Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/02/2019 in all areas

  1. Προσωπικά την βρίσκω καλή την ιδέα να βγάλουν ολόκληρο το Blacksad. Από την μία είναι δυσεύρετα τα τεύχη που κυκλοφόρησαν στην χώρα μας κι από την άλλη βλέπω (κι από τις συζητήσεις στο φόρουμ) ότι πολλοί είναι εκείνοι που θα το ήθελαν στις συλλογές τους.
  2. Οι περιπέτειες του Lefranc κυκλοφορούν επίσης στα ολλανδικά, τα ισπανικά και τα πορτογαλικά.
  3. Προστέθηκαν τα εξώφυλλα και οπισθόφυλλα των τευχών 1, 2 & 14
  4. Χαίρομαι που σου αρέσουν οι ιστορίες του Σπάιντερ-Μαν. Και που μοιράζεσαι την κριτική σου με όλο το φόρουμ☺ Όσον αφορά τον Χόμπγκομπλιν/Μεγάλο Καλικάντζαρο (έτσι τον είπαν στα ελληνικά), δικό μου το λάθος που δεν απόλαυσες την ιστορία του. Έπρεπε εξαρχής να συμπεριλάβω ξεκάθαρα στην δημοσκόπηση όλα τα τεύχη. Αναφέρομαι στα Amazing Spider-Man 238- 39, 244-45, Spectacular Spider-Man 85 και Amazing Spiser-Man 249-51 και 289 (με την σειρά που τα γράφω). Αυτά αποτελούν την αρχή της ιστορίας. Το τέλος της είναι το Hobgoblin Lives (μίνι σειρά τριών τευχών,), στο οποίο ο αρχικός δημιουργός του, ο Ρότζερ Στερν, αποκαλύπτει επιτέλους την μυστική του τσυτότητα☺ Για το εξώφυλλο του Βένομ, σκέφτηκα να βάλω το Amazing Spider-Man 300, έλα όμως που δεν τον δείχνει τον Βένομ😂 Θα βάλω κάποια εσωτερική σκηνή από το τεύχος, γιατί όντως αυτό το εξώφυλλο που τελικά έβαλα είναι από την δεύτερή του εμφάνιση (Amazing 316-17). Και μια φιλική συμβουλή, τώρα που μού το θύμησες: μην διαβάσεις το Amazing 300 (πρώτη εμφάνιση Βένομ), πριν διαβάσεις τον "Θάνατο της Τζην Ντεγούλφ". Το πρώτο περιέχει άγρια σπόιλερ για το δεύτερο. Θα σου πει ακριβώς την λύση του μυστηρίου πίσω από τον θάνατο της Τζην😕 Ουφ, αν προκύψει κάτι άλλο, το συζητάμε στην πορεία☺
  5. Προστέθηκαν εξώφυλλα/οπισθόφυλλα των τευχών 1041, 1067, 1214 από τις ελλείψεις μας Προστέθηκαν οπισθόφυλλα των τευχών 1030, 1118 Αντικαταστάθηκαν και προστέθηκαν οπισθόφυλλα των τευχών 1167, 1218, 1223, 1226, 1230
  6. Μόλις τελείωσα και τον 4ο τόμο. Μου άρεσε πάρα πολύ σαν κόμικ και το σχέδιο και η ιστορία. Η βόρεια μυθολογία είναι η έμπνευση για την όπερα του Βάγκνερ και κατ επέκταση για το κόμικ. Προσωπικά δεν ήξερα πολλά πράγματα για την σκανδιναβική μυθολογία, αλλά οι επεξηγήσεις του έργου μου έμαθαν αρκετά, και με βοήθησαν να κατανοήσω καλύτερα την ιστορία. Μέσα στο έργο είδα από που προήλθε η έμπνευση και η γενική ιδέα για τον άρχοντας των δαχτυλιδιών και όχι μόνο. Γενικά είναι ένα πολύ καλό έργο,διαβάζετε χωρίς να σε κουράζει και η εκδοσή του είναι από καθ όλα άψογη. Πιστεύω δεν πήγαν χαμένα τα λεφτά μου και το προτείνω ανεπιφύλακτα.
