totally_wired Posted September 17, 2016 Member ID: 29,811 Group: Members Topic Count: 99 Content Count: 2,130 Reputation: 23,536 Achievement Points: 2,130 Days Won: 7 With Us For: 4,549 Days Status: Offline Last Seen: March 16, 2023 Posted September 17, 2016 Η επανέκδοση των επιγόνων, αυτή την φορά απο την Καθημερινή, προσφορά με την εφημερίδα. Ακριβώς ίδιος αριθμός σελίδων και ίδιες διαστάσεις. Λίγο όμως λεπτότερο λόγω χαρτιού. Εσωτερικά, τουλάχιστον σε σχέση με την πρώτη έκδοση που έχω εγώ, έχει άλλον χρωματισμό και φυσικά την γραμματοσειρά της καθημερινής ενώ απουσιάζουν τα "Τέλος". Παρατήρηση για την καταχώριση Αν και εξωτερικά έχει τίτλο Carl Barks - Οι επίγονοι (στα αγγλικά το όνομα), εσωτερικά αλλά και στην ράχη το έχει στα Ελληνικά. Προτίμησα όμως να αφήσω τον παραδοσιακό τίτλο της πρώτης έκδοσης. Αν θέλαμε να είμαστε 100% τυπικοι τότε θα το ονομάζαμε όπως στην ράχη, δηλαδή: ΚΑΡΛ ΜΠΑΡΚΣ ΟΙ ΕΠΙΓΟΝΟΙ 41 Quote
ΚΟΜΙΞ Posted September 17, 2016 Member ID: 25,682 Group: Members Topic Count: 146 Content Count: 4,279 Reputation: 27,546 Achievement Points: 4,325 Days Won: 12 With Us For: 5,036 Days Status: Offline Last Seen: 6 hours ago Posted September 17, 2016 Κυρίες και Κύριοι..... ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΟ!!! Τώρα μπορείτε να ηρεμήσετε... Με μέτριο χρωματισμό... Τζαμπα μια εβδομαδα γκρινιας.... Μπραβο στην Καθημερινη! Δεν είχα σκοπό να πάρω το το τομάκι αλλά μου το πήρε ο αδερφός μου οπότε τεσπα... Θα τους δώσω συγχαρητήρια για την Βιβλιοθήκη αλλά όχι για τους Επίγονους. Και γιατί είναι επανατύπωση έκδοσης που έχει εκδοθεί 3 φορές από το 2008 αλλά και γιατί συγκριτικά με την έκδοση που μπορείς να αποκτήσεις τώρα στα 7 με 9 ευρώ από τα public δεν αξίζει. Είναι αρκετά μεγάλη η διαφορά στην ποιότητα. Ναι θα μου πεις είναι 4 ευρώ αλλά τώρα οι Επίγονοι κάνουν 7 ευρώ εάν τους παραγγείλει κανείς μέσω ίντερνετ και πάει μετά να τους αγοράσει από τα public. Η διαφορά είναι 3 ευρώ. Μικρή αλλά μεγάλη διαφορά στην ποιότητα. 11 Quote
Indian Posted September 18, 2016 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,412 Reputation: 111,124 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,424 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:00 PM Age: 44 Posted September 18, 2016 Το αγόρασα κι εγώ σε μία κρίση σπατάλης και καταναλωτισμού κι ας έχω την πρώτη έκδοση του Τερζόπουλου...! Από θέμα ποιότητας το βρήκα μία χαρά,για τα λεφτά του,στα πλαίσια της αντίστοιχης Βιβλιοθήκης Disney...! Θα συμφωνήσω ότι ήταν άστοχη αυτή η κίνηση,μιας κι αυτός ο τόμος είναι σχετικά πρόσφατος και μάλιστα έχει εκδοθεί περισσότερες από μία φορές...! Τέλος πάντων...!Μικρό το κακό...!Μακάρι η Καθημερινή,να μας εκπλήξει ευχάριστα με κάτι καινούργιο το καλοκαίρι του 2017...! 22 Quote
