Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αίθουσα Νικητών

  1. Indian

    Indian

    Administrator


    • Βαθμοί

      52

    • Περιεχόμενο

      12986


  2. Ζάνταφ

    Ζάνταφ

    Members


    • Βαθμοί

      23

    • Περιεχόμενο

      42


  3. hudson

    hudson

    Members


    • Βαθμοί

      19

    • Περιεχόμενο

      2224


  4. albert

    albert

    Members


    • Βαθμοί

      18

    • Περιεχόμενο

      2376


Δημοφιλές περιεχόμενο

Εμφάνιση περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στο 01/22/24 σε όλους τους τομείς

  1. Supermanικά έχει μπει η σεζόν στις ελληνικές εκδόσεις (ISBN:978-960-436-993-5). Superman - Ψηλά στον ουρανό Τίτλος :Superman - Ψηλά στον ουρανό Τύπος Μέσου:έντυπο / ΒΙΒΛΙΟ Εκδότης:Περιστέρι [GR] : Εκδόσεις Οξύ Α.Ε. / Brainfood Εκδοτική ΜΕΠΕ ISBN:978-960-436-993-5 Γλώσσες :Ελληνική (gre) Ημ/νία Παραχώρησης :22/01/2024 Πληροφορίες από το άρθρο του superheronews.gr: Οι Εκδόσεις Οξύ θα κυκλοφορήσουν στα Ελληνικά την limited σειρά έξι τευχών της DC Comics, Superman: Up in the Sky, η οποία ήταν μέρος του Superman Giant που είχε γίνει διαθέσιμο από το Walmart. Ο Tom King έχει γράψει το σενάριο και ο Andy Kubert είχε καθήκοντα penciler. Τα τεύχη του Superman: Up in the Sky βγήκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής από το Σεπτέμβριο του 2019 εώς το Φεβρουάριο του 2020.
    15 βαθμοί
  2. Γεια σας! Είμαι ο Κωνσταντίνος, είμαι 26 χρονών και ασχολούμαι με τα κόμικς από τα 6 μου. Πλέον ασχολούμαι ενεργά μόνο με την συλλογή κόμικς Disney. Χαίρομαι πολύ που υπάρχει μια τέτοια κοινότητα για φίλους των κόμικς!
    14 βαθμοί
  3. Καλό το Flashpoint, αλλά το The Long Halloween είναι σε ανώτερο καλλιτεχνικό level ρε συ, αξίζει τα λεφτά του! (και εγώ σε έναν τόμο το ήθελα...) Για εμένα είναι μέσα στα πέντε καλύτερα υπερηρωικά κόμικς όλων των εποχών, και η ποιότητα έκδοσης της Anubis είναι εξαιρετική. Εγώ να φανταστείς το έχω και στα Αγγλικά, αλλά εδώ έχουμε αγοράσει άλλα και άλλα... ας φάμε και 40 ευρώ για ένα πραγματικά ποιοτικό-ιστορικό κόμικ!
    7 βαθμοί
  4. Καλώς ήρθες. Ειδικά για Disney έχουμε πολλά να πούμε, κάνε μια βόλτα και από το αντίστοιχο γκρουπ όπου το μπλα μπλα πάει σύννεφο.
    7 βαθμοί
  5. Τέλεια.!!! Το 2024 πάμε με DC γερά. 2ο Superman για φέτος. Θα πρέπει να τριτώσει όμως. Δεν νομίζω η "Anubis" να μην βγάλει κάτι και αυτή με τον Άνθρωπο από Ατσάλι.!
    6 βαθμοί
  6. Το animated movie μια φορα ειναι εκπληκτικό ! Δυστυχώς αγόρασα το Flashpoint δεν μπορω να παρω και το Long Halloween παραλληλα. Λεω δυστυχώς γιατι σαν ιστορία ηταν απλα οκ δεν ενθουσιαστηκα (ειχα επισης δει παλιοτερα το animated movie). 21,90 not well spent. Απο εκδοτικής αποψης βεβαια ηταν αψογο. Στο χαρτι στη μεταφραση στα χρωματα , στα ολα του. Αν ήταν ενα ενιαίο ισως το τσιμπουσα. Αυτα τα 2 τομους για να σας ξεζουμισω επειδή απλά μπορώ , με ξενερώνουν αφάνταστα ,γιαυτο απέχω.
    6 βαθμοί
  7. 6 βαθμοί
  8. Καλώς όρισες στην όμορφη παρέα του GreekComics, φίλε Κωνσταντίνε! Εύχομαι καλές περιηγήσεις και να σε βλέπουμε όσο πιο συχνά γίνεται. Για οποιαδήποτε απορία σού δημιουργηθεί, μην διαστάσεις να ρωτήσεις.
    6 βαθμοί
  9. Σταμάτα! Με κάνεις και κοκκινίζω!
    6 βαθμοί
  10. Καλωσόρισες συνονόματε! Είμαι βέβαιος ότι θα περάσεις πολύ καλά στην παρέα μας και είναι βέβαιο ότι θα ανακαλύψεις με τον καιρό και κόμικς που ενδεχομένως ενδιαφέρεσαι αλλά δε γνώριζες!
    5 βαθμοί
  11. @ nikos99 Χρονια πολλά κι από εμένα! Υγεία αγάπη ευτυχία!
    5 βαθμοί
