kikitsa Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 12, 2007 Member ID: 1533 Group: Members Topic Count: 21 Content Count: 893 Reputation: 614 Achievement Points: 893 Days Won: 0 With Us For: 6265 Days Status: Offline Last Seen: Μαίου 24, 2013 Age: 37 Share Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 12, 2007 (Επεξεργασία) Ναι..ναι..το ξέρω..δεν πέρασε το καλοκαίρι και οι περισσότεροι είστε σε διακοπές...αλλά χειμώνας έρχεταιι (εεντάξει εντάξει!! μια κουβέντα είπα!! μη φωνάζετε... ) και όλο και κάποια ταινία θα βλέπετε...ή βλέπατε ή είδατε ή έχετε δει τέλος πάντων!!!! Για να δούμε όμως...ποιές είναι οι 10 καλύτερες ταινίες που απολαμβάνετε να τις βλέπετε ακόμα και 100 φορές;; Ταινίες με συναίσθημα...:brokenHeart: με μυστήριο.. με χιούμορ.. :Laugh: με τρόμο... :germanicus: :fart: Περιμένω το δικό σας top 10!! :jumponsofawz5: Επεξεργασία Δεκεμβρίου 16, 2007 από kikitsa 1 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
LouisLamogio Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 12, 2007 Member ID: 1421 Group: Members Topic Count: 10 Content Count: 191 Reputation: 193 Achievement Points: 191 Days Won: 0 With Us For: 6278 Days Status: Offline Last Seen: Απριλίου 8, 2015 Age: 43 Share Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 12, 2007 (Επεξεργασία) Για να δούμε 1)Μακράν... Ρίτα Χέηγουορθ:Η τελευταία έξοδος(The Shawshank Redemption).Morgan Freeman θεέ...και Tim Robins δηλαδή 2)One Flew Over the Cuckoo's Nest...Τζακ forever 3)Goodfellas.Θα το χω δει και 500 φορές 4)Raging Bull .De niro τα σπάει 5)Taxi driver.De Niro τα σπάει 2 6)Insider.Καλύτερος ρόλος ever του Russel Crow + Al Pacino + Θεός Michael Man 7)Heat.'Ισως η καλύτερη ταινία αληθοφανούς δράσης τα τελευταία 20 χρόνια.Σύγκρουση σύγχρονων τεράτων(De Niro Al Pacino) και μαέστρος Michael Man 8)Leon.Ότι και να πούμε είναι λίγο.Στο τέλος κλαίνε και οι άντρες... 9)Usual Suspects.Απίστευτο σενάριο,ερμηνείες και κορυφαία τροπή στο τέλος 10)Brotherhood of the wolf.Γιατί γουστάρω τα γαλλικά στις ταινίες και ας μην καταλαβαίνω γρι και γιατί ήταν ανέλπιστα ταινιάρα και απο τις καλύτερες ευρωπαικές παραγωγές ever Εκτός συναγωνισμού:Νονός 1 κ 2(έχω χάσει το μέτρημα) και Apocalypse Now για την ηθοποιάρα που λέγεται Ρομπερτ Ντιβάλ ΥΓ.Καλό το δικό μας Top 10 αλλά δεν μας είπες το δικό σου... Επεξεργασία Αυγούστου 12, 2007 από LouisLamogio Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
nickdeli Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 13, 2007 Member ID: 218 Group: Members Topic Count: 10 Content Count: 431 Reputation: 295 Achievement Points: 431 Days Won: 0 With Us For: 6377 Days Status: Offline Last Seen: Ιουνίου 28, 2020 Age: 41 Share Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 13, 2007 10)Los Amantes de Circulo Polar 9)Lola rennt 8)Serpico 7)American History X 6)Η Φωλιά του Κούκου(One flew over the cuckoo's nest) 5)Unforgiven 4)Platoon 3)Little Miss Sunshine 2)The Good,the Bad,and the Ugly 1)Taxi Driver Δύσκολο να διαλέξεις 10 ταινίες...Ειδικά οι μεγαλύτεροι,πάνε για Top100...Άσε που τώρα με το ADSL,και πριν με τα DVD,χάνεις το λογαριασμό,ποιές ταινίες έχεις δεί... Edit:Γιατί παρατηρείται το κακό συνήθειο,όσοι ξεκινάνε polls,top10s,κλπ να μην αναφέρουν και την δική τους άποψη? 1 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
DJO Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 13, 2007 Member ID: 556 Group: Veterans Topic Count: 1537 Content Count: 22474 Reputation: 121004 Achievement Points: 22479 Days Won: 791 With Us For: 6348 Days Status: Offline Last Seen: Δεκεμβρίου 31, 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 13, 2007 Μαλλον για να μας κρατανε σε αγωνια! Για μοναχα 10 ταινιες, θελει πολυ σκεψη το πραμα, θα απαντηςω σε επομενο ποστ.... υγ.Παω στοιχημα πως μεσα στις αγαπημενες ταινιες της Kikitsas θα ειναι στανταρ το Amelie........ :happy: Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
GERAKOMATHS Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 13, 2007 Member ID: 3 Group: Veterans Topic Count: 35 Content Count: 417 Reputation: 1062 Achievement Points: 417 Days Won: 2 With Us For: 6450 Days Status: Offline Last Seen: Ιουλίου 27, 2023 Age: 52 Share Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 13, 2007 1) The Big Blue (Le Grand Bleu) 2) Children of a Lesser God 3) Tequila Sunrise 4) Armageddon 5) The Lost Boys 6) Braveheart 7) The Lord of the Rings 8) Lawrence of Arabia 9) Once Upon a Time in the West 10)The Good,the Bad,and the Ugly Με αρκετό ψαλίδισμα 1 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
NetGhost Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 13, 2007 Member ID: 624 Group: Veterans Topic Count: 54 Content Count: 1159 Reputation: 724 Achievement Points: 1159 Days Won: 0 With Us For: 6331 Days Status: Offline Last Seen: Απριλίου 13, 2008 Age: 52 Share Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 13, 2007 1) The Rock 2) Entrapment 3) Paycheck 4) The Recruit 5) Insomnia 6) Incognito 7) The Untouchables 8) Tomas Crown Affair 9) Die Another Day 10) Timeline Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
