Μετάβαση στο περιεχόμενο

Otis

Members
  • Περιεχόμενο

    73
  • Εγγραφή

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Πόντοι

    547 [ Donate ]

Συνολική φήμη στο GC

316 Ενεργός

1 Ακόλουθος

Σχετικά με το μέλος Otis

  • Τάξη
    Ακόμα στο εξώφυλλο
  • Γενέθλια 08/09/1975

Πρόσφατοι Επισκέπτες Προφίλ

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

  1. Στρογγυλεμένο σε σχέση με το βιβλίο, αλλά πολύ καλός κινηματογράφος:
  2. Otis

    Ζωγραφική και κόμικς!

    Κοντά είναι:
  3. Otis

    Το τραγούδι της ημέρας

    Our love is an old love baby, it's older than all our years, I have seen in strange young eyes familiar tears. We're old souls in a new life baby. They gave us a new life to live and learn, some time to touch old friends and still return Our paths have crossed and parted this love affair was started long long ago This love survives the ages in its story lives are pages fill them up, may ours turn slow Our love is a strong love baby. We give it all and still receive, and so with empty arms we must still believe All souls last forever so we need never fear goodbye. A kiss when I must go...no tears...in time we kiss hello
  4. Βρήκα ένα διδακτικό του ΙΚΑ. https://www.ssa.gov/history/otherhome.html
  5. Ένα πρόβλημα με τα παιδιά είναι ότι το ανάγνωσμα πρέπει να φαίνεται ότι απευθύνεται σε ηλικία τουλάχιστον 3-4 χρόνια μεγαλύτερη:)
  6. Δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα. Δε λείπει τίποτε από τις σελίδες;
  7. Έπρεπε να έχουν όλα ένα σύστημα να φαίνεται στο εξώφυλλο για τι περιεχόμενο περίπου μιλάμε, όπως σε κάποιες αμερικάνικες εκδόσεις κόμιξ και παιχνιδιών. Το 1602 το έχει και εδώ: 15 Marvel Comics Storylines Perfect For An R-Rated Movie https://screenrant.com/best-marvel-comics-stories-r-rated-movie/
  8. Το τετελεσμένο προκύπτει σε κάθε πώληση, γιατί είναι μικρή η αγορά. Δεν είναι ανάγκη να αγοράσουμε θραύσματα από το σουτιέν της Μέριλιν:) Για την Ελλάδα δεν ξέρω πολλά. Ξέρω όμως λίγα πράγματα για τον Καναδά. Στα κόμιξ γίνεται ότι και στα βιβλία, αλλά πολύ πιο οργανωνμένα. Υπάρχουν καμιά 10αρια άτομα που αγοράζουν σε κούτες από καταστήματα, αλλά και ολόκληρες συλλογές, συνήθως από ανθρώπους που ξέρουν κάποια πράγματα χωρίς να είναι συλλέκτες. Ο θησαυρός του μακαρίτη αλλά και η έλλειψη χώρου του παντρεμένου, χωρισμένου, φοιτητή κλπ που δεν είναι συλλέκτης. Το να πουλήσει ο αρχικός κάτοχος ένα ένα τα τεύχη είναι πρακτικά ασύμφορο, αλλά δε θα δεχτεί και πολύ χαμηλή τιμή γιατί ξέρει ότι δεν πουλάει κάτι άχρηστο. Πολλοί πουλάνε χωρίς να φέρουν κάποιον που ξέρει να ρίξει μια ματιά. Αυτοί που αγοράζουν από αυτές τις πηγές λοιπόν, έχουν δεκάδες χιλιάδες κομμάτια έκαστος και κάνουν αυτή τη δουλειά δεκαετίες. Έχουν δυο τρεις που τα ξεσκαρτάρουν σε τέσσερις κατηγορίες, και ναι, πάντα περισσότερους από έναν και από διαφορετικές περιοχές, γιατί δεν εμπιστεύονται. Το να γίνεις γνώστης απαιτεί αγάπη για το αντικείμενο και πολύ χρόνο οπότε δεν είναι στα ενδιαφέροντά τους. Ό,τι προκύπτει από αυτούς είναι σε άριστη ή πολύ καλή κατάσταση