Μετάβαση στο περιεχόμενο

Bonadrug

Veterans
  • Περιεχόμενο

    3.118
  • Εγγραφή

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Κερδισμένες ημέρες

    16

Bonadrug τελευταία νίκη Νοέμβριος 28 2011

Bonadrug είχε το πιο δημοφιλές περιεχόμενο!

Συνολική φήμη στο GC

16.898 Excellent

3 Ακόλουθοι

Σχετικά με το μέλος Bonadrug

  • Τάξη
    ..
  • Γενέθλια 30/11/2016

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • ΓΕΝΟΣ
    Male
  • Πόλη
    Athens
  • Χώρα
    Greece

Πρόσφατοι Επισκέπτες Προφίλ

1.215 προβολές προφίλ
  1. STAR WARS NEW TRILOGY - SPIN-OFFS (2015- )

    Ήταν μια ταινία της Disney με φουλ στοιχεία από τα επεισόδια 5 και 6 (τα πρωτότυπα 2 και 3). Μόνο καρβονίτη δεν είχε δηλαδή..... Με αστεία επιπέδου House of Mickey..... Καλά περνάς και μέχρι εκεί....
  2. Ω Πανύψιστε, φτιάξατε τη μοναδική στα χρονικά λίστα που συνυπάρχουν ο Μητσιάς, οι Wham και οι Sonic Youth (και μάλιστα το Evol). Μου κινήσατε το ενδιαφέρον με τους Big Audio Dynamite, δεν τους είχα δώσει ποτέ προσοχή, τώρα θα τους ξανατσεκάρω άμεσα!
  3. Walking Dead (The)

    Η σεζόν αυτή είναι πραγματικά ελεεινή. Τα επεισόδια πραγματικά δεν βλέπονται. Το μοντάζ είναι άθλιο. Τα πιο σημαντικά πράγματα συμβαίνουν offscreen!!! Πλέον το βλέπω στο fast forward....
  4. Από αυτή την Κυριακή (17/12) το "Εθνος της Κυριακής" προσφέρει τα 15+1 τεύχη (στην Ελλάδα κυκλοφόρησαν μόνο τα πρώτα εννέα) του πιο καλογραμμένου και ιστορικού ποδοσφαιρικού κόμικ που εμφανίστηκε ποτέ! 0 Τις προάλλες ο «CR7», κατά κόσμον Κριστιάνο Ρονάλντο, αυτοανακηρύχθηκε ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών. Ο καθένας έχει την άποψή του και είναι καθ’ όλα σεβαστή. Ο Ερίκ Καστέλ, με τον ίδιο αριθμό στη φανέλα με τον Πορτογάλο σούπερ σταρ της Ρεάλ Μαδρίτης, ήταν αναμφίβολα ο καλύτερος συμπαίκτης των παιδικών μας χρόνων. Και σε αυτό, φρονώ, δεν χωρούν διαφορετικές απόψεις. Μαζί με το «7» της Μπαρτσελόνα, μέσω των αξέχαστων κόμικς του Ραϊμόν Ρεντέν και της Φρανσουάζ Ιγκ, γεμίσαμε από ποδοσφαιρικά (και όχι μόνο) συναισθήματα. ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΛΟΘΑΝΟ Ενθουσιαστήκαμε, σαν να παίζαμε εμείς μπάλα μαζί του στις παραλίες της Τόσα, μιας παραθα- λάσσιας πόλης στα περίχωρα της Βαρκελώνης, όπου γνώρισε τον Παμπλίτο και την αξιαγάπητη «συμμορία» του, με την οποία έζησε πολλές και συναρπαστικές στιγμές. Θυμώσαμε όταν αποβλήθηκε αδίκως, επειδή φερόταν να χτύπησε εκτός φάσης τον Κέβιν Κίγκαν του Αμβούργου, ένα από τα λίγα πραγματικά πρόσωπα που έγιναν κόμικς σε αυτήν την εξαιρετική σειρά ποδοσφαιρικών ιστοριών. Ανησυχήσαμε για τους γονείς του, όταν έμαθε πως το αεροπλάνο στο οποίο επέβαιναν, έπεσε στα χέρια αεροπειρατών, και ενώ ο Ερίκ ετοιμαζόταν να παίξει ένα φιλικό με την Μπαρτσελόνα κόντρα στην Εθνική Γαλλίας, στο Παρίσι. Εμβαθύναμε στην ιστορία του ποδοσφαίρου, γίναμε σοφότεροι (όντας μικρότεροι σε ηλικία) με τα ξεχωριστά ντοκουμέντα που συνέλεγε για να τα αποτυπώσει σε ένα βιβλίο, όπου εξιστορούσε τη γέννηση και την εξέλιξη του αθλήματος, το οποίο ο ίδιος ο Ερίκ υπηρέτησε με συνέπεια. Ενοχληθήκαμε όταν, ύστερα από έμπνευση των δημιουργών, αποφάσισε να βγάλει τα «μπλαουγκράνα» και να φορέσει τη φανέλα της Παρί Σεν Ζερμέν, σαν άλλος Νεϊμάρ, αλλά σαράντα χρόνια πριν. Εκείνος, όμως, το έκανε για να επιστρέψει στη χώρα του, όχι για να γεμίσει (και άλλο) τις τσέπες του. Καρδιοχτυπήσαμε όταν, όπως συνέβη με τον Κίνι, επιθετικό της Μπάρτσα τη δεκαετία του ’80, έπεσε θύμα απαγωγής μαζί με τον έτερο αστέρα της ομάδας, τον Αργεντινό Ενρίκο Νέρβι. Στο προηγούμενο τεύχος από αυτό της απαγωγής είχε επιστρέψει άρον άρον στο «Καμπ Νόου», καθ’ υπόδειξη επί της ουσίας χιλιάδων επιστολών από ενοχλημένους φίλους της Μπαρτσελόνα, με πα- ραλήπτες τους σχεδιαστές του κόμικ, αφού δεν χώνεψαν ποτέ τη μετακίνησή του στην Παρί! Οχι, ο Νασέρ Αλ Κελαϊφί δεν θα επιστρέψει τον «Νέι» στη Βαρκελώνη όσες επιστολές και αν του στείλουν. Καμαρώσαμε την εξέλιξη και την ωρίμανση του Παμπλίτο, ο οποίος, υπό την καθοδήγηση του φίλου και μέντορά του, έφτασε μέχρι τα τμήματα υποδομής της Μπαρτσελόνα, την περίφημη Μασία, δείχνοντας ικανός να βαδίσει στα χνάρια του Ερίκ. Συγκινήθηκαν πάρα πολλοί από εμάς όταν μάθαμε τα (πολύ) ευχάριστα νέα, ότι δηλαδή από αυτή την Κυριακή (17/12) το «Εθνος της Κυριακής» θα προσφέρει τα 15+1 τεύχη (στην Ελλάδα είχαν κυκλοφορήσει μόνο τα πρώτα εννέα) του πιο καλογραμμένου ποδοσφαιρικού κόμικ που εμφανίστηκε ποτέ μέχρι σήμερα στην Ευρώπη. Ερίκ Καστέλ, καλωσήρθες (πίσω) στην Ελλάδα, μας έλειψες πολύ! Αναδημοσίευση από το ΕΘΝΟΣΠΟΡ της Δευτέρας
  5. BELL BEST SELLER

