Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/30/2019 in all areas

  1. Ο «Μίστερ Μπλουφ» (στην Ελληνική έκδοση και «Μπλόφας») είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς χαρακτήρες κόμικς στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως, ιδιαίτερα στους λάτρεις της εποποιίας της Αμερικανικής Επανάστασης (1776 – 1783) την οποία φρόντισαν -πρώτοι από όλους- να μεταφέρουν στο χαρτί οι τρεις αείμνηστοι συνεργάτες του καλλιτεχνικού στούντιο του Τορίνο «eSseGeSse» (Giovanni Sinchetto, Dario Guzzon, Pietro Sartoris). Αδιάσπαστο μέλος της πρωταγωνιστικής τριπλέτας του Ιταλικής προέλευσης κόμικ «Il Commandante Mark» (1965), ο Bluff είναι αδελφικός φίλος του βασικού ήρωα, Λοχαγού Μαρκ και επικεφαλής εκπαίδευσης του στρατιωτικού σώματος των Αμερικανών εθελοντών οι οποίοι εδρεύουν στην οχυρωμένη θέση της λίμνης Οντάριο (κοντά στα σημερινά σύνορα των ΗΠΑ με τον Καναδά), πάνω σε ένα νησάκι το οποίο αποτελεί την ασφαλή και απόλυτα απρόσβλητη από τους Άγγλους αποικιοκράτες, κατοικία τους. Το τρίτο μέλος της παρέας είναι ο δεισιδαίμων ερυθρόδερμος «Θλιμμένος Μπούφος» («Gufo Triste») απόγονος μεγάλου μάγου των φυλών της ευρύτερης περιοχής, αλλά και ορκισμένος εχθρός του λιπόσαρκου σκυλιού «Φλοκ» που ανήκει στον Μπλουφ. Όσον αφορά στο παρελθόν του «Μίστερ Μπλόφα» κατά το χρονικό διάστημα που ο μεσήλικας, απόλυτα φαλακρός κύριος με το πλατύγυρο καπέλο, την κοιλίτσα, το πάντα προσεγμένο μούσι και την αναμφισβήτητη γοητεία στις κινήσεις και στα λόγια δεν είχε ακόμη ενταχθεί στον Αγώνα της Ανεξαρτησίας, το σενάριο είναι αλήθεια ότι δεν μας παρέχει ακριβείς πληροφορίες. Κάποιες υπόνοιες (κυρίως μέσω μισόλογων του ιδίου) υπάρχουν για τα πριν την έναρξη του πολέμου χρόνια, σύμφωνα με τις οποίες ο Μίστερ Μπλουφ υπήρξε ημί-παράνομος (πιθανόν χαρτοκλέφτης), τυχοδιώκτης ή κυνηγός χρυσού, ακόμη και... πειρατής, αλλά και ... μέγας καρδιοκατακτητής, με ιδιαίτερη αδυναμία στις... χήρες και στις πλούσιες κυρίες του καιρού. Με λίγα λόγια έχουμε να κάνουμε με ένα... κελεπούρι, έναν «ζιγκολό» του 18ου αιώνα, δυο αιώνες πριν τον αντίστοιχο ρόλο στην ομώνυμη κινηματογραφική ταινία ερμηνεύσει ο διάσημος ηθοποιός Ρίτσαρντ Γκιρ. Εκτός όμως από όλα αυτά τα... ολίγον τι νεφελώδη σχετικά με το προγενέστερο «ποιόν» του, ο Μπλουφ διακρίνεται (παρά τα κιλά του) για την ευλυγισία του, την άριστη χρήση των όπλων (ιδίως του πιστολιού) ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που διακινδυνεύει την ίδια του τη ζωή προκειμένου να σώσει τους δυο φίλους του ή τον πιστό τετράποδο σύντροφό του, από τις εχθρικές σφαίρες και λόγχες. Πιστός πατριώτης, ακατάβλητος μαχητής παρά την ηλικία του (που την περίοδο δράσης του υπολογίζεται γύρω στα 50-55 έτη) ο Μπλουφ επιτυγχάνει να διακρίνεται από τους αναγνώστες ως μια φιγούρα κωμική (συχνά και τραγική) αλλά και δυναμική, που υποστηρίζει με απόλυτα επιτυχή τρόπο το βασικό στόχο των υπόλοιπων ηρώων και παράλληλα προσδίδει τη δική του, ξεχωριστή και ιδιαίτερη νότα στο όλο σενάριο. Η ιστορία του «Λοχαγού Μαρκ» εμφανίσθηκε στην Ελλάδα για πρώτη φορά από τις εκδόσεις Φλεβοτόμου με τον αυτόνομο, βραχύβιο τίτλο «Κάπταιν Σουΐγκ», συνεχίσθηκε από τον Όμιλο της οικογένειας του Στέλιου Ανεμοδουρά μέσω των περιοδικών «Όμπραξ», «Περιπέτεια», «Μπλεκ» αλλά και από το «Αγόρι» του Νικόλαου Δεληγιώργη και επανήλθε στο προσκήνιο πρόσφατα από το έντυπο «Νέος Μπλεκ» -των εκδόσεων «Μικρός Ήρως» του Λεωκράτη Ανεμοδουρά- σε επιμέλεια του Χρήστου Ικιούζη.
    9 points
  2. Dave Gibbons the Legendary artist/writer and co-creator the Watchmen is coming to AthensCon 2019. #athenscon #athenscon2019 #DaveGibbons #watchmen #warnerbros #dcvertigo #alanmoore
    7 points
  3. Από το Joe Colquhoun στη Lisa Henke Κοντεύουν να συμπληρωθούν 65 ολόκληρα χρόνια από την «παρθενική» εμφάνιση του θρύλου Roy Race, ο οποίος παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο αναγνωστικό κοινό της Μεγάλης Βρετανίας στις 11 Σεπτεμβρίου του 1954, στο εξώφυλλο του νέου αθλητικού περιοδικού «Tiger», που εξέδωσε ο Derek Birnage. Το σενάριο του Frank S. Pepper και τα σχέδια του Joe Colquhoun, μας εντάσσουν στο «σύμπαν» της σειράς, όπου ένας 14χρονος νεαρός με πολύ ταλέντο στο ποδόσφαιρο αγωνίζεται με ιδιαίτερη επιτυχία σε παιχνίδι σχολικού πρωταθλήματος, εντυπωσιάζοντας τον κυνηγό ταλέντων του τοπικού συλλόγου, Alf Leeds. Ο μικρός δέχεται άμεσα την πρόσκληση του παράγοντα της διάσημης Melchester Rovers να προπονηθεί στις εγκαταστάσεις του συλλόγου και έτσι αρχίζει να ξετυλίγεται το κουβάρι της μακροχρόνιας σταδιοδρομίας του πιο εμβληματικού ποδοσφαιριστή όλων των εποχών, που κανείς δεν είδε ποτέ σε αληθινό γήπεδο αλλά εκατομμύρια θαύμασαν τα κατορθώματά του στο χαρτί! Η καριέρα του Ρόυ διήρκεσε επί σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, μέχρι το Μάρτιο του 1993, όταν ο χαρισματικός παίκτης που, σύμφωνα με το σενάριο ήταν τότε 53 ετών αλλά έπαιζε ακόμη ποδόσφαιρο υψηλού επιπέδου, έπεσε θύμα ατυχήματος με το ελικόπτερό του με αποτέλεσμα το αριστερό του πόδι να ακρωτηριασθεί. Το γεγονός αυτό συνδυάσθηκε με την αναστολή της εβδομαδιαίας έκδοσης του περιοδικού «Roy of the Rovers», ύστερα από 17 έτη ζωής. Η ιστορία του Ρόυ και των Ρόβερς, ωστόσο, συνεχίσθηκε σε μηνιαία βάση, καθώς ο ίδιος ανέλαβε την προεδρία του κλαμπ, η μεγάλη του κόρη Melinda κρατούσε το πόστο της γραμματέως του συλλόγου και ο διάδοχός του Roy Race Jr. (ή «Rocky») ήταν ο νέος «σταρ» μέσα στους αγωνιστικούς χώρους. Την άνοιξη του 2001 όμως, η έκδοση τερματίσθηκε άδοξα με το κλείσιμο του μηνιαίου περιοδικού «Match of the Day». Χρειάστηκε να κυλήσουν ακόμη 17 χρόνια, μέχρις ότου η εκδοτική εταιρεία «Rebellion» υλοποιήσει ένα εντυπωσιακό «come-back» για τον ξανθομάλλη κυνηγό. Στις 5 Ιουνίου του 2018, ένας... 16χρονος Roy Race επανέρχεται στη «ζωή» χάρις στο ανανεωμένο και πολύ προσιτό στο νεανικό κοινό, σχέδιο της εικονογράφου Lisa Henke. Η ιστορία του μεγάλου ηγέτη των Rovers δείχνει να ξεκινά και πάλι από την αρχή, προσφέροντας νέες συγκινήσεις στη νεολαία και κάνοντας τους μεγαλύτερους αναγνώστες της σειράς να νοιώθουν περήφανοι για τη διαχρονικότητά της.
