Μετάβαση στο περιεχόμενο

Bonadrug

Veterans
  • Περιεχόμενο

    3.269
  • Εγγραφή

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Κερδισμένες ημέρες

    16
  • Πόντοι

    1,930 [ Donate ]

Bonadrug τελευταία νίκη Νοεμβρίου 28 2011

Bonadrug είχε το πιο δημοφιλές περιεχόμενο!

Συνολική φήμη στο GC

18.118 Εξαιρετικός

3 Ακόλουθοι

Σχετικά με το μέλος Bonadrug

  • Τάξη
    ..
  • Γενέθλια 30/11/2016

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • ΓΕΝΟΣ
    Male
  • Πόλη
    Athens
  • Χώρα
    Greece

Πρόσφατοι Επισκέπτες Προφίλ

2.704 προβολές προφίλ
  1. Bonadrug

    ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ bonadrug

    Μετά από μόλις 2,5 χρόνια που έκανα να δω το ποστ σου, σου απαντώ θετικά Οι αναζητήσεις του αρχικού ποστ ισχύουν αύτανδρες.
  2. Bonadrug

    Star Trek TALK (Movies, TV, Animation)

    Είδα και το τρίτο επεισόδιο αλλά τέταρτο δε θα δω. Πρώτη φορά διακόπτω Σταρ Τρεκ σειρά αλλά αισθάνομαι ολόψυχα ότι το αξίζει αναφανδόν....
  3. Όποιος έχει ασχοληθεί με τους X-Men ξέρει ότι οι σεναριογράφοι του τίτλου Uncanny X-Men είχαν τη δεκαετία του 80 μετατοπίσει την έδρα των μεταλλαγμένων στην Αυστραλία. Αυτό φαίνεται πως είχε τις επιπτώσεις του στην αυστραλέζικη ποπ της εποχής όπως μπορείτε να δείτε:
  4. Bonadrug

    The Punisher (2017-2019)

    Μπα, δε με ενθουσίασε η δεύτερη σεζόν αν και ο ηθοποιός είναι πράγματι πολύ καλός......
  5. Bonadrug

    ΜΠΛΕΚ

    Από την όλη συζήτηση κατάλαβα πάντως ότι θα ήθελα ένα emoticon ντομάτας. To post του θρηνωδού ήταν περιπαιχτικό , έως προσβλητικό - κι εγώ - και από ότι φαίνεται αρκετοί ακόμα - έτσι το εξέλαβα... Φίλε μου Dredd το τσάκισες με την πραγματικότητα, σε ότι αφορά τα γούστα η πραγματικότητα είναι υποκειμενική υπόθεση, είναι φαινομενολογική πραγματικότητα, με την έννοια που έδινε στη φαινομενολογία ο Καντ, ως ερμηνείας των δεδομένων μέσα από το πρίσμα των εμπειριών του καθενός (ή κάπως έτσι τέλος πάντων, όσο θυμάμαι από όταν διάβαζα σχετικά ) . Επομένως και επειδή εδώ δεν υπάρχουν αξιώματα και γεγονότα παρά μόνο υποκειμενικές κρίσεις διαμορφωμένες από το background του καθενός μας, το επιχείρημα "πραγματικότητα" είναι έωλο. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, να στο πω κι αλλιώς... Γούστο μου να θεωρώ το ΜΠΛΕΚ που έχει ήρωες ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ καλύτερο από το φασιστικό ΕΠΟΣ των ΜΕΤΑΒΑΡΟΝΩΝ.....ας πούμε !!!!!! Κοιτάξτε να δείτε, κι εγώ δεν καταλαβαίνω τους σαραντάρηδες που διαβάζουν ΚΟΜΙΞ και ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ δεν μπαίνω όμως στα σχετικά threads να κάνω σχόλια. Είναι δυνατόν moderator του GC να βγαίνει ανοιχτά να καλεί άλλα μέλη να προβούν σε δηλώσεις μετανοίας του στυλ "καταλαβαίνω ότι διαβάζω ξεπερασμένα κόμικς αλλά δείξτε μου συμπάθεια γιατί περνάω την κρίση της μέσης ηλικίας";;; Σχετικά με το Metropolis τώρα......
  6. Bonadrug

    ΕΛ ΤΖΟ #4.....48 χρόνια μετά....

