Μετάβαση στο περιεχόμενο

Tightwad

Veterans
  • Περιεχόμενο

    4890
  • Εγγραφή

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Κερδισμένες ημέρες

    15

Tightwad τελευταία νίκη Ιουνίου 25 2022

Tightwad είχε το πιο δημοφιλές περιεχόμενο!

12 Ακόλουθοι

Σχετικά με το μέλος Tightwad

  • Γενέθλια Δεκεμβρίου 19

Retained

  • Member Title
    Προασπιστής του Ναντορπισμού

ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Skype
    RIP Rantanplan

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • ΓΕΝΟΣ
    Male
  • Πόλη
    Βάσβαρ, Ανατολική Κομητεία, Μπηρλανδία
  • Χώρα
    Greece

Πρόσφατοι Επισκέπτες Προφίλ

37767 προβολές προφίλ

Tightwad's Achievements

Comics Fan

Comics Fan (6/9)

33.6k

Συνολική φήμη στο GC

  1. Με την έναρξη της λειτουργίας της υπηρεσίας streaming Disney+ στις ΗΠΑ, τo LotTC ξεθάφτηκε και επίσημα. Υ.Γ. Μερικές εικόνες απ'την παραγωγή της σειράς (απ'το Twitter του @MattyDanner):
  2. Επειδή κάποιες υποχρεώσεις που έχω απαιτούν περισσότερο χρόνο απ'οτι περίμενα, δεν νομίζω οτι θα είναι έτοιμο τον Σεπτέμβρη, αλλά θα προσπαθήσω να μπορέσουμε να ξεκινήσουμε εντός του 2019.
  3. Πιθανώς απ'τα τελευταία πράγματα που ηχογράφησε:
  4. Ανάμεσα σε δυο σειρές σου θα έχουν παίξει και άλλοι παίκτες, απλά μπορείς να ξαναπαίξεις όταν σου απαντήσω με το αποτέλεσμα της κίνησης σου, όχι αφού έχουν παίξει οι 3+ αντίπαλοι σου. Σίγουρα χάνεται ένα κομμάτι της αλληλεπίδρασης. Μπορούμε να δοκιμάσουμε να υπάρχουν κάποιου είδους συμμαχίες και άμεσες συγκρούσεις για να συντηρηθεί αυτή η 'αντιπαλότητα'. Χμμ. Επίσης ακόμα δεν έχω εξακριβώσει το πώς θα αλληλεπιδράς με τον χώρο (ουσιαστικά ρίχνεις ζάρια για να σου τύχει μια κάρτα, όχι να προχωρήσεις 3-4 τετράγωνα..), άρα ίσως η λύση να βρίσκεται εκεί. Εννοείται όπως πάντα είμαι ανοιχτός σε ιδέες.
  5. Θα μπορούσαμε να έχουμε επιθετικές/συνεργατικές κάρτες, αλλά θέλει λίγο σκέψη σαν concept. Το σημαντικό είναι ότι οι κάρτες θα είναι αυτό που καθορίζει την ροή του παιχνιδιού, και ότι δεν θα περιμένεις τον άλλο παίκτη να τελειώσει την σειρά του.
  6. Η ιδέα είναι η εξής: Φήμες κυκλοφορούν πώς σε ένα αραιοκατοικημένο νησί της Μεσογείου βρίσκονται τα πρώτα στοιχεία ενός αρχαίου πολιτισμού-- και πιθανώς ο θησαυρός τους. Είτε είσαι αρχαιολόγος ή αρχαιοκάπηλος διαισθάνεσαι ότι εδώ θα διαδραματιστεί η πιο σημαντική στιγμή της καριέρας σου. Πώς θα λειτουργήσει; Το παιχνίδι θα έχει 6 φάσεις: Ι) ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΙΙ) ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ - ΜΕΡΟΣ Α' ΙΙΙ) ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ Α' ΙV) ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ - ΜΕΡΟΣ Β' V) ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ Β' VI) ΤΟ ΑΝΑΚΤΟΡΟ - ΕΠΙΛΟΓΟΣ Ξεκινάς το παιχνίδι με ένα χρηματικό ποσό. Αν και θα έχεις κάποιες ευκαιρίες μέσα στο παιχνίδι για να το αυξήσεις ελάχιστα, ο παίκτης θα πρέπει να μανατζάρει αυτό το περιορισμένο ποσό από την αρχή ως το τέλος του παιχνιδιού. Στην ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ, οπού θα αναλωθεί η πλειοψηφία του ποσού, ο παίκτης θα μπορεί να αγοράσει κάρτες 2 ειδών. Τους ΠΟΡΟΥΣ και τις ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ. Οι ΠΟΡΟΙ είναι τα πιο πολύτιμα σου εργαλεία σε αυτή την αποστολή. Θέλεις να επενδύσεις σε ένα ακαδημαικό που είναι ειδικός στα Πρωτο-Ινδο-Ευρωπαικά για να αυξήσεις την τεχνογνωσία της ομάδας σου; Να εξοπλίσεις την ομάδα σου με ντελούξ τέντες για