  7. @Θρηνωδός κι εγω που νομιζα οτι θα σ ενθουσιαζε θα συμφωνήσω για το κόμικ ειχα θεωρήσει ότι έφταιγε η χλιαρή σχέση μου με το fantasy, αλλά χαιρομαι που εχεις και συ την ίδια άποψη που είσαι μεγαλος φαν του genre Η ελληνικη έκδοση πάντως ήταν πραγματικά εξαιρετική και οικονομική και αξίζει να την έχει κανεις στη βιβλιοθηκη του
  8. Μόλις ολοκλήρωσα και τον τέταρτο τόμο. Το 'χα καιρό αγορασμένο με εκείνη την προσφορά αλλά δεν είχε κάτσει να ασχοληθώ. Για αρχή, αξίζουν σίγουρα συγχαρητήρια στον Ράσελ για το πόνημα. Τεράστια προσπάθεια που του πήρε χρόνια και πολύ απότομο το βουνό που επέλεξε να ανέβει από κάθε άποψη. Υπάρχει η δυσκολία της μετάφρασης και προσαρμογής, ο φόβος του ότι αγγίζεις ένα ιερό τέρας της τέχνης και με το πρώτο στραβοπάτημα οι καλοθελητές θα σε θάψουν. Οπότε ως προς αυτά και άλλα, μπράβο του. Από κει και πέρα όμως και κρίνοντας το καθαρά σαν απομονωμένο έργο πέρα από τις όποιες συνδέσεις με την όπερα, δεν έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος. Κάπου χάθηκε η μπάλα στην προσαρμογή δυστυχώς. Οι τρεις πρώτοι κύκλοι μεταξύ τους ήταν αρκετά ασύνδετοι και με λογικά πηδήματα ενώ έκαναν σε κάμποσα σημεία κοιλιές. Δεν με ενόχλησε καθόλου ο λυρισμός των διαλόγων προς τιμήν του αρχικού υλικού αλλά η υπερπροσπάθεια να είναι πιστή η μεταφορά βγήκε σε βάρος της απόδοσης και δεν εκμεταλλεύτηκε τα θετικά που μόνο τα κόμικ προσφέρουν. Προφανώς την κεντρική ιδέα την καταλαβαίνεις (και τις πολλές συνδέσεις με Άρχοντα που ήταν και ένας από τους λόγους που το πήρα εξ αρχής) αλλά πότε δεν με έπεισε ότι η ιστορία κέρδισε το μέσο ή το μέσο την ιστορία. Ομοίως, αν και μερικά μονοσέλιδα ήταν εξαίρετα και αποδεικνύουν ότι ο Ράσελ έχει φοβερό χέρι, το σύνολο ήταν μάλλον απλά συμπαθητικό. Σε αυτό περίμενα πολλά παραπάνω γιατί τα εξώφυλλα και διάφορα δείγματα (που ήταν επιλεγμένα από τα καλύτερα σημεία όπως γίνεται συνήθως) μου είχαν αυξήσει τις προσδοκίες. Μπορώ να σκεφτώ γρήγορα πάνω από 5 άλλους σχεδιαστές που *για μένα* θα έκαναν πολύ καλύτερη δουλειά. Ήταν καθαρό epic fantasy σκίτσο και ο Ράσελ δεν μου έβγαλε ποτέ το "πω ρε φίλε τι πένα είναι αυτή". Μόνο ο τέταρτος τόμος ρόλαρε όμορφα, γρήγορα και το σχέδιο ήταν πιο προσεγμένο αλλά δεν ήταν αρκετός για οτιδήποτε παραπάνω πέρα από μια όμορφη τελική γεύση. Είναι ένα αξιοπρεπές κόμικ και δικαίως κρατάει σημαντική θέση στην ιστορία της 9ης τέχνης για διάφορους λόγους. Αριστούργημα όπως πολλοί το παρουσιάζουν, λυπάμαι αλλά όχι. Υπάρχουν πραγματικά αριστουργήματα εκεί έξω σκαλιά καλύτερα από αυτό. Υ.Γ. Η έκδοση είναι πραγματικά άψογη χωρίς πολλά πολλά. Πραγματικό κλέψιμο στο ποσό κατέληξε να πουλιεται. Μπράβο στην εκδοτική, είχαν πραγματικό μεράκι.
  9. Ίσως και να μην είχε πολύ πέραση. Τουλάχιστον δεν είδα πολλούς από το φόρουμ να τα παίρνουν.
  10. Προστέθηκαν στη βάση εξώφυλλα και οπισθόφυλλα από 39 τομάκια (61, 148, 243, 255, 264, 281, 282, 288, 311, 335, 336, 342, 350, 359, 389, 399, 480, 507, 538, 688, 988, 1188, 1289, 1374, 1390, 1468, 1506, 1521, 1557, 1572, 1590, 1617, 1620, 1623, 1632, 1635, 1647, 1872, 1899)
  11. Το ξεκίνησα χθες και το ολοκλήρωσα σήμερα. Πολύ καλό, πολύ διασκεδαστικό. Ναι, η ιστορία αυτή καθαυτή δεν είναι κάτι καινούργιο. Αλλά έχει όλα τ' άλλα. Καταρχάς το προφανές, τουτέστιν καταπληκτικό artwork. Επίσης, ο ρυθμός της ιστορίας σε κάνει να το διαβάσεις μονορούφι. Και τρίτο και βασικότερο για εμένα, έναν καλό Joker. Αν και δεν έχω μεγάλη εμπειρία, θεωρώ ότι η μεγάλη επιρροή της ταινίας του Nolan, οι Joker έχουν χάσει το χιούμορ τους σε βάρος της τρέλας. Εδώ όμως ο Joker έκανε πλάκες και βασικά όλο το κόμικ είναι μια πλάκα Επίσης, πέθανα με τον ζουμπά/πυγμαίο/μισοριξιά Άρτσι. Ήταν η πινελιά που ανέβασε αρκετά κλικ την όλη εμπειρία, τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα. Διαβάστε το, θεωρώ ότι είναι πιο fun από πολλά άλλα run/graphic novel/whatever του Μπατς, ακόμη κι αν το δει κανείς ως κάτι πιο ρηχό Σημείωση: η έκδοση της Anubis, έχει αδικαιολόγητα θεματάκια στο lettering και στη μετάφραση...
