Μετάβαση στο περιεχόμενο

1SUPERMAN1

Members
  • Περιεχόμενο

    96
  • Εγγραφή

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Πόντοι

    739 [ Donate ]

Συνολική φήμη στο GC

573 Καλός

Σχετικά με το μέλος 1SUPERMAN1

  • Τάξη
    Ακόμα στο εξώφυλλο
  • Γενέθλια 09/09/1980

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Χώρα
    Greece

Πρόσφατοι Επισκέπτες Προφίλ

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

  1. 1SUPERMAN1

    ΡΟΜΑΝΤΣΟ (Β' ΠΕΡΙΟΔΟΣ)

    Το παράξενο είναι ότι ενώ αναφέρεται στο τεύχος 255 ότι από το τεύχος 113 και μετά το ΡΟΜΑΝΤΣΟ έχει μεγάλο μέγεθος , Παναγιώτη το 136 το μέτρησες με διαστάσεις μικρού μεγέθους (13Χ19) και όχι μεγάλου μεγέθους (16Χ23). Περίεργα πράγματα ! Το πιο πιθανό είναι να έγινε τυπογραφικό λάθος και αντί να γραφεί 213(έναρξη Β περιόδου) , γράφτηκε 113.
  2. 1SUPERMAN1

    ΡΟΜΑΝΤΣΟ (Β' ΠΕΡΙΟΔΟΣ)

    Σύμφωνα με τους τίτλους των τευχών 79 έως και 211 τα τεύχη αυτά πρέπει να ανήκουν στη Α περίοδο. Επίσης το 223 ανήκει στην Β περίοδο. Όλα αυτά αναφέρονται στα βιβλία του Δ.Χανού "ΤΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ"σελ 201-214 και "ΤΑ ΛΑΪΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΕΡΟΣ ΙΙ" σελ 75-118.Άρα τα 79-211 θα πρέπει να μεταφερθούν στην παρουσίαση της Α περιόδου. Προσοχή ! τα υπόλοιπα τεύχη που μένουν στην εδώ παρουσίαση ανήκουν στη Γ περίοδο και όχι στη Β. Ανακεφαλαιώνοντας έχουμε : ΡΟΜΑΝΤΣΟ Α ΠΕΡΙΟΔΟΥ τεύχη : 1-212 ΡΟΜΑΝΤΣΟ Β ΠΕΡΙΟΔΟΥ τεύχη : 213-283 ΡΟΜΑΝΤΣΟ Γ ΠΕΡΙΟΔΟΥ τευχη : 1-2268
  3. 1SUPERMAN1

    ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ - ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

    Πραγματικά δεν το είχα προσέξει. Μήπως όμως θα έπρεπε να συμπεριληφθούν και κόμικς από άλλους καταλόγους (π.χ. Κάσση) ώστε να μην είναι ελλειπής ο κατάλογος του greekcomics;
  4. 1SUPERMAN1

    ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ - ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

    Λείπει η αναφορά στο " ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ " https://www.greekcomics.gr/forums/index.php?/topic/32341-εικονογραφημενεσ-περιπετειεσ/ όπου ίσως είναι και το πρώτο εικονογραφημένο κόμικ στην Ελλάδα μαζί με το ΤΑΜ-ΤΑΜ του Ανδρεόπουλου . Στη σελίδα 448 του καταλόγου αναφέρεται ότι είναι το πρώτο ελληνικό περιοδικό αποκλειστικά με κόμικς , ενώ θα έπρεπε να αναφέρεται ως ένα από τα πρώτα.
  5. 1SUPERMAN1

