Jump to content

Νέα και ειδήσεις για ξένες Disney εκδόσεις


PhantomDuck
 Share

Recommended Posts

Ναι άλλα που να τον εμπιστευτείς αυτόν τον... Maffia... :lol:

  • Like 1
  • Funny 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Να και κάτι πολύ ενδιαφέρον (από Ιταλία εννοείται :P )

 

image.thumb.png.b87ade61ab4304d836f2b9ded3197a73.png

 

Για να γιορτάσουν τα 50 χρόνια Φάντομ Ντακ, οι Ιταλοί βγάζουν μια νέα σειρά που συλλέγει ιστορίες του χαρακτήρα μέχρι και το 2002. Πρόκειται για τη σειρά Paperinik – le origini del mito (Φάντομ Ντακ – Η Αρχή του Μύθου στα ελληνικά) η οποία θα έχει 57 τεύχη των 204 σελίδων το καθένα. (σύμφωνα με το Inducks) Από ότι φαίνεται οι τόμοι θα έχουν σκληρό εξώφυλλο.

 

paperinik-origini-mito.jpg?resize=648%2C790&ssl=1

 

Ο πρώτος τόμος ,κυκλοφορεί από τις 29 Αυγούστου με την ειδική τιμή 2,99 ευρώ, έχει ως κύρια ιστορία την κλασσική πρώτη ιστορία του Φάντομ, «Το Μυστικό της Βίλας των Ρόδων». Η συχνότητα της σειράς θα είναι εβδομαδιαία (με τον κάθε τόμο να κοστίζει 6,99 μαζί με την εφημερίδα του οποίου είναι προσφορά) και το πιο ενδιαφέρον είναι ότι θα περιέχει αδημοσίευτο υλικό, σχέδια και άρθρα από τους Fabio Licari και Luca Boschi (άρθρα του οποίου έχουμε διαβάσει και σε άλλες σειρές).

 

Πολύ φιλόδοξο πρότζεκτ θα έλεγα. Ωραία ιδέα καθώς θυμίζει τις Βιβλιοθήκες του Μπαρκς και του Σκάρπα αλλά η Βιβλιοθήκη αυτή θα είναι ημιτελής καθώς θα βγάλουν όπως είπα παραπάνω μέχρι και την περίοδο της ιστορίας «Οι Σωλήνες του Χωροχρόνου». (όπως μπορείτε να δείτε και από αυτή τη σελίδα) Βέβαια μπορεί στο μέλλον να το συνεχίσουν. Όπως και να έχει είναι μια ωραία προσπάθεια και έτσι συγκεντρώνουν πολλές ιστορίες του ήρωα σε μια ωραία έκδοση για την βιβλιοθήκη που σχηματίζει κιόλας το πρόσωπο του μασκοφόρου εκδικητή.

 

Και στο DisneyComicsPress το άρθρο.

Edited by ΚΟΜΙΞ
  • Like 9
  • Respect 1
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει 57 τόμοι δεν είναι κ πολλοί....:lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ας είμαστε αισιόδοξοι.

 

Έναν χρόνο αφού ολοκληρωθεί η σειρά στην Ιταλία, μπορεί να φιλοξενηθεί με την Καθημερινή της Κυριακής τα καλοκαίρια, σε οχτάδες! :idea:  :lol: 

 

 

:beer: 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μετά τους εκατό τόμους του Σκάρπα βέβαια που τους βλέπουμε κ αυτούς σε οκταδες με ορίζοντα δεκαετίας

..άρα σε δεκαπέντε περίπου χρόνια θα τα έχουμε. :lol:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Αν συνεχίσουν να βγάζουν 25 τεύχη την τριετία, το 2027 θα είμαστε σχεδόν πλήρεις από Scarpa. Το 2028 σίγουρα.

  • Like 2
  • Funny 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, PhantomDuck said:

το 2027 θα είμαστε σχεδόν πλήρεις από Scarpa

 

Εγώ το 2027 θα είμαι σχεδόν πλήρης ημερών...

