Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλες οι δραστηριότητες

Αυτή η ροή ενημερώνεται αυτόματα

  1. Τελευταία ώρα
  2. Η Σοφία Γεωργιάδη, 22 ετών από την Αθήνα, τελειόφοιτη στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και ο Κωνσταντίνος Λυχναρόπουλος, 27 ετών από τον Βόλο, περιβαλλοντολόγος, γνωρίστηκαν τυχαία πριν από τρία περίπου χρόνια σε μία από τις ποδηλατάδες που έχουν καθιερωθεί στην πόλη μας. Με κοινό παρονομαστή την αγάπη τους για τα κόμικς, αποφάσισαν και οι ίδιοι να δημιουργήσουν το δικό τους. Έτσι προέκυψαν η Ντόνα και ο Γουίλερ, όπως ονόμασαν τους φανταστικούς χαρακτήρες που εμπνεύστηκαν, οι οποίοι όμως είναι «διαφορετικοί» αντιμετωπίζοντας πρόβλημα αναπηρίας. Οι δύο νεαροί δημιουργοί με «όπλο» το πενάκι τους, αλλά με περίσσια χιουμοριστική διάθεση, αποτύπωσαν στο χαρτί τις καθημερινές περιπέτειες της Ντόνα και του Γουίλερ και σύντομα θα κυκλοφορήσουν το πρώτο ολοκληρωμένο τεύχος της σειράς. Πριν από λίγο καιρό βρέθηκαν στην Αθήνα, όπου συμμετείχαν στο 12ο Comicdom Con, το μοναδικό ελληνικό φεστιβάλ που είναι αφιερωμένο στα κόμικς και παρουσίασαν επίσημα τη δουλειά τους. Η Σοφία και ο Κωνσταντίνος, οι οποίοι πλέον βρίσκονται στην τελική ευθεία για την έκδοση του πρώτου τεύχους του κόμικ που δημιούργησαν, μίλησαν για την εμφάνιση της Ντόνα, μίας ντροπαλής κοπέλας που η φωνή της «κρύβεται» στα χέρια της μια και είναι κωφή και του Γουίλερ, ενός νέου με γυαλιά και τσουλούφι που βρίσκεται σε αναπηρικό αμαξίδιο. Μοιράστηκαν την υπέροχη ιστορία τους, με την οποία ονειρεύονται να κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο και να αλλάξουν την στάση της κοινωνίας απέναντι στους ανθρώπους με αναπηρίες. «Οι ποδηλατοπορείες που γίνονται στον Βόλο στάθηκαν αφορμή για τη γνωριμία μας πριν από τρία χρόνια. Στην αρχή η Σοφία γνώρισε τα δίδυμα αδέρφια μου. Την πρόσθεσα έτσι στη λίστα των φίλων μου στο Facebook κι από την στιγμή που αποδέχθηκε το αίτημα φιλίας μου, αρχίσαμε να μιλάμε», εξομολογήθηκε ο Κωνσταντίνος, καθώς γύρισε πίσω τον χρόνο ενθυμούμενος το πότε πρωτογνωρίστηκαν. «Κάποια ημέρα ανάρτησε η Σοφία ένα σκιτσάκι. Απεικόνιζε δύο αθλητές, εκ των οποίων ο ένας σκόνταψε. Το ενδιαφέρον ήταν ότι ο πεσμένος δρομέας ήταν αρτιμελής, η κοπέλα είχε και τα δύο πόδια πρόσθετα, αλλά τελικά εκείνη που είχε την αναπηρία βοήθησε τον συναθλητή της. Αυτό με εντυπωσίασε. Κι επειδή γνωρίζω Photoshop, το χρωμάτισα και το ανάρτησα στο προφίλ της, ευχαριστώντας την που μου έδωσε την ευκαιρία να ασχοληθώ», είπε ο 27χρονος Βολιώτης, ενώ στη συνέχεια τον λόγο πήρε η Σοφία Γεωργιάδη: «Δεν το περίμενα καθόλου. Όταν είδα το σκίτσο χρωματισμένο και