Jump to content

H περίπτωση του Αρκά και το τέλος της γελοιογραφίας όπως την ξέραμε [Πολιτάκης Δημήτρης, lifo.gr, 14/06/2018]


Recommended Posts

H περίπτωση του Αρκά και το τέλος της γελοιογραφίας όπως την ξέραμε

 

Δεν είναι ο μόνος που κατέληξε στην οδό της μονόπαντης και βασανιστικά προβλέψιμης ατζέντας, αυτός είναι ο κανόνας εδώ και καιρό για τους περισσότερους γελοιογράφους πάσης ιδεολογικής προαίρεσης

 

1387128_arkas_2.jpg

Υπάρχουν και όρια όμως (όχι ηθικού αλλά αισθητικού τύπου) και νομίζω ότι ο Αρκάς τα υπερέβη με την πρόσφατη ανάρτησή του που φανερώνει και κάποια ανησυχητικά συμπτώματα μανίας καταδιώξεως, στην οποία εμφανίζεται επιβλητικό (και φλύαρο) το σλόγκαν «Απαγορεύονται αστεία: ρατσιστικά, σεξιστικά, ομοφοβικά, politically incorrect, fat shaming, body shaming»

 

Θυμάμαι κάποτε που μπορεί να διαφωνούσαμε με κάποιους για τα πάντα, υπήρχαν όμως κάποιες ελάχιστες και πολύτιμες σταθερές αξίες υπεράνω κριτικής και υπεράνω υποκειμενικών, αισθητικών και (μικρο)πολιτικών, κριτηρίων. Μία από αυτές ήταν τα κόμικς, τα καρτούν, οι γελοιογραφίες, το έργο, το πνεύμα και η αντίληψη του Αρκά από την εποχή της «Βαβέλ» ακόμα.

 

Είχε να κάνει και λίγο, υποθέτω, με το πέπλο μυστηρίου γύρω από τη «μυστική» του ταυτότητα (αλάνθαστο τρικ ανά τους αιώνες, που σε γλιτώνει από τις φθορές της διασημότητας), κυρίως όμως είχε να κάνει με το διεισδυτικό, αβίαστο και ανέμελα ασεβές χιούμορ, τη δημιουργία και τη συντήρηση εμπνευσμένων αρχετυπικών χαρακτήρων και με την αίσθηση ενός εικονογραφικού/αφηγηματικού σύμπαντος που παρέμενε οικουμενικό χωρίς να είναι «αλλού», διαφεύγοντας ως διά μαγείας σχεδόν από το εσωστρεφές και κλειστοφοβικό νεοελληνικό σύστημα παραγωγής σάτιρας. Μεγάλη δουλειά αυτό το τελευταίο, αν μπορείς να το καταφέρεις χωρίς ίχνη κανιβαλισμού ξένων επιρροών.

 

Ως γνωστόν, τα τελευταία χρόνια ο Αρκάς έχει επιλέξει, όπως τόσοι και τόσοι άλλοι που παραδόθηκαν για λόγους προσωπικούς ή βιοποριστικούς στους αφόρητους περιορισμούς που επιβάλλει ένα ακραία διχαστικό κλίμα, την οδό της στράτευσης και της απολύτως προβλέψιμης κατεύθυνσης στις ατάκες των κεντρικών χαρακτήρων του, και ειδικά αυτού του μέσου καθημερινού τυπάκου που κουνάει το δάχτυλο, «καυτηριάζοντας» αποκλειστικά τις κωμικοτραγικές ανακολουθίες της εξουσίας των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Δεν έχει και πολλή πλάκα αυτό όμως και, όπως και να το κάνουμε, αντικειμενικά είναι εντελώς άχαρο να χαϊδεύεις τα πιο στοιχειώδη αντιπολιτευτικά ένστικτα, χωρίς καν τον κόπο μιας λίγο πιο βαθιάς υπονόμευσης, έστω και μόνο του συγκεκριμένου στόχου.