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΜΙΚΣ 1598-1998

    Τελικά απέκτησα κι εγώ το περιβόητο βιβλίο του Κάσση από την Πρωτοπορεία στα 26,5 ευρώ. Πραγματικά ένα πολύ αξιόλογο βιβλίο για έναν συλλέκτη κόμικς αλλά και για έναν μελετητή του αντικειμένου. Είχε αρκετά λάθη αλλά τα ίδια και περισσότερα ίσως συναντά κάποιος και στο 9τομο έργο του Δ. Χανού για τη λαϊκή λογοτεχνία που είναι κάτι παρόμοιο με το έργο του Κάσση. Μάλλον τα λάθη αυτά θα έχουν να κάνουν με το αντικείμενο που είναι πολυδιάστατο και ογκώδες όπου η αποδελτίωσή του αποτελεί πραγματικό άθλο για έναν μόνο συγγραφέα. Εδώ έγιναν λάθη ακόμα και στο κατάλογο κόμικς της λέσχης παρά το γεγονός ότι ασχολήθηκαν δεκάδες πρόσωπα για την δημιουργία του.
  6. 1SUPERMAN1

    ΡΟΜΑΝΤΣΟ (Β' ΠΕΡΙΟΔΟΣ)

    Έκανα τη παρουσία αλλά τις σελίδες που ανέβασα εδώ δεν τις ανέβασα στη νέα παρουσίαση , υποθέτω ότι θα το αναλάβεις εσύ.
  7. 1SUPERMAN1

    ΡΟΜΑΝΤΣΟ (Α' ΠΕΡΙΟΔΟΣ)