    Βλέπεις πουθενά μέσα στις αλλαγές Stephen King? Barker? Grisham? Όχι! κάτι έλληνες συγγραφείς βλέπω και κάτι Hoag και σία που μου είναι παντελώς αδιάφοροι....
  6. BELL BEST SELLER

    δεν βλέπω να ξαναπαίρνω ποτέ BELL, αυτή την εντύπωση μου άφησαν οι ...."αλλαγές"
  7. Westerns: John Wayne vs Clint Eastwood

    "Αιχμάλωτος της ερήμου" είναι ο τίτλος με τον οποίο έγινε η διανομή της ταινίας στην ελλάδα , και είναι πιστή μετάφραση του γαλλικού τίτλου La prisonnière du désert . Στην ισπανία η ταινία βγήκε με τίτλο "κένταυροι της ερήμου" και στη Γερμανία με τίτλο "Το Μαύρο Γεράκι". Στα credits έλεγε παντού John Wayne ωστόσο
  8. Westerns: John Wayne vs Clint Eastwood

    Τουλάχιστον 5 κλασικές έχει ο Wayne με τον John Ford. Όποιος έχει ασχοληθεί έστω και 10΄με την ιστορία, τη θεωρία ή την κριτική του κινηματογράφου θα αναγνωρίσει ως σημαντικότερη την Αιχμάλωτο της Ερήμου. Προσωπικά αγαπημένη μου , και από τους δύο, είναι ο Τζόσι Γουέιλς. Υπερεκτιμημένοι οι Ασυγχώρητοι, κι όοο για τα σπαγγέτι δεν τα συμπάθησα ποτέ μου....
  9. Και όμως: Υπάρχει κάτι κοινό ανάμεσα στον Batman και τον Καζαντζάκη Πάνος Τσερόλας, από εδώ Σαχλαμάρες με αυτογνωσία Δεν είναι καθόλου τυχαίο που στα περισσότερα σινεφίλ περιοδικά και site υπάρχει πάντα μια στήλη που έχει παραλλαγές του τίτλου «Κακές ταινίες που αγαπήσαμε». Η ιστορία του σινεμά είναι γεμάτη από ταινίες που απαρνήθηκαν κάθε επίφαση καλού γούστου και αισθητικής, φλερτάρανε συνειδητά με το κιτς, το γκροτέσκο και το ασυνάρτητο και βγήκαν κερδισμένες στο χρόνο. Πολλές από αυτές μάλιστα ενέπνευσαν καινούριες (καλές) ταινίες με μοναδικό στόχο να μυθοποιήσουν το πόσο κακές κατάφεραν να είναι: Το πρόσφατο «Disaster Artist» που μας έρχεται το Γενάρη με τον James Franco, αφηγείται την ιστορία πίσω από την ταινία που κατέκτησε να θεωρηθεί ως η χειρότερη όλων των εποχών, ξεπερνώντας και τα γκροτέσκα κιτς του Ed Wood (που επίσης έγινε ταινία με τον Johnny Depp), δηλαδή το ανεκδιήγητο «The Room» του Tommy Wiseau (2003). Όμως το The Room είναι μια μοναδική κινηματογραφική εμπειρία, ένα τόσο-κακό-που-πονάει ανοσιούργημα που αποκτάει την δική του μυθολογία και σινεφιλική αξία. Αναλόγως, διάφορα κινηματογραφικά πρότζεκτ με τους επεξηγηματικότατους τίτλους όπως «Sharknado» (ναι, ανεμοστρόβιλοι που σηκώνουν καρχαρίες και τους ρίχνουν σε ανυποψίαστα θύματα στις μεγαλουπόλεις!), χτίζουν το πέρασμά τους στην cult αιωνιότητα με το να είναι επιτηδευμένα κακές, παράλογες και ασυνάρτητες. Όλες όμως αυτές οι ταινίες είναι ικανές να προσφέρουν μια διασκεδαστικότατη βραδιά και σπανίως νιώθει ο θεατής πως κάποιος τον κοροϊδεύει: Είτε λόγω επιτηδευμένης σκωπτικής διάθεσης είτε λόγω δημιουργικής αφέλειας, οι «σαχλαμάρες με αυτογνωσία» έχουν πολλές φορές μεγαλύτερο και πιο φανατικό κοινό από τα μεγαλεπήβολα και «σοβαρά» κινηματογραφικά έπη. Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που μια ταινία είναι τόσο κακή που δεν προσφέρει καμία διασκέδαση και ψυχαγωγία. Οι περιπτώσεις που τα λεφτά του εισιτηρίου ή το χαμένο δίωρο προκαλούν πένθος και όχι την ελαφρότητα που μπορούν να χαρίσουν πολλές εμπορικές χαζομαρούλες. Φυσικά παίζει ρόλο και η συγκριτική σχέση του κόστους παραγωγής, των μεγάλων ονομάτων, της προσδοκίας, μα κυρίως παίζει ρόλο κάτι άλλο: Το ότι αυτή η συγκεκριμένη μπαλαφάρα έχει πάρει τον εαυτό της στα σοβαρά. Τι πάει στραβά με την DC; Πέρα από τις (ανούσιες) κόντρες ανάμεσα στην Marvel και την DC (για το που κατοικούν οι πιο ενδιαφέροντες ήρωες, για το αν ο Batman είναι πιο σημαντικός από τον Iron Man στην μυθολογία των κόμικ κ.α.), που αφορούν ένα συγκεκριμένο fanbase που μεγάλωσε αγαπώντας την 9η τέχνη και τώρα απολαμβάνει τα μειοψηφικά του γούστα να γίνονται εμπορικό mainstream, είναι σαφές πως στην κινηματογραφική επέλαση υπερ-ηρώων υπάρχει μια εμφανής ανισότητα. Η μέση γνωμάτευση για το Justice League που ακόμα διαφεύγει της σύλληψης και κυκλοφορεί στις αίθουσες λέει πάνω κάτω το εξής: «Επιτέλους, κάτι αξιοπρεπές σε σχέση με το Batman vs Superman». Αυτή η ετυμηγορία είναι αρκετή να προδικάσει για δυο πράγματα: Πρώτον, τον εξαιρετικά χαμηλό πήχη που έθεσε η προηγούμενη φιλμική συνάντηση των μεγάλων ονομάτων της DC. Δεύτερον, πως το Justice League μπορεί να είναι λίγο καλύτερο, αλλά μάλλον δεν είναι και τόσο καλό. Για την ακρίβεια, το Justice League έχει το ίδιο βασικό πρόβλημα που είχε και το BvS: Πολύ απλά, δεν λειτουργεί τίποτα. Το κοινό αλλά και η εταιρεία παραγωγής έχουν εμμέσως πλην σαφώς ρίξει την ευθύνη στον βασικό δημιουργικό αρχιστράτηγο της DC, τον Zack Snyder. Ο κύριος Snyder, που έγινε γνωστός με την αισθητική εξτραβαγκάνζα των «300» και προσέφερε μια τεράστια εικαστική πινακοθήκη για προφίλ όπως «Αδούλοτος Έλλην» ή «Σπαρτιάτης Πέτρος» στο facebook, είναι συνειδητά αφοσιωμένος στο να παράγει μεγάλες εικόνες παρά να αφηγείται ιστορίες. Σε όλο του το έργο (βλ. Suckerpunch, Watchmen ή το Man