    7 points
  4. Γνωρίστε τον Αρίσταρχο Παπαδανιήλ, τον κομίστα πίσω από τον «κομίστα» που υποδυόταν ο Γιάννης Τσιμιτσέλης Ο Αρίσταρχος Παπαδανιήλ είναι ο βραβευμένος σχεδιαστής και σκηνοθέτης που σχεδίαζε όλα τα κόμικς της δημοφιλούς σειράς «Πολυκατοικία» Στην «Πολυκατοικία» του Mega, ο Γιάννης Τσιμιτσέλης υποδυόταν τον Τάκη Περιστέρη, σχεδιαστή κόμικς ο οποίος αποφασίζει να σχεδιάσει σε κόμικς όλους τους ενοίκους της πολυκατοικίας. Τα σχέδια που υποτίθεται ότι σχεδίαζε ο Τσιμιτσέλης, δημιουργήθηκαν από το χέρι ενός βραβευμένου σχεδιαστή και σκηνοθέτη, του Αρίσταρχου Παπαδανιήλ. Ήταν ίσως η πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση που ένας ήρωας τηλεοπτικής σειράς είναι κομίστας. Ο Αρίσταρχος έχει πλούσια δραστηριότητα που αρχίζει από την πολιτική γελοιογραφία, τα φυλλοσκόπια (βιβλιαράκια-ταινίες) Σινεμά Τσέπης, εκπαιδευτικά animation, εικονογραφήσεις και φτάνει μέχρι τα βιογραφικά ντοκιμαντέρ και τα βίντεο-ταινίες μικρού μήκους. Τώρα, μας εξηγεί για αυτή την ασυνήθιστη θέση, να είναι ο κομίστας πίσω από τον κομίστα.: Πόσο ογκώδης δουλειά ήταν ο σχεδιασμός του υλικού για τη σειρά; Σχεδίαζες για κάθε επεισόδιο; Κατά τη διάρκεια των τριών ετών προβολής της σειράς «Η Πολυκατοικία», ανάγκες δημιουργίας πρωτότυπων σχεδίων για το χαρακτήρα του κομίστα Τάκη Περιστέρηπου που υποδυόταν ο Γιάννης Τσιμιτσέλης, είχαν -σύμφωνα με το σενάριο- συγκεκριμένα επεισόδια, που εστίαζαν στις περιπέτειες της επαγγελματικής πορείας του. Είχα δημιουργήσει ωστόσο και κάποιες αφίσες με κόμικς του, που κοσμούσαν ως φόντο το χώρο του, δίνοντας διαρκώς την πληροφορία της επαγγελματικής ιδιότητας και καλλιτεχνικής ταυτότητάς του ως κομίστα. Όλα αυτά τα σχέδια, καθώς και κάποια λίγα που δεν προβλήθηκαν, περιλαμβάνονται στο επετειακό posterbook «Ήταν μια φορά ένας κομίστας στην TV» που κυκλοφορεί τώρα από τις εκδόσεις Syllipsis στα βιβλιοπωλεία. Έχεις μία «ειδίκευση» θα έλεγα να σχεδιάζεις καρικατούρες και φυσιογνωμίες ηθοποιών (όπως έκανες και για το GameofThrones). Ποια είναι η τεχνική σου; Από μικρός είχα την έφεση να σχεδιάζω πρόσωπα ως φυσιογνωμίες και μάλιστα με τη μορφή καρικατούρας. Έχω αναπτύξει ένα προσωπικό στιλ πάνω στη δημιουργία καρικατούρας, εστιάζοντας ιδιαιτέρως στα μάτια, το βλέμμα, που είναι άλλωστε ο καθρέφτης της ψυχής. Μέσα από την υπερβολή, ο καθρέφτης γίνεται μεγεθυντικός φακός της αλήθειας που θέλω να περιγράψω στο πρόσωπο που αποδίδω. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό στις καρικατούρες σου είναι τα μεγάλα, εντυπωσιακά μάτια που τους δίνεις. Αυτό γίνεται σαν στιλ; Σου βγήκε τυχαία; Έχεις επηρεαστεί από κάτι – ας πούμε τα manga; Στην ηλικία που μαγευόμουν ως παιδί από τα κόμικς και τα κινούμενα σχέδια, η μόνη αναφορά ως προς τα manga-για να είμαι πιο συγκεκριμένος, τα anime-ήταν η σειρά κινουμένων σχεδίων «ΚάντυΚάντυ». Από αυτή την ομολογουμένως ξεχωριστή σειρά, πέραν των υπέροχων σχεδίων με τα μεγάλα μάτια, έχω να θυμάμαι την εμπειρία ότι τα κινούμενα σχέδια προκαλούν το χαμόγελο, αλλά εξίσου και το δάκρυ. Ποια άλλα πρόσωπα έχεις σχεδιάσει; Έχεις κάνει πολιτικούς, για παράδειγμα; Θα μου δείξεις κάποια από αυτά τα σχέδια; Την πολιτική γελοιογραφία, παρ’ ό,τι θα μπορούσα να την εξασκήσω επαγγελματικά ως δημιουργός, την έχω έως τώρα προσεγγίσει περισσότερο ως ερευνητής-δημιουργός, στο βιβλίο μου «Ελληνική Πολιτική Γελοιογραφία. Η Σοβαρή Πλευρά Μιας “Αστείας” Τέχνης», στο τραγούδι «Με την Καμπύλη της Γραμμής και την Αιχμή του Λόγου»(εκδόσεις Syllipsis) και πρόσφατα στη σειρά βιογραφικών ντοκιμαντέρ «Από το Μικρό στο Μεγάλο» της Ένωσης Σεναριογράφων Ελλάδος που προβλήθηκε από το Κανάλι της Βουλής. Μιας και το ζητάς, ορίστε ενδεικτικά τέσσερα σχέδια πολιτικοκοινωνικού σχολιασμού με πρωταγωνιστές τον Μπιλ Κλίντον (1999), την Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη (2004) και την Άννα Βίσση (2006). Χαριτολογώντας πάντως, και τοposterbook «Ήταν μια φορά ένας κομίστας στην TV» έχει πλέον καρικατούρες πολιτικών προσώπων, δεδομένου ότι στο μεταξύ ο Παύλος Χαϊκάλης εξελέγη βουλευτής και υπηρέτησε ως υφυπουργός, ενώ πρόσφατα ο Γιάννης Βούρος εξελέγη Δήμαρχος Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας. Στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές υποψήφιοι ήταν και οι ηθοποιοί Νικολέττα Βλαβιανού και Παύλος Ορκόπουλος. Ποια πρόσωπα ηθοποιών σε δυσκόλεψαν περισσότερο; Σε μιαν άλλη συνεργασία, ένα πρόσωπο που με είχε ιντριγκάρει -ώστε να διατηρήσω την ισορροπία ομορφιάς και αυστηρότητας- ήταν αυτό της Κατερίνας Γκαγκάκη, όταν η ίδια ήταν μέλος της κριτικής επιτροπής στο X-Factor του ANT1. Χάρηκα για το τελικό αποτέλεσμα και, όπως καταγράφηκε στην εκπομπή, φάνηκε και η ίδια να απολαμβάνει το δώρο-έκπληξη που της είχε κάνει η παραγωγή. Ανάμεσα στα πόστερ του βιβλίου υπάρχει και ένα με τον ήρωα-Γιάννη Τσιμιτσέλη και τη φίλη του σε διάφορες ερωτικές στάσεις. Μου έκανε εντύπωση πόσο έντεχνα το έκανες να είναι «safe» στα επίμαχα σημεία. Έχεις σχεδιάσει eroticart καθόλου; Θα το έκανες; Σου αρέσει; Οι σεναριακές οδηγίες ήταν σαφείς· ο Τάκης έπρεπε να προτείνει στην Λουκία διάφορες ερωτικές στάσεις Κάμα Σούτρα, τις οποίες είχε σχεδιάσει με τους ίδιους ως πρωταγωνιστές. Kλήθηκα να αποδώσω με ευφάνταστο τρόπο τις στάσεις αυτές, και λαμβάνοντας υπ’όψιν ότι προβάλλονται στην τηλεόραση, φρόντισα να αποδίδονται οι… περίτεχνοι εναγκαλισμοί όσο πιο «safe»γινόταν. Σαφές αλλά και safe… sex. Ναι, έχω σχεδιάσει eroticart, αλλά όχι σε επαγγελματικό πλαίσιο. Είναι μια -κυριολεκτικά και μεταφορικά- πρόκληση. Διαπιστώνω ότι σου αρέσει το «παιχνίδι» ανάμεσα στον αναγνώστη και το έντυπο (θυμάμαι το Σινεμά Τσέπης), όπως και τώρα με αυτό το posterbook. Είσαι ένας γκατζετάκιας, κατά κάποιο τρόπο; Το «παιχνίδι» είναι η λέξη-κλειδί. Μου αρέσει το στοιχείο της συμμετοχής, της ψυχαγωγίας και κυρίως, της έκπληξης