    Από το άρθρο "Η Ιστορία του ελληνικού τύπου – εφημερίδες, περιοδικά και διαφήμιση (μικρή αφήγηση)" του Άρη Κουμπαρέλη – Καθηγητή Εφαρμογών τμ. Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας - Αργοστόλι : ".....Το “Ρομάντσο” εκδόθηκε στις 17 Νοεμβρίου 1934 από τους Ν. Θεοφανίδη και Σπ.Λαμπαδαρίδη (ο πρώτος υπήρξε εκδότης του έως το 1984). Πρωτεργάτης αυτής της εξέλιξης είναι ο δημοσιογράφος και λογοτέχνης Απόστολος Μαγγανάρης , μικρασιατικής καταγωγής που εγκαταστάθηκε στην Αθήνα το 1924 και που αποσύρθηκε από το δημοσιογραφικό χώρο το 1972. Σ' αυτόν οφείλεται η διαμόρφωση και εντέλει η μοντέρνα εκδοχή των περιοδικών της ποικίλης ύλης, ιδιαίτερα τη δεκαετία του '50 που το αναγνωστικό κοινό ζητάει ελαφρά αναγνώσματα . Ως βιβλιοπεριοδικό το Ρομάντσο ολοκλήρωσε τον εκδοτικό του κύκλο σε δύο περιόδους, έχοντας εκδώσει συνολικά 212 τεύχη στην πρώτη περίοδο και 71 στη δεύτερη. Ως περιοδικό ποικίλης ύλης πλέον, κυκλοφόρησε πρώτη φορά μέσα στην κατοχή και συγκεκριμένα στις 19 Σεπτεμβρίου 1942. Παρότι στην προμετωπίδα του εξώφυλλου ο επεξηγηματικός υπότιτλος βεβαίωνε ότι πρόκειται για εβδομαδιαία έκδοση, οι δύσκολες συνθήκες της γερμανικής κατοχής (και εν προκειμένω η έλλειψη του χαρτιού) δεν επέτρεπαν τη συνεπή τήρηση της εβδομαδιαίας συχνότητας. Στις 14 Ιανουαρίου 1943 τη διεύθυνση σύνταξής του περιοδικού ανέλαβε ο Μαγγανάρης, ο οποίος σε εκείνη την περίοδο είχε αναστείλει την έκδοση του περιοδικού “Μάσκα”. Το 1956 το περιοδικό ανέλαβε ο Μιχάλης Χανούσης οποίος μειώνοντας την τιμή από 6 σε 3 δραχμές και διαφημίζοντάς το εκτόξευσε σε κυκλοφοριακά ύψη απλησίαστα για άλλο ελληνικό περιοδικό - τιράζ 280.000-300.000 φύλλα εβδομαδιαίως. Η παρακμή του Ρομάντσου συνέπεσε με το τέλος της περιόδου “Χανούση” και επιλογή της νέας διοίκησης να μετατρέψει το περιοδικό-ευαγγέλιο της λαϊκής μάζας σε πολυτελές lifestyle περιοδικό υπακούοντας στις επιταγές των νέων αναγνωστικών συνθηκών. Από τις αρχές της δεκαετίας του ’70 και έως το κλείσιμο του περιοδικού το καλλιτεχνικό ρεπορτάζ ανέλαβε η δημοσιογράφος Κική Σεγδίτσα, οι συνεντεύξεις της οποίας έδιναν πλέον το cover story του περιοδικού. Το lifestyle καθορίζει πλέον το περιεχόμενο των περιοδικών. Εξώφυλλα με αστέρια από τον κινηματογράφο και το τραγούδι (Βουγιουκλάκη, Καρέζη, Παπαμιχαήλ, Κούρκουλος) αποτελούν εγγύηση μεγάλης κυκλοφορίας όχι μόνο για το Ρομάντσο, αλλά και για άλλα αντίστοιχα περιοδικά. Το 1987, το Ρομάντσο και τα μικρότερα “αδέλφια” το “Πάνθεον” και το “Βεντέτα” αγοράστηκαν από τον Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη (ΔΟΛ) και το στρατηγείο των ‘‘Εκδόσεων Θεοφανίδη’’ στην οδό Αναξαγόρα 5 υποβαθμίστηκε σε αρχείο-αποθήκη......." Σύμφωνα με τα παραπάνω αλλά και άλλα στοιχεία που προκύπτουν από τα τεύχη του ΡΟΜΑΝΤΣΟ φαίνεται ότι το περιοδικό κυκλοφόρησε από το 1934 έως περίπου το 1940 (αν θεωρήσουμε ότι εκδιδόταν αυστηρά κάθε εβδομάδα) ως λαϊκό ανάγνωσμα σε εβδομαδιαία βάση , ενώ το 1942 εκδόθηκε την περίοδο της κατοχής ως το γνωστό περιοδικό ποικίλης ύλης που το γνωρίζουμε μέχρι πρόσφατα. Σύμφωνα με το σκοπό της εκδόσεως του περιοδικού όπως φαίνεται στη σελίδα 3 του πρώτου τεύχους η έκδοση αποσκοπούσε στο να εκδώσει "...έργα μεγάλης αξίας αριστουργήματα της παγκοσμίου φιλολογίας." Με πανέμορφα χρωμολιθογραφημένα εξώφυλλα , μέσα από τις σελίδες του πρώτου τεύχους βλέπουμε μικρές αυτοτελείς ιστοριούλες αλλά και διάφορα ανέκδοτα εποχής του καλλιτεχνικού χώρου , όπως επίσης και συμβουλές ομορφιάς από κάποιον κύριο George , πρόδρομα για την επόμενη φάση του περιοδικού ως ποικίλης ύλης. Επίσης βλέπουμε και διαφήμηση Φαρμακείου όπου οι μικροβιολογικές εξετάσεις γίνονταν από Χημικόν τμήμα. Πληροφορίες μιας άλλης όμορφης εποχής , άγνωστης σε μας. Σελίδες από το πρώτο τεύχος. Σελίδα 3 Σελίδες 4-5 Σελίδες 14-15 Σελίδες 16-17 Σελίδες 18-19 Σελίδες από το τεύχος 49. Τη μετάφραση της ιστορίας "ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ" την έχει κάνει ο Μιχάλης Πριονιστής μάλλον ο συγγραφέας του λαϊκού αναγνώσματος ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΣΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ Παρουσίαση της Β' περιόδου θα βρείτε εδώ.
  8. 1SUPERMAN1

    ΡΟΜΑΝΤΣΟ (Β' ΠΕΡΙΟΔΟΣ)

