Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/11/2019 in all areas

  1. Ατομική έκθεση ζωγραφικής. Είπα να αφήσω για λίγο τα πενάκια και τα κόμικς και να παρουσιάσω κάποια πιο "κλασικά" ζωγραφικά θέματα. Έκθεση ζωγραφικής λοιπόν, με την συνδρομή του δήμου Αγρινίου, στην Παλαιά Δημοτική Αγορά της πόλης. Εγκαίνια την Δευτέρα 13 Μαΐου 2019 στις 8 μ.μ, διάρκεια μέχρι τις 24 Μαΐου. Όποιος είναι στα μέρη, ευπρόσδεκτος!
  2. Εν συντομία, η πρώτη μέρα μου πριν ξεκινήσει η δεύτερη... Επίσκεψη κατά τις 10, ο χώρος μου φάνηκε πιο γεμάτος από κόσμο σε σχέση με πέρυσι.. Η ουρά για Rossa ήταν ήδη μεγάλη.. Συνάντηση με Konni και Murphy.Αρχή από Ribic, ο Konni πήρε έναν Dr Doom κι εγώ έναν Captain America σε blanks. Πολλές υπογραφές.. Ο Azzarelo κι εμένα μου φάνηκε κάπως, αλλά μου υπέγραψε Damned χωρίς σχόλια. Δυό blanks ακόμα, από Cinar(το παρέλαβα) και Pantalena(πάω να το πάρω τώρα). Στην απογευματινή βόλτα υπογραφή από Azaceta με σκετσάκι σε τόμο του Outcast και άλλο σκετσάκι στο sketchbook...Συναντήσεις με Θρηνωδό, Geo και sorry για όσους ξεχνάω...Στην ουρά για τον Rossa, δεν θα αναφερθώ μέχρι να μου περάσει η τσατίλα...
  3. Να σε ρωτήσω, επειδή με ενδιαφέρει πολύ να πάρω και εγώ σκίτσο Constantine, πώς τον κατάφερες; παίζει πληρωμή, και αν ναι πόσο, ώστε να πάω να του ζητήσω. Η πρώτη μέρα στο con για μένα ήταν πολύ πολύ μικρή, μια δυο ώρες μπόρεσα να περάσω. Δυστυχώς δούλευα μέχρι αργά το μεσημέρι, οπότε μπόρεσα να καθησω μόνο το απόγευμα, και αυτό ουσιαστικά το ξόδεψα στην αναμονή για δύο υπογραφές από Ροσα. Επίσης αγόρασα 2 πριντς του, μάλλον θα πάρω κανένα ακόμα. Πήρα και υπογραφές από Achde, δυστυχώς πλέον ο άνθρωπος ίσως έχει κορεστει και σε αντίθεση με τι συνεβαινε προπερσι, πλέον φτιάχνει έναν συγκεκριμένο λουκυ Λουκ για όλους στα γρήγορα. Παλιά είχε ποικιλία. Δεν είχα χαρτιά Α4 οπότε δε μπόρεσα να "αγοράσω" σκίτσα του, θα το κάνω όμως αύριο ή μεθαύριο. Τζόνσον φιλικοτατος, Αζαρελο ένιωθα ότι βαριόταν και με απωθησε στο να του ζητήσω υπογραφές. Ο Γιώργος είναι αληθινός εργάτης των ντισνευ, καθησε από την αρχή έως το τέλος δίπλα στον Ροσα. Χάρηκα που τον είδα, περιμένω πώς και πώς στο τέλος του κον να μας δείξει τι θα του σχεδιάσει ο καλλιτέχνης. Σε κάποια φάση είδα να περνάνε Καμπουκι Τζεοτρου Θρηνωδος αλλά δυστυχώς ήμουν στην ουρά του Ροσα και δε μπόρεσα να έρθω να σας μιλήσω παιδιά, αύριο θα γίνει. Αυτά από μένα, εννοείται ενθουσιασμενος, πέρυσι έλειπα εξωτερικά και μου είχε λείψει πολύ η όλη φάση!
