Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αίθουσα Νικητών

  1. Indian

    Indian

    Administrator


    • Βαθμοί

      44

    • Περιεχόμενο

      12986


  2. Manitou

    Manitou

    Members


    • Βαθμοί

      21

    • Περιεχόμενο

      4461


  3. albert

    albert

    Members


    • Βαθμοί

      14

    • Περιεχόμενο

      2376


  4. rolandofshire

    rolandofshire

    Members


    • Βαθμοί

      12

    • Περιεχόμενο

      592


Δημοφιλές περιεχόμενο

Εμφάνιση περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στο 01/11/24 σε όλους τους τομείς

  1. Το εξώφυλλο και το οπισθόφυλλο του τόμου #114 σκαναρίστηκε κι ανέβηκε στην βάση μας. Σε δύο εβδομάδες θα διαβάσουμε το δεύτερο μέρος της "Αιωνιότητας".
    14 βαθμοί
  2. Και μόλις ανακοινώθηκαν επίσημα στο site της De Agostini η συλλογή από φιγούρες Street Fighter και το Millennium Falcon!
    10 βαθμοί
  3. Μμ, βλεπω οτι μετα τα πρωτα 3 τευχη η τιμη ανεβαινει στα 15 ευρω (+1 ευρω μεταφορικα/τευχος), ενω μερικες σελιδες πισω υπαρχει αναφορα για 12 ευρω. 16 ευρω ανα τευχος για 53 φιγουρες ειναι too much, θα μεινω στα κομιξακια μου
    9 βαθμοί
  4. The Punisher Οι δουλεμποροι -στο τελος του 23' με καποια τευχη "σφηνα" Μικυ Μαους προσφατης κυκλοφοριας να ελαφρυνει το κλιμα- (αφου είχε προηγηθει η ανάγνωση του πιο προσφατου τιτλου του ηρωα |Baracounda") Και ειπα να αρχισω το 24' με τουτο εδω Alan Moore Ιστορίες από το σύμπαν της DC Comics Σαφως δεν προκειται για προσφατες κυκλοφοριες.. Μολις χθες τελειωσα το B'μερος του εξαιρετικου νουαρ/dark "Kill or be Killed" και τωρα λεω να πιασω την "Κολαση του Δαντη"..
    9 βαθμοί
  5. Το Φάλκον έχει 1400 ευρώ. Εντωμεταξυ με 900 ευρώ παίρνεις την μεγάλη έκδοση των lego. https://www.moustakastoys.gr/toublakia-kataskeves-playset/lego-toys/lego-hard-to-find/lego-star-wars-ucs-millennium-falcon-75192-401958075192/?lkws_10784=650860c3-164f-302c-1325-da0f2e15ded8
    8 βαθμοί
  6. Το εξώφυλλο και το οπισθόφυλλο του ολοστρόγγυλου (αριθμητικά) τεύχους #500 του αγαπημένου μας περιοδικού, σκαναρίστηκε κι ανέβηκε στην βάση μας. Την επόμενη Παρασκευή θα διαβάσουμε την ιστορία "Ο μετεωρίτης της συμφιλίωσης".
    8 βαθμοί
  7. Την Πρωτοχρονιά διάβασα το Batman - Santa Claus: Silent Knight. Μου άρεσε αρκετά.
    8 βαθμοί
  8. Ζάγκορ: Η επιστροφή του Χελινγκεν. Βαρβάτο πράμα 500+ σελίδες μιας και είχα και αδειούλα!
    7 βαθμοί
  9. Το ΜΜ 498. Όλα τα special με τελευταίο τον Καπετάν Μιχάλη τα διάβασα λίγο πριν φύγει η προηγούμενη χρονιά!!!
    7 βαθμοί
  10. Ή μπορείς να αγοράσεις επιλεκτικά όσες σου αρέσουν περισσότερο. Σωστά τα λες φίλε Manitou. Πόσοι Έλληνες μπορούν να διαθέσουν αυτό το ποσό μαζεμένο είναι το ερώτημα. Αυτό είναι το καλό με αυτές τις συλλογές μοντελισμού. Τα δίνεις λίγα λίγα, έτσι ώστε να έχουν πολλοί την δυνατότητα να το συναρμολογησουν.
    6 βαθμοί
  11. Για premium πορτοφόλια. Δε θα με χάλαγε να είχα κάποιους αγαπημένους μου ήρωες στο ράφι αλλά 15+1 για κάθε φιγουρα no thanks Ήλπιζα τον Ρίου να τον τσιμπούσα απ το περίπτερο στα 1,99.
    6 βαθμοί
  12. Για εμένα η χρονιά ξεκίνησε με το "Hawkeye: Η ζωή μου ως όπλο" (από την έκδοση της Hachette), το οποίο είπα να διαβάσω (για πρώτη φορά) με αφορμή το rewatch της ομώνυμης τηλεοπτικής σειράς που έκανα αργότερα (που βασίστηκε σε αυτό το κόμικ), την οποία είπα να δω ξανά με αφορμή το "Echo" που θα έβγαινε λίγες μέρες αργότερα .
    5 βαθμοί
  13. Το millenioum falcon ειναι πορωση αλλα για μενα εχει το ιδιο κακο με το delorean. Δηλ πολυ πολυ ακριβο και ας ειναι σε βαθος χρονου. Και επειδη δεν μπορω να κοψω απο τις βασικες αναγκες και θα πρεπει να κοψω απο τα κομιξ και τη διασκεδαση προτιμω αυτα τα 1400 ευρω συνολο να τα διαθεσω σε κομιξ το ιδιο χρονικο διαστημα. Τα street fighter τωρα επισης φαινονται καλα (και ημουν και φαν των βιντεοπαιχνιδιων) αλλα δεν εχω που να τα βαλω και δεν μπορω να πω οτι μου αρεσει πλεον να εχω φιγουρες κτλ Παντως στο πατρικο μου εχω ακομα φυλαγμενη μια σακουλ G.I. Joe που εχω αν θυμαμαι καλα τον Blanca (εις διπλουν), τον Honda και τον M Bison. Καλο ειναι παντως να υπαρχουν επιλογες για ολα τα χομπυ. Και οσοι τα παρετε να τα ευχαριστηθειτε!
    5 βαθμοί
  14. Θα μου πειτε λίγο αργά αλλά τωρα το βρήκα (λιγο πριν την πρωτοχρονιά) και το πήρα: και πολύ το φχαριστήθηκα !!!
    5 βαθμοί
  15. Από έξω κούκλα κι από μέσα πανούκλα.
    5 βαθμοί
  16. Είναι, είναι!
    4 βαθμοί