Paris Posted September 18, 2016 Member ID: 30,086 Group: Members Topic Count: 28 Content Count: 965 Reputation: 7,536 Achievement Points: 982 Days Won: 0 With Us For: 4,419 Days Status: Offline Last Seen: 5 hours ago Posted September 18, 2016 Προσωπικά δεν το είχα πάρει από τον Τερζόπουλο, οπότε το τσίμπησα το πρωί με την Καθημερινή, πολύ καλή έκδοση, αξίζει τα λεφτά της. Να 'μαστε καλά και του χρόνου. 14 Quote
Christaras Posted September 18, 2016 Member ID: 12,801 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 645 Reputation: 4,033 Achievement Points: 645 Days Won: 0 With Us For: 5,821 Days Status: Offline Last Seen: May 10 Age: 30 Posted September 18, 2016 Το πήρα κ γω αν και έχω την πρώτη έκδοση της Νέας Ακτίνας. Το πήρα κυρίως λόγω χαμηλής τιμής - διαφορετικού (και ωραιότερου) εξώφυλλου. Δεν το περίμενα τόσο χάλια. Και τι εννοώ; Ο χρωματισμός στις ιστορίες είναι α-παί-σι-ος. Χάλι μαύρο. Αν είχε χαρτί εφημερίδας θα έμοιαζε με έκδοση Μίκυ Μάους των '80s. Το σύγκρινα με την πρώτη έκδοση και αν εξαιρέσω τα εξώφυλλα οπισθόφυλλα κλπ της Νέας Ακτίνας είναι ανώτερο. Anwz, τα 4 ευρώ τα ψιλοκλαίω βασικά, μιας και το είχα ήδη. Το συνιστώ μόνο σε όσους δεν έχουν τις ιστορίες που περιέχει. Εγώ είμαι παράδειγμα προς αποφυγείν. Γιατί, δηλαδή, τι είχανε τα Μίκυ Μάους των '80s??? Πολύ καλύτερα στο σύνολο, και δεν φθείρονται και τόσο εύκολα όσο τα σημερινά! Στο θέμα "χρωμα" αναφερομουν. Απλως έφερα ως παράδειγμα τον συνδιασμό απόδοσης χρωματος - ποιότητα χαρτιου σε αυτή την εκδοση κ λέω οτι αμα είχε κ χαρτί εφημερίδας θα ηταν σαν εκδοση του '80 που δεν υπήρχε ψηφιακός χρωματισμός. 12 Quote
MedDr Posted September 18, 2016 Member ID: 31,713 Group: Members Topic Count: 1 Content Count: 37 Reputation: 141 Achievement Points: 37 Days Won: 0 With Us For: 3,579 Days Status: Offline Last Seen: September 1, 2025 Age: 37 Posted September 18, 2016 Παντως και ο χρωματισμος της βιβλιοθηκης ντισνευ ειχε καποια θεματακια...ιδιαιτερα στους πρωτους τομους...θα μου πειτε χαμηλη τιμη και τα σχετικα και θα συμφωνησω...αλλα οπως και να χει το παρατηρησα και το αναφερω...ισχυει η ειναι ιδεα μου? Παντως εξαιρετικη εκδοση γενικα σε προσιτη τιμη και ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ οχι σαν τον τερζοπουλο που χρεωνε τιμες αμερικανικης υπερπολυτελους εκδοσης και σταματησε στο 1/3...Επισης η μεταφραση ειναι παρα παρα πολυ καλη και στους πρωτους 16 τομους ελαφρως αλλαγμενη(προς το καλυτερο) σε σχεση με τη βιβλιοθηκη μπαρκς του τερζο 7 Quote