να συντηρήσεις την υγεία τους ή κράνη για να τους προστατεύσεις από κατολισθήσεις; Αυτό θα το κάνεις αγοράζοντας τις αντίστοιχες κάρτες. Οι ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ είναι αναλώσιμα είδη όπως φαγητό, σχοινί ή πυρομαχικά την αξία των οποίων αντιλαμβάνεσαι μόνο όταν σου τελειώσουν (οπότε και βάλλονται οι ΠΟΡΟΙ σου). Στους 2 ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥΣ, θα μπορείς να αγοράσεις σχεδόν αποκλειστικά μόνο ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ. Στο κομμάτι της ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ, ρίχνεις τα ζάρια και πέφτες σε ένα προκαθορισμένο σενάριο, το οποίο θα σου ζητήσει να κάνεις κάποιες επιλογές αλλά και να επενδύσεις κάποιους πόρους. Στα καλύτερα σενάρια θα αποκτήσεις ΣΤΟΙΧΕΙΑ που θα σε βοηθήσουν στο τελευταίο στάδιο του παιχνιδιού. Στα χειρότερα σενάρια πιθανόν να χάσεις κάποιον από τους ΠΟΡΟΥΣ ή τα ΣΤΟΙΧΕΙΑ σου. Μπορεί η αποστολή σου να βρει ένα πρόωρο τέλος εδώ. Το καλό με αυτό το σύστημα είναι ότι μπορείς να παίζεις με τον δικό σου ρυθμό, με βάση τους ΠΟΡΟΥΣ που σου έχουν μείνει, και όχι να περιμένεις τους άλλους παίκτες. Στο ΑΝΑΚΤΟΡΟ, οι παίκτες με τα περισσότερα ΣΤΟΙΧΕΙΑ θα έχουν το προβάδισμα. Όποιος φτάσει πρώτος στον θησαυρό, κερδίζει το παιχνίδι. --- Αυτό προφανώς είναι μόνο πιο γενική ιδέα. Αν υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον, και καλώς εχόντων των πραγμάτων, μπορούμε να το ξεκινήσουμε τον Σεπτέμβρη.
  7. Έχω το κακό συνήθειο να διαβάζω τις απαντήσεις πριν από τα quote και μέχρι αυτό το σημείο νόμιζα ότι μιλούσες για το budget των ιταλικών παραγωγών...
  8. Πολύ ενδιαφέρον! Για κάποιο λόγο μου είχε σχηματιστεί η ιδέα ότι δεν υπήρχαν punch cards μέχρι τον Β' ΠΠ και η χρήση τους αφορούσε μόνο ογκώδεις πρώτο-υπολογιστές. Φαίνεται ότι είχαν πρωτοχρησιμοποιηθεί σε αργαλειούς (!) τον 18ο αι (!!). -- Εγώ σήμερα ανακάλυψα τις "Ειδήσεις διά τα ανατολικά μέρη" μια αυστριακή εφημερίδα γραμμένη στα Ελληνικά που είχε πολύ σύντομη κυκλοφορία (Ιούλ - Δεκ 1811). Μπορείτε να διαβάσετε όλα τα τεύχη της εδώ. Δεν πρόλαβα να την μελετήσω ενδελεχώς αλλά λόγω της εποχής έχει αρκετά ενδιαφέρον περιεχόμενο ('κερσάρικα' Γαλλικά πλοία που επιτίθενται σε Βρεττανικά, 'καισσαροβασιλικές*' πατέντες του αρχιδεκάτου της Αυστρίας, κτλ). * = aka της kaiserlich und königlich/'αυτοκρατορικής και βασιλικής' μοναρχίας των Αψβούργων. Το γερμανικό "Kaiser" προέρχεται από τους ρωμαίους καίσαρες εξ ου και η μετάφραση. Η μετάφραση των διαφόρων χωρών στα Ελληνικά έχει αρκετή πλάκα: Άεςρια Φράντζα Σβεκία (εδώ κόλλησα αρκετή ώρα, νόμιζα ότι ήταν ένα γερμανικό κρατίδιο. Τελικά είναι η Σουηδία). Τερκία Ογγαρία (στο βασίλειο της οποίας άνηκε η πρωτεύουσα της σημερινής Σλοβακίας Μπρατισλάβα, τότε Πρέσμπουργκ (και για την εφημερίδα Ιςρόπολις ή Πρεσμπέργκ) Χελβετία Βασίλειον Νεαπόλεως Χολλάνδα Γένεα Σύρμιον Ταρταρία Ένα απόσπασμα: "Μολδαβία, Γιάσι (Ιάσιο) τη 18 Αυγούςου. Δώδεκα Ρεγεμέντια (συντάγματα) Κοζάκων, τα οποία κατάγονται από τα μέρη τε Δνιςερ (Δνείπερος) ποταμού, έλαβον προςαγήν δια να πηγαίνεν δια το ρούσσικον τράτευμα όπου ευρίσκεται εις τον Σέρεθ και απέρασαν σήμερον από την πόλιν μας - Ομοίως κ το 15'. Διβιζιόνι (μεραρχία) ύπο την οδηγίαν τε Γκενεράλλιαιτεναντ Μάρκαβ (!), καθώς κ τα 9. Διβιζιόνια υπό την εξεσίαν τε Γκενεράλ Γιάρμαλοβ, τα οποία εςρατοπέδευσαν εδώ, εκινησαν. Κατα δε τάς ειδήσεις οπέ έχομεν από την Σερβίαν φαίνεται ότι ο Γκενεράλης (!!) Ούρεκ..."
  9. Tightwad