kikitsa Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 13, 2007 Member ID: 1533 Group: Members Topic Count: 21 Content Count: 893 Reputation: 614 Achievement Points: 893 Days Won: 0 With Us For: 6265 Days Status: Offline Last Seen: Μαίου 24, 2013 Age: 37 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 13, 2007 Μαλλον για να μας κρατανε σε αγωνια! Για μοναχα 10 ταινιες, θελει πολυ σκεψη το πραμα, θα απαντηςω σε επομενο ποστ.... υγ.Παω στοιχημα πως μεσα στις αγαπημενες ταινιες της Kikitsas θα ειναι στανταρ το Amelie........ :happy: χαχα χα!!! Κάποιος με κατάλαβε!! (δεν ήθελε και πολύ σκέψη ε; Παίδες ωραίες ταινιούλες!! ’ντε περιμένω να δω και άλλες αγαπημένες σας... Και σε λιγάκι έρχονται και οι δικές μου! Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
zoo Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 14, 2007 Member ID: 832 Group: Veterans Topic Count: 197 Content Count: 4141 Reputation: 15802 Achievement Points: 4141 Days Won: 12 With Us For: 6317 Days Status: Offline Last Seen: Παρασκευή στις 12:08 PM Age: 42 Share Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 14, 2007 1. The Godfather: Part II 2. The Godfather 3. Monty Python and The Holy Grail 4. Hudson Hawk 5. The Matrix 6. Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back 7. Aliens 8. Pulp Fiction 9. The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring 10. ... Ποτέ δεν φτάνει ένα top-10... και ποτέ δεν μπορώ να είμαι σίγουρος (βασικά πάντα ΔΕΝ είμαι σίγουρος) ότι θα ισχύει αμετάβλητο και άυριο. 1 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
DJO Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 14, 2007 Member ID: 556 Group: Veterans Topic Count: 1537 Content Count: 22474 Reputation: 121004 Achievement Points: 22479 Days Won: 791 With Us For: 6348 Days Status: Offline Last Seen: Δεκεμβρίου 31, 2020 Share Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 14, 2007 Ναι, ναι, ηρθε η ωρα, να και το δικο μου top10, μετα απο περισσια (?) σκεψη (??) περισυλλογη (???) και εσωτερικη αναζητηση (!!!)....... 10.It's All Gone - Pete Tong - η μοναδικη ταινια που με εκανε να κλαψω τοσο, δειτε την και θα με καταλαβετε... 9.Frequency - αγωνια στο φουλ!! 8.The Butterfly Effect - εννοειται το1!!! 7.Fantasia 2000 - απιστευτη μουσικη φαντασμαγορια 6.Big Trouble in Little China - του Καρπεντερ αφ κορς! 5.X-Men - ολοκληρη η τριλογια... 4.Indiana Jones - ολοκληρη η τριλογια... 3.Blues Brothers - και παλι εννοειται το πρωτο, τι να πρωτοπεις γι'αυτην την ταινιαρα... 2.Οι 2 ταινιες Trans-formers (ε, οχι που θα τ'αφηνα στην αποξω! :happy: ) 1...... Παραμ-παμ-παααααααμ.......!!!!!!! Numero uno izzzz: Η ταινια αυτη οταν γυριστει Οκ, επειδη μαλλον θα μεινατε καπως, στο 1. βαζω προσωρινα ή το Final Fantasy Spirits Within, ή το The Shadow ή τα μισά James Bond (παντως οχι το τελευταιο, ουτε με σφαιρες!!! ), αλλα αφου η kikitsa ζητησε ενα, παρτε το πραγματικο νουμερο ενα για εμενα: 1.Star Wars - η αρχικη τριλογια, στην αυθεντικη της μορφη και οχι στην πιο φρεσκια, οπου εχουν προσθεσει ολες τις κομμενες σκηνες (για καποιο λογο ο Λουκας τις ειχε κοψει ρεεε!!!) Εννοειται πως εχω αφησει παρα πολλες ταινιες και καποιες τριλογιες εκτος, αλλα τι να γινει, με μονο 10 τι να πρωτοπρολαβω να χωσω μεσα! Kikitsaaaaa, μας κατεστρεψες, αλλη φορα βαλε κανα top100!!! Ομως για να υπαρξει ισορροπια, παρτε και το προσωπικο μου BOTTOM6: 1.Epic Movie - μακραν.... 2..45 - η μοναδικη ταινια που νοικιασα σε dvd και την εκλεισα στα 5:32:04 λεπτα 3.Ο Πληροφοριοδοτης - του Σκορσεζε, απορω πως πηρε τοσα Οθκαρ!!! 4.Τρεξε Λολα, Τρεξε - ακομα να φτασει, τι βλακεια Θεε μου!!! 5.Les Dalton - μεχρι τη μεση αντεξαν τα νευρα μου, παρα λιγο να γινει φρισμπι απ'τον 5ο 6.Goonies - την ειχα δει πιο μικρος, αηδια και βλακεια συναμα!!!!! Θα εβαζα και κανεναν Αγγελοπουλο, Ιοσιλιανι ή κατι παρομοιο "κουλτουριαρικο" αν δε με ειχε παρει ο υπνος καπου στη μεση των ταινιων τους. Οποτε δεν πανε στο bottom5, γιατι προσεφεραν κατι καλο:εναν πολυ ωραιο υπνακο...... Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
mihor_fego Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 18, 2007 Member ID: 2920 Group: Members Topic Count: 2 Content Count: 19 Reputation: 20 Achievement Points: 19 Days Won: 0 With Us For: 6134 Days Status: Offline Last Seen: Απριλίου 16, 2008 Age: 44 Share Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 18, 2007 Yes! Περίμενα ένα τέτοιο topic πως και πως... Και τώρα δυσκολεύομαι να διαλέξω μόνο 10 ταινίες... ας είναι! Η παρακάτω λίστα είναι καθαρά υποκειμενική - δεν δίνω δεκάρα για την κινηματογραφική αξία παρά μόνο για την επίδραση αυτών των ταινιών σε μένα... 01 - Lost in translation - Με την μουσική του Kevin Shields και την φατσούλα της Scarlett δεν μπόρεσα να μην ερωτευθώ αυτή την ταινία (και την ηθοποιό...) Ο Murray ήταν πάντα υποτιμημένος στην Ελλάδα και ευτυχώς με αυτή την ταινία πολλοί επανεκτίμησαν τις ικανότητές του. Μετά το Virgin Suicides η αλήθεια είναι δεν περίμενα κάτι ιδιαίτερο από την Coppola μιας κι εκείνο ήταν μεν στυλιστικά τέλειο, δεν στηριζόταν όμως σε ιδιαίτερο σενάριο. Όταν άκουσα πως εδώ το σενάριο ήταν δικό της ανησύχησα, όμως με διέψευσε απόλυτα. Ο τόπος είναι μόνο η πρόφαση, καθώς οι χαρακτήρες είναι αποξενωμένοι από την ίδια τους την ζωή... 02 - Mulholland dr. - Την πρώτη φορά που είδα την ταινία την αντιμετώπισα σαν ένα προκλητικό γρίφο και απογοητεύτηκα από την ομοφυλοφυλική σχέση των ηρωίδων που θεώρησα, αν και ευχάριστη οπτικά, ένα εμπορικό τρικ. Όταν όμως ξεπεράσα το εμπόδιο της κατανόησης και μπόρεσα να αντιμετωπίσω την ταινία ως ένα έργο καθαρά δραματικό, η εμπειρία της ήταν πληρέστερη και πολύ πιο δυνατή... 