Jump to content

Ευτυχώς αγαπητέ Αρκά, μία μέρα μόνο ήταν το Athens Pride και τελείωσε [Κανελλόπουλος Δημήτρης, efsyn.gr, 10/06/2018]


Recommended Posts

On 10/6/2018 στο 8:26 ΜΜ, ramirez είπε:

02.thumb.jpg.818fee2ba1a5db4baf6f3767bf9e1fee.jpg

 

Πόσο σημείο των καιρών είναι αυτή η εικόνα... :lol:

 

Ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα της γελοιογραφείας των τελευταίων δεκαετιών βρήκε κατά λάθος πρόσβαση στο /pol/ και στο reddit και υπέβαλλε τον εαυτό του σε πλύση εγκεφάλου σαν emo εικοσάχρονο που έχει απογοητευτεί από την άτιμη κοινωνία!  Και το αποτέλεσμα είναι να έχεις έναν μεσήλικα να γκρινιάζει για "Political correctness" και "Fat shaming". (Αν κάποιος πιστεύει ότι είναι απλά θέμα άποψης και όχι πλύσης εγκεφάλου, ας μου εξηγήσει γιατί χρησιμοποιεί όρους που χρησιμοποιεί το alt-right ίντερνετ... στα αγγλικά. Ενώ μιλάει ελληνικά.)

 

Στο επόμενο επεισόδιο: Ο Αρκάς ανακαλύπτει το κόκκινο χάπι. Ο ισοβίτης γίνεται incel. Και πολλά περισσότερα, όλα ευγενική προσφορά του 2018.

 

 

Edited by Tightwad
  • Like 4
  • Funny 1
Link to comment
Share on other sites

On 6/12/2018 at 9:04 PM, Γάντζος said:

 

2) Λαθος. Μπορεις να συνεισφερεις με κριτικες σε κομικς που διαβασες, με χρησιμες πληροφοριες κ.α. Πολλες παρουσιασεις, αν εχεις δει, εχουν πολυ λιγα ποστ με κριτικες μελων. :)

 

Κλειδωμενα? Καλο θα ειναι να δωσεις καποιο παραδειγμα :)

 

3) ...ή ενα ωραιο blog σου στο φορουμ. Για ολα υπαρχουν λυσεις.  :)

 

 

 

2) Σε αυτό από κάτω είμαι σίγουρος ότι δε μπορούσα να γράψω. Τώρα βλέπω το κουμπί κανονικά. Αν θυμάμαι καλά, η δυνατότητα να προσθέσω λείπει και σε κάποια γενικά θέματα, αλλά εκεί ίσως είναι θέμα κλειστής ομάδας. Υπάρχει αυτό;

 

 

3) Όταν ξεκινάς κάτι και μεγαλώνει, υπάρχουν και άλλα προβλήματα. Σε ένα φόρουμ συνήθως υπάρχει όρος για λόγους διαχείρισης και συνέχειας με τον οποίο μεταβιβάζεις τα δικαιώματα από οτιδήποτε γράφεις. Άσχετα με τη νομική πλευρά, όταν γράφεις κάτι που παίρνει ώρες, ιδίως μια ανάλυση με βιβλιογραφία κλπ, καλό είναι να ελέγχεις απόλυτα το μέλλον του κειμένου.

 

 

On 6/12/2018 at 10:26 PM, averel said:

Ακριβώς ο αρκάς δείχνει να έχει παραξενέψει κι έχει γίνει ή δείχνει να έχει γίνει στριφνός και γκρινιάρης. Είναι λίγο άσχημο να μη δέχεται την κριτική και το χιούμορ κάποιος που ζει από αυτό. Προκαλεί αλλά δε θέλει να τον προκαλούν. Αυτό που τον έχει χαντακώσει πάντως είναι η συμμετοχή του στα social media.

 

Γι αυτό λέω ότι υπάρχει συμβόλαιο με το διάβολο:) Τον έμαθαν μέχρι και οι γιαγιάδες, αλλά δεν ακούγεται πολύ ευχαριστημένος. Ακούγεται πιεσμένος. 

 

Αφήνει το δίκτυο και μετά ξαναγυρίζει σ' αυτό.

 

Έχει τεράστια σελίδα στο facebook αλλά σνομπάρει τα like.

 

Τον ενοχλεί που δε τον πληρώνουμε στο facebook ενώ δε τον βάζουμε να δημοσιεύει με το ζόρι. 

 

Νίπτει τας χείρας του για την πολιτική χρήση των στοχευμένων πολιτικών σκίτσων του ενώ δεν παρερμηνεύτηκαν, και μπορεί να καταδικάσει ανοικτά τη χρήση που δεν εγκρίνει.

