PhantomDuck Δημοσιεύτηκε Σεπτεμβρίου 20, 2008 Member ID: 2414 Group: Veterans Topic Count: 206 Content Count: 5712 Reputation: 45803 Achievement Points: 5809 Days Won: 48 With Us For: 6179 Days Status: Offline Last Seen: 10 ώρες πριν Age: 37 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτεμβρίου 20, 2008 Το λοιπόν, οι σειρές που διαβάζετε μιλάνε για την πρώτη και σημαντικότερη ταινία κινουμένων σχεδίων του Disney, που δεν είναι άλλη από την γνωστή σε όλους μας Χιονάτη. Επειδή όλοι μας γνωρίζουμε λίγο πολύ τι διαπραγματεύεται η ταινία, δεν θα αναφερθώ στην υπόθεση αλλά στα παρασκήνια και στο τι πραγματικά προσέφερε στον κόσμο του animation. Όπως όλες (σχεδόν) οι ταινίες του Disney, έτσι και η Χιονάτη στηρίζεται σε έτοιμη ιδέα. Ο Disney βασίστηκε στο ομώνυμο διήγημα των αδερφών Γκριμ. Αν και η επίσημη εταιρία του Walt Disney ιδρύθηκε το 1923, η Χιονάτη δημιουργήθηκε 15 χρόνια αργότερα, το 1937. Η Χιονάτη αποτέλεσε πραγματική επανάσταση στον χώρο του animation. Όταν ο Disney αποφάσισε να δημιουργήσει ταινία κινουμένων σχεδίων μεγάλου μήκους, δέχτηκε την κατακραυγή όλου του κοινωνικού του περίγυρου, από ανιματέρ και συνεργάτες μέχρι φίλους και οικογένεια. Για να μαζέψει τα λεφτά, αναγκάστηκε μέχρι και να υποθηκεύσει το σπίτι του, με αποτέλεσμα το τελικό budget της ταινίας να φτάσει τα 1.500.000$ από 250.000$ που είχε υπολογίσει στην αρχή. Αστρονομικό ποσόν για ταινία της εποχής, πόσο μάλλον για ταινία κινουμένων σχεδίων με την οποία στην ουσία ρίσκαρε τα πάντα. Η Χιονάτη χρησιμοποίησε πολλές τεχνικές animation για πρώτη φορά, οι οποίες ύστερα από αυτήν την ταινία καθιερώθηκαν ως στάνταρ σε επόμενα έργα animation. Τεχνικές όπως τα εφέ που χρησιμοποιήθηκαν για να απεικονίσουν βροχή, αντανακλάσεις, μαγικά κλπ και το ρεαλιστικό animation των ηρώων, τόσο στα πρόσωπα και στις κινήσεις τους, όσο και των στοιχείων της φύσης. Ήταν επίσης η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκε σε καρτούν η κάμερα πολλαπλών πλάνων (multiplan) που επέτρεπε πολύ πιο σύνθετες λήψεις και καλύτερη απόδοση των σχεδίων, ενώ το studio αναγκάστηκε να δημιουργήσει νέες τεχνικές χρωματισμού ώστε να αποδοθεί καλύτερα η υφή των ρούχων και αντικειμένων. Μέχρι και μίνι ζωολογικό κήπο είχαν στήσει στο studio επειδή έπρεπε όλα τα σκίτσα ζώων να βασίζονται στην πραγματικότητα, για να πετύχουν πιο ρεαλιστικό αποτέλεσμα. Για κάθε δευτερόλεπτο animation χρειάζονταν 24 εικόνες. Για την παραγωγή ολόκληρης της ταινίας σχεδιάστηκαν με το χέρι πάνω από 160.000 εικόνες, κάτι που μέχρι τότε αποτελούσε σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Επειδή οι δημιουργοί δεν ήξεραν το ακριβές αποτέλεσμα αυτών των νέων τεχνικών, χρησιμοποίησαν ως "crash-test" τα Silly Symphonies. Τα Silly Symphonies είναι animation shorts δημιουργημένα από την Disney που προβάλλονταν ήδη από το 1929 στον κινηματογράφο πριν τις κανονικές ταινίες. Εκεί τεσταρίστηκαν οι πρώτες τεχνικές και αφού είδαν πως το αποτέλεσμα είναι όπως το περίμεναν, προχώρησαν στην εφαρμογή τους στη Χιονάτη. Εν τέλει, ύστερα από 3 χρόνια προετοιμασίας το αποτέλεσμα ήταν κάτι που κανείς δεν είχε ξαναδεί στην ζωή του. Όλος ο κόσμος ενθουσιάστηκε από την πανδαισία χρωμάτων που εξελίχθηκε μπροστά στα μάτια τους για πρώτη φορά. Εκτός από το οχταπλό Όσκαρ που απέσπασε (Ένα μεγάλο για τη Χιονάτη και εφτά μικρότερα για τους νάννους), ο Disney δέχτηκε συγχαρητήρια από πολλούς σημαντικούς αστέρες του κινηματογράφου, ανάμεσα στους οποίους ήταν και ένα από τα ινδάλματά του και πηγή έμπνευσης, ο Τσάρλι Τσάπλιν. Η ταινία σημείωσε αστρονομικές πωλήσεις σε όλον τον κόσμο, δίνοντας έτσι το έναυσμα στον Disney να ασχοληθεί και με άλλες μεγάλου μήκους ταινίες animation. Ήδη με το τέλος της Χιονάτης άρχισε την παραγωγή του Πινόκιο, ενώ μέχρι τον θάνατό του δημιούργησε πάνω από 15 ταινίες. Όπως με κάθε τι πρωτότυπο, έτσι και η Χιονάτη ενέπνευσε πολλά μεταγενέστερα studios και δημιουργούς. Πέραν των άλλων, ενδεικτικά αναφέρω το studio της Metro Goldwyn Mayer. Ο Αδόλφος Χίτλερ δήλωσε μεγάλος θαυμαστής της συγκεκριμένης ταινίας. Μαγεμένος από την μεταφορά του γερμανικού παραμυθιού με το οποίο είχε μεγαλώσει, κάθισε και την παρακολούθησε σε μία αίθουσα γεμάτη παιδιά. Ο Χίτλερ είχε την διάθεση να προσφέρει στον Disney οτιδήποτε χρειαστεί προκειμένου να δημιουργήσει κι άλλα έργα animation αλλά όπως αναφέρεται στην βιογραφία του Disney, αρνήθηκε την πρότασή του. Αυτός είναι ο κύριος λόγος που κυκλοφορεί η φήμη πως ο Disney ήταν υποστηρικτής των Ναζί, όμως όπως αναφέρεται στην βιογραφία, ο Disney εκτός του ότι αρνήθηκε την πρόταση, στην συνέχεια υποστήριξε αντιγερμανικές οργανώσεις. Δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για καμία από τις (πολλές) φήμες που κυκλοφορούν για τον Walt. Για αυτό όμως που μπορούμε να είμαστε σίγουροι είναι πως αν δεν υπήρχε αυτός, ο κόσμος του animation δεν θα ήταν όπως τον ξέρουμε