  • Like 2
  • Funny 4
Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πριν, Manitou είπε:

..άρα σε δεκαπέντε περίπου χρόνια θα τα έχουμε. :lol:

 

6 ώρες πριν, PhantomDuck είπε:

Αν συνεχίσουν να βγάζουν 25 τεύχη την τριετία, το 2027 θα είμαστε σχεδόν πλήρεις από Scarpa. Το 2028 σίγουρα.

 

4 ώρες πριν, Kriton είπε:

Εγώ το 2027 θα είμαι σχεδόν πλήρης ημερών...

 

Δεν βαριέστε. Υγεία να υπάρχει κι ο χρόνος θα περάσει γρήγορα. :P 

 

 

:beer: 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

https://www.facebook.com/Culturamaeditora/videos/384536789130913/

 

Πόσα :respect:  σε αυτούς τους ανθρώπους!
Βλέπουμε στο βίντεο διαδικασία για να φτιάξουν τους τίτλους στις ιστορίες + τα μπαλονάκια (λίγο)
 
Αυτό είναι μεράκι και έξυπνη χρήση των σόσιαλ μίντια :) Όχι σαν εδώ που ποστάρουν μια εικόνα και νομίζουν ότι κάτι θα γίνει.
Edited by ΚΟΜΙΞ
  • Like 3
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Άσχετα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ίδια γραφιστική δουλειά γίνεται παντού, ακόμα και σε μας. Πρέπει να είναι πλέον εμφανές γιατί η Καθημερινή περιόρισε δραστικά το ρόλο τού γραφίστα στις ιταλικές ιστορίες. Οι Ιταλοί είναι ανοικονόμητοι στα ηχητικά εφέ σε σχέση με τους Δανούς, και η δουλειά, που φαίνεται στο βίντεο, χρειάζεται σε πάρα πολλά καρέ, αυξάνοντας το κόστος και, επομένως την τιμή των εκδόσεων.

 

Μπορεί να μη δείξανε πολλά για τα μπαλονάκια, αλλά νομίζω ότι ήταν αρκετά, για να καταλάβουμε γιατί η Καθημερινή χρησιμοποιεί μικρότερη γραμματοσειρά απ' ό,τι ο Τερζόπουλος: για να χωράνε πάντα τα κείμενα, χωρίς να χρειαστεί να μεγαλώσουν κάποια μπαλονάκια.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Πάντως αρπάζω την ευκαιρία εδώ να κάνω το εξής σχόλιο. Πολλές φορές έχω κατηγορήσει την καθημερινή για έλλειψη από μεράκι. Οφείλω να βάλω έναν αστερίσκο. Αν το μεράκι θέλει χρήματα (γιατί καμία φορά συμβαίνει και αυτό) το οποίο μπορεί μια ωραία μέρα να μας στερήσει τις εκδόσεις Ντίσνεϋ (βλ. Τερζόπουλος βλ. Μπλε κομήτης) τότε χαλάλι. Προτιμώ να έχω εκδόσεις και ας είναι και λίγο (ως αρκετά) τσαπατσουλικες. Οι συγκρίσεις με αγορές όπως η Ιταλία και η Βραζιλία είναι άδικες για τα δικά μας Ντίσνεϋ λόγω του αγοραστικού κοινού που απευθύνονται. Μπορεί π.χ. οι νεότερες και πιο καλές ιστορίες του topolino να είναι πολύ πιο ακριβές από τον σορό των πιο παλιών. Οπότε η καθημερινή να κάνει ένα είδος management. Ναι προφανώς ο σωστός διαχειρισιμος του fb η απάντηση στους πελάτες και η ομοιομορφία στους τόμους του Σκάρπα να μην κοστίζουν τόσο. Αλλά κάποια άλλα πράγματα (όπως τα μπαλονάκια που ανέφερε ο @Kriton πιο πάνω) σίγουρα κοστίζουν. Άσε που εξακολουθώ να πιστεύω ότι η ναυαρχίδα των εκδόσεων είναι το ένθετο με την εφημερίδα. Εκεί ποντάρουν για πολλούς λόγους.