  12. Το νέο κόμικ άλμπουμ του ντετέκτιβ Μπλάκσαντ «Τα Πάντα Καταρρέουν (Δεύτερο Μέρος)» κυκλοφορεί στα ελληνικά γεμάτο ίντριγκα και ερωτήματα για το σήμερα. Το φθινόπωρο του 2023, η επιστροφή δύο ηρώων τάραξε ευχάριστα τα ευρωπαϊκά (και όχι μόνο) κόμικς: η επιστροφή του Αστερίξ στο άλμπουμ «Η Λευκή Ίριδα» και του Μπλάκσαντ στο 2ο μέρος της ιστορίας «Τα Πάντα Καταρρέουν». Ο νουάρ γάτος των κόμικς Από την πρώτη του εμφάνιση το 2003, ο μαύρος γατόμορφος ντετέκτιβ Τζον Μπλάκσαντ περιπλανιέται σε μια μεταπολεμική Αμερική ανθρωπόμορφων ζώων λύνοντας μυστήρια, αποδίδοντας δικαιοσύνη και μπλέκοντας σε αδιέξοδους έρωτες. Η σειρά συνδυάζει τα ανθρωπόμορφα ζώα των κόμικς και της Ντίσνεϊ (κάθε ζώο και τύπος ανθρώπου) με τη νουάρ αισθητική και με κοινωνικοπολιτικά ζητήματα όπως ο ρατσισμός, η διαφθορά, ο πυρηνικός φόβος κι ο μακαρθισμός, αποδομώντας το αμερικανικό όνειρο και αντανακλώντας σύγχρονα προβλήματα. Με το αριστουργηματικό σενάριο και σχέδιο των Ισπανών δημιουργών του, Juan Díaz Canales και Juanjo Guarnido, ο Μπλάκσαντ δικαίως χαρακτηρίστηκε «ο σπουδαιότερος ήρωας ευρωπαϊκών κόμικς του 21ου αιώνα». Το ελληνικό κοινό τον πρωτογνώρισε στο περιοδικό «9» της «Ελευθεροτυπίας». Το 2020 οι Εκδόσεις Μικρός Ήρως τον επανέφεραν στα ελληνικά ράφια, με έναν συγκεντρωτικό τόμο των ιστοριών του σε μετάφραση Γαβριήλ Τομπαλίδη. Το 2021 κυκλοφόρησε στη Γαλλία το πρώτο μέρος της νέας ιστορίας «Τα Πάντα Καταρρέουν», η οποία ολοκληρώθηκε με το δεύτερο μέρος της τον περασμένο Νοέμβριο. Και τα δύο μέρη κυκλοφορούν στη χώρα μας από τις Εκδόσεις Μικρός Ήρως σε μετάφραση Τατιάνας Ραπακούλια. Οι δύο δημιουργοί επέστρεψαν στον ήρωά τους οκτώ χρόνια μετά το τελευταίο του κόμικ (αναμφίβολα η πιο αδύναμη από τις ιστορίες τους) παρουσιάζοντας μια περιπέτεια σε δύο μέρη, διπλάσια σε έκταση από τις προηγούμενες. Ένα επίφοβο comeback γεμάτο μεγάλες προσδοκίες, ένα στοίχημα που εν τέλει απέδωσε μία από τις καλύτερες περιπέτειες του ντετέκτιβ μέχρι σήμερα. Το πορτρέτο μιας μητρόπολης Στο πρώτο μέρος ο Μπλάκσαντ προσλαμβάνεται από τον Κένεθ Κλαρκ, πρόεδρο του συνδικάτου εργαζομένων του μετρό, για την προστασία του από έναν πληρωμένο δολοφόνο της μαφίας. Σύντομα ο πρωταγωνιστής καταλαβαίνει πως η υπόθεση είναι πολύ πιο περίπλοκη απ’ ότι φαίνεται και αποφασίζει από πείσμα να φτάσει ως το τέλος της. Το δεύτερο μέρος ξεκινά από το αγωνιώδες τέλος του πρώτου όταν ο φίλος του ντετέκτιβ, ρεπόρτερ Γούικλι, ενοχοποιείται για φόνο και ένας παλιός έρωτας εμφανίζεται στο προσκήνιο. Τα μυστήρια της ιστορίας λύνονται και όλα οδηγούνται σε ένα καταιγιστικό φινάλε. Όλη η ιστορία είναι ένα πορτρέτο της Νέας Υόρκης του ’50: ηθοποιοί που αγωνίζονται να μεταδώσουν την τέχνη τους, εργάτες του μετρό που παραγκωνίζονται από τα μεγάλα συμφέροντα και παλεύουν για την επιβίωσή τους, ο σκοτεινός ρόλος της μαφίας, οι υψηλές τάξεις που ενδιαφέρονται μόνο για το φαίνεσθαι και τον πλουτισμό τους ενώ ταυτόχρονα γυναίκες ανεξαρτήτως τάξης υποβαθμίζονται από άνδρες υψηλότερου κοινωνικού στάτους. Από τις υπόγειες σήραγγες μέχρι τις γέφυρες-λεωφόρους, όλη η πόλη είναι ένα μεγάλο ταμπλό συμφερόντων και συγκρούσεων: οι έχοντες που ποδοπατούν τους μη έχοντες. Βασικός ανταγωνιστής είναι ο εργολάβος Σόλομον, ο γερακόμορφος «πρωτομάστορας» της πόλης που οικοδομεί μια τιτάνια γέφυρα με το όνομά του, εξυπηρετώντας τις πλούσιες συνοικίες και υποβαθμίζοντας τον ρόλο του μετρό. «Το να γεμίσεις την πόλη με λεωφόρους και να εξαρθρώσεις το δίκτυο μαζικών μεταφορών δεν έχει καμία σχέση με ανάπλαση», λέει ο Κένεθ για τον Σόλομον – μια πρόταση τόσο οικεία στον Έλληνα αναγνώστη! Στόχος του να αφήσει ένα έργο που θα απαθανατίσει το όνομά του και δεν διστάζει μπροστά σε τίποτα για να το πετύχει. «Η λήθη δεν είναι θέμα αξίας ή φιλοδοξίας, αλλά χρόνου (…) γιατί τελικά τα πάντα καταρρέουν» θα πει ο κυνικός μα πάντα με αίσθηση του δικαίου Μπλάκσαντ. Τα πάντα καταρρέουν; Πατριαρχία, ταξική πάλη, αστικοποίηση, συντροφικότητα, τα ζητήματα που θίγει το κόμικ είναι πολλά. Κι όμως συνδυάζονται αρμονικά χάρη στο συγγραφικό ταλέντο του Díaz Canalez που στήνει το πιο περίπλοκο νουάρ του έως τώρα. Σε αυτό συντελεί και το σχέδιο του Guarnido που παραμένει σε τρομερά ύψη και βυθίζει τον αναγνώστη στη ζωόμορφη πόλη του και στις μαγευτικές του ακουαρέλες. Οι Ισπανοί δημιουργοί παραδίδουν ξανά ένα