  17. Ενώ είχα στην κατοχή μου καιρό το "ο Αστεριξ και ο Γρύπας", επέλεξα να το διαβάσω τελικά χθες, επιτέλους. Δυστυχώς αδυνατώ να παρακολουθήσω ενεργά αυτό το τόπικ πλέον, οπότε αν υπάρχουν ανάλογες κριτικές γι αυτό το άθλιο τεύχος/ιστορία, ζητώ συγνώμη αλλά δεν έχω καθόλου εικόνα τι είπατε οι προλαλήσαντες. Κατανοώ την ανάγκη να συνεχίζει να αρμέγεται η ιερή αγελάδα του Αστερίξ, μιας και ότι και να βγει με αυτούς τους ήρωες, ξέρουμε οτι θα πουλήσει δίχως αύριο. Αλλά, ειλικρινά, ας δείξουν λιγο σεβασμο στους αρχικούς συντελεστές της σειράς. Τι χάλι μαύρο ήταν αυτό? Είναι η πρώτη φορά που διαβάζω Αστερίξ και δε μπόρεσα καν να χαμογελάσω ούτε μια φορά. Πιάσαμε πάτο. Δεν υπάρχουν πια ιδέες. Αντιληπτόν. Ας αλλάξουν τα πρόσωπα, ας γίνει κάτι, δε ξέρω τι να πω. Έχω διαβάσει αδιάφορα τεύχη, αυτό ηταν άθλιο. Και ένα σχόλιο για το σχέδιο. Αστερίξ δε διαβάσαμε ποτέ για το λεπτομερές "σε σημείο να χάνεται το μάτι σου σε όλο αυτό το χαος" σκίτσο. Συγνώμη, και δε μου αρέσει τόση λεπτομέρεια στο συγκεκριμένο κόμικ, και με κουράζει. Το θέλω πιο απλουστευμένο. Θα επανέλθω οταν καποια στιγμη μελλοντικά αποφασίσω να διαβάσω και το τελευταίο τεύχος που βγήκε, με την ελπίδα να ειναι καπως καλυτερο.
    4 βαθμοί
  18. Είναι αυτά που λέμε πολλές φορές με τα εξώφυλλα...
    4 βαθμοί
  19. Χαίρετε! Με προτροπή του φίλου @ yorick - του οποίου επίσης πέρσυ τον Αύγουστο έκανα Comic Room Tour την συλλογάρα του- παρακάτω θα δείτε επίσης ένα δυνατό βίντεο, το οποίο δεν είναι comics exclusive, αλλά η μεγαλύτερη συνδιαστική συλλογή retro video games n toys, figures statues και κάποια comics στην χώρα μας! Αρκετά δυνατά κομμάτια comics υπάρχουν στα ενδότερα του βίντεο, αρκετά graded, αρκετά με πρώτες εμφανίσεις και κάποια σπάνια είτε ελληνικά η ξένα. Θεωρώ θα το βρείτε ενδιαφέρον οι comic fans (μιας είμαι και εγώ) και για αυτό το ποστάρω καθώς γενικά το βίντεο είναι ένα τεράστιο οδοιπορικό αναμνήσεων! Τέλος αν σας άρεσε το βίντεο, μια εγγραφή είναι καλοδεχούμενη και επίσης ψάχνω τον επόμενο συλλέκτη comics απο Αθήνα για ένα 2ο μεγάλο comic room tour! Όποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να μου στείλει pm! Ευχαριστώ!
    4 βαθμοί
  20. Θα το πάρω λόγω εξωφύλλου και μόνο. Κρίμα που δεν ξεπερνάει την μετριότητα.
    3 βαθμοί
  21. Ήταν πάντως η δεκαετία του '80 σταθμός για την άνοδο της ποιότητας των κόμικς! Απο που να ξεκινήσω δεν ξέρω... (όλα αγαπημένα) Watchmen, V for Vendetta, Τελευταίο Κυνήγι του Κρέιβεν, The dark knight returns, Batman year one, killing joke, τα πρώτα Disney του Don Rosa, η αρχή του Berserk, η αρχή του Sandman, Superman The man of steel, τα Spiderman του McFarlane, Daredevil born again εξαιρετικά X- men...και άλλα πόσα που ξεχνάω...ΧΑΜΟΣ!!
    3 βαθμοί
  22. Τι θα δούμε στον τόμο 114: Infinity Μέρος Πρώτο Άργησε κάπως αυτό το preview αλλά τελικά από το να μην το κάνω, είπα να ρίξω τα μούτρα μου και έστω σύντομα να πω δύο πράγματα για αυτό το πρώτο μέρος του Infinity. O Thanos και όλο το σύμπαν της Marvel εμπλέκεται Θυμάστε πρόσφατα έναν τόμο Avengers και έναν τόμο New Avengers που σε γενικές γραμμές έχτιζαν κάτι για αργότερα, αλλά εμείς δεν καταλαβαίναμε γιατί είναι αυτοτελείς ιστορίες της Hachette; Ε κάπως από εδώ και από εκεί, ο Jonathan Hickman μέσα από αυτούς τους τίτλους μας οδήγησε στο Infinity. Μάλιστα οι δύο τόμοι που θα δουν δεν περιέχουν μόνο τα τεύχη της κύριας σειράς Infinity, αλλά και τα αντίστοιχα τεύχη από Avengers και New Avengers. Για παράδειγμα αυτός ο τόμος εμπεριέχει τα πρώτα τρία τεύχη του Infinity, τρία της σειράς Avengers και δύο των New Avengers. Οι κακοί του κόμικ είναι οι αρχαίοι Builders, μια φυλή που θεωρείται η πρώτη του σύμπαντος και φυσικά θέλει να κατακτήσει και τον πλανήτη μας. Στο διάβα τους αφήνουν κατεστραμμένους άλλους πλανήτες και τελικά οι Avengers αποφασίζουν να τους πολεμήσουν. Εκμεταλλευόμενος την απουσία τους, o Thanos επιτίθεται και αυτός στη Γη, αλλά όχι με στόχο να κυριαρχήσει, αλλά να μάθει σχετικά με τους Inhumans και να ανακαλύψει μυστικά πίσω από τις δυνάμεις τους. Δε θα είναι πολύ μεγάλος τόμος, περίπου όσο ένας μέσου μεγέθους με 136 σελίδες (εκτός αν είναι λάθος ο αριθμός στο σάιτ της Hachette όπως εύστοχα παρατήρησε ο @ Ilias ) και δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ θα περιμένω να βγει και ο δεύτερος για να διαβάσω την ιστορία ολοκληρωμένη. Κυκλοφορεί εντός εβδομάδας!
    3 βαθμοί