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Kriton said:

Άσχετα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ίδια γραφιστική δουλειά γίνεται παντού, ακόμα και σε μας. Πρέπει να είναι πλέον εμφανές γιατί η Καθημερινή περιόρισε δραστικά το ρόλο τού γραφίστα στις ιταλικές ιστορίες. Οι Ιταλοί είναι ανοικονόμητοι στα ηχητικά εφέ σε σχέση με τους Δανούς, και η δουλειά, που φαίνεται στο βίντεο, χρειάζεται σε πάρα πολλά καρέ, αυξάνοντας το κόστος και, επομένως την τιμή των εκδόσεων.

Επίσης οι Ιταλοί ζωγραφίζουν τα ηχητικά εφέ πάνω στις σελίδες, γι' αυτό και είναι δύσκολο να φύγουν. Στις ιστορίες της Egmont, τα ηχητικά εφέ μπαίνουν αργότερα με layers από πάνω, και είναι πολύ πιο εύκολο να αλλάξουν. Γι' αυτό και τα ηχητικά εφέ στο Κόμιξ (που έχει σκανδιναβικές ιστορίες) μεταφράζονται κανονικά, ενώ του Μίκυ Μάους τα αφήνουν στα ξένα. Προφανώς περιόρισαν τον μισθό ενός (τουλάχιστον) γραφίστα. Και τώρα θα ρωτήσω εγώ, τόσο πολύ πήγαινε πίσω την εταιρία ένας γραφίστας; Ο Τερζόπουλος μπορούσε να μεταφράζει τα εφέ τη δεκαετία του '70 και τώρα τα αφήνουμε αμετάφραστα; Γιατί; Για εμένα δεν υπάρχει δικαιολογία.

 

@Manitou, καλά όλα αυτά, όμως ο ενθουσιασμός δεν είναι κάτι που πληρώνεις για να δείξεις στον κόσμο. Βγαίνει αυθόρμητα. Και ο ενθουσιασμός που βλέπω εγώ από την εταιρία είναι υπό του μηδενός. Αυτό που περνάει σε εμένα ως αναγνώστης, είναι πως η καθημερινή κάνει τις απολύτως απαραίτητες κινήσεις ώστε τα περιοδικά να είναι αποδεκτά. Έτσι όμως θα έχει και την απολύτως απαραίτητη ανταπόκριση του κόσμου, και τίποτα περισσότερο. Αξίζει αυτό σαν λογική σκέψης μίας εκδοτικής; Όταν οι αναγνώστες βλέπουν πως τα περισσότερα περιοδικά είναι προϊόν αγγαρείας, για πόσο ακόμα θα τα στηρίζουν; Όση καλή δουλειά και να κάνουν λίγα άτομα στο συντακτικό κομμάτι, αν δεν αλλάξουν δραστικά το επικοινωνιακό / διαφημιστικό, προσωπικά δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα.

Edited by PhantomDuck
  • Like 5
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, Kriton είπε:

Άσχετα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ίδια γραφιστική δουλειά γίνεται παντού, ακόμα και σε μας. Πρέπει να είναι πλέον εμφανές γιατί η Καθημερινή περιόρισε δραστικά το ρόλο τού γραφίστα στις ιταλικές ιστορίες. Οι Ιταλοί είναι ανοικονόμητοι στα ηχητικά εφέ σε σχέση με τους Δανούς, και η δουλειά, που φαίνεται στο βίντεο, χρειάζεται σε πάρα πολλά καρέ, αυξάνοντας το κόστος και, επομένως την τιμή των εκδόσεων.

Πολύ σωστά όπως λες γίνεται παντού και είναι η ίδια και δεν διαφωνεί κανείς για αυτό :) Βασικά είναι όπως ακριβώς τα λέει ο @PhantomDuck.

 

@Manitou το μεράκι δεν σημαίνει πάντα ξοδεύω περισσότερα χρήματα. Για παράδειγμα κοίτα την διαφορά στη διαχείριση των σόσιαλ μίντια που είναι δωρεάν. Στο δικό απλά βάζουν όποτε θυμηθούν μια ξερή εντελώς εικόνα ότι κυκλοφορεί το Μίκυ Μάους ή κάποια άλλη έκδοση. Στο άλλο αλληλεπιδρούν με τον κόσμο βάζοντας εικόνες, λινκς σε σελίδες, βίντεο και αυτό σε συχνή βάση. Αυτό δεν το κάνει η Καθημερινή. Και μην πω ότι είναι απαράδεχτο εν έτη 2019 να μην υπάρχει μια ιστοσελίδα για τα περιοδικά που να μην έχει απλά τη ξερή διαφήμιση με τις ιστορίες. Δεν γίνεται να ενημερώνεται ο κόσμος από το GreekComics και την ΚΟΜΙΞ Wiki για το τι παίζει κάθε φορά. Δεν υπάρχει ενθουσιασμός όπως λέει ο Γιώργος. Τα πράγματα στις έντυπες εκδόσεις είναι δύσκολα. Το ότι βγάζω μια έκδοση και είναι αποδεχτή δεν πιάνει μακροχρόνια.