  4. Πάρα πολύ καλή πρώτη μέρα. Το υπερευχαριστήθηκα όπως κάθε φορά. Συγκεντρωτικές εντυπώσεις μετά το πέρας του τριημέρου αλλά θα μου επιτρέψετε να ποστάρω το highlight της δικής μου ημέρας. John Constantine sketch by William Simpson Λοιπές υπογραφές και sketches στο ανάλογο θέμα από Δευτέρα.
  5. Μιας και το Avengers: Endgame, είναι το hit των ημερών, ένα σχετικό strip από τους Διονύση Ατζαράκη και Νικόλα Στεφαδούρο aka @Stef.... Περισσότερα Comedics, εδώ.
  6. Ο Phantom είναι αυτός με το σακίδιο στον ώμο ή ο φαλακρός με το πράσινο μπλουζάκι;
  7. Το συγκεκριμένο σκίτσο δεν ήταν κάποιο commission που ζήτησα να μου ετοιμάσει ο Simpson. Απλώς όταν πήγα να μου υπογράψει το Hellblazer #41, το είχε έτοιμο μπροστά του. Τον ρώτησα εάν αυτό ήταν commission για κάποιο άτομο και μου απάντησε όχι, ήταν κάτι που ετοίμασε στα γρήγορα όσο καθόταν. 50 ευρώ ζήτησε για αυτό. Υποθέτω πως είναι κάτι σαν quick sketch που ετοιμάζει στον ελεύθερο του χρόνο. Να σημειωθεί εδώ πως δέχεται και κανονικά commissions o Simpson, με τις τιμές να ξεκινούν από 100 ευρώ εάν δε κάνω λάθος. Έχει τιμοκατάλογο επάνω στο τραπέζι του.
  8. Πρώτη μέρα τέλος για μένα. Πολύ μεγαλύτερος χώρος, όλη η εξέδρα ήταν εκθεσιακός χώρος για διοράματα Lego & Playmobil (εντυπωσιακά ομολογουμένως) και επιτραπέζια, πράγμα που άφηνε πολύ περισσότερο χώρο για κόμικς. Άνετοι και προσιτοί οι καλεσμένοι, πήρα άνετα 2 έγχρωμα σχέδια από τον Ασντέ και την υπογραφή του Ατσαρέλο που ήθελα, η ουρά ήταν μονοπώλιο του Ρόσα αναγκαστικά. Προφανώς και δεν στήθηκα αλλά χάζευα την όρεξη και το χαμόγελο του ανθρώπου στην ηλικία του να υπογράφει.
  9. Σημερινό άρθρο του Στάθη στο Ποντίκι. Η εκδημία του Γιάννη Ιωάννου είναι μεγάλη απώλεια (διότι μπροστά του είχε σπουδαίο έργο να δώσει ακόμα) – είναι μεγάλη απώλεια για τη γελοιογραφία, τη δημοσιογραφία και τα ελληνικά γράμματα. Διότι, όταν έρθει η ευλογημένη ώρα να ασχοληθεί το ρωμαίικο των νεοελλήνων με τη μνημείωση του σύγχρονου πολιτισμού μας, ο Γιάννης Ιωάννου θα κατέχει στα ελληνικά γράμματα περίοπτη θέση, αυτήν που ήδη κατέχει στο οιονεί Πάνθεον των διεθνικών δημιουργών της χώρας μας. Ο Γιάννης Ιωάννου υπήρξε ο μεγαλύτερος γελοιογράφος της γενιάς του. Η εμφάνισή του στις αρχές της Μεταπολίτευσης δημιούργησε τομή στην ελληνική γελοιογραφία. Στο έως τότε λαϊκό κυρίως χιούμορ που χαρακτήριζε την πολιτική (και την κοινωνική) γελοιογραφία, ο Ιωάννου έφερε μια αύρα απ’ το γαλλικό πνεύμα, από την Ιταλία, συνολικά από μια Ευρώπη όπου τότε έβραζαν η πολιτική και οι προσδοκίες. Με μόνη εξαίρεση τον Γιάννη Καλαϊτζή, ο οποίος υπήρξε ο σκαπανέας αυτής της «σχολής», ο Γιάννης