Μενίγ Πουαγώ Posted September 18, 2016 Member ID: 25,448 Group: Honored Topic Count: 611 Content Count: 4,984 Reputation: 38,927 Achievement Points: 5,118 Days Won: 12 With Us For: 5,088 Days Status: Offline Last Seen: Thursday at 07:16 AM Age: 44 Posted September 18, 2016 Το πήρα και εγώ φυσικά. Όχι που θα το άφηνα. Τι είπατε? Αν έχω την έκδοση του Τερζό; Φυσικά... Την πρώτη κιόλας. Βέβαια και εγώ ανήκω στην ίδια κατηγορία με τον φίλτατο Digisoul άνωθεν... Μόνο που εγώ δε τα κλαίω τα λεφτά μου. Προσωπικά είμαι καμμένος όσο αφορά τα παπιά και η περίπτωση μου είναι ,ευτυχώς, ανίατη. Οπότε don't try this at home my friends αν σας έχουν απομείνει εγκεφαλικά κύτταρα ανέπαφα (). Γιατί εμένα τα κάλλυψαν τα πούπουλα. Ειδικά αν το έχετε από Τερζό που σίγουρα είναι πολύ καλύτερη έκδοση από όλες τις απόψεις. Βέβαια η Καθημερινή χρησιμοποιεί το εξώφυλλο της τρίτης έκδοσης του Τερζό αν δεν απατώμαι. Που μου αρέσει καλύτερα από όλα.Πάντως για 4€ είναι must have έκδοση για όποιον δε το έχει. Δε θα σχολιάσω χρωματισμούς και γραμματοσειρές γιατί ποτέ δε με απασχόλησαν ιδιαίτερα. Χώρια που δε το έχω διαβάσει ακόμα το συγκεκριμένο. Διότι αδιάβαστο Disney δε μπαίνει στην βιβλιοθήκη μου ακόμα και αν οι αλλαγές αφορούν μόνο τον τομέα της ποιότητας... 12 Quote
Lord Makro Posted September 18, 2016 Member ID: 2,066 Group: Honored Topic Count: 79 Content Count: 4,730 Reputation: 27,288 Achievement Points: 4,768 Days Won: 5 With Us For: 6,980 Days Status: Offline Last Seen: 15 hours ago Age: 50 Posted September 18, 2016 Για εμένα πάντως που ποτέ δεν καιγόμουνα να αγοράσω τον συγκεκριμένο τόμο, η προσφορά της εφημερίδας ήταν ότι έπρεπε! Του Ρόσα την έχω ξαναδιαβάσει, τις υπόλοιπες θα τις τσεκάρω εν καιρώ. 10 Quote
ΚΟΜΙΞ Posted September 18, 2016 Member ID: 25,682 Group: Members Topic Count: 146 Content Count: 4,279 Reputation: 27,546 Achievement Points: 4,325 Days Won: 12 With Us For: 5,036 Days Status: Offline Last Seen: 6 hours ago Posted September 18, 2016 Εκτος απο το οικονομικο εχετε να πειτε τιποτα αλλο για το εν λογω κομικ;;;; Εγω ειχα την πρωτη εκδοση του Τερζο την οποια αποχωριστηκα με εμγαλη μου χαρα. Πιο μετριες ιστοριες (με εξαιρεση αυτη του Ροσα) δυσκολα μαζευεις για να βαλεις σε τομο.. Εγώ ξεχώρισα του Ρόσα αλλά μου άρεσαν και Τα καρότα της χαράς του Σκάρπα. Οι υπόλοιπες είναι αρκετά μέτριες όντως. 8 Quote