    ;(

    Το τελευταίο όνειρο που είδε ο εμπύρετος Φρίντριχ Ντάκτσε, ενώ χαροπάλευε με πνευμονία. Θα κατέληγε λίγες ώρες αργότερα. (Βαϊμάρη, 1900) Ο Jean Luc Donàld εξηγεί τις βασικές αρχές του Prime Directive σε νέους αξιωματικούς του Στάρφλητ. (Stardate 43125.8). Αμερικάνος πεζοναύτης θερίζει μια ολάκερη ιαπωνική διμοιρία. Λίγες στιγμές αργότερα, τους ενημέρωσε ότι τα οχυρά δεν παραδίδονται. (Μάχη του Γκουανταλκανάλ, 1942)
  10. "Σαν τα χιόνια!"

    "Με περιμένεις κάθε Χριστούγεννα και δεν έρχομαι ποτέ;"

  11. To πρώτο storyline του κόμικ τελείωσε επιτυχώς. Με το 8ο κεφάλαιο "A Season of Blades" ξεκινάει και η 2η περιπέτεια της παρέας. (Προσπάθησα) να μας προμοτάρω στο twitter της δημιουργού, btw. Με μεικτά αποτελέσματα : (το Google Translate δεν μας πάει)
  12. Συγχαρητήρια, Αλέξανδρε! Εύχομαι να ακολουθήσουν πολλά Member of the Year-λίκια ακόμα!
  13. Μετά απο 15 σελίδες και 3,5 μήνες ολοκληρώθηκε και το δεύτερο Γνώθι Σ'Εχθρόν. Όπως πάντα, θα ήθελα να ακούσω εντυπώσεις, κριτικές και προτάσεις για βελτίωση. Προσωπικά θα έλεγα ότι το γεγονός ότι ο χαρακτήρας σου δεν χάνει αυτόματα από μια μάχη, αλλά συμμετέχει σε πολλές μάχες είναι θετική προσθήκη. Αλλά το αρνητικό ήταν οι πολλές καθυστερήσεις, τα υπερβολικά μεγάλα κείμενα, και για μένα το πιο σημαντικό: η έλλειψη παικτών σε σχέση με το πρώτο ΓσΕ! Οι κανόνες της Ναυμαχίας ήταν ενδιαφέρουσα παραλλαγή του πρώτου ΓσΕ, αλλά δεν θα ήμουν υπέρ ενός ακόμη τέτοιου παιχνιδιού. Ορίστε μερικές ιδέες που έχω για το ΓσΕ του 2019: Γνώθι Στυγνόν. Μια προσαρμογή του παιχνιδιού "Πέφτει η Νύχτα στο Παλέρμο"/"Mafia" στο φόρουμ, όπως είχε προτείνει ο @Angel.tze. Οι περισσότεροι παίκτες είναι αθώοι πολίτες, αλλά κυκλοφορούν δυο (μυστικοί) εγκληματίες που προσπαθούν να τους ξεπαστρέψουν. Σε κάθε γύρο, οι πολίτες πρέπει να ψηφίσουν ποιος πιστεύουν πως είναι ο μυστικός εγκληματίας. Υπάρχουν μερικοί ακόμα κανόνες που δίνουν γεύση στο παιχνίδι, αλλά αυτή είναι η γενική ιδέα. Γνώθι Σ'Εχθρόν με τους original κανόνες που παίρνει μέρος 10 χρόνια μετά το ΓσΕ 2. Επιστροφή στις ρίζες. Γνώθι Σ'Εχθρόν χωρίς κανόνες, με απλά κειμενάκια από τους παίκτες. Μέσα σε αυτά μπορούν να εξελίσσονται πόλεμοι, τεχνολογικές πρόοδοι, συμμαχίες, κτλ. Εγώ απλά γράφω μια περίληψη και συντηρώ τον χάρτη. Γνώθι Σ'Εχθρόν με κανόνες Risk. Ίσως το πιο πολύπλοκο και το πιο αμφίβολο, δεδομένου ότι ακόμα και η Ναυμαχία-μέσω-φόρουμ μας δυσκόλεψε αρκετά. Ειδικά με τις κάρτες του Risk κτλ, που μπορούν να προκαλέσουν ξαφνικές δυσάρεστες εκπλήξεις έτσι ξαφνικά.