πολυεπίπεδο, αγωνιώδες και επίκαιρο μυστήριο το οποίο – άθελά του – θυμίζει τόσο έντονα σκηνικά της Ελλάδας των μεγαλοεργολάβων, των αντεργατικών πολιτικών και των δημόσιων έργων που καταρρέουν! Το άλμπουμ διαβάζεται απνευστί, απαραίτητα όμως μετά την ανάγνωση του πρώτου μέρους του. Το κόμικ «Blacksad #7 – Τα Πάντα Καταρρέουν (Δεύτερο Μέρος)» κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία από τις εκδόσεις Μικρός Ήρως. Όπως λοιπόν προοικονομεί ο τίτλος τίποτα δεν μένει αναλλοίωτο στην αλήθεια και στον χρόνο: τα πάντα καταρρέουν. Το μόνο που δεν καταρρέει ακόμα είναι το φλογερό δίδυμο Díaz Canalez – Guarnido που κρατά ψηλά την ποιότητά του εδώ και 20 χρόνια. Ακόμα κι αν αργήσει μια νέα ιστορία του, ο Μπλάκσαντ σίγουρα επέστρεψε! Και το σχετικό link...
    5 βαθμοί
  13. Καλώς ήρθες. Για τα Ντίσνεϋ έχουμε πολλά στο φόρουμ. Μπορείς παράλληλα να βρεις και άλλα πολλά είδη κομικ που είναι εξίσου ωραία.
    4 βαθμοί
  14. στο site της brainfood έχει και αυτό το κομιξ απο την εισαγωγή μάλλον θα είναι ενδιαφέρον
    4 βαθμοί
  15. Ο σούπερμαν θα τριτώσει και το πορτοφόλι μας θα βαλαντώσει
    4 βαθμοί
  16. Πολύ ωραίο νέο περυσι σάρωσα όλα τα judge dredd για να δούμε τι καλούδια θα έχει φέτος .
    4 βαθμοί
  17. Τα εξώφυλλα και τα οπισθόφυλλα των τευχών #14 και #15 σκαναρίστηκαν κι ανέβηκαν στην βάση μας. Πολλές ευχαριστίες στον φίλο @ nikos99 για την διάθεση των τευχών. Κρίνοντας από την φωτογραφία της διαφήμισης που ανέβασε πιο πάνω ο φίλος @ pnikitaskomics , βγάζουμε το συμπέρασμα ότι το τεύχος "Ο Κόμης Μοντεκρίστο" είναι το τεύχος #13, επομένως το τεύχος "Τζέιν Έιρ" είναι το #14 και το "Ρωμαίος και Ιουλιέτα" είναι το #15. Αν συμπέρανα λάθος, παρακαλώ διορθώστε με!
    4 βαθμοί
  18. Συγνώμη που σας τρόμαξα! Έχω διαβάσει όλες τις ιστορίες του Καρλ Μπαρκς από τις σκληρές εκδόσεις (και καθημερινής και τις παλαιότερες) αλλά πιστεύω ότι είναι ωραίο να υπάρχουν οι κλασσικοί για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούργιοι.
    4 βαθμοί
  19. Ε, η αλήθεια είναι ότι γούρλωσα λίγο τα μάτια μου όταν το διάβασα!
    4 βαθμοί
  20. Ο πρωτότυπος τίτλος μεταφράζεται ως ''Οι Μικροί Μυθομανείς'' ο οποίος είναι αρκετά πιασάρικος κατά τη γνώμη μου..
    4 βαθμοί
  21. 4 βαθμοί
  22. Μπα και μας τρόμαξες. Η Καθημερινή ξεκίνησε το Κόμιξ και έβαζε αναδημοσιεύσεις του Μπαρκς και του Ρόσα στην αρχή όμως από περίπου το τεύχος 100 αν θυμάμαι καλά στάματησε και βάζει πλέον ιστορίες που απέχουν μάλλον αρκετά από το πρώτο ύφος του περιοδικού. Τώρα το αν θα ξαναγυρίσουν σε αυτές είναι λίγο δύσκολο να το μάθουμε. Είναι σφίγγες (ή δε πολυνοιάζονται για μας, έχουν κι ένα Παναθηναϊκό να τρέξουν). Ίσως έχει να κάνει με μια γενικότερη συζήτηση περί πολιτικής ορθότητας και το πώς το αντιλαμβάνεται η μαμά Disney πια αν και φανερά φανερά μόνο για 2 ιστορίες του Ρόσα έχουμε στοιχεία.
    4 βαθμοί
  23. @ nikos99 Νικόλα μου χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα.
    4 βαθμοί
  24. Ελα να κινουμαστε λιγο. Πιστευω να βρεθει τωρα.
    3 βαθμοί
  25. Τα judge dredd θα εχει παλι, συνηθως το 95% των βιβλιων καθε χρονο ειναι το ιδιο
    3 βαθμοί
  26. Μα τον μεγάλο εαυτό μου. Δεν πήγε εκεί το μυαλό μου...
    3 βαθμοί
  27. ΣΥΛΛΕKTIKO TEYXΟΣ NITRO Κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο 2000 ως έξτρα συλλεκτική έκδοση παράλληλα με την κανονική 376 σελίδες στο εξώφυλλο κοσμεί η ΚΑΤΙΑ ΖΥΓΟΥΛΗ ΣΥΛΛΕKTIKO TEYXΟΣ NITRO NITRO MILLENIUM Κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο 2000 ως έξτρα συλλεκτική έκδοση παράλληλα με την κανονική 538 σελίδες στο εξώφυλλο κοσμεί η MADONNA από David LaChapelle. Λειζερ τύπωμα CMYK (τετραχρωμία) σε μεταλλικό χαρτί Δημιουργήθηκε ξεχωριστό πινακάκι και τα εξώφυλλα μεταφέρθηκαν στην βάση.
    3 βαθμοί
  28. Ουπς! Συγνώμη μπερδεύτηκα. Δεν εννοούσα να σταματήσει η έκδοση γενικά, αλλά γιατί σταμάτησε ο Καρλ Μπαρκς. Στα μελλοντικά τεύχη θα υπάρχουν ιστορίες του;