πρόσεξα ποιος το έκανε, έμεινα άφωνη. Και τότε ο Κώστας μου πρότεινε το εξής: Εκείνος να γράφει το σενάριο, εγώ να σκιτσάρω κι έτσι καταλήξαμε στη Ντόνα και τον Γουίλερ. Στη νοηματική γλώσσα «Ντόνα» σημαίνει το κόκκινο χρώμα, αφού είναι ντροπαλή και κοκκινίζει εύκολα, ενώ «Γουίλερ» μεταφράζεται αυτός με το τσουλούφι. Τους δώσαμε μάλιστα και τα επίθετά μας, τα οποία παραφράσαμε στα αγγλικά. Τζόρτζιαν και Λάιτσον». Από τον περασμένο Φλεβάρη, στο Facebook και στο ιστολόγιο WordPress δημοσίευσαν δέκα strips, όπως λέγονται οι αυτοτελείς ιστορίες που ξετυλίγονται μέσα σε τέσσερα καρέ. Τα στριπάκια, πέρα από το ότι βιβλιοδετήθηκαν και με τη μορφή μικρού περιοδικού (fanzine) παρουσιάστηκαν στην Αθήνα, συμπεριλήφθηκαν και σ’ ένα περιβαλλοντικό project του Κωνσταντίνου και της Σοφίας, το οποίο παρουσιάστηκε τον περασμένο Σεπτέμβρη στην παραλία του Βόλου και τα δύο δημοτικά σχολεία Αισωνίας. Με δεδομένη την υπέροχη φιλία που τους ενώνει, αναφέρθηκαν στα κοινά χαρακτηριστικά των ηρώων τους. «Είναι «διαφορετικοί». Όχι, όμως, με την έννοια πως είναι ανίκανοι. Κάθε άλλο. Έχουν διαφορετικό τρόπο σκέψης κι έναν άλλον τρόπο να αντιμετωπίζουν τα πράγματα. Στα στριπάκια τους παρουσιάζουμε ως δύο ανθρώπους που είναι φυσιολογικοί, έχουν συναισθήματα, ανάγκες, πράγματα να κάνουν, αλλά με τον τρόπο τους. Η πρόκληση είναι να τα βγάλουν πέρα και μεταξύ τους, π.χ. ο Γουίλερ δεν ξέρει νοηματική. Έτσι αναζητούν τρόπους να επικοινωνούν», τόνισε η Σοφία, ενώ ο Κωνσταντίνος συμπλήρωσε την συνεργάτιδά του: «Με λίγα λόγια, στα στριπάκια αποκαλύπτεται το «σπάσιμο» στο κοινωνικό κατεστημένο των τίτλων. Υποτίθεται πως οι ανάπηροι δεν μπορούν να κάνουν πράγματα, όλα αυτά τα στερεότυπα που δημιουργούν αποκλεισμούς εξαιτίας των κοινωνικών κατασκευών. Ζούμε σε μία κοινωνία που είναι κινητικά ανάπηρη, γιατί είναι ρατσιστική απέναντι σε μία μερίδα ανθρώπων. Μέσα από το κόμικ μας, θέλουμε να προσφέρουμε έναν ώμο να στηριχθούν οι αδύναμοι». Το εξώφυλλο του fanzine που παρουσίασαν πρόσφατα οι δύο νέοι στην έκθεση Comicdom Con Athens Η θεματολογία του κόμικ είναι τολμηρή, με την 22χρονη φοιτήτρια να λέει: «Θίγουμε ένα θέμα ταμπού, αλλά το αντιμετωπίζουμε με χιούμορ και φυσικά με τη δέουσα προσοχή για να μη θίξουμε κάποιον. Και δύο ανάπηροι χαρακτήρες δεν είναι κάτι συνηθισμένο, ακόμη και στο εξωτερικό. Σε μία παλαιότερη αναζήτησή μου βρήκα έναν υπερήρωα που λέγεται Silver Skorpion. Καθηλωμένος σε καρότσι με ακρωτηριασμένα τα κάτω άκρα από μία τρομοκρατική επίθεση. Πιο γνωστός είναι ο καθηγητής Ξαβιέ, ο φανταστικός χαρακτήρας της Marvel Comics, αρχηγός των μεταλλαγμένων X-Men. Πρόσφατα έμαθα και για μία ομάδα