  23. Λοιπόν, το "The Road to Civil War" φίλε @ Captain Cooper είναι στις αναζητήσεις μου, διότι δεν το βρίσκω στο σπίτι και ήμουν σίγουρος για χρόνια ολόκληρα ότι όχι μόνο το είχα, αλλά ότι το είχα διαβάσει κιόλας! Επειδή στο σπίτι μου επικρατεί ακόμη ένα χάος με σακούλες, στοίβες και καταχωνιασμένα έντυπα που δεν έχουν θέση σε ράφια, δεν το αποκλείω όντως να υπάρχει κάπου. Θα βοηθούσε ωστόσο να δω μερικές σελίδες στο διαδίκτυο για να σιγουρευτώ ώστε να ξέρω αν πρέπει να το αναζητήσω ή όχι. Δε θυμόμουν όμως Illuminati από αλλού, οπότε κατά πάσα πιθανότητα δεν το έχω...
    3 βαθμοί
  24. Ωραία αλλά θα ήθελα το Power Rangers Megazord και τη επανέκδοση Δεινόσαυροι μαζί με το όμορφο αγαλματίδιο του Τ.Ρεξ. (θα το καταλάβουν τα παιδιά του ΄90).
    3 βαθμοί
  25. Πρέπει να είμαστε πολλοί τελικά που συμπασχουμε... Και όντως αχορταγοι. 😏
    3 βαθμοί
  26. Oh, you have no idea my friend Τι χορδή άγγιξες δε ξέρεις
    3 βαθμοί
  27. Καλησπερα σε ολους!Λογο μετακομισης σε μικροτερο διαμερισμα δινω σε πολυ καλη τιμη 2 πακετα: ενα Mπλεκ και ενα Zαγκορ. Το Μπλεκ εχει τα εξης: Συλλεκτικος 125 τευχη νεος 60 τευχη τα καλυτερα κομιξ 32 τευχη θρυλικος Μπλεκ 7 τευχη Μπλεκ των διακοπων 7 τευχη ειδικες εκδοσεις 9 τευχη και Μπλεκ στο λονδινο 1 τευχος.Ολα μαζι 350 ευρω. Το πακετο Ζαγκορ εχει τα εξης: 17 τομοι Ζαγκορ Graphic Novel σφραγισμενα 16 τευχη Ζαγκορ σε αρκετα εως πολυ καλη κατασταση και 3 τευχη Ζαγκορ το πνευμα με το τσεκουρι σε πολυ καλη κατασταση.Ολα μαζι στα 220 ευρω. Παραλαβη λογο ογκου απο το σπιτι μου κοντα στο κεντρο της Αθηνας.
    2 βαθμοί
  28. ξερεί κανεις αν βγηκε οντως αυτο το τομάκι? Πραγματικά το συναντάω πρώτη φορά.
    2 βαθμοί
  29. Νόμιζα πως είχε αναφερθεί στο φόρουμ μας αλλά δε βρήκα κάτι. Σας επισυνάπτω τις φωτογραφίες και το κείμενο που βρήκα στην ομάδα του facebook Ρετρό χαρτάκια αγαπημένων ελληνικών εταιρειών Dimitris Panagopoulos said "Συνεχίζουμε τις παρουσιάσεις των σπάνιων συλλογών με ένα άλμπουμ που είχα την τύχη να έρθει πρόσφατα στην συλλογή μου! Το ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι πως πρόκειται για θεματικό άλμπουμ με δύο διαφορετικά θέματα μέσα (γουέστερν και αθλητικό)! Άλμπουμ «Ρίγκο ο Δίκαιος» λοιπόν με πολλά πλούσια δώρα από τη συμπλήρωση συγκεκριμένων σελίδων, πολύ ωραία ιστορία με τον Καουμπόι Ρίγκο να καταδιώκει και τελικά και να συλλαμβάνει τους ληστές και με 16 θέσεις με τους χρυσούς Ολυμπιονίκες από τους θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Μόντρεαλ 1976! Το άλμπουμ συμπληρώνονταν με Χαρτονάκια από την γκοφρέτα «Ρίγκο» και επιπλέον είναι γεμάτο με κείμενο και με πολλά εγκυκλοπαιδικά στοιχεία όπως πρωτεύουσες νομών, έκταση και πληθυσμός διαφόρων χωρών κλπ! Από τα πιο προσεγμένα άλμπουμ που έχω πετύχει ποτέ και μάλιστα άλμπουμ της αθάνατης ελληνικής επαρχίας της δεκαετίας του ‘70 (Γκοφρεττοποιία Ραχέων Λαμίας Ηλία Θεοδωρακόπουλου)!" Ελπίζω να μην παραβαίνω κάποιον κανόνα και δεν ξέρω αν έχει νόημα ή λόγο να αντιγραφούν οι αναρτήσεις της ομάδας αυτής εδώ. Το έκανα για τον Ρίνγκο λόγω σπανιότητας και γιατί σίγουρα το εξώφυλλο κάτι θα θυμίζει στους ψαγμένους
    2 βαθμοί
  30. Από την Ηρωίδα της Ελληνικής Επαναστάσεως και τα μπλε εξώφυλλα που κρέμονταν στα περίπτερα της δεκαετίας του ’60, έως τη σύγχρονη απεικόνιση των ληστών στις αρχές του 20ού αιώνα και από τον Flash ως τον Black Panther. O Βέλγος δημιουργός κόμικς Ζορζ Προσπέρ Ρεμί, γνωστός με το ψευδώνυμο Ερζέ (Hergé). Δημιούργησε τη σειρά κόμικς με ήρωα τον Τεντέν, η πρώτη ιστορία του οποίου δημοσιεύτηκε τον Ιανουάριο του 1929 στο παιδικό έντυπο Le Petit Vingtième. H τέχνη των κόμικς, όπως άλλωστε και όλες οι μορφές τέχνης, έχει μια μακρά και πολύπλοκη σχέση με την ιστορία και τη μελέτη του παρελθόντος· μια σχέση η οποία εκτείνεται από την πρώτη στιγμή της εμφάνισης των κόμικς έως σήμερα. Παρόλο που η αφήγηση με τη χρήση διαδοχικών εικόνων χρονολογείται από πολύ παλαιότερα, τα κόμικς με τη σημερινή τους μορφή εμφανίστηκαν ως αναγνώσματα σε συνέχειες στις εφημερίδες του 19ου αιώνα, στο πλαίσιο του εκδημοκρατισμού και της συνακόλουθης εμπορευματοποίησης της δημόσιας σφαίρας. Αποτέλεσμα των τεράστιων αλλαγών στη μορφή και στο περιεχόμενο του Τύπου, και ιδίως της ανάδυσης της εντυπωσιοθηρικής δημοσιογραφίας και του ταμπλόιντ, αρχικά χρησίμευσαν ως άλλο ένα μέσο για τη δημιουργία μιας σταθερής σχέσης αναγνώστη και εφημερίδας, αλλά σύντομα αυτονομήθηκαν, αποτελώντας αντικείμενο αυτοτελών εκδόσεων στις αρχές του 20ού αιώνα. Όπως συμβαίνει με κάθε «αναπαράσταση» του παρελθόντος, η σχέση των κόμικς με το παρελθόν είναι πολυεπίπεδη. Από τη μία πλευρά, τα κόμικς συνομιλούν με την ιστορία, αρδεύουν περιεχόμενο και εικόνα από το