Popular Post Βασιλεύς των κόμικς Posted April 9, 2015 Member ID: 10,466 Group: Honored Topic Count: 265 Content Count: 3,512 Reputation: 36,830 Achievement Points: 3,528 Days Won: 88 With Us For: 6,186 Days Status: Offline Last Seen: November 5, 2021 Popular Post Posted April 9, 2015 Ονομαστική τιμή: 4,50 Αλκοολικός, αντισυμβατικός με ειρωνικό χιούμορ, εκ φύσεως επαναστάτης, (οπως δηλώνει και το παρατσούκλι του) γυναικάς, επιρρεπής σε μπελάδες αλλά και ειλικρινής ,έντιμος, πρόθυμος να βοηθήσει παντα, άτομο που οσο και να απεχθάνεται τη βία η μοίρα τον φέρνει αντιμέτωπο με αυτήν. Αυτός είναι ο Μίστερ Νο Αμερικάνος πιλότος που το κανονικό του ονομα είναι Τζερόμ Ντρεϊκ. Πολεμιστής του Β’ Παγκοσμίου πολέμου και αηδιασμένος από τη βία του, εγκαταλείπει τα εγκόσμια για να ζήσει την υπόλοιπη ζωή του ήσυχα και ειρηνικά στο Μανάους, μία Βραζιλιάνικη πόλη στην καρδιά του Αμαζονίου. Εκεί αγοράζει ένα μεταχειρσμένο αεροπλάνο Πάϊπερ και κερδίζει τα προς το ζείν ως οδηγός τουριστών. Απο όλους τους ηρωες εκ Ιταλίας είχα ξεχωρίσει τον Ζαγκορ και τον Μίστερ Νο όχι τυχαια,αργοτερα έμαθα ότι είναι οι ίδιοι καλλιτέχνες (Guido Nolitta(Sergio Bonelli), Gallieno Ferri) που δημιούργησαν και τους 2 χαρακτήρες. Ο Μίστερ Νο εκανε την πρώτη του εμφάνιση του στην Ιταλία τον Ιούνιο του 1975 προορισμένος για μίνι σειρά που υπολογιζόταν να διαρκέσει 5 τεύχη. Ο ήρωας της όμως καθώς και το ασυνήθιστο περιβάλλον στο οποίο διαδραματίζονται οι περιπέτειές του, συντέλεσαν στο να γίνει η σειρά μια φοβερή επιτυχία που σήμερα έχει ξεπεράσει τα 300 τεύχη. Στην Ελλάδα κυκλοφόρησε στις 17 Απριλίου του 1976 ( 10 τεύχη). Επανακυκλοφορεί τον Ιούνιο του 1986 (56 τεύχη) απο τον Στέλιο Ανεμοδουρά . Η τρίτη επανεκδοσή του μας έρχεται απο τον εγγονό του που βάλθηκε να μας ξαναθυμίσει τα παιδικά μας χρόνια σε μας τους 50αρηδές αλλά και να μάθει στους νέους τι διαμαντάκια κυκλοφορούσαν στο παρελθόν (πριν ένα χρόνο εξεδωσε τον ΜΠΛΕΚ). Η έκδοση συμπληρώνεται με άλλους δύο παραιτερούς αναμεταξυ τους τον ΤΕΞ ΟΥΙΛΕΡ και τον ΝΤΥΛΑΝ ΝΤΟΓΚ. Το περιοδικό είναι έγχρωμο και για πρώτη φορά και οι τρεις ήρωες αποκτουν χρώμα στην ελληνική τους απόδοση. Οι ιστορίες του ΝΟ συνεχίζονται απο εκεί που σταμάτησαν απὀ την προηγούμενη έκδοση. Οι πρωτες εντυπώσεις είναι αρκετά θετικές, εκτός του χρόνου περιοδικοτητάς του, που είναι δύο μήνες. Καλή τύχη. Τον Αύγουστο του 2016, ξεκίνησε να κυκλοφορεί και σε τόμους. Ευχαριστούμε για τα υπόλοιπα εξώφυλλα τους Φλοκ, KILLMATH, leonidio, Indian, Billy Uchiha & GreekComicFan. 53 Quote
Indian Posted April 9, 2015 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,412 Reputation: 111,124 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,424 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:00 PM Age: 44 Posted April 9, 2015 Ενθουσιάζομαι όταν βγαίνει μία νέα σειρά στα περίπτερα...! Εύχομαι να είναι καλοτάξιδη κι αυτή η έκδοση...! 21 Quote
Comics Fan Posted April 9, 2015 Member ID: 13,632 Group: Members Topic Count: 157 Content Count: 1,052 Reputation: 8,560 Achievement Points: 1,052 Days Won: 2 With Us For: 5,673 Days Status: Offline Last Seen: January 9, 2016 Age: 30 Posted April 9, 2015 Δεν το έχω πιάσει ακόμα στα χέρια μου, αλλά χτες η εκδοτική έβαλε αυτές τις τρεις εικόνες στο Facebook: οπότε λογικά περιέχει τα: Dylan in Wonderland από το Dylan Dog Color Fest 1 (2007). Σενάριο Giovanni Gualdoni, σχέδιο Bruno Brindisi, 32 σελίδες. L'uomo sbagliato από το Color