 

Εκφράζεται σαν να μην εγκρίνει απόλυτα τον εργοδότη του. Η άτιμη η επιβίωσις;

 

Κλαίγεται ότι διασύρουν το όνομά του με πλαστά σκίτσα για προπαγάνδα, ενώ σαν φαινόμενο είναι εξαιρετικά περιορισμένο. Αυτό γιατί ακριβώς το είπε; Εγώ δε τον παρακολουθούσα στο facebook, και το πρώτο που σκέφτηκα ήταν ότι τα χειρότερα προπαγανδιστικά του ίσως να ήταν πλαστά, αλλά τελικά τα βρήκα και στη σελίδα του. Καταδίκασε νεφελωδώς αυτό που έκανε και όποιος αφελής τον πιστέψει;

 

Αν με διαβάζεις φίλε Αρκά, άφηνε κωδικοποιημένα μηνύματα μέσα από τα σκίτσα σου και θα στείλουμε παπά και δικηγόρο να σε αποδεσμεύσουν.

 

10 hours ago, Tightwad said:

Αν κάποιος πιστεύει ότι είναι απλά θέμα άποψης και όχι πλύσης εγκεφάλου, ας μου εξηγήσει γιατί χρησιμοποιεί όρους που χρησιμοποιεί το alt-right ίντερνετ... στα αγγλικά. Ενώ μιλάει ελληνικά.)

 

 

Μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το ότι βλέπει τα αστεία τύπου απομόνωσης ομάδας ως ουσιαστικά στο χιούμορ. Είναι και μορφωμένος. Σίγουρα έχει διαβάσει τις συμβουλές του Marcus Fabius Quintilianus για το θέμα τoυ χιούμορ αυτού του είδους στο Institutio Oratoria.

 

"Sarcasm that applies to a number of persons is injudicious: I refer to cases where it is directed against whole nations or classes of society, or against rank and pursuits which are common to many. A good man will see that everything he says is consistent with his dignity and the respectability of his character; for we pay too dear for the laugh we raise if it is at the cost of our own integrity."

  • Respect 2
Link to comment
Share on other sites

Η σάτιρα ενοχλεί όταν ΔΕΝ σατιρίζει τους ΑΛΛΟΥΣ. Όταν ο ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ λέει κάτι που δε μας αρέσει είναι προφανές ότι ο ίδιος έχει πρόβλημα και όχι εμείς.

 

Το θέμα, το πραγματικό θέμα, είναι τα όρια που κάποιοι προσπαθούν να επιβάλλουν στη σάτιρα μέσω της απαξίωσης του δημιουργού ή του δημιουργήματος. Με τις απόψεις μπορείς να συμφωνείς ή να διαφωνείς, με το να βάζεις όρια στη σάτιρα κάποιος μπορεί/πρέπει μόνο να διαφωνεί.

 

Καημένε Αριστοφάνη τι θ άκουγες σήμερα αν ζούσες…

 

  • Like 7
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, Otis είπε:

 

2) Αν θυμάμαι καλά, η δυνατότητα να προσθέσω λείπει και σε κάποια γενικά θέματα, αλλά εκεί ίσως είναι θέμα κλειστής ομάδας. Υπάρχει αυτό;

 

3) Όταν ξεκινάς κάτι και μεγαλώνει, υπάρχουν και άλλα προβλήματα. Σε ένα φόρουμ συνήθως υπάρχει όρος για λόγους διαχείρισης και συνέχειας με τον οποίο μεταβιβάζεις τα δικαιώματα από οτιδήποτε γράφεις. Άσχετα με τη νομική πλευρά, όταν γράφεις κάτι που παίρνει ώρες, ιδίως μια ανάλυση με βιβλιογραφία κλπ, καλό είναι να ελέγχεις απόλυτα το μέλλον του κειμένου.

 

2) Κλειδωνουν θεματα ''νεων''. Αν π.χ ανακοινωθει οτι βγαινει νεο κομικ του Πραττ ανοιγεται ενα θεμα οπου μπορουν να γραψουν τα μελη τις σκεψεις τους για τη νεα εκδοση, τι περιμενουν απο αυτη, ποτε θα κυκλοφορησει κτλ. Οταν με το καλο κυκλοφορησει το θεμα κλειδωνεται και, ο,τι σχολιο για την εκδοση θελει να κανει καποιος, πηγαινει στην φρεσκια παρουσιαση του κομικ. :) Το ιδιο συμβαινει και με τις ταινιες κινουμενων σχεδιων (φτιαχνεται θεμα με την ανακοινωση νεας ταινιας.. οταν κυκλοφορησει και καποιο μελος ενδιαφερθει να φτιαξει μια παρουσιαση γι' αυτη, κλειδωνεται το θεμα της ανακοινωσης).