  12. Από ονόματα θυμαμαι μόνο τα :παπια Πεκίνου ,παπια καπνιστή(δηλ.πάπια που καπνιζει,αφιλτρα)πάπια ψητή,πάπια στα καρβουνα ειδικα για σημερα τσικνοπεμπτη και εμένα που συχνα κάνω την ''παπια'' Εξαφυλλο 56 και ελπιζω να μη θυμωσει ο Μαγκνους Στο επομενο δεν φτανει του Ντονυ που εχει δεκάδες αλτερ εγκο αποκτα άλλη μια ,σαν ΣΟΥΠΕΡ ΣΝΟΥΠΕΡ που κυκλοφορα στις 29 /3 Το εξωφυλλο προστέθηκε στο πινακάκι της παρουσίασης.
  13. Σε κινηματογραφική απόδοση ενδεικτικά το Χόντο με Τζων Γουέιν, Σάλακο με Sean Connery κλπ Οι νουβέλες με τους Σάκετ έχουν κυκλοφορήσει σε τηλεοπτικές διασκευές
  14. Οπότε, για να διορθώσω το δικό μου αρχείο, πρώτες μεταφράσεις είναι στη Μάσκα, και μετά στο Κολτ 45; Μετά έρχεται Μυστήριο, Βίπερ, Λιβάνης; Δεν βάζω μερικά που βγήκαν (σε τσέπης πάντα) με το όνομα Λαμούρ. ϊσως είναι οι πρώτες 4 ιστορίες που αποκύρυξε κάποια στιγμή με τον Χόπαλονγκ Κάσιντυ νομίζω.
  15. Ένα ζεστό καλωσόρισμα και από μένα pete Χαιρόμαστε όταν μεγαλώνει η παρέα Περιηγήσου στη Κοινότητα, έχει πολύ υλικό και από στοιχεία και από αναμνήσεις.... Μην σε φοβίζουν τα κουμπάκια, μας αρέσουν οι έξτρα λειτουργίες, που θα τις μάθεις σιγά-σιγά. Μην διστάσεις να ρωτάς για ότι απορία έχεις, βοηθάμε όλοι
  16. 13 ημερες μετα και το αναγνωσμα του επους που ακουει στο ονομα "Το Δαχτυλιδι των Νιμπελουνγκεν", ελαβε τελος!!! Εξαιρετικο εργο απο οποια απ' ωπου και να το δεις (σχεδιο, χρωματισμοι, σεναριο, διαλογοι, κλπ). Ο Russell καταφερνει να σε "μαγεψει" με το σχεδιο του σε καθε καρε και να σε "ταξιδευει" σε μερη περα απο καθε φαντασια. Σε αυτο βεβαια, συντελουν και οι επεξηγησεις που υπαρχουν σε καθε τομο, που σε βοηθουν να καταλαβεις καλυτερα το υποβαθρο και τον μυθο της ιστοριας. Δεν μπορω να πω οτι με κουρασε ως αναγνωσμα, ισα-ισα το απολαυσα οσο δεν παει!!! Με λιγα λογια....ΕΠΟΣ!!!! Πιστευω οτι ειναι ενα εργο "κοσμημα" που πρεπει να υπαρχει σε καθε βιβλιοθηκη. 10/10
  17. Στο 3ο Athenscon πριν από 26 μέρες είχα τη τεράστια χαρά να γνωρίσω από κοντά τον ίδιο τον Κρίστοφερ Είχε τον πάγκο του ένα διάδρομο πιο πέρα από τη Λέσχη και η πραμάτεια του περιλάμβανε τα κόμικ του και μαγικά τρικ. Γλυκύτατος άνθρωπος, έβαλε αφιέρωση σε όλα όσα τσίμπησα και έδωσε και ένα μαγικό τρικ δώρο (το οποίο κατέληξε στα χέρια του βαφτισιμιού της Μαρίας ). Η πραμάτεια του περιλάμβανε τα Κρίστοφερ 2+3, την επανατύπωση του Κρίστοφερ 1 και την μετάφραση στα αγγλικά Kristofer 1 Οπότε, εξώφυλλο+οπισθόφυλλο των 3 και εναλλακτικού 1 Από το grilling στο οποίο υπεβλήθη μάθαμε ότι το 1 κυκλοφόρησε το 2000, το 2 το 2003, το 3 το 2013, το αγγλικό 1 το 2011 και η επανατύπωση του 1 έγινε το 2015 ΕΔΙΤ και 1 λινκ για όποιον θέλει να ψάξει παραπάνω είτε www.a-t.gr (Ακαδημία Ταχυδακτυλουργών) είτε www.kristofer.gr Απ'ότι βλέπω περιέχουν τις ίδιες πληροφορίες αλλά και φβ
  18. Λίγα πράματα με αφορμή συζήτηση σε άλλο τόπικ. Πριν από λίγο καιρό ολοκλήρωσα συνεχή και χρονολογική ανάγνωση όλων των canon Spirou et Fantasio. Μία σειρά 55 τευχών που έχει περάσει από 40 κύματα και άλλους τόσους δημιουργούς. Τα άλμπουμ ξεκινάνε με τη 2η μετάβαση του Σπιρού σε επόμενο δημιουργό. Ο Ζιζέ που διαδέχθηκε τον Rob-Vel παρέδιδε στον Φρανκέν. Μαζί με αυτό έγιναν και οι πρώτες προσπάθειες να αποκτήσει συγκεκριμένη ταυτότητα η σειρά. Κάτι όμως που μετά από σχεδόν 80 χρόνια