Tex 4 (2013). Σενάριο Tito Faraci, σχέδιο Giampiero Casertano, 32 σελίδες. και μάλλον οι υπόλοιπες ~100 σελίδες περιέχουν το τεύχος 57 του Μίστερ Νο (δηλαδή συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε η έκδοση του 1986), αν κρίνω από το εξώφυλλο. Αν κατάλαβα καλά, η ιστορία που ξεκινάει στο 57 τελειώνει στο 59 της ιταλικής έκδοσης, άρα θα ολοκληρωθεί στο 3ο τεύχος της ελληνικής σειράς. Οι ιστορίες των Dylan Dog και Tex δεν μοιάζουν σαν κάτι τρομερό, απλά συμπληρωματικές για κάποιον που έχει ήδη εξοικειωθεί με τους χαρακτήρες, αλλά τουλάχιστον είναι αυτοτελείς και δεν έχουμε πετσοκόμματα ώστε να χωρέσουν στο τεύχος. Άραγε η επιλογή αυτών των μικρών ιστοριών έγινε επειδή η Jemma έχει τα δικαιώματα για τις κανονικές ιστορίες των Tex & Dylan Dog; Δε γνωρίζω κάτι, απλά αναρωτιέμαι αν έπαιξε ρόλο αυτό. Τέλος πάντων, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Φαίνεται τίμιο τευχάκι, πάω στο περίπτερο να το πάρω! 35 Quote
kostas1969 Posted April 9, 2015 Member ID: 30,791 Group: Members Topic Count: 67 Content Count: 674 Reputation: 7,882 Achievement Points: 983 Days Won: 5 With Us For: 4,109 Days Status: Offline Last Seen: October 3, 2025 Age: 56 Posted April 9, 2015 oh when the saints-oh when the saints-hick!!μολις το διαβασα!! πολυ ωραια ιστορια ο μιστερ νο.μου θυμισε εντονα μια ταινια-δε λεω ποια γιατι μπορει να θεωρηθει σποιλερ!και το τεξ ωραιο!λιγο το ντιλαν ντογκ δεν με τραβαει!καλως μας ηρθε λοιπον!!ραντεβου τον ιουνη τωρα. 19 Quote
φλοκ Posted April 9, 2015 Member ID: 26,001 Group: Veterans Topic Count: 100 Content Count: 7,235 Reputation: 86,948 Achievement Points: 7,256 Days Won: 165 With Us For: 4,983 Days Status: Offline Last Seen: 10 hours ago Age: 59 Posted April 9, 2015 Μόλις πήρα κι εγώ το τεύχος και δεν έχω σχεδόν προλάβει να το ξεφυλλίσω .Αυτό που βλέπω με πρώτη ματιά μ αρέσει .Πολύ θα έλεγα . Οι χρωματισμοί είναι σαφέστατα καλύτεροι από τους αντίστοιχους στο Μπλεκ .Ακόμα και για έναν λάτρη του παλιού ασπρόμαυρου και του σέπια ,σαν κι εμένα ,το αποτελεσμα φαντάζει πολύ καλό . Επίσης σ οτι αφορά τον Τεξ ( άλλον εναν αγαπημένο μου ήρωα από τα παλιά ) αυτό που παρατηρώ είναι οτι το σκίτσο δεν μοιάζει με καμία από τις παλιότερες εμφανίσεις του στα περιοδικά ΤΕΞ ,ΡΟΚ και ΡΟΝΤΕΟ που ειχαν κυκλοφορήσει παλιότερα στη χώρα μας .Ουτε φυσικά και στο ΤΕΞ που κυκλοφορησε η Jemma με το εξαιρετικό σκίτσο του Kubert . Αλλα πέρα απ αυτά θα ήθελα να επισημάνω την για μια ακόμα φορά ,συμμετοχή ενός "δικού μας " ,του Αντρέα Τσιρώνη στην προσπάθεια αυτή . Πολλά συγχαρητήρια και εύχομαι πραγματικά η προσπάθεια αυτή να τραβήξει σε βάθος χρόνου και να έχει την αποδοχή που της αξίζει . 28 Quote
Han Solo Posted April 9, 2015 Member ID: 25,820 Group: Members Topic Count: 7 Content Count: 402 Reputation: 5,431 Achievement Points: 402 Days Won: 1 With Us For: 5,018 Days Status: Offline Last Seen: April 16 Age: 56 Posted April 9, 2015 Τα παρελαβα κ εγω σημερα κ οντως αρκετα εχουν θεμα τσαλακωματος στα εξωφυλλα.Ισως θα πρεπει να γινει λιγο πιο χοντρο γιατι οι περισσοτεροι διανομεις πρακτορειων τυπου ειναι του στυλ "να τα μοιρασουμε γρηγορα κ οπως ναναι, να τελειωνουμε, μη τα χουμε εδω". 21 Quote
