τις μίνι μου κριτικές και την γνώμη μου για το όλο σύμπαν, όπως είχα κάνει και πριν από πολύυυυυυ καιρό με τα Λούκυ Λουκ Ο αγώνας των αρχηγών Αρκετά ωραία, ατμοσφαιρική ιστορία, με καλής ποιότητας χιούμορ, αλλά και σασπένς Καλά, η κουκουβαγίτσα, όλα τα λεφτά! Και οι δυο δρου'ή'δες, όμως, δεν πήγαιναν πίσω 8,5/10 Οβελίξ και σία Ελαφρώς, καλύτερή και λίγο πιο πλακατζίδικη από τον Αγώνα των Αρχηγών, που δείχνει και τι συμφορές μπορεί να δημιουργήσει το χρήμα , μέσα από το συμπαθητικό χωρίο των φίλων μας. 9,5/10 Γενικώς Έχω δει πολλές ταινίες του Asterix (που είμαι φαν τους), και γενικώς ξέρω πάνω κάτω για τι πρόκειται, όμως τα κόμικς με έβαλαν ακόμη περισσότερο στο κλήμα. Τις κατευχαριστήθηκα τις δυο ιστορίες αυτές και θα συνεχίσω καλό μεσημέρι
    2 βαθμοί
  35. Πολύ ωραία και ενδιαφέρουσα σειρά φαίνεται (ιδίως κιόλας αν έχει και κάποια σύνδεση με τον Φαντομία) . Μακάρι η Καθημερινή να αξιωθεί και να το εκδώσει στην χώρα μας.
    2 βαθμοί
  36. Πώς να προφέρεται αυτό το Paperbridge, άραγε; Πάπερ-μπριτζ σε ιταλοαγγλικά, όπως φαντάζομαι, ή πέιπερ-μπριτζ σε καθαρά Αγγλικά; Φαντάζομαι ότι το όνομα θα είναι αναφορά στο Cambridge, που κι αυτό έχει ένα αντίστοιχο θέμα με την προφορά. Ενώ αναφέρεται στον ποταμό Cam, δεν προφέρεται Καμ-μπριτζ, αλλά Κέιμ-μπριτζ. Επομένως ούτε το πρωτότυπο όνομα μπορεί να μας διαφωτίσει. Θα εκπλαγώ αν η αυτή η αβεβαιότητα δεν είναι ηθελημένη.
    2 βαθμοί
  37. Χρόνια πολλά @Βασιλεύς των κόμικς υγεία, ευτυχία, και ότι επιθυμείς !
    2 βαθμοί
  38. Μεταφέρθηκαν στη βάση 2ο μέρος του γνωστου μυθιστορήματος με ωραίο εξώφυλλο ,και συνοδεία άρθρο του Γ.Τομπαλίδη για τον χαρακτήρα του Παρασκευά .Στο ΚΑΡΕ-ΚΑΡΕ της εφημερίδος αφιέρωμα στον SPIRIT του W.EISNER .έναν ήρωα 80 ετων ,και στη ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ κομικς πο έχει κυκλοφορησει εδώ και χρόνια .
    2 βαθμοί
  39. Παρουσίαση-κριτική του υπ' αριθμόν #325 τεύχους του νέου Μίκυ Μάους. Εξώφυλλο (από τον φίλτατο @Gong...). Εδώ Μίκυ Σίτυ! (by Silvia Ziche.) Ιστορίες. Σταρ Τρακ: Η τρίτη γενιά. "Η ψυχρή βασίλισσα." (1ο επεισόδιο.) Κάπου στο αχανές διάστημα το διαστημόπλοιο Enter-Play απαντάει σε μία κλήση βοήθειας. "Πρόκληση μεγατόνων." Ο ειδικός εκπαιδευτής ζώων Ντόναλντ αναλαμβάνει την μεγαλύτερη μέχρι τώρα πρόκληση στην καριέρα του. "Διαστημικός τουρισμός." Ο Σκρούτζ διοργανώνει διαστημική κρουαζιέρα για να χτυπήσει τον ανταγωνισμό. Λογαριάζει όμως χωρίς τον Τζον και τον Χάσκυ. Όταν τα παπιά χάνουν τον δρόμο τους...: "Στο τραίνο." Ο Πασχάλης βάζει την Ελβίρα σε λάθος τραίνο και κάνει ότι περνάει από το στομάχι του για να την προλάβει. Όταν τα παπιά χάνουν τον δρόμο τους...: "Στο αεροπλάνο." Ο Γκάντερ περνάει των παθών του τον τάραχο. Αλλά πρέπει να μη χάνει την πίστη του στη θεά τύχη. Η απλώς να ανέχεται τα τερτίπια της. Όταν τα παπιά χάνουν τον δρόμο τους...: "Στο