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Διόλου απίθανο να στοίχιζε τόσο πολύ ο γραφίστας, όπως στοίχιζε και ο διορθωτής κειμένων, που πρέπει να πλήρωνε ο Τερζόπουλος, και δεν πληρώνει η Καθημερινή, ώστε τεύχη τού νέου Μίκυ Μάους χωρίς λάθη είναι περίπου συλλεκτικά, ενώ επί Τερζόπουλου, από κάποιο σημείο και μετά, όποτε είχα διαφωνία με το πώς ήταν γραμμένο κάτι, πάντα εγώ είχα κάνει λάθος. Μην ξεχνάμε ότι ο Τερζόπουλος στο τέλος έμπαινε μέσα, ενώ η Καθημερινή τα πήγε αρκετά καλά την πρώτη τετραετία, ώστε ανανέωσε και για δεύτερη. Προφανώς, κόβοντας απ' όπου μπορούσαν, κατάφεραν να ξανακάνουν τα περιοδικά Ντίσνεϋ κερδοφόρα. Η παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στοιχίζει κι αυτή. Δεν είναι ότι μετά τη δουλειά, αντί να πάνε στα σπίτια τους και τις οικογένειές τους, θα μπορούσαν να ξημεροβραδιάζονται στο greek comics και στο facebook. Κάποιου θα πρέπει να είναι η δουλειά να το κάνει, και αυτό στοιχίζει. Με τον προϋπολογισμό, που έχουν, πιστεύω ότι το μόνο που θα μπορούσαν να κάνουν πέρα από τις ξερές διαφημίσεις (που δεν είναι πάντα τόσο ξερές) θα ήταν να μην είναι τόσο μυστικοπαθείς. Αφού απαντάνε στο mail τους, θα μπορούσαν να δίνουν κάποια σχετική λεπτομέρεια, αντί να λένε γενικότητες, ενώ θα μπορούσαν να έδιναν και κάποια συνέντευξη με περισσότερες λεπτομέρειες στο πολιτιστικό ένθετο της κυριακάτικης Καθημερινής, που ουσιαστικά θα ήταν έμμεση διαφήμιση και δεν θα τους στοίχιζε περισσότερο από το άρθρο, που θα αντικαθιστούσε.

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Μια και μιλάμε για τη γραφιστική δουλειά, που γίνεται για την προσαρμογή των ιστοριών σε άλλη γλώσσα, να επισημάνω κάποια πράγματα, που είχε πει ο David Gerstein για τη ζωδιακή πέτρα, απ' όπου φάνηκε πόση δουλειά είχε ρίξει ο γραφίστας τού Τερζόπουλου στη συγκεκριμένη ιστορία. (Άλλο το ότι ίσως δεν θα έπρεπε να την είχε ρίξει...)

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λέει ο Κρίτων εννοούσα και εγώ. Αν και σε κάποια πράγματα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ φαίνεται η προχειρότητα όπως στο μέγεθος π.χ. των τομών στις αλλαγές στο φορμάτ των τευχών κλπ. Το fb ,που λέτε πραγματικά δεν ξέρω αν απαιτεί ένα μισθό για να ενημερώνεται. Ίσως θα μπορούσε να είναι πάρεργο του εκδότη αν έχει ζέση για το όλο θέμα. Πάντως γενικά η οικονομία στην έκδοση σε συνδυασμό με την έλλειψη αληθινής αγάπης για τα μικυμαου φταιει για το σχετικά πρόχειρο αποτέλεσμα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, Kriton είπε:

Διόλου απίθανο να στοίχιζε τόσο πολύ ο γραφίστας

Είναι πολύ πιθανό να υπήρχαν 2 ή 3 γραφίστες και πλέον να μην υπάρχει ο ένας από αυτούς. Διότι η δουλειά που όντως γίνονταν στην όλη διαδικασία της μετάφρασης των ηχητικών εφέ να μην ήταν λίγη. Παρατήρησα όμως ότι τα ηχητικά εφέ σταμάτησαν να μεταφράζονται την περίοδο 2017 - 2018.  Άρα μέχρι τότε είχε η Καθημερινή να πληρώνει τον γραφίστα;

 

Πριν από 1 ώρα, Manitou είπε:

. Το fb ,που λέτε πραγματικά δεν ξέρω αν απαιτεί ένα μισθό για να ενημερώνεται. Ίσως θα μπορούσε να είναι πάρεργο του εκδότη αν έχει ζέση για το όλο θέμα.

 

6 ώρες πριν, Kriton είπε:

Η παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στοιχίζει κι αυτή. Δεν είναι ότι μετά τη δουλειά, αντί να πάνε στα σπίτια τους και τις οικογένειές τους, θα μπορούσαν να ξημεροβραδιάζονται στο greek comics και στο facebook. Κάποιου θα πρέπει να είναι η δουλειά να το κάνει, και αυτό στοιχίζει.

Λοιπόν να πούμε δυο λόγια πάνω σε αυτό. Όντως η ενασχόληση στα σόσιαλ μίντια στοιχίζει αλλά πλέον είναι αναπόσπαστο κομμάτι του marketing τόσο πολύ που οι εταιρίες έχουν έναν τουλάχιστον επικεφαλή και υπεύθυνο σε όλες τις σελίδες τους. Και αυτό γιατί πρέπει να ενημερώνονται συνεχώς αφού αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της διαφήμισης πλέον. Στην σημερινή εποχή όλες οι ηλικίες σχεδόν ενημερώνονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οπότε αν θέλει κάποιος να κερδίσει κόσμο και να έχει σταθερό κοινό πρέπει να ενημερώνει συχνά τη σελίδα του και να ασχολείται. Το κείμενο που λες Κρίτον και είναι πολύ ωραία ιδέα μπορεί άνετα να μπαίνει και στη σελίδα στο φβ. Ακόμα το φβ έχει την δυνατότητα προγραμματισμού των δημοσιεύσεων. Άρα δεν χρειάζεται να ασχολούνται σε πραγματικό χρόνο. Τα περιοδικά και οι εκδότες πρέπει να συμβαδίζουν με τις εποχές.

 

6 ώρες πριν, Kriton είπε:

η Καθημερινή τα πήγε αρκετά καλά την πρώτη τετραετία, ώστε ανανέωσε και για δεύτερη.

Δεν γνωρίζουμε αν το συμβόλαιο τους ίσχυε για τετραετία ή αν πλέον ανανεώνουν ανά χρόνο. Το μόνο που είχαμε δει είναι το 2+1 χρόνια για το 2014 - 2017. Για το τι ισχύει από εκεί και πέρα δεν είμαστε σίγουροι.

 

Άσχετο με τα παραπάνω:

image.thumb.png.02ace6d36383268b98189fb8021c24a9.png

Το Νησί των Θησαυρών και το Μόμπυ Ντικ σε σκληρόδετες έκδοσεις από την Glenat.

Edited by ΚΟΜΙΞ
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που θα ήθελα να ξέρω πάντως είναι αν κοστίζουν περισσότερο οι "καλές" ιστορίες και πως βγαίνει η σειρά των ιστοριών. Γιατί είμαστε τόσο πίσω σε όλες τις σειρές? Δεν θα μπορούσαμε να διαβάζαμε πιο πολλές καλές ιστορίες παρά μέτριες? Αυτές είναι οι απορίες μου.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

37 min ago , Manitou said:

Εγώ αυτό που θα ήθελα να ξέρω πάντως είναι αν κοστίζουν περισσότερο οι "καλές" ιστορίες και πως βγαίνει η σειρά των ιστοριών. Γιατί είμαστε τόσο πίσω σε όλες τις σειρές? Δεν θα μπορούσαμε να διαβάζαμε πιο πολλές καλές ιστορίες παρά μέτριες? Αυτές είναι οι απορίες μου.