    3 βαθμοί
  29. Ο δρόμος που δεν οδηγεί πουθενά είναι τόσο ωραία ιστορία. Ειδικά το φινάλε με μονοσέλιδο καρέ. Αλλά ο Μαγικός Υπολογιστής δε σου άρεσε (την ιστορία εννοώ); Θα περίμενα ότι αφού το έβαζες στα αγαπημένα σου άλμπουμ θα την είχες σε περισσότερη εκτίμηση. Κατά τα άλλα ωραίο θέμα, έχω τα περισσότερα εκτός από τα 15-20 για τους γνωστούς λόγους. Θα δω τα υπόλοιπα και θα επανέλθω έστω για την πρώτη 13άδα, ωραία δημοσκόπηση.
    3 βαθμοί
  30. Soloup και Παναγιώτης Πανταζής επανασυστήνουν στο κοινό τον Ζορμπά και τον Καπετάν Μιχάλη, δύο ξακουστά έργα του πιο δημοφιλούς και πολυμεταφρασμένου Έλληνα συγγραφέα, δύο αριστουργήματα της παγκόσμιας λογοτεχνίας. Οι ταλαντούχοι δημιουργοί μιλούν στο OneMan. Δύο χρόνια συμπληρώνονται αυτές τις μέρες από την επίσημη ανακοίνωση των εκδόσεων Διόπτρα για την απόκτηση των δικαιωμάτων του συνόλου του έργου του Νίκου Καζαντζάκη και μετά από την επανακυκλοφορία των βιβλίων του με επανασχεδιασμένα εξώφυλλα και σύγχρονη αισθητική, την πολυσυζητημένη κυκλοφορία του ανέκδοτου, άγνωστου μυθιστορήματος Ανήφορος, αλλά και τις διασκευές του σε παιδικά παραμύθια που παρέμεναν άγνωστες για δεκαετίες στο ευρύ κοινό, δύο από τα πλέον ξακουστά και διαχρονικά έργα του πιο δημοφιλούς και πολυμεταφρασμένου Έλληνα συγγραφέα – Βίος και πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά και Καπετάν Μιχάλης – μεταφέρονται για πρώτη φορά σε graphic novel με την υπογραφή δύο καθιερωμένων ονομάτων του συγκεκριμένου χώρου. Ο μεν Soloup (Ζοrμπάς – Πράσινη πέτρα ωραιοτάτη) τονίζει ότι προσπάθησε να επαναφηγηθεί τον Ζορμπά «με μια άλλη σειρά των επεισοδίων από αυτή του καζαντζακικού κειμένου. Ουσιαστικά, να κάνω ένα νέο μοντάζ, ώστε να αποκτήσει τον ρυθμό και τη ροή ενός σύγχρονου έργου στον κινηματογράφο ή μιας τηλεοπτικής σειράς, κρατώντας όμως τον λόγο και τις ιδέες του πρωτοτύπου». Ο δε Παναγιώτης Πανταζής (Καπετάν Μιχάλης) ότι έγραψε και σχεδίασε ένα κόμικ «με βάση ένα κλασικό έργο, αλλά το έφτιαξα έτσι ώστε να στέκεται μόνο του, να είναι η δική μου εκδοχή και να αποτελεί ένα καλοδουλεμένο κόμικ, το οποίο βγάζει νόημα ως αυτόνομο έργο». Οι δύο ταλαντούχοι δημιουργοί μιλούν στο OneMan για τη βιωματική τους σχέση με τις λέξεις του Καζαντζάκη, για τα θεμελιώδη ζητήματα που πραγματεύονται ο Ζορμπάς και ο Καπετάν Μιχάλης, και φυσικά για την έρευνα που έκαναν πριν πιάσουν, με σεβασμό και τόλμη, μολύβι και χαρτί. Ο Soloup Πριν από την προσωπική σας εμπλοκή, ποια ήταν η σχέση σας με το έργο του Καζαντζάκη; Εννοώ γενικά αλλά και ειδικά, όσον αφορά τα συγκεκριμένα έργα. Soloup: Στην εφηβεία αλλά και αργότερα, είχα ήδη κολλήσει με τον Καζαντζάκη. Είχα διαβάσει όλα τα μυθιστορήματά του, τον Ζορμπά, τον Φτωχούλη του Θεού, την Αναφορά στον Γκρέκο, τον Καπετάν Μιχάλη, τις Αδερφοφάδες… αλλά και τα πιο αναστοχαστικά, όπως ας πούμε την Ασκητική και τον Βραχόκηπο. Κι ανάμεσα σε αυτά και την απαιτητική Οδύσσεια. Στη συνέχεια βέβαια, καθώς ανακάλυπτα άλλες σκέψεις και άλλα κείμενα, απομακρύνθηκα από τον λόγο του Καζαντζάκη, που τον θεωρούσα πλέον υπερβολικό και κάπως παρωχημένο. Έλα όμως που κάποια πράγματα κάνουν κύκλους στις ζωές μας. Έτσι, πριν από δυο χρόνια και με αφορμή την πρόταση της Διόπτρας, όπως ξανάπιασα να μελετώ τον Ζορμπά, συνειδητοποίησα πόσα ουσιαστικά πράγματα έχει ακόμα να πει και στους σύγχρονους αναγνώστες. Τα πρωτογενή, υπαρξιακά ερωτήματα παραμένουν πάντα επίκαιρα. Παναγιώτης Πανταζής: Στο δημοτικό είχα εντυπωσιαστεί από το απόσπασμα που είχαμε στα Κείμενα. Αν δεν κάνω λάθος ήταν από το Αναφορά στον Γκρέκο. Βέβαια, απέτυχα παταγωδώς όταν προσπάθησα να το διαβάσω ολόκληρο. Ξαναδιάβασα Καζαντζάκη στον στρατό, την περίοδο δηλαδή που προσπαθούσα να γεμίσω τα νεκρά τρίωρα στους θαλάμους με όσο περισσότερα βιβλία γινόταν. Η αλήθεια είναι πως τα πήγα πολύ καλά. Δεν κατάφερα να ξαναδιαβάσω τόσο πολύ στην ενήλικη ζωή μου όσο τότε. Τον Καπετάν Μιχάλη τον διάβασα μετά