03 - Todo sobre mi madre - Διατηρώντας όλα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις ταινίες του ο Almodovar εδώ δημιούργησε ένα πιο "mainstream" δραματικό έργο όπως μόνο αυτός θα μπορούσε... 04 - Hana-Bi - O Kitano αποφασίζει να ξεφύγει απ' τα συνηθισμένα ως τότε γι' αυτόν μονοπάτια και δημιουργεί μια minimal ταινία-ποίημα... 05 - Festen - Όταν πρωτάκουσα για το Dogma '95 είχα αρκετή περιέργεια και όταν είδα αυτή την ταινία ενθουσιάστηκα! Δυστυχώς καμμιά άλλη υπό το δόγμα μου άρεσε, αν και περίμενα από τον Trier κάτι καλό. Εδώ όμως έχουμε ένα low-budget σκανδιναβικό δράμα χαρακτήρων που μου δημιούργησε προσδοκίες για ένα νέο Bergman... (μόνο που το σκέφτηκα ήταν ιεροσυλία αλλά η συνέχεια του Vinterberg με συνέφερε) 06 - La haine - Η πλευρά της Ευρώπης που δεν γνωρίζαμε πριν ο Kassovitz μας την παρουσιάσει ωμά... όχι μακριά απ΄την δική μας πραγματικότητα όπως πολλοί θα νομίζουν... 07 - Akira - Ναι, είναι anime, όμως στα δικά μου μάτια τοποθετείται στην κορυφή των sci-fi ταινιών. Σενάριο που θα ζήλευε κάθε "κανονική" κινηματογραφική παραγωγή και αισθητικό αποτέλεσμα που κάνει τις συνήθεις ταινίες του είδους να μοιάζουν αστείες προσπαθώντας να αποδώσουν "ρεαλιστικά" αυτά που ξεπερνά κι η ίδια η φαντασία... 08 - The big Lebowski - Η αγαπημένη μου των αδελφών Coen, με τον Bridges στον αγαπημένο μου ρόλο - πρότυπο! Το "χαλαρά" σε όλη του την μεγαλοπρέπεια! 09 - Before sunrise - Μου αρέσουν πολλά έργα του Linklater όμως αυτό είναι ξεχωριστό: Το αγαπημένο μου love story... 10 - Smoke - Δεν είναι γνωστό, δεν είναι ο καλύτεροι ρόλοι των ηθοποιών (ο Keitel μετά τον Ιούδα δεν ξανάφτασε εκεί), όμως μέσα στην απλότητά της αυτή η ταινία με συνεπήρε. .. Γκρρρ... είναι πόσες ακόμη... 1 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
LouisLamogio Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 19, 2007 Member ID: 1421 Group: Members Topic Count: 10 Content Count: 191 Reputation: 193 Achievement Points: 191 Days Won: 0 With Us For: 6278 Days Status: Offline Last Seen: Απριλίου 8, 2015 Age: 43 Share Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 19, 2007 (Επεξεργασία) 08 - The big Lebowski - Η αγαπημένη μου των αδελφών Coen, με τον Bridges στον αγαπημένο μου ρόλο - πρότυπο! Το "χαλαρά" σε όλη του την μεγαλοπρέπεια! Χμ πως μου ξέφυγε αυτό.Μιλάμε για την μόνη ταινία που την έχω δεί 500 φορές και όποτε την ξαναβλέπω γελάω μέχρι δακρύων και πάντα με διαφορετικά πράγματα.Η συνταγή αυτής της ταινίας και οι χαρακτήρες είναι όλοι άπαιχτοι.Και απο τις πιο low profile επικοινωνιακά θα λεγα αναλογικά με την αξία της.Να ταν μόνο ο Dude.Ο Τορτούρο (Jesus), ο κολλημένος Γκούντμαν....Στη σκηνή με την τέφρα και την φάτσα του Τζεφ δε μένει άντερο :Laugh: :Laugh: :Laugh: Επεξεργασία Αυγούστου 19, 2007 από LouisLamogio Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
bartsa Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 26, 2007 Member ID: 2779 Group: Members Topic Count: 1 Content Count: 17 Reputation: 5 Achievement Points: 17 Days Won: 0 With Us For: 6145 Days Status: Offline Last Seen: Απριλίου 9, 2023 Age: 29 Share Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 26, 2007 Η επικη ΤΑΙΝΙΑ SLEEPERS ME καποιους αγνωστους ηθοποιους:ντε Νιρο μπραντ πιτ,νταστιν χοφμαν,τζεισον πατρικ Kevin Bacon Minnie Driver.Η καλυτερη ταινια ολων των εποχων.Ο υμνος στην αληθινη φιλια. Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Belinea Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 31, 2007 Member ID: 3592 Group: Members Topic Count: 1 Content Count: 29 Reputation: 6 Achievement Points: 29 Days Won: 0 With Us For: 6085 Days Status: Offline Last Seen: Ιουνίου 18, 2008 Age: 33 Share Δημοσιεύτηκε Αυγούστου 31, 2007 1)Requiem For A Dream 2)The Number 23 3)Bordertown 4)The Fountain 5)The Butterfly Effect 6)1408 7)Lord Of The Rings 8)Moulin Rouge 9)Artificial Intelligent 10)Interview With A Vampire Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
roguetrooper Δημοσιεύτηκε Σεπτεμβρίου 17, 2007 Member ID: 1489 Group: Members Topic Count: 2 Content Count: 19 Reputation: 17 Achievement Points: 19 Days Won: 0 With Us For: 6271 Days Status: Offline Last Seen: Μαρτίου 6, 2010 Age: 44 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτεμβρίου 17, 2007 λοιπον ειναι δυσκολο αυτο αλλα θα προσπαθησω.... 1) the shining 2) 12 monkeys 3) royal tennenbaums 4) the sting 5) breakfast at tifanny's 6) the prestige 7) star wars ep.5 8) tale of two sisters 9) mr arkadin 10) suicide kings Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Bonadrug Δημοσιεύτηκε Σεπτεμβρίου 17, 2007 Member ID: 1271 Group: Veterans Topic Count: 716 Content Count: 3479 Reputation: 20263 Achievement Points: 3536 Days Won: 16 With Us For: 6289 Days Status: Offline Last Seen: 11 ώρες πριν Share Δημοσιεύτηκε Σεπτεμβρίου 17, 2007 Μια τέτοια επιλογή είναι αδύνατη , ειδικά για κάποιον σαν εμένα που έχω περισσότερες ταινίες στη συλλογή μου από όσα κόμικς έχει ο Valtasar Anyway. 