καλλιτεχνών, που επιχειρεί να δημιουργήσει ένα νέο σούπερ-ήρωα, που είναι ένα παιδί με αυτισμό. Όμως, σε όλα τα προηγούμενα παραδείγματα μπαίνει το φανταστικό στοιχείο. Αντίθετα, οι δικοί μας χαρακτήρες είναι άνθρωποι τις διπλανής πόρτας…». «Θα μπορούσαν να κάθονται ανάμεσά μας. Τους θεωρούμε φίλους μας, μάλιστα στο πρώτο τεύχος συναντιόμαστε οι τέσσερις μας και ετοιμάσαμε και μία κοινή φωτογραφία μας με φόντο ένα ωραίο τοπίο», αποκάλυψε ο Κωνσταντίνος, ενώ η Σοφία Γεωργιάδη ξαναπήρε τον λόγο, σημειώνοντας: «Το ζήτημα είναι να μεταφέρεις στον αναγνώστη μία ιστορία. Έπειτα, τι είναι τα κόμικς; Μία μορφή τέχνης που ανοίγει ένα παράθυρο στη φαντασία. Μουσική και χρώματα αποτυπώνονται πιο εύκολα στον εγκέφαλο. Το φίλτρο του συναισθήματος επιτρέπει σε μία πληροφορία να καταγραφεί πιο εύκολα. Κάθε καλλιτέχνης μεταδίδει πράγματα, ώστε μέσα από τη δουλειά του να παρουσιάσει έναν καλύτερο κόσμο».
  3. Η ομαδοποίηση έγινε. Αν τυχόν ξέφυγε κάποιος τίτλος, ενημερώστε μας
  4. Όντως φανταστικό. Αν τα είχα θα τα έδινα ασυζητητί!!
  5. Διαβάστηκε και απο μένα. Για αρχή το βρίκα εξαιρετικό και ίσως να ήταν το αγαπημένο μου απο τις εκδόσεις που βγήκαν στο μήνα απο το Μ.Η. Η αλήθεια είναι ότι αρχικά φοβόμουν και περίμενα να μην είναι καλό, αλλά εν τέλη έπεσα έξω. Η υπόθεση είναι πολύ ενδιαφέρον και παντρεύει πολύ όμορφα τα 2 σύμπαντα. Η ιστορία, καταλίγει να είναι περισσότερο μια ιστορία Dylan Dog, όπου οι χαρακτήρες απο Batman & DC, κουμπόνουν μαεστρικά στο όλο συμπαν του. Οι fan του Batman δεν ξέρω αν θα ενθουσιαστούν το ίδιο, αλλά οι fun του Dylan Dog ή και των 2, πιστεύω θα ενθουσιαστούν και πραγματικά μην διστάσετε να το αγοράσετε. Για την υπόθεση, δεν θεωρώ ότι είναι συμαντικό να έχεις διαβάσει κάτι απο Batman πιο πριν , αν και έχεις κάποιες αναφορές μέσα που θα κάνουν την ανάγνωση καλύτερη (όπως για παράδειγμα σε ένα σημείο ο Batman αναφέρει ότι δεν υπάρχουν τέρατα, αλλά άνθρωποι που είχαν μια άσχημη μέρα, όπου είναι μια αναφορά στο Killing Joke), καθώς και κάποιους χαρακτήρες που καλό θα ήταν να ξέρεις έστω και τα ελάχιστα για αυτούς. Απο πλευράς Dylan Dog, πιστεύω σίγουρα θα χρειαστεί να έχεις διαβάσει 1-2 πράγματα πρώτα. Αν δεν είχα διαβάσει τον πρώτο τόμο απο Jemma Press π.χ. δεν ξέρω αν θα είχε την ίδια επίδραση η ιστορία. Σε γενικές γραμμές καλογραμμένο, έξυπνα παντρεμένο με όμορφη ροή. Μέχρι και τα αστεία του Γκράουτσο, βρήκα αρκετά έξυπνα και πετυχημένα, που γενικά έχω μια σχέση αγάπης-μίσους με τον συγκεκριμένο χαρακτήρα. Το σχέδιο τώρα, προσωπικά μου άρεσε αρκετά και θεωρώ ότι πήγαινε στο όλο ύφος της ιστορίας. Όπως λέει και ο Ζάνταφ, όντως κάποιες φορές υπήρχαν