  14. ΕΠΙΛΟΓΟΣ - ΜΕΡΟΣ 2/2 Βερενίκη Ο Λόρδος Έθελροντ (τώρα Δούκας Έθελροντ) (@thor77), που είχε συνηθίσει να είναι άρχοντας ενός μικρού νησιού, έπρεπε τώρα να μάθει να διοικεί μια εκταπλάσια έκταση. Αν και στην θεωρία ήταν ο,τι είχε ονειρευτεί, και αν και η ανέγερση του 16ου αγάλματος που είχε αφιερώσει στον εαυτό του ήταν δελεαστική, σύντομα τα συνεχή άγχη που προκαλούσε η ανάγκη για αδιάκοπη ροή των βρωμύλικων μπαχαριών στην Ευρώπη ("τα μπαχάρια πρέπει να ρέουν!") άρχισαν να τον καταβάλλουν. Ενώ στην αρχή η ενασχόληση με την επέκταση των συλλογών του του προσέφερε κάποια ειρήνη, μετά από λίγους μήνες ένα όραμα (ή ίσως απλά ένα ιδιαίτερα ζωηρό όνειρο) τον έπεισε να ακολουθήσει το κάλεσμα του πατέρα του, έστω και για λίγο. Έτσι, σαν τον μεγάλο θαλασσοπόρο, τον Θεοδώριχο τον Ρηχό, ο Έθελροντ επέλεξε μια σειρά από μέρη που ήθελε να επισκεφτεί, και σάλπαρε μακριά από την Βερενίκη για πρώτη του φορά. Άνω Βόλτα Ο Πρίγκηπας ( @tik/@thor77) βρήκε τον εαυτό του πολιτικά και σωματικά αποδυναμωμένο. Είχε καταφέρει να επαναφέρει το μεγαλύτερο μέρος της Κατσαβραχίας υπό τον έλεγχο της αυτοκράτειρας, αλλά αυτός ο έλεγχος ήταν ακόμα πιο έμμεσος, έχοντας δώσει την μερίδα του λέοντος του αρχιπελάγους στους υποτελείς του. Ενώ τα πόδια του ανάρρωναν και με την (αρκετά αληθοφανή και σχεδόν ειλικρινή) δικαιολογία ότι ένας κυβερνήτης δεν θα μπορούσε ποτέ ξανά να κρατήσει όλο το αρχιπέλαγος από την Ναντορπία, αποφάσισε να ανακοινώσει (όχι να αιτηθεί) την ίδρυση του Ιαμβικού Πριγκηπάτου στην αυτοκράτειρα, δια αλληλογραφίας. To Πριγκηπάτο, υποτελές στην Αυτοκρατορία του Λουξεμβούργου, αποτελούνταν με την σειρά του από : την Μέγα Πόλη της Ναντορπίας, τα Εδάφη του Στέμματος (την Άνω και την Κάτω Βόλτα), το Δουκάτο των Δυτικών Νήσων, την κομητεία της Σπινακόρτας και τα Δουκάτα του Κουβά και της Βερενίκης (με το νησί της Βερενίκης να είναι διοικητικά αυτόνομο και να μην φορολογείται) που έλεγχαν οι υποτελείς του. Πρώτος δούκας των Δυτικών Νήσων έγινε ο Λοχαγός Ανώνυμος. Η έλλειψη λουξεμβουργικής αριστοκρατίας στο αρχιπέλαγος, που προκλήθηκε εν μέρει από τον χαμό του επιτελείου του, έκανε τα πράγματα δύσκολα για τον Πρίγκηπα, που πλέον δεν είχε συμβούλους. Αναγκάστηκε να δώσει τίτλους σε μέλη της φρουράς του, που