GreekComicFan Posted April 9, 2015 Member ID: 2,265 Group: Veterans Topic Count: 999 Content Count: 20,072 Reputation: 118,182 Achievement Points: 20,162 Days Won: 336 With Us For: 6,961 Days Status: Offline Last Seen: November 10, 2021 Age: 49 Posted April 9, 2015 (edited) Οι χρωματισμοί είναι καλοί στον Ντύλαν Ντογκ και στον Τεξ, και αυτό γιατί προφανώς είναι οι χρωματισμοί των Ιταλών. Στο Μίστερ Νο είναι της ίδιας αισθητικής με το Μπλεκ, αισθητική που έχει κολλήσει στην δεκαετία του '90 και με τον τρόπο που χρωμάτιζαν τα Μπλεκ της εποχής. Λίγο πιο μαλακά τα χρώματα μεν, αλλά ίδιας νοοτροπίας. Σαφώς επιδέχεται βελτίωσης. Edited April 9, 2015 by GreekComicFan 19 Quote
archon Posted April 10, 2015 Member ID: 9,911 Group: Members Topic Count: 36 Content Count: 2,587 Reputation: 27,444 Achievement Points: 2,633 Days Won: 13 With Us For: 6,235 Days Status: Offline Last Seen: 7 hours ago Age: 53 Posted April 10, 2015 Το πήρα κι εγώ... Η αισθητική του εξωφυλλου και η διαφήμιση του επόμενου στο οπισθόφυλλο. με γύρισαν πίσω περίπου 30 χρόνια και μου αρέσει αυτό... Φυσικά και ΔΕΝ θα διαβάσω την ιστορία του Μιστερ ΝΟ, αφού συνεχίζεται στο επόμενο, γιατί μετά από 2 μήνες θα την έχω ξεχάσει. Επίσης, με ξεκουράζει το "διαφορετικό" σκίτσο του Ντύλαν Ντογκ, σε ένα τέτοιο περιοδικό... Όμορφο, χορταστικό τομάκι... 20 Quote
Σκρουτζ μακ Ντακ Posted April 11, 2015 Member ID: 29,353 Group: Banned Topic Count: 28 Content Count: 1,284 Reputation: 11,565 Achievement Points: 1,284 Days Won: 0 With Us For: 4,751 Days Status: Offline Last Seen: February 19, 2021 Age: 53 Posted April 11, 2015 Πηρα κι εγω τον πρωτο τομο του νεου Μιστερ Νο και γυρισα τουλαχιστον 30 ετη πισω απο την τελευταια φορα που ειχα διαβασει τον συγκεκριμενο ηρωα Με ενθουσιασε αλλα δεν θα μπλεξω να ψαχνω τα παλια γιατι ειναι μυλος εκτος κι αν μου κατσει πακετο με τα περισσοτερα Τους αλλους ηρωες δεν τους διαβασα ακομη και οι εντυπωσεις θα εστιασουν στην ολικη εικονα της εκδοσης Το χαρτι εσωτερικως ειναι πολυ ανωτερο απο τα αντιστοιχα Μπλεκ καθως και οι χρωματισμοι ειναι υπεροχοι Οι ενοτητες ανα ηρωα ειναι ευρηματικοι και ομορφοι σαν στησιμο Εκει που πασχει αρκετα ειναι στο εξωφυλλο τοσο αισθητικα οσο και ποιοτικα Το αισθητικα ειναι μυλος γιατι ο εκδοτης πιθανον να θελει να παραπεμψει σε αναλογες εικονες των 80s οποτε αυτο δεν θα το λαβουμε πολυ υποψιν Το χαρτι του εξωφυλλου ομως θα πρεπει να γινει πιο χοντρο ωστε να ειναι και περισσοτερο ανθεκτικο Αλλο μειον ειναι για μενα η τιμη στα 4,5 ευρω αναλογικα με την εποχη και την κατασταση οπου οι περισσοτεροι εχουν απωλεσει μεγαλο μερος του εισοδηματος τους απο τις περικοπες λογω κρισης Αλλα και παλι βλεπω οτι ολοι οι εκδοτες εξακολουθουν να εχουν σχεδον την παλια τιμολογηση απο τις καλες εποχες του προσφατου παρελθοντος... οποτε κι αυτο μπορει να περασει στο ντουκου Μεγαλο μειον ομως αποτελει η διμηνη εκδοση...... Δικαιολογηται ομως πιστευω απο την χρηματικη ανεπαρκεια που υπαρχει σε πολλους ωστε να ευημερησει η εκδοση...... Γενικα ειναι μια πολυ τιμια χορταστικη εκδοση που πιστευω να κρατησει αρκετα. 17 Quote
SFKOURT Posted April 14, 2015 Member ID: 13,393 Group: Members Topic Count: 15 Content Count: 370 Reputation: 2,997 Achievement Points: 370 Days Won: 0 With Us For: 5,714 Days Status: Offline Last Seen: January 19, 2020 Age: 55 Posted April 14, 2015 Να ευχηθώ με την σειρά μου καλή επιτυχία στην νέα προσπάθεια του Ανεμοδούρα. Αυτή τη στιγμή το έχω στα χέρια μου και το ξεφυλλίζω με λαχτάρα. 16 Quote