πλοίο." Ο Φέθρυ μπαίνει κατά λάθος σε πολυτελές κρουαζιερόπλοιο. Και όπως καταλαβαίνετε... "Τρέξιμο." Το τρέξιμο είναι η πιο εύκολη και η πιο οικονομική μορφή άσκησης που όλοι μπορούν να απολαύσουν. "Τετράποδοι ντετέκτιβ." Ο Πλούτο και οι φίλοι του πιάνουν τους κλέφτες ασημικών του Μίκυ. Αιτήσεις συνδρομής για Μίκυ Μάους, Ντόναλντ και ΚΟΜΙΞ. Εν κατακλείδι. Το πρώτο επεισόδιο της νέας περιπέτειας έχει όμορφο σχέδιο και σενάριο και πολύ καλή πλοκή. Ειδική μνεία στα "αόρατα" μέλη του πληρώματος!!! Εν αναμονή για το δεύτερο μέρος!!! Το νέο επάγγελμα της "εύθραυστης δεξιοτεχνίας" του Ντόναλντ δίνει μία όμορφη ιστορία. Η αναμέτρηση Σκρούτζ και Τζον στο διάστημα δίνει μία ενδιαφέρουσα περιπέτεια. Ακολουθούν τρεις ιστορίες της σειράς "Όταν τα παπιά χάνουν τον δρόμο τους..." Αρκετά ευχάριστες και οι τρεις. Το τρέξιμο μας δίνει διάφορα ευτράπελα. Τέλος το τεύχος κλείνει με μία μικρή και όμορφη ιστορία με τον Πλούτο και την παρέα του. Σειρά προτίμησης ιστοριών. 1. Σταρ Τρακ: Η τρίτη γενιά. "Η ψυχρή βασίλισσα." (1ο επεισόδιο.) 2. "Πρόκληση μεγατόνων." 3. "Διαστημικός τουρισμός." 4. "Τετράποδοι ντετέκτιβ." 5. "Τρέξιμο." 6. Όταν τα παπιά χάνουν τον δρόμο τους...: "Στο πλοίο." 7. Όταν τα παπιά χάνουν τον δρόμο τους...: "Στο αεροπλάνο." 8. Όταν τα παπιά χάνουν τον δρόμο τους...: "Στο τραίνο." 7.5/10!!! Πάρα πολύ καλό τεύχος θαρρώ... Διότι σε σχέση με το ΚΟΜΙΞ στο εβδομαδιαίο Μίκυ Μάους έχουμε και ποσότητα αλλά και ποιότητα!!!
    2 βαθμοί
  40. 2 βαθμοί
  41. Κατέφθασε η παραγγελία του Amazon που είχα κάνει και φυσικά είμαι ενθουσιασμένος. Στην πάνω σειρά Doomsday Clock, Vision και Mister Miracle από Tom King, Dark Nights Metal και X-Men: God Loves, Man Kills και στην κάτω τα 6 omnibuses του The Boys, της αγαπημένης μου σειράς του 2019 και πρέπει να πω ότι η ανάγνωση του κόμικ είναι κάτι που με εξιτάρει!
    2 βαθμοί
  42. Φρέσκια καταχώρηση, οι Μπαμπαδοϊστορίες του Νικόλα Στεφαδούρου έρχονται από τις εκδόσεις Μικρός Ήρως! (ISBN:978-618-5362-97-3). Μπαμπαδοϊστορίες / Νικόλαος Στεφαδούρος Τίτλος : Μπαμπαδοϊστορίες Τύπος Μέσου: έντυπο / ΒΙΒΛΙΟ Συντελεστές: Νικόλαος Στεφαδούρος, Συγγραφέας ; Τίνα Χελιώτη, Σχεδιαστής βιβλίου Εκδότης: Παλλήνη [GR] : Εκδόσεις Μικρός Ήρως Ε.Ε. Έτος Έκδοσης: 2020 Σελιδοποίηση: 68 Μέγεθος: 18Χ16 ISBN: 978-618-5362-97-3 Γλώσσες : Ελληνική (gre) Γλώσσα πρωτοτύπου : Ελληνική (gre) Ημ/νία Παραχώρησης : 03/09/2020 WWW: http://www.mikrosiros.gr
    2 βαθμοί
  43. Ας πω κι εγώ την γνώμη μου μιας και το διάβασα. Σαν σχέδιο δεν θα έλεγα ότι με ενθουσίασε, θα ήθελα κάτι με πιο πολύ λεπτομέρεια, αλλά δεν με χάλασε κιόλας. Έχει κάποια κενά και είναι λογικό πιστεύω γιατί είναι πολύ δύσκολο ένα τόσο μεγάλο μυθιστόρημα να μεταφερθεί σε γκράφικ νόβελ. Πιστεύω ότι δίνει αρκετά μεγάλο ερέθισμα για διάβασμα του μυθιστορήματος της Πηνελόπης Δέλτα και για περαιτέρω έρευνα.