σήμερα. ========================================================================================================= Η παρακάτω προσθήκη/ενσωμάτωση πληροφοριών έγινε από τον Θρηνωδό Στην Ελληνική μεταγλώττιση συμμετέχουν: Χιονάτη: Ματίνα Καρρά (διάλογοι), Μήτσα Ρούτη (τραγούδι) Βασίλισσα: Αντιγόνη Γλυκοφρύδη Μάγισσα: Ελένη Ζαφειρίου Σοφός: Κούλης Στολίγκας Συναχωμένος: Τάκης Μηλιάδης. Γκρινιάρης: Κώστας Μποζώνης Ντροπαλός: Γιάννης Φέρμης Υπναράς: Ντάνος Λυγίζος Χαρούμενος: Φιλήμων Μεθυμάκης Πρίγκιπας: Γιώργος Κακίτσης Κυνηγός: Ηλίας Καπετανίδης Καθρέφτης: Βασίλης Κανάκης Σκηνοθετική επιμέλεια: Λευτέρης Σιάσκας, Γιώργος Θεοδοσιάδης Η μεταγλώττιση έγινε στο Studio Era (από greektoons.org) Πληροφορίες για τους χαρακτήρες και την ταινία από την imacmaria στα ποστ 9 και 10. [imdb=tt0029583] 30 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Ion Δημοσιεύτηκε Σεπτεμβρίου 20, 2008 Member ID: 2285 Group: Veterans Topic Count: 941 Content Count: 4363 Reputation: 35625 Achievement Points: 4416 Days Won: 26 With Us For: 6191 Days Status: Offline Last Seen: 21 ώρες πριν Age: 41 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτεμβρίου 20, 2008 PK Κλασικότατη ταινία με τεράστια ιστορία. Εγώ την είχα δει μικρός σινεμά σε μια από τις πολλές - φαντάζομαι - αναδιανομές που έγιναν. Δεν ξέρω τώρα που μεγάλωσα αν θα την ξανάβλεπα με το ίδιο ενδιαφέρον, πάντως είναι κριμά για τη σημερινή γενιά που δεν βγαίνουν πια τέτοιες ταινίες. 4 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
PhantomDuck Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 14, 2008 Member ID: 2414 Group: Veterans Topic Count: 206 Content Count: 5712 Reputation: 45803 Achievement Points: 5809 Days Won: 48 With Us For: 6179 Days Status: Offline Last Seen: 10 ώρες πριν Age: 37 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 14, 2008 Βρήκα ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο από εφημερίδα της εποχής. Κάνω copy paste το κείμενο και τις φωτογραφίες ώστε να υπάρχουν και στο GreekComics για όποιον ενδιαφέρεται The Making of Snow White and the Seven Dwarfs (Jan, 1938) Snow White and the Seven Dwarfs A Famous Fairy Tale Is Brought to the Screen as the Pioneer Feature-Length Cartoon in Color By ANDREW R. BOONE BEHIND the black walls of an air-conditioned Hollywood studio laboratory, the shutter on a strange eight-deck camera flicked open and shut the other day, exposing the last of 362,919 frames of color film. At that instant was completed the first feature-length motion-picture cartoon ever created, one requiring more than 1,500,000 individual pen-and-ink drawings and water-color paintings. Also, at that moment, depth, a sense of perspective and distance hitherto seen only in “live action” pictures, sprang into being for cartoons. Both the giant camera and the picture had their beginnings in a decision made four years ago by Walt Disney, famed creator of Mickey Mouse and Donald Duck, to produce a feature based on a well-known folk tale. “Snow White and the Seven Dwarfs,” a movie version of Grimm’s famous fairy tale filmed by the multiplane camera, is the result. Heretofore, movie cartoons have been series of photographs of drawings and paintings on oblong pieces of celluloid held in a single plane. That is, when photographed the “cels,” or transparent sheets bearing the drawings, were stacked like pieces of paper. On each was painted a part of the scene reaching the screen. Disney wanted to increase the eye value of the many paintings making up a picture by achieving a soft-focus effect on the backgrounds, illuminating the various levels of each scene individually, and separating” background from foreground, thus keeping background objects to their proper relative size. His production crew labored for three years to perfect the novel picture-taking device to achieve these results. It consists of four vertical steel posts, each carrying a rack along which as many as eight carriages may be shifted both horizontally and vertically. On each carriage rides a frame containing a sheet of celluloid, on which is painted part of the action or background. Resembling a printing press, the camera stands eleven feet tall and is six feet square. Made with almost micrometer precision, it permits the photographing of foreground and background cels accurately, even when the first is held firmly in place two feet from the lens and the lowest rests in its frame nine feet away. Where the script calls for the camera to “truck up” for a close-up, the lens actually remains stationary, while the various cels are moved upward. By this means, houses, trees, the moon, and any other background features, retain their relative sizes. When everything is ready for action, an operator takes his place at each level of the camera, adjusting the cel, lowering or raising it, top-lighting or