ακόμα δεν έχει επιτευχθεί. Ο Σπιρού είναι ο Σπιρού που κάποτε ήταν γκρουμ αλλά κανείς δεν ξέρει τι πραγματικά επαγγέλεται, ενώ ο Φαντάζιο είναι ένας δημοσιογράφος. Κι εμείς τι κάνουμε; Βλέπουμε ιστορίες με αυτούς πρωταγωνιστές. Αυτό λίγο πολύ παραμένει. Ο Φρανκέν είχε στήσει ένα χαριτωμένο σκηνικό. Κράτησε τον Σπιπ, αλλά σάρωσε με το Μαρσουπιλαμί. Ανέπτυξε τον Ζοργκλούμπ, βασίστηκε στον Κόμη Σαμπινιάκ, έδωσε ένα κλασσικό μοτίβο, λάνσαρε μέχρι και τον Γκαστόν. Πληθωρικές ιστορίες που κάλυπταν σε μεγάλο βαθμό το ασαφές της θεματολογίας. Κάποια στιγμή όμως βαρέθηκε και άφησε αναγκαστικά τον Σπιρού, πήρε τον Γκαστόν και το Μαρσουπιλαμί και την έκανε αρχικά από τη σειρά και στη συνέχεια για δικιά του εκδοτική. Και περάσαμε στην εποχή Φουρνιέ, μία τραγωδία. Παιδικότητα στο φουλ, αφέλεια, σαχλαμάρα, ζορίστηκα αφόρητα να τα διαβάσω. Και με μία γέφυρα αναλόγου κακής απόδοσης, περάσαμε στην εποχή Tome & Janry. Εδώ πλέον είχαμε ριζικές αλλαγές. Αραίωσαν ο Σαμπινιάκ και ο Ζόργκλουμπ (ο οποίος εν τω μεταξύ είχε γίνει φίλος ή κάτι έστω κοντινό), έφυγε η στολή του γκρουμ (όχι εντελώς αλλά πλέον ο Σπιρού φοράει ρούχα που θυμίζουν τη στολή συνήθως και όχι τη στολή καθαυτή) η σειρά έγινε περιπέτεια, εξιχνιάστηκαν και βάθυναν οι χαρακτήρες. Τέλος πάντων για αυτή την περίοδο έχουμε πολλοί άποψη καθώς εκδόθηκαν από τη Modern Times. Σε κάποια φάση η αναζήτηση στους χαρακτήρες φόβισε τον εκδότη, δεν ήθελαν έναν ενήλικα Σπιρού και έτσι οι δημιουργοί πήραν μετάθεση στο δικής τους έμπνευσης Le Petit Spirou και η σειρά και πάλι άλλαξε χέρια. Σειρά είχαν οι Morvan & Munuera. Παρά την επιτυχία του Μορβάν στο Sillage (Αρμάδα) εδώ απέτυχαν παταγωδώς. Και μετά από λίγα άλμπουμ λίγο πριν βάλουν ταφόπλακα στη σειρά έκαναν το δικό τους Rebirth σε συνεργασία με τον Yann στον τόμο 50 La source du Z. Και έκτοτε oi Yann & Vehlmann που έχουν αναλάβει τη σειρά έχουν παρουσιάσει κάτι ενδιαφέρον. Μπορεί οι κριτικές να μη συμφωνούν μαζί μου, αλλά εγώ βρίσκω το όλο concept αρκετά ενδιαφέρον. Οι πρωταγωνιστές είναι αρκετά νέοι, αλλά αναφέρονται σε περιπέτειές τους που εκτείνονται σε 70 χρόνια. Ο Σπιρού δε φοράει - απεχθάνεται για την ακρίβεια τη στολή του γκρουμ, αλλά πάντα υπάρχει μία αφορμή και βρίσκεται να τη φοράει. Ο Φαντάζιο είναι και επισήμως φαλάκρας και πλέον επέστρεψε και το Μαρσουπιλαμί (προς μεγάλο εκνευρισμό του Σπιπ που απολάμβανε μεγάλο ρόλο). Γενικώς η σειρά είναι σύγχρονη, αλλά οι πρωταγωνιστές και οι βοηθητικοί (Σαμπινιάκ, Ζόργκλουπ, Ζαντάφιο, δήμαρχος) είναι σα να τους ξέχασε ο χρόνος και η σειρά δουλεύει πάνω σε αυτό το παράδοξο. Ταυτόχρονα άλλοι δημιουργοί αφήνονται να εμπνευστούν από τους πρωταγωνιστές και έτσι έχουμε τη σειρά Une Adventure de Spirou et Fantasio ή όπως πλέον λέγεται Le Spirou de... με ποικίλα αποτελέσματα. Αυτά δεν τα έχω ολοκληρώσει ακόμα οπότε επιφυλάσσομαι. Για την ακρίβεια, είχα σκοπό να γράψω μετά και την ολοκλήρωση αυτών, αλλά είχα πολλά ερεθίσματα σε άλλες συζητήσεις και είπα να τα γράψω τώρα. Συμπέρασμα. Δύο φορές αυτή η σειρά είχε αλλαγές στους δημιουργούς που την αναζωογόνησαν και τις έδωσαν ενδιαφέρον. Αυτό έγινε όταν οι δημιουργοί είχαν σαφείς ιδέες και σκοπό και όχι απλά προσπαθούσαν να διαχειριστούν έναν ήρωα βαρύ σαν ιστορία. ΥΓ Μεγάλο βγήκε, ίσως έπρεπε να κάνω ξεχωριστό άρθρο.