συνήθως. Αυτά είναι σε αποθήκες λοιπόν. Όποτε προκύπτει κάτι με μεγάλη αξία (κατηγορία Α) βγαίνει αμέσως στην αγορά, γιατί ποιος ξέρει μέχρι ποτέ θα πέφτουν εκατομμύρια στο μάρκετινγ των υπερηρώων του Χόλιγουντ. Άλλωστε εμπόριο κάνουν, δεν περιμένεις ποτέ να εξαντληθεί το περιθώριο κέρδους στο εμπόριο, και ο κορεσμός στην ποπ κουλτούρα είναι εφήμερος από τη φύση του. Αυτά πηγαίνουν σε δημοπρασίες, μαγαζιά που γίνονται μεσάζοντες, κλειστά παζάρια κλπ. Οτιδήποτε υπάρχει μεγάλη προοπτική να ανέβει ή ξεκινάει να ανεβαίνει (κατηγορία Β), μένει εκτός αγοράς μέχρι να σταθεροποιηθεί. Τότε βγαίνει στην αγορά για να εξυπηρετήσει την ώριμη ζήτηση. Είναι λίγο χρηματιστήριο. Τα μικρού ενδιαφέροντος (κατηγορία Γ) περιμένουν, γιατί δεν έχουν μεγάλη αξία να χάσουν, και παλιώνουν χωρίς απώλειες. Άλλωστε, μπορεί να φιλοτιμηθεί το Χόλιγουντ να γυρίσει τίποτε και να πάρουν αξία. Αυτά έχουν στοιχεία εμπορικότητας. Δεν είναι τα απούλητα που ήταν ένα τεύχος μια κι έξω. Αυτά ανήκουν στην επόμενη κατηγορία. Τα κατηγορίας Δ, είναι τα αποτυχημένα εμπορικά, που ήταν συνήθως καταδικασμένα από την έκδοσή τους κιόλας. Αυτά που έχουν μηδενικές πιθανότητες να ανέβουν. Αυτά χάνουν αξία μέρα με τη μέρα. Δεν προχώρησαν, γιατί δεν ήταν σειρές, γιατί δεν ήταν καλά, γιατί ήταν περίεργα στη θεματολογία, ή γιατί δεν ήταν brand. Τα βρίσκουν τακτικά στις κούτες από τα κομιξάδικα και ξέρουν ότι δεν έχουν προοπτική. Και μόνο η μεγάλη προσφορά από την πηγή δείχνει τη χαμηλή αξία. Από εμπορικής άποψης σαβούρα. Κανείς δεν τα θέλει, όπως δεν τα ήθελε και ο πελάτης στο κομιξάδικο, οπότε τα ξεφορτώνονται. Υπάρχουν φυσικά πολλά μαγαζιά με κόμιξ με δεύτερο χέρι και παλιές κυκλοφορίες. Τί πάει εκεί; Η κατηγορία Δ συνήθως και ό,τι είναι σε μέτρια έως πολύ κακή κατάσταση. Κάποιος τα αγοράζει και αυτά, αλλά μόνο όταν δεν υπάρχει το καλύτερο δίπλα. Αυτά υποθέτω ότι είναι σαν αυτά που "αγοράζει" κάποιος πχ που γυρνάει με το φορτηγάκι στο Παγκράτι που διαλαλεί ότι καθαρίζει ταράτσες, όταν τα δει σε καμιά γωνία, και τα σπρώχνει εκεί που μπορεί. Μερικά είναι σε ακόμα χειρότερη κατάσταση. Κατασχέσεις, γκαράζ, υγρασία, φυσικές καταστροφές κλπ. Οξείδωση, φουσκώματα, κυματισμοί, κιτρινίλες, εξώφυλλα με σκισίματα κάθετα στους συνδετήρες, κλπ. Εκείνο στο οποίο θέλω να καταλήξω, είναι το προφανές: Κάθε φορά που αγοράζουμε ένα βιβλίο ή ένα κόμικ σε ακριβή τιμή ή σε κακή κατάσταση, κρατάμε το καλύτερο υλικό μακριά από την αγορά και ανεβάζουμε τις τιμές. Το νέο υλικό έρχεται όταν σταματήσει το παλιό να έχει ζήτηση και η τιμή εξαρτάται από το ιστορικό του. Έτσι είναι τα μαγαζιά. Ίσως και στην Ελλάδα η χαμηλή προσφορά υλικού σε καλή κατάσταση και τιμή να είναι τεχνητή. Δε φαντάζομαι ότι υπάρχει οργανωμένο κύκλωμα προσφοράς στο δεύτερο χέρι, γιατί απ' ότι διαβάζω σε άλλα νήματα σχετικά με το θέμα, υπάρχουν μαγαζιά που έχουν όλες τις κατηγορίες, πράγμα πολύ θετικό. Διάβασα αρκετά από τα νήματα για διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Τα ευχαριστήθηκα και ως αναγνώσματα και ευχαριστώ όποιον αφιέρωσε χρόνο να τα γράψει.
  9. Otis