ifaisteio Posted April 14, 2015 Member ID: 12,282 Group: Members Topic Count: 11 Content Count: 805 Reputation: 9,548 Achievement Points: 813 Days Won: 0 With Us For: 5,920 Days Status: Offline Last Seen: Tuesday at 10:27 AM Age: 48 Posted April 14, 2015 Θα ενισχύσω την εκδότική αυτή προσπάθεια γιατί αξίζει τον κόπο να βλέπουμε παλιά καλά κόμικς να συνεχίζονται σήμερα, εξάλλου πήραμε σε προσφορά τους παλιούς τόμους και θέλω να δω τη συνέχεια. Μακάρι να πάει καλά. 15 Quote
saveapenguin Posted April 14, 2015 Member ID: 9,879 Group: Members Topic Count: 21 Content Count: 929 Reputation: 9,639 Achievement Points: 929 Days Won: 0 With Us For: 6,237 Days Status: Offline Last Seen: January 18, 2021 Age: 37 Posted April 14, 2015 Τίμησα κι εγώ το πρώτο τεύχος, λίγο από περιέργεια, λίγο να στηρίξω την έκδοση στα πρώτα της βήματα, αλλά μου άρεσε πολύ περισσότερο απ'ότι περίμενα. Με ικανοποίησαν και οι τρεις ιστορίες, ειδικά του Dylan Dog που αν και διαφορετική από άλλες που έχω διαβάσει, ήταν τελικά η αγαπημένη μου του τεύχους. Ο χρωματισμός είναι αρκετά καλός, εννοείται προτιμώ αυτό από το χρωματισμό του Μπλεκ, αλλά έχω ενστάσεις κι εδώ για την ποιότητα του χαρτιού τόσο στο εσωτερικό του τεύχους όσο και στο εξώφυλλο. Επίσης κάτι άλλο που δε μου άρεσε ήταν οι παρουσιάσεις των ηρώων που διακόπτονται σε ψιλοάκυρα σημεία για να συνεχιστούν στο επόμενο τεύχος. Νομίζω θα ήταν καλύτερο να παρουσίαζαν σε κάθε τεύχος έναν ήρωα αλλά ολοκληρωμένα. Από την άλλη και αυτό είναι το πιο σημαντικό, οι ίδιες οι ιστορίες είναι αυτοτελείς ενώ ακόμα και του Μίστερ Νο που συνεχίζεται στο επόμενος τεύχος, κόβεται σε νορμάλ σημείο και στέκεται μια χαρά και μόνη της. Σίγουρα θα πάρω και το επόμενο και βλέπουμε. 22 Quote
Indian Posted April 15, 2015 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,412 Reputation: 111,124 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,424 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:00 PM Age: 44 Posted April 15, 2015 Τελείωσα την ανάγνωση του τεύχους και μπορώ να πω ότι μου άρεσε αρκετά...!Και η ποιότητα της έκδοσης και οι χαρακτήρες,αλλά και οι ιστορίες τους με άφησαν πολύ ικανοποιημένο...!Η κεντρική ιστορία,του Μίστερ Νο,την βρήκα χορταστική και είχε καλό σενάριο...!Το ίδιο καλή ήταν και η ιστορία του Τεξ...!Η ιστορία του Ντύλαν Ντογκ δεν ήταν κακή αλλά δεν με ενθουσίασε τόσο το σενάριο...!Μου άρεσε όμως πολύ το σχέδιό της...! Γενικά φαίνεται ότι έχουν κάνει καλή δουλειά οι υπεύθυνοι της έκδοσης κι ελπίζω να συνεχιστεί αυτό το εγχείρημα για πολύ καιρό...! 19 Quote
Bonadrug Posted April 15, 2015 Member ID: 1,271 Group: Veterans Topic Count: 715 Content Count: 3,481 Reputation: 20,688 Achievement Points: 3,539 Days Won: 16 With Us For: 7,059 Days Status: Offline Last Seen: March 24 Posted April 15, 2015 6 περίπτερα γύρισα σήμερα για να βρω ένα αντίτυπο! ΄Ή ξεπούλησε γρήγορα ή έχει θέμα η διανομή...... 10 Quote
GreekComicFan Posted April 15, 2015 Member ID: 2,265 Group: Veterans Topic Count: 999 Content Count: 20,072 Reputation: 118,182 Achievement Points: 20,162 Days Won: 336 With Us For: 6,961 Days Status: Offline Last Seen: November 10, 2021 Age: 49 Posted April 15, 2015 Μάλλον το δεύτερο. Μερικά περίπτερα έχουν κάμποσα αντίτυπα και μερικά καθόλου. 14 Quote