Ιωάννου επηρέασε όλους τους μεταγενέστερους και πολλούς προγενέστερους. Εισήγαγε στην ελληνική γελοιογραφία το γκαγκ, το εύρημα, και την έβγαλε από την εύθυμη μεν, πνευματώδη συχνά, αλλά απεικόνιση συνήθως των γεγονότων και των καταστάσεων. Με τους μεγάλους έλληνες γελοιογράφους που ήδη απ’ τις προηγούμενες δεκαετίες η δουλειά τους ήταν θρυλική, ο Ιωάννου και πλήθος νεότερων που εμφανίσθηκαν κατ’ ακολουθίαν δημιούργησαν την εποποιία της ελληνικής γελοιογραφίας, επί τριακονταετίαν, ώσπου ο Τύπος να φθηνύνει και να εκπέσει στα χάλια που είναι σήμερα. Η γελοιογραφία του Ιωάννου μεγαλούργησε στον «Σχολιαστή», την «Ελευθεροτυπία», το «Ποντίκι», το «Αντί» και πλήθος άλλων εντύπων, δημιουργώντας έναν κόσμο ολόκληρο. Σ’ αυτόν τον χάρτινο κόσμο ο πραγματικός κόσμος έβρισκε τον μάστορή του. Ανηλεής προς πάσαν παθογένεια ο Ιωάννου ενίοτε στερούσε από τα σκίτσα του το στοιχείο της αγάπης προκειμένου να φθάσει ως τη ρίζα του κακού. Αυτό θα μπορούσε να θεωρηθεί κυνισμός, αλλά δεν ήταν, διότι ο Γιάννης δεν στάθηκε ποτέ με την πλευρά της εξουσίας, με το «δίκιο των Δυνατών». Ο Γιάννης ήταν αριστερός. Πρωταγωνιστές στα σκίτσα του ήταν η αναζήτηση της αλήθειας και η αφύπνιση της κριτικής σκέψης και στάσης, όσον και τα παθήματα του καθημερινού ανθρώπου. Ο Ιωάννου ενθουσίασε το κοινό του. Η ανάγνωση του έργου του ήταν προτεραιότητα για χιλιάδες κόσμου, όταν άγγιζαν την εφημερίδα ή όποιο άλλο έντυπο στο οποίο εργαζόταν. Κατέκτησε μια δόξα δύσκολη και αθάνατη, κέντησε το χρονικό της εποχής μας με την ακρίβεια ενός ντετέκτιβ που ιχνηλατούσε τα ανθρώπινα σε πολλαπλά επίπεδα – η πολιτική, η τέχνη, η φιλοσοφία, οι μεταξύ μας σχέσεις, έγιναν στα χέρια του Γιάννη Ιωάννου η εικονογράφηση της Ποικίλης Στοάς των καιρών μας. Οι άνθρωποι αποδελτίωναν τα σκίτσα του και τα κρατούσαν ως μνήμη και απόλαυση. Το κιτρινισμένο χαρτί της εφημερίδας με το σκίτσο του Γιάννη τυπωμένο πάνω του γινόταν χρυσάφι. Έβρισκες σκίτσα του παντού, στα δημοσιογραφικά γραφεία, στα κουρεία, στους τοίχους των σπιτιών, παντού. Μέγας. Ελπίζω στην παρακαταθήκη του – που σήμερα απαντάται μόνον σε λίγες εφημερίδες, όπου ακμάζουν σπουδαίοι σκιτσογράφοι. Ελπίζω στην ημέρα που τα καλά ελληνικά, η ανεξάρτητη έρευνα και η πολιτική εντιμότητα θα βρουν το μέσο ενημέρωσης όπου θα ανθήσουν και πάλι χάριν των πολιτών επηρεάζοντας και τα άλλα μέσα. Προσωπικώς έμαθα απ’ τον Γιάννη Ιωάννου πολλά, όπως απ’ τους Μητρόπουλους, τον ΚΥΡ, τον Αρχέλαο, τον Χριστοδούλου, το ίδιο (εξακολουθώ να) μαθαίνω και από τους νεότερους, τρέχοντες, πολύ καλούς συναδέλφους. Με τον Ιωάννου όμως η μάθηση άγγιξε μίμηση. Κανείς μας (πλην ίσως του