που περιέχει. Στα flipbooks, τα φυλλοσκόπια με πρωταγωνιστή τον Τέλη, ο αναγνώστης καλείται ξεφυλλίζοντας το έντυπο να δει την ιστορία στη (φυλλο)ροή των εικόνων. Στο posterbook της «Πολυκατοικίας», ο αναγνώστης έχει τη δυνατότητα να κόψει τις σελίδες (με περφορέ στα πλάγια) και με τον τρόπο αυτό να επιλέξει σελίδες-αφίσες που καταγράφουν στιγμιότυπα από τη δημιουργική ιστορία του Τάκη Περιστέρη. Εκτός από την ευχάριστη, καρτουνίστικη πλευρά, έχεις και μία άλλη, πιο σκοτεινή όπως το βίντεο με τον μελοποιημένο Καβάφη, αφιερωμένο στην τραγωδία στο Μάτι. Ποια είναι η απόσταση ανάμεσα σε αυτές τις δύο καλλιτεχνικές σου πλευρές; Τι την γεφυρώνει; Για το «Ήταν μια φορά ένας κομίστας στην TV», γίνομαι δημιουργικά η οπτική επικοινωνία του κομίστα. Για το «Κ. Π. ΚΑΒΑΦΗΣ | H ΠΟΛΙΣ (Όπου Το Μάτι Μου Γυρίσω)» γίνομαι η φωνή, η μουσική και η εικόνα του ποιητή. Ένα διαμεσικής αφήγησης posterbook και ένα οπτικοακουστικό επίγραμμα, όπου κατά την νιτσεϊκή προτροπή, γίνομαι αυτό που είμαι. Πάνω σε τι δουλεύεις αυτό τον καιρό; Αυτή την περίοδο μαζί με τη συγγραφέα-εκπαιδευτικό τεχνολόγο Σοφία Μαντουβάλου εξελίσσουμε τα βραβευμένα διαδραστικά παιχνίδια που βασίζονται στην εκπαιδευτική σειρά κινουμένων σχεδίων «Ένα Γράμμα Μια Ιστορία», που δημιουργήσαμε για την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας. Επίσης, δημιουργώ κινούμενα σχέδια για ένα εξαιρετικά εμπνευστικό τραγούδι, που υπογράφουν δύο σπουδαίοι άνθρωποι της Τέχνης και ερμηνεύει μια φωνή που ήρθε για να μείνει. Τέλος, το προσωπικό «project Καβάφης» -όπως άτυπα το ορίζω- από το οποίο προέκυψε το οπτικοακουστικό επίγραμμα, που συνυπογράψαμε με τον σκηνοθέτη Παναγιώτη Κουντουρά, αποτελεί δημιουργικά έργο σε εξέλιξη. === Πηγή Τέλης @ GC
    6 points
  5. Ο εικονιζόμενος ποδοσφαιρικός άσσος ακούει στο όνομα Roy Race και είναι χαρακτήρας κόμικς, ταυτισμένος με την παγκόσμια αθλητική κουλτούρα και την ανά τον κόσμο μαγεία που σκορπάει στους φίλους της «στρογγυλής Θεάς» ένα άθλημα που έχει κατακτήσει την κορυφαία θέση στις προτιμήσεις του κοινού, εδώ και δεκαετίες. Ο Ρόυ πέρασε το μεγαλύτερο διάστημα της ενεργής σταδιοδρομίας του (1954 – 1993) αγωνιζόμενος για λογαριασμό των «Ρόβερς» του Μέλτσεστερ, μιας (υποτιθέμενης) πόλης της Αγγλίας χτισμένης πλάι στον -επίσης βγαλμένο από τη φαντασία των δημιουργών της σειράς- ποταμό Μελ και που σαν έδρα τους είχαν το ομώνυμο γήπεδο («Μελ Παρκ»). Τις περιπέτειες του Ρόυ Ρέης και του πιστού φίλου του από τα σχολικά χρόνια Ουίλιαμ («Μπλάκι») Γκρέι ξεκίνησε να δημοσιεύει, απ’ το πρώτο του μάλιστα τεύχος, το βρετανικό περιοδικό «Tiger» το έτος 1954. Η έκδοση της ιστορίας (υπό τον τίτλο «Roy of the Rovers» και σε διάφορες μορφές, εβδομαδιαία ή μηνιαία) συνεχίσθηκε μέχρι και το 2001, δηλαδή για σχεδόν μισό αιώνα! Θεωρείται δικαίως ότι η Μέλτσεστερ είναι εμπνευσμένη από την (υπαρκτή) Άρσεναλ της δεκαετίας του ’50, ενώ πρότυπο για τον χαρακτήρα του Ρόυ αποτέλεσε ο παλαιός Άγγλος διεθνής άσσος Billy Wright. Ο κυριότερος σεναριογράφος της σειράς ήταν ο Tom Tully και γνωστότερος εκδότης της ο Barrie Tomlinson. Κορυφαίοι σχεδιαστές της αναδείχθηκαν, μεταξύ άλλων πολλών, οι Paul Trevillion, Joe Colquhoun, Yvonne Hutton, David Sque, Mike White και Barrie Mitchell. Στην Ελλάδα έκανε τα πρώτα του βήματα στο περιοδικό «Zαγκόρ» του Στέλιου Ανεμοδουρά (σαν «Ρόυ Ρέις») την περίοδο 1971-72 και συνέχισε στο «Αγόρι» του Νικόλαου Δεληγιώργη με τον τίτλο «O Ρόυ ξαναγυρίζει» το χρονικό διάστημα από το 1976 έως το 1983, αλλά και αργότερα (1985 – 1992) σαν ο «O Ρόυ της Μέλτσεστερ» ή ο «Ρόυ της Ρόβερς». Σαν αυτόνομος τίτλος στη χώρα μας κυκλοφόρησε πρόσφατα, από τις εκδόσεις «Μικρός Ήρως» του Λεωκράτη Ανεμοδουρά.
    5 points
  6. Πάντως μέσα στη καλοκαιρινή ραστωνη να διαβάζεις ένα τοπικ που ξεκινάει από ένα σαγκουινι με ένα δάχτυλο εφαπτόμενο και καταλήγει στο Θιβέτ και στον Παϊσιο είναι βγαλμένο από τα καλύτερα υγρά όνειρα του Τομ Ρόμπινς.Οποτε με την ευκαιρία προτείνω για ανάγνωση το "Αγριεμενοι ανάπηροι επιστρέφουν από καυτά κλίματα".
    4 points
  7. Δεν το γνώριζα και ειλικρινά απολογούμαι. Διορθώθηκε ήδη, ελπίζω να είναι ο.κ. τώρα. Σε ευχαριστώ πολύ για την επισήμανση
    4 points
  8. Σε κάποιες ενότητες ο τρόπος που γράφεται ο τίτλος του τόπικ είναι τυποποιημένος Ο λόγος που συμβαίνει αυτό, πέρα από θέμα αισθητικής, είναι διότι υπάρχουν κάποια αυτοματοποιημένα σκριπτάκια, τα οποία δημιουργούν τις διάφορες λίστες Στην ενότητα των χαρακτήρων λχ, γράφουμε τα ονόματα με κεφαλαία, (για αισθητική/ομοιομορφία είναι η αλήθεια ), χωρίζουμε με ένα / τις διαφορετικές μεταφράσεις/αποδόσεις και βάζουμε σε [ ] την πρωτότυπη ξένη ονομασία Καθ'αυτό τον τρόπο, τα τσιμπάει το σκριπτάκι και τα στέλνει στο index εδώθε Παλιάααα τηρούσαμε αυτά τα indexes χειροκίνητα. Όπως φαντάζεσαι υπήρχαν άπειρες ελλείψεις/θέματα/προβλήματα Μουτς μπέττερ να τα κάνει αυτόματα το σύστημα και ας είναι καλά ο ngramm που μας τα έχει φτιάξει για την παρουσίαση του χαρακτήρα
    4 points