01. Jim Jarmusch - Stranger Than Paradise / Down By Law / Mystery Train 02. Νίκος Νικολαΐδης (R.I.P.) - Γλυκιά Συμμορία 03. Terry Gilliam - 12 Monkeys / Brazil 04. Martin Scorsese - Ragin Bull / Good Fellas / Gangs of New York 05. Ken Loach - Land and Freedom 06. Edward Burns - The Brothers McMullen / She's the One 07. Michael Cimino - Heaven's Gate / The Deer Hunter 08. Francis Ford Copolla - Rumble Fush / One From The Heart 09. Wim Wenders - Paris Texas / Der Himmel Uber Berlin 10. Charles Chaplin - The Kid 11. Buster Keaton - Steamboat Billy Jr. 12. Federico Fellini - La Strada 13. Andrzej Zulawski - L' important c' est d' aimer / Possession 14. Ridley Scott - Blade Runner 15. Αλέκος Αλεξανδράκης - Συνοικία το Όνειρο 16. Tim Burton - Big Fish / Edward Scissorhands 17. Stephen Frears - High Fidelity 18. Peter Weir - Witness / Green Card / The Truman Show 19. David Lynch - Blue Velvet / Mullholand Drive 20. Sam Peckinpah - Major Dundee / The Wild Bunch 21. John Ford - The Searchers / She Wore A Yellow Ribbon 22. Howard Hawks - Rio Bravo 23. Michael Mann - The Last Of The Mohicans / Manhunter / Heat 24. Steven Spielberg - Artificial Intelligence / Minority Report / Saving Private Ryan 25. Robert Zemeckis - Forest Gump 26. Harold Ramis - Groundhog Day / Multiplicity 27. Luc Besson - Leon 28. Rene Clement - Jeux Interdits 29. Sofia Copolla - Lost In Translation / The Virgin Suicides 30. Wes Anderson - Rushmore / The Royal Tennebaums Σταματάω γιατί θα γράφω μέχρι μεθαύριο (και τώρα που το βλέπω λείπει ο Καζάν, ο Ροσέν, ο Καρνέ, ο Οφύλς, ο Κιούμπρικ κλπκλπκλπκλπκλπκλπκλπ....) 1 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Mandrake Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 1, 2007 Member ID: 1790 Group: Members Topic Count: 129 Content Count: 7125 Reputation: 27047 Achievement Points: 7460 Days Won: 25 With Us For: 6236 Days Status: Offline Last Seen: 7 ώρες πριν Share Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 1, 2007 (Επεξεργασία) Πραγματικά παααάρα πολύ δύσκολη επιλογή... Υπάρχουν ΠΟΛΛΕΣ καταπληκτικές ταινίες και δεν ξέρει κανείς τι να πρωτοδιαλέξει... Θα αναφέρω περισσότερες ταινίες υποχρεωτικά γιατί είναι βάσανο... 1. "Σολάρις" ("Solyaris") ('72) (Σκηνοθεσία: Andrei Tarkovsky) (και βασικά τα ΠΑΝΤΑ απ'αυτόν!!) 2. "Η Οδύσσεια Του Διαστήματος" ("2001: A Space Odyssey") ('68) (Σκηνοθεσία: Stanley Kubrick) 3. "Κουρδιστό Πορτοκάλι" ("A Clockwork Orange") ('71) (Σκηνοθεσία: Stanley Kubrick) 4. "Η Λάμψη" ("The Shinning") ('80) (εδώ έχουμε τρίπτυχο: Σκηνοθέτης - Stanley Kubrick, Συγγραφέας - Stephen King, Πρωταγωνιστής - Jack Nickolson. Και όχι η μίνι σειρά-παντόφλα που βγήκε μετά) 5. "Ο Τελευταίος Των Μοϊκανών" ("The Last Of The Mohicans") ('92) (Σκηνοθεσία: Michael Mann) 6. "Ένταση" ("Heat") ('95) (Σκηνοθεσία: Michael Mann) 7. "Τα Καλά Παιδιά" ("Goodfellas") ('90) (Σκηνοθεσία: Martin Scorsese) 8. "Το Ακρωτήρι Του Φόβου" ("Cape Fear") ('91) (Σκηνοθεσία: Martin Scorsese) 9. "Νονός 1, 2 & 3" ("The Godfather I, II & III") ('72, 74' & '90) (Σκηνοθεσία: Francis Ford Coppola) (με Al Pacino, Robert DeNiro και Marlon Brando! τι άλλο να ζητήσει κανείς; ) 10. "Δαμάζοντας Τα Κύματα" ("Breaking The Waves") ('96) (Σκηνοθεσία: Lars Von Trier) 11. "Το Βασίλειο" ("The Kingdom") ("Riget") ('94) (mini series) (Σκηνοθεσία: Lars Von Trier) 12. "8 1/2" ('63) (Σκηνοθεσία: Federico Fellini) (αλλά και τι να πρωτοβάλεις απ'αυτόν που σχεδόν όλες του είναι αριστουργήματα!!) 13. "Τα Πουλιά" ("The Birds") ('63) (Σκηνοθεσία: Alfred Hitchcock) 14. "Ψυχώ" ("Psycho") ('60) (Σκηνοθεσία: Alfred Hitchcock) (αλλά και οι συνέχειες, επίσης, με τον Anthony Perkins!) 15. "Το Μωρό Της Ρόζμαρι" ("Rosemary's Baby") ('68) (Σκηνοθεσία: Roman Polanski) 16. "Ο Ένοικος" ("The Tenant") ("La Locataire") ('76) (Σκηνοθεσία: Roman Polanski) 17. "Στη Φωλιά Του Κούκου" ("One Flew Over The Cuckoo's Nest") ('75) (Σκηνοθεσία: Milos Forman) (με τον αξεπέραστο Jack Nickolson!) 18. "Η Κρυφή Γοητεία Της Μπουρζουαζίας" ("Le Charme Discret de la Bourgeoisie") ('72) (Σκηνοθεσία: Luis Bunuel) (αλλά ΠΟΙΑ ταινία μπορείς ν'αφήσεις απ'έξω απ'τον πατέρα του σουρεαλισμού στον κινηματογράφο; ) 19. "Ο Θίασος" ('75) (Θεόδωρος Αγγελόπουλος) 20. "Μάθε Παιδί Μου Γράμματα" ('81) (με Βασίλη Διαμαντόπουλο, Νίκο Καλογερόπουλο και Κώστα Τσάκωνα!) 21. "Τα Κουρέλια Τραγουδάνε Ακόμα..." ('79), "Γλυκιά Συμμορία" ('83), "Ο Χαμένος Τα Παίρνει Όλα" (2003) (Σκηνοθεσία: Νίκος Νικολαϊδης R.I.P.) 22. "Οδός Μαλχόλαντ" ("Mulholland Dr.") (2001), "Μπλε Βελούδο" ("Blue Velvet") ('86), "Χαμένη Λεωφόρος" ("Lost Highway") ('97), "Eraserhead" ('77) (Σκηνοθεσία: David Lynch) (επίσης τι να πρωτοαφήσεις...) 