of Steel) είναι εμφανές πως αφοσιώνεται στο να παράγει κάδρα-κομψτεχνήματα «στιγμιαίας» ομορφιάς και μεγαλοπρέπειας, με ελάχιστο ενδιαφέρον για το πώς να «κολλήσει» τα διαδοχικά κάδρα μεταξύ τους. Ποιος όμως αμφισβητεί πως αυτό ακριβώς το στοιχείο είναι που τον κάνει απόλυτα ταιριαστό στο να «ζωντανεύει» κόμικ στην μεγάλη οθόνη; Όχι τυχαία, το «μυθοπλαστικό» κομμάτι όλων σχεδόν των ταινιών του (ιστορία, ήρωες, θέματα) είναι βγαλμένο αποκλειστικά από graphic novels. Τι πάει όμως στραβά και γιατί «αστοχεί» εκεί που θα έπρεπε να πετυχαίνει διάνα; Γιατί ένας αρκετά πιο campy και σαχλός Batman όπως αυτός του Joel Schumacher στα τέλη της δεκαετίας του ’90 να θεωρείται πιο «πετυχημένος» από την πολυτελή παραγωγή και την εξαιρετική καλλιτεχνική διεύθυνση των τελευταίων ταινιών; Γιατί οι καλύτεροι Batman (εμπορικά και καλλιτεχνικά) ήταν αυτοί που κάπως ξέφυγαν από την κόμικ καταβολή τους και εντάχθηκαν στο όραμα ενός σκηνοθέτη (βλ. Batman του Burton και του Nolan); Μήπως φταίει κυρίως η γενική φιλοσοφία και όχι τόσο ο άνθρωπος στην σκηνοθετική καρέκλα (που σημειωτέον, αναγκάστηκε να την παρατήσει λίγο πριν την ολοκλήρωση της ταινίας λόγω τραγικής οικογενειακής απώλειας, αφήνοντας τις τελευταίες πινελιές στον Josh Whedon); Ένας κακός με την αισθητική και τον χαρακτήρα ενός mini-boss σε video game, ένα άθροισμα ηρώων που βεβιασμένα εμφανίζονται, βεβιασμένα συνεργάζονται και βεβιασμένα νικούν στο τέλος, ένας δισταγμός για το αν πρέπει ή δεν πρέπει να προστεθεί και λίγο χιούμορ με συνέπεια το όποιο χιούμορ να μοιάζει εκβιασμένο, σκηνές δράσης που ζαλίζουν χωρίς ιδιαίτερη συνοχή και ένα γενικό στόρυ που μοιάζει αποσπασματικό, λες και κόπηκε μια ολόκληρη ώρα από ενδιάμεσες σκηνές. Είναι σαφές από όλα τα παραπάνω πως η κατασκευαστική φιλοσοφία πίσω από την ταινία προσπαθεί να πιάσει όλα εκείνα τα εμπορικά και μαζικά τρικ που θα την κάνουν πετυχημένη, ξεχνώντας πως το πετυχημένο αποτέλεσμα δεν είναι θέμα αθροίσματος «κόλπων»: Είναι πως όλα αυτά τα κόλπα χωράνε σε μια γενική συνταγή που θέλει να πει κάτι, να φτιάξει κάτι με την δική του ταυτότητα και τον δικό του χαρακτήρα. Είναι δηλαδή απλό: Οι DC και Warner Bros είδαν την κότα με τα χρυσά αυγά που λέγεται «σουπερ-ήρωες» και τρέχει να μαζέψει ό,τι προλαβαίνει «τώρα που γυρίζει». Όμως αν πετάξεις είκοσι είδη νόστιμης τροφής μέσα σε μια χύτρα δεν φτιάχνεις γκουρμεδιά. Για την ακρίβεια, δεν φτιάχνεις ούτε ένα αξιοπρεπές fast-food. Generic συνταγές Μιλώντας για ανερμάτιστα, ασυνάρτητα και σπασμωδικά έργα, η νέα επική βιογραφία του Γιάννη Σμαραγδή (El Greco, Ο Θεός αγαπάει το χαβιάρι, Καβάφης) μας συστήνει έναν Καζαντζάκη που δεν ξέραμε ότι δεν θέλαμε να γνωρίσουμε. Για άλλη μια φορά, το πρόβλημα με την ταινία που έδωσε τροφή για ανελέητο trolling στο ελληνικό διαδίκτυο, είναι πως το όποιο «δημιουργικό όραμα» περιορίζεται σε μια συνταγή που μάλλον έχει κατασκευαστεί σε μια γυάλα πέρα και έξω από την κινηματογραφική πραγματικότητα. Για τον Σμαραγδή, ο σαφής περιορισμός του budget και της ελληνικής πραγματικότητας για τέτοια project «εποχής», αντισταθμίζεται με το να «σφηνώσει» δέκα πράγματα που θεωρεί πως θα αρέσουν σε ένα υποθετικό κοινό. Να βάλουμε τον Ζορμπά, φυσικά, να χορεύει και να περιφέρεται ως στερεότυπο μόνιμης ευφορίας. Να βάλουμε μαντινάδες, Κρήτη, σταυρούς, τσιτάτα σε voiceover, παξιμάδια (cringe), τον Θεοτοκόπουλο (cringe2), τον Σικελιανό (cringe3), την Μερκούρη, μνημεία, κοντινά πλάνα στα εκφραστικά μάτια του Παπασπηλιόπουλου, να ανακατέψουμε καλά (πραγματικά, καλύτερη λέξη από το ανακάτεμα δεν υπάρχει για την συνοχή (;) του έργου) και ύστερα όλο αυτό να αλεστεί για να γίνει εύπεπτο στο κοινό, που λογικά διψάει να δει τον μεγάλο Κρητικό συγγραφέα να… να κάνει τι ακριβώς; Για άλλη μια φορά, η «συνταγή» είναι μια απλή απαρίθμηση υλικών που ως δια αυτοματοποιημένης μαγείας θα παράξουν ένα ικανοποιητικό σύνολο. Για άλλη μια φορά η απουσία μιας έστω στοιχειώδους κεντρικής ιδέας για την ταυτότητα ενός φιλμ συμπαρασύρει (ίσως και αδίκως) όλα τα υπόλοιπα: Την δουλειά των ηθοποιών (που καλούνται να αποδώσουν στερεότυπα), των ενδυματολόγων (που καλούνται να πείσουν πως είμαστε σε άλλη εποχή), των σεναριογράφων (που καλούνται να χωρέσουν ατάκες, γνωμικά και fillers), των μακιγιέρ (που καλούνται να γεράσουν ή να κάνουν νεότερους τους ήρωες). Τελικά, αυτό που φαίνεται να υποτιμά ο Σμαραγδής είναι ίσως το ίδιο που υποτιμούν άλλα, πολύ πιο ακριβά και με πλουσιοπάροχα μέσα blockbusters. Το κοινό. Το κοινό, κατά την διάρκεια της κατασκευής της ταινίας, μεταμορφώνεται σε ένα λογιστικό φύλλο που έχει γραφεί από αυτοματοποιημένα λογισμικά marketing. Το αποτέλεσμα όμως είναι παρόμοιο με τις «έξυπνες» προσαρμογές των διαφημίσεων στα social media. Κάπως έτσι, το πρόβλημα δεν είναι ότι ο Καζαντζάκης ή το Justice League είναι κακές ταινίες ή ταινίες που δεν λειτουργούν. Αυτό άλλωστε μπορεί να συμβεί: Υπάρχουν δημιουργοί