 

3) Οταν καποιο μελος εχει το μερακι να γραψει μια μακροσκελη μελετη (για κομικς παντα - αφου ειμαστε τετοιο φορουμ) χρησιμοποιωντας, φυσικα, βιβλιογραφια προκυπτουν κατι τετοια ωραια

 

ΕSSEGESSE : Μια ξεχωριστή ιστορία

ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ (STORIA DEL WEST) [ A Case Study In Presenting Comic Series ]

ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΓΑΛΛΟΒΕΛΓΙΚΑ ΚΟΜΙΚΣ [ BD ]

ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΚΟΜΙΚΣ [MANGA]

[ΚΑΘΕ ΤΕΥΧΟΣ]1. Asterix

 

Απο κει και περα και οπως σου ειπα και παραπανω μπορεις να φτιαξεις ενα blog. Το φορουμ σου παρεχει πολλες δυνατοτητες. Δε μπορεις να παραπονιεσαι οτι εχεις καποιο ''προβλημα'' :) 

 

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

H ηλικια του Αρκα φαινεται ολο και περισσοτερο. Εχει καταντησει σαν αυτους τους γερους που μιλαν χωρις να εχουν ιδεα τι λενε. Το οτι εχει παψει ειναι αστειος χρονια τωρα νομιζω ειναι γεγονος. 

Link to comment
Share on other sites

Δλδ, αν κατάλαβα καλά οι επικριτές του Αρκά τον κατηγορούν για την ημέρα που το ανάρτησε και όχι για το καθεαυτό σκίτσο. Δλδ μπορεί κάτι να είναι αποδεκτό τη μία μέρα αλλά όχι την επόμενη..

αχμμ...

 

Link to comment
Share on other sites

15 min ago , ernie pike said:

Δλδ, αν κατάλαβα καλά οι επικριτές του Αρκά τον κατηγορούν για την ημέρα που το ανάρτησε και όχι για το καθεαυτό σκίτσο. Δλδ μπορεί κάτι να είναι αποδεκτό τη μία μέρα αλλά όχι την επόμενη..

αχμμ...

 

Οχι. Στο βαθμό που παρακολούθησα το σόσιαλ τσουνάμι, το σκίτσο έκανε το γύρο τη μέρα του pride και κράχτηκε, οι υποστηρικτές του Αρκά και διάφοροι hoax-ο-μάχοι κούνησαν το δάχτυλο ότι "αδίκως κατηγορείτε τον Αρκά για ομοφοβία, το σκίτσο είναι του Νοεμβρίου και δεν έχει καμία σχέση με το pride και μετά αποκαταστάθηκε μια αλήθεια γεγονότων όπου βασικά η σελίδα του Αρκά το ξανανέβασε τη με΄ρα του pride μπας και κάποιος το χε χάσει το Νοέμβριο και κολούσε πολιτική ορθότητα από τίποτα κουνιστούς.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

@derveniotis Οταν λες κουνιστους;

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, HeyPanos said:

@derveniotis Οταν λες κουνιστους;

 

Ξερεις μωρέ, πολύχρωμα πιόνια του σκάκι.

Edited by derveniotis
typo
  • Funny 3
Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, ernie pike είπε:

Δλδ, αν κατάλαβα καλά οι επικριτές του Αρκά τον κατηγορούν για την ημέρα που το ανάρτησε και όχι για το καθεαυτό σκίτσο. Δλδ μπορεί κάτι να είναι αποδεκτό τη μία μέρα αλλά όχι την επόμενη..

αχμμ...

 

 

Ο χρόνος είναι πάντα σημαντικός και είναι τμήμα της ερμηνείας. Το να ισχυρίζεται κάποιος ότι ο χρόνος ήταν αδιάφορος ενώ ήταν τόσο συγκεκριμένος, είναι πλάνη αντίστοιχη του να ισχυρίζεται ότι μια λέξη την είπε με άλλη έννοια του λεξικού, και όχι με αυτή που κατάλαβε ο μέσος άνθρωπος από τα συμφραζόμενα. Και η προπαγάνδα θέλει το θάρρος της.

 

On 14/6/2018 στο 11:24 ΠΜ, AndreasD είπε:

Η σάτιρα ενοχλεί όταν ΔΕΝ σατιρίζει τους ΑΛΛΟΥΣ. Όταν ο ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ λέει κάτι που δε μας αρέσει είναι προφανές ότι ο ίδιος έχει πρόβλημα και όχι εμείς.

 

Το θέμα, το πραγματικό θέμα, είναι τα όρια που κάποιοι προσπαθούν να επιβάλλουν στη σάτιρα μέσω της απαξίωσης του δημιουργού ή του δημιουργήματος. Με τις απόψεις μπορείς να συμφωνείς ή να διαφωνείς, με το να βάζεις όρια στη σάτιρα κάποιος μπορεί/πρέπει μόνο να διαφωνεί.