back-lighting his part of the scene as required. Also, by moving all cels except those on which the characters are painted across-camera at the same speed, the illusion of distance is created. Unlike live action color photography, in which the camera records the primary colors on three negatives in a single exposure (P.S.M., May 1935, p. 13), in making cartoons in color the camera makes three exposures on each set of cels, recording red, green, and blue separately. Thus, to complete the 7,560-foot picture, film totaling three times that length was required. Later, a print of each color was made and the three were printed, one over the other, on a single negative. Long before the picture reached the camera, however, artists completed tens of thousands of drawings. Animators worked for six months, drawing innumerable pictures, before they caught the spirit of the various characters they were expected to portray and were able to set down that spirit, without variation day after day. Five hundred voices were tested, that nine might be selected to fit the personalities being established by the artists. Sound men experimented with odd devices, crashing glass, tumbling boxes to the floor, walking in mud—seeking noises that would fit the action. Colors, portraying characters and moods, were selected. In cartoons, all sounds are recorded before the cameras begin to turn. These sounds are later synchronized with movements and charted on the basis of units of time. Since twenty-four “frames,” or separate pictures run through the projector every second, action and sound effects must be timed accordingly. Each beat of music is timed by an electrical metronome, and everything else is related to these beats. Because the action must parallel sound to the fraction of a second, a work chart was prepared for the entire feature. Each drawing carried notes to guide the artists in their work, and their drawings later were spaced so as to agree. From the chart, artists, cartoonists, and sound men followed, frame by frame, to build their parts of the picture. Recently, I watched actors and musicians, all fitted with earphones, as they recorded dialogue and music. Actors followed a rhythmic pattern in speaking, and the director followed a prescribed tempo in wielding his baton. Each syllable, each musical note, started on a musical beat and ended on a musical beat. Graphs of the voices, with the words uttered, were delivered to the artists who, studying the graphs and listening to the voices, created the action, forming mechanically with pen-and-ink lips the words being played back to them. When an animator drew the various lip movements required to form a word, he frequently consulted the sound track, to know precisely in how many frames he must complete the drawings. When the dwarfs tumbled into dishes and glassware, knocking them crashing to the floor, he listened to the sound film that he might synchronize the pictures to the noise. Sound presents a constant problem to the cartoon maker, for he cannot store noises on film in concrete vaults for future use, as in the case of live action. Here, again, he must match action and noise, frame by frame. In one scene, one of the dwarfs climbs the stairs, becomes frightened, and the six other dwarfs, taking fright, run pell-mell into the dishes. Falling crockery sounds like something entirely different through a loud speaker, so the sound crew carefully stacked an assortment of boxes on the sound stage, hung the mike near-by, and recorded the series of bumps and crashes as they tumbled to the floor. Later, artists, listening to a play-back of the sound track, matched it bump by bump, the pictures being drawn to synchronize with the noises. Breaking glass later was matched when two men dropped a large pane eight feet from a ladder to the floor. Other actions called for in the script complicated the sound men’s job. How would a talking mirror sound? What kind of noise would seven dwarfs make when eating soup—and, more important, how could the noise be represented on the sound track? Posers, these problems; but ingenious magicians with sound solved them. IT WAS decided that should a mirror ever actually speak, there would emerge from its silvered surface a sepulchral, masculine voice. For weeks, voices were recorded in boxes, through sheets, before sounding boards. At last a sound technician hit upon the idea of building a square box with old drumheads stretched taut over five sides, leaving an opening in the sixth. Through that opening an actor placed his head, spoke the prescribed lines into a nearby mike, and became the talking mirror. As for the soup, seven studio workers sat at a table for a day and a half, intermittently sipping malted milk and eating wafers. Short, quick “slurps” represented tenor