και σκηνοθέτες που έχουν δοκιμάσει και έχουν αποτύχει παταγωδώς, αδυνατώντας να βρουν τον τρόπο να φέρουν το όραμά τους από το χαρτί στην οθόνη. Επίσης, ειδικότερα σε ότι αφορά ταινίες με θέμα ήρωες με κολάν και υπερδυνάμεις, το «κακό» είναι εξαιρετικά σχετικός όρος και ενίοτε μπορεί να είναι και στόχος. Το πρόβλημα δημιουργείται όταν ο θεατής αποκτά μια επίγνωση που σπάει τον 4ο τοίχο της ταινίας: Όταν βλέπει πως ενώ η κακή ποιότητα του θεάματος μπροστά του είναι πασίδηλη, φαίνεται να είναι για όλους πλην των δημιουργών του. Και οι δημιουργοί του παίρνουν τον εαυτό τους (και το έργο τους) υπέρ του δέοντος στα σοβαρά, θεωρώντας πως μπορεί κάπως να κουκουλωθεί και να κρυφτεί η απουσία οποιουδήποτε οράματος ή στόχου στο δημιούργημά τους. Με άλλα λόγια: Υπάρχουν ασφαλώς χειρότερες ταινίες εκεί έξω. Και κάπως όμως καταφέρνουν να είναι καλύτερες ή τουλάχιστον πιο κοντά στον ορισμό «ταινία», έστω και κακή, παρά στον ορισμό «σαλάτα».
  10. DuckTales, το κινούμενο που έδειξε τον δρόμο Η πρώτη κινούμενη εμφάνιση της Ντέλλα Ντακ, μαμάς του Χιούι, του Λιούι και του Ντιούι και δίδυμης αδερφής του Ντόναλντ πλησιάζει. ΝΑΣΤΑΖΙΑ ΚΑΠΕΛΛΑ 03 Δεκ 2017 Το 'DuckΤales', στα ελληνικά 'Παπιοπεριπέτειες', είναι μία από τις καλύτερες σειρές κινουμένων σχεδίων που έχουν υπάρξει. Προβλήθηκε στις ΗΠΑ από το 1987 έως το 1990 και στην Ελλάδα μεγάλωσε τα παιδιά της δεκαετίας του '90 μέσα από το Mega. Φέτος προβάλλεται από τον Alpha καθημερινά στις 7:00 το πρωί, εκτός Σαββατοκύριακου. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Ο Ντόναλντ Ντακ θα είναι για πάντα ένας από εμάς Το σενάριο θέλει τον Ντόναλντ να κατατάσσεται στο ναυτικό και να αφήνει τα τρία ανιψάκια του, Χιούι, Λιούι και Ντιούι υπό την προστασία του θείου Σκρουτζ. Εκείνος τότε προσλαμβάνει την Μπετίνα Μπίκλι για να τα προσέχει, η οποία έρχεται να μείνει μαζί τους με την εγγονή της, Γουέμπιγκεϊλ ή αλλιώς Γουέμπι. Στην παρέα προστίθεται και Λόντσπαντ ΜακΚουάκ, ένας ατζαμής πιλότος που έχει το μότο “Ό,τι έχει φτερά, μπορώ να το συντρίψω”. Ενώ στην αρχή ξινίζει με την ευθύνη, δεν περνάει πολύς καιρός για αρχίσει να αρέσει στον Σκρουτζ να περνάει χρόνο με τα ανιψάκια και τα παίρνει μαζί του σε όλες του τις περιπέτειες. Όντας το πιο πλούσιο παπί στον κόσμο έχει πολλούς εχθρούς όπως τους Μουργόλυκους, την Μάτζικα ντε Σπελ και τον Σκληρόκαρδο Χρυσοκούκη και για να καταφέρει να τους νικήσει χρησιμοποιεί πολλές φορές τις εφευρέσεις του Κύρου Γρανάζη. Εμφανίσεις κάνουν και η παλιά (και παντοτινή) αγαπημένη του Σκρουτζ Χρυσή Γκόλντυ, ο Γκαστόνε το πιο τυχερό παπί του κόσμου και ο ξερόλας Λούντβιχ φον Ντρέικ. Όλοι αυτοί οι χαρακτήρες είναι γνωστοί μας και από τα κόμικ. ADVERTISING Από την άλλη, η κα Μπίκλι, η Γουέμπι και ο Λόντσπαντ ήταν καινούριοι χαρακτήρες που δημιουργήθηκαν ειδικά για το 'DuckTales' και δεν υπήρχαν, ούτε εμφανίστηκαν ποτέ στη συνέχεια στα κόμικ. Η Γουέμπι βέβαια είναι σχεδιαστικά και ιδιοσυγκρασιακά βασισμένη στις ανιψιές της Νταίζη, Έιπριλ, Μέι και Τζουν και ο Λόντσπαντ έγινε τόσο συμπαθής στο κοινό, που μετά είχε πρωταγωνιστικό ρόλο και στην επόμενη σειρά κινουμένων σχεδίων της Disney, το 'Darkwing Duck' σε ένα σύμπαν όμως που δεν έσμιξε ποτέ με το σύμπαν του 'DuckTales'. Στo 'DuckTales' ήταν η πρώτη φορά που δόθηκε ένα τόσο μεγάλο μπάτζετ για σειρά κινουμένων σχεδίων, γιατί σκοπός του στούντιο ήταν να φτιάξει ένα animation πολύ υψηλής ποιότητας, πολύ διαφορετικό από ό,τι υπήρχε ως τότε. Το στοίχημα επομένως για τα παπιά ήταν μεγάλο και πράγματι δικαιώθηκαν. Η τεράστια επιτυχία που είχε, οδήγησε την Disney να χρηματοδοτήσει και άλλες πολλές σειρές κινουμένων σχεδίων με υψηλά ποιοτικά στάνταρ, που διαφέντεψαν τα '90s. Ευχαριστούμε, 'DuckTales'. Όλες οι παπιοσειρές της Disney DuckTales (1987-1990) Η επιτυχία του 'DuckΤales' οδήγησε την Disney να χρηματοδοτήσει και άλλες σειρές κινουμένων σχεδίων υψηλής ποιότητας. Darkwing Duck (1991-1992) Η σειρά είναι παρωδία του Shadow και γενικά των υπερώων με διπλή ταυτότητα, όπως ο Batman, του Sandman, του Flash και του Zorro. Quack Pack (1996) Ο Ντόναλντ, η Νταίζη και τα ανιψάκια στην προεφηβεία, στην πιο κουλ μοντέρνα εκδοχή τους που έχει υπάρξει ως τώρα. Mighty Ducks (1996-1997) Οι περιπέτειες μία ομάδας χόκεϊ που αποτελείται από ανθρωπόμορφες εξωγήινες πάπιες που ενίοτε σώζουν τον κόσμο. DuckTales (2017) Ακριβώς τριάντα χρόνια μετά, η αγαπημένη σειρά επέστρεψε με νέες ιστορίες και νέο σχεδιασμό. Το reboot του 2017 Τα νέα για την επαναφορά των 'DuckTales' ακούστηκαν πρώτη φορά πριν από δύο περίπου χρόνια και φυσικά γέμισαν χαρά όλους τους απανταχού φαν των παπιών. Το πρώτο επεισόδιο προβλήθηκε στις 23 Σεπτεμβρίου του 2017 στο Disney XD (είχε προηγηθεί ένας δίωρος πιλότος στις 12 Αυγούστου), για να συμπέσει με την 30η επέτειο από την πρώτη του προβολή. Οι πιο εξόφθαλμες διαφορές είναι φυσικά στο σχέδιο του νέου 'DuckTales'. Οι ιστορίες όμως