  19. germanicus

    ΑΛΙΞ

    26/10/2016 κυκλοφόρησε στη Γαλλία από την Casterman ο 35ος τόμος με τίτλο L'or de Saturne (Το χρυσάφι του Κρόνου) με καινούργιο δίδυμο δημιουργών. Με αφορμή αυτή την κυκλοφορία, εμπλουτίστηκαν με πληροφορίες τα 2 πρώτα ποστ του τόπικ
  20. Μια που το θυμήθηκα: Δεν έχει μόνο ο Μέλανδρος το Κρίστοφερ #2! Το βρήκα και εγώ φέτος το φθινόπωρο (μαζί με το #1) σε επαρχιακό βιβλιοπωλείο της Λέσβου (η επαρχία της επαρχίας δηλαδή). Διαφημίζει και ένα τρίτο στο οπισθόφυλλο που προφανώς δεν βγήκε ποτέ αλλά με τόσα που έχουν δει τα μάτια μας ποτέ δεν ξέρεις...
  21. Προφανώς αυτό είναι από την πρώτη έκδοση της Β περιόδου ενώ το άλλο ήταν από την επανέκδοση που έγινε στο δεύτερο μισό των 80's Εάν δεν φτιάξουμε "δεύτερη" παρουσίαση για την επανέκδοση, ίσως να έπρεπε για λόγους "εμφάνισης", όταν εμφανίζονται και τα 2 τα εξώφυλλα, να μπαίνει ως κανονικό το πρώτο και ως "εναλλακτικό" αυτό της επανέκδοσης (που λογικά είναι όλα όσα λένε "αφίσα" κ.ο.κ.)
  22. Άλλο εξώφυλλο για το τεύχος 1012 αυτης της περιόδου, από αυτό που έχουμε στα εξώφυλλα.... Το εξώφυλλο μεταφέρθηκε στην παρουσίαση.
  23. Τζίφος.. Ουτε σήμερα στο πρωτοσέλιδο έχει τίποτα για τα Κ.Ε.
  24. Επηρεάστηκα από το ΕΘΝΟΣ (ή μάλλον νύσταξα) edit: (μάλλον και συ νύσταξες D)
  25. Υπάρχει κανα λινκ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα ΚΛΑΣΣΙΚΑ;
  26. Η ταινία ήρθε στην Ελλάδα το 1953-54 οπότε η έκδοση πιθανολογείται το 1956 (τον Απρίλη του 1954 κόπηκαν τα χρήματα και η έκδοση είχε κόστος 3 δρχ.)
  27. Στις αρχές Σεπτεμβρίου η DC Comics πάτησε το μεγάλο κόκκινο κουμπί της επανεκκίνησης και άρχισε να αφηγείται τις ιστορίες όλων των χαρακτήρων της από την αρχή. Η αρίθμηση των τευχών του Batman και του Superman αρχίζει και πάλι από το 1 και τα κοστούμια τους είναι σχεδιασμένα ξανά. Το παρελθόν τους έχει σχεδόν διαγραφεί. Το ερώτημα είναι τι θα συμβεί με το μέλλον τους. Ο Superman δεν φοράει πια κολάν. Δηλαδή φοράει, αλλά εξίσου συχνά συνδυάζει την κόκκινη μπέρτα και το γαλάζιο μπλουζάκι που φέρει το σύμβολό του, με ένα απλό παντελόνι τζιν και ένα ζευγάρι μπότες εργασίας. Αν και ο ίδιος δεν θα το επέτρεπε ποτέ στον εαυτό του, είναι λιγάκι πιο αυθάδης και καμιά φορά πέφτει σε βαθιά περισυλλογή πριν πάρει κάποια απόφαση. Πού να φοράς τώρα ολόκληρη στολή. Με τζιν, μποτάκια και τι σερτ, ο Σούπερμαν μπορεί να κάνει εξίσου καλά τη δουλειά του. Δεξιά η πρώτη εμφάνιση του ήρωα το 1938. Οι διαφορές είναι εμφανείς. Από τους ομότεχνούς του, ο ωκύπους Flash, έχει νέα, ελαφρώς μικρότερα και αιχμηρότερα φτερά στο κεφάλι του, που του χρησιμεύουν σαν πηδάλια όταν τρέχει με την ταχύτητα της αστραπής. Πλέον, όταν τον καλεί το καθήκον δεν χρειάζεται να κρυφτεί για να φορέσει τη συμπιεσμένη κόκκινη στολή εργασίας του, αφού αυτό μπορεί να το κάνει και εν κινήσει. Στο στρατόπεδο των νυχτερίδων από την άλλη, δεν έχουν