από την πρόταση των εκδόσεων Διόπτρα για συνεργασία. Ποια θεωρείτε ότι είναι τα κεντρικά ζητήματα που πραγματεύεται ο Καζαντζάκης αφενός στον Ζορμπά, αφετέρου στον Καπετάν Μιχάλη; Soloup: Ο Καζαντζάκης έχει ασχοληθεί με διαφορετικά είδη κειμένων: δοκίμια, άρθρα σε εφημερίδες, σενάρια, ένα ιδιόμορφο μυθιστόρημα, το Τόντα Ράμπα, μεταφράσεις, κείμενα σε περιοδικά, πολυσέλιδα ποιήματα, θεατρικά, ταξιδιωτικά. Μόνο στα τελευταία χρόνια της ζωής του καταπιάστηκε πιο συστηματικά με τα μυθιστορήματα που τον έκαναν ευρύτερα γνωστό. Και το πρώτο χρονολογικά υπήρξε ο Ζορμπάς. Ένα βιβλίο κομβικό για το σύνολο του δικού του έργου αλλά, όπως φάνηκε και στην πορεία, και για τα Ελληνικά γράμματα, αφού ο Ζορμπάς αποτελεί το πλέον πολυμεταφρασμένο ελληνικό λογοτεχνικό έργο. Σε αυτό συνυπάρχουν συμπυκνωμένες οι συγγραφικές και αναγνωστικές αναζητήσεις του Καζαντζάκη, αποδοσμένες με έναν ιδιόμορφο αφηγηματικό τρόπο, όπου το ψέμα και η αλήθεια παντρεύονται μοναδικά. Διαμορφώνουν έτσι ένα μυθιστόρημα που διαφέρει και απ’ όσα ακολούθησαν, αφού το σατιρικό και το γκροτέσκο στοιχείο πλέκονται με το τραγικό, σε μια σύνθεση που τη συναντούμε μόνο σε αρχετυπικά μυθιστορήματα, όπως για παράδειγμα στον Δον Κιχώτη του Θερβάντες ή στο Γαργαντούας και Πανταγκρυέλ του Ραμπελαί. Παναγιώτης Πανταζής: Με κεντρική φιγούρα μια εκδοχή του πατέρα του – πιο άγρια και ηρωοποιημένη από τον άνθρωπο στον οποίο βασίστηκε – ο Καζαντζάκης περιγράφει με χορταστικό τρόπο τη ζωή στην Κρήτη το 1889, δηλαδή πριν και κατά τη διάρκεια μιας ακόμη εξέγερσης των Χριστιανών απέναντι στην Οθωμανική Αυτοκρατορία. Η ακατάπαυστη και εξουθενωτική αίσθηση του καθήκοντος, τα ανθρώπινα πάθη από τα οποία δεν μπορούν να ξεφύγουν ούτε οι ατσάλινοι μαχητές, οι μικρές χαρές που συντηρούν τους ανθρώπους ακόμη και σε καταστάσεις συντριπτικής πίεσης, είναι κάποια από τα θέματα που έχουν απασχολήσει τους ανθρώπους από πάντα, και τα οποία στον Καπετάν Μιχάλη βλέπουμε να δίνουν ζωή ή να βασανίζουν τους χαρακτήρες του. O Παναγιώτης Πανταζής Σε τι είδους προετοιμασία και έρευνα επιδοθήκατε; Ήταν ξεκάθαρη εξαρχής η εικόνα για το τι σκοπεύατε να κάνετε – ο οδικός, αν θέλετε, χάρτης για να φτάσετε στον τελικό προορισμό; Soloup: Όπως σας είπα και πιο πριν, ο Ζορμπάς έχει πολλές αναφορές σε λογοτεχνικά ή φιλοσοφικά κείμενα ή και σε ρεύματα ιδεών (Χριστιανισμός, Βουδισμός, Κομμουνισμός). Χρειάστηκε λοιπόν μια πραγματικά μεγάλη αναζήτηση σε αυτές τις κατευθύνσεις, η οποία αποτυπώνεται και στη βιβλιογραφία που παραθέτουμε στο τέλος του graphic novel. Ακόμα, για να μπω και στη σκέψη του συγγραφέα ανέτρεξα και σε άλλα κείμενά του, όπως για παράδειγμα στα ημερολόγιά του από το Άγιον Όρος, αλλά και στην αλληλογραφία του με στενούς του ανθρώπους – κυρίως με τον Πρεβελάκη. Στο οπτικό κομμάτι τώρα, εκμεταλλεύτηκα όσο καλύτερα μπορούσα τις αναφορές του σε έργα τέχνης, όπως ας πούμε στο «χέρι του Θεού», ενός συγκεκριμένου αγάλματος του Ροντέν, ώστε να αποδώσω με γραμμές και εικόνες τις δύσκολα μεταφερόμενες οπτικά, έννοιες και ιδέες του. Επιδίωξα όμως να βρεθώ και ο ίδιος σε τόπους του Ζορμπά ή της ευρύτερης Καζαντζακικής μυθοπλασίας: στο ορυχείο στην Καλογριά της Μάνης, στα βουνά και στις παραλίες της Κρήτης, στο μουσείο Ροντέν στο Παρίσι, στα μοναστήρια του Υμηττού και στο Τολέδο, όχι για μια «πιστή» αποτύπωση των όσων περιγράφει, όσο περισσότερο για να υποθέσω τις δικές του εντυπώσεις καθώς τα έβλεπε όλα αυτά. Παναγιώτης Πανταζής: Ένα ελεύθερο και απολαυστικό διάβασμα σαν αναγνώστης, για να γνωρίσω το έργο. Ένα ακόμη, αλλά αυτή τη φορά κρατώντας σημειώσεις για τα πάντα, προκειμένου να βγει η σκαλέτα του σεναρίου μου. Αμέτρητες ώρες στο ίντερνετ και στα βιβλία, ψάχνοντας για φορεσιές, χτενίσματα, αρχιτεκτονική και τοπία. Και δυο επισκέψεις στο Ηράκλειο, γιατί ο ψυχολογικός τόνος ενός τόπου είναι κάτι που βιώνεται. Ποιες ήταν οι σημαντικότερες δυσκολίες που αντιμετωπίσατε; Υπήρξαν συγκεκριμένες