    Αγαπητέ Valt όπως παρατήρησες το τεύχος 49 που ανέβασα του 1935 έχει την ίδια αρίθμηση με το τεύχος που ήδη είναι αναρτημένο και είναι της εποχής της κατοχής . Άρα σίγουρα έχουμε τουλάχιστον 2 περιόδους με διαφορετική αρίθμηση , για την τρίτη υπάρχει όντως θέμα προσδιορισμού της. Επίσης έχω εντοπίσει και άλλα τεύχη με κοινή αρίθμηση με τα ήδη ανεβασμένα ΡΟΜΑΝΤΣΟ 46 του 1935 ΡΟΜΑΝΤΣΟ 48 του 1935 ΡΟΜΑΝΤΣΟ 56 του 1935 ΡΟΜΑΝΤΣΟ 57 του 1935 ΡΟΜΑΝΤΣΟ 71 του 1936
  9. 1SUPERMAN1

    ΡΟΜΑΝΤΣΟ (Β' ΠΕΡΙΟΔΟΣ)

    Νομίζω πως θα πρέπει να χωριστεί τελικά σε δύο περιόδους το περιοδικό ΡΟΜΑΝΤΣΟ. Στην πρώτη περίοδο έμοιαζε με λαϊκό ανάγνωσμα όπως ο ΖΕΦΥΡΟΣ με δύο εκδόσεις 212 και 71 τευχών αντίστοιχα μέχρι το 1940(?). Μετά εκδόθηκε ξανά κατά την κατοχή το 1942 ως περιοδικό ποικίλης ύλης. Από το άρθρο "Η Ιστορία του ελληνικού τύπου – εφημερίδες, περιοδικά και διαφήμιση (μικρή αφήγηση)" του Άρη Κουμπαρέλη – Καθηγητή Εφαρμογών τμ. Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας - Αργοστόλι ".....Το “Ρομάντσο” εκδόθηκε στις 17 Νοεμβρίου 1934 από τους Ν. Θεοφανίδη και Σπ. Λαμπαδαρίδη (ο πρώτος υπήρξε εκδότης του έως το 1984). Πρωτεργάτης αυτής της εξέλιξης είναι ο δημοσιογράφος και λογοτέχνης Απόστολος Μαγγανάρης , μικρασιατικής καταγωγής που εγκαταστάθηκε στην Αθήνα το 1924 και που αποσύρθηκε από το δημοσιογραφικό χώρο το 1972. Σ' αυτόν οφείλεται η διαμόρφωση και εντέλει η μοντέρνα εκδοχή των περιοδικών της ποικίλης ύλης, ιδιαίτερα τη δεκαετία του '50 που το αναγνωστικό κοινό ζητάει ελαφρά αναγνώσματα . Ως βιβλιοπεριοδικό το Ρομάντσο ολοκλήρωσε τον εκδοτικό του κύκλο σε δύο περιόδους, έχοντας εκδώσει συνολικά 212 τεύχη στην πρώτη περίοδο και 71 στη δεύτερη. Ως περιοδικό ποικίλης ύλης πλέον, κυκλοφόρησε πρώτη φορά μέσα στην κατοχή και συγκεκριμένα στις 19 Σεπτεμβρίου 1942. Παρότι στην προμετωπίδα του εξώφυλλου ο επεξηγηματικός υπότιτλος βεβαίωνε ότι πρόκειται για εβδομαδιαία έκδοση, οι δύσκολες συνθήκες της γερμανικής κατοχής (και εν προκειμένω η έλλειψη του χαρτιού) δεν επέτρεπαν τη συνεπή τήρηση της εβδομαδιαίας συχνότητας. Στις 14 Ιανουαρίου 1943 τη διεύθυνση σύνταξής του περιοδικού ανέλαβε ο Μαγγανάρης, ο οποίος σε εκείνη την περίοδο είχε αναστείλει την έκδοση του περιοδικού “Μάσκα”. Το 1956 το περιοδικό ανέλαβε ο Μιχάλης Χανούσης οποίος μειώνοντας την τιμή από 6 σε 3 δραχμές και διαφημίζοντάς το εκτόξευσε σε κυκλοφοριακά ύψη απλησίαστα για άλλο ελληνικό περιοδικό - τιράζ 280.000-300.000 φύλλα εβδομαδιαίως. Η παρακμή του Ρομάντσου συνέπεσε με το τέλος της περιόδου “Χανούση” και επιλογή της νέας διοίκησης να μετατρέψει το περιοδικό-ευαγγέλιο της λαϊκής μάζας σε πολυτελές lifestyle περιοδικό υπακούοντας στις επιταγές