parts; long “slurps,” bass. When the dwarfs washed their faces and sang, seven men skilled in the recording of unusual sounds stood around a water tank the size of five bath tubs, alternating washing their faces and dipping their heads into the water, singing at times while their faces were submerged. The underwater sounds being recorded by a shielded microphone. And to represent a character slushing through a fanciful swamp, the tank was filled with mud, and a man walked in the mud several hours, in tempo with a metronome whose tick-tick came to him through earphones. Meanwhile, application of color, which has achieved great perfection in cartoons, has become as mechanical as the creation of sound effects. For a full-figure shot, Snow White appears in fifteen tints, selected from among 350 standard colors available in the studio paint shop. These vary from tint 685-1/2 (yellow shoes) to pastel 23 (cheeks). When she sings, six colors are added to her eyes and mouth for close-ups, these ranging from orange-yellow on the lids to light red for the lips. Upon each drawing is noted the particular colors to be added to the several areas, and thereafter scores of girls complete the many paintings by spotting colors according to number. PAINTINGS on three to seven cels appear in a single shot, the number depending upon the action and characters. In its simplest form, usually four cels are used. Suppose Snow White is photographed singing. For this sequence, provided her figure is to move, the lowest cel contains the “setting,” perhaps a wall of the house. Next above appears her body, minus arms and head. To show the necessary movements, which match the song recorded several weeks earlier, two cels, one containing a painting of her head and the other her arms, are placed in series above her body. After each exposure, new cels are put in to take the place of these. This process continues for perhaps sixty frames, enough to complete a well-rounded word. Projected at standard speed of twenty-four pictures a second, the many paintings blend to create the necessary illusion of motion in color. ONCE past the animation stage, which consists of completing the multitude of drawings representing whole and part figures, making the cartoon was largely mechanical, although requiring a precision found in the finest machine manufacture. “Ink and paint” represent the manufacturing bottle neck, for a movie cartoon can progress no more rapidly than skilled hands complete the multitude of drawings. Since this cartoon required an average of twenty-two individual painted cels for each foot of completed picture, 166,352 finished paintings were exposed to the camera. These moved at the rate of ninety feet of film daily through the camera, which, requiring 1,960 paintings every twenty-four hours, represent the world’s biggest and most exacting job of painting. 14 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Lord Makro Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 14, 2008 Member ID: 2066 Group: Honored Topic Count: 79 Content Count: 4675 Reputation: 26516 Achievement Points: 4709 Days Won: 4 With Us For: 6211 Days Status: Offline Last Seen: Παρασκευή στις 05:11 PM Age: 48 Share Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 14, 2008 Να σημειώσουμε επίσης ότι η ταινία έκανε ρεκόρ εισπράξεων όλων των εποχών μέχρι που ξεπεράστηκε λίγο αργότερα από το "Όσα παίρνει ο άνεμος". PK !! 9 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
dionik Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 6, 2009 Member ID: 2393 Group: Veterans Topic Count: 594 Content Count: 6421 Reputation: 30824 Achievement Points: 6434 Days Won: 13 With Us For: 6181 Days Status: Offline Last Seen: Παρασκευή στις 06:39 PM Age: 42 Share Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 6, 2009 Και ένα απίστευτο εύρημα από τον rotagiatipino με την ανακοίνωση της νέας (τότε) ταινίας που την μετέφρασαν ως "Το άσπρο χιόνι και οι 7 κωφοί"! 10 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
x for xepeta Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 6, 2009 Member ID: 3787 Group: Veterans Topic Count: 488 Content Count: 12120 Reputation: 82149 Achievement Points: 12142 Days Won: 79 With Us For: 6066 Days Status: Offline Last Seen: Σάββατο στις 08:08 PM Age: 50 Share Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 6, 2009 To άσπρο γάλα και τα επτά Νουνού 3 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
rotagiatipino Δημοσιεύτηκε Μαίου 19, 2010 Member ID: 4271 Group: Veterans Topic Count: 501 Content Count: 2447 Reputation: 13226 Achievement Points: 2462 Days Won: 11 With Us For: 5996 Days Status: Offline Last Seen: Απριλίου 21 Age: 43 Share Δημοσιεύτηκε Μαίου 19, 2010 Από το περιοδικό Απ' όλα δι' όλους (Αθήνα 1938) (τ. 1, 15/5/1938): 11 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