 

Περνάνε από μπροστά μου στα social media τα καρτούν του, τα κοιτάω, υπομειδιώ και λίγο, όχι λόγω ευθυμίας αλλά μάλλον λόγω συγκατάβασης για τη –μη χαρακτηριστική κάποτε για τον ίδιο– λαϊκίστικη κοινοτοπία που συχνά τα διακρίνει (ούτε ο Κώστας Μητρόπουλος στα πιο πασοκοσυντηρητικά του τέτοιο πράγμα, που κάποτε εκπροσωπούσε ακριβώς το αντίθετο από τον Αρκά ή τον Γ. Ιωάννου), και συνεχίζω τη μέρα μου πιο κατηφής.

 

Μπορεί να το έχει πάρει προσωπικά αυτό με την παρούσα κυβέρνηση (κακό πράγμα όμως η λογική του ξεκαθαρίσματος λογαριασμών για έναν καρτουνίστα), η οποία σαφώς έχει οδηγήσει πολύ καλό κόσμο στα κάγκελα. Τέλος πάντων, με γεια του με χαρά του, και δικαίωμά του. Δεν είναι ο μόνος που κατέληξε στην οδό της μονόπαντης ατζέντας, αυτός είναι ο κανόνας εδώ και καιρό για τους περισσότερους γελοιογράφους πάσης ιδεολογικής προαίρεσης.

 

Έχω κρατήσει μια λίγο παλιότερη (4-5 χρόνια;) γελοιογραφία του Ηλία Μακρή στην «Καθημερινή», όπου απεικονίζεται χωρίς λόγια ο Τσίπρας στο κρεβάτι του ψυχαναλυτή που έχει τη μορφή του Μαρξ και έχει σηκώσει το περίστροφο στον κρόταφό του, όχι επειδή είναι τόσο ιδιοφυής ή σπαρταριστή αλλά επειδή προσκαλεί στο αστείο έναν μέσο κοινό παρονομαστή που δεν έχει παραδοθεί σε κάποια αεροστεγή ατζέντα, όπως έκαναν και οι γελοιογραφίες του ΚΥΡ κάποτε.

 

Το ίδιο το είδος της γελοιογραφίας έτσι κι αλλιώς έχει περιθωριοποιηθεί τα τελευταία χρόνια, έρμαιο της γενικής παθογένειας των έντυπων μέσων, και λειτουργεί πλέον ως συλλογή από προμελετημένα memes, συχνά ανέμπνευστα, κακόβουλα και μοχθηρά. Οι ατέλειωτες γελοιογραφίες με τη Μέρκελ ή τον Σόιμπλε σε κατάσταση λυσσασμένου παροξυσμού και ντυμένους με ζαρτιέρες και στολή Ες-Ες (που θύμιζαν το σκετς του Σεφερλή με τίτλο «Αδέλφω Χίτλερ») είναι μόνο ένα παράδειγμα και ίσως το πιο ήπιο στην πραγματικότητα.

 

Υπάρχουν και όρια όμως (όχι ηθικού αλλά αισθητικού τύπου) και νομίζω ότι ο Αρκάς τα υπερέβη με την πρόσφατη ανάρτησή του που φανερώνει και κάποια ανησυχητικά συμπτώματα μανίας καταδιώξεως, στην οποία εμφανίζεται επιβλητικό (και φλύαρο) το σλόγκαν «Απαγορεύονται αστεία: ρατσιστικά, σεξιστικά, ομοφοβικά, politically incorrect, fat shaming, body shaming», ενώ δίπλα ο τυπάκος επιχειρεί να αρθρώσει ανέκδοτο που και καλά δεν προσβάλλει δυνητικά κανέναν («είσαι πολύ ξινός, είπε η ντομάτα στο λεμόνι»).

 

Τι να πεις... Ούτε ως γενικό σχόλιο περί επιδερμικού και υποκριτικού δικαιωματισμού δεν στέκεται. Εξάλλου, τα ρατσιστικά, σεξιστικά κ.λπ. αστεία δεν τα απαγορεύει κάποια σύγχρονη Ιερά Εξέταση (βρομάει ο τόπος από δαύτα), απλώς είναι «εύκολα», κακόβουλα, μαλακισμένα και φανερώνουν παντελή έλλειψη χιούμορ.