  9. Το 1978 κυκλοφορεί το πρώτο βιβλίο του Γιώργου Μαρμαρίδη, "Τα Κορόιδα οι Αρχαίοι". Με την επίδραση της διαφήμησής του, στον "Μικρό Αρχηγό", με τον οποίο συνεργαζόταν ο Μαρμαρίδης και τον οποίο διάβαζα τότε, μαθητής Γυμνασίου (τριτάξιου), βρέθηκα να αγοράζω τα "Κορόιδα" στην πρώτη τους έκδοση. Δεν θα μείνω στο κείμενο του Μαρμαρίδη (είναι θέμα άλλης ενότητος). Από τότε μαγεύτηκα από την εικονογράφηση του βιβλίου: Μου θύμιζε κάτι Ευρωπαϊκό, για να είμαι ακριβής κάτι "Αστεριξικό" (κρατήστε το αυτό), όπως είπα και στον Germ, σε νεκρό χρόνο... Εικονογράφος ο Δημήτρης Αντωνόπουλος. Τα αρχικά στοιχεία γι' αυτόν τα δίνει ο ίδιος ο Μαρμαρίδης, στον πρόλογο του βιβλίου. Είχαν ξανασυνεργαστεί σε κάποιο περιοδικό (δεν αναφέρει ποιό), για την εικονογράφηση του ίδιου πονήματος, το οποίο παρουσιαζόταν σε συνέχειες. Διαφαίνεται, ότι η συνεργασία του Μαρμαρίδη με το περιοδικό πρέπει να έληξε άδοξα και το δίδυμο Αντωνόπουλου-Μαρμαρίδη σκόρπισε. Στο ίδιο κείμενο ο Μαρμαρίδης μας πληροφορεί, οτι όταν αποφάσισε να εκδόσει σε βιβλίο τα "Κορόιδα", τύχη αγαθή, παρουσιάστηκε ο παλιός του συνεργάτης Αντωνόπουλος, ως από μηχανής θεός, για να του ζητήσει δουλειά και το δίδυμο ξαναέσμιξε για την ΝΕΑ εικονογράφηση των "Κορόιδων". Η εξαφάνιση του Αντωνόπουλου οφειλόταν, κατά τον Μαρμαρίδη, σε προσωρινή μετοίκηση του Αντωνόπουλου στο εξωτερικό. Άρχισα να θέλω να πιστεύω τον Αντωνόπουλο, να φοιτά σε ξένους εκδοτικούς οίκους, ιδανικά παρά τω Gossiny. Με την εμπλοκή μου στον παρόντα ιστότοπο αποφάσισα να παρουσιάσω τον δημιουργό. Η αρχική διαδικτυακή έρευνα, δεν απέφερε καρπούς. Κατά κανόνα διασταυρωνόταν με τον αγιογράφο Δημήτρη Αντωνόπουλο, τον εκλιπόντα πατέρα του σκιτσογράφου Γιάννη Αντωνόπουλου. Σε σύντομη, δια του προσωποπαπύρου, αλληλογραφία με τον Γιάννη Αντωνόπουλο, ο τελευταίος με διαβεβαίωσε οτι ο εικονογράφος των "Κορόιδων" ΔΕΝ ήταν ο πατέρας του, ο οποίος ήταν αποκλειστικά αγιογράφος και μόνο περιστασιακά είχε σκιτσάρει για τον τοπικό τύπο, της ιδιαίτερης πατρίδας του. Εξεπλάγη δε, με τη συνωνυμία. Χωρίς στοιχεία, παρατηρώντας ξανά και ξανά τις εικόνες των "Κορόιδων", ξαφνικά αναγνώρισα αυτήν που δεν είναι άλλη από αυτήν Το κουβάρι άρχισε να ξετυλίγεται: Ο Ηρακλής δεν είναι άλλος από τον Λεγεωνάριο Μποντυλάινους ενώ φαντάζεστε ποιός είναι ο Όμηρος "Έλληνες εισί, οι της ημετέρας παιδείας μετέχοντες" και έτσι οι Γαλάτες, αφού αγωνίστηκαν και στους Ολυμπιακούς, φόρεσαν χλαμύδα και σανδάλια και πήραν την Ελληνική υπηκοότητα (ή να πω ιθαγένεια). Ομολογώ οτι απογοητεύτηκα με τη διαπίστωσή μου. Ο Valt με καθησύχασε: "Αυτά γινόταν κατά κόρον αυτή την εποχή. Ο όγκος δουλειάς ήταν τόσο μεγάλος, που δεν υπήρχε χρόνος για εικονογράφηση εκ του μηδενός". Αναθαρρήσας, συνέχισα το διαδικτυακό ψάξιμο και μετά από λίγο καιρό, ω του θαύματος, ένα νέο στοιχείο προέκυψε: Δημήτρης Αντωνόπουλος: Αρχιτέκτων και Ζωγράφος (1932-2004). Σπούδασε Αρχιτεκτονική στην Αυστρία και επιστρέφοντας στην Ελλάδα, στα μέσα του '60 διορίστηκε σε Νομαρχία της Πελοποννήσου. Στο λήμμα φαίνεται να "ξεκινά τη σχεδιαστική του σταδιοδρομία στο περιοδικό Φαντασία". Μάλλον πρόκειται για το "Φαντασία και Αίσθημα" (1959-1964) του Νίκου Μόσχου. Είναι άραγε το 'περιοδικό', το οποίο αναφέρει ο Μαρμαρίδης στον πρόλογό του? Μιάς και έχει παρουσιαστει στο GC, θα ήταν ενδιαφέρον να βρίσκαμε αυτά τα πρώτα σχέδιά του για τα "Κορόιδα", τα οποία φαίνεται να έκαναν 74 συνέχειες και να οριοθετήσουμε καλύτερα την πορεία του καλλιτέχνη. Επίσης σημειώνεται η συνεργασία του με την εφημερίδα "ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ", άλλοένα σημείο συνάντησης με τον Μαρμαρίδη. Σημαντικές πληροφορίες, διασταυρώνονται και με το άρθρο του Απόστολου Διαμαντή, το οποίο έχει παρουσιάσει ο φίλτατος Bonadrug. Μαθαίνουμε, λοιπόν, οτι συνεργάστηκε με τη "ΜΑΣΚΑ", φιλοτεχνώντας εξώφυλλα και εσωτερικές σελίδες, από το 1963 έως το 1974, για πρώτη φορά από Έλληνα καλλιτέχνη (άραγε και εδώ μεταποιήσεις?). Φιλοτεχνεί και τα 5 εξώφυλλα της "Μάσκας του Τζίμμυ Κορίνη". Καμμιά αμφιβολία οτι πρόκειται για τον ίδιο δημιουργό μιας και η υπογραφή Dimitris είναι εμφανής όχι μόνο στα εξώφυλλα της Μασκας του Κορίνη, αλλά και στα "Κορόιδα" και στις δύο εικόνες που φιλοτέχνησε για το άρθρο του Διαμαντή. Κατά συνέπεια ο Διαμαντής είχε την τύχη να γνωρίσει τον Αντωνόπουλο και να αλιεύσει πληροφορίες για το έργο του. Φαίνεται να και τον σχεδιασμό του εικονογραφημένου "Μικρού Ήρωα" για τα τεύχη 22 έως 27 (ή 24 έως 27). Δείγμα της δουλειάς του υπάρχει σ' αυτή την παρουσίαση. Συνεργάστηκε με το "Auto Εξπρές". Τέλος φιλοτέχνησε εξώφυλλα για τις εκδόσεις "Ομικρον" του 1970 του Σπύρου Γαλαίου. Κατάφερα να αλιεύσω 3 από αυτά, τα οποία παραθέτω: Αυτός είναι λοιπόν ο Δημήτρης Αντωνόπουλος. Παραγωγικότατος, γνωστός-άγνωστος σκαπανέας μιας εποχής, που η εικονογράφηση δεν δημιουργούσε τους stars του σήμερα.......
    3 points
  10. για την έρευνα! Και έχω την αμυδρή υποψία ότι ίσως να έχει να πει 2 λογάκια και ο @Nikos Nikolaidis διότι έγραψε κάποτε αυτό, όπου και παραθέτει και φωτογραφία του Αντωνόπουλου (δεξιά) με τον Τζίμμυ Κορίνη (αριστερά)
    3 points
  11. Ου γαρ έρχεται μόνον...
    3 points
  12. Ορίστε και η φετινή διαφήμιση. Έβγαλα όλους τίτλους σωστούς εκτός από έναν
    3 points
  13. αυτό είναι το κακό με τις υπερβολικά πρόωρες ανακοινώσεις Βλέπω στο φβ Chris Claremont και τρώω το απίστευτο σκάλωμα. "Αυτός δεν έχει έρθει? Και αν ναι, γιατί δεν θυμάμαι ότι τον είδα? Και τι του πήγα?". Μέχρι που γκούγκλαρα, είδα ότι είναι είδηση του Φλεβάρη, σκρόλλαρα πιο πάνω σε αυτό εδώ το τόπικ και ήρθα στα ίσα μου
    3 points
  14. Είδα και εγώ τόσες απαντήσεις σε παρουσίαση μου για περιοδικό (που συνήθως τα μόνα ποσραρισματα είναι τα επόμενα εξώφυλλα) και παραξενεύτηκα. Τελικά δεν ήταν για να εκθειασετε το εξαιρετικό μου σκαναρισμα εξωφύλλου ούτε και το λογοτεχνικής υφής κείμενο που το συνόδευε άξιο να μπει στο ανθολογιο του δημοτικού σχολείου αλλά για να κουβεντιασετε off-topic!! Αχχχ θα το πιω και το ποτηριο τούτο γιατί έτσι είμαστε οι μεγάλοι καλλιτέχνες! Μόνο μετά θάνατον θα αναγνωριστουμε και θα μπουν τα νήματα που ανοίξαμε στα μουσεία μοντέρνας τέχνης γιατί τουλάχιστον τις δικές μου παρουσιάσεις για εκεί τις πρόοριζω. Μα τι κουβεντιάσαμε εδώ μέσα τελικά? Έχω την αμυδρά εντύπωση ότι και εγώ παρασύρθηκα και βγήκα off-topic. Είδες τι σου κάνει η πολλη ζεστή? Κάθεσαι μέσα στη νύχτα και γραφεις....
    3 points
  15. Bob McLeod Περίμενα κάτι τέτοιο. Μάθαμε τα γούστα τους.
    3 points
  16. Πολύ δυνατό και το 3ο, μαθαίνουμε περισσότερα για το περιβάλλον των Λησταρχων, τους διωχτες τους, η ανατροπή στο τέλος είναι δυνατή και έρχεται χωρίς να το περιμένεις.