23. "Κλέφτης Ποδηλάτων" ("Ladri di Biciclette") ('48) (Σκηνοθεσία: Vittorio De Sica) 24. "Ο Ρόκκο Και Τ'αδέλφια Του" ("Rocco e i Suoi Fratelli") ('60) (Σκηνοθεσία: Luchino Visconti) 25. "Σκότωσε Μωρό Μου, Σκότωσε!" ("Operazione Paura") ('66) (Σκηνοθεσία: Mario Bava) 26. "Η Κραυγή" ("Il Grido") ('57) (Σκηνοθεσία: Michelangelo Antonioni) 27. "Φονική Μαρία" ("Deadly Maria") ("Die Todliche Maria") ('93) (Σκηνοθεσία: Tom Tykwer) 28. "Παράξενα Παιχνίδια" ("Funny Games") ('97) (Σκηνοθεσία: Michael Haneke) 29. "Nineteen Eighty-Four" ('84) (απ'το βιβλίο του George Orwell! Αριστούργημα!) και 30. "Ο Τζόννυ Πήρε Το Όπλο Του" ("Johnny Got His Gun") ('71) (απίστευτο αντιπολεμικό δράμα του ανθρώπου-ορχήστρα Dalton Trumbo!!) Κι έχω αφήσει απ'έξω σκηνοθέτες όπως: Francois Truffaut, Paolo & Vittorio Taviani, Carl Dreyer, Ingmar Bergman (R.I.P.), Ridley Scott, Terry Gilliam, John Cleeze (και όλους τους "Monty Python"), Tim Burton, Joel & Ethan Coen, Peter Greenaway, Darren Aronofsky, Christopher Nolan, David Fincher, Danny Boyle, Woody Allen, Mel Brooks, Blake Edwards, Frank Capra, Peter Jackson, Andy & Larry Wachowski, Sam Raimi, David Cronenberg, John Carpenter, Tobe Hooper, Lucio Fulci, Dario Argento, Sergio Leone, Sergio Corbucci, Michele Soavi, Enzo Castellari, Takashi Miike, Takeshi Kitano, Norio Tsuruta, Hideo Nakata, Takashi Shimizu, Akira Kurosawa, Yasujiro Ozu, Kenji Mizoguchi, Nagisha Oshima και πολλούς άλλους που δε μου΄ρχονται στο μυαλό... Και ηθοποιούς όπως: Al Pacino, Robert DeNiro, Robin Williams, Tim Robbins, Christopher Walken, Harvey Keitel, Kevin Spacey, Christopher Reeve, Samuel Jackson, Denzel Washington, Morgan Freeman, Laurence Fishburne, Sean Connery, David Niven, Peter Sellers, Leslie Nilsen, Eddie Murphy, Donald Sutherland, Anthony Perkins, Antony Hopkins, Andy Garcia, Peter O'Toole, Gene Wilder και ΠΑΡΑ πολλούς άλλους... Υ.Σ. Συγγνώμη αλλά δε μπορούσα να βάλω top 10 μόνο... Υ.Σ.2 New Edit: ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως δεν είναι το μοναδικό μου Top 10 (εχμ...)! Έπρεπε να το συμπληρώσω γιατί θα έσκαγα!! Ουφ... EDIT: Πρόσθεσα τα links σε περίπτωση που κάποιος δεν ξέρει κάποια ταινία για να πάρει καμιά πληροφορία (μιας κι εγώ δεν έχω δώσει...) Επεξεργασία Ιουνίου 30, 2008 από Mandrake 2 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
tardim Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 1, 2007 Member ID: 3979 Group: Members Topic Count: 3 Content Count: 33 Reputation: 37 Achievement Points: 33 Days Won: 0 With Us For: 6040 Days Status: Offline Last Seen: Αυγούστου 14, 2009 Age: 44 Share Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 1, 2007 Ωραίο θέμα αλλά θέλει σκέψη Νομίζω για μένα οι καλύτερες 10 (με τυχαία σειρά ) είναι οι εξής: 1) Ο βράχος 2) Οι αδιάφθοροι 3) Άρχοντας των δαχτυλιδιών (σαν μια ταινία όλη η τριλογία) 4) Το La chocolat 5) Ο ασπροδόντης 6) Μαθήματα αμερικάνικης ιστορίας 7) Τα πορφυρά ποτάμια (το 1) 8) Το Goodbye Lenin 9) Οι πειρατές της Καραϊβικής (μόνο το πρώτο) 10) Το Snatch Βέβαια αν καθίσω να κοιτάξω την ταινιοθήκη μου θα αλλάξω άπειρες φορές τη λίστα αυτή των καλύτερων 10! Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Konata_Izumi Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 1, 2007 Member ID: 3829 Group: Members Topic Count: 12 Content Count: 167 Reputation: 329 Achievement Points: 167 Days Won: 0 With Us For: 6061 Days Status: Offline Last Seen: Φεβρουαρίου 25, 2009 Share Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 1, 2007 (Επεξεργασία) Πολυ δυσκολο να βαλω μονο 10... Εχω πολλες αγαπημενες.. Θα βαλω λοιπον δεκα απο αυτες που τις βλεπω και ξαναβλεπω με την ιδια χαρα που ειχα οταν τις πρωτοειδα.. In no particular order.. 1) The Haunting (1963 Robert Wise) 2) The Incredible Shrinking Man (η καλυτερη sci-fi της δεκαετιας του 50) 3) I walked with a zombie (1943) 4) The Lavender Hill Mob (Ealing Studios FTW!) 5) Kind Hearts and Coronets (Ealing Studios FTW!) 6) Rebecca (1940 Alfred Hitchcock) 7) Vertigo (Alfred Hitchcock) 8) Dr Strangelove (Stanley Kubrick) 9) The Party 10) Delicatessen Η λιστα θα μπορουσε να μην εχει τελειωμο, αλλα πρεπει να σταματησω στο 10.. Επεξεργασία Νοεμβρίου 1, 2007 από Konata_Izumi Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
gkosk Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 1, 2007 Member ID: 3960 Group: Members Topic Count: 233 Content Count: 1123 Reputation: 4299 Achievement Points: 1125 Days Won: 1 With Us For: 6042 Days Status: Offline Last Seen: Νοεμβρίου 28, 2023 Age: 59 Share Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 1, 2007 Ναι..ναι..το ξέρω..δεν πέρασε το καλοκαίρι και οι περισσότεροι είστε σε διακοπές...αλλά χειμώνας έρχεταιι (εεντάξει εντάξει!! μια κουβέντα είπα!! μη φωνάζετε... ) και όλο και κάποια ταινία θα βλέπετε...ή βλέπατε ή είδατε ή έχετε δει τέλος πάντων!!!! Για να δούμε όμως...ποιές είναι οι 10 καλύτερες ταινίες που απολαμβάνετε να τις βλέπετε ακόμα και 100 φορές;; Ταινίες με συναίσθημα...:brokenHeart: με μυστήριο.. με χιούμορ.. :Laugh: με τρόμο... :germanicus: :fart: Περιμένω το δικό σας top 10!! :jumponsofawz5: Καλημέρα και καλό μήνα. Βέβαια είναι Νοέμβριος πλέον, αλλά άργησα να το διαβάσω! Λοιπόν, ιδού η λίστα αξιολόγησης με τα ταπεινά μου κριτήρια των 10 κορυφαίων στιγμών της έβδομης τέχνης, ακριβώς όπως την δημοσίευσα σε σχετικό μου άρθρο στο περιοδικό Ποπ και Ροκ πρίν 14 χρόνια!! Λυπάμαι που σε αυτό το διάστημα ο κινηματογράφος δεν μου έδωσε την ευκαιρία να προσθέσω κάποιες πιο νέες παρωγές! Αυτό το εξηγείς όπως καταλαβαίνεις! 