ζόρικες στιγμές που σας φάνηκαν βουνό; Από την άλλη, υπήρξαν στιγμές που σας έκαναν να εκπλαγείτε με το πόσο απρόσμενα αβίαστη ήταν η διαδικασία; Soloup: Στον Ζορμπά, όπως ίσως μπορείτε να φανταστείτε, η μεγαλύτερη δυσκολία ήταν το να παλέψω με τα στερεότυπα που έχουν δημιουργηθεί από την ταινία του Κακογιάννη, Zorba the Greek. Η εικόνα του Ζορμπά σήμερα έχει ταυτιστεί τόσο πολύ με τη φιγούρα του Άντονι Κουίν αλλά και με την ευρύτερη μυθολογία της ταινίας, όπως το συρτάκι. Όμως από τη στιγμή που διαμορφώθηκε στα σχέδια η δική μου εκδοχή για την εικόνα του Ζορμπά, ο ήρωας άρχισε να αυτονομείται και να παίρνει, θα έλεγα, ακόμα και την πρωτοβουλία των κινήσεών του μέσα στα σκίτσα. Παναγιώτης Πανταζής: Το έργο είναι πλούσιο σε εικόνες, αλλά σχεδόν από την αρχή και σχετικά εύκολα ήξερα τι θα κρατήσω και τι θα μείνει έξω από τη δική μου εκδοχή. Αυτό που δεν υπολόγιζα όταν ξεκινούσα να δουλεύω, ήταν πως στην τελική ευθεία του project θα είχαμε κι ένα νεογέννητο στο σπίτι. Βέβαια, όπως γίνεται πάντα, αφού έχουν περάσει τα δύσκολα, κοιτάς με τι έχεις μείνει και σβήνεις το ζόρικο κομμάτι. Εγώ έχω μείνει με ένα κόμικ και μια κόρη, άρα όλα πήγαν καλά. Τελικά ο στόχος σας είναι να συστηθεί ο Καζαντζάκης σε ένα νεότερο κοινό, που δεν τον γνώριζε μέχρι σήμερα, ή να τον δει με μια νέα ματιά το ήδη υπάρχον κοινό; Soloup: Η δική μου προσπάθεια ήταν να επαναφηγηθώ τον Ζορμπά με μια άλλη σειρά των επεισοδίων από αυτή του καζαντζακικού κειμένου. Ουσιαστικά, να κάνω ένα νέο μοντάζ, ώστε να αποκτήσει τον ρυθμό και τη ροή ενός σύγχρονου έργου στον κινηματογράφο ή μιας τηλεοπτικής σειράς, κρατώντας όμως τον λόγο και τις ιδέες του πρωτοτύπου. Μια επαναφήγηση που νομίζω πως αφορά τόσο εκείνους που έχουν διαβάσει ήδη το έργο, όσο και εκείνους που το προσεγγίζουν για πρώτη φορά. Παναγιώτης Πανταζής: Για εμένα τίποτα από τα δύο. Σε καθετί που καταπιάνομαι, στόχος είναι να μείνει μια καλή δουλειά, για την οποία εγώ θα είμαι περήφανος και ο κόσμος θα έχει νιώσει κάτι. Εν προκειμένω, είναι ένα κόμικ που έγραψα και σχεδίασα με βάση ένα κλασικό έργο, αλλά το έφτιαξα έτσι ώστε να στέκεται μόνο του, να είναι η δική μου εκδοχή και να αποτελεί ένα καλοδουλεμένο κόμικ, το οποίο βγάζει νόημα ως αυτόνομο έργο. Ο Καζαντζάκης θα συστηθεί σε νεότερο κοινό – επειδή τα κόμικς απευθύνονται στατιστικά σε νεότερους ανθρώπους – και ταυτόχρονα θα ιδωθεί με νέα ματιά και από αυτούς που ήδη τον γνώριζαν. Ωστόσο, δεν ένιωσα ποτέ πως κάτι από τα δύο είναι ο στόχος μου. Και αν κάποιος δεν είχε ιδέα πριν, και με αφορμή το κόμικ μου διαβάσει και το πρωτότυπο, αυτό θα είναι τέλειο, καθώς μιλάμε για ένα αριστούργημα. Έχοντας πια εμβαθύνει στον Καζαντζάκη και ως δημιουργοί, υπάρχει κατά τη γνώμη σας κάποια παρεξήγηση ή/και παρερμηνεία για εκείνον και το έργο του, που καλό θα ήταν επιτέλους να αποσαφηνιστεί; Εν πάση περιπτώσει, σχετικά με ότι σας αφορά, ποιο κρατάτε ως το σημαντικότερο μάθημα που πήρατε για τον Καζαντζάκη μέσα από αυτή τη δημιουργική διαδικασία; Soloup: Η επαναφήγηση και η επανερμηνεία ενός κλασικού κειμένου όπως είναι ο Καπετάν Μιχάλης ή ο Ζορμπάς από τον Παναγιώτη κι εμένα, είναι ταυτόχρονα μια σύγχρονη ανάγνωση που γίνεται προφανώς με σεβασμό προς τον συγγραφέα. Και αυτός ο σεβασμός αποτυπώνεται με την ανάδειξη στοιχείων των κειμένων που μιλούν στον σημερινό αναγνώστη για τις δικές του προβολές. Αυτή ακριβώς η προσέγγιση είναι, νομίζω, που ξαναζωντανεύει τόσο τα κλασικά κείμενα όσο και το ενδιαφέρον του κοινού. Ειδικά όταν αυτά πλαισιώνονται από μια παράλληλη, προσεγμένη επανασύσταση του συνόλου του έργου του Καζαντζάκη, όπως αυτήν που πραγματοποιούν εδώ και δυο χρόνια οι εκδόσεις Διόπτρα. Παναγιώτης Πανταζής: Με συγκλόνισε ανά στιγμές ο τρόπος που σκάβει στα πιο κρυφά σημεία των ψυχών των χαρακτήρων του. Θα ήθελα να μπορώ να το κάνω κι εγώ σε δικά μου έργα, να δημιουργώ τρισδιάστατους χαρακτήρες με τόση άνεση. Τα graphic novels Ζοrμπάς – Πράσινη πέτρα ωραιοτάτη του Soloup και Καπετάν Μιχάλης του Παναγιώτη Πανταζή κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Διόπτρα. Και το σχετικό link...