 

Καημένε Αριστοφάνη τι θ άκουγες σήμερα αν ζούσες…

 

 

Ο Αρκάς δεν είναι Αριστοφανικός. Η σύγκριση είναι και κάπως γελοία ερμηνευτικά με βάση το έργο τους. Τον είπαν Αριστοφανικό αυτοί που τον βράβευσαν με το βραβείο ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ 2017 αλλά αυτοί είπαν και άλλα εξίσου ανακριβή. Αριστοφανικός είναι σε κάποιο βαθμό ο χαρακτήρας του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή Στεφ. Χατζηστεφάνογλου, (βλ. "Δηλώσεις-σοκ του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή Στεφ. Χατζηστεφάνογλου για το μεταναστευτικό και τους γκέι"). 

 

Για να είσαι αριστοφανικός πρέπει να έχεις αγνές προθέσεις και να βοηθάς στη λύση του προβλήματος. Να καυτηριάζεις το κακώς κείμενο ή την αδυναμία, για να βελτιώσεις την κοινωνία. Δεν είναι θέμα ύφους, θέματος ή λεξιλογίου, αλλά θέμα πρόθεσης. Άλλωστε ο Αριστοφάνης ήταν πολύ θαρραλέος, κάτι που θα μπορούσε να πει κανείς για τον Αρκά. Ο Αρκάς είναι ανώνυμος, δε λέει τίποτε με έμφαση μια και είναι όλα υπό αμφισβήτηση, και μπορεί να ακολουθήσει ένας ισχυρισμός παρερμηνείας ή σύμπτωσης να θολώσει τα νερά.

 

Στην Ελλάδα εντυπωσιαζόμαστε εύκολα, αλλά όποιος έχει παρακολουθήσει George Carlin, βλέπει σούπα ξαναζεσταμένη όταν μιλάει ο Αρκάς για την πολιτική ορθότητα. Τον Αριστοφάνη να τον αφήσουμε στην ανάπαυσή του.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά και χωρίς να έχω καμία διάθεση αντιπαράθεσης με θλίβουν αυτά που διαβάζω και με κάνουν να αναρωτιέμαι στο πως αναπτύσσεται η συλλογιστική δίπλα μου σχετικά με την ελευθερία του λόγου και ειδικά την ελευθερία του γελοιογράφου που λέγεται Αρκάς.

Να τονίσω πως τα τελευταία χρόνια και εμένα δε μου αρέσει η σάτιρα του Αρκά. Έχω σταματήσει να  τον διαβάζω και να αγοράζω τα νέα πονήματα του. Είναι άλλο όμως αυτό και τελείως διαφορετικό να κάνω δίκη προθέσεων και όχι μόνο να ερμηνεύω τις προθέσεις του αλλά να βρίσκω και μη αγνά κίνητρα από πίσω ή να ζητάω από τον Αρκά (τον όποιο Αρκά) να προβεί σε δηλώσεις πολιτικών φρονημάτων τα οποία πρέπει μάλιστα να φέρει σε ευδιάκριτο σημείο ως άλλο αστέρι του Δαβίδ.

Τα παραπάνω θυμίζουν άλλες εποχές…

  • Like 8
  • Sad 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 14/6/2018 στο 3:33 ΠΜ, Otis είπε:

Αφήνει το δίκτυο και μετά ξαναγυρίζει σ' αυτό.

 

[...]

 

Τον ενοχλεί που δε τον πληρώνουμε στο facebook ενώ δε τον βάζουμε να δημοσιεύει με το ζόρι. 

 

Νίπτει τας χείρας του για την πολιτική χρήση των στοχευμένων πολιτικών σκίτσων του ενώ δεν παρερμηνεύτηκαν, και μπορεί να καταδικάσει ανοικτά τη χρήση που δεν εγκρίνει.

 

[...]

 

Κλαίγεται ότι διασύρουν το όνομά του με πλαστά σκίτσα για προπαγάνδα, ενώ σαν φαινόμενο είναι εξαιρετικά περιορισμένο. Αυτό γιατί ακριβώς το είπε; Εγώ δε τον παρακολουθούσα στο facebook, και το πρώτο που σκέφτηκα ήταν ότι τα χειρότερα προπαγανδιστικά του ίσως να ήταν πλαστά, αλλά τελικά τα βρήκα και στη σελίδα του. Καταδίκασε νεφελωδώς αυτό που έκανε και όποιος αφελής τον πιστέψει;

 

Όλα αυτά είναι στοιχεία συμπεριφοράς του περιθωρίου.

 

Ναι, και εμένα δεν μου άρεσε όταν ο τύπος μας σπάμμαρε με άρθρα επειδή ο Αρκάς άλλαξε "ομάδα", αλλά όταν έχει αρχίσει να ποστάρει για "fat shaming", "political correctness" και άλλα σήματα-κατετεθέν της alt-right, τότε είναι ηθικά λάθος όχι μόνο να τον υπερασπιστείς αλλά και να τον αγνοήσεις, με αποτέλεσμα να αφήσεις αυτές τις ακραίες απόψεις να γίνουν νόρμα.