1. "Ο πολίτης Κέην". Ο Όρσον Ουέλς μας μαθαίνει κινηματογράφο!! Σενάριο, σκηνοθεσία, πρωταγωνιστεί κιόλας, στην ταινία που δημιούργησε standarts στην έβδομη τέχνη. 2. "Καζαμπλάνκα". Θρυλικό ζευγάρι στη μεγάλη οθόνη. Μπόγκαρτ-Μπέργκμαν, στο κορυφαίο ρομάντζο όλων των εποχών, δια χειρός Μάικλ Κέρτιζ. 3. "Όσα παίρνει ο άνεμος". Όχι για τίποτα "φιλοαμερικάνικους" συνηθισμένους λόγους που επικαλούνται ορισμένοι. Απλά ήταν έπος και περιγράφηκε με τον ιδανικό τρόπο. Τα υπόλοιπα είναι....μύθος. 4. "Λεοφωρείο ο πόθος". Ο Μπράντο στην κορυφαία του ερμηνεία κατά την άποψη μου. 5. "Τα πουλιά". Ο μέτρ του τρόμου ¨Αλφρεντ Χίτσκοκ, υπογράφει την καταπληκτική αυτή ταινία. Μαζί με τα "Ψυχώ" και "Στην σκιά των 4 γιγάντων", ίσως οι σημαντικότερες του δημιουργίες. Εξαιρετική σαν "θύμα" των πουλιών η Τίπι Χέντρεν. 6. "Για ποιόν χτυπά η καμπάνα". Φοβερή μεταφορά στην μεγάλη οθόνη του αριστουργήματος του Χέμινγουει. Η Παξινού παίρνει μια υποψηφιώτητα για Β` Γυναικείου ρόλου, πλάι στον μεγάλο Γκάρυ Κούπερ. 7. "Ο Ταξιτζής". Η ταινία που σφράγισε τις καριέρες 3 σπουδαίων του κινηματογράφου. Σκηνοθεσία Μάρτιν Σκορτζέζε, πρωταγωνιστεί η φιγούρα του Ρόμπερτ Ντε Νίρο και πρωτοεμφανίζεται πίσω απο τις κάμερες η 16χρονη Τζόντυ Φόστερ! Κλασσική ατάκα Are you talking to me? 8. "Ο Νονός". Έργα και ημέρες του οργανωμένου εγκλήματος απο έναν κινηματογραφιστή με μεγάλες δυνατότητες, τον Κόπολλα και έναν ηθοποιό που άφησε εποχή και σαν Ντον Κορλεόνε. Τον Μάρλον Μπράντο. 9. "Λα Στράντα". Απλά Φεντερίκο Φελίνι. Άν θέλετε κάτι παραπάνω όμως, δείτε την και παρατηρήστε την ερμηνεία του Άντονυ Κουήν. 10. "Η αιχμάλωτη της Ερήμου". Το αρτιότερο γουέστερν, σε σενάριο, δομή, σκηνοθεσία και πρωτοτυπία που γυρίστηκε ποτέ. Ο Φόρντ αναιρεί όλα όσα μας έδωσε, και ήταν πολλά, με μια ματιά σχεδόν αιρετική και έναν Τζων Γουέην που ούτε ο ίδιος πίστεψε τότε πως εδώ θα άφηνε την κορυφαια του στιγμή, αποτυπωμένη σε μερικά ρολλά κινηματογραφικής ταινίας. Ευχαριστώ για την ευκαιρία. 1 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Nighthunter Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 1, 2007 Member ID: 1242 Group: Members Topic Count: 12 Content Count: 162 Reputation: 110 Achievement Points: 162 Days Won: 0 With Us For: 6291 Days Status: Offline Last Seen: Φεβρουαρίου 19, 2022 Age: 44 Share Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 1, 2007 Λοιπόν... από που να αρχίσω και που να τελειώσω... Αν και σίγουρα αφήνω έξω πολλές, θα αναφέρω ενδεικτικά τις παρακάτω: 1. Halloween (1978) 2. The Crow (Brandon Lee RULES!) 3. Scream 4. Friday The 13th 5. The Shining (Here's Johnny!) 6. The Lord Of The Rings (Trilogy) 7. Death On The Nile 8. Predator 9. Alien (τα Νο 1 και 2 κυρίως) 10. The Terminator (εννοείται και το Τ2) Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
arzuna Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 1, 2007 Member ID: 1178 Group: Members Topic Count: 1 Content Count: 53 Reputation: 57 Achievement Points: 53 Days Won: 0 With Us For: 6295 Days Status: Offline Last Seen: Οκτωβρίου 15, 2023 Age: 54 Share Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 1, 2007 1) The good, the bad and the ugly 2) The lord of the rings ( trilogy ) 3) The shawshank redemption 4) Arlington road 5) Planes, trains and automobiles 6) Pulp fiction 7) Ran 8) 12 monkeys 9) Rosemary' s baby 10) Τα κίτρινα γάντια Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
x for xepeta Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 1, 2007 Member ID: 3787 Group: Veterans Topic Count: 488 Content Count: 12120 Reputation: 82148 Achievement Points: 12142 Days Won: 79 With Us For: 6065 Days Status: Offline Last Seen: 6 ώρες πριν Age: 50 Share Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 1, 2007 Με τυχαία σειρά έχουμε και λέμε: 1. Breakfast club. Τα δικά μου σχολικά χρόνια. γιατί ο Εμίλιο Εστεβέζ είναι ο αγαπημένος μου ηθοποιός (ποιός?) 2. Empire Strikes Back. Γιατί ήταν το ποιο σοβαρό - ποιοτικό από όλα τα υπόλοιπα. 3. ο Καιρός των Τσιγγάνων. Ο Κουστουρίτσα είναι φίλος μας! 4. Conan the Barbarian. Γιατί δεν είναι για παιδιά. Και γιατί η Βαλέρια κάνει την καλύτερη ερωτική εξομολόγηση που άκουσα ποτέ στον Κόναν. Και δε κάνω πλάκα. Αχ έρωτα πειρατή, έρωτα μπούρλοτιέρη! 5. Επικίνδυνες Σχέσεις. Διάβασα 2 φορές το βιβλίο, είδα την δεύτερη διασκευή.. τα λατρεύω! 6. My Life. Γιατί όποτε βλέπω τον Μάικλ Κίτον να ξεψυχά στα χέρια της Νικόλ Κίντμαν κλαίω σε κουβάδες. 7. Highlander I: Αξεπέραστο για τους εραστές των σπαθιών. 8. Wizdom. Η άλλη αγαπημένη ταινία του Εμίλιο Εστεβέζ (αυτόν που τον θυμάσαι?) 9. Το μωρό της Ρόζμαρι - Ο Εξορκιστής. Μαζί πάνε αυτά!! Σηκώθηκε η τρίχα μου!! 10. Ο Θόδωρος και το δίκανο. Πανέμορφη ταινία με πολλές αλήθειες που δε ξεπερνιούνται. 1 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
AndreasD Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 1, 2007 Member ID: 1991 Group: Veterans Topic Count: 397 Content Count: 4996 Reputation: 25074 Achievement Points: 4996 Days Won: 42 With Us For: 6218 Days Status: Offline Last Seen: Απριλίου 10, 2021 Age: 55 Share Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 1, 2007 Επειδή δέκα είναι πολύ λίγες θα πώ μόνο αυτή που έχω ξεχωρίσει: ¨Ο άνθρωπος που θα γινόταν βασιλιάς" Περισσότερες πληροφορίες εδώ: http://www.imdb.com/title/tt0073341/ Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