Μποστ) ούτε έπεσε, ούτε πέφτει απ’ τον ουρανό. Η σχολή του Ιωάννου έχει δημιουργήσει προηγούμενο για το επόμενο. Vita brevis, ars longa – ο χάρτινος βίος του κορυφαίου γελοιογράφου θα είναι μακρύς και θα επηρεάζει τα ελληνικά γράμματα γόνιμα και εις βάθος. Για τη χαρά της απόλαυσης που έδωσες σε χιλιάδες αναγνώστες, για την οξεία κριτική σκέψη που προσέφερες, για την αγάπη σου προς την ελευθερία, στα Ηλύσια και σε τόπους φωτεινούς, ταξίδευε…
  10. Έλα τώρα......Είπαμε πολεμικά, αλλά μη σνομπάρεις το υπόλοιπο ζωικό βασίλειο.. Ο Phantom είναι πασίγνωστο και καταξιωμένο παπί...
  11. Ενα ωραιο αρθρακι στο σημερινο "Καρε Καρε" σχετικα με τον Ντον Ροσα και τον Περτουιλαμπι και φυσικά αναφερει τη λεσχη αλλα και το φορουμακι μας.
  12. Ο PK κουράζεται πάρα πολύ ,ενώ εμείς οι άλλοι τριγύρω διασκεδάζουμε.Επειδή είναι καλός φίλος και έχει βοηθήσει πολλούς από εμάς, στο φόρουμ,πιστεύω του αξίζει το καλύτερο,εύγε!
  13. Καλοδιάβαστο Διονύση! Μόλις το διαβάσεις πες μας εντυπώσεις.
  14. Να ποστάρω κι εγώ την τελευταία προσθήκη που κοσμεί την νυχτεριδοσυλλογή μου... Η απόλυτη μπατ-ρετροφιγούρα, o Iron Winch Batman της Kenner!!!!
  15. Για τους φίλους του Venom. Από την Ιαπωνία μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση. Marvel Sofbinal Venom Vinyl Figure 16″ Statue http://marveltoynews.com/marvel-sofbinal-venom-vinyl-figure-16-statue-announced-by-sentinel/
  16. Ζηλεύουμε εμείς που δεν μπορέσαμε να έρθουμε... Είχε δεν είχε, χώθηκε το λαμόγιο o PK
  17. και δεν εχει μονο τα εξωφυλλα. Έχει κι άλλα. αναμένουμε σοβαρες φωτογραφιες που να δειχνουν ολα τα πριντ. σημερα. οχι αύριο, σήμερα. αυριο εαν δεν εχουν ανεβει οι σοβαρες φωτογραφίες από κάποιον σήμερα, θα μπαναριστούν συλλήβδην όσοι πήγαν στο convention ίσως να μπαναριστούν και όσοι δεν πήγαν συμπέρασμα: κάποιος να σώσει το φόρουμ και να ανεβάσει σοβαρές φωτογραφίες από τα πριντ
  18. Οι εκδόσεις Διόπτρα μας δίνουν μια νέα έκδοση κόμικς, σε καταπληκτική ποιότητα και μέγεθος Absolute!!! Με το που το είδα μπροστά μου, το άρπαξα χωρίς δεύτερη σκέψη. Πρόκειται για διασκευή της ομώνυμης ιστορίας της Αγκάθα Κρίστι, με ηρωίδα την Μις Μαρπλ. Διαβάστηκε αμέσως. Το σενάριο εγγυημένα καλό, και το σχέδιο πολύ όμορφο και ταιριαστό, στο ευρωπαϊκό στυλ της καθαρής γραμμής και με πολλή λεπτομέρεια στα περιβάλλοντα. Με τιμή γύρω στα 11 ευρώ και σε αυτό το μέγεθος και ποιότητα συστήνεται ανεπιφύλακτα. Και μιας και ανέφερα την ευρωπαϊκή σχολή της καθαρής γραμμής στο σχέδιο, κάνουν και ένα πέρασμα κάποιοι γνώριμοι φίλοι μας που ταιριάζουν στο όλο στυλ και περιβάλλον
  19. Σκίτσο του Βαγγέλη Χερουβείμ στην εφημερίδα Αυγή.
