Lelis Posted March 28, 2025 Member ID: 34,230 Group: Members Topic Count: 15 Content Count: 960 Reputation: 8,641 Achievement Points: 1,047 Days Won: 4 With Us For: 2,624 Days Status: Online Last Seen: 13 min ago Age: 36 Posted March 28, 2025 Τέταρτη παρουσίαση στο forum και έχουμε να κάνουμε ένα κόμικ το οποίο έχει σχεδόν 3 χρόνια που έχει κυκλοφορήσει, έλλειπε απο την βάση και επομένως είπα να το προσθέσω Σενάριο Δανειζόμενος την περογραφή απο την εκδοτική O Υπέροχος Γκάτσμπυ εκδόθηκε για πρώτη φορά το 1925, αγαπήθηκε από πολλές γενιές αναγνωστών και σήμερα παίρνει τη μορφή ενός εκπληκτικού graphic novel. Ο Τζέι Γκάτσμπυ, ο Νικ Κάραγουεϊ, η Ντέιζι Μπιουκάναν και οι υπόλοιποι αξέχαστοι χαρακτήρες ζωντανεύουν μέσα από τις παραστατικές εικόνες της εικονογράφου Άγια Μόρτον. Την προσαρμογή του εμβληματικού κειμένου έχει αναλάβει ο Φρεντ Φόρνταμ, ενώ η Mπλέικ Χάζαρντ, δισέγγονη του Φράνσις Σκοτ Φιτζέραλντ, έγραψε την εισαγωγή σε έντονα προσωπικό ύφος. Αυτή η απόλυτη ιστορία της εποχής της τζαζ ξεχωρίζει ως το μεγαλύτερο επίτευγμα της σταδιοδρομίας του Φιτζέραλντ και συγκαταλέγεται ανάμεσα στα κλασικά έργα της λογοτεχνίας του 20ού αιώνα. Η ιστορία του ζάπλουτου Γκάτσμπυ με το μυστηριώδες παρελθόν και ο έρωτάς του για την όμορφη Ντέιζι απεικονίζονται με μοναδικό τρόπο σε αυτή τη συναρπαστική έκδοση. Η ιστορία Το συγκεκριμένο το πήρα στο παζάρι του βιβλίου γύρω στα 5-6 ευρώ. Δεν έχω διαβάσει το κλασσικό μυθιστόρημα και ούτε έχω δει την ταινία που αν δεν κάνω λάθος παίζει ο Ντι Κάπριο. Δεν ξέρω. Με μπέρδεψε αρκετά στο τι πρεσβευε. Ο υπέροχος Γκατσμπυ, μόνο υπέροχος δεν μου φάνηκε και παρόλο που ο αφηγητής έλεγε συνέχεια για το πόσο μαγική και ξεχωριστή αύρα είχε, προσωπικά δυσκολεύτικα πολύ να την δω. Δεν ξέρω αν στο μυθιστόρημα θέλει να δείξει ότι ακόμα και αυτοί που φαντάζουν υπέροχοι δεν είναι, αλλά η μεταφορά δεν με βοήθησε να καταλάβω αν εν τέλη ήταν αυτός ο σκοπός της ιστορίας. Αρκετά φλατ, σαν αφήγηση, ροή και διάλογοι που σε σημεία γίνονταν βαρετοί και στο τέλος μια κορύφωση, που γίνεται λίγο απότωμα, χωρίς να μεταφέρει καλά τις καταστάσεις και τα συναισθήματα των ηρώων για να φτάσουμε εκεί. Σχέδιο Ούτε το σχέδιο με ενθουσίασε. Ήταν σχετικά απλοικό, πιο φλατ, χωρίς πολλές λεπτομέρειες, ενώ και οι χρωματισμοί είχαν αρκετά μουντά και νεκρά χρώματα. O χρωματισμός επίσης, ήταν κάπως σε στυλ aquarelle. Το σχέδιο γενικά είναι λίγο πολύ όπως και στο εξώφυλλο. Οι εκφράσεις αρκετά ξύλινες και αυτές Στο σύνολο του μου έβγαζε μια κατάθλιψη μπορώ να πω, που όπως είπα με μπέρδεψε πολύ στο αν ήθελε να περάσει αυτό η ιστορία Έκδοση Αρκετά καλή έκδοση. Εξώφυλλο καλό με αυτάκια, ενώ και οι εσωτερικές σελίδες ήταν ιδιαίτερες με μια κάπως καλής ποιότητας ματ υφή. Δεν μου άρεσε καθόλου η επιλογή της γραμματοσειράς. Υπάρχει και ένα εισαγωγικό κείμενο στην αρχή που αναφέρει την όλη προσπάθεια μεταφοράς του βιβλίου σε graphic novel Συμπέρασμα Προσωπικά δεν μου άρεσε και με μπέρδεψε και αρκετά στο όλο ύφος. Ίσως να μην ήμουν και εγώ σε καλή μέρα όταν το διάβαζα. Το πετυχαίνεις πλέον αρκετά συχνά σε σκοτωμένες τιμές, είτε στα γνωστά βιβλιοπωλεία είτε σε κανα παζάρι. Αν κάποιος είναι φαν του λογοτεχνικού ή του έργου, θα μπορούσε να δει και αυτή την απόδοση. 8 3 Quote