 

 

Και το χειρότερο είναι ότι έχει πάρει μια φιλοσοφία και την έχει αντιγράψει κατά γράμμα, χρησιμοποιόντας λέξεις-κλειδιά και όχι τα δικά του λόγια (και άλλο στοιχείο του περιθωρίου). Έχει (επιλέξει να) χάσει την ικανότητα του να χρησιμοποιεί κριτική σκέψη.

 

On 14/6/2018 στο 11:24 ΠΜ, AndreasD είπε:

Η σάτιρα ενοχλεί όταν ΔΕΝ σατιρίζει τους ΑΛΛΟΥΣ. Όταν ο ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ λέει κάτι που δε μας αρέσει είναι προφανές ότι ο ίδιος έχει πρόβλημα και όχι εμείς.

 

Τι γίνεται σε περίπτωση που δεν μας αρέσει η γελοιογραφία του Charlie Hebdo για την L'Aquila; Μας ενοχλεί επειδή μας ( ; ) σατιρίζει, ή μας ενοχλεί καθαρά λόγω του περιεχομένου του;

 

Δεν μου άρεσε καθόλου αυτό που είπε ο γελοιογράφος στο συγκεκριμένο παράδειγμα:

 

14237603_1076744029076834_8100218423133153951_n.jpg

 

Δεν νομίζω ότι είμαι μέρος του προβλήματος. Νομίζω ότι είμαι κατά της άγριας δολοφονίας των βασικών στάνταρ που είχαμε σε κάποια φάση ως κοινωνία.

 

On 14/6/2018 στο 11:24 ΠΜ, AndreasD είπε:

Καημένε Αριστοφάνη τι θ άκουγες σήμερα αν ζούσες…

 

Αν ζούσε ο Αριστοφάνης μάλλον δεν θα δίσταζε να εκφράσει κριτική, επειδή ο Αρκάς είναι ένα από τα κακώς κείμενα. Ο Αριστοφάνης δεν είχε κανέναν ενδοιασμό να κοροιδεύει συγχρόνους του (βλ. Λυσιστράτη). Και ποτέ δεν έχω ακούσει κάποιον να διαμαρτύρεται ότι ο Αριστοφάνης καταπάτησε την ελευθερία του λόγου κανενός...

2 ώρες πριν, AndreasD είπε:

Ειλικρινά και χωρίς να έχω καμία διάθεση αντιπαράθεσης με θλίβουν αυτά που διαβάζω και με κάνουν να αναρωτιέμαι στο πως αναπτύσσεται η συλλογιστική δίπλα μου σχετικά με την ελευθερία του λόγου και ειδικά την ελευθερία του γελοιογράφου που λέγεται Αρκάς.

 

α) Η "ελευθερία του λόγου" αφορά την σχέση που έχεις εσύ και εγώ με το κράτος.  Το κράτος δεν μπορεί να καταπιέσει τον λόγο σου, αλλά εγώ έχω κάθε δικαίωμα να μην δημοσιεύσω ή να αναπαράγω κάποια ακραία άποψη τρίτου.

 

β) Η ελευθερία του λόγου είναι αμφίδρομη. Όπως έχεις δικαιώμα να εκφέρεις την άποψη σου, έχω και εγώ κάθε δικαίωμα και υποχρέωση να απαντήσω σε αυτό που λες, να κατακρίνω το επιχείρημα σου, και εσένα τον ίδιο εφόσον είναι απαραίτητο.

 

γ) Η ελευθερία του λόγου είναι θεμελιώδες δικαίωμα, όχι ένα δάκτυλο για να κρυφτεί από πίσω του οποιοσδήποτε λέει κάτι επίμαχο όπως έχει γίνει τα τελευταία χρόνια.

 

δ) Σε κάποια συντάγματα υπάρχει σαφής διαχωρισμός μεταξύ του ελεύθερου λόγου και της ρητορικής μίσους. Δεν μπορώ πχ να παω στo Μνημείο του Ολοκαυτώματος στην Γερμανία και να πω ότι μου καπνίσει.

 

Γοϋι αρ γκόϊν του χέλ ιν ε χαντμπάσκετ, για να χρησιμοποιήσω και εγώ την γλώσσα του Αρκά.

 

On 13/6/2018 στο 10:26 ΠΜ, Sakperi είπε:

Όταν έχεις διανύσει κάποια χρόνια ζωής, έχεις δει πράγματα και καταστάσεις, και παρακολουθείς τον κόσμο γύρω σου να μην αλλάζει, να μην γίνεται καλύτερος, να μένει κολλημένος στα ίδια, ανακυκλώνοντας τις ίδιες απόψεις, θέσεις, ανούσιες θεωρίες κλπ είναι λογικό να χάνεις την πίστη και τον σεβασμό σου σε αυτόν τον κόσμο. Τότε δεν σου μένει τίποτα άλλο απ' το να τον τρολάρεις. Και τι έγινε; 

 

Για αρχή, το οτι ο Αρκάς γέρασε και απομονώθηκε στο περιθώριο δεν είναι επιχείρημα υπέρ του. Τα δημογραφικά των ιστοσελίδων οπού φαίνεται να συχνάζει τώρα ο Αρκάς είναι σχετικά νεαρά παιδιά (18-35) που είναι σχετικά απομονωμένα για χ και ψ λόγους και πιθανώς να ζούν την πρώτη τους μεγάλη απογοήτευση με την κοινωνία. Όλοι απογοητευόμαστε, το θέμα είναι το πώς συμπεριφερόμαστε στα χειρότερα μας.