  20. Τα αυτοκόλλητα των: @ikarukani - @Marvel Duck και @Ion βρίσκονται στην λέσχη και τους περιμένουν μέσα σε φακελάκια, στο ειδικό κουτί.
  21. Retroplaymo

    MILLENNIUM

    Αντικαταστάθηκαν με μεγαλύτερης ανάλυσης, εξώφυλλα/οπισθόφυλλα και των 3 τόμων.
  22. Προστέθηκαν εξώφυλλα και οπισθόφυλλα για τα τεύχη 2, 4(νέο σκαν), 7, 9-11 και το οπισθόφυλλο του 5.
  23. Μην τα δώσετε όλα. Περιμένετε να επιστρέψω κι εγώ. Από την Δευτέρα θα ανεβάσω κι εγώ τα δικά μου διπλά. Μην το πείτε όμως παραέξω, γιατί αφορμή ζητούν τα άλλα σοφέρια να αρχίσουν το δούλεμα!
  24. Απαντώ στον εαυτό μου,ναι το πήρα χθες και διαπίστωσα ότι έχει πιο πολύ χώρο για σχέδιο από τον Achde, από τα προηγούμενα και το πήρα το σχεδιάκι!
  25. Δε λέει αυτό. Απλά εξηγεί προκαταβολικά γιατί από το Σεπτέμβρη θα αρχίσει πάλι να κατοικεί στη χώρα των μουγγών
  26. Εγώ ελπίζω ο Γιώργος να είναι δίπλα στον Ρόσα την Κυριακή για να τον δω κι από κοντά! Έχουμε να βρεθούμε από τον Καβατσάνο!
  27. πηγα γυρισα , πηρα τισ υπογραφεσ μου απο Ροσα, πηρα και τα ποστερ μου, ειδα και τον Γιωργο διπλα στον Ροσα. ολα καλα. Υπεροχοσ οπως παντα. κεφατοσ με αστεια ο Ντον, φιλικος. οργανωση ηταν αψογη οσον αφορα αναμονή κτλ. ολα καλα .
  28. μην τον ψάχνετε άδικα τον PK. Μόλις μπαναριστηκε που έχει πάει και έχει θρονιαστει διπλα στον Rosa ο αχαρακτηριστος
  29. GeoTrou

    Ο ΚΗΠΟΣ

    Ένας βαρύς χειμώνας δίχως τέλος έχει πέσει σε όλο τον κόσμο. Η πείνα μαυρίζει τις καρδιές και τις ψυχές των ανθρώπων. Όμως η Κάλλια, παρέα με τον λευκό της κούνελο, παίρνει τη γενναία απόφαση να ταξιδέψει ως τον Ναό του Καζού, όπου ίσως βρει τη λύση και μπορέσει να φέρει την άνοιξη πίσω... Όπως καταλαβαίνετε, πρόκειται για ένα fantasy κόμικ. Σεναριογράφος και σχεδιαστής είναι ο Γιώργος Καμπάδαης, τον οποίο βλέπουμε για πρώτη φορά να δημιουργεί ένα κόμικ «μεγάλου μήκους» για την ελληνική αγορά. Ο Κήπος κυκλοφόρησε στο Comicdom Con 2019 από τις εκδόσεις Ένατη Διάσταση, σ' έναν απλό αλλά καλαίσθητο τόμο, με πρόλογο από τον (συν)εκδότη Πάνο Κρητικό. Το οπισθόφυλλο χαρακτηρίζει το κόμικ ως παραμύθι. Αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι, γιατί πολύ εύκολα μπορεί να περάσει κανείς από την απλότητα στην απλοϊκότητα. Εδώ, δυστυχώς, η πλοκή και οι διάλογοι φτάνουν σε αυτό το