των νέων αναγνωστικών συνθηκών. Από τις αρχές της δεκαετίας του ’70 και έως το κλείσιμο του περιοδικού το καλλιτεχνικό ρεπορτάζ ανέλαβε η δημοσιογράφος Κική Σεγδίτσα, οι συνεντεύξεις της οποίας έδιναν πλέον το cover story του περιοδικού. Το lifestyle καθορίζει πλέον το περιεχόμενο των περιοδικών. Εξώφυλλα με αστέρια από τον κινηματογράφο και το τραγούδι (Βουγιουκλάκη, Καρέζη, Παπαμιχαήλ, Κούρκουλος) αποτελούν εγγύηση μεγάλης κυκλοφορίας όχι μόνο για το Ρομάντσο, αλλά και για άλλα αντίστοιχα περιοδικά. Το 1987, το Ρομάντσο και τα μικρότερα “αδέλφια” το “Πάνθεον” και το “Βεντέτα” αγοράστηκαν από τον Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη (ΔΟΛ) και το στρατηγείο των ‘‘Εκδόσεων Θεοφανίδη’’ στην οδό Αναξαγόρα 5 υποβαθμίστηκε σε αρχείο-αποθήκη......." Τα εξώφυλλα των τευχών 79,88,93,95,103,106,110,113,141,144,149,156,160,210,211 και μάλλον το 223 φαίνεται ότι ανήκουν σε αυτή την πρώτη περίοδο του 1934-1940(?). Επίσης εδώ το εξώφυλλο και οπισθόφυλλο του τεύχους 49 και κάποιες εσωτερικές του σελίδες. Το παρόν τεύχος είχε συνολικά 130 σελίδες. Το εξώφυλλο και οι σελίδες προστέθηκε στην νέα παρουσίαση για την Α' περίοδο. Δείτε εδώ.
  10. Νομίζω ότι δεν έχεις καταλάβει (ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις) πως όλα τελικά είναι σχετικά και οι ηθικές αξίες και νόμοι εφαρμόζονται ανάλογα με την εποχή και το ποιοί κατέχουν την εξουσία. Η ιερά εξέταση το Μεσαίωνα έκανε "νόμιμα" ακριβώς ότι και οι "αντιρατσιστικοί" νόμοι σήμερα (πιο βίαια σίγουρα). Το θέμα είναι ότι όπως και να έχουν τα πράγματα , η καταπίεση ανθρώπου από άνθρωπο πάντοτε θα υπάρχει. Απλά πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι κάποιοι καταπιέζονται από την εφαρμογή της ΝΤΠ και της "πολιτικής ορθότητας".
  11. Σωστά αυτά που λες για τον σεβασμό ανθρώπου προς τον άνθρωπο. Αυτά όμως θα πρέπει να προκύπτουν από μια ουσιαστική και ολοκληρωμένη παιδεία όπου ο πολίτης θα μπορεί να επιλέξει ελεύθερα ποιο είναι το σωστό και ποιο όχι , σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να επιβάλεται η "ορθή" άποψη με τη βία και με τρομοκρατία θεσπίζοντας μάλιστα και τιμωρητικούς νόμους , όπως ακριβώς κακώς γίνεται τη σημερινή εποχή. Όμως αλλοίμονο να εφαρμοστούν όλα αυτά που λες στην τέχνη και την επιστήμη, το αποτέλεσμα θα ήταν καταστροφικό. Δεν μπορεί και δεν πρέπει να υπάρχουν κανόνες και όρια. Φαντάσου έναν καλλιτέχνη να σκέφτεται κάθε φορά αν αυτά που θα πει θα ενοχλήσουν τον έναν ή τον άλλον , δεν θα παράξει έργο ποτέ , άλλωστε τα πιο δυνατά δημιουργήματα προέκυψαν από έργα "βλάσφημα" μιας συγκεκριμένης εποχής. Πόσο μάλλον οπισθοδρομικό κι επικίνδυνο για την ανθρωπότητα θα ήταν όταν μία επιστημονική ανακάλυψη τυχαίνει να είναι αντίθετη με την "πολιτική ορθότητα" άρα θα πρέπει να εξαφανιστεί. Πραγματικά εγώ βλέπω σε όλα αυτά έναν νέο Μεσαίωνα.