 

Ρε παιδιά, ο Αρκάς δεν είναι ντανταϊστικό τρόλ, τα πιστεύει αυτά που λέει. :p

Edited by Tightwad
  • Like 6
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

42 λεπτά πριν, Tightwad είπε:

 

 

Ναι, και εμένα δεν μου άρεσε όταν ο τύπος μας σπάμμαρε με άρθρα επειδή ο Αρκάς άλλαξε "ομάδα", αλλά όταν έχει αρχίσει να ποστάρει για "fat shaming", "political correctness" και άλλα σήματα-κατετεθέν της alt-right, τότε είναι ηθικά λάθος όχι μόνο να τον υπερασπιστείς αλλά και να τον αγνοήσεις, με αποτέλεσμα να αφήσεις αυτές τις ακραίες απόψεις να γίνουν νόρμα.

 

 

Αυτος ειναι ο δρομος για τη λογοκρισια, λες και καθε ανθρωπος δεν ειναι υπευθυνος για το τι θα καταλαβει ή το τι θα κανει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

3 λεπτά πριν, DIMITRID είπε:

Αυτος ειναι ο δρομος για τη λογοκρισια, λες και καθε ανθρωπος δεν ειναι υπευθυνος για το τι θα καταλαβει ή το τι θα κανει.

 

 Αν είσαι υπεύθυνος για τα λόγια και τις πράξεις σου, είσαι ανοιχτός και στο να δεχτείς κριτική. :) 

 

Και όχι, δεν είναι όλοι όσοι διαβάζουν τον Αρκά ενήλικες ή μορφωμένοι. Και ακόμα και να ήταν, δεν είναι όλοι πονηρεμένοι και δεν γνωρίζουν τι υπονοούν κάποιες λέξεις-κλειδιά και κάποια στάνταρ επιχειρήματα. Επειδή δεν ακολοθούμε όλοι αμερικάνικη πολιτική ή τις συγκεκριμένες υποκουλτούρες. Γι'αυτό και όταν μια δημόσια φιγούρα (πρότυπο για αρκετούς) λέει κάτι κακό είναι απαραίτητο να βομβαρδίζεται με κριτική (ως κακώς κείμενο). Επειδή έχει πρόσβαση σε τεράστιο κοινό, και αυτοί που διαφωνούν με αυτόν όχι απαραίτητα. 

 

Πρόσεξτε πως όταν κριτικάρουμε τα άρθρα σχετικά με τον Αρκά κανένας δεν μιλάει για την ελευθερία του τύπου, αλλά όταν κριτικάρουμε τον Αρκά τον ίδιο, μιλάμε για την ελευθερία του λόγου. 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν, Tightwad είπε:

 

 

 Αν είσαι υπεύθυνος για τα λόγια και τις πράξεις σου, είσαι ανοιχτός και στο να δεχτείς κριτική. :) 

 

Και όχι, δεν είναι όλοι όσοι διαβάζουν τον Αρκά ενήλικες ή μορφωμένοι. Και ακόμα και να ήταν, δεν είναι όλοι πονηρεμένοι και δεν γνωρίζουν τι υπονοούν κάποιες λέξεις-κλειδιά και κάποια στάνταρ επιχειρήματα. Επειδή δεν ακολοθούμε όλοι αμερικάνικη πολιτική ή τις συγκεκριμένες υποκουλτούρες. Γι'αυτό και όταν μια δημόσια φιγούρα (πρότυπο για αρκετούς) λέει κάτι κακό είναι απαραίτητο να βομβαρδίζεται με κριτική (ως κακώς κείμενο). Επειδή έχει πρόσβαση σε τεράστιο κοινό, και αυτοί που διαφωνούν με αυτόν όχι απαραίτητα. 

 

Πρόσεξτε πως όταν κριτικάρουμε τα άρθρα σχετικά με τον Αρκά κανένας δεν μιλάει για την ελευθερία του τύπου, αλλά όταν κριτικάρουμε τον Αρκά τον ίδιο, μιλάμε για την ελευθερία του λόγου. 

Μαλιστα . Θα ηθελες να απαγορευτει στον Αρκα να δημοσιευει σκιτσα με τετοιο σκεπτικο για να προστατεψεις τους αμορφωτους και τους ανηλικους;

Link to comment
Share on other sites

Είναι πιο εύκολο το να επιχειρηματολογίσεις κατά της λογοκρισίας, παρά κατά του "αν λες ακραία πράγματα, έχω το δικαίωμα να σε κατακρίνω".