έντονες αντιθέσεις και χρωματισμοί, που μπορούσαν να το κάνουν λίγο κουραστικό, αλλά προσωπικά το βρήκα να ταιριάζει άψογα και για τα 2 σύμπαντα. Για την έκδοση απλά εξαιρετική. Έχω πάθει έρωτα με το εξώφυλλο και το ροζ χρώμα σε ράχη και οπισθόφυλλο. Το μόνο που δεν μου άρεσε ίσως, ήταν το λευκό πλαίσιο και το κενό που υπήρχε ανάμεσα στα καρέ, το οποίο βρήκα και πολύ μεγάλο. Πιστεύω ένα σκούρο ή κάτι σε στυλ 1η έκδοση Blacksad, θα το έκανε πιο ατμοσφαιρικό, αλλά απο ότι είδα και στις εκδόσεις του εξωτερικού έτσι ήταν. Το προτείνω σίγουρα σε όλους!
  6. Επιβεβαιώνω και εγώ 30 το σκιτσο Α3 και 200 το Χρωμα σε Α3. Το Α3 χρώμα τα άξιζε και με το παραπάνω τα χρηματα του, γιατι είναι άλλο μέγεθος απο τα συνηθισμένα και έχει και τη δυνατότητα να αναπτύξει ένα μεγαλύτερο θέμα με περισσότερη λεπτομέρεια όπως μου είπε όταν τον ρώτησα. Τα παστέλ που δουλεύει δεν του επιτρέπουν να κάνει σε Α4 χρώμα με λεπτομέρεια και τον δυσκολεύουν να τα τα δουλέψει. Ήταν ο μοναδικός που έκανε Α3 μεγεθος που είναι φανταστικό για κορνίζα και ανάρτηση στον τοίχο.
  7. Today
  8. Αλήθεια, αυτά είναι ξεκάθαρο ότι δε μοιράζονται κάποιον τίτλο σειράς! Γιατί δεν έχουν χωριστές παρουσιάσεις, με συνδέσμους που να παραπέμπει απ' το ένα στο άλλο; Εδώ δε μιλάμε για μία σειρά κόμικς που στην πορεία αλλάζουν τίτλο... Ένα τρίτο ή ένα τέταρτο κόμικ, μπορεί να έχουν διαφορετικό. 8. Κώστα, μπορείς να μου βάλεις λινκς για να ξέρω σε ποιούς τίτλους αναφέρεσαι;
  9. Αδερφέ αυτό ακριβώς προσπάθησα να αποφύγω όταν είπα παραπάνω ότι δε μπορώ να το μεταφέρω. Σε κάθε περίπτωση είναι λογικός λόγος αλλά κι εγώ τονίζω ότι επίσημα δε το έχω ακούσει ούτε εγώ.
  10. Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες και από εμένα.
  11. ramirez

    Star Wars: fan stuff/funny videos etc.

    3η φορά που μπαίνει. Όλες στην παρούσα σελίδα εντωμεταξύ...
  12. Το πρώτο παπί του Καλοκαιριού 2024 φέρει τον αύξοντα αριθμό #119 και το εξώφυλλο αναμένεται... Τέσσερις (4) ιστορίες στο εν λόγω τευχίδιον... "Ο κύβος του χρόνου." Ένα εξωγήινο παιχνίδι βάζει σε μπελάδες παπιά και εφευρέτη. Εντυπώσεις. Αρκετά καλή και διασκεδαστική ιστορία. "Ο πόλεμος των ντρόουν." Ντακ και Γκάντερ σε μία εναέρια μονομαχία ζαχαροπλαστικού ενδιαφέροντος... Εντυπώσεις. Καλή ιστορία για να περάσεις την ώρα σου... Αλλά μέχρι εκεί. "Το μικρό ψάρι τρώει τα μεγάλα." Ο Ντόναλντ είναι άξιος ψαράς. Εντυπώσεις. Ολιγοσέλιδη χιουμοριστική με το παπί μας. "Η δύναμη των λουλουδιών." Μάης μήνας και τα λουλούδια ανθίζουν. Κάποιοι το εκμεταλλεύονται... Εντυπώσεις. Ενδιαφέρουσα ιστορία με καλογραμμένο σενάριο. Κλείνοντας. Συνολικά ένα πάρα πολύ καλό τεύχος... 8.8/10!!!