    3 βαθμοί
  31. Κάνοντας την... πολλοστή μου επανάληψη στα Ιζνογκούντ, θα κάνω μια απόπειρα να ξεχωρίσω όχι τα αγαπημένα μου άλμπουμ αλλά τις αγαπημένες μου ιστορίες. Τις παραθέτω με σειρά εμφάνισης σε άλμπουμ, όχι με σειρά προτίμησης. Ιδού λοιπόν οι 12 αγαπημένες μου ιστορίες του κοντού κακού Βεζίρη Επίσημη επίσκεψη (άλμπουμ: Ο Μεγάλος Βεζίρης Ιζνογκούντ) Η μηχανή που αλλάζει το χρόνο (άλμπουμ: Οι Συνομωσίες του Μεγάλου Βεζίρη Ιζνογκούντ) Η κρουαζιέρα του χαλίφη (άλμπουμ: Οι Διακοπές του Χαλίφη) Το διαμάντι της δυστυχίας (άλμπουμ: Ιζνογκούντ ο Απαίσιος) Το μαγικό κουκλάκι (άλμπουμ: Ιζνογκούντ ο Απαίσιος) Μαύρα σχέδια (άλμπουμ: Αστράκια για τον Ιζνογκούντ) Ο δρόμος που δεν οδηγεί πουθενά (άλμπουμ: Ο Μαγικός Υπολογιστής) Ο τρομερός επιχρυσωτής (άλμπουμ: Ο Μαγικός Υπολογιστής) Η μέρα των τρελών (άλμπουμ: Η Μέρα των Τρελών) Το μαγικό ημερολόγιο (άλμπουμ: Το Κεφάλι του Τούρκου του Ιζνογκούντ) Το θαυματοποιό κρεβάτι (άλμπουμ: Mια Νεράιδα για τον Ιζνογκούντ) Τα αυγά της Ουρ (άλμπουμ: Θέλω να Γίνω Χαλίφης στη Θέση του Χαλίφη)
    3 βαθμοί
  32. Τίτλος::ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ CALENDAR ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ 1985(;) Εκδοτης:ΒΟΣΚΑΚΗΣ (;) Hμερ. έκδοσης:1985 Εξώφυλλα:1 ΕΔΩ ΛΙΣΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Τεύχη:1 Κατηγορία:Αυτοτελές Είδος εντύπου:Ημερολόγιο Μέγεθος:; Σελίδες::6 Χρώμα:Έγχρωμο (ΕΓΧ) Το παρων το αλιεψα απο το διαδικτυο και απο την σχετικη αναρτηση στην ομαδα του FB -Disney Greece- του μέλους Παναγιωτη Πετσαλη (καλο ειναι να αναφερονται κι αυτα..). -Δεν ξερω αν το μελος ειναι εγγεγραμενο και στο forum να μας δωσει το στιγμα του..- Σχεδιαστης απο οτι προεκυψε απο μελος ειναι ο Iσπανος Miquel Pujol Μοιαζει και αυτο το λεω κατα 85% με ημερολογιο του Τακη Βοσκακη που εβγαζε ετησια ημερολογια απο τα μεσα του 70' εως και τις αρχες του 90' σε προηγουμενη ερευνα που ειχα κανει για τα ημερολογια αυτα. Αν καποιος το εχει ολοκληρο και θελει να μας δωσει επιπλεον πληροφοριες ας μην διστασει..
    3 βαθμοί
  33. Εύκολα προτείνω να διαβαστεί πρώτα το κόμικ! Αυτό είναι το original story , και είναι καλύτερο απ'την ταινία (animation). Η ταινία μοιάζει αρκετά με το κόμικ, αλλά στα σημεία που υπάρχουν σεναριακές διαφορές, το κόμικ είναι πάντα καλύτερο!
    3 βαθμοί
  34. Και εγώ είχα αυτό το δίλημμα, αλλά αποφάσισα να διαβάσω πρώτα το κόμικ και μετά να δω την ταινία. Στο κάτω κάτω πρώτα γράφτηκε το κόμικ και μετά η ταινία.
    3 βαθμοί
  35. Απο την εκδοτικη: "Mία συναρπαστική ιστορία από την αρχή της σταδιοδρομίας του Σκοτεινού Ιππότη, όπου θα παρελάσουν μερικοί από τους πιο επικίνδυνους και πανούργους αντιπάλους του Μπάτμαν. ΕΝΑΣ ΗΡΩΑΣ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΕΝΑΣ ΑΡΧΙΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ. ΕΝΑΣ ΕΝΤΙΜΟΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙ ΕΝΑ ΤΡΟΜΕΡΟ ΜΥΣΤΙΚΟ. ΚΑΙ ΔΕΣΜΟΙ ΦΙΛΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΦΟΝΙΚΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ. Με τις υπογραφές των βραβευμένων με Eisner δημιουργών JEPH LOEB και TIM SALE (που συνεργάστηκαν και στα SUPERMAN FOR ALL SEASONS, CATWOMAN: WHEN IN ROME και BATMAN: HAUNTED KNIGHT), έρχεται μία συναρπαστική ιστορία από την αρχή της σταδιοδρομίας του Σκοτεινού Ιππότη, όπου θα παρελάσουν μερικοί από τους πιο επικίνδυνους και πανούργους αντιπάλους του Μπάτμαν, ενώ θα γίνουμε μάρτυρες και της δραματικής προέλευσης του Διπρόσωπου. “Το LONG HALLOWEEN ξεπερνά τα συνηθισμένα όρια των κόμιξ για να διηγηθεί την επική ιστορία της σταυροφορίας ενός και μόνο ανθρώπου ενάντια σε έναν παρανοϊκό κόσμο.” – Hilary Goldstein (IGN.COM) “Όταν κυκλοφορήσει και το Dark Knight, θα φανεί ξεκάθαρα πως το LONG HALLOWEEN είναι η βάση και για τις δύο ταινίες.” – David Goyer (σεναριογράφος του The Dark Knight Rises) “Υπάρχουν πολλές καλές ιστορίες του Μπάτμαν, αλλά αυτές που συλλαμβάνουν το πνεύμα με εξαιρετική σαφήνεια είναι λίγες. Και μόνο γι’ αυτό, το THE LONG HALLOWEEN συνιστάται ανεπιφύλακτα”. – Danny Graydon (Amazon.com) “Το THE LONG HALLOWEEN είναι κάτι περισσότερο από ένα κόμιξ. Είναι μια τραγωδία επικών διαστάσεων.” – Christopher Nolan (σκηνοθέτης του The Dark Knight Rises)" Ευχαριστούμε τον hudson για τα εξώφυλλα του τεύχους #02.