 

Και επίσης, ήθελα να 'ξερα, όλοι αυτοί που τυραννιούνται τόσο βάναυσα στη χώρα μας από τις στυγνές επιταγές της «πολιτικής ορθότητας» έχουν κοιτάξει τα πρωτοσέλιδα των εθνοχριστιανικών ξεκωλοφυλλάδων που κρέμονται στα περίπτερα και στάζουν ξεφτίλα, παρακμή και χουντίλα; Έχουν χαζέψει τη «δημόσια» –μη συνδρομητική, τέλος πάντων– τηλεόραση (κρατικοδίαιτη και ιδιωτική, αλλά εν προκειμένω κυρίως τη δεύτερη, η ΕΡΤ κουβαλά άλλου τύπου βαριές αμαρτίες) για να διαπιστώσουν ιδίοις όμμασι το μήνυμα που περνά το μέσο στον κόσμο, που, ελλείψει άλλων επιλογών, παρακολουθεί εκπομπές απίστευτης χυδαιότητας, τρομολαγνείας, μικροαστικής ηθικολογίας μετεμφυλιακού τύπου και εκφασισμού;

 

Πηγή

  • Like 7
  • Thanks 2
Link to post
Share on other sites

Έχει υπάρξει βδομάδα που να μη βγει κάποιος τυχάρπαστος να κράξει τον Αρκά; :antekale:

 

Προφανώς στους αρθρογράφους αναφέρομαι, όχι στα παιδιά που αναρτούν εδώ τα ποστ :)

 

  • Like 7
Link to post
Share on other sites
2 hours ago, laz33 said:

Έχει υπάρξει βδομάδα που να μη βγει κάποιος τυχάρπαστος να κράξει τον Αρκά; :antekale:

 

Προφανώς στους αρθρογράφους αναφέρομαι, όχι στα παιδιά που αναρτούν εδώ τα ποστ :)

 

 

 

 Γνήσια απορία: Αν τον εκθείαζε, πάλι θα τον έλεγες τυχάρπαστο;

  • Like 4
Link to post
Share on other sites

Είναι υποθετικό το ερώτημα, δεν ξέρω πως θα τον έλεγα.
Το θέμα είναι ότι κουράστηκα να βλέπω κάθε τρεις και λίγο τον καθένα που θέλει ν΄αποκτήσει δημοσιότητα να την πέφτει στον Αρκά,
που το μόνο λάθος που κάνει είναι ότι απαντάει στα τρολ του διαδικτύου.

  • Like 4
  • Funny 1
Link to post
Share on other sites
3 hours ago, laz33 said:

Είναι υποθετικό το ερώτημα, δεν ξέρω πως θα τον έλεγα.
Το θέμα είναι ότι κουράστηκα να βλέπω κάθε τρεις και λίγο τον καθένα που θέλει ν΄αποκτήσει δημοσιότητα να την πέφτει στον Αρκά,
που το μόνο λάθος που κάνει είναι ότι απαντάει στα τρολ του διαδικτύου.

 Στη ρητορική αυτό λέγεται ad hominem και δίκη προθέσεων και αγνοείται ως επιχείρημα. Στο δίνω ότι υπάρχουν σκαστές περιπτώσεις όπου συμβαίνει αυτό, αλλά ο Πολιτάκης δεν είναι μια τέτοια περίπτωση.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Ούτε ρητορεύουμε ούτε κάνουμε δικαστήριο εδώ μέσα για να θεωρηθεί ή όχι αποδεκτό το επιχείρημά μου.
Εκφράζω μια άποψη βάση όσων βλέπω και το λέω με αφορμή δυο απανωτά άρθρα ενάντια στον Αρκά που είχαμε μέσα σε λίγα 24ωρα.
Είναι γενική τακτική όσων γράφουν σε κλικοθηρικά σάιτς να κράζουν κάποιον για να προβάλονται.
Κακά τα ψέματα πουλάει το κράξιμο, σίγουρα περισσότερο απ΄το εκθείασμα(για ν΄απαντήσω και στο παραπάνω σου ερώτημα) :)