αλλάξει και πολλά πράγματα. Εκτός από δύο κάθετες μπλε γραμμές στον κορμό, το κουστούμι του Batman με την κίτρινη ζώνη του θυμίζει μάλλον παλιότερες εποχές, ενώ ο πιστός του μπάτλερ Aλφρεντ είναι ακόμα στο πλευρό του, έστω και με τη μορφή ολογράμματος. Η Batgirl βέβαια, έπειτα από κάποιο ανεξήγητο «θαύμα», δεν χρησιμοποιεί το αναπηρικό καροτσάκι στο οποίο την καθήλωσε ο Τζόκερ με έναν πυροβολισμό που συνέλαβε το 1988 η φαντασία του Aλαν Μουρ. Και η Batwoman δείχνει μια ιδιαίτερη ερωτική προτίμηση στις γυναίκες. Αριστερά, το νέο εξώφυλλο της σειράς "Justice League", με τον Μπάτμαν να ξαναβρίσκει την κίτρινη ζώνη του και τον Σούπερμαν να χάνει το κόκκινο σορτσάκι του. Δεξιά, σχέδιο όπου σημειώνονται οι μετατροπές στη στολή του Flash, διά χειρός Jim Lee. Στο φανταστικό σύμπαν της DC, του δεύτερου μεγαλύτερου αμερικανικού εκδοτικού οίκου μετά τη Marvel στον χώρο των κόμικς, οι παραπάνω μετατροπές είναι αποτέλεσμα των επιτυχημένων προσπαθειών του Flash να αλλάξει την πορεία των γεγονότων, πριν αυτά φέρουν την ολοκληρωτική καταστροφή: στη μίνι σειρά «Flashpoint», που κυκλοφόρησε στις αρχές του καλοκαιριού (στην Ελλάδα τον Νοέμβριο από την Anubis), ο Superman έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα από την κυβέρνηση, η Wonder Woman και οι αμαζόνες της έχουν προκαλέσει εκτεταμένες καταστροφές στην Ευρώπη, ενώ ο Batman είναι νεκρός και τη θέση του έχει πάρει ο τελικά ολοζώντανος αλλά πολύ πιο βίαιος πατέρας του. Στην πραγματική ζωή, η αναδιοργάνωση των υπερηρώων και του σκηνικού στο οποίο αυτοί δρουν είναι η έσχατη ελπίδα της DC για ανάκαμψη, σε μια διαρκώς φθίνουσα πορεία των πωλήσεών της, ως συνέπεια της γενικότερης κρίσης στη βιομηχανία των κόμικς. Η εταιρεία φυσικά γνωρίζει, όπως δηλώνουν οι εκπρόσωποί της, ότι οι παλιοί φαν ενδεχομένως να νιώσουν αποξενωμένοι από το αντικείμενο του πόθου τους, για χάρη νεοφώτιστων αναγνωστών. Από την άλλη, ένα τόσο ισχυρό ανανεωτικό σοκ, μπορεί να γίνει προάγγελος μιας ακόμη πιο έντονης εξάντλησης του κόσμου των υπερηρώων, οι οποίοι εδώ και χρόνια βλέπουν τους εαυτούς τους να επιστρέφουν συνεχώς στη γραμμή εκκίνησης, για χάρη μιας ακόμα μεταφοράς στον κινηματογράφο, την τηλεόραση ή τα video games. Υπάρχουν όμως και ισχυρά επιχειρήματα για μια τέτοια επιλογή. «Σίγουρα δεν θα αγόραζα DVD μιας επιτυχημένης τηλεοπτικής σειράς αρχίζοντας από την έβδομη σεζόν. Θα ήθελα να πάω πίσω και να τα πιάσω όλα από την αρχή», δήλωνε πρόσφατα ο Jim Lee, συνεκδότης της DC. «Στόχος μας», συνέχιζε ο Lee, «ήταν να εκμοντερνίσουμε τη μυθολογία, να εκσυγχρονίσουμε την εμφάνιση των χαρακτήρων και την αίσθηση που δίνουν. Είναι κάτι που έχει ξαναγίνει από κάθε μεγάλο εκδότη κόμικς, ποτέ όμως σε τόσο μεγάλη κλίμακα». Τα πιο αντιπροσωπευτικά παραδείγματα που έχει ο κύριος Lee στο μυαλό του προέρχονται βέβαια από τον χώρο στον οποίο δραστηριοποιείται ο ίδιος. Στη