albertus magnus Posted March 29, 2025 Member ID: 11,226 Group: Members Topic Count: 150 Content Count: 3,528 Reputation: 22,372 Achievement Points: 3,604 Days Won: 20 With Us For: 6,114 Days Status: Offline Last Seen: 13 hours ago Age: 158 Posted March 29, 2025 (edited) Το βιβλιο που βασιζεται ειναι αρκετο κλασικο πελον και εμενα προσωπικα μου αρεσε αρκετα. Ουσιαστικα ασχολειται με τον διαχωρισμο των ταξεων δηλ οι φτωχοι δυσκολα (ακομα και αν κονομησουν) θα βρεθουν στον κυκλο των πλουσιων, το αμερικανικο ονειριο και αν ειναι ευκολο να επιτευχθει και φυσικα με τις ανθρωπινες σχεσεις (ερωτικες και φιλικες). Βασιστηκε και σε εμπειριες του ιδιου του συγγραφεα (ειχε ενα φλερτ με μια πλουσιοκορη και πηγανε μαζι σε απειρα παρτυ της υψηλης κοινωνιας). Τωρα το κομικ δεν ξερω τι ειδους μεταφορα εχει κανει και αν περναει τα μηνυματα του, αν το διαβασω ποτε θα σας πω. Να πω οτι και οι ταινιες που ειναι βασισμενες στο βιβλιο ειναι αρκετα καλες με ποιο γνωστες τις τελευταιες δηλ αυτη με τον Ντι Καπριο του 2013 και με τον Ρομπερτ Ρεντφορντ του 1974. Τελος να πω οτι εκτος του μεγαλου Γκατσμπυ ωραιο βιβλιο του ιδιου συγγραφεα ειναι το "Τρυφερη ειναι η νυχτα" Edited March 29, 2025 by albertus magnus 4 Quote
Theo A Posted March 30, 2025 Member ID: 38,320 Group: Members Topic Count: 4 Content Count: 262 Reputation: 1,601 Achievement Points: 290 Days Won: 0 With Us For: 1,639 Days Status: Offline Last Seen: 2 hours ago Posted March 30, 2025 (edited) Το μυθιστόρημα του Φιτζέραλντ που είχα διαβάσει παλαιότερα και εγώ θα το χαρακτήριζα όπως ο Lelis φλάτ. Η τελευταία μεταφορά στον κινηματογράφο του Γκάτσμπυ (αυτή με τον Ντι Κάπριο) ήταν όπως όλες οι ταινίες του Μπαζ Λούρμαν ένας θρίαμβος της καλλιτεχνικής διεύθυνσης, με κουστούμια, σκηνικά, μουσική και κινηματογράφηση πραγματικά εντυπωσιακά. Edited March 31, 2025 by Theo A 3 Quote
Kurdy Malloy Posted March 31, 2025 Member ID: 31,428 Group: Moderator Topic Count: 60 Content Count: 3,627 Reputation: 27,364 Achievement Points: 2,541 Days Won: 14 With Us For: 3,742 Days Status: Offline Last Seen: Thursday at 08:06 PM Age: 55 Posted March 31, 2025 Μιλάμε για μία τραγική εκδοτική. Ο Φράνσις Σκοτ Φιτζέραλντ πέθανε το 1940 άρα αποκλείεται να έκανε το σχέδιο και αποκλείεται να έκανε και την απόδοση σε κόμικ του σεναρίου. Το βρίσκω πάρα πολύ προσβλητικό για τους δημιουργούς να παραλείπονται από τα στοιχεία της έκδοσης, ειδικά όταν αναγράφονται καθαρά στο εξώφυλλο της αμερικάνικης έκδοσης. 5 1 Quote
albertus magnus Posted March 31, 2025 Member ID: 11,226 Group: Members Topic Count: 150 Content Count: 3,528 Reputation: 22,372 Achievement Points: 3,604 Days Won: 20 With Us For: 6,114 Days Status: Offline Last Seen: 13 hours ago Age: 158 Posted March 31, 2025 (edited) Τωρα παρατηρησα οτι δεν εχουμε βαλει σχεδιαστη σεναριογραφο ουτε στο πινακακι πανω. Δεν τα γραφει αυτα μεσα εσωτερικα τουλαχιστον ?? Edited March 31, 2025 by albertus magnus 3 Quote
Kurdy Malloy Posted March 31, 2025 Member ID: 31,428 Group: Moderator Topic Count: 60 Content Count: 3,627 Reputation: 27,364 Achievement Points: 2,541 Days Won: 14 With Us For: 3,742 Days Status: Offline Last Seen: Thursday at 08:06 PM Age: 55 Posted March 31, 2025 Στο site του εκδότη πάντως που μπήκα δε γράφει τίποτα. Ο Φιτζέραλντ έκανε τη μεταφορά σε κόμικ και το σχέδιο. Ο ΜΙΝΩΑΣ τα βρήκε σε ένα κρυφό σεντούκι στο πατρικό του και τα έδωσε στον κύριο Καλοφωλιά να τα μεταφράσει 3 Quote