    3 points
  17. 8 συναρπαστικές ιστορίες διάσημων σχεδιαστών: ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ The Dream of a Lifetime Μια ιστορία σε σενάριο και σχέδιο του Ντον Ρόσα Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ Metropolis of the 21st Century Ο Βίκαρ εικονογραφεί μια ιστορία των Γιούργκεν Σάιτζ και Τσάρλι Μάρτιν ΔΕΛΤΙΟ ΘΥΕΛΛΗΣ Weather or Not Μια ιστορία σε σενάριο και σχέδιο του Ουίλλιαμ Βαν Χορν ΜΙΑ ΚΑΥΤΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ One Hot Summer Day Ο Σεζάρ Φεριόλι εικονογραφεί μια ιστορία σε σενάριο του Πατ και της Κάρολ Μακ Γκρηλ ΕΞΩΓΗΙΝΗ ΕΙΣΒΟΛΗ The Body Snatchers Μια ιστορία σε σενάριο του Στέφαν Πριντζ-Πάλσον και σχέδιο του Ξάβι Μάρτιν Σάντσο Ο ΗΡΩΑΣ ΤΗΣ ΔΙΠΛΑΝΗΣ ΠΟΡΤΑΣ The Hero Next Door Ένα σενάριο της Τζάνετ Γκίλμπερτ εικονογραφημένο από τον Χοσέ Ραμόν Μπερνάδο ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ ΣΤΟ ΜΑΥΡΟ ΔΑΣΟΣ An Overcrowded Date Ο Γιαν Γκιούλμπρανσον εικονογραφεί ένα σενάριο που έγραψε ο ίδιος σε συνεργασία με τον Ρόμπερτ Κλάιν ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ The Unwanted Will Μια ιστορία σε σενάριο και σχέδιο Ντααν Γίππες Το αγαπημένο περιοδικό μικρών και μεγάλων από αυτή την Τετάρτη 31/7 στα περίπτερα. Η προεπισκόπηση του τεύχους είναι εδώ.
    2 points
  18. Το έντυπο της Περιφέρειας Κρήτης σε μορφή κόμικ για να μάθετε αν στο σπίτι σας υπάρχουν σημεία που γεννιούνται κουνούπια Κουνούπια δεν γεννιούνται μόνο σε βάλτους και έλη αλλά και σε σημεία στο σπίτι μας που ενδεχομένως δεν έχουμε σπουδαιολογήσει κι όμως αποτελούν εστία για την ανάπτυξη και εξάπλωσή τους. Αυτά τα σημεία επισημαίνει με έντυπό της η Περιφέρεια Κρήτης η οποία χρησιμοποιώντας μορφή κόμικ ενημερώνει τους πολίτες για τα σημεία εκείνα στο σπίτι που βοηθούν στη γέννηση των κουνουπιών. Γνωρίζοντας τα σημεία μπορούμε ευκολότερα να καταπολεμήσουμε τα κουνούπια. === Πηγή Πιθανολογώ πως κάπου υπάρχει εκτυπωμένο δαύτο @Mandrake ψυχαναγκαστικέ ακούς? στα τόπια σου είναι αυτό σύντεκνε. Φόρα τα στιβάνια σου και βρεστο να το παρουσιάσεις Και επειδή είμαστε κι άλλοι ψυχαναγκαστικοί, άμα βρεις και μπορείς, τσίμπα 5-6 να τα στείλεις σα δώθε (σκέτα. χωρίς ρακή) διότι αλλιώς θα είναι ατελείς οι συλλογές μας και τι θα κάνουμε χωρίς αυτό στις συλλογές μας ω μον Ντιέ κρατάτε με σβήνω.
    2 points
  19. ζηλεύεις τους γκρίζους κροτάφους μου και τη σοφία που μου έχουν δώσει η Ιθάκες που ξέρω τι σημαίνουν
    2 points
  20. Τελικά αποδείχτηκε οτι ο Δημήτρης Αντωνόπουλος δεν ήταν τόσο "άγνωστος" όσο νόμιζα. Έτσι ανέπτυξα δικό του θέμα εδώ. ΠΡΟΣΕΧΩΣ: Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΣΚΙΤΣΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ Γ.Ε.Σ.
    2 points
  21. Πολλές φορές, διαβάζοντας, συνάντησα ενδιαφέρουσες εικονογραφήσεις. Κάποιες τις θαύμασα, τις σύγκρινα με έργα αναγνωρισμένων καλλιτεχνών, αλλά δεν μπόρεσα να βρω στοιχεία γι' αυτούς, τους άγνωστους σε μένα, εικονογράφους. Ξεκινώ λοιπόν αυτό το νήμα με σκοπό να αναδείξουμε και να διαφυλάξουμε έργα λιγότερο γνωστά, που όμως κόσμησαν σημαντικά κείμενα, παραμένοντας στη σκιά σαν τον άγνωστο, αλλά σημαντικό στην εξέλιξη του έργου, κομπάρσο. ΑΡΓΥΡΗΣ ΑΓΓΕΛΟΥ Ποιός θυμάται το "Απολύομαι και Τρελαίνομαι" του Χρήστου Καστανά (λέγε με Χριστόφορο Κάσδαγλη). Έκδοση Ars Longa, το 1988, έγινε τραγούδι την επόμενη χρονιά και πέρασε στη φρασεολογία του Έλληνα φαντάρου για πάντα. Κανένας ίσως δε θυμάται την εικονογράφησή του, που αποτελείται από φωτογραφίες και σκιτσάκια.Ούτε εγώ τη θυμόμουν μέχρι που ξετρύπωσα το δικό μου αντίτυπο. Επειδή μάλιστα λείπουν οι πρώτες 15 σελίδες , με αρκετό ψάξιμο ανέσυρα το όνομα του Αργύρη Αγγέλου (υπολογίζοντας τον χρόνο, ΔΕΝ πρόκειται για τον ηθοποιό, γνωστής τηλεοπτικής σειράς), χωρίς καμιά άλλη πληροφορία. Το βιβλίο περιέχει 16 σκίτσα - επιφυλάσσομαι μήπως υπάρχει κανένα ακόμα στις σελίδες που λείπουν. Θα έλεγα οτι θυμίζουν πάρα πολύ Reiser, αλλά δεν διασταύρωσα για να μην απoγοητευτώ.Εδώ μερικά από τα σκίτσα του Αγγέλου: Και κάτι ιδιαίτερο: στο δικό μου αντίτυπο υπάρχει ένα άτυπο dedicace, στο τελευταίο φύλλο, έργο μάλλον κάποιου από τους προηγούμενους εν θητεία αναγνώστες, το οποίο νομίζω αξίζει να παρουσιάσω: Υ.Γ. Μιας και αναφέρθηκα και στο βιβλίο, μια από τις φωτογραφίες του, στρατιωτικο-κομιξικού περιεχομένου: ΠΡΟΣΕΧΩΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
    2 points
  22. Βγήκε και το ημερολόγιο του Αυγούστου.
    2 points
  23. Τελικά είναι η ιστορία An Overcrowded Date, και το σχέδιο είναι του Jan Gulbransson.
    2 points
  24. Πιθανώς απ'τα τελευταία πράγματα που ηχογράφησε:
    2 points
  25. Είπα να το ψάξω να στο δώσω, αλλά φευ. 7 χρόνια μετά και δεν
    2 points
  26. Total XAKER. Σαν περιοδικό ανεξάρτητο πρέπει να πρωτοκυκλοφόρησε το περίπου το 2007 και σαν πιτσιρικάς το θυμάμαι σαν ένθετο ή σαν στήλη στο RAM. Η έκδοσή του από την 4Π ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε., από λίγο ψάξιμο στο internet κυκλοφόρησαν 44 τεύχη και από το παρακάτω link μπορείτε να δείτε και κάποια pdf στη πορεία του και ειδικά από το 34ο τεύχος και μετά ενσωματώθηκε σαν 2ο περιοδικό μαζί με το RAM χωρίς όμως να αλλάξει η τιμή του κυρίως περιοδικού. Τώρα εγώ πως το έβλεπα το συγκεκριμένο περιοδικό; από ποιότητα σελίδων είναι σαν σελίδες από εφημερίδες (λίγο ποιο χοντρές) έγχρωμο μεν αλλά, τα θέματά του ενδιαφέροντα για κάποιον που ήθελε κάτι το παραπάνω από την απλή χρήση ενός Η/Υ και όχι μόνο windows αλλά νέα από linux, κινητή τηλεφωνία, πολλά θέματα how to κλπ. για όποιον θέλει να πάρει μια ιδέα ας δει το πρώτο link.
    2 points
  27. Τελικά μηπως επιβεβαίωσαμε αν ισχύει καθολικά αυτό το - 30% που αναφέρθηκε από πάνω; πέρασε κάνεις από public?
    2 points
  28. Tότε φίλε μου δεν θα πρέπει να ''ανεβαίνουν'' στο φόρουμ τέτοια θέματα, άσχετα με το φόρουμ. Εδώ νομίζω είμαστε για τα κόμικ ας γίνει άλλο φόρουμ για τα περιοδικά γενικότερα. πχ το Greek Magazine Forum κτλ πείτε το όπως θέλετε Με εκτίμηση
    2 points
  29. Ερώτηση, τι δουλειά έχει ένα τσοντοπεριοδικό με τα κόμικς? Παρακαλώ την διαχείρηση να το κατεβάσει... είναι άσχετο με το forum!