παρελθόν και τις ιστοριογραφικές του επεξεργασίες, συνομιλούν με την τρέχουσα ιστορική παραγωγή, τις αντιλήψεις για το παρελθόν. Ο Αστερίξ και οι περιπέτειές του βασίστηκαν σε ένα σύνολο ιστορικών γνώσεων – προφανώς με συνεχείς αναγωγές στο σήμερα – γύρω από τη ρωμαϊκή αυτοκρατορία και τους λαούς της. Από την άλλη πλευρά, τα κόμικς αποτελούν μάρτυρες της εποχής τους, αποτυπώνουν, ακόμη και αν μιλούν για το παρελθόν, το σήμερα των δημιουργών τους, τις σύγχρονές τους αντιλήψεις και πραγματικότητες. Ο Λοχαγός Μαρκ και ο αγώνας του σε συνεργασία με έναν Ινδιάνο για την ανεξαρτησία των ΗΠΑ από τους Άγγλους αποικιοκράτες, ένα κόμικ που είχε πολύ μεγάλη επιτυχία στο κοινό της δεκαετίας του ’60, είναι προϊόν των συζητήσεων και των κινημάτων που γέννησε η συγκεκριμένη εποχή. Εάν από τη μία πλευρά τα κόμικς είναι πλούσιες πηγές για την εποχή που δημιουργούνται αλλά και για την ιστορική αντίληψη των δημιουργών και των συγκαιρινών τους, παράλληλα αποτελούν ένα μοναδικό μέσο διάχυσης αντιλήψεων και εικόνων του παρελθόντος. Προσανατολισμένα παλαιότερα κυρίως σε ένα παιδικό και νεανικό κοινό, αλλά πιο πρόσφατα και σε μεγαλύτερες ηλικίες, αποτελούν ένα από τα πιο ισχυρά μέσα διάχυσης αυτού που θα ονομάζαμε ποπ ιστορική κουλτούρα. Αξίζει να δούμε αυτή την πολύπλοκη σχέση μέσα από δύο παραδείγματα, εκείνα των υπερηρωικών κόμικς και των graphic novels. Εξώφυλλο τεύχους των Κλασσικών Εικονογραφημένων. Το τεύχος έχει τίτλο Η ηρωίδα της Επαναστάσεως και αποτελεί διασκευή του ομότιτλου έργου το οποίο έγραψε ο Στέφανος Ξένος και κυκλοφόρησε το 1852. Τα κόμικς των υπερηρώων Το 1938 γεννήθηκε το πρώτο περιοδικό κόμικς με τη σύγχρονη έννοια, το θρυλικό πρώτο τεύχος του Action Comics (1938) που εισήγαγε τον Superman, έναν εξωγήινο μετανάστη που απηχούσε με τη διπλή του ταυτότητα τους προβληματισμούς των Εβραίων δημιουργών του. Σύντομα ακολούθησαν και άλλοι ανάλογοι χαρακτήρες βασισμένοι στα αρχέτυπα της ποπ κουλτούρας, με πιο γνωστό παράδειγμα τον Batman (1939), μια ενισχυμένη εκδοχή των ντετέκτιβ από την έντυπη, ραδιοφωνική και κινηματογραφική αστυνομική μυθοπλασία της δεκαετίας του 1930. Η εμφάνιση των υπερηρώων στην ποπ κουλτούρα, αν και αρχικά απηχούσε κοινωνικές ανησυχίες της περιόδου του Κραχ του 1929, σύντομα σημαδεύτηκε από τον πατριωτικό πυρετό του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, διάστημα κατά το οποίο η δημοφιλία του συγκεκριμένου είδους εκτοξεύτηκε. Μετά από μια περίοδο κάμψης, όπου τη θέση των υπερηρώων πήραν άλλα είδη ποπ αφηγήσεων (κόμικς γουέστερν, τρόμου, επιστημονικής φαντασίας, κ.ο.κ.), το είδος επανεμφανίστηκε δυναμικά στη δεκαετία του 1960, πρωτοπορώντας μορφολογικά, αφηγηματικά και ως προς το περιεχόμενο: η ανάδειξη της Marvel – μιας εκ των δύο μεγαλύτερων εταιρειών κόμικς μέχρι σήμερα, μαζί με το αντίπαλο δέος, την DC – στην κορυφή της αγοράς της εποχής εδραζόταν αφενός στις τεχνικές σύνδεσης με το αναγνωστικό κοινό και στη γέννηση νέων δημοφιλών χαρακτήρων και αφετέρου στην είσοδο των ηρώων στη σφαίρα του πραγματικού κόσμου. Τα εργασιακά και συναισθηματικά προβλήματα του νεαρού Spider-Man συνυπήρχαν με την απόπειρα των Fantastic Four να εξισορροπήσουν τη ζωή τους ανάμεσα στην οικογένεια, στην επιστήμη και στις εξωγήινες απειλές· ο αλκοολικός μεγιστάνας Iron Man αποτελούσε την αιχμή του δόρατος των ψυχροπολεμικών ΗΠΑ στη μάχη εναντίον του κομμουνισμού ή μεταφορών γι’ αυτόν, ενώ ο αναγεννημένος Captain America – που στην πρώτη του εμφάνιση το 1941 γρονθοκοπούσε τον Χίτλερ – ενσάρκωνε την αμερικανική ιδεολογία και ταυτόχρονα έψαχνε τη θέση του στον νέο μεταπολεμικό κόσμο· λίγο αργότερα ο Black Panther, ο πρώτος μαύρος υπερήρωας, έγινε ένα ισχυρό σύμβολο του κινήματος των Αφροαμερικανών. Λόγω της αξιοσημείωτης συνέχειάς τους μέσα στον χρόνο, τα υπερηρωικά κόμικς είναι ταυτόχρονα μια πολύτιμη ιστορική πηγή αλλά και ένα βαρόμετρο της ποπ κουλτούρας γενικά, και της ιστορικής κουλτούρας ειδικότερα, των δυτικών παγκοσμιοποιημένων κοινωνιών. Εδώ και 15 χρόνια, οι κινηματογραφικές μεταφορές υπερηρωικών κόμικς έχουν καταστεί ένα από τα μεγαλύτερα πολιτισμικά προϊόντα στην παγκόσμια αγορά, συνδιαμορφώνοντας τις αναπαραστάσεις του παρελθόντος για εκατομμύρια ανθρώπους. Από τη δεκαετία του 1940, οι υπερήρωες είχαν εμφανιστεί, με περισσότερη ή (συνήθως) λιγότερη επιτυχία, στην τηλεόραση και στον κινηματογράφο, ενώ στα τέλη της δεκαετίας του 1960 ένα από τα διαχρονικά ισχυρότερα στούντιο του Χόλιγουντ, η Warner Bros, εξαγόρασε την DC, ιδίως μετά την επιτυχία