 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
9 ώρες πριν, laz33 είπε:

Ούτε ρητορεύουμε ούτε κάνουμε δικαστήριο εδώ μέσα για να θεωρηθεί ή όχι αποδεκτό το επιχείρημά μου.
Εκφράζω μια άποψη βάση όσων βλέπω και το λέω με αφορμή δυο απανωτά άρθρα ενάντια στον Αρκά που είχαμε μέσα σε λίγα 24ωρα.
Είναι γενική τακτική όσων γράφουν σε κλικοθηρικά σάιτς να κράζουν κάποιον για να προβάλονται.
Κακά τα ψέματα πουλάει το κράξιμο, σίγουρα περισσότερο απ΄το εκθείασμα(για ν΄απαντήσω και στο παραπάνω σου ερώτημα) :)

 

 

 

Μια σημείωση πρώτα, άσχετη με το θέμα. Όλοι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τη ρητορική από τη στιγμή που γεννιούνται. Η ανθρώπινη επικοινωνία η ίδια είναι ένα ρητορικό παιχνίδι. Δεν υπάρχει κοινωνική επαφή, φιλία και έρωτας, χωρίς ρητορική. Η ρητορική είναι ο τρόπος με τον οποίο όλοι επικοινωνούμε τις προθέσεις, το ήθος και τη διάνοιά μας.

 

Το κράξιμο του Αρκά δεν πουλάει αρκετά ώστε να αξίζει τις συνέπειες, οπότε δε θα κατηγορούσα κάποιον σε αυτή τη βάση. Ο Αρκάς έχει στρατευτεί με την πλευρά που αν και αδύναμη κοινωνικά είναι πανίσχυρη οικονομικά. Αυτός που κράζει τον Αρκά στεναχωρεί ανθρώπους που μπορεί να τους χρειαστεί στο μέλλον αν βρίσκεται στο χώρο των μέσων. Γκρεμίζει γέφυρες κατά κάποια έννοια. Αυτούς που κράζουν τον Αρκά τους εκτιμώ ιδιαίτερα γιατί δείχνουν μια ελευθερία που είναι σπάνια στις μέρες μας. Ακόμα και ο ανώνυμος στο facebook, ξέρει ότι θα δεκτεί επίθεση, οπότε επιδεικνύει ιδιαίτερο θάρρος.

 

Αντίθετα, το να γράψεις κάτι καλό για τον Αρκά, σού εξασφαλίζει κάποια πλεονεκτήματα. Μεγαλύτερες πιθανότητες να τραβήξεις κίνηση πχ, γιατί υπάρχει ένα δίκτυο δημοσιότητας που προωθεί οτιδήποτε περιέχει τον Αρκά. Χαϊδεύεις και τα γνωστά χρήσιμα αυτιά στο χώρο των μέσων, γιατί μην κρυβόμαστε, ο Αρκάς συνδέεται ιδεολογικά με την πλευρά των μεγαλοεκδοτών και καναλαρχών.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Πραγματικα ανησυχω οτι θα δουμε συντομα καποια επιτροπη δεοντολογιας τυπου ΕΣΡ στα ελληνικα κομικς που με προσχημα την αισθητικη ή κατι τετοιοι θα τσεπωνουν προστιμα για το καλο μας βεβαιως βεβαιως.

Edited by DIMITRID
Link to post
Share on other sites
6 ώρες πριν, Otis είπε:

Αυτούς που κράζουν τον Αρκά τους εκτιμώ ιδιαίτερα γιατί δείχνουν μια ελευθερία που είναι σπάνια στις μέρες μας. Ακόμα και ο ανώνυμος στο facebook, ξέρει ότι θα δεκτεί επίθεση, οπότε επιδεικνύει ιδιαίτερο θάρρος.