ήταν αυτές που, αν και ήταν μάλλον αναμενόμενο να είναι διαφορετικές, εξέπληξαν και συγκίνησαν κοινό και κριτικούς. Σε αντίθεση με τις 'Παπιοπεριπέτειες' του 1987, όταν ο Ντόναλντ πάει να αφήσει τα ανιψάκια στον Σκρουτζ, εκείνα δεν τον έχουν γνωρίσει ποτέ. Η ιστορία του πιλότου βασίζεται στο 'Πιο Πλούσιο Παπί Του Κόσμου', το δωδέκατο μέρος του πολυβραβευμένου κόμικ του Ντον Ρόσα 'Ο Βίος και η Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ', όπου ο Σκρουτζ ζει απομονωμένος στην έπαυλή του μέχρι που τον επισκέπτονται τα ανίψια του και του ξαναδίνουν ζωή. Υπάρχουν ιστορικές διαφορές όμως και στους χαρακτήρες του σύμπαντος των 'DuckTales'. Η Γουέμπι με τη γιαγιά της Μπετίνα Μπίκλι -η οποία έχει μια πιο Schwarzenegger εμφάνιση και προσωπικότητα- μένουν ήδη με τον Σκρουτζ, ενώ ο Λόντσπαντ είναι ο σοφέρ του μέχρι που χρειάστηκε να δείξει τις πιλοτικές του δεξιότητες. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΝΤΕΛΛΑ ΝΤΑΚ (Από την πρώτη εμφάνιση των ανιψακιών σε κινούμενο σχέδιο το 1938. H Ντέλλα (Della) έχει αναφερθεί ως Dumbella και Thelma στο παρελθόν, αλλά Ντέλλα είναι το όνομα που επικράτησε.) Στις νέες 'Παπιοπεριπέτειες' αγγίζεται και ένα πολύ δύσκολο θέμα για το σύμπαν των Ντακ. Που είναι η η Ντέλλα Ντακ, δίδυμη αδερφή του Ντόναλντ και μητέρα του Χιούι, του Λιούι και του Ντιούι; Ως τώρα και τα κόμικς και τα καρτούν είχαν σχεδόν αποσιωπήσει την «εξαφάνισή» της. Το 1937 και το 1938 επικοινώνησε με τον Ντόναλντ με δύο τηλεγραφήματα, μία φορά για να του στείλει τα ανιψάκια και μία για να τα πάρει πίσω. Στο ενδέκατο μέρος του 'Βίου και της Πολιτείας του Σκρουτζ Μακ Ντακ' την βλέπουμε για πρώτη φορά ως μικρό παπί να είναι ντυμένη στα ναυτικά και εκεί μάθαμε ότι είναι δίδυμα αδέρφια με τον Ντόναλντ. Το ολλανδικό κόμικ του 2014 '80 is prachtig', το οποίο εκδόθηκε προς τιμήν των 80στών γενεθλίων του Ντόναλντ, είναι το πρώτο κόμικ που δίνει μια απάντηση για την απουσία της. Η Ντέλλα είναι αστροναύτης και αναγκάστηκε να αφήσει τα μωρά της στον Ντόναλντ για μια αποστολή. Ο χρόνος στο διάστημα μετράει τελείως διαφορετικά για εκείνη από ότι στη γη, έτσι νομίζει ότι λείπει για μερικά λεπτά. Με τη βοήθεια του Κύρου Γρανάζη μιλάει με τον Χιούι, τον Λιούι και τον Ντιούι που πια έχουν μεγαλώσει και τους λέει ότι μοιάζουν πολύ με τα παιδιά της. Εκείνοι δεν της αποκαλύπτουν ότι είναι τα ίδια, για να μην την αναγκάσουν να αφήσει την αποστολή της. Μοιάζει αστείο, αλλά πραγματικά μέχρι το 'DuckTales' του 2017, κανένα κινούμενο δεν τόλμησε να πιάσει την ιστορία της Ντέλλας Ντακ. Οι τετραγωνοπρόσωποι Χιούι, ο Λιούι και ο Ντιούι όμως είναι αποφασισμένοι να βρουν τη μαμά τους και η Γουέμπι είναι επίσης εκεί για να τους βοηθήσει. Ανακαλύπτουν λοιπόν ότι ο Σκρουτζ έχει φροντίσει να κρύψει όλα τα στοιχεία που οδηγούν σε εκείνη. Μαθαίνουμε ότι στο παρελθόν ο Σκρουτζ, ο Ντόναλντ και η Ντέλλα πηγαίναν όλοι μαζί σε εξερευνήσεις μέχρι που η Ντέλλα έκλεψε το πολύτιμο 'Δόρυ της Σελήνης' από τον Σκρουτζ και εκείνος δεν τη συγχώρεσε ποτέ. Αυτός λοιπόν υπονοείται ότι είναι ο κύριος λόγος πίσω από την απουσία της, που καλύπτεται όμως ακόμα με ένα μεγάλο πέπλο μυστηρίου. Για το 'DuckTales' έχει φτιαχτεί ένα κόμικ με το ίδιο όνομα, το οποίο προηγείται λίγο από τη σειρά. Στο κόμικ η Ντέλλα έχει ήδη παρουσιαστεί στις αναμνήσεις του Σκρουτζ και τώρα το μόνο που μένει είναι να κάνει και επίσημα την πρώτη εμφάνισή της σε κινούμενο σχέδιο. Καιρός γαρ εγγύς. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο '?' ΝΤΑΚ Το επόμενο βήμα είναι να μάθουμε για τον πατέρα των ανιψακιών, αλλά για αυτό από ό,τι φαίνεται έχουμε ακόμα καιρό. Στην πρώτη εμφάνιση του Χιούι, του Λιούι και του Ντιούι σε κόμικ το 1937, η Ντέλλα ζητάει στο τηλεγράφημά της από τον Ντόναλντ να αναλάβει τα ανιψάκια όσο ο πατέρας τους είναι στο νοσοκομείο, επειδή του βάλανε κροτίδες κάτω από την καρέκλα του. Ντάξει όχι. Μία δημοφιλής θεωρία, που έχει παραδεχτεί ότι πιστεύει και ο Ντον Ρόσα, τον θέλει να είναι αδερφός της Νταίζη Ντακ. Στο επίσημο γενεαλογικό δέντρο των Ντακ του Ντον Ρόσα μια φυλλωσιά είχε καλύψει το μικρό του όνομα και ένα πουλί έκρυβε το πρόσωπό του. Αργότερα στο αναθεωρημένο δέντρο του, ο Ρόσα σχεδίασε το πρόσωπό του κου Ντακ βασισμένο σε ένα παλαιότερο γενεαλονικό δέντρο του Marc Worden, αφήνοντας ολόκληρο το όνομά του κενό. Ας μην είμαστε όμως ανυπόμονοι. Ίσως γίνει στο επόμενο reboot του 'DuckTales'. Είναι ωραίο που οι Ντακ έχουν ακόμη πολλές ιστορίες να πουν. *Το άρθρο αναδημοσιεύεται από το TV Έθνος της Κυριακής 26/11. ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ Όταν κολλήσαμε με το 'DuckTales' Η μεγάλη συνέντευξη με τον Don Rosa Τα πρώτα καρέ που σχεδίασε ποτέ ο Carl Barks Τρέιλερ για την επιστροφή του 'DuckTales' O Ντόναλντ Ντακ θα είναι για πάντα ένας από εμάς