    Ζωγραφική και κόμικς!

    Κάπως έτσι ας πούμε
  10. Otis

    Το τραγούδι της ημέρας

    Γιατί υπάρχει σόλο και υπάρχει και Σόλο: Ϋπάρχει και ΣΟΛΟ Και μια μπάντα που ανακάλυψα εξ αιτίας του Ταραντίνο (Dusk Till Dawn, Salma Hayek Snake Dance):
  11. Δύο που ξεχωρίζουν για τον ήχο τους. Κάθε φορά κάτι νέο προσέχεις και μαθαίνεις αν σε ενδιαφέρει το αντικείμενο. Και κατά τα άλλα πολύ ενδιαφέρουσες: Arthur Piantadosi και άλλοι. Ο ήχος έχει πάντα πολλούς συντελεστές.: Walter Murch:
  12. Το χρώμα και το χαρτί Κάθε τύπος χαρτιού έχει διαφορετική γκάμα, δηλαδή μπορεί να αποδώσει διαφορετικό εύρος χρωμάτων. Σε μια οθόνη RGB βλέπουμε αυτά τα χρώματα: Ανάλογα με το εύρος της, μπορεί να τα διακρίνουμε όλα. Ανάλογα με το πόσο βαθύ είναι το μαύρο της, τα βλέπουμε και πιο πιστά. Το πόσο βαθύ είναι το μαύρο δεν είναι μόνο θέμα προδιαγραφής ή μέτρησης, αλλά και φωτισμού στο χώρο που βρίσκεται η οθόνη. Μια οθόνη OLED πχ έχει θεωρητικά μηδενικό μαύρο, αλλά μόνο σε πολύ χαμηλό φωτισμό θα έχουμε πλεονέκτημα. Σε πραγματικές συνθήκες φωτισμού μπορεί να έχει ανάλογη απόδοση με μια απλή. Η λόγος μαύρου και λευκού είναι το contrast ratio της οθόνης, το οποίο καθορίζει το εύρος των χρωμάτων του υλικού που βλέπουμε σε οθόνη, πχ μιας ηλεκτρικής έκδοσης κόμιξ. Το πόσο δυνατό είναι το λευκό, περιορίζεται πάλι από της συνθήκες θέασης, πχ το πόση φωτεινότητα αντέχει το μάτι. Σε σκοτεινό περιβάλλον, μπορεί και τα 100nits να είναι πολλά. Σε φωτεινό μπορεί να μη φτάνουν τα 10,000nits. Σε μια εκτύπωση σε επιχρισμένο χαρτί καλής ποιότητας βλέπουμε περίπου αυτά τα χρώματα: Το μαύρο φυσικά δεν είναι τόσο βαθύ στο χαρτί, αφού περιορίζεται από πολλές παραμέτρους σε σχέση με μια οθόνη, πχ από το μελάνι και την υφή του χαρτιού ή από το ότι η οθόνη φωτίζεται από πίσω, ενώ το χαρτί από μπροστά. Σε μια εκτύπωση σε χαρτί καλής ποιότητας χωρίς επίχριση, βλέπουμε περίπου αυτά τα χρώματα: Στο χαρτί που δεν είναι επιχρισμένο, περισσότερο μελάνι μπαίνει στο χαρτί, αντί να μείνει στην επιφάνεια να μας δώσει μεγάλο κορεσμό. Επίσης, το φως διαχέεται περισσότερο πριν φτάσει στο μάτι. Υπάρχουν απώλειες και σε επίπεδο λεπτομέρειας, επειδή περισσότερες ίνες είναι εκτεθειμένες, οπότε το χρώμα ταξιδεύει λίγο σε αυτές. Το βαθύ χρώμα είναι πολύ δύσκολο να αποδοθεί. Στο μαύρο μελάνι τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα, αν και πρέπει να ξεχάσουμε το έντονο μαύρο, αλλά στα υπόλοιπα χρώματα της