    2 βαθμοί
  36. Έχει καταχωρηθεί το παρακάτω Στρουμφάκια Ολυμπιακοί Στρουφο-αγώνες Θέλω να πιστεύω ότι είναι κόμικ και αν ναι μάλλον είναι αυτό https://www.amazon.com/Smurfs-11-Olympics-Graphic-Novels/dp/1597073024/ref=sr_1_1?crid=EHF6C8WFXEBR&keywords=smurfs+11&qid=1705957485&s=books&sprefix=smurfs+11%2Cstripbooks-intl-ship%2C224&sr=1-1
    2 βαθμοί
  37. Ηθελα καμποσο καιρο να γραψω εδω ενα γενικοτερο σχολιο για τις καινουριες σειρες σταρ τρεκ αλλα ολο το αμελουσα και ολο καθυστερουσα να δω και τα επεισοδια. Τελικα Σεπτεμβρη και Οκτωβρη ειδα την 3η σεζον Picard και την 2η Strange new worlds οποτε τα εχω δει πλεον ολα και τα καινουρια (τουλαχιστον τα Live action γιατι δεν εχω δει τα κινουμενα σχεδια καθολου αλλα πιστευω στο μελλον θα τα δω και αυτα). Το βαζω μεσα σε spoiler γιατι κατι θα μου ξεφυγει εφοσον τα εχω δει και γραφω πιο ελευθερα
    2 βαθμοί
  38. Εντωμεταξύ όλα αυτά νομίζω πως μπορείς να τα πάρεις από την Καθημερινή. Ελπίζω να μην την πατήσει κανένας τόσο άσχημα Άσχετο αλλά σχεδόν όλα αυτά τα έχω.
    2 βαθμοί
  39. Γιούπιιιιιιιιιιι!!!!
    2 βαθμοί
  40. Που άκουσες ότι σταματάει το ΚΟΜΙΞ?
    2 βαθμοί
  41. Oi ακριβεις διαστασεις του τομου 4 του ΓΟΥΝΤΥ που οπως βλεπω καταχωρηθηκε ειναι 13,8 x 19,5cm ,184 σελιδες μαζι με τα εξωφυλλα του καθε τευχους και τα εξωφυλλα του τομου η βιβλιοθεσια κολλητη με μαλακη ραχη,και η ονομαστικη τιμη τουλαχιστον του 4ου τευχους ηταν στις 30 ΔΡΧ .Θα επανελθω συντομα και με τα εξωφυλλα των τευχων που λειπουν..
    2 βαθμοί
  42. εξωφυλλo-οπισθοφυλo τόμων 51,90 Μεταφέρθηκαν στη βάση
    2 βαθμοί
  43. Τίτλος:ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΝΤΙΣΝΕΫ 1973 Εκδοτική:ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΣ Λίστα εκδόσεων Hμερ. έκδοσης:Οκτωβρίος 1972 Εξώφυλλα:1 + 1 Οπισθόφυλλα ΕΔΩ ΛΙΣΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Τεύχη:1 Κατηγορία:Αυτοτελές Είδος εντύπου:Ημερολόγιο Βιβλιοδεσία:Κολλητη στερεωμενη με καρφιτσες Περιεχόμενο:Χιουμοριστικό Μέγεθος:20,5 x 18,5 Σελίδες:16? Χρώμα:Έγχρωμο (ΕΓΧ) Ενθετο με club/λεσχης φιλων του Μικυ Μαους Εφτα καρτ-ποσταλ που διαφημιζοντουσταν στα εντυπα του Τερζοπουλου με την επωνυμια "Ημερολογιο Ντίσνευ 1973". Προφανως το ημερολογιο πηγαινε στα σπιτια των αναγνωστων του club/λεσχης φιλων του Μικυ Μαους. (διαφημιστικη καταχωρηση εποχης) Ολη η θεματολογια κ των 7 καρτ ποσταλ ανηκαν στην ταινια "Μόγλης το βιβλιο της ζουγκλας" Το ημερολογιο γινοταν και καρτ-ποσταλ ή καδρακι ή ο,τι αλλη χρηση ηθελε ο κάτοχος του,αφου υπηρχε "πέρφορε" να διαχωριστει ο καθε μήνας απο το κυριο σωμα του ημερολογιου. Ιδιαιτερες ευχαριστιες στον @ GIORGOS1966 για την προσφορα του ακεραιου αυτου αντιτύπου..
    2 βαθμοί
  44. Καλέ μου φίλε @ nikos99 πολύχρονος και ότι επιθυμείς!!!
    2 βαθμοί
  45. Ευχαριστώ πολύ παιδάκια για τις απαντήσεις και τις συμβουλές. Από τα λεγόμενά σας δεν είναι δύσκολο να συμπεράνουμε ότι πρέπει πρώτα να διαβαστεί το κόμικ.
    2 βαθμοί
  46. Γιαννη το κομικ πρωτα, διχως δευτερη σκεψη. Απλά λιτά περιεκτικά.
    2 βαθμοί
  47. Απευθύνομαι σε εκείνους που έχουν διαβάσει το κόμικ (ολοκληρωμένο στα Αγγλικά) κι έχουν δει και το animation και ρωτώ. Τι θα ήταν καλύτερο? Να δω πρώτα το animation και μετά να διαβάσω το κόμικ ή να κάνω το αντίθετο?
    2 βαθμοί
Αυτός ο κατάλογος έχει οριστεί σε Αθήνα / GMT +03:00
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.