PhantomDuck Posted September 19, 2016 Member ID: 2,414 Group: Veterans Topic Count: 206 Content Count: 5,735 Reputation: 46,637 Achievement Points: 5,832 Days Won: 48 With Us For: 6,948 Days Status: Offline Last Seen: 7 hours ago Age: 39 Posted September 19, 2016 Ξερει κανεις με ποιο κριτηριο χαρακτηρίστηκαν ως επιγονοι οι συγκεκριμενοι σχεδιαστες του τομου, απο την στιγμη που οι περισσοτεροι σχεδιαστες λιγο πολυ εχουν επηρεαστει απο το θειο Καρλ; Μεταφέρω εδώ την απάντηση από την γενική συζήτηση, για να μην χαθεί, μιας και πιστεύω πως μπορεί να ενδιαφέρει κι άλλους το όλο θέμα. Κατ' αρχάς, η σειρά έχει περαστεί ως «επίσημη» στο Inducks. Δεν είναι δηλαδή μία ιδέα του Τερζόπουλου να συρράψει τυχαίες ιστορίες για να πουλήσει ένα βιβλίο. Η ιδέα ξεκίνησε από τους άνωθεν. Ο Τερζόπουλος (και η Καθημερινή κατ' επέκτασιν) απλά μάζεψαν αυτές τις ιστορίες φόρου τιμής σε ένα βιβλίο. Από εκεί και πέρα, στο Inducks βλέπουμε πως οι ιστορίες έχουν τον κωδικό D μπροστά. Αυτό σημαίνει πως εκδόθηκαν για πρώτη φορά από την Egmont, τον Βορειοευρωπαίο κολοσσό εκδότη, και όλες το 2001. Τις έβγαλαν σχεδόν ταυτόχρονα δηλαδή σε μηνιαία περιοδικά χωρών που έχει αναλάβει η Egmont. Για παράδειγμα, τα καρότα της χαράς του Romano Scarpa, δημοσιεύτηκαν σχεδόν ταυτόχρονα σε Δανία, Ισλανδία, Νορβηγία, Σουηδία, κλπ. Τώρα για το πώς έγινε η επιλογή. Ο Don Rosa, στο Κόμιξ #183 όπου δημοσιεύτηκε η δική του εκδοχή, αυτολεξεί αναφέρει στο άρθρο (bold για έμφαση δικά μου). [...] Πριν από 3 χρόνια (το 2000), η Έγκμοντ αποφάσισε να εκδώσει δέκα ιστορίες για να γιορτάσει την εκατοστή επέτειο από την γέννηση του Καρλ Μπαρκς. Οι υπεύθυνοι ζήτησαν από δέκα καλλιτέχνες να γράψουν από μία ιστορία ο καθένας με πρωταγωνιστές τους πιο σημαντικούς ήρωες που δημιούργησε ο Μπαρκς. Εγώ επέλεξα τους Μουργόλυκους [...] Άρα οι της Egmont ζήτησαν από δημιουργούς που συνεργάζονταν και είχαν μία άλφα γνώση πάνω στο θέμα του Barks, να επιλέξουν τον χαρακτήρα και την ιστορία που θα φτιάξουν. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Δεν είναι δηλαδή αυτοί οι επίσημοι επίγονοι και όλοι οι άλλοι είναι οδοντόπαστες. Απλά αυτοί ήταν που συνεργάστηκαν με την Egmont σε μία ιδέα που είχαν για 10 ιστορίες με 10 χαρακτήρες για τις 10 δεκαετίες από την γέννηση του Barks. Και μιας και αναφέρθηκα στον Rosa, πρέπει να πούμε πως η ιστορία του «Μουργόλυκοι εναντίον θησαυροφυλακίου» παρουσιάζεται στον συγκεκριμένο τόμο με σωστά τα blueprints του θησαυροφυλακίου, ύστερα από πολλές λάθος προσεγγίσεις. Και εξηγούμαι: Είχα αναφέρει πως είχα στείλει τους Επίγονους στον Rosa, όταν ξεκινήσαμε να μιλάμε. Τα παρακάτω δεν ξέρω αν αναφέρονται κάπου στο διαδίκτυο, είναι πληροφορίες από προσωπική μας επικοινωνία. Ο λόγος που ήθελε να έχει ποιοτικό έλεγχο στις ιστορίες του, ήταν περιστατικά σαν και αυτά, όπου έδινε οδηγίες στους εκδότες και αυτοί τύπωναν χωρίς να δίνουν σημασία. Ο Rosa κάθισε με τον Dan