  11. KOMIKΣ 1. 300 2. ADVENTURE INTO FEAR NO 20-31 MORBIUS GIL KANE, FRANK ROBBINS 3. AGE OF APOCALYPSE CROSSOVER 4. ALIAS V1 (GAYDOS) 5. AMAZING SPIDER-MAN #129 THE PUNISHER STRIKES TWICE 6. AMAZING SPIDER-MAN V1 122 (1974) The Night Gwen Stacy Died 7. AVENGERS DISASSEMBLED / FINALE 8. AVENGERS THE KREE SKRUL WAR 9. AVENGERS V1 ANNUAL #7 10. AVENGERS V3 #1–15, 18–25, 27–34 (1998–2000) GEORGE PEREZ 11. BATMAN YEAR ONE 12. CAMELOT 3000 13. CAPTAIN AMERICA V1 176 CAPTAIN AMERICA MUST DIE 14. CAPTAIN AMERICA V1 180-192 (1975-1976) 15. CAPTAIN AMERICA V1 266-300 (1982-1984) 16. CAPTAIN MARVEL V1 (JIM STARLIN RUN) 17. CIVIL WAR 18. CREATURES ON THE LOOSE #33-37 MAN WOLF 19. DARDEVIL V2 #32-37 (MALEEV) 20. DAREDEVIL THE MURDOCK PAPERS 21. DAREDEVIL V1 (FRANK MILLER KLAUS JANSON RUN) 22. DAREDEVIL BORN AGAIN 23. DAREDEVIL END OF DAYS 24. DAREDEVIL LOVE AND WAR 25. DAREDEVIL V2 #51-55 (DAVID MACK) 26. EXILES V1 #1-25 (2001) 27. GIRLS / THE LUNA BROTHERS 28. HARLEM HEROES 29. HOWARD DUCK V1 #1-8 STEVE GERBER 30. HULK PLANET HULK 31. INCREDIBLE HUK – THE END 32. INVASION 33. IRON MAN EXTREMIS 34. JUDGE DREDD 224-228 (1981) 35. KICK ASS V1, V2 36. LOKI 37. MADROX 38. MARVEL FEATURE V2 RED SONJA #2- FRANK THORNE 39. MARVEL PREVIEW V1 07 (1976) 40. MARVELS Η ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ 41. MASTER KUNG FU V1 18-50 (PAUL GULACY, DOUG MOENCH) 42. NEW X-MEN – GRANT MORRISON RUN #114-154 43. NOVA V1, #1-2 44. OMEGA THE UNKNOWN V1 STEVE GERBER 45. ONSLAUGHT CROSSOVER 46. SECRET WARS V1 47. SKULL THE SLAYER 48. STRIKEFORCE MORITURI 49. THE BALAD OF HALO JONES 50. THE DARK KNIGHT RETURNS 51. THE DEATH OF CAPTAIN MARVEL 52. THE DEATH OF SUPERMAN 53. THE INFINITY GAUNTLET 54. THE LAST AVENGERS STORY 55. THE MAN WITHOUT FEAR / ROMITA 56. THE SWORD / THE LUNA BROTHERS 57. THE WATCHMEN 58. ULTIMATES V1 59. WE3 60. X-FACTOR V1 #63-69 (PORTACIO) 61. X-MEN – THE DARK PHOENIX SAGA 62. X-MEN GOD LOVES MAN KILLS 63. X-MEN VS DRACULA 64. Y – THE LAST MAN 65. ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΜΑΚ ΝΤΑΚ 66. ΕΤΕΡΝΑΟΥΤΑ 67. Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ΝΟ 59 68. Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ΝΟ 69 69. Η ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ 70. Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΑΛΜΥΡΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ 71. ΘΟΡΓΚΑΛ 72. ΙΝΔΙΑΝΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 73. ΚΡΑΝΟΣ 380 ΑΠΟΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΕΡΑ 74. ΚΩΔΙΚΟΣ 13 75. ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΟΥΜΠΟΪ Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ 76. ΝΤΥΡΑΝΓΚΟ 77. Ο ΧΑΡΤΙΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ 78. ΟΒΕΛΙΞ ΚΑΙ ΣΙΑ 79. ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΦΟΙΝΙΚΑ 80. ΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΤΗΣ ΒΑΓΔΑΤΗΣ ΤΑΙΝΙΕΣ 1. Heaven's Gate 2. Blade Runner 3. Stranger Than Paradise 4. Near Dark 5. Control 6. The Deer Hunter 7. Saving Private Ryan 8. Big Fish 9. Blood Simple. 10. The Searchers 11. Sullivan's Travels 12. Land and Freedom 13. RoboCop 14. Goodfellas 15. The Last of the Mohicans 16. The Bridges of Madison County 17. Serpico 18. Taxi Driver 19. Star Wars 20. E.T. the Extra-Terrestrial 21. Vertigo 22. Rumble Fish 23. Green Card 24. Groundhog Day 25. Juno 26. Donnie Darko 27. City Lights 28. The General 29. Prince of the City 30. Escape from New York 31. One from the Heart 32. Paris, Texas 33. Alice in den Städten 34. Popiól i diament 35. Giant 36. Jeremiah Johnson 37. The Purple Rose of Cairo 38. The Brothers McMullen 39. The Wild Bunch 40. Four Weddings and a Funeral 41. Mona Lisa 42. The Company of Wolves 43. The Full Monty 44. Bronenosets Potemkin 45. 37°2 le matin 46. Le fabuleux destin d'Amélie Poulain 47. Leon 48. The Straight Story 49. Blue Velvet 50. Shichinin no samurai 51. Yi ge dou bu neng shao (Not One Less) 52. Wo de fu qin mu qin (Coming Home) 53. Frantic 54. Young Frankenstein 55. Alien 56. Dog Day Afternoon 57. Possession 58. L'important c'est d'aimer 59. 2001: A Space Odyssey 60. All That Jazz 61. The Rocky Horror Picture Show 62. Fame 63. Midnight Express 64. Rushmore 65. La La Land 66. Diva 67. Down by Law 68. Midnight Cowboy 69. One Flew Over the Cuckoo's Nest 70. Fool for Love 71. Major Dundee 72. After Hours 73. The Last Seduction 74. The Hitcher 75. Stand by Me 76. The Princess Bride 77. Once 78. Hair 79. Mystery Train 80. She's Gotta Have It 81. Heat 82. Manhunter 83. Interstellar 84. Drive 85. 