    Θα έρθω για να γνωρίσω τον θρύλο Παχνέλη. Αν δεν βρω αντίτυπο μαύρο φίδι που σας έφαγε
  7. Το απέραντο γαλατικό χωριό πηγή Ενα στερεότυπο από την εποχή του Δαβίδ και του Γολιάθ. Ο αδύναμος, ο κατακτημένος που βγάζει τη γλώσσα του και ορθώνει το μικρό του μπόι, απέναντι στον δυνατό, στον κατακτητή . Από τον Μολιέρο έως τον Καμί. Και ενδιάμεσα τον Ζολά, τον Μπαλζάκ, τον Ουγκό, τον Φλομπέρ, τον Βερλέν – μην πολυλογώ, την αφρόκρεμα του ευρωπαϊκού πνεύματος. Και τον «μικρό προφήτη» της εποχής μας, τον «Μικρό Πρίγκιπα» του Σεντ Εξιπερί. Ε, από όλους αυτούς τους τιτάνες των γαλλικών γραμμάτων και τα αριστουργήματα της γαλλικής λογοτεχνίας, οι 37 μέχρι σήμερα ιστορίες του Αστερίξ, με σχεδόν 380 εκατ. πωλήσεις σε όλον τον κόσμο, κάνουν τον μικροκαμωμένο Γαλάτη και τον μεγαλόσωμο Οβελίξ, τους πλέον πολυμεταφρασμένους και ευπώλητους γάλλους «ήρωες» σε όλον τον κόσμο. Τα βιβλία των συνδημιουργών Ρενέ Γκοσινί και Αλμπέρ Ουντερζό έχουν μεταφραστεί όχι μόνο σε πολλές γλώσσες αλλά και σε τοπικές διαλέκτους. Στη σκωτική γαελική, στην κινέζικη μανδαρινική, στην μπενγκάλι, στη φρισική, στη ρομανσική, στη σινχαλική. Και στα καθ’ ημάς, στα αρχαία ελληνικά, την κρητική, την κυπριακή και την ποντιακή διάλεκτο. Τι αποδεικνύει αυτό; Οτι το χιούμορ είναι η κοντινότερη απόσταση μεταξύ των ανθρώπων, των λαών, των νοοτροπιών. Ενα είδος συγκολλητικής ουσίας που μπορεί να ενώσει διαφορετικές κουλτούρες, αισθητικές καταβολές και πολιτιστικές παραδόσεις. Αλλά και κάτι άλλο, εξίσου σημαντικό. Ποιος είναι ο ιδεολογικός καμβάς πάνω στον οποίον αναπτύσσονται οι περιπέτειες του Αστερίξ; Ενα στερεότυπο από την εποχή του Δαβίδ και του Γολιάθ. Ο αδύναμος, ο κατακτημένος που βγάζει τη γλώσσα του και ορθώνει το μικρό του μπόι, απέναντι στον δυνατό, στον κατακτητή. Οι δημιουργοί του κόμικ όμως απαλείφουν τον διδακτισμό του μηνύματος. Και το μεταφέρουν με όχημα το χιούμορ, μετατρέποντας την επιταγή του καθήκοντος σε ψυχική συνθήκη. Οι περιπέτειες του Αστερίξ και των φίλων του διατρέχουν εποχές και ιστορικά γεγονότα χωρίς να αναζητούν άλλοθι αληθοφάνειας. Οι ήρωες τους όμως διασώζουν μία σπουδαία λογοτεχνική αξία. Οι καλοί δεν είναι μόνο καλοί ούτε οι κακοί μόνο κακοί. Χαρακτήρες πολυδιάστατοι, έχουν πάθη και αδυναμίες, στιγμές έξαρσης αλλά και πτώσης και τη μαγκιά να υπερασπίζονται τις γκάφες τους.