ήδη αποτελούνταν εν μέρει από ευγενείς, όταν ακόμα και οι ιστορικοί του, Τιγκβάδιος και φον Μαθουσάλεν αρνήθηκαν θέσεις στην γραφειοκρατία του. Επέστρεψαν στο Λουξεμβούργο με το πρώτο πλοίο, μαζί με το επίμαχο γράμμα που ανακοίνωνε την ίδρυση του πριγκηπάτου. Λίγους μήνες αργότερα, άρχισαν να προσέρχονται οι πρώτοι λουξεμβούργοι ευγενείς, προς αναζήτηση τίτλων και θέσεων στο νέο διοικητικό τερατούργημα του Πρίγκηπα. Το Πριγκηπάτο έγινε συνυφασμένο στην ηπειρωτική συνείδηση ως ένα μέρος οπού μπορούν να παν τυχοδιώκτες και αναζητητές της περιπέτειας και να συναντήσουν την μοίρα τους. Σε αυτό βοήθησαν οι γλαφυρές (αν και όχι πάντα ρεαλιστικές) περιγραφές μαχών, φλεγόμενων πλοίων και πειρατικών ορμίσκων που επέστρεψαν στην Ευρώπη μαζί με τους ιστορικούς της εκστρατείας. Κουβάς Για μια εβδομάδα, η τύχη του T' eek (@tik) έμεινε μετέωρη (σαν το νοητό τσεκούρι του εκτελεστή πάνω απ'το σβέρκο του), καθώς έμεινε φυλακισμένος σε ένα πρόχειρο κελί στις κατακόμβες, λίγο πολύ σαν τον Gaerm, πριν πάρει εξουσία. Τελικά, μια τελευταία διαπραγμάτευση με έναν αντιπρόσωπο του Πρίγκηπα επιβεβαίωσε τα εξής εγγράφως: την υποταγή του (νεοσυσταθέντος) Δουκάτου του Κουβά υπό το Πριγκηπάτο, την απαγόρευση κυκλοφορίας του T' eek έξω από τον Κουβά, την μόνιμη διάλυση κάθε κουβάδικου ναυτικού ή στρατιωτικού σχηματισμού πέρα από μια μικρή προσωπική φρουρά, και τέλος, την παραχώρηση της πρωτεύουσας της Κατσαβραχίας, την Ναντορπία. Σίγουρα οι πιθανότητες για ανοδική πορεία από εδώ και πέρα ήταν αρκετά περιορισμένες, αλλά τώρα έλεγχε το εν τρίτο του αρχιπελάγους. Δεν είναι και τόσο άσχημα για έναν άνακτα μιας μόνο πόλης στην Μεσοποποταμία (αν και πιθανότατα δεν θα μπορούσε να την ξαναδεί σε αυτή την ζωή) που για αρκετό καιρό ήταν φυλακισμένος τριών διαφορετικών αρχόντων. Οι άνδρες του ήταν λιγότερο τυχεροί. Έμειναν φυλακισμένοι στο Κολοσσαίο (για λόγους χωρητικότητας, όχι άρτου και θεάματος) για αρκετούς μήνες πριν αποφυλακιστούν. Οι κακές συνθήκες υγιεινής και η έκθεση σε νέες ασθένειες που οι Λουξεμβούργοι είχαν φέρει από την Ευρώπη είχε τραγικό αποτέλεσμα. Το πλήθος Κουβάδων που επέστρεψε στην πατρίδα του ήταν αποδεκατισμένο. O T' eek ξεκίνησε το μακρύ ταξίδι για τον Κουβά μαζί με τα απομεινάρια του στρατού του, αλλά όχι του στόλου του, που τώρα είχε περάσει στην δούλεψη της αυτοκρατορικής αρμάδας. Επιβιβάστηκαν στο βρετανικό εμπορικό πλοίο "The