σημείο. Πράγμα που προσωπικά βρήκα κάπως απογοητευτικό, γιατί ο Καμπάδαης έχει μπόλικη φαντασία (αν και όχι οργιάζουσα) και κυρίως καταπληκτικό artwork. Το στήσιμο των καρέ και το μινιμαλιστικό του σχέδιο σε συνδυασμό με τα πανέμορφα χρώματα ήταν οι βασικοί λόγοι που με έκαναν να το αγοράσω και, εν τέλει, το βασικότερο προτέρημα του κόμικ. Θεωρώ ότι αν είχε δώσει περισσότερη προσοχή στο κομμάτι του σεναρίου, ο Καμπάδαης θα μπορούσε, ακόμη και σε 64 σελίδες, να δημιουργήσει κάτι πολύ ανώτερο, κάτι πιο διασκεδαστικό και τελικά ένα αξιομνημόνευτο graphic novel. Υ.Γ.: Κάποιες λεπτομέρειες στο εξώφυλλο δεν φαίνονται στη σάρωση που έκανα. Αν τυχόν κάποιος άλλος μπορέσει να το σκανάρει καλύτερα, έχει το ελεύθερο...
  30. Μετά απο το πριν ενός μήνα άλμπουμ <<ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ>> του ταλαντούχου Αρκά έρχεται η συνέχεια <<ΚΑΡΕΚΛΑ ΟΛΑ>>.Η καρέκλα αντικείμενο πόθου για κάθε πολιτικό ακόμα και για τον πρωθυπουργό, γίνεται οδηγός για μια πολιτική καυστική σάτιρα που τσακίζει κόκαλα και προκαλεί ασταμάτητα γέλια. Ακυκλοφόρητο και αυτό το άλμπουμ,απο τις εκδόσεις του Πρώτου Θέματος, που κυκλοφορίες σαν ένθετο μαζί με την εφημερίδα.Προσεγμένη έκδοση ,δεν διαφέρει απο την προηγούμενη σε σχεδιασμό. Είναι εύκολα νοούμενο ότι σε μία μερίδα αναγνωστών δεν θα αρέσει (όχι σε μένα, είμαι σίγουρος ότι θα το καραγουστάρω), αν έχουν ανοιχτό μυαλό ας το αποκτήσουν ,αν όχι ας το αφήσουν καλύτερα. Ο Αρκάς έχει δεχτεί βολές εναντίον του για το οτι κάνει πια πολιτικές γελοιογραφίες του, γνώμη μου είναι ότι σαν σκιτσογράφος έχει το κάθε δικαίωμα να ασχοληθεί και με αυτό το καλλιτεχνικό στυλ , όπως και άλλοι κομίστες ,δεν είδα π.χ.του Δερβενιώτη να του κάνουν σχόλια για τις πολιτικές γελοιογραφίες του . ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ   Για το G.REEKCOMICS Βασιλεύς των κόμικς.
  31. Μιας και ανοίγουν σήμερα πάλι τα σχολεία, κάτι επίκαιρο. Από το Komics της Καθημερινής #17, οι Προφέσορες, των Gilles Corre (Erroc) και Pierre Tranchand (Pica).
  32. "ARKAS -The Original Page Ο Αρκάς δεν ασχολήθηκε ποτέ και δεν ασχολείται ούτε τώρα με την πολιτική. Η αντίδρασή του στην συγκεκριμένη κυβέρνηση είναι αισθητικής, πολιτισμικής και πάνω απ' όλα ηθικής φύσεως. " Από την επίσημη σελίδα του Αρκά στο Facebook.