  8. Ο Αστερίξ επιστρέφει στο γαλατικό χωριό του Οι συνεχιστές της σειράς, Ζαν - Ιβ Φερί και Ντιντιέ Κονράντ, δημοσιοποίησαν ότι η 38η περιπέτεια αναμένεται τον ερχόμενο Οκτώβριο και σ' αυτήν οι βασικοί ήρωες γυρίζουν στον μικρόκοσμο του οικισμού τους πηγή Την τελευταία φορά τούς αποχαιρετούσε όλο το γαλατικό χωριό, όταν ο Αστερίξ και ο Οβελίξ ξεκινούσαν για τη Μόντικα, ώστε να πάρουν μέρος στην αρματοδρομία που θα διέσχιζε την Ιταλία. Με την ευκαιρία ανακαλύπταμε ένα ακόμη λογοπαίγνιο από τα πολλά της σειράς, όπως σημειώνει ο Νίκος Σαραντάκος στο ιστολόγιό του: ο ψαράς του χωριού συμβουλεύει τους δύο ήρωες να προσέχουν τις «queues de poisson», κατά λέξη τις ουρές του ψαριού. Στη γαλλική αργκό του ΚΟΚ βέβαια σήμαινε να προσπερνάς ένα αυτοκίνητο και να μπαίνεις μπροστά του. Στην επερχόμενη, 38η περιπέτειά τους - ακριβώς 60 χρόνια μετά την πρώτη εμφάνισή τους στο γαλλοβελγικό περιοδικό κόμικς «Pilote» - οι ήρωες επιστρέφουν στον γαλατικό μικρόκοσμό τους. Και ανάμεσα σε όσα συμβαίνουν στην καθημερινότητά τους βρίσκει θέση το ζήτημα για την ταυτότητα των Γαλατών, όπως ξεδιπλώνεται μέσα από τα λόγια του δρυΐδη Πανοραμίξ. Σύμφωνα με όσα δήλωσαν στην εφημερίδα «Le Journal du Dimanche» οι δημιουργοί της νεότερης περιόδου, ο εικονογράφος Ντιντιέ Κονράντ και ο σκιτσογράφος Ζαν - Ιβ Φερί, το ατρόμητο χωριό αποκτά και πάλι ζωή στις 24 Οκτωβρίου σε μια ιστορία που θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως σε πέντε εκατομμύρια τεύχη. «Σε ένα τεύχος που "επιστρέφει" στο χωριό» σχολιάζει ο Κονράντ «οφείλουμε να εφεύρουμε νέους χαρακτήρες και να δημιουργήσουμε νέες καταστάσεις. Διαφορετικά, οι φιγούρες είναι τόσο οικείες, οπότε αναπόφευκτα θα επιστρέφαμε σε συνηθισμένες περιπέτειες». Η ΠΛΟΚΗ. Αποφεύγοντας να δημοσιοποιήσει περισσότερες λεπτομέρειες για την πλοκή - η ελεγχόμενη διαρροή είναι απαράβατος κανόνας για το μάρκετινγκ της σειράς - περιορίστηκε στην «αποκάλυψη» πως όλα ξεκινούν ένα σούρουπο μπροστά από την καλύβα του αρχηγού Μαζεστίξ (παλιότερα Μοναρχίξ). Εκεί όπου καταφτάνουν τρεις αινιγματικοί επισκέπτες - ανάμεσά τους ένα πολύ σημαντικό πρόσωπο. Ολοι θα συμμετάσχουν σε ένα συμβούλιο που σύντομα θα καταλήξει σε συμπόσιο. Αν κάτι παρουσιάζει ειδικό ενδιαφέρον στη συνέντευξη είναι ο υπαινιγμός των δημιουργών για τον έμμεσο σχολιασμό της σύγχρονης πολιτικής σκηνής, σήμα κατατεθέν της σειράς. Οι δυο τους, λοιπόν, υπονοούν πως στους διαλόγους των Γαλατών θα υπάρχει μια αντίδραση στην πρόσφατη παρομοίωση του γάλλου προέδρου Εμανουέλ Μακρόν για τους ισχυρογνώμονες συμπατριώτες του που αντιστέκονται στις μεταρρυθμίσεις («Ας μην είμαστε αφελείς, ό,τι είναι δυνατό συνδέεται με μια κουλτούρα, με έναν λαό που διαμορφώθηκε από την Ιστορία του. Αυτός ο λουθηρανικός λαός (οι Δανοί) που βίωσε τις ριζικές αλλαγές των τελευταίων ετών δεν είναι σαν τους Γαλάτες που αντιστέκονται στις αλλαγές» 31/8). «Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με τις αναφορές, επειδή οι πρόεδροι περνούν ενώ ο Αστερίξ παραμένει. Σε δέκα χρόνια όλοι θα έχουν ξεχάσει τον Μακρόν αλλά ο Αστερίξ θα είναι πάντα εκεί» επισήμανε ο Κονράντ. Ο συνδημιουργός του, από την άλλη, Ζαν - Ιβ Φερί, ρωτήθηκε για το πρόσφατο κίνημα των Κίτρινων Γιλέκων, αλλά αρνήθηκε να αποκαλύψει αν ο Αστερίξ θα πάρει θέση. Τόνισε πάντως πως όλοι αναζητούν τον ήρωά του, «επειδή είναι ένα σύμβολο»: «Μόλις κάποιος αντιστέκεται, συγκρίνεται με τον Αστερίξ». ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Η νέα περιπέτεια, που αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί τον ερχόμενο Ιούνιο, θα είναι η τέταρτη που δημιουργούν από κοινού ο Ιβ Φερί και ο Κονράντ. Είχαν προηγηθεί το «Ο Αστερίξ στους Πίκτους» (2013), ιστορία που διαδραματιζόταν στη Σκωτία, ο «Πάπυρος του Καίσαρα» (2015), μια σάτιρα της σύγχρονης βιομηχανίας ειδήσεων, με εύρημα την έκδοση των απομνημονευμάτων του Καίσαρα, και ο «Αστερίξ και ο Υπεριταλικός» (2017). Οι περιπέτειες της σειράς έχουν μεταφραστεί σε πάνω από 100 γλώσσες και διαλέκτους, ανάμεσά τους τα αρχαία ελληνικά, τα λατινικά και τα ποντιακά. Οι συνολικές τους πωλήσεις φτάνουν πλέον τα 400 εκατομμύρια αντίτυπα, ενώ μία υποβιομηχανία έχει ξεκινήσει από την πρώτη μεταφορά κόμικς στον κινηματογράφο: το «Αστερίξ και Οβελίξ εναντίον Καίσαρα» το 1999 από τον Κλοντ Ζιντί. Στην Ελλάδα ο «Αστερίξ» πρωτοκυκλοφόρησε στα τέλη της δεκαετίας του 1960 από τις εκδόσεις Σπανός. Το 1978 τα δικαιώματα απέκτησε η Anglo - Hellenic Agency του Ψαρόπουλου η οποία κυκλοφόρησε σταδιακά όλα τα τότε υπάρχοντα άλμπουμ της σειράς σε μετάφραση Αργύρη Χιόνη. Από το 1989 οι ιστορίες του Αστερίξ κυκλοφορούν από τη Μαμούθ Comix σε άλμπουμ των περίπου 50 σελίδων. Οι πρώτοι δημιουργοί, ο συγγραφέας Ρενέ Γκοσινί και ο εικονογράφος Αλμπέρ Ουντερζό, συνεργάστηκαν έως τον θάνατο του πρώτου το 1977. Στη συνέχεια ο Ουντερζό ανέλαβε και τη συγγραφή μέχρι το 2011. Και ενώ ο Κονράντ χρίστηκε από τον τελευταίο διάδοχός του, ο Φερί ομολογεί ότι νιώθει βαριά την κληρονομιά και το ευθύβολο ύφος του Γκοσινί. «Αισθάνομαι συνεχώς ότι είναι κομμάτι της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και εμείς δεν μπορούμε γι' αυτόν τον λόγο να απογοητεύσουμε τους αναγνώστες. Καταβάλλω μεγάλη προσπάθεια να μείνω πιστός στη φόρμα που καθιέρωσε ο Γκοσινί» δήλωνε το 2017. Τότε που είχαν φουσκώσει και πάλι οι κατηγορίες ότι ο Αστερίξ εκφράζει εν μέρει μια γαλλοκεντρική θεώρηση του κόσμου και μια κάπως σοβινιστική διάθεση απέναντι σε άλλες εθνικότητες. «Δεν το πιστεύω. Ο Αστερίξ είχε πάντα μια σχέση με άλλες κουλτούρες που βασιζόταν στη φιλία και το ενδιαφέρον. Προστρέχει σε βοήθεια των Κορσικανών, των Βέλγων, των Βρετανών και των Ισπανών». Το άρθρο αναδημοσιεύτηκε επίσης στο και in.gr.
  9. Bonadrug

    ΓΕΝΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ

    για τους Ζωντανούς νεκρούς μπορείς να διαβάσεις στην παρουσίαση εδώ Αυριο στις 6,30 καιρού επιτρέποντος, αν δεν ρίχνει καρέκλες, μπορώ να στα πάω στη λέσχη, pm δεν έλαβα
  10. Bonadrug

    LEE STAN [ (1922-2018) ]

    http://www.mic.gr/thema/farewell-to-stan-lee
  11. To Bird Box εμένα μου άρεσε πολύ. Παρόμοιο concept με το A Quiet Place! Είδα και απόλαυσα το Vinyl, 10 επεισόδια, φαντάζομαι όμως ότι δεν είναι για όλους..... Το Kin ήταν απίστευτη σαχλαμάρα, που θα ήθελε να γίνει franchise αλλά σύντομα δεν θα το θυμάται κανείς...
  12. Bonadrug

    ΤΕΞ

    Το κόμικ ήταν καλοστημένο, όμορφα σχεδιασμένο, ωραία έκδοση, αλλά η ιστορία ήταν παντελώς αδιάφορη. Ήταν τόσο απλοϊκή και μανιχαϊστική που για να βρούμε ανάλογή της στον κινηματογράφο, θα έπρεπε να ταξιδέψουμε πριν το 1939 και την Ταχυδρομική Άμαξα και να πιάσουμε ταινίες με τον Τομ Μιξ και τον Χόπαλονγκ Κάσιντι. Οπωσδήποτε, αν έχεις διαβάσει τα BD western που εξέδωσε η Μαμούθ , με αυτό εδώ θα βαρεθείς τη ζωή σου....
  13. Bonadrug

    Aquaman (2018)

    Η καλύτερη ταινία της DC.... εδώ και πολλά χρόνια, ίσως από το The Dark Knight και μετά...
  14. Bonadrug

    Η ιστορία του Παναθηναϊκού... σε κόμικ!

    Η ιστορία του Παναθηναϊκού... σε κόμικ! πηγή Η Εκδοτική Belle Époque παρουσιάζει, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, μία σειρά graphic novel με αποκλειστικό περιεχόμενο την ιστορική διαδρομή αθλητικού Συλλόγου ─ εν προκειμένω του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου! Η σειρά τιτλοφορείται 1908. Ο τίτλος του 1ου τόμου είναι Η γέννηση μίας ιδέας. Πραγματεύεται την αθλητική επανάσταση που επιχείρησε ο Γιώργος Καλαφάτης, ένας 18χρονος πρωταθλητής στίβου, όταν ίδρυσε τον Ποδοσφαιρικό Όμιλο Αθηνών (τον σημερινό Παναθηναϊκό). Έχοντας απέναντί του σύσσωμο το ─προσκολλημένο στον κλασικό αθλητισμό και στη γυμναστική─ αθλητικό κατεστημένο, επιχείρησε κάτι αδιανόητο για τις αντιλήψεις της εποχής: τη σύσταση ενός αμιγούς ποδοσφαιρικού σωματείου. Οι σελίδες του 1ου τόμου μάς ταξιδεύουν στους Μεσοολυμπιακούς Αγώνες του 1906, στο γυμναστήριο του Πανελληνίου στο Πεδίον του Άρεως και στα εγκαίνια του γηπέδου της οδού Πατησίων. Οι κυριακάτικες βόλτες των Αθηναίων στο Πολύγωνο για να δουν την μπάντα του στρατού, οι βραδινές ρετσινοδρομίες στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, η ευφορία και το αναγεννησιακό κλίμα της Belle Époque, αποτυπώνονται από το μολύβι, τα μελάνια και τους μαρκαδόρους του εικονογράφου Πέτρου Μπάλτα. Την πλοκή έγραψε ο ιστορικός και δημοσιογράφος Ανδρέας Οικονόμου, με σεβασμό στην ιστορική πραγματικότητα, δίνοντας ρόλο πρωταγωνιστή (στους πρώτους τόμους) στον Γιώργο Καλαφάτη και στον θρυλικό ολυμπιονίκη Κωστή Τσικλητήρα. Στόχος του 1908 είναι, όπως κάθε κόμικ, να ψυχαγωγεί. Παράλληλα, όμως, στοχεύει στη διδαχή αθλητικών αρχών και αξιών, που σπανίζουν στις μέρες μας. Απευθύνεται σε μικρούς και μεγάλους φιλάθλους• σε νοσταλγούς μίας όμορφης και ρομαντικής εποχής, καθώς και στους γονείς που θέλουν να «πλάσουν» παιδιά με φίλαθλο ήθος. Το κόστος της έκδοσης είναι 6,9 € και διατίθεται α) ηλεκτρονικά στο e-shop vivliapao.gr, β) στο καφέ που βρίσκεται στην είσοδο του «Τάφου του Ινδού» (γήπεδο «Απόστολος Νικολαΐδης» - θύρα 7) και σύντομα, γ) σε όλα τα κεντρικά βιβλιοπωλεία. αναλυτική παρουσίαση ΕΔΩ
  15. Bonadrug

    Top 100 Overrated Comics

    όπως είπε και ένας φίλος από τη στιγμή που δεν δίνονται ενιαία αποσαφηνισμένα αξιολογικά κριτήρια το όλο concept είναι της πλάκας..........
×

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Οροι χρήσης μας.