    2 βαθμοί
  44. Το 1982, οι εκδόσεις ΠΛΕΙΑΣ, κυκλοφορούν μια ερωτικού θέματος σειρά ονόματι COMICS EROTICA. Μεγάλο μέγεθος (21Χ28), ασπρόμαυρο περιεχόμενο, 84 σελίδες, η σειρά κυκλοφόρησε σε 28 τεύχη (λίστα ΕΔΩ) Παρουσίαζε έργα καταξιωμένων δημιουργών όπως Crepax (αφιέρωμα ΕΔΩ), Λεβί, Πισάρ, Καβέρ κ.λ.π. Δύσκολο να βρεθούν σε καλή κατάσταση γιατί τα εξώφυλλα χαλάνε πολύ εύκολα. Η εταιρεία διαφήμιζε ότι κυκλοφορούν και σε βιβλιοδετημένους τόμους αλλά προσωπικά δεν έχω βρει κάποιον στο δρόμο μου. Τα έργα που έχουν μεταφραστεί σε αυτή τη σειρά είναι: Justine (1979) - Guido Crepax (βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του Ντε Σαντ) Histoire d'O (1975) - Guido Crepax (βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο της Πωλίν Ρεάζ) Emmanuelle (1978) - Guido Crepax (βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο της Εμανουέλ Αρσάν και τη γνωστή σειρά ταινιών) Anita, una storia possibile (1972) - Guido Crepax Hello, Anita! (1980) - Guido Crepax Lanterna Magica (1979) - Guido Crepax L'usine (1979) - Georges Pichard (Μάλλον μόνο ο 1ος τόμος) Κάποια από τα 4 Liz et Beth του Georges Levis που βγήκαν το 1980 Marie-Gabrielle de Saint-Eutrope (1977) - Georges Pichard Marie-Gabrielle en Orient (1981) - Georges Pichard Juliette de Sade (1979) - Francis Leroi + Philippe Cavell (βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του Ντε Σαντ) Valentina, storia di una storia (1982) - Guido Crepax La casa matta (Bianca, una storia eccessiva) (1969) - Guido Crepax (πιθανώς και άλλο υλικό από Bianca) Les petites filles mod?les (1982) - Georges Levis Αυτά του Βιτορίνι δεν έχουν "αναγνωριστεί" ακόμα... Παρατήρηση: Στο Μπιάνκα Δ (τ.27) για να γεμίσει, συμπληρώνεται με ένα 15σέλιδο κόμικ του οποίου οι ήρωες εμφανισιακά μοιάζουν με τους ηθοποιούς της Δυναστείας και ζούνε σε ένα ράντσο ονόματι Dallas.... Ορισμένα από τα τεύχη κυκλοφόρησαν και σε τόμους. Το 1985 ξεκίνησε και τελείωσε η Β' Περίοδος, αφιέρωμα ΕΔΩ. Ευχαριστούμε για τα εξώφυλλα τους vaios & germanicus. Ευχαριστούμε επίσης τον quees για τα εξώφυλλα των τόμων και τις πληροφορίες.
    1 βαθμός
  45. @avalonlll Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Οπότε βρίσκονται γενικά είτε απ την εφημερίδα είτε από παλαιοβιβλιοπωλεία... Μοναστηράκι σ αυτά κατά μήκος της Ερμού;
    1 βαθμός
  46. Θα στείλεις στο books@kathimerini.gr ποια τεύχη θες και σε ποιο περίπτερο/ψιλικατζιδικο θες να στα στείλουν (επωνυμία-διεύθυνση-τηλέφωνο). Κάνουν 10 μέρες περίπου. Δεν στα στέλνουν σπίτι, δεν γνωρίζω το γιατί. Ωστόσο, τουλάχιστον για τα πρόσφατα Μίκυ μάους προτείνω το Μοναστηράκι αν μένεις Αθήνα.
    1 βαθμός
  47. Καλησπέρα παιδιά, θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορεί κάποιος να στείλει στην καθημερινή ώστε να του στείλουν παλιά τεύχη του μικυ (της δικής τους περιόδου εννοείται)... Και γενικά για τα τέσσερα παιριοδικα αν γνωρίζετε... Συγνώμη για την άκυρη ερώτηση, παραπέμψτε με σε κάποια πιο σχετική συζήτηση αν υπάρχει... Ευχαριστώ!
    1 βαθμός
  48. τώρα αυτό το έκανες για να με αρρωστήσεις? ε? ε? Σειρά ορόσημο για εμένα Απίστευτο που πρωτοβλέπω ορισμένους τόμους, βαράω ταχυπαλμίες και μπαίνω σε θέλωθέλωθέλω διάθεση. Και όπως θαλεγε η Ariane χωρίς αυτή τη σειρά, τα φασολάκια δεν θα ήταν πράσινα, τα δάνεια δεν θα ήταν καταναλωτικά, οι Μήτσοι θα γιορτάζαν των Φώτων, ο Αθανάσιος θα ήταν αρχιμανδρίτης, οι αλκοολικοί θα ήταν επώνυμοι και η εκάστοτε υπουργός παιδείας θα κυκλοφορούσε topless (ειδικά και μόνο για αυτό δηλαδή, αξίζει η ύπαρξη αυτής της σειράς...) απίστευτη σειρά, απίστευτοι τόμοι, απίστευτο σκίτσο, απίστευτες εποχές! Πάω να βρω στα γαλλικά μερικά που τα εξώφυλλα με στείλαν αδιάβαστο!
    1 βαθμός
Αυτός ο κατάλογος έχει οριστεί σε Αθήνα / GMT +03:00
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.