Indian Posted April 1, 2025 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,412 Reputation: 111,121 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,424 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:00 PM Age: 44 Posted April 1, 2025 Πάλι καλά που αναγράφουν τον μεταφραστή και δεν αναγκαζόμαστε να υποθέσουμε ότι ο συγχωρεμένος έγραψε το διήγημά του και στα Ελληνικά! 5 Quote
Theo A Posted April 1, 2025 Member ID: 38,320 Group: Members Topic Count: 4 Content Count: 262 Reputation: 1,601 Achievement Points: 290 Days Won: 0 With Us For: 1,639 Days Status: Offline Last Seen: 2 hours ago Posted April 1, 2025 (edited) Ο αρχικός Γκάτσμπυ του Φιτζέραλντ είναι μυθιστόρημα σύντομο μεν αλλά μυθιστόρημα. Το τσέκαρα στην έκδοση της Άγρας που είναι πολύ έγκυρος εκδοτικός οίκος, γιατί και εγώ νωρίτερα το είχα χαρακτηρίσει νουβέλα. Όσο για το κόμικ του Μίνωα τον γνωστό έλληνα μεταφραστή πρόσεξαν να μην ξεχάσουν, τον διασκευαστή και τον σχεδιαστή τους αγνόησαν ίσως γιατί τα κόμικ τα θεωρούν πάρεργο. Edited April 3, 2025 by Theo A 4 Quote
hudson Posted April 2, 2025 Member ID: 32,406 Group: Members Topic Count: 104 Content Count: 3,850 Reputation: 38,672 Achievement Points: 3,898 Days Won: 166 With Us For: 3,122 Days Status: Offline Last Seen: 1 hour ago Age: 45 Posted April 2, 2025 (edited) Πάντως μέσα στο κόμικ αναγράφονται οι δημιουργοί Illustrated by Aya Morton Text by Fred Fordham Και στα ελληνικά Εικονογράφηση: Άγια Μόρτον Προσαρμογή κειμένου: Φρεντ Φόρνταμ Όπως υπάρχει και μίνι βιογραφικό του καθενός στα αυτάκια του εξώφυλλου. Edited April 2, 2025 by hudson 1 2 Quote
Lelis Posted April 2, 2025 Member ID: 34,230 Group: Members Topic Count: 15 Content Count: 960 Reputation: 8,641 Achievement Points: 1,047 Days Won: 4 With Us For: 2,624 Days Status: Online Last Seen: 13 min ago Age: 36 Author Posted April 2, 2025 Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να τα είχα προσθέσει τα στοιχεία. Στο σενάριο είχα βάλει συγγραφέα Francis Scott Key Fitzgerald, Fred Fordham και σχέδιο Aya Morton Δεν ξέρω αν στην μεαφορά στο πίνακα κάτι δεν του άρεσε 1 1 Quote
Θοδωρής Καραπάνος Posted April 2, 2025 Member ID: 36,975 Group: Moderator Topic Count: 180 Content Count: 5,069 Reputation: 27,503 Achievement Points: 3,030 Days Won: 146 With Us For: 1,984 Days Status: Offline Last Seen: 10 hours ago Age: 17 Posted April 2, 2025 8 ώρες πριν, hudson είπε: Πάντως μέσα στο κόμικ αναγράφονται οι δημιουργοί Illustrated by Aya Morton Text by Fred Fordham Και στα ελληνικά Εικονογράφηση: Άγια Μόρτον Προσαρμογή κειμένου: Φρεντ Φόρνταμ Όπως υπάρχει και μίνι βιογραφικό του καθενός στα αυτάκια του εξώφυλλου. 7 ώρες πριν, Lelis είπε: Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να τα είχα προσθέσει τα στοιχεία. Στο σενάριο είχα βάλει συγγραφέα Francis Scott Key Fitzgerald, Fred Fordham και σχέδιο Aya Morton Δεν ξέρω αν στην μεαφορά στο πίνακα κάτι δεν του άρεσε Να σας πω την αλήθεια εγώ τα μετέφερα και ειλικρινά δεν ξέρω τι έγινε... Ίσως επειδή κάποια στιγμή( πριν την ολοκλήρωση του ανεβάσματος) κόλλησε κι όταν έκανα refresh κάποια στοιχεία που είχαν περαστεί χάθηκαν.... Τέλος πάντων, διορθώθηκε τώρα!!!! για την επισήμανση! 2 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.