  33. χαχαχαχαχα πλάκα κάνεις! ευχαριστώ ευχαριστώ ευχαριστώ!!!!
  34. Διάβασα και την ελληνική έκδοση του νέου Λούκυ Λουκ Την άποψή μου για το περιεχόμενο την είπα εδώ, όταν πρωτοδιάβασα το άλμπουμ στην αγγλική έκδοση της Cinebook. Δεν αλλάζει κάτι προφανώς, οπότε δεν θα επαναληφθώ. Mετά από χρόνια και το "Εναντίον Πίνκερτον" έχουμε ένα πραγματικά αξιόλογο τεύχος του αγαπημένου μας καουμπόυ. Όσα άλμπουμ μεσολάβησαν (#80 έως #83) ήταν από απλά συμπαθητικά στην καλύτερη έως κάτω του μετρίου στη χειρότερη Σ΄αυτό το σχόλιο θα σταθώ περισσότερο στις διαφορές των 2 εκδόσεων 1) Η έκδοση της Cinebook είναι ελαφρώς μεγαλύτερη της ΜΑΜΟΥΘ κατά 1 πόντο περίπου, τόσο σε ύψος όσο και σε πλάτος. Βάζω και μια ενδεικτική φωτογραφία. 2) Το αγγλικό εξώφυλλο είναι πιο ωραίο, πιάνει όλο το χώρο και δεν έχει το αντιαισθητικό κατά πολλούς κίτρινο πλαίσιο της ελληνικής έκδοσης. Επίσης υπάρχει αρίθμηση, ενώ στο ελληνικό υπάρχει μόνο στη ράχη(πάλι καλά που την έβαλαν εκεί, στα 3 προηγούμενα τεύχη δεν υπήρχε). 3) Εσωτερικά οι σελίδες της ΜΑΜΟΥΘ είναι πιο χονδρές και γυαλιστερές και τα χρώματα αναδεικνύονται καλύτερα. 4) Εκεί που πραγματικά υπερέχει η ΜΑΜΟΥΘ είναι στο δέσιμο. Γερό και στιβαρό, δε φοβάσαι μη σου μείνουν οι σελίδες στο χέρι. Σε αντίθεση με της Cinebook που 2 φορές το διάβασα και ήδη σε κάποια σημεία έχει "ανοίξει" επικίνδυνα. 5) Στα της μετάφρασης/επιμέλειας κειμένου νομίζω και οι 2 εταιρείες έκαναν πολύ καλή δουλειά. Απ΄τη Cinebook δεν περίμενα κάτι λιγότερο, αλλά για τη ΜΑΜΟΥΘ ήταν ευχάριστη έκπληξη Kάποιες διαφοροποιήσεις στη μετάφραση υπάρχουν, όπως για παράδειγμα όταν τραγουδούν στη φυλακή υπέρ της ελευθερίας(σελ.21). Στο πρωτότυπο λένε το "Libérée, délivrée" που είναι στα γαλλικά το soundtrack της ταινίας Frozen. Οι Άγγλοι σωστά το μετέφρασαν σε "Let me Go", oι δικοί μας προτίμησαν να βάλουν το "Θα ζήσω ελεύθερο πουλί". Σε άλλο σημείο όμως δίνω +1 στη ΜΑΜΟΥΘ. Πχ στη σελίδα 38 ο Μπαρτολντί αναφέρεται στην επίσκεψη του Ουγκό και λέει "έρχεται η κορυφαία μας πένα", o ΛΛ απαντάει "ινδιάνος αρχηγός;" Ακριβής μετάφραση της γαλλικής έκδοσης. Στα αγγλικά το γράφουν: που αφενός δεν είναι ακριβές, αφετέρου δεν είναι το ίδιο αστείο με το original 6) Στην αγγλική έκδοση υπάρχουν κάποια σημεία που ο μεταφραστής έχει βάλει επεξηγηματικό αστερίσκο. πχ στη σελίδα 17 ο Λόκερ αναφέρεται στην εθνική εορτή των Γάλλων και ότι αυτή συμπίπτει με την ημερομηνία καταστροφής μιας φυλακής. Από κάτω ο μεταφραστής εξηγεί για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό. Νομίζω