δεκαετία του '80, έπειτα από μισό αιώνα ανεξέλεγκτων εκδόσεων, το σύμπαν της DC είχε γίνει τόσο ακατάστατο και αντιφατικό, που χρειάστηκε μια δωδεκάτευχη σειρά («Crisis on Infinite Earths») για να βάλει τάξη στη χαώδη αυτή κατάσταση. Η αντίπαλη Marvel από την άλλη, σε μια από τις μεταπολεμικές αναθεωρήσεις των ηρώων της, κυκλοφόρησε μια παράλληλη ιστορία, στην οποία ο Spider-Man έχει σκούρο δέρμα και ισπανική καταγωγή. Η επανεκκίνηση μιας μακροχρόνιας αφήγησης ωστόσο, δεν είναι καθόλου άγνωστη και σε άλλα χωράφια της ποπ κουλτούρας. Η τηλεοπτική σειρά «Dallas», υποστήριξε κάποτε ότι μια ολόκληρη σεζόν ήταν απλώς ένα όνειρο, ώστε να επιστρέψει ένας ήρωας που είχε πεθάνει. Ενώ το 2009, η ταινία «Star Trek» του J.J. Abrams, βασίστηκε σε ένα εναλλακτικό σύμπαν, που αγνοούσε ούτε λίγο ούτε πολύ, και τα 43 χρόνια ιστορίας του γνωστού μύθου. Το πρόβλημα πάντως των «κομικσόφιλων» που γκρινιάζουν ήδη σε forums και blogs, δεν είναι ένα έτσι κι αλλιώς απαραίτητο, ελαφρύ φρεσκάρισμα των αγαπημένων τους ηρώων. Λίγοι ενοχλούνται από το γεγονός ότι η πρωτοβουλία «The New 52» (αυτό είναι το όνομα της επανέναρξης και των 52 σειρών της DC που θα διαρκέσει όλο τον Σεπτέμβριο) θα περιλαμβάνει και ηλεκτρονικές εκδόσεις για τους νεαρούς λάτρεις των κόμικς που διαθέτουν ένα iPad. Αυτό που πικραίνει περισσότερο ένα μέρος του κοινού είναι η διατάραξη της ιστορικής συνέχειας («continuity» στη γλώσσα των κόμικς) του Superman, του Batman και των άλλων παιδιών. Μπορεί το πρώτο τεύχος της νέας εκδοχής της «Justice League of America» να ξεπούλησε πριν καν βγει στα stands, όμως το μητρώο των ηρώων της και των φίλων τους μοιάζει να έχει διαγραφεί οριστικά με μια κίνηση. Σύμφωνα με τη νέα μυθολογία, ο Μπάρι Αλεν δεν γνώρισε ποτέ τον προκάτοχό του, τον πρώτο Flash, με το όνομα Τζέι Γκάρικ, που του έδωσε την υπερηρωική σκυτάλη στη δεκαετία του '50. Ο Κλαρκ Κεντ όχι μόνο δεν παντρεύτηκε τη Λόις Λέιν όπως διάβασαν οι φίλοι του το 1996, αλλά δουλεύει σε διαφορετική εφημερίδα και οι θετοί γονείς του έχουν πεθάνει εδώ και καιρό. Και αυτό που τρομάζει τους φανς πιο πολύ, είναι ότι αντί ο ήρωας τους να φοβάται τον Λεξ Λούθορ όπως ο Batman φοβάται τον Joker, και οι δύο θα βρουν άδοξο τέλος επειδή δεν θα βγαίνουν τα νούμερα κάποιου λογιστή. Και το σχετικό link...
  28. ο μόνος λόγος είναι τα ελληνικά..
  29. "Οι Εκδόσεις Anubis παρουσιάζουν τον πιο εμβληματικό και αγαπημένο χαρακτήρα των τελευταίων δεκαετιών σε μια νέα, σύγχρονη εκδοχή της ιστορίας του μοναδικού επιζώντα του πλανήτη Κρύπτον και του απελπισμένου αγώνα του να σώσει τον πλανήτη Γη, όπως μόνο ο διάσημος δημιουργός J. Michael Straczynski ξέρει να αφηγείται: SUPERMAN EARTH ONE Τα πρώτα βήματα του Superman και η πορεία του στο παράλληλο σύμπαν της EARTH ONE αποδίδονται εξαιρετικά από το πενάκι του καταξιωμένου εικονογράφου Shane Davis." σύντομα φαντάζομαι...