Mάλιστα, το διάβασα κι αυτό...

 

 

Τα πράματα είναι απλά. Σε όσους δεν αρέσει ο Αρκάς απλά μη τον διαβάζουν.
Μη θέλουμε επιλεκτική σάτιρα ανάλογα με τα πολιτικά, κοινωνικά, θρησκευτικά ή όποια άλλα πιστεύω μας.

 

  • Like 1
  • Thanks 3
Link to post
Share on other sites
1 ώρα πριν, laz33 είπε:

Mάλιστα, το διάβασα κι αυτό...

 

 

Τα πράματα είναι απλά. Σε όσους δεν αρέσει ο Αρκάς απλά μη τον διαβάζουν.
Μη θέλουμε επιλεκτική σάτιρα ανάλογα με τα πολιτικά, κοινωνικά, θρησκευτικά ή όποια άλλα πιστεύω μας.

 

 

Πήγαινε στα άρθρα για τα οποία μιλάμε και δες τι επιθέσεις δέχεται πάντα ο αρθρογράφος. Πήγαινε στη σελίδα του Αρκά του facebook και δες τι επίθεση δέχεται όποιος ασκεί κριτική. Κάνε το ίδιο για κάποιον που γράφει ένα άρθρο ή ένα σχόλιο για να ευλογήσει τον Αρκά.

 

Το να μη διαβάζουν τον Αρκά όσοι του ασκούν κριτική είναι επιχείρημα μικρού παιδιού. Το αν σου αρέσει να κριτικάρουν τον Αρκά είναι αδιάφορο. Η κριτική θα υπάρχει όσο ανακατεύεται κάποιος με την πολιτική. Μπορείς να κλείσεις τα αυτιά σου, όπως κάνουν οι οπαδοί.

  • Like 3
  • Disagree 1
Link to post
Share on other sites

Ναι, πηγες στη σελιδα του κομιστα με τον οποιο διαφωνεις κριτικαρες αρνητικα το σκιτσο του και το οτι δε συμφωνουν μαζι σου οι φαν του που ειναι οι τακτικοι σχολιαστες αποδεικνυει ποσο μονοπλευρη οπτικη υπαρχει στο θεμα... οχι δε νομιζω.

Link to post
Share on other sites
9 λεπτά πριν, DIMITRID είπε:

Ναι, πηγες στη σελιδα του κομιστα με τον οποιο διαφωνεις κριτικαρες αρνητικα το σκιτσο του και το οτι δε συμφωνουν μαζι σου οι φαν του που ειναι οι τακτικοι σχολιαστες αποδεικνυει ποσο μονοπλευρη οπτικη υπαρχει στο θεμα... οχι δε νομιζω.

 

Τα σχόλια στις σελίδες των αρθρογράφων γιατί παρουσιάζουν την ίδια εικόνα;

 

Οπαδισμός είναι να δικαιολογείς το ασυνήθιστο και αδικαιολόγητο χωρίς να επεξεργάζεσαι τις άλλες πιθανές εκδοχές. Ο Αρκάς επιτίθεται σε αυτόν που βλέπει ως εχθρό των αφεντικών του, δηλαδή των εκδοτών που του εξασφαλίζουν την προβολή και το παντεσπάνι. Οι τράπεζες μάζεψαν κάπως τα αεροδάνεια, το κράτος δε τους συντηρεί με κρατικό χρήμα, η εφορία δεν κάνει τα στραβά μάτια, και γενικά η κατάσταση είναι λίγο αντικανονική για τα γούστα τους. Δεν πάνε και πολύ καλά οι εφημερίδες παγκοσμίως, αλλά εδώ τα πράγματα είναι δύσκολα έτσι που είχαν συνηθίσει. Το ψέλλισε ο παλιός πάνω από τους μεζέδες στο Μπαϊρακτάρη αλλά το υλοποίησε ο νέος. Και εκεί ίσως μπαίνει στο τοπίο ο Αρκάς γιατί ίσως πίστεψε ότι απειλήθηκε το μέλλον του από την επερχόμενη κρίση στον τύπο. Καλά τα βιβλία, αλλά λίγοι τα διαβάζουν και η διαφήμιση ακόμα και γι αυτά προέρχεται από την παρουσία στις εφημερίδες. Οι εκδότες είναι τα αφεντικά του εκ των πραγμάτων. Αυτή είναι η φύση της δουλειάς. Όποιος τα βάζει με τα αφεντικά είναι απέναντί του. Τα προβλήματα των αφεντικών στον τύπο έχουν μεγάλη γκάμα πλέον.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
15 λεπτά πριν, Otis είπε:

 

Τα σχόλια στις σελίδες των αρθρογράφων γιατί παρουσιάζουν την ίδια εικόνα;

 

Οπαδισμός είναι να δικαιολογείς το ασυνήθιστο και αδικαιολόγητο χωρίς να επεξεργάζεσαι τις άλλες πιθανές εκδοχές. Ο Αρκάς επιτίθεται σε αυτόν που βλέπει ως εχθρό των αφεντικών του, δηλαδή των εκδοτών που του εξασφαλίζουν την προβολή και το παντεσπάνι. Οι τράπεζες μάζεψαν κάπως τα αεροδάνεια, το κράτος δε τους συντηρεί με κρατικό χρήμα, η εφορία δεν κάνει τα στραβά μάτια, και γενικά η κατάσταση είναι λίγο αντικανονική για τα γούστα τους. Δεν πάνε και πολύ καλά οι εφημερίδες παγκοσμίως, αλλά εδώ τα πράγματα είναι δύσκολα έτσι που είχαν συνηθίσει. Το ψέλλισε ο παλιός πάνω από τους μεζέδες στο Μπαϊρακτάρη αλλά το υλοποίησε ο νέος. Και εκεί ίσως μπαίνει στο τοπίο ο Αρκάς γιατί ίσως πίστεψε ότι απειλήθηκε το μέλλον του από την επερχόμενη κρίση στον τύπο. Καλά τα βιβλία, αλλά λίγοι τα διαβάζουν και η διαφήμιση ακόμα και γι αυτά προέρχεται από την παρουσία στις εφημερίδες. Οι εκδότες είναι τα αφεντικά του εκ των πραγμάτων. Αυτή είναι η φύση της δουλειάς. Όποιος τα βάζει με τα αφεντικά είναι απέναντί του. Τα προβλήματα των αφεντικών στον τύπο έχουν μεγάλη γκάμα πλέον.

Οπαδισμος λοιπον που δε συμφωνουν με τον αρθρογραφο και θα πρεπε να ναι συνηθισμενη η αποψη  γιατι ετσι κανουν οι ψαγμενοι... λολ. "Επιτιθεται"; Τι "επιτιθεται";  Και ο μισθος παντεσπανι. Και η Lifo καλυτερη απο το Θεμα. Να παρουν αυτοι τα δανεια να μας βαλου στο σωστο δρομο σκεψης... εσυ εισαι αυτος που πρεπει να ψαχτει μαν.

Edited by DIMITRID
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
3 ώρες πριν, laz33 είπε:

Τα πράματα είναι απλά. Σε όσους δεν αρέσει ο Αρκάς απλά μη τον διαβάζουν.
Μη θέλουμε επιλεκτική σάτιρα ανάλογα με τα πολιτικά, κοινωνικά, θρησκευτικά ή όποια άλλα πιστεύω μας.

Δε στέκει αυτό που λες. Και οι κρίνοντες κρίνονται. Ο Αρκάς έχει δείξει όσο τον παρακολουθούσα ότι έχει δυσανεξία στην κριτική και όχι το αντίθετο.

  • Like 5
Link to post
Share on other sites
On 15/6/2018 στο 6:24 ΜΜ, laz33 είπε:

που το μόνο λάθος που κάνει είναι ότι απαντάει στα τρολ του διαδικτύου.