    2 points
  30. Μανίνα #1 (παρουσίαση) Το απόλυτα κοριτσίστικο εβδομαδιαίο περιοδικό, με πλήθος ιστορίες κόμικς που ενδιέφεραν, κυρίως τις μικρότερες αλλά και τις εφηβικές ηλικίες του λεγόμενου «ασθενούς φύλου», αποτέλεσε η «Μανίνα» του εκδοτικού οίκου «Εκδόσεις 2001» που διεύθυναν ο Νίκος Δεληγιώργης μαζί με τον Κώστα Μπαζαίο και σε αγαστή συνεργασία με πολλούς άλλους, επιμέρους συντελεστές. Το περιοδικό, που πρώτο-κυκλοφόρησε την Παρασκευή 30 Ιουνίου του 1972, αρχικά αριθμούσε μόλις 20 σελίδες και πωλούνταν τρεις δραχμές. Θα πρέπει να επισημάνουμε εδώ ότι βγήκε σε μεγάλη διάσταση (28 Χ 20,5 εκ.) που θα διατηρηθεί για την πρώτη 100άδα τευχών. Έγχρωμα ήταν μόνο το εξώφυλλο και το οπισθόφυλλο, ενώ στο εσωτερικό εναλλάσσονταν η ασπρόμαυρη με τη δίχρωμη εκτύπωση. Η πληροφόρηση που έχουμε από την ίδια την οικογένεια Δεληγιώργη, θέλει την ονομασία του περιοδικού να προκύπτει κατόπιν επιθυμίας του δεύτερου εκ των ιδιοκτητών, καθώς Μανίνα (Μπαζαίου) ονομάζεται η κόρη του. Υπήρξαν, ωστόσο, επιρροές και από τη θρυλική «Θεία Λένα» του ραδιοφώνου, της οποίας η ανιψιά της λεγόταν επίσης Μανίνα! Το περιοδικό ήταν το δεύτερο κατά σειρά του προαναφερόμενου οίκου («Νίκος Δεληγιώργης & ΣΙΑ Ο.Ε.») και άντεξε στην κυκλοφορία επί μία ολόκληρη 20ετία (με τρεις περιόδους, έως τις αρχές του 1992 ξεπερνώντας τα χίλια τεύχη) γεγονός που, από μόνο του, το καθιστά έναν εμβληματικό τίτλο. Τα «ηνία» της διεύθυνσης κρατούσε με ιδανικό τρόπο η σύζυγος του ιδιοκτήτη κυρία Λίνα Δεληγιώργη, που μάλιστα επιμελούνταν του σημειώματος της εκδότριας με την καλλιτεχνική υπογραφή «Λίνα». «Λίνα» όμως, ήταν και η δευτεραγωνίστρια της βασικής εικονογραφημένης σειράς του περιοδικού με τίτλο «Μανίνα, η ζωντανή κούκλα της Λίνας» («Lucky’s Living Doll», από το περιοδικό «School Friend» της εταιρείας I.P.C.) , σε καθαρά καρτουνίστικο σχεδιασμό του σπεσιαλίστα Robert McGillivray (1913 - 1986). Από τις σελίδες του περιοδικού δε θα μπορούσαν να λείπουν και οι περιπέτειες δράσης, όπως ήταν η σειρά «Το Κορίτσι – Γάτα» («The Cat Girl»), που περιέγραφε την ιστορία μίας δυναμικής κοπέλας με υπερφυσικές ικανότητες και στολή υπερήρωα σε ρόλο προστάτιδας του νόμου και της τάξης και, τηρουμένων, ασφαλώς, των αναλογιών, μας θυμίζει την ανάλογη περίπτωση του «Παιδιού Πάνθηρα» («The Leopard from Lime Street»). Εξίσου συναρπαστική ήταν και η περιπέτεια με τίτλο «Jackie and the Wild Girls» του Alberto Giolliti (1923 – 1993) από το περιοδικό «Princess-Tina» (απ’ το οποίο η «Μανίνα» δανείζονταν αυτούσια πολλά εξώφυλλα) . Την ύλη συμπλήρωνε η συγκινητική σειρά –προσωπικά θα τη χαρακτηρίζαμε έως και... δακρύβρεχτη - «Όχι Δάκρυα για τη Μόλλυ» («No Tears for Molly», περιοδικό «Tammy», 1 Φεβρουαρίου 1971 - 21 Νοεμβρίου 1981). Πρόκειται, ουσιαστικά, για μεταφορά σε κόμικς του γνωστού παραμυθιού της «Σταχτομπούτας», με τη διαφορά ότι εδώ το χαρακτήρα του «κακού» κρατά όχι η μητριά της πρωταγωνίστριας, αλλά ένας σκληρόκαρδος, σχεδόν μισάνθρωπος «μπάτλερ», που φυσιογνωμικά παραπέμπει στον ηθοποιό Cristopher Lee (!) Το σενάριο υπογράφει ο Βρετανός Maureen Spurgeon (1941 – 2007) και το σχέδιο οι Tony Thewennetti και Douglas Perry , γνωστός και από τη βίαιη σειρά «Spinball_The Death Game».
    2 points
  31. Την επόμενη Κυριακή 4/8 με το Έθνος έχει και τον τελευταίο τίτλο της προσφοράς με τα τεύχη της Marvel: Deadpool - ο καλός, ο κακός και ο άσχημος (Α' μέρος)
    2 points
  32. Ο Popeye με την Εφημερίδα Των Συντακτών! 26/072019 Είπαμε να μη σας αφήσουμε παραπονεμένους και αυτό το καλοκαίρι... Η αλήθεια είναι ότι άλλο που δε θέλαμε και εμείς... Έτσι λοιπόν, για ένα ακόμα καλοκαίρι, οι εκδόσεις μας θα φιλοξενηθούν σε ελληνική εφημερίδα και συγκεκριμένα την «Εφημερίδα Των Συντακτών», που αποδεικνύει περίτρανα πόσο αγαπά τον χώρο των κόμικς! Και με μια σειρά, θα λέγαμε, που δεν περίμενε κανείς... τον λατρεμένο Ποπάυ! Δεν είναι βέβαια τυχαία αυτή η επιλογή, καθώς, ο ήρωας του Έλζι Σίγκαρ φέτος (στις 17 Ιουανουαρίου) έκλεισε 90 χρόνια εκδοτικής ζωής, από τότε που εμφανίστηκε για πρώτη φορά (ως δευτερεύων ήρωας) στο κόμικ στριπ Thimble Theatre της εφημερίδας «New York Journal». Έκτοτε, κατάφερε να γράψει τη δική του ιστορία, όχι μόνο στον χώρο των κόμικς, αλλά και των κινουμένων σχεδίων και γενικότερα να αποτελέσει έναν από τους πιο αγαπημένους ήρωες μικρών και μεγάλων! Εμείς επιλέξαμε να κυκλοφορήσουμε τις νέες ιστορίες του ήρωα (IDW, 2012-2013) σε σενάριο και σχέδιο Roger Langridge. Σας παραθέτουμε περισσότερες λεπτομέρειες για τα 4 τεύχη που θα κυκλοφορήσουν με την Εφημερίδα Των Συντακτών: POPEYE #1 (ένθετο με το φύλλο της 3/8) Πρόκειται για επετειακό τεύχος με 36 σελίδες που θα περιλαμβάνει: - Επετειακό κόμικ στριπ 90 Κεράκια Για Τον Ποπάυ - Αφιέρωμα για την ιστορία του Ποπάυ - Ο Ποπάυ Μέσα Στον Χρόνο: Κόμικ στριπς από διάφορες περιόδους του ήρωα - Αστεία και ενδιαφέροντα για τον Ποπάυ - 2 νέες ιστορίες: Το Κτήνος Του Ερειπωμένου Φαραγγιού & Η Αγελάδα Του Μέλλοντος(Popeye #7, Νοέμβριος 2012) σε σενάριο και σχέδιο Roger Langridge POPEYE #2 (ένθετο με το φύλλο της 10/8) Περιλαμβάνει τα εξής: - 90 Χρόνια Ποπάυ: Σταθμοί - Κλειδιά στην ιστορία του! - Τη νέα ιστορία Η Πτώση Του Παππού (Popeye #8, Δεκέμβριος 2012) σε σενάριο και σχέδιο του Roger Langridge POPEYE #3 (ένθετο με το φύλλο της 17/8) Περιλαμβάνει τα εξής: - Η ζωή του δημιουργού του Ποπάυ Έλζι Σίγκαρ! - 2 νέες ιστορίες: Το Θαυμαστό Κρέας & Φάτε Μάτια... Πάγο (Popeye #9, Ιανουάριος 2013) σε σενάριο και σχέδιο του Roger Langridge POPEYE #4 (ένθετο με το φύλλο της 24/8) Περιλαμβάνει τα εξής: - Αφιέρωμα: Ο Ποπάυ Στην Ελλάδα - 2 νέες ιστορίες: Ο Αμερικανός Τορ & Ο Χορός Των Μυρμηγκιών (Popeye #10, Φεβρουάριος 2013) σε σενάριο και σχέδιο του Roger Langridge
    2 points
  33. Λίαν πρόσφατο crossover - παραγωγής 2017-2018 - μεταξύ των τίτλων Amazing Spider-Man & Venom, στο οποίο οι τρεις πιο σημαντικοί ξενιστές του συμβιωτικού που έχει γίνει γνωστό ως Βένομ, Ο Πίτερ Πάρκερ, ο Έντι Μπροκ και ο Φλας Τόμπσον, τα βάζουν με μια νέα απειλή, σε συνεργασία με την Μαύρη Γάτα. Ο τόμος περιλαμβάνει τα Amazing Spider-Man 792-793, Venom 159-160 & Amazing Spider-Man: Venom Inc. - Alpha και Omega (η αρχή και το τέλος του crossover). Ο τόμος βγαίνει με αφορμή την κυκλοφορία της ταινίας Spider-Man - Far from Home στους κινηματογράφους.