  30. Captain America: The First Avenger Εκδότης: Anubis Επιμέλεια: Χρήστος Τσέλιος Σελίδες: 58 Ημ. Έκδοσης: 26/07/2011 Τιμή Εκδότη: 8,90€
  31. Berserk, Τόμος 4 Shonen Μετά την ήττα του σατανικού Κόμη και την εμφάνιση της Χείρας του Θεού, ο Γκατς θυμάται τα παιδικά του χρόνια και τον ανελέητο «κηδεμόνα» που τον μεγάλωσε, τον μισθοφόρο Γκαμπίνο. Ο Γκατς μεγάλωσε μέσα σε πεδία μαχών και οι ικανότητές του, οι οποίες σφυρηλατήθηκαν μέσα από την αδιάκοπη μάχη για επιβίωση, τράβηξαν την προσοχή πολλών... ένας από αυτούς είναι κι ο θρυλικός Γκρίφιθ, αρχηγός του μισθοφορικού στρατεύματος που ακούει στο όνομα «Συντροφιά του Γερακιού», ο οποίος θέλει να διαπιστώσει με κάθε μέσο την έκταση των δυνάμεων του νεαρού Γκατς... Το σκοτεινό και βίαιο έπος του Κεντάρο Μιούρα αφηγείται τις τρομερές περιπέτειες του μισθοφόρου Γκατς, σε έναν φανταστικό Ευρωπαϊκό Μεσαίωνα που βρίθει μαγείας και σκοτεινών πλασμάτων. Η σκοτεινή πορεία του Γκατς συνεχίζει στον τέταρτο αυτό τόμο, από την Anubis Manga. http://www.anubis.gr/books.asp?BID=1318#
  32. Βασικά, πρέπει να χρειάζονται περισσότερους μεταφραστές. Love Hina & Death Note είναι αυτά που φέτος (ή του χρόνου) θα έπρεπε να τελειώσουν ώστε να ανασάνουν λιγάκι. Έχουν ανοίξει πολύ την ψαλίδα στα manga άμα το καλοσκεφτεί κανείς: Βασιλιάς Σαμάνος (32 τομάκια, έχει ολοκληρωθεί, λογικά θα το βγάλουν όλο) Berserk (35 τομάκια, συνεχίζεται, λογικά το συνεχίζουν και έχει καλύτερη τιμή σε σχέση με τα ξένα) Blade of the Immortal (27 τομάκια, συνεχίζεται) Bleach (49 τομάκια, συνεχίζεται, πολύ χλωμό να ολοκληρωθεί) Death Note (12 τομάκια, έχει ολοκληρωθεί, πρέπει να το βάλουν πρώτη γραμμή γιατί είναι Must Read) Fruits Basket (23 τομάκια, έχει ολοκληρωθεί) Love Hina (14 τομάκια, έχει ολοκληρωθεί) Naruto (56 τομάκια, συνεχίζεται, δεν παίζει να ολοκληρωθεί και ούτε το αξίζει) Rurouni Kenshin (28 τομάκια, έχει ολοκληρωθεί) Πολεμιστές & CSI έχουν ολοκληρωθεί. Μου φαίνεται δεν ξέχασα κάποιο από τα AnuManga. Αν και έχουμε και τα Starcraft & WoW αλλά είναι mini series.
  33. Αυτά κυκλοφόρησαν; Στο site τους δεν έχουν αναρτήσει τίποτα ακόμα.
  34. 12.90 για 60 σελιδούλες; Sigh... παν (ήχος πυροβολισμού) και τα bd...
  35. Τις προηγούμενες χρονιές όχι μόνο είχαν, καταλάμβαναν και τον μεγαλύτερο χώρο. Φαντάζομαι πως θα είναι το ίδιο και φέτος.
  36. Το αντίστοιχο αμερικάνικο τομάκι περιλαμβάνει την ιστορία που αναπτύχθηκε σε τρία one-shots τεύχη (Ages of Thunder, Reign of Blood και Man of war) καθώς και το Thor: God-Size. Αξιόλογη κυκλοφορία, αρκετά καλή επιλογή!
  37. Επιτέλους με αυτό το Death Note!Αν συνεχίσει με τέτοιους ρυθμούς δε θα ολοκληρωθεί ποτέ! (Ωραίο εξώφυλλο όμως)
  38. Εντός των προσεχών ημερών κυκλοφορούν (αν δεν είναι ήδη στα βιβλιοπωλεία) ο 6ος τόμος του Death Note και ο 14ος τόμος του Naruto.
  39. Kυκλοφόρησε και η ανανεωμένη κι επαυξημένη εγκυκλοπαίδεια της DC με αρχική τιμή 38,90€ (-10% -> 35,01€) και 400 σελίδες, που βγηκε το 2008 στην Αμερική. Από τον Εκδότη Ένας μοναδικός εγκυκλοπαιδικός οδηγός που περιλαμβάνει λήμματα για περισσότερους από 1.000 χαρακτήρες της DC Comics, καθώς και εκτεταμένες παρουσιάσεις των κορυφαίων ηρώων, όπως ο Superman, ο Batman, η Wonder Woman, ο Joker και η Catwoman. Όλοι οι διάσημοι υπέρμαχοι των απλών ανθρώπων και οι μοχθηροί αντίπαλοί τους παρουσιάζονται αναλυτικά, μαζί με μια πληθώρα λιγότερο γνωστών αλλά εξίσου εντυπωσιακών χαρακτήρων. * Ένα έργο αναφοράς που εκδόθηκε με την πλήρη συνεργασία της DC Comics * Εικονογράφηση από τα αυθεντικά κόμιξ * Αλφαβητική ταξινόμηση χαρακτήρων και αναλυτικό ευρετήριο Η εκπληκτική εικονογράφηση φέρει την υπογραφή διάσημων σχεδιαστών της DC Comics, ενώ τα κείμενα έχουν επιμεληθεί οι κορυφαίοι "ιστορικοί" του φανταστικού σύμπαντος της εταιρείας. Επιπλέον, εκτεταμένα αφιερώματα καλύπτουν τον οπλισμό, τις βάσεις και τα οχήματα που χρησιμοποιούν οι ήρωες και οι εγκληματίες, ενώ παρουσιάζονται επίσης αναλυτικά οι σημαντικότερες συγκρούσεις και οι σχέσεις των χαρακτήρων. Μια έκδοση αναφοράς που καταγράφει με θαυμαστή λεπτομέρεια και εντυπωσιακές εικόνες τα έργα και τις ημέρες μια πληθώρας ηρώων που έγραψαν ιστορία στο χώρο της ένατης τέχνης. http://www.anubis.gr/books.asp?BID=1285#
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.