pop Δημοσιεύτηκε Ιουλίου 26, 2010 Member ID: 9743 Group: Members Topic Count: 35 Content Count: 237 Reputation: 1959 Achievement Points: 237 Days Won: 1 With Us For: 5478 Days Status: Offline Last Seen: Νοεμβρίου 25, 2022 Age: 5 Share Δημοσιεύτηκε Ιουλίου 26, 2010 (Επεξεργασία) Το σύστημα κατάταξης των ταινιών, σύμφωνα με τις εισπράξεις, μπορεί να προσφέρει την ευκαιρία για διαρκώς νέα ρεκόρ, ρεκόρ τριημέρου, εβδομάδας, κ.λπ., όμως στην πραγματικότητα απέχουν αρκετά από την αλήθεια. Ο λόγος είναι ότι η μονάδα μέτρησης αυτών των ρεκόρ, το δολάριο, αλλάζει διαρκώς. Αν επικαιροποιηθεί ο πίνακας των εισπράξεων σύμφωνα με τον πληθωρισμό, κάτι που έχει κάνει το έγκυρο εργαλείο καταγραφής του box office, Boxofficemojo, η εικόνα είναι πολύ διαφορετική. Πρώτη παραμένει μια μυθική ταινία, το «Οσα παίρνει ο Ανεμος» (1) του 1939, με 1,606 δισ. δολάρια. Aκολουθούν, ο «Πόλεμος των Αστρων» (2) του `77 με 1,4 δισ. δολάρια, η «Μελωδία της ευτυχίας» (3) του `65 με 1,416 δισ. ο «Ε.Τ. ο εξωγήινος» (4) τοθ `82 με 1,127 δισ. οι «Δέκα εντολές» (5) του `56 με 1,041 δισ., ο «Τιτανικός» (6) του `97, με εισπράξεις 1,020 δισ. και τα «Σαγόνια του καρχαρία» (7), το `75 έφτασε τα 1,018 δισ. δολάρια σε σημερινές τιμές. Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν ο «Δόκτωρ Ζιβάγκο» (8), που γύρισε το `65 ο Ντέιβιντ Λιν (986 εκατ. δολάρια), ο «Εξορκιστής» (9) του Γουίλαμ Φρίντκιν, που το `73 έφτασε τα 879 εκατομμύρια και η «Χιονάτη και οι επτά νάνοι» (10) του Γουόλτ Ντίσνεϊ, που το 1937 κέρδισε κάτι παραπάνω από 866 εκατομμύρια δολάρια και είναι η παλαιότερη στις πρώτες εκατό ταινίες. Του «Avatar» (14) προηγούνται επίσης, «Τα 101 Σκυλιά της Δαλματίας», «Η Αυτοκρατορία αντεπιτίθεται» και «Μπεν Χουρ». Στις εκατό πιο επιτυχημένες εμπορικά ταινίες όλων των εποχών, έχουν καταφέρει να μπουν, από τους χάρτινες ήρωες μας, οι: Ο «Σρεκ 2» (31), ο πρώτος «Σπάιντερμαν» (35), ο «Σπάιντερμαν 2» (53), το «Ψάχνοντας τον Νέμο» (65), και ο «Σπάιντερμαν 3» (95). Περισσότερα στο www.kathimerini.gr Επεξεργασία Ιουλίου 26, 2010 από pop 13 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
imacmaria Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2011 Member ID: 13440 Group: Veterans Topic Count: 101 Content Count: 3476 Reputation: 28910 Achievement Points: 3476 Days Won: 12 With Us For: 4939 Days Status: Offline Last Seen: Μαίου 9, 2020 Age: 38 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2011 (Επεξεργασία) Μετά τα πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία που διαβάσαμε πιο πάνω ας παραθέσω τα γνωστά, ανιαρά ίσως, στοιχεία της ταινίας μόνο και μόνο για να δείχνει κάπως ολοκληρωμένη η παρουσίαση! Συντελεστές - Πληροφορίες Σκηνοθεσία: David Hand, William Cottrell, Wilfred Jackson, Larry Morey, Perce Pearce, Ben Sharpsteen Παραγωγή: Walt Disney Σενάριο: Brothers Grimm, Ted Sears, Richard Creedon, Otto Englander, Dcik Rickhard, Earl Hurd, Merrill De Maris, Doroth Ann Blank, Webb Smith Μουσική: Frank Churchill, Leigh Harline, Paul J. Smith Φωτογραφία: Max Morgan Διανομέας: Walt Disney Pictures, Walt Disney Productions, RKO Radio Pictures Πρεμιέρα: 21 Δεκεμβρίου 1937 Διάρκεια: 83 minutes Χώρα: Η.Π.Α. Γλώσσα: Αγγλικά Budget: $1,488,000 USD Πλοκή «Μια φορά κι έναν καιρό…» ζούσε μια πανέμορφη πριγκίπισσα, η Χιονάτη. Η κακιά μητριά της ζήλεψε την ομορφιά της και έβαλε ένα κυνηγό να την σκοτώσει. Εκείνη βρήκε καταφύγιο στο δάσος, στο σπιτάκι επτά χαριτωμένων και καλόκαρδων νάνων. Ώσπου μια μέρα, η κακιά βασίλισσα την ανακάλυψε και, μεταμορφωμένη σε άσχημη γριά την δηλητηρίασε, προσφέροντάς της ένα μήλο και καταδικάζοντάς την σε αιώνιο ύπνο! Ως τη στιγμή, που εμφανίστηκε ο όμορφος πρίγκιπας και της έδωσε το πρώτο φιλί της αγάπης… Και έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα! (βρε με τι μεγαλώσαμεεεεεε…!) Πρωταγωνιστές: Χιονάτη (Snow White) (Adriana Caselotti): Πρότυπο ομορφιάς, με τα ροδολά μάγουλα, το λευκό δέρμα και την καλλίγραμμη σιλουέτα, κινείται και τραγουδάει με το χαριτωμένο στυλ των γυναικών της εποχής εκείνης! Πρίγκιπας - (Harry Stockwell): Το όνειρο και η ευχή της Χιονάτης και τελικά ο σωτήρας της! Βασίλισσα Μητριά / Γριά μάγισσα (Lucille La Verne): Η προσωποποίηση της ματαιοδοξίας των γυναικών. Δεν διστάζει να καταστρέψει την δική της ομορφιά έτσι ώστε να μπορέσει να αφανίσει μια πιο όμορφη από αυτήν! Μαγικός Καθρέφτης-Σκλάβος (Moroni Olsen): (δεν δάγκωνε την γλώσσα του καλύτερα; ) Κυνηγός (Huntsman) (Stuart Buchanan): Του δίνεται η εντολή από την βασίλισσα να σκοτώσει την Χιονάτη. Σοφός (Doc) Roy Atwell: Ο αρχηγός της ομάδας σύμφωνα με τον Disney. Κάνει συνεχώς σαρδάμ, ιδιαίτερα εάν είναι αγχωμένος! Πχ. Κλαίει αντί για καίει κτλ. Υπναράς / Γκρινιάρης (Sleepy / Grumpy) Pinto Colvig: (Αν σας θυμίζει κάτι η φωνή του, ναι , είναι ο γκούφυ!) Ο γλυκύτατος Υπναράς όποτε χασμουριέται φαίνεται