Kabuki Posted April 15, 2015 Member ID: 5,259 Group: Veterans Topic Count: 207 Content Count: 9,437 Reputation: 77,215 Achievement Points: 9,439 Days Won: 100 With Us For: 6,641 Days Status: Offline Last Seen: Thursday at 10:43 AM Posted April 15, 2015 Κι εγώ δυσκολεύτηκα να το βρω στο γαλάτσι, μαλλον υπάρχει πρόβλημα διανομης, το ανέφερε κι ο Moviefan. Στο ψητό τωρα Συνολικά είναι καλύτερο απ' ότι το περίμενα, αλλά επιδέχεται βελτιώσεις Για το εξωφυλλο είχα γράψει και στο τοπικ ανακοινωσης κυκλοφορίας: ειναι αρκετα παλιομοδιτικο, θέλει δουλεια και αλλαγή στυλ για να προσελκύσει νεο αναγνωστικο κοινο Παραδόξως η ιστορία που μου αρεσε λιγότερο ήταν του Μιστερ Νο. Σεναριακά κινήθηκε στα γνωστα μοτίβα, αλλά ο χρωματισμός (που τον θεωρώ παρωχημένο για τη σημερινή εποχή) αντί να "σκεπάσει" τα όποια προβληματακια του σχεδίου καταφερνε να τα αναδείξει Σιγουρα προτιμώ την ασπρόμαυρη βερσιον του Μιστερ Νο Επίσης κι η μεταφραση (ειδικά στα μπινελίκα) μου φαίνεται ότι θέλει σοβαρο εκσυγχρονισμό Δε με χάλασε παντως, έχει μια ολντσκουλιά και μια καλτια που πολλές στιγμές μ αρεσει - ειδικά όταν έχει να κανει με εναν ήρωα που γουσταρα πολύ όταν ήμουν πιτσιρικα Η ιστορία του Ντυλαν Ντογκ μου άρεσε. Σενάριο, σχέδιο, χρωματισμός λειτουργουν μια χαρά και δίνουν ένα πολύ καλό συγχρονο αποτελεσμα Η ιστορία του Τεξ με εξεπληξε ευχάριστα, πολύ καλό σχέδιο και χρώμα, αξιοπρεπής ιστορία, μου έδωσε την αίσθηση ενός φρέσκου γουεστερν κομικ Οσον αφορά τα αφιερώματα στους ήρωες θα συμφωνήσω μ αυτό που είπε ο saveapenguin Επίσης κάτι άλλο που δε μου άρεσε ήταν οι παρουσιάσεις των ηρώων που διακόπτονται σε ψιλοάκυρα σημεία για να συνεχιστούν στο επόμενο τεύχος. Νομίζω θα ήταν καλύτερο να παρουσίαζαν σε κάθε τεύχος έναν ήρωα αλλά ολοκληρωμένα σκοπεύω να τιμήσω και το επόμενο! 29 Quote
rorschach Posted April 16, 2015 Member ID: 30,213 Group: Banned Topic Count: 18 Content Count: 2,379 Reputation: 12,801 Achievement Points: 2,379 Days Won: 1 With Us For: 4,359 Days Status: Offline Last Seen: January 15, 2018 Posted April 16, 2015 Στην Καλαμαριά γύρισα 4-5 περίπτερα και δεν υπήρχε πουθενά. Όχι πως θα το αγόραζα, αλλά ήθελα να το ξεφυλλίσω να δω πως είναι. 4,50 ευρώ πάντως είναι πολλά για κάποιον που θα σκεφτόταν να αγοράσει ένα τεύχος δοκιμαστικά. 10 Quote
paola Posted April 16, 2015 Member ID: 12,750 Group: Members Topic Count: 9 Content Count: 2,374 Reputation: 21,610 Achievement Points: 2,374 Days Won: 2 With Us For: 5,828 Days Status: Offline Last Seen: Thursday at 03:45 PM Age: 48 Posted April 16, 2015 Τα 4,5 ευρω ειναι οντως πολλα για καποιον που το αγοραζει δοκιμαστικα.Παρολα αυτα το πηρα,γιατι οπως ειπαν κι αλλα παιδια παραπανω ειναι ωραιο να βλεπεις παλια κομικς να ξαναεμφανιζονται στο περιπτερο. Ο μονος γνωριμος μου απο το παρελθον ειναι οΤεξ απο κανα δυο τομους Ροντεο που ειχα αγορασει πριν πολλα χρονια.Απο τους αλλους δεν ειχα κατι σε εντυπη μορφη. Μου αρεσε πολυ που το τευχος ηταν εγχρωμο.Η ιστορια με τον Μιστερ Νο πολυ ωραια και ισως να παρω και το δευτερο για να διαβασω την συνεχεια. Περισσοτερο ειχα περιεργεια να διαβασω Ντυλαν Ντογκ γιατι μου αρεσε το story γυρω απο αυτο το ατομο.Απογοητηκα λιγο,γιατι περιμενα μια ιστορια με τον Ντυλαν ενηλικα,αλλα η ιστορια ηταν καλη,αν και μικρη. Τελος ομορφη και η ιστορια με τον Τεξ αλλα μικρη επισης. Ευχομαι το περιοδικο να εχει καλη επιτυχια και συνεχεια! 19 Quote