Από τις κουβέντες που είχα κάνει παλιότερα, δεν νομίζω να παίζει διαφορά στην τιμή (πάντα με υπερβολική επιφύλαξη, εννοείται). Ανάλογα βέβαια και με την εκδοτική, π.χ. μπορεί άλλα ποσά να παίζουν για να εισάγεις ιστορία από την Panini και άλλα από την Egmont. Τα υπόλοιπα νομίζω πως είναι αντίκτυπος του «έλα να βγαίνει το περιοδικό», δηλαδή παίρνουμε μερικά τεύχη Topolino, κρατάμε τις βασικές ιστορίες, και συμπληρώνουμε με αδημοσίευτες, χωρίς να κοιτάμε το ποιοτικό κομμάτι, απλά για να βγαίνουν οι σελίδες. Βάλε στο ΜΜ ιταλικές ιστορίες που είναι ζόρι να μεταφράζουμε τα ηχητικά, και στο Κόμιξ που δεν θέλει τόσο απαιτητικό γραφίστα βάζε τις σκανδιναβικές. Να βγαίνει γρήγορα η δουλειά χωρίς πολλά πολλά. Η έλλειψη ενθουσιασμού που αναφέραμε προηγουμένως δηλαδής.

Edited by PhantomDuck
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Αίσθησή μου είναι ότι οι ιστορίες κοστίζουν το ίδιο για την απόκτησή τους, αλλά, ανάλογα με τη μορφή που έρχονται, η έκδοσή τους μπορεί να κοστίζει περισσότερο ή λιγότερο. Πιο φτηνές πρέπει να είναι οι δανέζικες, που, όπως λέει ο PhantomDuck, έρχονται έτοιμες σε στρώσεις τού Photoshop και χρειάζονται ελάχιστη επεξεργασία, και περισσότερο κάποιες παλιές, που έρχονται τυπωμένες σε χαρτί, χρειάζονται αποστολή φυσικού αντιτύπου, σκανάρισμα, σβήσιμο παλιού χρωματισμού, αν δεν υπάρχουν τα πρωτότυπα μελανωμένα σχέδια, σβήσιμο μπαλονιών, τίτλων και ειδικών εφέ, ξανασχεδίασμα των υποβάθρων πίσω απ' ό,τι σβήστηκε, και προσθήκη νέων κειμένων, τίτλων και εφέ. Αν οι ιστορίες χρειάζονται και χρωματισμό, που θα χρειάζονται, αν είναι παλιές, ακόμη χειρότερα.

 

Φαντάζομαι ότι ένας από τους λόγους, που ο Τερζόπουλος το έριξε από πολύ νωρίς στις ανατυπώσεις, ήταν και το αυξημένο κόστος δημοσιεύσεως νέων ιστοριών.

Edited by Kriton
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Kriton said:

Αίσθησή μου είναι ότι οι ιστορίες κοστίζουν το ίδιο για την απόκτησή τους, αλλά, ανάλογα με τη μορφή που έρχονται, η έκδοσή τους μπορεί να κοστίζει περισσότερο ή λιγότερο. Πιο φτηνές πρέπει να είναι οι δανέζικες, που, όπως λέει ο PhantomDuck, έρχονται έτοιμες σε στρώσεις τού Photoshop και χρειάζονται ελάχιστη επεξεργασία, και περισσότερο κάποιες παλιές, που έρχονται τυπωμένες σε χαρτί, χρειάζονται αποστολή φυσικού αντιτύπου, σκανάρισμα, σβήσιμο παλιού χρωματισμού, αν δεν υπάρχουν τα πρωτότυπα μελανωμένα σχέδια, σβήσιμο μπαλονιών, τίτλων και ειδικών εφέ, ξανασχεδίασμα των υποβάθρων πίσω απ' ό,τι σβήστηκε, και προσθήκη νέων κειμένων, τίτλων και εφέ. Αν οι ιστορίες χρειάζονται και χρωματισμό, που θα χρειάζονται, αν είναι παλιές, ακόμη χειρότερα.