 

Όπως έχω πει και αλλού, ο Αρκάς είναι αυτή τη στιγμή ένα από τα μεγαλύτερα ανώνυμα τρολς του διαδικτύου...

 

3 ώρες πριν, laz33 είπε:

Τα πράματα είναι απλά. Σε όσους δεν αρέσει ο Αρκάς απλά μη τον διαβάζουν.

 

Είναι η πολλοστή φορά που διαβάζω αυτήν την άποψη / προτροπή, από τους υποστηρικτές του Αρκά και των απόψεών του.

Και τη θεωρώ, αν όχι κενή νοήματος, οριακά επικίνδυνη. Δηλαδή εγώ δεν πρέπει να διαβάζω Αρκά και να έχω άποψη για τα αίσχη που κατά καιρούς ανεβάζει, επειδή διαφωνώ και έχω τη διάθεση να εκφράζω τη διαφωνία μου. Οι (όψιμοι; ) υποστηρικτές του Αρκά, όπως και ο ίδιος, δεν ανέχονται την αντίθετη άποψη. Όποιος διαφωνεί, γι' αυτούς, ιδανικά θα έπρεπε να μην υπάρχει. Δεν είναι τυχαίο που ο "μεγάλος δημιουργός" μπλοκάρει σωρηδόν χρήστες που του ασκούν ακόμα και μετριοπαθή κριτική. Πρόκειται για μία όψη ελιτισμού από κάποιον που δεν αντέχει τον αντίλογο και επιθυμεί, απλά, να περιτριγυρίζεται από αυλοκόλακες.

Όταν μιλάμε για έργα με κοινωνικοπολιτικές προεκτάσεις, επιβάλλεται να παρακολουθείς -ειδικά- (και) όσα εκφράζουν αντίθετες απόψεις από τις δικές σου, αλλιώς καταλήγεις ένα μονοδιάστατο άτομο που δε διαμορφώνει απόψεις αλλά τιτιβίζει όσα έτυχε να ακούσει. Πώς αλλιώς θα επιβεβαιώνεις ότι η άποψή σου είναι σωστή (τουλάχιστον για σένα), αν δεν εξετάζεις και αποδομείς διαρκώς τις αντίθετες;

Edited by JohnnyMZ
  • Like 4
  • Funny 1
Link to post
Share on other sites

Ναι παιδια το να μη διαβαζετε κατι που δε σας αρεσει ειναι μια λυση, το να λετε οτι επιβαλλεται να συμφωνησει μαζι σας καποιος  ειναι αστειο.

  • Funny 1
Link to post
Share on other sites

Σταύρο αυτό είπα ότι είναι το λάθος του Αρκά.
Που κάθεται και ασχολείται απαντώντας ή μπλοκάροντας το κάθε ανώνυμο τρολ που τον κράζει.

Κακώς ασχολείται με social media.
Κάνε το σκιτσάκι σου και σ΄όποιον αρέσει (για τους άλλους δε θα μπορέσει) :)

  • Like 5
Link to post
Share on other sites

@DIMITRID Μπορείς σε παρακαλώ να μου υποδείξεις ποιος θεωρεί ότι κάποιος επιβάλλεται να συμφωνήσει μαζί του; Περιμένω εύλογο χρονικό διάτημα το λινκ, ώστε να το δω και να επιληφθώ ως mod την ενδεχόμενη διαγραφή του εν λόγω ποστ ή και πιθανή τιμωρία.

 

Αν δε δημοσιεύσεις κάποια τέτοια παράθεση, σε ενημερώνω ότι αυτό που κάνεις ονομάζεται flame baiting τιμωρείται σε κάθε φόρουμ, συμπεριλαμβανομένου και του greekcomics :) 

 

Περιμένω

  • Like 6
Link to post
Share on other sites
7 λεπτά πριν, DIMITRID είπε:

Ναι παιδια το να μη διαβαζετε κατι που δε σας αρεσει ειναι μια λυση, το να λετε οτι επιβαλλεται να συμφωνησει μαζι σας καποιος  ειναι αστειο.