12 Monkeys 86. Billy Elliot 87. Mad Max 2 88. Evil Dead II 89. The Wanderers 90. The Warriors 91. Silverado 92. The Big Chill 93. Amy 94. Brazil 95. Der Himmel über Berlin 96. Atonement 97. The Lightship 98. Close Encounters of the Third Kind 99. Rio Bravo 100. Dazed and Confused ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ 1. THE POGUES - A RAINY NIGHT IN SOHO 2. LOVE - ALONE AGAIN OR 3. PREFAB SRPOUT - APETTITE 4. HEAVENLY - ATTA GIRL 5. ASTRONAUTS - BABY SINGS FOLK SONGS 6. SAMBASSADEUR - BETWEEN THE LINES 7. BAND OF HOLY JOY - BITTEN LIPS 8. NEW ORDER - BIZZARE LOVE TRIANGLE 9. THE PRETENDERS - BACK ON THE CHAIN GANG 10. DAVID BOWIE - THE MAN WHO SOLD THE WORLD 11. HOUSEMARTINS - BOW DOWN 12. DAVID BOWIE - STARMAN 13. DAVID BOWIE - SPACE ODDITY 14. TEARS FOR FEARS - MAD WORLD 15. TOM PETTY - FREE FALLIN 16. TOM PETTY AND THE HEARTBREAKERS - STRAIGHT INTO DARKNESS 17. TRAVELLIN WILBURYS – HANDLE WITH CARE 18. TALKING HEADS - BURNING DOWN THE HOUSE 19. FRANKIE VALLI - CAN’T TAKE MY EYES OFF OF YOU 20. REM - CARNIVAL OF SHORTS 21. THE CURE - CATCH 22. THE GO BETWEENS - CATTLE AND CANE 23. GODFATHERS - CAUSE I SAID SO 24. THE SMITHS - CEMETRY GATES 25. PALE FOUNTAINS – PALM OF MY HAND 26. STORIES - DARLING 27. JOY DIVISION - DAY OF THE LORDS 28. BEAUTIFUL SOUTH -DON’T MARRY HER 29. HUMAN LEAGUE - LOUISE 30. REM - DRIVER 8 31. EDGAR BRAUGHTON BAND - EVENING OVER ROOFTOPS 32. LEONARD COHEN - EVERYBODY KNOWS 33. TSOL - FLOWERS BY THE DOOR 34. MAZZY STAR - HALAH 35. THE CHILLS - HEAVENLY POP HIT 36. ECHOBELLY – SOMETHING HOT IN A COLD COUNTRY 37. JOHNY CASH - HURT 38. JOHN COUGAR - HURTS SO GOOD 39. 38 SPECIAL -IF I’D BEEN THE ONE 40. ALANIS MORISSETE - IRONIC 41. THE CURE - JUST LIKE HEAVEN 42. BAND OF HOLY JOY - LEAVES THAT FALL IN SPRING 43. MORRISSEY - LET ME KISS YOU 44. THE CLASH - LONDON CALLING 45. HALL AND OATES - MANEATER 46. MARC ALMOND - MOTHER FIST 47. BELLY - NOW THEY’LL SLEEP 48. LES INOCCENTS – L’AUTRE FINISTAIRE 49. SEX PISTOLS - PRETTY VACANT 50. MILBURN – SEND IN THE BOYS 51. THE SMITHS – SWEET AND TENDER HOOLIGAN 52. DION AND THE BELMONTS - RUNAROUND SUE 53. JOY DIVISION - SHADOWPLAY 54. HEAVENLY - SHALLOW 55. NICK CAVE AND THE BAD SEEDS - SHIP SONG 56. CARDIGANS - SICK AND TIRED 57. SUEDE - SO YOUNG 58. THIS MORTAL COIL - SONG FOR SIREN 59. OASIS - SUPERSONIC 60. MARC ALMOND - TEARS RUN RINGS 61. POGUES / DUBLINERS - THE IRISH ROVER 62. RONETTES – BE MY BABY 63. NICK CAVE AND THE BAD SEEDS - THE MERCY SEAT 64. 4 TOPS - THE SAME OLD SONG 65. NEW ORDER - TRUE FAITH 66. SONIC YOUTH - TUNIC SONG FOR KAREN 67. TANITA TIKARAM - TWIST IN MY SOBRIETY 68. BELLY - UNTITLED AND UNSUNG 69. BRUCE SPRINGSTEEN – THE RIVER 70. NICK CAVE AND THE BAD SEEDS - WATCHING ALICE 71. SHED SEVEN - WHERE HAVE YOU BEEN TONIGHT 72. THE TRIFFIDS - WIDE OPEN ROAD 73. SUEDE – WE ARE THE PIGS 74. JESUS AND MARY CHAIN – CHERRY CAME TOO 75. GO BETWEENS - KAREN 76. BRUCE SPRINGSTEEN - BRILLIANT DISGUISE 77. MANIC STREET PREACHERS - LITTLE BABY NOTHING 78. GENTLE WAVES - FALL ING FROM GRACE 79. BELLE AND SEBASTIAN - SLEEP THE CLOCK AROUND 80. BELLE AND SEBASTIAN – GET ME AWAY FROM HERE I’M DYING 81. GOD HELP THE GIRL - GOD HELP THE GIRL 82. THE TRIFFIDS - LONELY STRETCH 83. THE MODERN LOVERS - I’M STRAIGHT 84. JONATHAN RICHMAN AND THE MODERN LOVERS -THE KIND OF MUSIC 85. THE PIPPETES - PULL SHAPES 86. GREAT BIG SEA - MARY MAC 87. JOHN PRINE AND NANCI GRIFFITH - THE SPEED OF THE SOUND OF LONILESS 88. MANIC STREET PREACHERS - MOTORCYCLE EMPTINESS 89. MANIC STREET PREACHERS - FROM DESPAIR TO WHERE 90. WATERBOYS – THE PAN WITHIN 91. FRANZ FERDINAND – TAKE ME OUT 92. PULP – RAZMATAZZ 93. PULP – DEATH II 94. LUSH – FOR LOVE 95. LUSH - HYPOCRITE 96. GO BETWEENS – SPRING RAIN 97. SAINT ETIENNE - SYLVIE 98. VERUCA SALT – NUMBER ONE BLIND 99. THE ORGAN – LOVE LOVE LOVE 100. THE THE – SLOW EMOTION REPLAY ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ DEADWOOD The High Chaparral Twin Peaks Battlestar Gallactica Daredevil The Killing How the West Was Won Kung Fu ΒΙΒΛΙΑ 1. ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ / ΚΕΡΟΥΑΚ 2. Ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΣΤΗ ΣΙΚΑΛΗ / ΣΑΛΙΝΤΖΕΡ 3. ΜΙΛΕΝΙΟΥΜ / ΛΑΡΣΟΝ 4. ΤΖΑΚ ΜΠΑΡΟΝ / ΣΠΙΝΡΑΝΤ 5. ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΘΕΑΜΑ / ΜΠΑΡΚΕΡ 6. ΠΑΝΟΥΚΛΑ / ΚΑΜΥ 7. ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ / ΡΟΜΠΙΝΣ 8. ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟ ΨΗΛΟ ΚΑΣΤΡΟ / ΝΤΙΚ 9. ΤΟ ΑΡΩΜΑ / ΖΥΣΚΙΝΤ 10. Η ΜΟΜΟ / ΕΝΤΕ 11. ΝΕΥΡΟΜΑΝΤΗΣ / ΓΚΙΜΠΣΟΝ 12. 1984 / ΟΡΓΟΥΕΛ 13. Η ΦΑΡΜΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ / ΟΡΓΟΥΕΛ 14. Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ / ΚΑΦΚΑ 15. ΤΟ ΒΥΖΙ / ΦΙΛΙΠ ΡΟΘ 16. ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΓΡΙΑ ΦΥΣΗΣ / ΤΖΑΚ ΛΟΝΤΟΝ 17. Ο ΑΦΡΟΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ / ΒΙΑΝ 18. ΚΑΡΔΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ / ΚΙΝΓΚ 19. ΤΡΥΠΟΚΑΡΥΔΟΣ / ΡΟΜΠΙΝΣ 20. ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ /ΚΟΟΥ 21. HI-FIDELITY / ΧΟΡΝΜΠΙ 22. ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΤΗΣ ΝΑΡΝΙΑ / Κ.Σ. ΛΙΟΥΙΣ (7 ΤΟΜΟΙ) 23. Ο ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ / ΧΕΜΙΝΓΟΥΕΪ
  12. Punisher