του τηλεοπτικού Batman. Από το 2008 μέχρι σήμερα, όμως, και έχοντας αποφύγει οριακά τη χρεοκοπία τη δεκαετία του 1990, η Marvel κατόρθωσε να δημιουργήσει κάτι πρωτόγνωρο: ένα δίκτυο δεκάδων αλληλοσυνδεόμενων ταινιών και σειρών, που η DC προσπαθεί ασθμαίνοντας, και χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία, να ακολουθήσει· ένα δίκτυο με τόσο μεγάλη δυναμική από άποψη κερδών και κυριαρχίας, ώστε το 2009 η Marvel εξαγοράστηκε από την υπερδύναμη της ποπ κουλτούρας Disney. Οι αναπαραστάσεις του ναζισμού και του Ψυχρού Πολέμου στη σειρά ταινιών Captain America, η μείξη στοιχείων της αρχαιότητας με το σκηνικό του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου στην κινηματογραφική Wonder Woman και η απεικόνιση της αποικιοκρατίας στο Black Panther δημιουργούν εικόνες, ήχους, αισθητικά πρότυπα και ερμηνευτικές προτάσεις στον ίδιο ή και σε μεγαλύτερο βαθμό από τις παγκόσμιες αναπαραστάσεις του αμερικανικού παρελθόντος στα γουέστερν και από τις τεράστιες κινηματογραφικές παραγωγές ιστορικού περιεχομένου του 20ού αιώνα. Η φύση αυτών των ιστορικών ερεθισμάτων είναι, βέβαια, ένα μεγάλο θέμα συζήτησης, όχι επειδή βασίζονται σε χάρτινους υπερήρωες, αλλά επειδή κυριαρχούν σε τόσο μεγάλο βαθμό και τείνουν να απορροφήσουν ή να εκτοπίσουν κάθε διαφορετική αφήγηση. Σελίδα από το graphic novel Ζητιάνος του Canellos Cob, που βασίζεται στην ομότιτλη νουβέλα του Ανδρέα Καρκαβίτσα (Polaris, 2019). Από τα Κλασσικά Εικονογραφημένα στα graphic novels To 1941 κυκλοφόρησαν στις ΗΠΑ τα Classics Illustrated, τα πρώτα περιοδικά κόμικς που είχαν ως σκοπό την παρουσίαση ενός μυθιστορήματος σε ένα τεύχος. Η σύμβαση που χαρακτήρισε τη δημιουργία τους ήταν ο περιορισμός του σεναρίου στην πλοκή και η απόδοση των περιγραφικών μερών μέσω της εικόνας. Στόχευαν κυρίως στο παιδικό και νεανικό κοινό, θέλοντας να του προσφέρουν ψυχαγωγία μαζί με μόρφωση. Η επιτυχία τους οδήγησε στη μεταφορά τους και σε άλλα εθνικά περιβάλλοντα. Στην Ελλάδα κυκλοφόρησαν το 1951 από τις εκδόσεις Ατλαντίς των αδελφών Πεχλιβανίδη, οι οποίες ειδικεύονταν στο παιδικό και σχολικό βιβλίο. Πέρα από τη διασκευή γνωστών ελληνικών μυθιστορημάτων, λ.χ. Η ηρωίς της Ελληνικής Επαναστάσεως του Στέφανου Ξένου, η σειρά βασίστηκε κατά κύριο λόγο σε διασκευές ιστοριών από την ελληνική εθνική ιστορία, εκκινώντας από την αρχαιότητα. Ιστορίες που αναλάμβαναν να μετατρέψουν σε σενάριο γνωστοί λογοτέχνες της εποχής όπως ο Βασίλης Ρώτας, η Σοφία Μαυροειδή-Παπαδάκη, η Γεωργία Δεληγιάννη-Αναστασιάδη. Η εκδοτική επιτυχία του εγχειρήματος ήταν τεράστια, όπως και η δημοφιλία της σειράς, μια δημοφιλία που επιβεβαιώθηκε και από την επανέκδοσή της από την Καθημερινή λίγα χρόνια πριν. Αξίζει λίγο να το σκεφτούμε αυτό· η διάχυση και η πρόσληψη μιας σειράς κειμένων και εικόνων, οι οποίες σε μια κρίσιμη περίοδο διχασμού έφτιαχναν ένα κοινό ηρωικό παρελθόν, βασισμένο σε παραδοχές όπως η πίστη στην πατρίδα, η ανδρεία, η μπέσα κ.ά. Οι στερεότυπες εικόνες του παρελθόντος, βασισμένες σε μια μακρά παράδοση αναπαραστάσεων της εθνικής ιστορίας, υπήρξαν καθοριστικές για τη διαμόρφωση της ιστορικής κουλτούρας των συγκαιρινών τους, ακόμη και αν προέρχονταν από αριστερούς κατά τεκμήριο δημιουργούς. Στη δεκαετία του 1980 εμφανίστηκε διεθνώς ένας νέος όρος, το «graphic novel», για να δώσει κύρος σε μια μορφή τέχνης που είχε χάσει σε μεγάλο βαθμό τη δύναμή της, είχε δει τα έσοδά της να μειώνονται και είχε κατηγορηθεί συστηματικά για την υποτιθέμενη «διαφθορά της νεολαίας». Αυτή η «σοβαρή» στροφή των κόμικς, αν και τους αφαίρεσε ενίοτε στοιχεία από τη διασκεδαστική τους φύση, παρήγαγε αριστουργήματα της 9ης τέχνης και τους έδωσε την ευκαιρία να μπολιαστούν με νέες προβληματικές. Στην Ελλάδα, όπου η παραγωγή κόμικς ήταν μικρή και περιορισμένη σε συγκεκριμένους κύκλους με ελάχιστες εξαιρέσεις, βλέπουμε τα τελευταία χρόνια μια επανεπεξεργασία του εθνικού (πραγματικού ή μυθολογικού) παρελθόντος μέσα από μια πληθώρα κομιξικών ειδών: από την έκδοση graphic novels με διασκευές επιφανών λογοτεχνικών κειμένων (Ερωτόκριτος, Τα μυστικά του βάλτου, Ο ζητιάνος, Παραρλάμα, κ.ά.) μέχρι την πλαισίωση της ελληνικής ιστορίας μέσα από τους κώδικες του ποπ, του νουάρ, του φανταστικού ή του υπερηρωικού (Μυθοναύτες, Ληστές – Η ζωή και ο θάνατος των Γιάννη και Θύμιου Ντόβα, Μυστήρια πράματα, πληθώρα κόμικς στο βραχύβιο, δυστυχώς, περιοδικό Μπλε Κομήτης κ.