το μοναδικό δοντάκι που έχει στην κάτω γνάθο!! Τα πάντα δε, τα περνάει μέσα από το μούσι του (χέρια, το κεφάλι του Χαζούλη!) Ο Γκρινιάρης είναι δύστροπος και θεωρεί τις γυναίκες του διαβόλου πλάσματα, αλλά στην πραγματικότητα έχει καρδιά μάλαμα! Απλά είναι λίγο δύσκολος! Χαρούμενος (Happy) Otis Harlan: Ένα μόνιμο χαμόγελο στο πρόσωπό του, ενώ είναι ένας από τους δύο νάνους που η μύτη του δεν είναι σαν μελιτζάνα!!! Ντροπαλός (Bashful) Scotty Mattraw: Κρυφά ερωτευμένος με την Χιονάτη σύμφωνα με τον Disney, όποτε ντρέπεται γίνεται κατακόκκινος και δένει το μούσι του κόμπο! Συναχωμένος (Sneezy) Billy Gilbert: Το φτάρνισμά του μπορεί να σηκώσει ανεμοθύελλες! Χαζούλης (Dopey) / φτάρνισμα σκίουρου Eddie Collins: Ο Χαζούλης είναι ο μόνος νάνος με γαλανά μάτια, μικρή μύτη και μεγάλα αυτιά!! Η φωνή του ακούγεται μόνο όταν τρομάζει από την Χιονάτη! Είναι τόσο αγαθός που αφού κλειδώσει την αποθήκη με τους πολύτιμους λίθους, που μαζεύουν οι νάνοι, το κλειδί το αφήνει απ’ έξω!! Η κινησιολογία του θυμίζει πολύ κουτάβι! Πουλιά Marion Darlington, Purv Pullen Λαρυγγισμοί (Yodeling Man) James MacDonald Χορός Hall Johnson Choir Συνέχεια στο επόμενο!... Επεξεργασία Ιανουαρίου 30, 2011 από imacmaria 10 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
imacmaria Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2011 Member ID: 13440 Group: Veterans Topic Count: 101 Content Count: 3476 Reputation: 28910 Achievement Points: 3476 Days Won: 12 With Us For: 4939 Days Status: Offline Last Seen: Μαίου 9, 2020 Age: 38 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2011 (Επεξεργασία) Διαφορές με το πραγματικό παραμύθι!! (Ίσως περιέχει SPOILER) 1. Στο παραμύθι η μητέρα της χιονάτης εύχεται για ένα παιδί με «χείλη κόκκινα σαν αίμα, μαλλιά μαύρα σαν έβενο και δέρμα λευκό σαν χιόνι». Στην ταινία γνωρίζουμε απευθείας την θετή μητέρα της Χιονάτης. 2. Στο παραμύθι η χιονάτη δέχεται τρία δώρα από την θετή της μητέρα μεταμορφωμένη σε γριά, ένα κορσέ, μια δηλητηριασμένη χτένα και ένα μήλο. Σώζεται όμως, από τα δύο πρώτα δώρα, χάρη στους νάνους! Το μήλο το δέχτηκε μόνο όταν η μάγισσα το δάγκωσε για να της αποδείξει ότι δεν είναι δηλητηριασμένο! Στην ταινία βλέπουμε μόνο το μήλο το οποίο πείθεται να δαγκώσει για να γίνουν τα όνειρά της πραγματικότητα! 3. Στο παραμύθι η Χιονάτη δεν ξυπνάει από το φιλί του πρίγκιπα. Απλά ο πρίγκιπας αγοράζει το φέρετρό της και κατά την διάρκεια του ταξιδιού το κομμάτι του μήλου φεύγει από το λαιμό της και ξυπνάει. 4. Τέλος στο παραμύθι η θετή μητέρα παρακολουθεί το γάμο της Χιονάτης με τον πρίγκιπα και την σταματάνε από το να τους κάνει περισσότερο κακό, καθώς της φοράνε καυτά σιδερένια παπούτσια μέχρι να πεθάνει. Στην ταινία την κυνηγάνε οι νάνοι μέχρι την κορυφή ενός βουνού. Όταν φτάνει στην άκρη του γκρεμού ένας κεραυνός την καταβαραθρώνει. Σκηνές που κόπηκαν! 1. Η σκηνή που οι νάνοι σχεδιάζουν και αρχίζουν να φτιάχνουν κρεββάτι για την χιονάτη! 2. Οι νάνοι τρώνε την σούπα που τους μαγείρεψε η Χιονάτη! Είχε φτιαχτεί και τραγούδι ειδικό που ταίριαζε με το ρούφηγμα της σούπας ("Music in Your Soup"). Η Χιονάτη προσπαθεί να τους μάθει να τρώνε με τρόπο, αλλά μάταια! Η σκηνή τελειώνει με τον Χαζούλη να καταπίνει κατά λάθος το κουτάλι του και τους υπόλοιπους να προσπαθούν να του το βγάλουν, με επιτυχία ευτυχώς! 3. Η Βασίλισσα κρατάει αιχμάλωτο τον Πρίγκιπα και μαγεύει τους σκελετούς, έτσι ώστε να χορεύουν για να τον διασκεδάσουν 4. Στο τραγούδι «Some Day My Prince Will Come» η Χιονάτη φαντάζεται τον εαυτό της με τον Πρίγκιπα να χορεύουν στα σύννεφα πάνω από μια θάλασσα με αστέρια. 5. Ένα μουσικό νούμερο με πρωταγωνιστές τους νάνους και τίτλο "You're Never Too Old to Be Young". Το μυστικό της επιτυχίας του έργου σύμφωνα με τον Walt Disney: «Στο χώρο μας είμαστε σίγουροι για ένα πράγμα, όλοι στον κόσμο ήταν κάποτε παιδιά. Σχεδιάζοντας λοιπόν μια νέα ταινία, δεν σκεφτόμαστε τόσο τους μεγάλους ή τα παιδιά, αλλά μόνο την αγνότητα που υπάρχει μέσα στον καθένα μας. Μια αγνότητα που ίσως είχαμε ξεχάσει, αλλά οι ταινίες μπορεί να μας βοηθήσουν να θυμηθούμε!» Γενικά Σχόλια Η Ελληνική μεταγλωττισμένη βιντεοκασέτα στην αρχή έχει ως προσεχώς το «Βασιλιά των λιονταριών» στο σινεμά και τα «Αριστόγατες», «Αλαντίν» και «Να ζήσεις Ντόναλντ και χρόνια πολλά» σε βιντεοκασέτα! Οι ελληνικοί διάλογοι έχουν αρκετά ελεύθερη μετάφραση, ενώ η φρασεολογία έχει όρους από όλη την Ελλάδα εκείνης της εποχής! (ραμολιμέντο, να παστρέψουμε κτλ). Οι περισσότεροι διάλογοι κάνουν ρύμες! (Τι είναι πάνω στην τσαπούλα; Καλτσούλα!) Το εξώφυλλο της βιντεοταινίας!! Προσωπική αγαπημένη φράση: Ειπώθηκε από κάποιον νάνο, πριν πάνε να σκοτώσουν το τέρας, που νόμιζαν ότι είχε μπει στο σπίτι: «Θα το σκοτώσω πεθαμένο»!!! ΥΓ. Θέλω κι εγώ τα ζώα του δάσους σπίτι μου να με βοηθήσουν να βάλω μια τάξη!!! Πηγές: Imdb Disney. Wiki Βιντεοκασσέτα «Η Χιονάτη και οι επτά νάνοι» Εννοείται ώρα για κουίζ!!!! Την ταινία μπορείτε να την απολαύσετε και εδώ! Και τις σχεδιαστικές και όχι μόνο, γκάφες εδώ! Να προσθέσω ότι έγινε και γραμματόσημο: Και να μια όμορφη φωτογράφιση της Annie Leibovitz: Επεξεργασία Ιανουαρίου 30, 2011 από imacmaria 12 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