dim Posted April 17, 2015 Member ID: 2,289 Group: Members Topic Count: 5 Content Count: 161 Reputation: 383 Achievement Points: 161 Days Won: 0 With Us For: 6,960 Days Status: Offline Last Seen: November 14, 2016 Age: 115 Posted April 17, 2015 Η έκδοση σαν σύνολο θυμίζει αντίστοιχες εκδόσεις του '90, ίσως και παλαιότερες.Η ιστορία του Μίστερ No, παρόλο που δείχνει τα χρονάκια της, με κέρδισε. Ίσως να φταίει ότι ήταν απο τους αγαπημένους ήρωες, ίσως να ήταν πράγματι καλή.Ο Ντύλαν Ντογκ μου άρεσε πολύ σαν σχέδιο και το παιχνίδισμα με το λογοτεχνικό βιβλίο ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Ο Τεξ είχε όμορφο σχέδιο αλλά το σενάριο αρκετά αφελές και ιδιαίτερα προβλέψιμο.Θεωρώ την τιμή του υψηλή αλλά θα του δώσω 2-3 ευκαιρίες να δω αν θα με κρατήσει σαν αναγνώστη. Επειδή έχω τα θεματάκια μου με οτιδήποτε τυπωμένο υπάρχει στην κατοχή μου, δεν μου άρεσε καθόλου η βιβλιοδεσία του.Τα εσωτερικά καρέ ή ήταν πολύ στριμωγμένα στο εσωτερικό της σελίδας ή κόβονταν και δυσκόλευαν την ανάγνωση. Οι εντελώς πρόχειρες φωτό θα δείξουν το πρόβλημα του τεύχους που αγόρασα. Σε αντίθεση με την kabuki, το τεύχος το βρήκα εύκολα στο Γαλάτσι. Υποθέτω ότι πούλησε στην περιοχή μου. Το αγόρασα από το τρίτο περίπτερο που επισκέφθηκα αφού η ποιότητα των 2 τουλάχιστον αντίτυπων που διέθεταν τα προηγούμενα δεν με ικανοποιούσε. Όχι, στο τρίτο δεν ήταν το καλύτερο αντίτυπο, ίδιο με τα προηγούμενα ήταν. 22 Quote
spitermak Posted April 29, 2015 Member ID: 12,525 Group: Members Topic Count: 10 Content Count: 799 Reputation: 5,634 Achievement Points: 802 Days Won: 2 With Us For: 5,871 Days Status: Offline Last Seen: September 10, 2025 Age: 46 Posted April 29, 2015 ο λογος που το πηρα ηταν ο ντυλαν ντογκ , τελικα εγινα φανατικος του μιστερ νο, αρχισα να αγωρασζω τους τομους του που κυκλοφορησαν το1986, το μονο προβλημα ειναι η διμηνη κυκλοφορια του αν το κανουν μηνιεο θα ειναι καλητερα 6 Quote
Γάντζος Posted May 25, 2015 Member ID: 23,222 Group: Veterans Topic Count: 194 Content Count: 3,529 Reputation: 24,911 Achievement Points: 3,338 Days Won: 6 With Us For: 5,358 Days Status: Offline Last Seen: May 9 Age: 30 Posted May 25, 2015 "MISTER NO και οι... άλλοι" Νέο Τεύχος Νο 2 Το 2ο τεύχος του νέου μας περιοδικού "MISTER NO και οι... άλλοι",με τους ήρωες Μίστερ Νο, Ντύλαν Ντογκ και Τεξ, θα είναι στις 2 Ιουνίου και πάλι κοντά σας!! -------------> φωτο απο facebook 27 Quote
Kabuki Posted May 27, 2015 Member ID: 5,259 Group: Veterans Topic Count: 207 Content Count: 9,437 Reputation: 77,215 Achievement Points: 9,439 Days Won: 100 With Us For: 6,641 Days Status: Offline Last Seen: Thursday at 10:43 AM Posted May 27, 2015 Δεν το λέω για αυτό το λόγο... π.χ. 1. έχει σχέση με τα προηγούμενα? Χρειάζεται να έχεις κάποιες γνώσεις από το τι συνέβη στα προηγούμενα stories? της δεκαετιάς του 80? 2. Οι ιστορίες που περιέχονται γράφτηκαν τα τελευταία χρόνια ή απλώς είναι ιστορίες που δεν κυκλοφόρησαν τότε στα ελληνικά? 3. Υπάρχει κάποια συνδεση μετα μιστερ Νο -Μπλεκ κτλ? 1. οι ιστορίες του Μιστερ Νο έβγαιναν παλια αυτοτελεις, η συγκεκριμένη του 1ου τόμου συνεχίζεται στον 2ο (δεν ειναι απαραιτητο να χεις διαβασει τις παλιες ιστοριες, θα καταλάβεις τι γινεται) . Οι ιστοριες του Ντυλαν Ντογκ και του Τεξ ειναι αυτοτελεις 2. Οι ιστορίες του Μιστερ Νο ειναι παλιες, συνεχίζουν απο εκει που σταματησε η ελληνική εκδοση τοτε, οι ιστοριες Ντυλαν Ντογκ και Τεξ ειναι συγχρονες 3. Δεν ξερω, αλλά δε νομιζω 18 Quote