ά.). Ένα ιστορικό παρελθόν που κάποτε προσεγγίζεται από κάποιον επαγγελματία ιστορικό ή ερευνητή, ο οποίος γράφει και το σενάριο, ή πολύ συχνά από τον ίδιο τον δημιουργό των κόμικς, ο οποίος συνθέτει το σύνολο του έργου, συνομιλώντας κάποτε με εντυπωσιακό τρόπο με τη σύγχρονη ιστοριογραφία. Από το graphic novel των Παναγιώτη Πανταζή – Γιάννη Ράγκου, Στα μυστικά του βάλτου της Πηνελόπης Δέλτα (Polaris, 2018). Από το χάρτινο κόμικ στο διαδίκτυο Εάν όσο περνάει ο καιρός η ισχύς του χάρτινου κόμικ μειώνεται σε έναν ψηφιοποιημένο κόσμο, οι εικόνες που προέρχονται από αυτό γίνονται όλο και πιο ηγεμονικές μέσω της διάχυσής τους από μέσα όπως ο κινηματογράφος ή το διαδίκτυο. Λογοτεχνία, κινηματογράφος, μουσική, κόμικς συγκροτούν από κοινού στέρεες εικόνες για το ιστορικό παρελθόν. Δεν είναι πρωτόγνωρο. Η ιστορική συνείδηση της ελληνικής κοινωνίας του 19ου και του 20ού αιώνα διαμορφώθηκε μέσα από την ώσμωση διαφορετικών ειδών που άρδευαν από το παρελθόν. Λαϊκά μυθιστορήματα, αναγνώσματα στον Τύπο σε συνέχειες, τα Κλασσικά Εικονογραφημένα ή, για τους νεότερους, ο Αστερίξ ή ο Λοχαγός Μαρκ διαμόρφωσαν εικόνες, συγκρότησαν κοινότητες αναγνωστών. Στη σύγχρονή μας εκδοχή και με τη συνδρομή του ψηφιακού στοιχείου, του διαδικτύου και της ικανότητας των σόσιαλ μίντια να συγκροτούν κοινότητες, υπάρχει μια διαρκής, γόνιμη και δημιουργική αλληλόδραση, όπως αποτυπώνεται και στα σύγχρονα graphic novels, ανάμεσα σε επίπεδα κουλτούρας που παλαιότερα γίνονταν αντιληπτά ως ασύμβατα και σε φόρμες και αφηγηματικές τεχνικές με διαφορετικές προελεύσεις. Για τον ιστορικό του μέλλοντος, τα σύγχρονα graphic novels θα αποτελέσουν έναν πολύτιμο δείκτη για τον τρόπο που διαβάστηκε στη συγχρονία το ιστορικό παρελθόν, είτε με νέες αναγνώσεις είτε με την επανάγνωση κειμένων που συγκρότησαν αυτό που θα ονομάζαμε νεοελληνικό κανόνα στην τέχνη. *Aναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας, ΕΚΠΑ **Διδάσκων Ιστορίας, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής Το παραπάνω άρθρο δημοσιεύθηκε στην έκδοση της Καθημερινής «Σελίδες Ιστορίας», τεύχος 3 Ιούνιος-Αύγουστος 2023. Και το σχετικό link...
    2 βαθμοί
  31. Ετυχε το ειδα στο live. Πολυ πραμα ο φιλος. Μπραβο για το κουραγιο του τοσα χρονια. Περα απο το απειρο χρημα που εχει διαθέσει , το πιο σημαντικο ειναι το ποσο ψυχοφθορο ειναι το κυνηγι. Λίγο με στεναχώρησε με τα κομικς. Δεν τα εδειξαν πολυ. Εκτος αμα δεν εχει αλλα ελληνικα οποτε πασο. Δε θα με χαλαγε να μας τα εδειχνες και τευχος τευχος οπως εγινε αναλυτικα για το καθε παιχνιδι.
    2 βαθμοί
  32. Σε τέτοια τεύχη συνήθως οι ιστορίες είναι μέτριες. Ιδίως όταν είναι αυτές με τα "νούμερα"
    2 βαθμοί
  33. Τεύχος #3 (Ιούλιος 1980) [300dpi] Μεταφέρθηκαν στην βάση.
    2 βαθμοί
  34. Τεύχος #5 (300dpi) Μεταφέρθηκε στην βάση.
    2 βαθμοί
  35. Τεύχη #9 & #13 (300dpi) Μεταφέρθηκαν στην βάση.
    2 βαθμοί
  36. Τουλάχιστον θυμήθηκαν να βάλουν μια κάπως σχετική ιστορία. Δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο αλλά με τη καθημερινή δε μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα. Εντωμεταξύ σχεδόν όλες οι ιστορίες του τεύχους έχουν κάτω από 7 στο inducks (μόνο αυτή του Φέθρυ την γλίτωσε). Πρώτη φορά βλέπω κάτι τέτοιο.
    2 βαθμοί
  37. Είναι ναι, εντάξει εμένα το σχέδιο με είχε ξενίσει λίγο στην αρχή αλλά μετά και το συνήθισα και παραδέχομαι ότι του ταιριάζει. Πιστεύω η Anubis θα δείξει συνέπεια όσο υπάρχει το Netflix να βγάζει. Θα βγει 2η σεζόν όπως έχουν πει με το Vol.4 που είναι ομολογουμένως από τα πιο καλά οπότε υποθέτω θα τα δούμε και στα ελληνικά. Ελπίζω να μην προσπεράσουν το Vol. 3 έτσι βέβαια.
    2 βαθμοί
  38. Έτσι το αναφέρει η Hachette στο σάιτ της. Συνήθως το αναφέρω αν μου φαίνεται παράξενο. Το Infinity Vol. 2 αντίστοιχα είναι 224 σελίδες στο σάιτ της. Φαντάζομαι ότι ή έχει κάνει άλλο μοίρασμα τευχών από αυτό που βρήκα ή πολύ απλά στο σάιτ της έχει βάλει λάθος αριθμό σελίδων που είναι το πιθανότερο
    2 βαθμοί
  39. Καλή Χρονιά. Για όσους δεν έχουν ξεπαραδιαστεί στις γιορτές υπάρχουν και τα περίπτερα
    2 βαθμοί
  40. Λοιπον αυτο που θελουμε ειναι : 1) Αυξηση του βασικου μισθου στα 1000 καθαρα 2) Σπιτι με ειδικο κομικσοδοματιο για να χωρεσουμε ολες τις συλλογες που γουσταρουμε 3) Να εξαυλωθει η μονιμη αυρα γκρινιας περι στοιβαγματος κομικς και ποσα άλλα θα παρεις ακομα δε χορτασες,απο τους υπολοιπους διαμενοντες στο σπιτι
    2 βαθμοί