imacmaria Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2011 Member ID: 13440 Group: Veterans Topic Count: 101 Content Count: 3476 Reputation: 28910 Achievement Points: 3476 Days Won: 12 With Us For: 4939 Days Status: Offline Last Seen: Μαίου 9, 2020 Age: 38 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2011 (Επεξεργασία) Εεεεεεεμμμμμμμμ! Μια μικρή διόρθωση!! Η τρίτη φωτό από το πρώτο πόστ (πρίγκιπας που πολεμάει δράκο) είναι από την ταινία "Η ωραία κοιμωμένη"!!! Τώρα το πρόσεξα και εγώ!!! PhantomDuck είσαι γρήγορος και αποτελεσματικός!!! Και έβαλες και φωτό που ταιριάζει με την φωτογράφιση της Annie!!! Επεξεργασία Ιανουαρίου 30, 2011 από imacmaria 6 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
PhantomDuck Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2011 Member ID: 2414 Group: Veterans Topic Count: 206 Content Count: 5712 Reputation: 45803 Achievement Points: 5809 Days Won: 48 With Us For: 6179 Days Status: Offline Last Seen: 10 ώρες πριν Age: 37 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2011 Εεεεεεεμμμμμμμμ! Μια μικρή διόρθωση!! Η τρίτη φωτό από το πρώτο πόστ (πρίγκιπας που πολεμάει δράκο) είναι από την ταινία "Η ωραία κοιμωμένη"!!! Τώρα το πρόσεξα και εγώ!!! Owned, ό,τι να 'ναι Διορθώθηκε με συνοπτικές διαδικασίες. Πολύ καλή προσθήκη και τα συμπληρωματικά posts, τώρα πιστεύω πως η παρουσίαση είναι πλήρης. Επίσης, όσο σέρφαρα στο internet προς αναζήτηση νέας εικόνας, έπεσα πάνω στα "67 most influencial films" όλων των εποχών, στο οποίο η Χιονάτη φιγουράρει στη 19η θέση. Μη με ρωτήσετε πως κάνανε τις επιλογές επειδή πολύ απλά δεν ξέρω. Influential, How? Calling the 'toon. "No one's gonna pay a dime to see a dwarf picture..." Even Walt Disney's wife mocked his first feature-length 'toon, but Walt was vindicated in the end - Snow White took home $66m and seven Oscars. It set the template and the quality-bar, too. Money Shot: Snow White cleans Chez Dwarf with fwuffy forest animals. 4 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Comics Fan Δημοσιεύτηκε Οκτωβρίου 31, 2011 Member ID: 13632 Group: Members Topic Count: 157 Content Count: 1052 Reputation: 8469 Achievement Points: 1052 Days Won: 2 With Us For: 4904 Days Status: Offline Last Seen: Ιανουαρίου 9, 2016 Age: 28 Share Δημοσιεύτηκε Οκτωβρίου 31, 2011 Χρονολόγιο από το ΚΟΜΙΞ 272: 6 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
DJO Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 27, 2012 Member ID: 556 Group: Veterans Topic Count: 1537 Content Count: 22474 Reputation: 121007 Achievement Points: 22479 Days Won: 791 With Us For: 6349 Days Status: Offline Last Seen: Δεκεμβρίου 31, 2020 Share Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 27, 2012 Από τα Νέα Του Κόμιξ #294: Στις 21 Δεκεμβρίου συμπληρώνονται 75 χρόνια από την προβολή της Χιονάτης, της πρώτης μεγάλου μήκους ταινίας με κινούμενα σχέδια. Με αφορμή αυτήν την επέτειο, το Μουσείο Ουώλτ Ντίσνεϋ στο Σαν Φρανσίσκο διοργανώνει μια έκθεση που θα διαρκέσει έως τον Απρίλιο και παρουσιάζει σπανιότατο υλικό από την παραγωγή της ταινίας. Τον κατάλογο της έκθεσης υπογράφει ο Τζ. Μπ. Κάουφμαν, ο οποίος αφηγείται με κάθε λεπτομέρεια το χρονικό της παραγωγής της Χιονάτης στο νέο του βιβλίο The Fairest One of Al, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Weldon Owen. Πρόκειται για έναν πλούσιο εικονογραφημένο τόμο, που καταγράφει την υλοποίηση της τρέλας του Ντίσνεϋ και επιτρέπει στον αναγνώστη να ζήσει μια από τις κορυφαίες στιγμές της χρυσής δεκαετίας του κινουμένου σχεδίου, αλλά και μια από τις πιο συναρπαστικές περιπέτειες στην ιστορία του κινηματογράφου. 9 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Glacier Star Δημοσιεύτηκε Απριλίου 1, 2013 Member ID: 27235 Group: Members Topic Count: 48 Content Count: 1360 Reputation: 9724 Achievement Points: 1360 Days Won: 1 With Us For: 4174 Days Status: Offline Last Seen: Ιανουαρίου 31, 2015 Age: 42 Share Δημοσιεύτηκε Απριλίου 1, 2013 (Επεξεργασία) Ενδιαφέρουσες σκηνές που δεν προβλήθηκαν στην ταινία. Επεξεργασία Απριλίου 1, 2013 από Lampirella 9 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