  12. Δεν θεωρώ την επιστροφή στον Μεσαίωνα ως κάτι καλό , απεναντίας , παρ'όλο που ο Μεσαίωνας ασκεί μια έλξη μυστηριακή ακόμα και στους δημιουργούς κόμικς. Φυσικά και με καταπιέζει η ανελευθερία του λόγου , εσύ δηλαδή δέχεσαι να σου ελέγχουν τη σκέψη και τα λόγια; Το πρόβλημα είναι το αν πρέπει να έχει κανείς το δικαίωμα να απαγορεύει τη γνώμη του άλλου όσο "ακραία" και αν είναι αυτή (ιδιαέτερα στις τέχνες και τις επιστήμες) διότι "ακραία" ήταν η γνώμη που υποστηρίζεις εσύ τώρα , τις σκοτεινές εποχές του Μεσαίωνα. Να σου θυμίσω ότι "ακραίοι" ήταν και ο Τζορντάνο Μπρούνο και ο Γαλλιλαίος. Θα έρθουν εποχές που θα θυμόμαστε τη σημερινή ως έναν δεύτερο Μεσαίωνα αγαπητέ φίλε....
  13. Τι είναι "ομοφοβικός" , μήπως κάποιος που φοβάται τους ομοφυλόφιλους; Η λέξη αυτή δεν υπήρχε πριν κάποια χρόνια , όπως επίσης και η λέξη ομοφυλόφιλος (κάπως αλλιώς ονομάζονταν και ονομάζονται ακόμα) στην καθημερινότητα, όπως επίσης και μια πλειάδα άλλων λέξεων και εννοιών που μας κατέκλεισαν τα τελευταία χρόνια μεθοδευμένα από διάφορα κέντρα της λεγόμενης Ν.Τ.Π. Όποιος δεν το βλέπει αυτό νομίζω ότι σκοπίμως εθελοτυφλεί , όμως σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να έχει κάποιος το δικαίωμα να αλλάξει τη γνώμη και τα πιστεύω κάποιου άλλου με τη βία την τρομοκρατία και την επιβολή λογοκρισίας. Όταν χάνεται η ελευθερία λόγου για οποιαδήποτε άποψη γυρνάμε σε εποχές του Μεσαίωνα. Πως είναι δυνατόν να είναι κάποιος σίγουρος ότι κατέχει την απόλυτη αλήθεια και οι απόψεις του άλλου να είναι de facto λανθασμένες όσο ακραίες κι αν είναι και το κυριότερο να θέλει να τις απαγορεύσει ! Ειδικότερα στην τέχνη από πότε έχουν μπει κανόνες ηθικής και δεν το γνωρίζω; Τέλος νομίζω ότι το να κρίνει κάποιος τον ΑΡΚΑ τόσο επιπόλαια , είναι πολύ μικρός για να το κάνει.
  14. 1SUPERMAN1

    ΓΕΝΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ

    Μανώλη μαζί με τα υπόλοιπα θα ήθελα και το ΛΑΒ ΣΤΟΡΙ 01
  15. 1SUPERMAN1

    ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ

    75000 θα πρέπει να ήταν μεγάλο ποσό για την εποχή του. Οι διαφορές στους πρώτους τόμους ήταν πιο πολύ στο πλάι μετά οι τόμοι ήταν πολύχρωμοι και διέφεραν από τους αυστηρά μπλε τόμους με τα χρυσά γράμματα. Η Α σειρά φαίνεται στο εξώφυλλο του τεύχους 1 στην παρουσίαση Η σειρά Β Η σειρά Γ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ PLUS ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥΣ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
×

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Οροι χρήσης μας.