ότι καλώς το έκανε έτσι, γιατί αν δεν γνωρίζεις αυτό το γεγονός δεν θα πιάσεις το αστείο. Μην ξεχνάμε πως τα Λούκυ Λουκ και όλα τα BD προορίζονται πρωτίστως για τους Γάλλους, οπότε κάποια πράγματα που γι΄αυτούς είναι δεδομένα, για εμάς δεν είναι. Οπότε καλό είναι να επεξηγούνται. Ένα ακόμα έχει στη σελίδα 32: Συμπερασματικά Κάθε έκδοση έχει τα συν και τα πλην της. Συνολικά είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Kαι το βασικό, είναι σε πολύ καλό επίπεδο και οι δύο. Προσωπικά απ΄τη στιγμή που έχουμε 2 σχεδόν ισάξιες εκδόσεις θα προτιμήσω αυτήν της μητρικής μου γλώσσας, καθαρά για λόγους "ευανάγνωσης"
  35. Πανεύκολο! Σα να ληστεύεις Εκκλησία! (Κι εγώ που νόμιζα οτι το σπανιο ήταν οι φάλλαγγες)
  36. Παρά τα σχόλια του τύπου "ρε τον κερατά, που το βρήκε;" ξέρω οτι κατα βάθος μ'αγαπάτε... Α! Ξέχασα κι αυτό:
  37. Έφυγε από τη ζωή το βράδυ του Σαββάτου ο γνωστός ηθοποιός Τάσος Πεζιρκιανίδης ύστερα από άνιση μάχη με τον καρκίνο.
  38. Θέλω να δω τα μούτρα του, όταν συνειδητοποιήσει ότι δεν έχει παπιά, ούτε για δείγμα μέσα!
  39. Αγοράστηκαν και τα 3 μαζί στο Comicdom και διαβάστηκαν και τα 3 μαζί. ¨Ένα πάρα πολύ καλό κόμικ κατά την προσωπική μου άποψη. Η ιστορία με άρεσε και δεν με κούρασε. Το έντονο μελάνωμα ενισχύει την κλειστοφοβική ατμόσφαιρα μιας και πρωταγωνιστής της ιστορίας είναι ο Δράκουλας. Μου θύμισε αρκετά τις σκοτεινές σκηνές της ταινίας του Coppola. Επίσης μου άρεσε και η εναλλαγή από σελίδες με πολύ μελάνι σε σελίδες χωρίς καθόλου, όταν έκανε flashback. Μια τριλογία που αξίζει τα λεφτά της.
  40. Αυτή είναι σελίδα του βιβλίου από τις εκδόσεις Πατάκη http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=751038 Και εδώ μπορείτε να διαβάσετε ένα απόσπασμα από το βιβλίο: http://www.patakis.gr/images/files/1186317.pdf
  41. Πολυ καλη εκδοση η οποια αφορα μια ακομα θλιβερη περιοδο για την χωρα. Τα γνωστα ξεφτυλικια των Ολυμπιακων αγωνων, σχεδιο Αναν, η ηττα της Εθνικης ποδοσφαιρου στην Αλβανια μετα την κατακτηση του Euro και οι δεκαδες επιθεσεις σε Αλβανους που πανηγυριζαν (ενας νεκρος στην Ζακυνθο), η μετονομασια των Σκοπιων σε Μακεδονια, σκανδαλο Μεβγαλ, σκανδαλο Vodafon με τις υποκλοπες, φοιτητες τρακαρουν με ζαρντινιερες, σκανδαλο ομολογων, δολοφονικες πυρκαγιες σε Πελλοπονησο, Ευβοια και Παρνηθα και πολλα ακομα, που ο λαος δυστυχως ξεχναει. Αν το βρειτε αγοραστε το, 29 κατασκευαστες πλυντηριων το προτεινουν, κανει καλο στην συλλογικη μνημη.
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.