PhantomDuck Δημοσιεύτηκε Απριλίου 1, 2013 Member ID: 2414 Group: Veterans Topic Count: 206 Content Count: 5712 Reputation: 45803 Achievement Points: 5809 Days Won: 48 With Us For: 6179 Days Status: Offline Last Seen: 10 ώρες πριν Age: 37 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Απριλίου 1, 2013 Το σκάναρες εσύ ή το βρήκες κάπου; Αν είναι δικό σου σκαν, μπορείς στο μέλλον να τα βάζεις σε λίιιγο καλύτερη ανάλυση; 5 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Glacier Star Δημοσιεύτηκε Απριλίου 2, 2013 Member ID: 27235 Group: Members Topic Count: 48 Content Count: 1360 Reputation: 9724 Achievement Points: 1360 Days Won: 1 With Us For: 4174 Days Status: Offline Last Seen: Ιανουαρίου 31, 2015 Age: 42 Share Δημοσιεύτηκε Απριλίου 2, 2013 Δεν είναι δικό μου σκανάρισμα καλό μου, αλλά αν μεγαλώσεις την σελίδα και πατήσεις το Ctrl και το σκρολλάρισμα του ποντικιού προς τα πάνω, μεγενθύνεται αρκετά και διαβάζεις τι λέει. 2 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
DJO Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 13, 2014 Member ID: 556 Group: Veterans Topic Count: 1537 Content Count: 22474 Reputation: 121007 Achievement Points: 22479 Days Won: 791 With Us For: 6349 Days Status: Offline Last Seen: Δεκεμβρίου 31, 2020 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 13, 2014 10 1 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
GreekComicFan Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 13, 2014 Member ID: 2265 Group: Veterans Topic Count: 1000 Content Count: 20072 Reputation: 116990 Achievement Points: 20162 Days Won: 336 With Us For: 6192 Days Status: Offline Last Seen: Νοεμβρίου 10, 2021 Age: 47 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 13, 2014 Μου αρέσει καλύτερα αυτή η εκδοχή. 8 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
arianna Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 23, 2014 Member ID: 27309 Group: Members Topic Count: 29 Content Count: 1430 Reputation: 7177 Achievement Points: 1430 Days Won: 0 With Us For: 4162 Days Status: Offline Last Seen: Δεκεμβρίου 6, 2017 Age: 43 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 23, 2014 Τελικά ο τολμών νικά ! Ρισκαρε τα πάντα ο Ντισνευ αλλά το αποτέλεσμα τον δικαίωσε και με το παραπάνω 4 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Γάντζος Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 1, 2016 Member ID: 23222 Group: Moderator Topic Count: 194 Content Count: 3505 Reputation: 24643 Achievement Points: 3325 Days Won: 6 With Us For: 4589 Days Status: Offline Last Seen: 15 ώρες πριν Age: 28 Share Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 1, 2016 Disney developing live-action Snow White film. 5 2 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Nikos Nikolaidis Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 5, 2018 Member ID: 33495 Group: Members Topic Count: 63 Content Count: 329 Reputation: 1633 Achievement Points: 349 Days Won: 2 With Us For: 2026 Days Status: Offline Last Seen: Απριλίου 17 Age: 59 Share Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 5, 2018 Αναγγελία της προβολής της ταινίας από δύο κινηματογράφους της Αθήνας σαν σήμερα, στις 5 Δεκεμβρίου του 1938 (80 χρόνια πριν) 3 3 3 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Retroplaymo Δημοσιεύτηκε Μαρτίου 30, 2019 Member ID: 31159 Group: Veterans Topic Count: 283 Content Count: 5004 Reputation: 32806 Achievement Points: 5005 Days Won: 99 With Us For: 3120 Days Status: Offline Last Seen: Νοεμβρίου 7, 2020 Age: 46 Share Δημοσιεύτηκε Μαρτίου 30, 2019 Από το HITECH τεύχος 153, ένα δισέλιδο άρθρο για την Χιονάτη. 7 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
leoforlii Δημοσιεύτηκε Ιουλίου 28, 2020 Member ID: 36536 Group: Νέα Μέλη Topic Count: 0 Content Count: 3 Reputation: 3 Achievement Points: 3 Days Won: 0 With Us For: 1371 Days Status: Offline Last Seen: Ιουλίου 28, 2020 Age: 23 Share Δημοσιεύτηκε Ιουλίου 28, 2020 @Nikos Nikolaidis Η ταινία κυκλοφόρησε στις 5 Δεκεμβρίου 1938 ή στις 21 Δεκεμβρίου 1938? Έχετε περισσότερες διαφημίσεις από την πρεμιέρα του 1938? 3 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Nikos Nikolaidis Δημοσιεύτηκε Ιουλίου 30, 2020 Member ID: 33495 Group: Members Topic Count: 63 Content Count: 329 Reputation: 1633 Achievement Points: 349 Days Won: 2 With Us For: 2026 Days Status: Offline Last Seen: Απριλίου 17 Age: 59 Share Δημοσιεύτηκε Ιουλίου 30, 2020 Πιθανότατα να αναβλήθηκε η πρεμιέρα. Δυστυχώς δεν έχω βρει κάποιο άλλο στοιχείο για αυτή την εκδήλωση, λυπάμαι. 3 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
rotagiatipino Δημοσιεύτηκε Μαρτίου 16, 2023 Member ID: 4271 Group: Veterans Topic Count: 501 Content Count: 2447 Reputation: 13226 Achievement Points: 2462 Days Won: 11 With Us For: 5996 Days Status: Offline Last Seen: Απριλίου 21 Age: 43 Share Δημοσιεύτηκε Μαρτίου 16, 2023 (Επεξεργασία) Όμορφη παρτιτούρα με υπέροχη εικονογράφηση με τα τραγούδια της ταινίας. Από αγγελία στο facebook https://www.facebook.com/commerce/listing/620449043286037/?media_id=0&ref=share_attachment Επεξεργασία Μαρτίου 16, 2023 από rotagiatipino 2 3 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Προτεινόμενες Καταχωρήσεις
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.