  41. Ενθετο που κυκλοφορησε μαζι με το τελευταιο "ΜΠΛΕΚ-ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΟΜΙΚΣ" Νο 32 (12.2023) https://www.greekcomics.gr/forums/index.php?/topic/40410-μπλεκ/ Περιεχει συγκεντρωτικά τις ιστοριες που κυκλοφορησαν μεσα απο τις σελιδες του περιοδικου αλλα αυτη την φορα ασπρομαυρες και συνεχιζει εκει που εμεινε η ιστορια (στο τευχος Μπλεκ 32) και ολοκληρωνεται. Η ιστορία πρωτοδημοσιευθηκε στο Αγγλικο περιοδικο "ΒUSTER" σε τρισελιδα στριπάκια απο την 01/10/77 εως και την 11/02/78. Οπως μας εχει συνηθισει ο εκδοτης αφου εχει πάρει και ΙSBN θα κυκλοφορησει στην αναγραφομενη τιμη (4,5 ευρω) αυτονομο για οσους το χασαν ή δεν το προλαβαν
    1 βαθμός
  42. Τον Νοέμβριο είχε καταχωρηθεί αυτό και κυκλοφόρησε Μια Ευρώπη πλέον σε μέγγενη. Μια νικημένη Ευρώπη στα χέρια του αδίστακτου δικτάτορα Γκάουνμπερκ, αρχηγού του περιβόητου Ευρωστρατού. Ενώ οι ελευθερίες των πολιτών αποστραγγίζονται συστηματικά η μία μετά την άλλη, ένας θύλακας επαναστατών με το όνομα «Ομάδα Θήτα» προσπαθεί να αντιδράσει. Ο Στρατιώτης Κέιν, πιστός υπηρέτης και φανατικός εφαρμοστής της Ιδέας του Ευρωστρατού, είναι αποφασισμένος να τους εξουδετερώσει με κάθε τρόπο, η μοίρα του όμως ίσως να μην ορίζεται από τον ίδιο. Συνωμοσίες εξυφαίνονται, σχέδια δρομολογούνται, ενώ το ζοφερό παρελθόν των ηρώων μας αποκαλύπτεται με πάταγο! Η Νάντια και ο Νέμεσις, σε μια νέα εκδοχή του εαυτού τους, είναι έτοιμοι να πουν την τελευταία λέξη! Σε αυτό το βιβλίο, που παίρνει τη σκυτάλη μετά τα συγκλονιστικά γεγονότα της πρώτης σειράς, τίποτα δε μοιάζει προδιαγεγραμμένο, τίποτα δε μπορεί να σε προετοιμάσει για τον καταιγιστικό επίλογο! Απόλαυσέ το, με κομμένη την ανάσα! https://solaris.gr/shop/comics/in-greek/στρατιωτησ-κειν-ομαδα-θητα/
    1 βαθμός
  43. Superman - Άνθρωπος και Υπεράνθρωπος Marv Wolfman, Claudio Castellini 188 σελ - Έγχρωμο - 19,5 x 28 - 19,9 € ISBN: 978-618-206-161-9 Ο Κλαρκ Κεντ φτάνει στη Μητρόπολη σαν οποιοδήποτε άλλον νεαρό από την επαρχία που κυνηγά το όνειρό του. Αρπάζοντας κάθε δουλειά που μπορεί να βρει, παλεύει να γίνει δημοσιογράφος για τον Ημερήσιο Πλανήτη όπως το δημοσιογραφικό του ίνδαλμα, η Λόις Λέιν… και να βρει έναν τρόπο να χρησιμοποιήσει τις απίστευτες δυνάμεις του για να βοηθήσει την πόλη που αγαπά. Όμως, κάποιος άλλος έχει έρθει στη Μητρόπολη με πιο θανάσιμα σχέδια κατά νου. Χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής, αυτός ο άγνωστος τρόμος έχει σκοπό να γονατίσει την πόλη… και να τη ξαναφτιάξει σύμφωνα με την εγωκεντρική εικόνα του. Ο Κλαρκ Κεντ δεν είναι έτοιμος να γίνει ήρωας. Δεν έχει όμως άλλη επιλογή. Έχει έρθει η ώρα για εκείνον να επιλέξει ανάμεσα στον φόβο και την ελπίδα… ανάμεσα στο σύνηθες και το ξεχωριστό… ανάμεσα στον άνθρωπο και τον υπεράνθρωπο. Η DC Comics παρουσιάζει με υπερηφάνεια την ιστορία του θρυλικού συγγραφέα Μαρβ Γούλφμαν για τις πρώτες μέρες του ανθρώπου από ατσάλι σαν υπερήρωας, με πανέμορφη εικονογράφηση από τον καταξιωμένο καλλιτέχνη Κλαούντιο Καστελίνι. Η νέα έκδοση του Άνθρωπος και Υπεράνθρωπος συλλέγει ολόκληρη την ιστορία, επεξεργασμένη εκ νέου από τον Καστελίνι. Επίσης περιέχει μία εισαγωγή από τον Γούλφμαν, το τελικό προσχέδιο σεναρίου για ολόκληρο το πρώτο επεισόδιο, όπως και μία εκτενή ενότητα πίσω από τις κουίντες που επιμελήθηκε τόσο ο σεναριογράφος όσο και ο σχεδιαστής. Σχεδόν δέκα χρόνια για να ολοκληρωθεί, αυτή η έκδοση εξερευνά την εξέλιξη της ιστορίας και του σχεδίου αυτού του σύγχρονου κλασικού κόμικς καθώς οι Γούλφμαν και Καστελίνι σας ταξιδεύουν. Και όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο συγγραφέας στην εισαγωγή του: «Αφήστε με να το ξεκαθαρίσω από την αρχή: μπορεί να κάνω λάθος, αλλά πιστεύω πως αναμφισβήτητα, αυτή είναι η καλύτερη ιστορία του Σούπερμαν που έχω γράψει. Και ίσως ένα από τα καλύτερα πέντε κόμικς που έχω γράψει. Θεέ μου, πιστεύω πως αφού τη διαβάσετε, να μην νομίζετε πως τρελάθηκα.» Διαθέσιμο για αποστολή από Δευτέρα 15 Ιανουαρίου Κλασικές Ιστορίες Popeye #3 Το Πλάσμα της Διπλανής Πόρτας (1974 - 1976) Bud Sagendorf 232 σελ - Έγχρωμο - 21 x 19 εκ - 19.9 € ISBN: 978-618-206-162-6 Ο Μπαντ Σάγκεντορφ είναι ο δημιουργός με τη μακροβιότερη πορεία στο στριπ του Ποπάυ. Δημιούργησε εκατοντάδες ιστορίες του αγαπητού ναυτικού, τόσο σε μορφή κόμικς όσο και σε μορφή ημερήσιων και κυριακάτικων στριπ εφημερίδων, και πλαισίωσε το σύμπαν του αγαπημένου μας ναυτικού με πολλούς νέους χαρακτήρες. Στην Ελλάδα τον γνωρίσαμε μέσω των περιοδικών της εκδοτικής «Δραγούνης» που έβγαιναν στα περίπτερα από το 1973 έως τα μέσα της δεκαετίας του ‘90. Όμως για πρακτικούς λόγους, οι ιστορίες του υπέστησαν αλλαγές, μιας και δημιουργούνταν για να τυπωθούν σε αμερικανικές εφημερίδες, όχι σε περιοδικά