 

Φαντάζομαι ότι ένας από τους λόγους, που ο Τερζόπουλος το έριξε από πολύ νωρίς στις ανατυπώσεις, ήταν και το αυξημένο κόστος δημοσιεύσεως νέων ιστοριών.

 

Πολλές από τις ανατυπώσεις που έκανε ο Τερζόπουλος όμως είχαν εκ νέου χρωματισμό, διαφορετική λίγο μετάφραση κτλ, δεν ήταν τελείως copy paste πάντως. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Όντως, αλλά η πολλή δουλειά είχε ήδη γίνει.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τα περισσοτερα ΜΜ της Α' περιοδου ηταν στην ουσια ενα κολαζ ανατυπωσεων απο παλιοτερα ΜΜ οπως μπορει να διαπιστωσει κανεις στο Inducks. Την τελευταια δεκαετια της Α' περιοδου εφτιαξε καπως η κατασταση γιατι η κυρια τουλαχιστον ηταν καινουργια.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

image.thumb.png.c8969a75585674a3c04a98aa7f83c547.png

Από τον Σκιαρρόνε τον Νοέμβριο.

  • Like 6
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό τουλάχιστον μπορεί και να το διαβάσουμε στο Μίκυ Μάους του χρόνου (ή του παραχρόνου). :) 

 

 

:beer: 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κάτι ενδιαφέρον από την Ιταλία είναι αυτή η σειρά :)

image.thumb.png.3ae72f676e741a6b2d8e8358092e5e40.png

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Έκδοση για τα εξώφυλλα του Μάρκο Ρότα από το 1995 - 2008.

image.thumb.png.b6e6ce437eb5030be2bd879efc0fd85c.png

 

Η Panini βγάζει ένα σωρό νέα πράγματα. Λογικό αφού έχουν καλεσμένους στο Lucca Comics τους Ροσα και Μάρκο Ρότα. :D

Edited by ΚΟΜΙΞ
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ΚΟΜΙΞ said:

Έκδοση για τα εξώφυλλα του Μάρκο Ρότα από το 1995 - 2008.

image.thumb.png.b6e6ce437eb5030be2bd879efc0fd85c.png

 

Η Panini βγάζει ένα σωρό νέα πράγματα. Λογικό αφού έχουν καλεσμένους στο Lucca Comics τους Ροσα και Μάρκο Ρότα. :D

Η panini comic είναι η Ρεάλ και η Μπαρτσελόνα και η Λίβερπουλ μαζί. Όλοι οι άλλοι είμαστε superleague. Τα ιταλικά Ντίσνεϊ είναι εδώ κ χρονιά η βασική κεντρική βιομηχανία Ντισνευ. Όλοι οι άλλοι είναι φτωχοί συγγενείς  θα ήθελα να ήξερα πόσα τεύχη πουλάει το  topolino κάθε εβδομάδα.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν, Manitou είπε:

Η panini comic είναι η Ρεάλ και η Μπαρτσελόνα και η Λίβερπουλ μαζί. Όλοι οι άλλοι είμαστε superleague. Τα ιταλικά Ντίσνεϊ είναι εδώ κ χρονιά η βασική κεντρική βιομηχανία Ντισνευ. Όλοι οι άλλοι είναι φτωχοί συγγενείς  θα ήθελα να ήξερα πόσα τεύχη πουλάει το  topolino κάθε εβδομάδα.

Σύμφωνα με αυτό εδώ το θρεαντ το Topolino το 2014 που το πήρε η Panini πουλούσε κατά μέσο όρο 288.908 τεύχη τη βδομάδα.

  • Like 4
  • Thanks 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

δεν ξέρω ποια από αυτά έχουμε ξαναβάλει αλλά οι γαλλικές εκδόσεις με κάνουν και ζηλεύω αφάνταστα

 

mmtrav.thumb.jpeg.ec6e7fbd855a98c26ee6359897179f7b.jpeg superm.thumb.jpeg.a9039f151970d1b893d6e7b024a4b7b0.jpeg mdadv.thumb.jpeg.63067e091ba09744b20836a9ab908c11.jpeg mm.thumb.jpeg.8e318fdb08a84cd52cd267b2fa4d3bc1.jpeg

  • Like 11
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.