Shane και ξόδεψαν κάμποσες εργατοώρες για να φτιάξει τα blueprints του χρηματοκιβωτίου. Μόλις τα τελείωσαν, έστειλε αναλυτικές πληροφορίες στην Egmont για το πώς πρέπει να τυπωθούν, όμως οι τύποι δεν ασχολήθηκαν και πολύ και τα τύπωσαν όπως γούσταραν. Στον κοινό αναγνώστη δεν έχει καμία διαφορά, όμως για έναν τελειομανή σαν και τον Rosa που έχασε πολύ χρόνο για αυτά, ήταν άσχημο να τα βλέπει λάθος. Και γιατί ήταν λάθος; Βάζω συγκριτικές εικόνες από: Κόμιξ #183 - 2003 - Λάθος Επίγονοι (Τερζό, 1η έκδοση) - 2008 - Λάθος Επίγονοι (Καθημερινή) - 2016 - Σωστό Εν ολίγοις, ο Τερζόπουλος τύπωσε τα blueprints σαν μία συνηθισμένη σελίδα, με άσπρο περιθώριο γύρω γύρω. Επίσης έβαλε το background ανοιχτό γαλάζιο και τις γραμμές με σκούρο χρώμα. Τελείως λάθος δηλαδή. Τα blueprints είναι αρνητικές φωτογραφικές εικόνες που πρέπει να τυπώνονται με άσπρες γραμμές σε σκούρο μπλε background. Και το background πρέπει να πιάνει όλην την σελίδα, ώστε να αφήνει περιθώριο κοπής. Όπως ακριβώς έγινε δηλαδή στον τόμο της Καθημερινής. Αυτό μάγκες είναι μία λεπτομέρεια που μας λέει πολλά. Έχω την Α' έκδοση του Τερζόπουλου, επομένως δεν ξέρω αν διορθώθηκε στις Β' & Γ'. Αν διορθώθηκε, έχει καλώς. Αν όμως παρουσιάζεται από την Καθημερινή πρώτη φορά, αυτό σημαίνει πως έχουν μέσα άτομα που κόβει το μάτι τους. Το συγκεκριμένο ήταν μία υπολεπτομέρεια της λεπτομέρειας. Σιγά μην κάτσει ο εκάστοτε εκδότης να ξοδέψει τόσο πολύ χρόνο για ένα δισέλιδο που θα εκτιμήσουν μόνο πολύ λίγα άτομα. Αλλά για να μπουν στον κόπο να το διορθώσουν, σημαίνει πως αφ' ενός ήξεραν το λάθος που ενόχλησε τον Rosa, και αφ' ετέρου το έφτιαξαν όπως ακριβώς έπρεπε. Λευκές γραμμές σε σκούρο μπλε χρώμα που πιάνει όλη την σελίδα. Αυτό δεν γίνεται στην τύχη, δεν ήξεραν μόνο όταν ήταν λάθος, ασχολήθηκαν αρκετά για να βρουν και πού ήταν λάθος. Πολύ ενθαρρυντικό αυτό. Σημαίνει πως όσο ανίδεος και να είναι η Καθημερινή σαν εκδότης (αν είναι), έχουν μέσα άτομα που γνωρίζουν την δουλειά τους καλά. 26 Quote
rorschach Posted September 19, 2016 Member ID: 30,213 Group: Banned Topic Count: 18 Content Count: 2,379 Reputation: 12,801 Achievement Points: 2,379 Days Won: 1 With Us For: 4,359 Days Status: Offline Last Seen: January 15, 2018 Posted September 19, 2016 (edited) Έτοιμα τα παίρνει η Καθημερινή από κάπου. Αν ήταν τα υπόλοιπα χρώματα ίδια με του Τερζόπουλου και άλλαζε μόνο μία σελίδα θα πίστευα πως την άλλαξαν αυτοί. Αλλά εδώ υπάρχουν πολλές διαφορές στα χρώματα. Γενικά δε νομίζω να κάνουν χρωματισμούς ποτέ στις εκδόσεις τους. Επίσης είναι διορθωμένο και το άλλο λάθος που φαίνεται στο συγκεκριμένο δισέλιδο στις εκδόσεις του Τερζό Edited September 19, 2016 by Rorschach 6 Quote