germanicus Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 2, 2007 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1671 Content Count: 28489 Reputation: 190276 Achievement Points: 27559 Days Won: 760 With Us For: 6372 Days Status: Offline Last Seen: 9 ώρες πριν Age: 52 Share Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 2, 2007 Λοιπόν. Ένα τοπ-10. Όχι απαραίτητα Το τοπ-10. Ένα. Με αρκετό βάρος πάνω στις πιο καινούργιες ταινίες. Οι 2 πρώτες μπαίνουν ασυζητητί. Οι επόμενες μπαίνουν ανάλογα με τα κέφια μου. 1. Godfather (Francis Ford Coppola) Και τα 3, αν και τα 2 πρώτα είναι αιώνες καλύτερα. Η τραγωδία ενός ανθρώπου που ήθελε να προστατέψει την οικογένεια του, σύμφωνα με τους δικούς του ηθικούς κανόνες, και πέθανε μόνος. That's my family Kay, that's not me. 2. Apocalypse Now (Francis Ford Coppola) Μια ελεύθερη πτώση μέσα στην ανθρώπινη ψυχή. I remember when I was with Special Forces. Seems a thousand centuries ago. We went into a camp to inoculate the children. We left the camp after we had inoculated the children for Polio, and this old man came running after us and he was crying. He couldn't see. We went back there and they had come and hacked off every inoculated arm. There they were in a pile. A pile of little arms. And I remember... I... I... I cried. I wept like some grandmother. I wanted to tear my teeth out. I didn't know what I wanted to do. And I want to remember it. I never want to forget it. I never want to forget. And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond... a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the genius of that. The genius. The will to do that. Perfect, genuine, complete, crystalline, pure. And then I realized they were stronger than we. Because they could stand that these were not monsters. These were men... trained cadres. These men who fought with their hearts, who had families, who had children, who were filled with love... but they had the strength... the strength... to do that. 3. Fight Club (David Fincher) Ναι. Η γενιά μου είναι ευνουχισμένη. (και επιπρόσθετα η Helena Bonham Carter είναι μια θεά) Man, I see in fight club the strongest and smartest men who've ever lived. I see all this potential, and I see squandering. God damn it, an entire generation pumping gas, waiting tables; slaves with white collars. Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need. We're the middle children of history, man. No purpose or place. We have no Great War. No Great Depression. Our Great War's a spiritual war... our Great Depression is our lives. We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off. 4. 2046 (Kar Wai Wong) Υπάρχουν ταινίες που αξιολογούνται με αστεράκια, υπάρχει όμως και μια που αξιολογείται με ποτήρια αλκοόλ. Δεν έχω κάποιο quote εδώ.... Απλά ψάξτε για το Shigeru Umebayashi - 2046 Main Theme (With Percussion) 5. Mulholland Dr. (David Lynch) Ψυχοθεραπεία._ Silencio 6. (Bryan Singer) Γιατί μας εξήγησε τι σημαίνει θέληση He lets the last Hungarian go. He waits until his wife and kids are in the ground and then he goes after the rest of the mob. He kills their kids, he kills their wives, he kills their parents and their parents' friends. He burns down the houses they live in and the stores they work in, he kills people that owe them money. And like that he was gone. 7. (Rob Reiner) Το παραμύθι που ολοκλήρωσε όλα τα παραμύθια. - Hello. My name is Inigo Montoya. You killed my father prepare to die - Offer me money - Yes - Power too promise that! - All that I have and more. Please. - Offer me everything I ask for - Anything you want - I want my father back you son of a bitch 8. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (Michel Gondry + Charlie Kaufman) Μια υπέροχη στυλιζαρισμένη ιστορία αγάπης. Are we like couples you see in restaurants? Are we the dining dead? 9. The Nightmare Before Christmas (Henry Selick + Tim Burton) Γιατί έτσι. Kidnap the Sandy Claws, beat him with a stick Lock him for ninety years, see what makes him tick Kidnap the Sandy Claws, chop him into bits Mr. Oogie Boogie is sure to get his kicks Kidnap the Sandy Claws, see what we will see Lock him in a cage and then throw away the key 10. (Irvin Kershner + George Lucas)Μακράν το καλύτερο από τα 3... (τα καινούργια δε μετράνε για ταινίες) Apology accepted, Captain Needa. Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