  13. Χρόνια πολλά και απο εμένα στους Κωνσταντινους και Ελένες του φόρουμ!
  14. Για τους φίλους του Μίκυ το νέο πλούσιο τεύχος με 12 απολαυστικές ιστορίες στα περίπτερα. ΝΤΟΝΑΛΝΤ: Η ΣΦΑΙΡΑ ΤΗΣ ΚΑΚΟΤΥΧΙΑΣ ΜΙΚΥ: ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΥΕΜΠΛΟ ΣΚΡΟΥΤΖ: Η ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΓΚΙΛΜΠΕΡΤ: ΠΟΠ ΚΟΡΝ ΜΕ ΓΕΥΣΗ ΤΣΙΧΛΟΦΟΥΣΚΑ ΣΚΡΟΥΤΖ: ΔΙΑΣΩΛΗΝΩΜΕΝΗ ΠΟΛΗ ΜΙΚΡΟΙ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΕΣ: Η ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΝΤΟΝΑΛΝΤ: ΤΟ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΓΙΟ ΓΙΟ ΚΥΡΟΣ: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΗΧΗΤΙΚΩΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ΣΚΡΟΥΤΖ: ΜΠΙΖΝΕΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΝΤΟΝΑΛΝΤ: ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΒΜΧ ΜΙΚΥ: ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΤΑΜΠΡΑ ΣΚΡΟΥΤΖ: ΓΙΑ ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΦΙΣΤΙΚΙΑ Από την Τρίτη 21/5, αναζητήστε το 105ο τεύχος στα περίπτερα.
  15. Χρόνια Πολλά με υγεία στους Κωνσταντίνους και Ελένες. Χρόνια Πολλά φίλε @ Mandrake και @ Ζάνταφ και σε όσα παιδιά του φόρουμ γιορτάζουν σήμερα.
  16. Πρώτα απ´όλα ευχαριστώ για την βοήθεια και τις διορθώσεις! Το είδα το μανουαλ αλλά δεν έχω καταλάβει πως εισάγω τέτοιο πινακάκι. Μπορώ να τα γράφω στην αρχή του ποστ; Έχω γραμμένα όλα τα στοιχεία αν χρειάζονται ακόμα, απλά δεν ξέρω πώς να τα βάλω. Αν κάποιος μπορεί και έχει όρεξη ας με διαφωτίσει σε προσωπικό μήνυμα.
  17. Χρόνια πολλά σε όλους τους συνονόματους Κωνσταντίνους, στις Κωνσταντίνες και στις Ελένες!!!
  18. Ναι 30 χρέωνε τουλάχιστον την Παρασκευή. Για ένα μεγάλο σκίτσο σε Α3 όπως το δικό μου έπαιρνε 30. Για τα έγχρωμα χτυπούσε 200αρια νομίζω αλλά αυτά ήταν κανονικοί πίνακες.