PhantomDuck Posted September 19, 2016 Member ID: 2,414 Group: Veterans Topic Count: 206 Content Count: 5,735 Reputation: 46,637 Achievement Points: 5,832 Days Won: 48 With Us For: 6,948 Days Status: Offline Last Seen: 7 hours ago Age: 39 Posted September 19, 2016 Παίζει φυσικά και η πιθανότητα να τα παίρνουν έτοιμα, όμως δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι. Αλλά και έτοιμα να τα έπαιρναν, πάλι θα ήταν εύκολο να τυπώσουν με άσπρο περιθώριο γύρω γύρω. Το σημαντικό είναι πως ύστερα από πολλές προσπάθειες, για τον χ/ψ λόγο, αυτό τουλάχιστον το πέτυχαν 8 Quote
Συλλεκτης Posted September 19, 2016 Member ID: 31,712 Group: Members Topic Count: 13 Content Count: 360 Reputation: 1,243 Achievement Points: 364 Days Won: 0 With Us For: 3,579 Days Status: Offline Last Seen: 9 hours ago Age: 35 Posted September 19, 2016 Άρα οι της Egmont ζήτησαν από δημιουργούς που συνεργάζονταν και είχαν μία άλφα γνώση πάνω στο θέμα του Barks, να επιλέξουν τον χαρακτήρα και την ιστορία που θα φτιάξουν. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Δεν είναι δηλαδή αυτοί οι επίσημοι επίγονοι και όλοι οι άλλοι είναι οδοντόπαστες. Απλά αυτοί ήταν που συνεργάστηκαν με την Egmont σε μία ιδέα που είχαν για 10 ιστορίες με 10 χαρακτήρες για τις 10 δεκαετίες από την γέννηση του Barks. ΟΚ ευχαριστω για τη διευκρινιση, ξεκαθαριζει πολλα. Ο Τερζοπουλος αλλαξε τον τιτλο και το νοημα του τομου, κανοντας απο (στο περιπου) ''Φορος τιμης στον Καρλ Μπαρκς'' σε ''Οι Επιγονοι του Καρλ Μπαρκς'', κατι τελειως διαφορετικο. 4 Quote
Darrell Posted September 19, 2016 Member ID: 30,992 Group: Members Topic Count: 38 Content Count: 841 Reputation: 6,138 Achievement Points: 841 Days Won: 3 With Us For: 3,998 Days Status: Offline Last Seen: April 24, 2020 Age: 24 Posted September 19, 2016 Έχω την Α' έκδοση του Τερζόπουλου, επομένως δεν ξέρω αν διορθώθηκε στις Β' & Γ'. Αν διορθώθηκε, έχει καλώς. Αν όμως παρουσιάζεται από την Καθημερινή πρώτη φορά, αυτό σημαίνει πως έχουν μέσα άτομα που κόβει το μάτι τους. Έχω την 3η έκδοση του Τερζόπουλου και ούτε εκεί έχει διορθωθεί... Επομένως, η Καθημερινή πρωτοτύπησε στη λεπτομέρεια... παραδόξως! Αγόρασα κι εγώ την έκδοση της Καθημερινής, παρόλο που έχω ήδη την έκδοση του Τερζό και μπορώ να πω άνετα πως η ποιότητα είναι σαφώς κατώτερη... Ακόμα απορώ με το κολπάκι που έκαναν τελευταία στιγμή και μας άφησαν με 47 τόμους αντί για 48 αλλά για όσους δεν έχουν διαβάσει τους Επιγόνους, αξίζει... 4 Quote