κόμικς του περιπτέρου. Στη σειρά Κλασικές Ιστορίες Popeye, οι Εκδόσεις Μικρός Ήρως παρουσιάζουν τις ιστορίες αυτές στην αυθεντική, πρωτότυπη μορφή τους. Πρόκειται για μία σειρά ελληνικής παραγωγής, με σκοπό να διαβάσουμε τις περιπέτειες του διάσημου ναυτικού χωρίς καμία περικοπή, όπως ακριβώς δημοσιεύτηκαν στην Αμερική. Ο κλασικός Ποπάυ διά χειρός Μπαντ Σάγκεντορφ επιστρέφει, και για πρώτη φορά στην Ελλάδα, θα διαβάσουμε τις ιστορίες του στην αυθεντική μορφή τους! Αυτός ήταν ένας από τους πιο δύσκολους τόμους από πλευράς οργάνωσης, επειδή είχε μία ιδιαίτερη πρόκληση. Οι περισσότερες από τις ιστορίες που περιλάμβανε ήταν ασπρόμαυρες, επομένως δεν θα ταίριαζε με τους υπόλοιπους, έγχρωμους τόμους. Γι’ αυτό η εκδοτική αποφάσισε να χρωματίσει τις περισσότερες! Επιλέχθηκαν για χρωματισμό οι μεγάλες περιπέτειες που συνεχίζονται σε επόμενες ιστορίες, ώστε να μη διακόπτεται η ροή της ανάγνωσης, ενώ αυτές που παραλείφθηκαν είναι εντελώς αυτόνομες. Φυσικά, όπως έχει γίνει και στους προηγούμενους τόμους, στη χρονολογική θέση των ιστοριών υπάρχουν οι περιλήψεις τους, μαζί με τις απαραίτητες εγκυκλοπαιδικές πληροφορίες και τα σημαντικότερα σημεία της πλοκής. Ο τρίτος τόμος περιλαμβάνει επτά περιπέτειες από την περίοδο 1974 - 1976 από τις οποίες οι περισσότερες ιστορίες δεν έχουν αναδιανεμηθεί από την King Features Syndicate: Μια Δουλειά για τον Παππού! Ο Βασιλιάς είναι Βασιλιάς! Σπανακίτης! Η Επιστροφή των Στριμμένων! Το Πλάσμα της Διπλανής Πόρτας! Η Προεδρίνα! Νοικοκυρά σε Απόγνωση! Διαθέσιμο για αποστολή από Δευτέρα 15 Ιανουαρίου
    1 βαθμός
  44. Φέτος κυκλοφόρησε το αναθεωρημένο, έγχρωμο όμνιμπους της Σκιτσούχτρας. Περιέχει σχεδόν ότι έχει εκδοθεί από Σκιτσούχτρα, μερικά νέα στριπάκια, ενώ, όπως λέει ο δημιουργός, πολλά στριπ ξανασχεδιάστηκαν εξ ολοκλήρου.
    1 βαθμός
  45. Τεύχος #64 (εξώφυλλο & οπισθόφυλλο) Μεταφέρθηκαν στην βάση.
    1 βαθμός
  46. Δεν θέλω να σε τρομοκρατήσω αλλά όλοι κάπως έτσι ξεκινήσαμε και μετά μήνα με τον μήνα, τεύχος με το τεύχος δεν θα αργήσει να ξεκινήσει αυτός ο ευχάριστος "πονοκέφαλος" της αναζήτησης και της παραμικρής γωνίτσας για να τα στουμπώσεις!
    1 βαθμός
  47. Μετά από σχεδόν δύο χρόνια στο φόρουμ, νομίζω ήρθε η ώρα να ποστάρω και εγώ τη συλλογή μου Μια συγκεντρωτική φωτογραφία της βιβλιοθήκης: Η συλλογή του Μπαρκς και ότι έχω από Σκάρπα Διάφορα τυχαία κόμικς. Περιλαμβάνει τα Μπλέηκ και Μόρτιμερ, τον Βίο και τη Πολιτεία του Σκρουτζ, τη Don Rosa Library της Fantagraphics, Λάρκο Γουίντς, Μαφάλντα, Baker Street, Έρικ Καστέλ, Δικαστής Ντρεντ και Ποπάυ. Έχει επίσης και κάποια λιγότερο σημαντικά κόμικς ενδιάμεσα, καθώς και το μόνο υπερηρωικό που έχω. Διάφορες εκδόσεις Ντίσνεϊ από Τέρζο και Καθημερινή. Αγαπημένες σειρές εδώ είναι η Βιβλιοθήκη Κόμιξ, τα Μεγάλα Σήριαλ και (φυσικά) το ΚΟΜΙΞ του Τερζόπολου. Όλα τα manga που έχω. Θα ήθελα κάποια στιγμή να ασχοληθώ περισσότερο με αυτό το είδος, αλλά δυστυχώς τώρα τα βρίσκω πολύ δύσκολα και ακριβά για να συλλέξω εύκολα. Διάφορα τυχαία κόμικς, αλλά μικρού μεγέθους αυτή τη φορά. Στα αριστερά του ραφιού υπάρχουν διάφορες σειρές του Μικρού Ήρωα (Ζάγκορ, Mr No, Μπλεκ, Ποπάυ κλπ.), και μετά από αυτές ξεχωρίζουν κυρίως το Logicomix, το Maus και το επίτομο του Ισοβίτη. Υπάρχουν επίσης και κάποια τεύχη των Κλασσικών Εικονογραφημένων. Αποκλειστικά τεύχη του Μικρού Ήρωα (εκτός από ένα Κόρτο που είναι της Μαμούθ). Περιέχει τα Non-Stop Comics, Judge Dredd, Φρανκενστάιν, Μάης '68 και όλο τον Κόρτο Μαλτέζε. Κυρίως Γαλλοβελγικά της Μαμούθ. Τα διαμάντια του ραφιού είναι φυσικά ο Τεντέν και ο Λούκυ Λουκ. Ανάμεσα τους υπάρχουν τα Ζο, Ζετ και Ζοκό, Θόργκαλ, μερικά Ιζνογκούντ και ένα Αντιρίξ και Συμφωνίξ. Εδώ φαίνονται και τα τεύχη του ΛΛ που είχα καταστρέψει όταν ήμουν μικρός Εύχομαι κάποια στιγμή να τα αντικαταστήσω. Το τελευταίο ράφι είναι αφιερωμένο στον Αστερίξ. Και εδώ υπάρχουν πολλά κατεστραμμένα τεύχη αλλά επειδή είναι σκληρόδετα δε φαίνονται τόσο πολύ Έχω επίσης δύο πλαστικά κουτιά όπου βάζω τα Κόμιξ, Ντόναλντ και Μίκυ Μάους της Καθημερινής. Και τέλος το κομοδίνο μου, όπου έχω τα Peanuts της Καθημερινής και το επίτομο Bone. Προφανώς δεν είναι και η μεγαλύτερη συλλογή εδώ, αλλά είμαι πάρα πολύ περήφανος για αυτή. Άρχισα να ασχολούμαι με τα κόμικς το 2020, οπότε τα περισσότερα τεύχη τα μάζεψα μέσα σε τρία μόνο χρόνια (είχα ήδη τα Αστερίξ, τα Λούκυ Λουκ και τη βιβλιοθήκη του Μπαρκς)
    1 βαθμός
Αυτός ο κατάλογος έχει οριστεί σε Αθήνα / GMT +03:00
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.