    1 point
  34. Βασικά Νίκο, πήρες όσο πιο στραβά μπορούσες το δικό μου σχόλιο και δεν καταλαβαίνω γιατί... Εννοώ πως θα χαθεί επειδή δεν υπάρχει κάποιο Index που να το αναδείξει εάν θέλει να ψάξει κάποιος τι έχει παρουσιαστεί και προσωπικά, τουλάχιστον, δε θα έμπαινα να ψάξω εκεί μέσα μήπως και έχει παρουσιαστεί κάποια τηλεοπτική σειρά εκτός κόμικς, κάποιο βιβλίο, κάτι, στα τυφλά... Χρησιμοποιώ τα indexes και μόνο! Τέλος πάντων, απλώς υπέθεσα ότι ενδιαφέρει προτίστως η καταγραφή σειρών που δεν αφορούν κόμικς η κοινότητα, για να ξεδιπλωθεί καλύτερα η χρησιμότητα της βάσης δεδομένων (αν λείπει κάτι, αν κάτι είναι περιττό κτλ.) και η αλήθεια είναι πως ήλπιζα για μια απάντηση που αφορά ενότητα η οποία ενδεχομένως υπήρχε και δεν είχα πάρει χαμπάρι ακόμη... Δεν πέταξα μπηχτή αν αυτό νόμιζες...
    1 point
  35. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, υπάρχει η ενότητα Σειρές Βιβλίων, αν και εφόσον μιλάμε για σειρά και όχι για ένα βιβλίο μεμονωμένα. Σε διαφορετική περίπτωση, πας στην ενότητα ΑΡΘΡΑ-ΜΕΛΕΤΕΣ εκτός κόμικς, οπού εκεί μπορείς να ξεκινήσεις το θέμα που σε ενδιαφέρει και να δεις και άλλες δουλειές/έρευνες των μελών του GC. Στο θέμα των περιοδικών, δεν έχω να προσθέσω κάτι παραπάνω, απ' ότι ειπώθηκε από τους δυο κόκκινους πιο πάνω.
    1 point
  36. Βγηκε sequel το 2017 [imdb=tt3349578]
    1 point
  37. Βγηκε sequel το 2016 [imdb=tt4741686]
    1 point
  38. Το διάβασα. Το παρουσίασα. Είδα και την ταινία. Ε να μην την παρουσιάσω και αυτή; Όχι ότι χρειάζεται και τα πολλά πολλά, μια χαζομαρούλα chick flick είναι αλλά είχε τον χαβαλέ της και ποτέ δεν με ενοχλεί να βλέπω γαλλικές ταινίες. Γουστάρω τρελά να ακούω την γλώσσα. Το κόμικ έβγαλε 4 αλμπουμάκια την τριετια 2008-10 και η ταινία κυκλοφόρησε το 2013. Από το trailerάκι προϊδεάζεσαι για το τι παίζει αλλά σίγουρα δεν σε διώχνει. Για ένα χαλαρό απογευματάκι μαζί με το αμόρε λέει. Ειδικά η πρωταγωνίστρια, Marilou Berry βγάζει πολλά γούστα με τα νάζια και τις γκριμάτσες της. To κόμικ είναι συνήθως δισέλιδες ή τρισέλιδες ιστορίες οπότε η ταινία είναι πολλές ιστοριούλες μαζί πάνω σε έναν κύριο άξονα. Η Josephine είναι μια τριαντάρα Παριζιάνα που δεν ξέρει τι θέλει στην ζωή της,είναι παχουλή, έχει τις ανασφάλειες που αποκτά μια γυναίκα μεγαλώνοντας, είναι ανύπαντρη και οι γονείς της την ζορίζουν να βρει επιτέλους κάποιον. Είπαμε, sex and the city Paris edition. Στην ταινία λοιπόν όταν η αδελφή της ανακοινώνει τον γάμο της με έναν επιτυχημένο επιχειρηματία, πάνω στον πανικό της η Josephine λέει πως και αυτή παντρεύεται έναν Βραζιλιάνο χειρούργο, τον Marcello. Προφανώς ο Marcello είναι φανταστικός και αυτή μπλέκεται στο ίδιο της το ψέμα γιατί οι φίλοι της συνεπαρμένοι από το αμόρε που τους ξεφούρνισε της βγάζουν εισιτήριο για Βραζιλία. Μέσα στον όλο χαμό υπάρχει και ένας συνάδελφος που η ίδια δεν έχει προσέξει ποτέ αλλά είναι ερωτευμένος παράφορα μαζί της. Ίσως το χιούμορ είναι κάνα δυο σκαλιά πιο κάτω από αυτό του κόμικ γιατί το φιλμ ψιλό-αμερικανίζει, παρόλα αυτά οι ηθοποιοί το ευχαριστιούνται και αυτό βγαίνει και στο τελικό αποτέλεσμα. Ρίξτε ένα βλέφαρο. Τον περασμένο Φεβρουάριο βγήκε και Νο.2 με τίτλο "Josephine S'arrondit" όπου η Josephine μένει έγκυος Γλώσσα: Γαλλικά Χώρα: Γαλλία Διάρκεια: 88 Λεπτά Σκηνοθεσία: Agnes Obadia Παραγωγή: Romain Rojtman, Benjamin Hess Σενάριο: Penelope Bagieu, Agnes Obadia, Samantha Mazeras Βασισμένο στο κόμικ: Josephine Πρωταγωνιστούν: Marilou Berry, Mehdi Nebbou, Berengere Krief, Amelle Chahbi, Cyril Guei Εταιρία παραγωγής: Les Films du 24 Εταιρία διανομής: UGC Distribution Πρεμιέρα: 19/6/2013 Budget: 8 εκ. $ Box Office: 4.7 εκ. $ [imdb=tt2430044]
    1 point
  39. Σορρυ παιδια ,δεν εχω γραψει σε αλλους σχολια για την αποψη τους, αλλα πρωτονειναι το πλειμπου βιβλιο?γιατι τοση ωρα οι παραπανω αποψεις ολο για βιβλια μιλανε και δευτερον,συγνωμη για τον φιλο σπαιντερμαν, δεν το ξερω δεν τον εχω δει αλλα φιλε σπαιντερμαν ανοιξες ένα θεμα ,δεν ξερω ισως πειραχτηκες για το εν λογω περιοδικο,σεβαστον,αλλα όμως εχεις βαλει σε σκεψεις και τους υπολοιπους αν είναι σωστο να υπαρχουν τετοια περιοδικα σε ένα σαιτ για τα κομικς, εμενα μου αρεσουν και δεν εχω κανενα πρόβλημα, γιατι να μην γινει δεκτη η δικη μου αποψη και αλλων τοσων που μας αρεσουν και να γινει δεκτη η δικη σου γιατι απλος δεν ταιριαζουν σε ένα σαιτ για τα κομικς,νομιζω δεν το εχεις σκεφτει καλα το θεμα και στο κατω κατω υπαρχει και το εν λογω κουμπι.Τωρα δεν ξερω τι γνωμη θα σχηματισεις για εμενα που μου αρεσει να τα βλεπω αλλα ας σεβαστούμε την πλειοψηφια.Αυτα!!!
    1 point
  40. Οση σχεση εχουν και τα Elle, Madame Figaro, Miss Glitter και TV Εθνος.