PhantomDuck Posted September 22, 2016 Member ID: 2,414 Group: Veterans Topic Count: 206 Content Count: 5,735 Reputation: 46,637 Achievement Points: 5,832 Days Won: 48 With Us For: 6,948 Days Status: Offline Last Seen: 7 hours ago Age: 39 Posted September 22, 2016 Το λοιπόν που λέτε, μίλησα με τον Rosa και τον ενημέρωσα και για τα blueprints. Η απάντησή του ήταν πως: [...] ΚΧ 183 (2003).jpg Κόμιξ #183 - 2003 - Λάθος Επίγονοι (2008).jpg Επίγονοι (Τερζό, 1η έκδοση) - 2008 - Λάθος Επίγονοι (2016).jpg Επίγονοι (Καθημερινή) - 2016 - Σωστό [...] Οι εκδόσεις των 2003 και 2008 αν κρίνει από τα «rainbow colors του θησαυροφυλακίου», είναι πολύ πιθανόν να είναι μεταφορά των ιταλικών εκδόσεων . Ο χρωματισμός όμως που χρησιμοποιήθηκε στην φετινή έκδοση, μου λέει πως είναι αυτός που χρησιμοποίησε η Egmont το 2008 στο Don Rosa Hall Of Fame. Αυτόν μου λέει λογικά πήρανε και βάλανε στην ελληνική έκδοση. Η Egmont όμως αν δεν κάνω λάθος, χρησιμοποιεί το ευρώ € ως σήμα στο θησαυροφυλάκιο. Πρέπει να μοιάζει δηλαδή κάπως έτσι: Δεν είναι σίγουρος λέει για το πώς αποκτήσανε την δική του εκδοχή με το δολλάριο $ στο θησαυροφυλάκιο και το λογότυπο «McD» στο πάνω μέρος της πόρτας. Σε αυτό το σημείο τώρα έγινε επεξεργασία για πιστότητα στο πρωτότυπο. Το πιο πιθανόν είναι να έγινε από τους Έλληνες υπεύθυνους, μιας και γενικά σε όλες τις ιστορίες που το θησαυροφυλάκιο έχει €, κάνουν edit και το αντικαθιστούν με $. Άρα με τον χ/ψ τρόπο, οι Έλληνες εκδότες ασχολήθηκαν ως έναν βαθμό για να το διορθώσουν, δεν το πήραν έτοιμο 100%. Βέβαια, έκλεισε με παράπονο πάλι. Λέει πως τα blueprints έπρεπε να είναι σε ένα ολόκληρο δισέλιδο, όχι το ένα μπροστά και το άλλο πίσω στο ίδιο φύλο. Οκ, τώρα ξεφεύγουμε νομίζω, απλά το αναφέρω για το ιστορικό Υ.Γ. Στο Inducks έχουμε καταγράψει τον τίτλο όπως αναφέρεται στο εξώφυλλο. Δηλαδή «Carl Barks - Οι Επίγονοι». 26 Quote
paola Posted November 13, 2022 Member ID: 12,750 Group: Members Topic Count: 9 Content Count: 2,374 Reputation: 21,610 Achievement Points: 2,374 Days Won: 2 With Us For: 5,829 Days Status: Offline Last Seen: Thursday at 03:45 PM Age: 48 Posted November 13, 2022 Το συγκεκριμενο τομο δεν τον ειχα αγορασει οταν κυκλοφορησε,,ουτε την πρωτη,ουτε την δευτερη φορα. Αλλα καθε φορα που "επεφτα" πανω ου σκεφτομουν οτι το θελω. Τελικα το πηρα και το διαβασα σημερα. Το εξωφυλλο,τα χρωματα....Οk τι να λεμε,ειναι πολυ ομορφος τομος. Τις περισσοτερες ιστοριες δεν τις ειχα.Σιγουρα οχι αυτες που ειχαν δημοσιευθει απο το 2004 και μετα.(Ειχα σταματησει να αγοραζω το Κομιξ το 2003 νομιζω. ) Το διαβασα σημερα και μου αρεσε πολυ! Περασα πολυ ευχαριστα την ωρα μου διαβαζοντας τον. Η ιστορια με την οποια γελασα πιο πολυ ηταν η ιστορια "Μακρινοι συγγενεις". 11 Quote