sneaker Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 17, 2007 Member ID: 29 Group: Veterans Topic Count: 149 Content Count: 1759 Reputation: 2296 Achievement Points: 1759 Days Won: 0 With Us For: 6418 Days Status: Offline Last Seen: Οκτωβρίου 15, 2022 Age: 43 Share Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 17, 2007 Μια και πέτυχα τον εαυτό μου να χαζεύει για άλλη μια φορά το thread αυτό ας προσθέσω κι εγώ μια λίστα. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι - όπως ανέφεραν πολλοί - 10 ταινίες είναι πολύ λίγες. Γι' αυτό κι εγώ θα αναφέρω μόνο 5 Ναι, 5 γιατί πολύ απλά ενώ έχω δει πάρα πολλές αξιόλογες ταινίες αποφάσισα κάποια στιγμή να φτιάξω ένα top-5 και δε θέλω να σπάσω το κεφάλι μου προσθέτοντας άλλες 5 (αδικώντας άλλες 30 στην πορεία...) Έχουμε και λέμε: 1. The Shawshank Redemption Πολύ απλά, η καλύτερη ταινία ever. Nuff said! 2. High Fidelity Την έχω δει άπειρες φορές και την ξαναβλέπω ανετότατα άλλες τόσες. Κρύβει πολλές αλήθειες μέσα! Ο John Cusack άπαιχτος! (Και η ταινία που με ώθησε να συνθέσω αυτό το top-5) 3. Gattaca Η δύναμη του ανθρώπινου πνεύματος σε όλο της το μεγαλείο. 4. Casablanca O Humphrey Bogart δίνει ρέστα ενσαρκώνοντας έναν από τους πιο ωραίους χαρακτήρες στην ιστορία του κινηματογράφου. Here's looking at you kid! 5. Cinema Paradiso Από τις πιο συγκινητικές ταινίες που έχουν βγει με την τελευταία σκηνή να κλέβει κυριολεκτικά την παράσταση... Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Ion Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 18, 2007 Member ID: 2285 Group: Veterans Topic Count: 941 Content Count: 4363 Reputation: 35624 Achievement Points: 4416 Days Won: 26 With Us For: 6190 Days Status: Offline Last Seen: Απριλίου 20 Age: 41 Share Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 18, 2007 Εγώ όπως μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό θα έβαζα τις εξής ταινίες: 1) The Rock 2) Face/Off 3) Minority Report 4) I Robot 5) Matrix 6) Lord of the Rings (Trilogy) 7) Nightmare on Elm Street 8) The Ring 9) Terminator 2 10) Νaked Gun (Trilogy) H σειρά είναι ψιλοτυχαία, πέραν των 2 πρώτων που είναι οι αγαπημένες μου ταινίες δράσης. Στις υπόλοιπες επιλογές φρόντισα να βάλω τις 2-3 αγαπημένες μου από τα είδη επιστημονικής φαντασίας, τρόμου και κωμωδίες, σε τυχαία όμως σειρά. Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
annakaa Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 15, 2007 Member ID: 4354 Group: Members Topic Count: 1 Content Count: 45 Reputation: 28 Achievement Points: 45 Days Won: 0 With Us For: 5981 Days Status: Offline Last Seen: Απριλίου 16, 2008 Age: 47 Share Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 15, 2007 10 ταινίες... παραείναι λιγες! θα αδικήσω πολλές, αλλά θα γράψω ενδεικτικά χωρίς όμως σειρά πρωτεραιότητας! 1.π - Αρονόφσκι 2.lost highway - Ντ.Λυντς 3.rif-raf - Κεν Λόουτς 4.Vertigo - Χιτσκοκ 5.godfather II - Φ.Φ.Κοπολα 6.μαριονέττες - Ι.Μπέργκμαν 7.z-oo - Π.Γκρήναγουεϊ 8.σκαθαροζούμης - τ.Μπάρτον 9.pulp fiction - Ταραντίνο 10. 12 monkeys - Τέρι Γκίλλιαμ΄ έχω αφήσει απέξω πολλές, αλλά συμβαίνουν αυτά! Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Ο επισκέπτης Arheos Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 16, 2007 Share Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 16, 2007 Πάντως η kikitsa την έκανε τη ζαβολιά της. Γράφει όλος ο κόσμος και η κινέζα βλέπει τις παγόδες... Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Dr Paingiver Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 16, 2007 Member ID: 3930 Group: Veterans Topic Count: 721 Content Count: 12979 Reputation: 104540 Achievement Points: 12999 Days Won: 138 With Us For: 6046 Days Status: Offline Last Seen: Παρασκευή στις 04:19 AM Age: 66 Share Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 16, 2007 1- Apocalypse now .....μακράν πρώτη 2- Lord of the Rings .....σαν τριλογία 3- 2001 A Space Odyssey .....η καλλίτερη στιγμή του Κιούμπρικ 4- Johnny got his gun .....το κορυφαίο αντιπολεμικό δράμα 5- The Name of the Rose .....συγκλονιστική ταινία ....συγκλονιστικός Sean Connery 6- The Usual Suspects .....αναπάντεχο 7- Wolfen .....το πιο σοφιστικέ φιλμ τρόμου ever 8- Jonathan Livingston Seagull .....απίστευτα βαθιά νοήματα 9- Blues Brothers ..... μεγάλη κινηματογραφική στιγμή 10-Sound of Music ..... μ' έχει σημαδέψει εδώ και χρόνια Θα μπορούσα να βάλω άλλες 100 αλλά η kikitsa θέλει 10 ( πράγμα που με δυσκόλεψε ιδιαίτερα ) 3 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
kikitsa Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 16, 2007 Member ID: 1533 Group: Members Topic Count: 21 Content Count: 893 Reputation: 614 Achievement Points: 893 Days Won: 0 With Us For: 6265 Days Status: Offline Last Seen: Μαίου 24, 2013 Age: 37 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 16, 2007 Ναι..ναι..το ξέρω..πέρασε το καλοκαίρι που οι περισσότεροι είσασταν σε διακοπές...πέρασε το φθινόπωρο...ήρθε και ο χειμώνας κι εγώ ακόμα να σας πω για τις αγαπημένες μου ταινίες... (όοοχιι!!! σας παρακαλώω μην με βάλετε στο υπόγειο δίπλα στο σαρκοφάγοοοοοο !!!! :crying: Για να δούμε όμως...ποιές είναι οι 10 καλύτερες ταινίες που απολαμβάνω να τις βλέπω ακόμα και 100 φορές;; Πάρτε ποπ κορν, πατατοτυρογαριδάκια με γεύση πάπρικα.. ντορίτος.. πιτσούλα.. (το αγόρι σας ή την κοπέλα σας αγκαλίτσα :rabit:) καθίστε αναπαυτικά και απολαύστε!!!!!!!!! Λοιπόν....αρχίζουμε... Νούμερο 1: Amellie Νούμερο 2: The Girl on the Bridge Νούμερο 3: Love me if you dare Νούμερο 4: Billy Elliot Νούμερο 5: Phantom of the opera Νούμερο 6: The Birds Νούμερο 7: A Beautiful Mind Νούμερο 8: Taxi Driver Νούμερο 9: Weekend at Bernie's Νούμερο 10: Enigma Σαφώς είναι και άλλες πολλές και ελληνικές...αλλά αφού είπα δέκα.. υγ. δεν "συμπαθώ" τις Κινέζες... 2 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Προτεινόμενες Καταχωρήσεις
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.