GeorgeTheSuper Posted May 28, 2015 Member ID: 25,862 Group: Members Topic Count: 11 Content Count: 548 Reputation: 4,623 Achievement Points: 551 Days Won: 0 With Us For: 5,007 Days Status: Offline Last Seen: April 22 Age: 29 Posted May 28, 2015 (edited) Μετά από τις διευκρινίσεις της Kabuki (ευχαριστώ!) του έδωσα και γω μια ευκαιρία... και καλά έκανα μιας και έμεινα αρκετά ικανοποιημένος! Δεν κρύβω ότι η έγχρωμη εικονογράφηση με τράβηξε περισσότερο, αλλιώς δεν θα το είχα επιχειρήσει καν. Ως παιδί που (σχεδόν) δεν πρόλαβα τα ασπρόμαυρα κόμικς δεν μου κάθονται και πολύ καλά. Προετοιμασμένος για τα χειρότερα... διάβασα το story του Μιστερ Νο και το βρήκα αρκετά ενδιαφέρον. Έγινα φαν του Ντύλαν Ντογκ (Τόσο πολύ που μελλοντικά σκέφτομαι να αγοράσω και τις εκδόσεις του 2010 της Jemma Press)! Στον Τεξ και Ντυλαν Ντογκ έμεινα πολύ ευχαριστημένος από τα χρώματα και το σχέδιο (μιας και είναι και πιο σύγχρονα). Σχετικά με την έκδοση την τιμή του δεν τη θεωρώ ούτε πολύ ούτε λίγο για ένα διμηνιαίο περιοδικό (από την άποψη ότι δεν είναι και πολλά έξοδα ανα δύο μήνες). Θα προτιμούσα όμως λίγο καλύτερη ποιότητα χαρτιού και βιβλιοδεσίας, όσο αυτό του το επιτρέπει η τιμή του. Άρα το προτείνω και γω με τη σειρά μου σε κάποιο καινούριο αναγνώστη. Edited May 28, 2015 by GeorgeTheSuper 20 Quote
φλοκ Posted May 30, 2015 Member ID: 26,001 Group: Veterans Topic Count: 100 Content Count: 7,235 Reputation: 86,948 Achievement Points: 7,256 Days Won: 165 With Us For: 4,983 Days Status: Offline Last Seen: 10 hours ago Age: 59 Posted May 30, 2015 Το τεύχος Νο2 του Μιστερ Νο κυκλοφόρησε . Το εξώφυλλο μεταφέρθηκε στην παρουσίαση. Η ιστορία του Μιστερ Νο συνεχίζεται και στο επόμενο τεύχος ,ενώ αυτές των Ντυλαν Ντογκ και Τεξ είναι και πάλι αυτοτελείς.Το επίπεδο των χρωματισμών είναι το ίδιο καλό και στο τευχος αυτό. 30 Quote
GeorgeTheSuper Posted June 3, 2015 Member ID: 25,862 Group: Members Topic Count: 11 Content Count: 548 Reputation: 4,623 Achievement Points: 551 Days Won: 0 With Us For: 5,007 Days Status: Offline Last Seen: April 22 Age: 29 Posted June 3, 2015 (edited) Ωραίο το 2ο τεύχος... Οι χρωματισμοί και στις τρεις ιστορίες ήταν πολύ καλοί. Το 2ο μέρος από το story του Mister No ήταν αρκετά ενδιαφέρον. Dylan Dog μέτρια ιστορία αυτή τη φορά. Τεξ.. ειναι αυτό που λέμε «μπαμ! μπαμ! και τελείωσες» Οι πυροβολισμοί ήταν περισσότεροι και από τις σελίδες της ιστορίας... καλύτερη πλοκή από αυτή του πρώτου τεύχους σίγουρα. Από ποιότητα χαρτιού νομίζω η ίδια. Χωρίς "κυματάκια" οι σελίδες αυτή τη φορά μπορεί να έτυχε στο δικό μου δε ξέρω πάντως και άλλο ένα που είχε ο περιπτεράς πάλι καλό ήταν. Edited June 3, 2015 by GeorgeTheSuper 14 Quote
MORIBUS Posted June 20, 2015 Member ID: 5,323 Group: Honored Topic Count: 1 Content Count: 143 Reputation: 1,684 Achievement Points: 143 Days Won: 0 With Us For: 6,634 Days Status: Offline Last Seen: 11 hours ago Age: 57 Posted June 20, 2015 Κατ΄ αρχήν, αυτή η σειρά είναι αξιόλογη και αξίζει κανείς να την ακολουθεί. Μόνο ένα παράπονο. Δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι η νοσταλγία είναι ένα τρομερά δυνατό συναίσθημα και να καταλαβαίνω εν μέρει το σκεπτικό του Ανεμοδουρα Jr., όμως το "...και οι άλλοι" στον τίτλο που παραπέμπει στα Ντύλαν Ντογκ και Τεξ Γουίλερ, ακούγεται μάλλον προσβλητικό για δυο σειρές που, κατά τη γνώμη μου, είναι αρκετα σπουδαιότερες του Νο στην ιστορία των ιταλικών mainstream κόμικς. Ειδικά ο Ντογκ, που μαζί με τον αξεπέραστο πρωταθλητή Ντιαμπολίκ, αποτελούν την αφρόκρεμα αυτών των κόμικς, είναι εντελώς άδικο να αναφέρεται ως ο ένας εκ των δύο "άλλων" σε αυτό το περιοδικό. Εδώ βέβαια ο Λεωκράτης επηρεάστηκε από τον τίτλο του πονήματος των Παπαδάκη και Νικολαίδη και το προσάρμοσε στη σειρά χωρίς μάλλον να το πολυσκεφτεί, όμως θα έπρεπε να εξετάσει και λίγο την ιστορία και την παρακαταθήκη αυτών των "άλλων" στα οποία αναφέρεται. Ούτως ή άλλως -ώπα, να, το είπα κι εγώ!- το "...και οι άλλοι" δεν είναι καθόλου απαραίτητο, αφού τα λογότυπα των δευτερευόντων σειρών κοσμούν και τα δύο εξώφυλλα. Αρκετά όμως με αυτό το παράπονο, η σειρά είναι καλη, γεμίζει με την ιδιαίτερη παρουσία της τα περίπτερα και της εύχομαι να τα εκατοστήσει! 23 Quote