SpiroSym Posted May 16, 2023 Member ID: 39,774 Group: Members Topic Count: 0 Content Count: 78 Reputation: 416 Achievement Points: 78 Days Won: 0 With Us For: 1,259 Days Status: Offline Last Seen: 7 hours ago Posted May 16, 2023 Μπορεί κάποιος να μου πει ποια χρονολογία βγήκε η 2η έκδοση Τερζόπουλου; Ξέρω ότι η 1η ήταν το 2008 και η 3η (λεγόμενη επετειακή) το 2013. 4 Quote
greece666 Posted December 12, 2025 Member ID: 40,564 Group: Members Topic Count: 2 Content Count: 69 Reputation: 470 Achievement Points: 100 Days Won: 0 With Us For: 1,058 Days Status: Offline Last Seen: Friday at 01:35 PM Posted December 12, 2025 Γεια σας, αυτή εδώ η έκδοση είναι η τρίτη του Τερζόπουλου; Και εάν ναι, έχει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της πρώτης και δεύτερης έκδοσης του Τερζόπουλου; (πάχος τόμου, χρώματα, ποιότητα χαρτιού κλπ) Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, 2 Quote
Black Panther Posted December 14, 2025 Member ID: 37,334 Group: Members Topic Count: 7 Content Count: 455 Reputation: 3,577 Achievement Points: 593 Days Won: 0 With Us For: 1,895 Days Status: Offline Last Seen: 23 hours ago Age: 20 Posted December 14, 2025 On 12/12/2025 στο 7:49 ΜΜ, greece666 είπε: Γεια σας, αυτή εδώ η έκδοση είναι η τρίτη του Τερζόπουλου; Και εάν ναι, έχει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της πρώτης και δεύτερης έκδοσης του Τερζόπουλου; (πάχος τόμου, χρώματα, ποιότητα χαρτιού κλπ) Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, Γράφει "ΝΕΑ ΑΚΤΙΝΑ" μέσα; Γιατί και η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ έβγαλε τους Επιγόνους ένα φεγγάρι 3 Quote
jimakoszs97 Posted December 22, 2025 Member ID: 31,217 Group: Members Topic Count: 41 Content Count: 1,480 Reputation: 10,953 Achievement Points: 1,501 Days Won: 1 With Us For: 3,854 Days Status: Offline Last Seen: 15 hours ago Age: 1 Posted December 22, 2025 On 12/14/2025 at 12:54 PM, Black Panther said: Γράφει "ΝΕΑ ΑΚΤΙΝΑ" μέσα; Γιατί και η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ έβγαλε τους Επιγόνους ένα φεγγάρι Η έκδοση της Καθημερινής είναι αυτή εδώ (στο τόπικ αυτό) που κυκλοφόρησε την Κυριακή 18/9/2016 μαζί με την εφημερίδα, αντί για τον 48ο τόμο της Μεγάλης Βιβλιοθήκης Disney. Ο ιταλικός τόμος 48 δεν είχε ιστορίες κόμικς, οπότε η Καθημερινή σταμάτησε στον τόμο 47 και την επόμενη Κυριακή είχε τους Επιγόνους με την κυριακάτικη εφημερίδα της. Φαίνεται από το εξώφυλλο στην φωτογραφία του φίλου ότι δεν είναι η έκδοση της Καθημερινής αλλά κάποια από τις εκδόσεις του Τερζό (το κείμενο στο κάτω μέρος είναι διαφορετικό). 4 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.