  19. Εχθές
  20. nikolas12

    CAMELOT 3000

    Από την εκδοτική: Το Camelot 3000 δεν φέρει τυχαία τον τίτλο ενός από τα σημαντικότερα έργα της 9ης Τέχνης. Το συγκλονιστικό έργο των καταξιωμένων δημιουργών Μπράιαν Μπόλαντ και Μάικ Μπαρ αγαπήθηκε σε όλο το κόσμο, αλλά και στη χώρα μας αποτελεί έναν από τους πιο αναγνωρίσιμους τίτλους κόμικς. Αποτελεί μια ιστορική στιγμή των κόμικς, αφού —όντας το πρώτο maxi-series και το πρώτο κόμικς με αναφορά σε ενήλικο κοινό της DC— άνοιξε τον δρόμο για την έκδοση των τεράστιων Watchmen και The Sandman. Όπως αναφέρει και το Comicdom: «Το Camelot 3000 είναι απλά μνημειώδες». Για αιώνες, η θρυλική φιγούρα του Βασιλιά Αρθούρου χρησίμευε σαν λαμπρό παράδειγμα δικαιοσύνης και ηθικής —η προσωποποίηση της ιπποσύνης που ταπεινώθηκε από την προδοσία της Βασίλισσάς του και του πιο στενού του φίλου. Και παρόλο που αναπαύθηκε για πάνω από χίλια χρόνια, ψιθυριζόταν από καιρό πως, στην πιο σκοτεινή ώρα της Αγγλίας, ο Αρθούρος θα επιστρέψει και πάλι για να σώσει τον λαό του από την καταστροφή. Τώρα, αυτή η ώρα έφτασε —όχι μόνο για την Αγγλία, αλλά για ολόκληρη τη Γη! Βρισκόμαστε στο έτος 3000 και ο κόσμος βρίσκεται αντιμέτωπος με μια απειλή που παρόμοιά της δεν έχει δει ξανά. Μία φαινομενικά ασταμάτητη εξωγήινη φυλή είναι αποφασισμένη να υποδουλώσει το ανθρώπινο είδος. Ανίκανη να αντιμετωπίσει την ανώτερη τεχνολογία των εισβολέων, η ανθρωπότητα βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού. Την ώρα που ένας νεαρός πέφτει επάνω σε έναν αρχαίο τάφο κάτω από το ύψωμα του Γκλάστονμπερι και ξυπνά τον Αρθούρο Πέντραγκον από έναν ύπνο αιώνων. Με την αναβίωση του παντοτινού Βασιλιά, καλεί τους πιστούς του ιππότες —κάποιοι πλέον με νέα και παράξενη μορφή— και προετοιμάζεται για να στείλει τους επίδοξους κατακτητές πίσω στο διάστημα. Αλλά ακόμα και με τη δύναμη του Εξκάλιμπερ στο χέρι του, μπορεί ο Αρθούρος να επικρατήσει σε αυτήν τη νέα εποχή τεχνολογικού τρόμου; Ή οι ίδιοι αρχαίοι εχθροί που έφεραν τον όλεθρο στο Κάμελοτ στο μακρινό παρελθόν, θα διαλύσουν ξανά τη Στρογγυλή Τράπεζα μια για πάντα; Το πλέγμα της προδοσίας που —αιώνες πριν— οδήγησε στην καταστροφή του πρώτου Κάμελοτ, υφαίνεται ξανά το έτος 3000 μ.Χ, ενώ τα περιθώρια σωτηρίας για την ανθρωπότητα λιγοστεύουν επικίνδυνα. Η ιστορία: Όταν ο Λεωκράτης Ανεμοδουράς ανακοίνωσε στις αρχές της χρονιάς ότι ο Μικρός Ήρως θα έφερνε ξανά στα ελληνικά το CAMELOT 3000, οι περισσότεροι δεν το περιμέναμε. Ένα από τα πιο θρυλικά κόμικ επιστημονικής φαντασίας, ο πρόδρομος πολύ μεγάλων και φιλόδοξων τίτλων, το έπος που ενέπνευσε πάρα πολλούς δημιουργούς να τολμήσουν ένα δικό τους project, θα έβγαινε για ακόμα μία φορά μεταφρασμένο μετά την έκδοση της Star Comics το μακρινό 1985. Ο Mike Barr εμπνεύστηκε την ιστορία το 1975 παρακολουθώντας μαθήματα ιστορίας σχετικά με την εποχή του Αρθούρου και