 

Ευτυχώς κυριολεκτικά κανένας σε αυτό το θρέντ δεν έχει υποστηρίξει την λογοκρίσια, οπότε ας μην βγαίνουμε εκτός θέματος. :)

  • Like 5
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Μισο ρε παιδια, λετε οτι το σκιτσο ειναι ομοφοβικο για να το πειτε; Δε θελετε να γινει κατι γι αυτο;

Link to comment
Share on other sites

Ναι, θέλω να αναγνωριστούν οι επιρροές του από τον μέσο αναγνώστη (ή τουλάχιστον αυτούς που ψάχνονται έστω και λίγο) και να σταματήσει να δέχεται ευρεία υποστήριξη ή αποδοχή μέχρι να ξαναβγει από το περιθώριο οπού έχει αυτο-τοποθετηθεί. Αν επιλέξει να ακολουθήσει αυτό το μονοπάτι, ας μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, και ας ανασυρθεί μόνο ως παράδειγμα προς αποφυγή για την ρητορική της απομόνωσης. :)

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Σας περασε καθολου απο το μυαλο οτι το να χαρακτηριζεται καποιον ρατσιστη, ομοφοβικο κλπ. σε μια εποχη που τα κρατη δημιουργουν νομους υποχρεωτικης προσληψης ανθρωπων συγκεκριμενου φυλου, φυλης ή σεξουαλικων προτιμησεων ασχετα των ικανοτητων τους  και να το κριτικαρεις αρνητικα θεωρειται εγκλημα και υπαρχουν περιπτωσεις που αυτοι οι ανθρωποι χασαν τη δουλεια τους απο πιεση στα social media, ειναι τουλαχιστον γελοιο να λετε σημερα οτι η κριτικη στον Αρκα ειναι πολεμος στο συστημα και τη νορμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

51 min ago , DIMITRID said:

Μισο ρε παιδια, λετε οτι το σκιτσο ειναι ομοφοβικο για να το πειτε; Δε θελετε να γινει κατι γι αυτο;

Πάει κι ανάποδα, ξέρεις. Ο Αρκάς ασκεί κριτική στο pride μόνο για να την ασκήσει; δε θέλει να γίνει κάτι γι αυτό;

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν, derveniotis είπε:

Πάει κι ανάποδα, ξέρεις. Ο Αρκάς ασκεί κριτική στο pride μόνο για να την ασκήσει; δε θέλει να γίνει κάτι γι αυτό;

Κριτικη στο Pride? Αληθεια; Αυτο εδω το βλεπεις και καταλαβαινεις "Μη βγαινεις στο δρομο να δειξεις οτι εισαι γκεϊ";

 

01.thumb.jpg.ef85e52aa77eb02250f18d16d4d43cab.jpg

Edited by DIMITRID
Link to comment
Share on other sites

Ομοφοβικό πάντως δεν το λες το σκίτσο. Ομοφοβικό θα ήταν άμα μιλούσε εναντίον τον ομοφυλοφιλων. Εδώ (λογικά)  κοροϊδεύει αυτούς που λένε ότι μιλάνε για κάτι απλά για να μιλάνε χωρίς απολύτως να τους ενδιαφέρει για αυτό. Δηλαδή για αυτούς που υποστηρίζουν τους ομοφυλόφυλους (ή οποιαδήποτε κοινωνική ομάδα) αλλά μόνο για τους τύπους χωρίς ουσιαστικό ενδιαφέρον για τα διακιώματά τους.

Επίσης προφανώς το σκίτσο εμφανίστηκε ξανά αυτή την ημέρα για να γίνει αυτό που γίνεται και να μιλάνε για αυτό.

  • Like 3
  • Respect 1
Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν, franksa είπε:

Ομοφοβικό πάντως δεν το λες το σκίτσο. Ομοφοβικό θα ήταν άμα μιλούσε εναντίον τον ομοφυλοφιλων. Εδώ (λογικά)  κοροϊδεύει αυτούς που λένε ότι μιλάνε για κάτι απλά για να μιλάνε χωρίς απολύτως να τους ενδιαφέρει για αυτό. Δηλαδή για αυτούς που υποστηρίζουν τους ομοφυλόφυλους (ή οποιαδήποτε κοινωνική ομάδα) αλλά μόνο για τους τύπους χωρίς ουσιαστικό ενδιαφέρον για τα διακιώματά τους. 

Επίσης προφανώς το σκίτσο εμφανίστηκε ξανά αυτή την ημέρα για να γίνει αυτό που γίνεται και να μιλάνε για αυτό. 