    1 point
  41. Το περιοδικό Free συνεχίζει να προσφέρει κάποιο κόμικ με κάθε τεύχος και το 2006, με μια διαφοροποίηση ωστόσο. Ενώ το πρώτο μέρος του άλμπουμ έχει την κλασσική μορφή του ξεχωριστού ένθετου των 24 σελίδων (βλέπε π.χ. Αγάπη Μόνο), τα υπόλοιπα 3 μέρη παρουσιάζονται ως μέρος της ύλης του περιοδικού και με ασταθή όγκο σελίδων. Το 2ο μέρος αποτελείται από 16 σελίδες, το 3ο μέρος από 14 και το 4ο μέρος από 12 σελίδες. Το άλμπουμ είναι η "Iriacynthe" του Servais, όπου η βασική ιστορία αφορά έναν ευγενή που ξελογιάζεται από μια νύμφη του δάσους. Ο δημιουργός προσπαθεί να αποδώσει ένα ερωτικό-μυστηριακό σκίτσο, όμως το αποτέλεσμα είναι πολύ "ακαδημαικό" για τα γούστα μου, και το σενάριο μέτριο. ΥΓ. Το Free τύπωσε ένα ακόμη άλμπουμ ως μέρος της ύλης του, το οποίο όμως επρόκειτο για χοντροκομμένο εφηβικό σεξοχιούμορ, και δεν τους έκανα τη χάρη να το αγοράσω. Το διαφήμιζαν μάλιστα ως το νο 1 κόμικ σε πωλήσεις στη Γαλλία - αναρωτιέμαι αν η Γαλλία το ήξερε (τρομάρα τους). Δεν έχω συγκρατήσει ούτε το όνομα του άλμπουμ ούτε του δημιουργού. Γνωρίζω πάντως πως αυτή ήταν η τελευταία κυκλοφορία κόμικ για το περιοδικό. Η κυκλοφορία του είχε ήδη πέσει από τα 85.000 αντίτυπα μέσο όρο στα 25.000, και ακόμη αναρωτιούνται γιατί συνέβη αυτό. Το προφανές μάλλον τους διαφεύγει.
    1 point
  42. Βιντεάκι για τα οπτικά εφέ της 8ης σεζόν
    1 point
  43. Συμφωνω με την Κατερινα. Εχω ολες τις ιστοριες του τομου απο παλια,αλλα αυτη η εκδοση ειναι υπεροχη! Pure nostalgia
    1 point
  44. Είδες που στα έλεγα εγώ ,ο μήνας πέρασε και ο 18ος τόμος ήρθε . Εξάλλου στο τέλος του Ιούλη έιναι ο καιρός του Σκάρπα . Τώρα για πείτε μου ποιος θα πουλήσει μεμονωμένα τον τόμο για 60 λεπτά .Ξέρω ότι γίνεται αυτό γιατι πολλοί περιπτεράδες ανοίγουν την εφημερίδα την επιστρέφουν σαν κανονική , κα πωλούν τα ένθετα μεμονωμένα για ένα μικρο καθαρο κερδος ,αλλα ποιος θα σου πουλήσει τον τόμο αυτόν για 60 λεπτά , ποιος; Το εξώφυλλο προστέθηκε στο πινακάκι της παρουσίασης.
    1 point
  45. Ανακοίνωση ημερομηνίας 30 Νοεμβρίου & 01 Δεκεμβρίου.
    1 point
  46. Μιας και μπήκαμε στη Μεγάλη Εβδομάδα, ας βάλουμε κάτι πασχαλιάτικο. Από το βραβευμένο Mother Goose & Grimm του Mike Peters.
    1 point
  47. (ISBN:978-960-585-205-4). Μεγάλες Ιστορίες - Τα Άπαντα του Ρομανό Σκάρπα Η Χρυσή Άμμος Δημόσιο ISBD Τίτλος : Μεγάλες Ιστορίες - Τα Άπαντα του Ρομανό Σκάρπα Η Χρυσή Άμμος Τύπος Μέσου: έντυπο / ΒΙΒΛΙΟ Εκδότης: Ν. Φάληρο [GR] : Καθημερινές Εκδόσεις Α.Ε. / Kathimerines Ekdoseis S.A. ISBN: 978-960-585-205-4 Γλώσσες : Ελληνική (gre) Ημ/νία Παραχώρησης : 03/12/2018 (ISBN:978-960-585-204-7). Μεγάλες Ιστορίες - Τα Άπαντα του Ρομανό Σκάρπα Εκπαιδευτής Κατασκήνωσης Δημόσιο ISBD Τίτλος : Μεγάλες Ιστορίες - Τα Άπαντα του Ρομανό Σκάρπα Εκπαιδευτής Κατασκήνωσης Τύπος Μέσου: έντυπο / ΒΙΒΛΙΟ Εκδότης: Ν. Φάληρο [GR] : Καθημερινές Εκδόσεις Α.Ε. / Kathimerines Ekdoseis S.A. ISBN: 978-960-585-204-7 Γλώσσες : Ελληνική (gre) Ημ/νία Παραχώρησης : 03/12/2018 (ISBN:978-960-585-203-0). Μεγάλες Ιστορίες - Τα Άπαντα του Ρομανό Σκάρπα Ο Θησαυρός της Αραβίας Δημόσιο ISBD Τίτλος : Μεγάλες Ιστορίες - Τα Άπαντα του Ρομανό Σκάρπα Ο Θησαυρός της Αραβίας Τύπος Μέσου: έντυπο / ΒΙΒΛΙΟ Εκδότης: Ν. Φάληρο [GR] : Καθημερινές Εκδόσεις Α.Ε. / Kathimerines Ekdoseis S.A. ISBN: 978-960-585-203-0 Γλώσσες : Ελληνική (gre) Ημ/νία Παραχώρησης : 03/12/2018 (ISBN:978-960-585-202-3). Μεγάλες Ιστορίες - Τα Άπαντα του Ρομανό Σκάρπα Ο Γύρος του Κόσμου Δημόσιο ISBD Τίτλος : Μεγάλες Ιστορίες - Τα Άπαντα του Ρομανό Σκάρπα Ο Γύρος του Κόσμου Τύπος Μέσου: έντυπο / ΒΙΒΛΙΟ Εκδότης: Ν. Φάληρο [GR] : Καθημερινές Εκδόσεις Α.Ε. / Kathimerines Ekdoseis S.A. ISBN: 978-960-585-202-3 Γλώσσες : Ελληνική (gre) Ημ/νία Παραχώρησης : 03/12/2018 (ISBN:978-960-585-201-6). Μεγάλες Ιστορίες - Τα Άπαντα του Ρομανό Σκάρπα Ολυμπιακοί Αγώνες Δημόσιο ISBD Τίτλος : Μεγάλες Ιστορίες - Τα Άπαντα του Ρομανό Σκάρπα Ολυμπιακοί Αγώνες Τύπος Μέσου: έντυπο / ΒΙΒΛΙΟ Εκδότης: Ν. Φάληρο [GR] : Καθημερινές Εκδόσεις Α.Ε. / Kathimerines Ekdoseis S.A. ISBN: 978-960-585-201-6 Γλώσσες : Ελληνική (gre) Ημ/νία Παραχώρησης : 03/12/2018 (ISBN:978-960-585-200-9). Μεγάλες Ιστορίες - Τα Άπαντα του Ρομανό Σκάρπα Η Υπνωτική Σβούρα Δημόσιο ISBD Τίτλος : Μεγάλες Ιστορίες - Τα Άπαντα του Ρομανό Σκάρπα Η Υπνωτική Σβούρα Τύπος Μέσου: έντυπο / ΒΙΒΛΙΟ Εκδότης: Ν. Φάληρο [GR] : Καθημερινές Εκδόσεις Α.Ε. / Kathimerines Ekdoseis S.A. ISBN: 978-960-585-200-9 Γλώσσες : Ελληνική (gre) Ημ/νία Παραχώρησης : 03/12/2018 (ISBN:978-960-585-199-6). Μεγάλες Ιστορίες - Τα Άπαντα του Ρομανό Σκάρπα Ο Άνθρωπος από το Αλκατράζ Δημόσιο ISBD Τίτλος : Μεγάλες Ιστορίες - Τα Άπαντα του Ρομανό Σκάρπα Ο Άνθρωπος από το Αλκατράζ Τύπος Μέσου: έντυπο / ΒΙΒΛΙΟ Εκδότης: Ν. Φάληρο [GR] : Καθημερινές Εκδόσεις Α.Ε. / Kathimerines Ekdoseis S.A. ISBN: 978-960-585-199-6 Γλώσσες : Ελληνική (gre) Ημ/νία Παραχώρησης : 03/12/2018 (ISBN:978-960-585-198-9). Μεγάλες Ιστορίες - Τα Άπαντα του Ρομανό Σκάρπα Πιστολίδι στο Φαρ Ουέστ Δημόσιο ISBD Τίτλος : Μεγάλες Ιστορίες - Τα Άπαντα του Ρομανό Σκάρπα Πιστολίδι στο Φαρ Ουέστ Τύπος Μέσου: έντυπο / ΒΙΒΛΙΟ Εκδότης: Ν. Φάληρο [GR] : Καθημερινές Εκδόσεις Α.Ε. / Kathimerines Ekdoseis S.A. ISBN: 978-960-585-198-9 Γλώσσες : Ελληνική (gre) Ημ/νία Παραχώρησης : 03/12/2018
    1 point
  48. ο μόνος λόγος που θα δω την ταινία είναι ότι έχω διαβασει σκαναρισμένα τα 3 τεύχη και δε βρισκω το τέταρτο Το κόμικ πάντως δεν ήταν τόσο χάλια όσο το περίμενα. Οι διάλογοι είναι συμπαθητικοί για το είδος και το σχέδιο πολύ προσεγμένο. Πρωτότυπο ή κάτι το ιδιαίτερο όχι, αλλά για fast food κόμικ είναι μια χαρά Αν βρει κανεις για κατεβασμα του 4 να μου πει, να γλιτώσω το να δω την ταινία!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.