τελικά την πρότεινε στην DC όπου την απέρριψαν. Ύστερα την πρότεινε στη Marvel και εγκρίθηκε αλλά τελικά το project έμεινε στα σκαριά και ο Barr το ξαναπρότεινε στη DC όπου και έγινε δεκτό ώστε να γίνει μια μεγάλη σειρά δώδεκα τευχών. Παραδόξως είναι η πρώτη ιστορία του Βρετανού Brian Bolland για αμερικανικό κόμικ. Λόγω της απόστασης των δημιουργών, ο Barr έστελνε όλο το σενάριο στον Bollland για να σχεδιάσει, ενώ ήταν η πρώτη φορά που ο Bolland δεν έκανε τα μελάνια στο σχέδιο του, αλλά τα ανέλαβαν οι Bruce Patterson και Terry Austin. Ο μύθος λέει ότι ο Βασιλιάς Αρθούρος θα ξυπνούσε όταν η Αγγλία θα τον χρειαζόταν και στο μακρινό έτος 3000, ο Tom Prentice, ένας νεαρός φοιτητής αρχαιολογίας, ξυπνάει κατά λάθος τον Αρθούρο που είναι θαμμένος στο Glastonbury Tor. Οι δυο τους κατευθύνονται προς το Stonehenge όπου ο θρυλικός μάγος Merlin έχει παγιδευτεί από τη νεράιδα Nyneve και για να τον απελευθερώσουν, ο Αρθούρος πρέπει να έχει ξανά στα χέρια του το σπαθί του, το θρυλικό Excalibur. Ωστόσο όσο όλα αυτά συμβαίνουν η ανθρωπότητα έχει ένα τεράστιο πρόβλημα. Δέχεται την επίθεση μιας εξωγήινης φυλής που επιχειρεί να την κατακτήσει, την ίδια ώρα που η δημοκρατία έχει καταλυθεί παντού και υπάρχουν παγκοσμίως μόνο τέσσερις διεφθαρμένοι ηγέτες που λειτουργούν ως μονάρχες. Σιγά σιγά ο Barr εισάγει όλες τις κλασικές μορφές της εποχής του Αρθούρου και έχουμε την Guinevere που ονομάζεται Joan Acton και είναι μια στρατιωτικός από την Αμερική, ο Lancelot είναι ο Γάλλος βιομήχανος και φιλάνθρωπος Jules Futrelle και ο Sir Galahad είναι πλέον πολεμιστής σαμουράι. Σε ένα περιβάλλον εμπλουτισμένο με εξωγήινους, μεταλλαγμένα ζόμπι, νεράιδες και άλλα πλάσματα της φαντασίας, το Camelot αναβιώνει σε μια άλλη μελλοντική εποχή και η περιπέτεια είναι πραγματικά συναρπαστική από την αρχή έως το τέλος. Αυτό που θα πρέπει πραγματικά να εκθειάσω σε αυτό το κόμικ είναι το σχέδιο. Τα πρόσωπα, η εκφραστικότητα, τα redesigns στο πως παίρνουν χαρακτήρες και τους αναπλάθουν ως κάτι άλλο, η δράση και ο συνδυασμός μεσαιωνικής φαντασίας με σύγχρονη επιστημονική φαντασία μετατρέπει το σενάριο του Barr σε πραγματικό έπος. Η έκδοση: Ένα πολύ μεγάλο βιβλίο με μαλακή ράχη, το Camelot 3000 είναι από άποψη εκτύπωσης και ποιότητας, ένα αληθινό αριστούργημα που δεν πρέπει να λείπει από καμία βιβλιοθήκη. Στο εσωτερικό, η κλασική ομάδα του Μικρού Ήρωα αποτελούμενη από τους Ανεμοδουρά, Ζωιτά (PhantomDuck), Χελιώτη, Τομπαλίδη και εμπλουτισμένη και από τον Ίωνα Αγγελή που συνέβαλε στην επιμέλεια, έχει δώσει τον καλύτερο της εαυτό και συνολικά προσφέρει μία πάρα πολύ όμορφη έκδοση. Είμαι πραγματικά χαρούμενος που είχα την ευκαιρία να διαβάσω στα ελληνικά το Camelot 3000 γιατί είναι από τα κόμικ που ακούς και τα βλέπεις αλλά δύσκολα (ξανα)βγαίνουν στη γλώσσα σου. Τελικά είναι εδώ και φυσικά σας το προτείνω οπωσδήποτε.