 

 

3315980-9807349579-worsh.gif.f0481dc6486a212cfbf502c689b41cef.gif

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

43 min ago , DIMITRID said:

Κριτικη στο Pride? Αληθεια; Αυτο εδω το βλεπεις και καταλαβαινεις "Μη βγαινεις στο δρομο να δειξεις οτι εισαι γκεϊ";

 

01.thumb.jpg.ef85e52aa77eb02250f18d16d4d43cab.jpg

 

Μην ξαναλέμε τα ίδια, ο ίδιος το (ξανα)νέβασε τη μέρα που γινόταν το pride.

Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν, derveniotis είπε:

 

Μην ξαναλέμε τα ίδια, ο ίδιος το (ξανα)νέβασε τη μέρα που γινόταν το pride.

Αστο μπορειτε να μεινετε μεταξυ σας και να τα λετε σαν ανοιχτομυαλοι που ειστε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κακέ Αρκά που σατίρισες το Gay Pride :lol:

 

Edited by laz33
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ξέρουμε οτι ο Αρκάς είναι πραγματική ευφυία, ενα άκρως οξυδερκή άτομο. Και σ' αυτό δεν χωρά αμφιβολία .Και όπως συμβαίνει με τους πραγματικά έξυπνους τύπους, οι οποίοι εκτός απο δυ φορουμενοι σαν τις αρχαίες πυθιες,έτσι και εδώ.Το χιούμορ του είναι πολύ ευφυές, για να μπεί ή σε αριστερά ή σε δεξιά καλούπια ή να κατηγορηθεί για οποιασδήποτε μορφής διάκριση εις βάρος άλλων. Δεν είναι τέτοιος και στο προαναφερθέν σκίτσο του,εκείνο με τα  πολύχρωμα πούλια , δεν βαλλόταν εναντίον της παρέλασης. Αλλά στην χρησιμοποίηση  απο την κυβέρνηση μιας διαμαρτυρίας ανθρώπων, που με αυτον τον τρόπο ζητούσαν τα αυτονόητα ,που έχουμε εμείς οι υπόλοιποι. Τελικά, πιο μάγκας είναι ο σκιτσογράφος, όπως μάγκες ήταν και εκείνοι που διαδήλωναν εκείνη την ημέρα στο Σύνταγμα. Παρά εκείνοι και όσοι άλλοι χρησιμοποιησαν το συγκεκριμένο γεγονός για να κάνουν τα μικρό πολιτικά και φτηνιαρικα παιχνίδια τους, είτε αριστεροι είναι αυτοί είτε δεξιοί.

Edited by ΤασίαΚούτ
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ΤασίαΚούτ said:

Ξέρουμε οτι ο Αρκάς είναι πραγματική ευφυία, ενα άκρως οξυδερκή άτομο. Και σ' αυτό δεν χωρά αμφιβολία .Και όπως συμβαίνει με τους πραγματικά έξυπνους τύπους, οι οποίοι εκτός απο δυ φορουμενοι σαν τις αρχαίες πυθιες,έτσι και εδώ.Το χιούμορ του είναι πολύ ευφυές, για να μπεί ή σε αριστερά ή σε δεξιά καλούπια ή να κατηγορηθεί για οποιασδήποτε μορφής διάκριση εις βάρος άλλων. Δεν είναι τέτοιος και στο προαναφερθέν σκίτσο του,εκείνο με τα  πολύχρωμα πούλια , δεν βαλλόταν εναντίον της παρέλασης. Αλλά στην χρησιμοποίηση  απο την κυβέρνηση μιας διαμαρτυρίας ανθρώπων, που με αυτον τον τρόπο ζητούσαν τα αυτονόητα ,που έχουμε εμείς οι υπόλοιποι. Τελικά, πιο μάγκας είναι ο σκιτσογράφος, όπως μάγκες ήταν και εκείνοι που διαδήλωναν εκείνη την ημέρα στο Σύνταγμα. Παρά εκείνοι και όσοι άλλοι χρησιμοποιησαν το συγκεκριμένο γεγονός για να κάνουν τα μικρό πολιτικά και φτηνιαρικα παιχνίδια τους, είτε αριστεροι είναι αυτοί είτε δεξιοί.

 Πού ακριβώς στο σκίτσο γίνεται οποιαδήποτε νύξη προς οποιαδήποτε κυβέρνηση;

Link to comment
Share on other sites

18 λεπτά πριν, derveniotis είπε:

 Πού ακριβώς στο σκίτσο γίνεται οποιαδήποτε νύξη προς οποιαδήποτε κυβέρνηση;

Με την φράση Πολιτικά ορθό και με όποια ερμηνεία προς  αυτό συνεπάγεται

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα που ταλανίζει την ψυχούλα μου είναι: Αν η λύση σε όσους ενοχλούνται από τον Αρκά είναι να σταματήσουν να παρακολουθούν την σελίδα/τα κείμενα/τις πράξεις του Αρκά, η λύση για όσους ενοχλούνται από όσους γράφουν κείμενα/άρθρα/τοποθετήσεις εναντίον του Αρκά ποια είναι; 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.