Γάντζος Posted July 30, 2015 Member ID: 23,222 Group: Veterans Topic Count: 194 Content Count: 3,529 Reputation: 24,911 Achievement Points: 3,338 Days Won: 6 With Us For: 5,358 Days Status: Offline Last Seen: May 9 Age: 30 Posted July 30, 2015 "Mister No και οι... άλλοι" Νο 3 για να σας κρατήσει συντροφιά στις καλοκαιρινές σας διακοπές! Το τεύχος Νο 3 θα κυκλοφορήσει στις 4 Αυγούστου (και όχι στις 31 Ιουλίου) σε όλα τα περίπτερα της Ελλάδας. ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ!!! ------------------> φωτο απο facebook Στις σελίδες του θα βρείτε το 3ο και τελευταίο μέρος της ιστορίας του Μίστερ Νο "Πιάστε τον ΖΩΝΤΑΝΟ!", τον ξεχωριστό Ντύλαν Ντογκ στον "Μπόγια των Ονείρων" και τον διαχρονικό Τεξ σε άλλη μια συναρπαστική ιστορία με τίτλο "Ο τελευταίος στη λίστα". 25 Quote
leonidio Posted August 4, 2015 Member ID: 12,189 Group: Veterans Topic Count: 848 Content Count: 3,050 Reputation: 41,986 Achievement Points: 3,061 Days Won: 28 With Us For: 5,936 Days Status: Offline Last Seen: May 31 Age: 54 Posted August 4, 2015 Εξώφυλλο και οπισθόφυλλο του τεύχους 3. Το εξώφυλλο μεταφέρθηκε στην παρουσίαση. 26 Quote
Indian Posted August 9, 2015 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,412 Reputation: 111,124 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,424 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:00 PM Age: 44 Posted August 9, 2015 Όντως πολύ ωραίο το 3ο τεύχος...! Η ιστορία του Μίστερ Νο μπορώ να πω ότι μ'εντυπωσίασε...!Όσο όμορφα ξεκίνησε,άλλο τόσο εκπληκτικά τελείωσε....!Είχε υπέροχο σενάριο με ανατροπές, "σκληρές" σκηνές που τις έχουμε δει σε πολεμικές ταινίες,υπόκοσμο και έρωτα...!Πραγματικά από τις λίγες ιστορίες που απόλαυσα τόσο πολύ...! Εξαιρετική βρήκα και την ιστορία του Τεξ...!Μου άρεσε πολύ ο χρωματισμός,αλλά και το σενάριο...!Την ανατροπή στο τέλος την βρήκα πανέξυπνη και δεν την περίμενα...! Όσον αφορά τον Ντύλαν Ντογκ,να πω την αλήθεια,η ιστορία του υστερούσε σε σχέση με τις υπόλοιπες του τεύχους...!Όχι ότι δεν μου άρεσε,αλλά νομίζω ότι ο Μίστερ Νο την επισκίασε...! 16 Quote
The_Sandman Posted August 9, 2015 Member ID: 10,460 Group: Veterans Topic Count: 340 Content Count: 5,714 Reputation: 53,033 Achievement Points: 5,714 Days Won: 38 With Us For: 6,186 Days Status: Offline Last Seen: December 17, 2025 Age: 42 Posted August 9, 2015 Όντως (σταθερά) καλό (και) το τρίτο τεύχος. Το ευχάριστο (για μένα τουλάχιστον) είναι ότι βελτιώθηκε αισθητά και η ποιότητα της έκδοσης. Για να πω και την αμαρτία μου όμως άρχισε να με κουράζει κάπως ο χρωματισμός -μιλάω αποκλειστικά για το Μίστερ Νο. Προσωπικά, έχοντας ως δεδομένο το αποτέλεσμα που πιάνω τρεις τέσσερις μήνες τώρα στα χέρια μου, θα προτιμούσα τον τίτλο μηνιαίο και ασπρόμαυρο παρά έγχρωμο και κάθε δίμηνο. Και σίγουρα αυτόνομο με τρίτο (αν δεν κάνω λάθος) περιοδικό τον Ντύλαν Ντογκ και τον Τεξ σε δικό τους τίτλο, έστω και με λιγότερες σελίδες. Και ας βγαίνουν αθροιστικά πιο ακριβά. Είναι χρήματα που αντέχει (ακόμα) η τσέπη μου να δώσω. 17 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.