τετραχρωμίας υπάρχει μεγαλύτερος συμβιβασμός. ΣΗΜΕΙΩΣΗ Οι αποδώσεις χρωμάτων που παρουσιάζονται αναφέρονται σε καλής ποιότητας και λευκότητας χαρτιά και εκτύπωση από γνώστη του αντικειμένου. Πολλές φορές το αποτέλεσμα είναι υποδεέστερο, ελάχιστες είναι καλύτερο. Αυτά όμως είναι θεωρητικά. Στην πράξη υπάρχουν περιορισμοί που κάνουν τις διαφορές πολύ μικρότερες. Οι εικόνες έχουν μεγάλο εύρος που αξιοποιεί τη γκάμα RGB (πιο συγκεκριμένα sRGB αυτή τη στιγμή, αν και υπάρχουν και ευρύτερες) μόνο όταν προέρχονται από φωτογραφίες φυσικών πραγμάτων, πχ ουρανού, λουλουδιών κλπ. Στο κόμιξ όμως μιλάμε παραδοσιακά για σχέδιο, για κάτι που βρίσκεται σε χαρτί, και είναι χρωματισμένο με μελάνι. Η γκάμα λοιπόν είναι περιορισμένη, αν και μπορεί να αυξηθεί με επεξεργασία στη συνέχεια. Επίσης, με στατιστική ανάλυση σε εκδόσεις, προκύπτει ότι η πραγματική γκάμα είναι συνήθως πολύ μικρότερη, δηλαδή δε χρησιμοποιούνται πολύ κορεσμένα χρώματα. Ένα παιδικό βιβλίο πχ ή ένα κόμικ της γαλλοβελγικής σχολής, περιέχει χρώματα με μεσαίο κορεσμό. Ένα αμερικάνικο πάλι, περιέχει περισσότερο βασικά και κορεσμένα χρώματα, με ιδιαίτερη προτίμηση στα χρώματα της αμερικάνικης σημαίας. Επίσης, πολλά κόμιξ χρωματίζονται πλέον σε υπολογιστή όπου δεν υπάρχει κανένας περιορισμός χρώματος από το χαρτί και το μελάνι. Αυτά φυσικά περιορίζονται πολύ όταν εκτυπώνονται, και πολλά τυπώνονται σχετικά άσχημα και πρέπει να περιοριστούν ώστε να βελτιωθεί η εκτύπωση.
  13. Δεν υπάρχει κάτι να τους δίνει αξία κατά τη γνώμη μου. Υποτίθεται ότι όσο πιο κοντά στο δημιουργό είναι κάτι, τόσο περισσότερο αξίζει, αλλά αυτό προϋποθέτει ότι μιλάμε για δημιουργική δουλειά. Για παράδειγμα, ένα proof ενός μυθιστορήματος που δεν έχει τις διορθώσεις και πήγε σε έναν κριτικό, πρέπει να αξίζει λιγότερο από το κανονικό αντίτυπο, γιατί δεν είναι περισσότερο κοντά στο δημιουργό, και δεν είναι και κανονικό αντίτυπο. Δε γίνεται να του δίνει αξία το ότι περιέχει κάποια μικρά λάθη, γιατί η διόρθωση αυτών των λαθών δεν προσδίδει μοναδικότητα. Η συγκεκριμένη δουλειά δεν αμείβεται παραδοσιακά ως δημιουργική, όποιος και να την κάνει, διορθωτής, συγγραφέας, ή τυπογράφος, ακόμα και όταν είναι πιο εκτενής, όταν γίνεται δηλαδή στην κανονική φάση της. Φυσικά, είναι συνηθισμένο να πωλούνται δοκίμια σε υψηλότερες τιμές από το κομμάτι παραγωγής της έκδοσης. Η αξία δεν είναι πάντα αιτιολογημένη, είναι απλά αυτό που την κάνει η ζήτηση.