 

Αφού βρεις το νόμο, αν σου είναι εύκολο στείλε μου και ένα quote κάποιου μέλους που είπε πως επιβάλλεται να συμφωνήσει κάποιος μαζί του.

 

1 λεπτό πριν, laz33 είπε:

Που κάθεται και ασχολείται απαντώντας ή μπλοκάροντας το κάθε ανώνυμο τρολ που τον κράζει.

 

 

Εδώ μπερδεύεσαι λίγο. Ο Αρκάς είναι το ανώνυμο τρολ. Οι περισσότεροι χρήστες των social media δημοσιεύουν με το ονοματεπώνυμό τους.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
8 λεπτά πριν, Kurdy Malloy είπε:

@DIMITRID Μπορείς σε παρακαλώ να μου υποδείξεις ποιος θεωρεί ότι κάποιος επιβάλλεται να συμφωνήσει μαζί του; Περιμένω εύλογο χρονικό διάτημα το λινκ, ώστε να το δω και να επιληφθώ ως mod την ενδεχόμενη διαγραφή του εν λόγω ποστ ή και πιθανή τιμωρία.

 

Αν δε δημοσιεύσεις κάποια τέτοια παράθεση, σε ενημερώνω ότι αυτό που κάνεις ονομάζεται flame baiting τιμωρείται σε κάθε φόρουμ, συμπεριλαμβανομένου και του greekcomics :) 

 

Περιμένω

Σε ενημερωνω οτι αυτο που κανεις και εσυ και το φιλαρακι σου λεγεται κουτοπονηρο baiting και δε χρειαζεται να περιμενεις,χαρισμα σας.

Link to post
Share on other sites
4 λεπτά πριν, JohnnyMZ είπε:

Εδώ μπερδεύεσαι λίγο. Ο Αρκάς είναι το ανώνυμο τρολ. Οι περισσότεροι χρήστες των social media δημοσιεύουν με το ονοματεπώνυμό τους.

Και μ΄ονοματεπώνυμο να κράξει κάποιος, πάλι το ίδιο ισχύει. Κακώς ασχολείται ο Αρκάς.
 

 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
Μόλις τώρα, laz33 είπε:

Και μ΄ονοματεπώνυμο να κράξει κάποιος, πάλι το ίδιο ισχύει. Κακώς ασχολείται ο Αρκάς.
 

 

 

Εδώ δε θα διαφωνήσουμε.

Link to post
Share on other sites
10 λεπτά πριν, JohnnyMZ είπε:

 

Αφού βρεις το νόμο, αν σου είναι εύκολο στείλε μου και ένα quote κάποιου μέλους που είπε πως επιβάλλεται να συμφωνήσει κάποιος μαζί του.

 

 

Δε το ξερεις το affirmative action ε, της νομικης και καλα.

Link to post
Share on other sites

 @DIMITRID Εγώ είμαι Moderator και απολογούμαι ΜΟΝΟ στην ιδιοκτησία αυτού του forum. Εσύ αντιθέτως απολογείσαι και σε μένα μεταξύ άλλων. Και σε παρακαλώ να το κάνεις γρήγορα αν θέλεις να συνεχίσεις μαζί μας που ενημερωτικά είσαι ευπρόσδεκτος όσο τηρείς τους κανόνες :)

 

Βλέπω Περού τώρα και όταν τελειώσει ελπίζω να δω την παράθεση που ισχυρίζεσαι ότι υπάρχει.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Θα παραβλέψω το κομμάτι της συζήτησης που έχει εκτροχιαστεί και θα παραθέσω κάποιες σκέψεις μου σχετικά με το θέμα:

 

1) αν πω κάτι, δεν μπορώ να ελέγξω πώς θα το ερμηνεύσει ο καθένας και τι θα καταλάβει.

2) ο σοφός είπε κάποτε «μερικές φορές, ένα στυλό είναι απλά ένα στυλό».

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.