  21. @ Ζάνταφ Μπράβο για την πολύ ωραία παρουσίαση, απλά δεν υπάρχουν σκαναρισμένα εξώφυλλα σε σωστή ανάλυση και μορφή jpeg και απουσιάζουν τα πλήρη στοιχεία από το πινακάκι, όπως υπάρχει στο manual των παρουσιάσεων εδώ. Δε θα ήθελα να σου τη μεταφέρω στη γενική συζήτηση επειδή είσαι λίγο καιρό εδώ και μπορεί να μην είχες δει το manual. Eπειδή έτυχε σήμερα να σκανάρω πολλά τεύχη για παρουσιάσεις, θα φτιάξω εγώ το πινακάκι με όλα τα στοιχεία και θα βάλω τα σκαναρισμένα μου εξώφυλλα Απλά αν μπορείς διάβασε το manual των παρουσιάσεων για να ξέρεις τι πρέπει να κάνεις στις επόμενες
  22. Σίγουρα δεν έχουν την καλύτερη συμπεριφορά που έχω δει ποτέ σε κατάστημα, αλλά κάτι ακραίο σαν αυτά που αναφέρεις δεν μου έχει συμβεί ποτέ. Όντως υπάρχουν φορές που μπαίνω στο μαγαζί και με αντιμετωπίζουν σαν επίδοξο κλέφτη, με ρωτάνε τι ψάχνω ή έρχονται κάθε τρεις και λίγο να δουν τι κάνω. Αλλά δεν μου την έχουν πει ποτέ. Βέβαια κι εγώ δεν κάθομαι με τις ώρες να τ΄ανακατώνω όλα και τελικά να μην παίρνω τίποτα. Συνήθως πάω επί τούτου, ψάχνω συγκεκριμένα τεύχη και τους λέω τι ψάχνω εξ΄αρχής. Αν με ρωτήσουν τι θέλω και τους πω κάτι σε στυλ "τίποτα, ήρθα απλά να χαζέψω" φαντάζομαι θα με αντιμετωπίσουν όπως εσένα. Δεν πάω πολύ συχνά, μέσο όρο 4-5 φορές το χρόνο. Ο ιδιοκτήτης με ξέρει φατσικά. Εννοείται φυσικά ότι δεν είμαστε φιλαράκια. Γενικά έχει πολύ ψυχρή συμπεριφορά, σχεδόν αντι-επαγγελματική. Αλλά όπως είπα κάτι ακραίο δεν μου έχει κάνει ποτέ. Καλώς ή κακώς στη Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική αν ψάχνεις μεταχειρισμένα κόμικς. Ευτυχώς σπάνια αγοράζω μεταχειρισμένα και συνήθως αγοράζω ιντερνετικά από καταστήματα των Αθηνών. Σπάνια θα πέσω στην ανάγκη να πάω στο Μαγικό Κόσμο.
  23. Laz33

    THE ULTIMATE SPIDER-MAN COLLECTION

    Είναι ελαφρώς στραβός και ο τίτλος στη ράχη. Που το πας αυτό; Έχεις κάθε δίκαιο να σνομπάρεις τη συλλογή για τέτοιους λόγους. Άσχετα βέβαια αν πήρες όλους τους Κλασικούς Υπερήρωες που είχαν ακόμα περισσότερα λάθη
  24. Φτάνει ρε, ΦΤΑΝΕΙ με τις βιογραφίες και τις λογοτεχνικές μεταφορές. Δεν μπορείτε να εκδώσετε ένα κόμικ επειδή είναι καλό κόμικ;
  25. Κι εγώ χάρηκα! Πολύ ωραία η Lego τσάντα σου Ο Mottura χρέωνε όντως 30 ευρώ; Εγώ όταν ρώτησα μου είπε 50 το σκίτσο με μολύβι και τελικά δεν πήρα γιατί δεν μου έφταναν τα χρήματα (αχ τι μου έκανε ο Eastman) Αλλιώς θα έπαιρνα. Μέσα στις επόμενες μέρες θα ανεβάσω κι εγώ φωτογραφίες από τα "λάφυρα" μου.
  1. Φορτώστε περισσότερη δραστηριότητα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.