  14. Μερικά πράγματα είναι commodities όπως η κρυσταλλική ζάχαρη. Μισή ποσότητα, μισή αξία ή λίγο παραπάνω γιατί παραμένει το κόστος συσκευασίας/πώλησης. Διπλή ποσότητα, διπλή αξία ή λίγο λιγότερο από διπλή για τον ίδιο λόγο. Η διαφορά είναι αισθητή μόνο και μόνο επειδή τα κόστη συσκευασίας/πώλησης είναι σημαντικό μέρος του συνολικού κόστους του αγαθού. Σε άλλα η πληρότητα έχει κάποια αξία Το σύνολο είναι ακριβότερο από τα μέρη του, όπως όταν μιλάμε για τα τεύχη μιας σειράς κόμιξ. Η αξία προστίθεται και δικαιολογείται από την επιπλέον προσπάθεια και το κόστος της αναζήτησης του μέρους που λείπει. Άλλωστε πολλές φορές η αναζήτηση των τελευταίων κομματιών είναι εξαιρετικά ακριβή ή και αδύνατη επειδή δεν υπάρχει προσφορά. Πέρα από τη χαμηλή προσφορά και το νόμο προσφοράς/ζήτησης που αυξάνουν την τιμή, η σπανιότητα αυξάνει και το κόστος αναζήτησης. Μερικές φορές όμως μιλάμε για αγαθά στα οποία καλύπτεται η ανάγκη ακόμα και από ένα πολύ μικρό μέρος. Ίσως μερικά αγαθά έχουν τέτοια status που ακόμα και ένα μικρό μέρος είναι αρκετό για τον αγοραστή. Μια σελίδα από ένα χειρόγραφο πχ μπορεί να αξίζει περισσότερο από την αξία που της αντιστοιχεί ως κλάσμα του συνόλου. Τότε η αξία του μέρους μπορεί να γίνει δυσανάλογα υψηλή σε σχέση με το μέγεθός του. Κόβοντας το τίμιο ξύλο στα δύο η συνολική αξία του διπλασιάζεται αντί να μένει η ίδια όπως θα ήταν λογικό για ένα commodity, ή να μειώνεται όπως στα αγαθά που έχει αξία η πληρότητά τους. Το αν είναι λογικό να έχουν φτάσει σε αυτό το σημείο οι σελίδες ενός τεύχους μιας περιοδικής έκδοσης που τυπώθηκε σε χιλιάδες αντίτυπα, είναι άλλο θέμα.
  15. Και για το θέμα της καταλληλότητας: Όταν ήμουν περίπου σε αυτή την ηλικία είδα το Ghostbusters και το Robocop. To Ghostbusters είχε αναφορές στο σεξ αλλά δεν ήξερα πολλά (άλλες εποχές) οπότε απλά δεν τις κατάλαβα. Και να τις καταλάβαινα, το πολύ να μου κινούσαν την περιέργεια. Η σκηνή όμως του διαμελισμού στο Robocop μου έκανε κακό. Με τις βρισιές έχω ένα θέμα. Με τα χάλια των ελλήνων youtubers δε σώζεται, αλλά προσέχω να μην προσθέτω στο πρόβλημα. "ὅλως μὲν οὖν αἰσχρολογίαν ἐκ τῆς πόλεως, ὥσπερ ἄλλο τι, δεῖ τὸν νομοθέτην ἐξορίζειν (ἐκ τοῦ γὰρ εὐχερῶς λέγειν ὁτιοῦν τῶν αἰσχρῶν γίνεται καὶ τὸ ποιεῖν σύνεγγυς)· μάλιστα μὲν οὖν ἐκ τῶν νέων, ὅπως μήτε λέγωσι μήτε ἀκούωσι μηδὲν τοιοῦτον· ¨ (Αριστοτέλης, Πολιτικά Ζ)
×

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεσαι τις Οροι χρήσης μας.