Interpid". Οι Κουβάδες αντάλλαξαν πολεμικές ιστορίες με τους Βρετανούς, οι οποίοι διηγήθηκαν ιστορίες για θεριά και για στοιχειωμένα πλοία που ψάχνουν τις επτά θάλασσες για νέα πληρώματα. (Σημείωση: Δεν ξέρω αν θα σπάσεις την Κατσαβραχία σε κομητείες ανα πόλη (πχ. Τικτικτάκα) ή ανα περιοχή (πχ. Μεσοποποταμία), αλλά είναι δική σου επιλογή αν θες να κάνεις κάτι τέτοιο ή κάτι τελείως διαφορετικό. ) Ναντορπία Πέρασαν μήνες μέχρι να επανέλθουν οι ρυθμοί της καθημερινής ζωής στην επαρχιακή πρωτεύουσα. Σε κάποιες περιπτώσεις, ο πόλεμος είχε αλλάξει τα πράγματα για πάντα. Ο πρώην αστυνόμος Γκράιμς, που είχε αποτύχει (ή μάλλον δεν είχε προσπαθήσει) να πάρει το μέρος ενός από τους δύο στρατούς που εισέβαλαν στην πόλη του, έγινε ο πρώτος της δήμαρχος. Ένας κοινός αστικός μύθος λέει ότι ο πρίγκηπας προκήρυξε εκλογές πολύ νωρίς, πριν η πόλη απερημωθεί και αρχίσει να ξαναγεμίζει με πρώην πρόσφυγες, με αποτέλεσμα το εκλογικό σώμα να αποτελείται από την φρουρά της πόλης. Αν και χωρίς τους ιστορικούς της εκστρατείας παρόντες δεν υπάρχουν (έστω και ανακριβή) ιστορικά δεδομένα, αυτό σίγουρα δεν ισχύει. Αυτοί που καθόριζαν τον νέο δήμαρχο ήταν οι (προεστοί) Εκλέκτορες, και όχι ο μέσος Ναντορπέζος. Και άλλωστε, ο πρώτος δήμαρχος ήταν πιθανότατα διορισμένος απευθείας από τον Πρίγκηπα. Άρα αντί για εκλογική γκάφα, μάλλον πρόκειται για μια περίπτωση απόλυσης δια προαγωγής. Είναι άγνωστο γιατί ο Πρίγκηπας δεν φυλάκισε τον Γκράιμς. Ίσως επειδή δεν ήθελε μια ακόμη σύρραξη με την Φρουρά, ίσως επειδή ο αστυνόμος είχε ενδιαφέρουσες πληροφορίες για πολλά μέλη της ναντορπικής αριστοκρατίας, ίσως είχε αποδεχτεί ότι ακόμα και αν η φρουρά προσπαθούσε να πάρει μέρος στον πόλεμο, η συνεισφορά τους θα ήταν μηδαμινή, και η θυσία τους άσκοπη. Αν και η πόλη συνέχισε να φορολογείται αδρά, και αξιωματικοί της πριγκηπικής φρουράς ανέλαβαν την νέα ηγεσία της φρουράς και της νέας πολιτοφυλακής, ο Πρίγκηπας επέλεξε να διοικεί το Ιαμβικό από τα ανάκτορα στην Άνω Βόλτα. Η Ναντορπία δεν έγινε "ελεύθερη πόλη", αλλά η αποκεντροποιημένη διοίκηση του πριγκηπάτου είχε λίγο-πολύ το ίδιο αποτέλεσμα. Με νέους επισκέπτες να συρρέουν στην πόλη για εργασία από κάθε γωνία του αρχιπελάγους που έφεραν μαζί τους την γλώσσα και την κουλτούρα της πατρίδας τους, η Ναντορπία άρχισε να εξελίσσεται σε μια πραγματική μητρόπολη. *** ΤΕΛΟΣ ***
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.