    Ρε ΚΟΡΥΦΑΙΟ ήταν!!!!! η καλύτερη σειρά marvel, μετά το Daredevil v1, άντε και το Jessica Jones. Αν άντεχα θα έβλεπα και τα 13 στη σειρά!!! Έτη φωτός μπροστά από κάτι μπούρδες τύπου Gifted και Agents of Shiedl. Το σενάριο ναι , θύμιζε διάφορα , αλλά και τι έγινε, όλα πλέον κάτι θυμίζουν. Συνίσταται ανεπιφύλακτα.
  13. Walking Dead (The)

    Απίστευτο μπάζο και το δευτερο επεισόδιο......
  14. Walking Dead (The)

    μπούρδα ήταν ! όχι μόνο για τα timelines αλλά και για το ότι παρόλο που ο Νίγκαν λέει "I have the numbers" , δεν βλέπουμε πάνω από 6 άτομα από το λεφούσι του, ενώ θα πρέπει να είναι εκατοντάδες......
  15. Εμένα το War for the planet of the apes μου φάνηκε ...μαϊμουδιά πάντως..... πιο φόλα ήταν το The Dark Tower όμως.... εντελώς τετριμμένο το Lights Out , αρκετά καλύτερο ήταν το Don't Breathe.... σχετικό ενδιαφέρον, ειδικά για τους φανς του Ταραντίνο, έχει το Free Fire, με την Captain Marvel Brie Larson....
×

Σημαντικές πληροφορίες

By using this site, you agree to our Οροι χρήσης.