Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ουντερζό ο παιδοκτόνος (Βοήθεια Οβελίξ) [ Κανέλλης Ηλίας, Βήμα (Το): ΒΗΜagazino, 22/4/2001 ]


Bonadrug

Προτεινόμενες Καταχωρήσεις


  • Member ID:  1271
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  715
  • Content Count:  3478
  • Reputation:   20253
  • Achievement Points:  3535
  • Days Won:  16
  • With Us For:  6281 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

post-1271-1179057251_thumb.jpg

post-1271-1179057268_thumb.jpgpost-1271-1179057284_thumb.jpgpost-1271-1179057300_thumb.jpg

post-1271-1179057333_thumb.jpgpost-1271-1179057358_thumb.jpgpost-1271-1179057378_thumb.jpg

Επεξεργασία από leonidio
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  277
  • Group:  Root Admin
  • Topic Count:  1671
  • Content Count:  28474
  • Reputation:   190091
  • Achievement Points:  27559
  • Days Won:  758
  • With Us For:  6363 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  51

:respect: & :thanks: bonadrug! έχεις κρατήσει φοβερό αρχείο!!!!

 

πάμε σε 2-3 σημειώσεις πάνω στο άρθρο

 

(1) Το αγαλματίδιο που δίνεται έχει τον χαβαλέ του αφού δεν είναι σα να δίνει Όσκαρ, αλλά σα να δίνει Σέζαρ (pun intended ;) )

 

(2) "Ο μόνος νεωτερισμός που έφερεο Uderzo"... Εδώ σηκώνει συζήτηση σε επίπεδο του "ποιος νεωτερισμός υπήρχε στα διάφορα Αστερίξ από ένα σημείο και πέρα". Μάνι μάνι, μέχρι ένα σημείο έχουμε προσθήκες νέων χαρακτήρων. Τους καταγράφω για να "κατανοήσω" και εγώ, αλλά και όποιος το διαβάζει, πως έγιναν οι προσθήκες.

1 (1961)

Αστερίξ-Οβελίξ-Πανοραμίξ-Μοναρχίξ-Κακοφωνίξ από το 1ο

Αυτοματίξ. Α εμφάνιση στο αρχικό. Ξαναεμφανίζεται στον Γύρο (5-1965) και πρώτη "νορμάλ" εμφάνιση στους Νορμανδούς (9-1966)

 

4 (1964)

Μαθουσαλίξ. Πρωτοεμφανίζεται σύμφωνα με μερικούς στον Μονομάχο (4), αλλά η πρώτη σοβαρή εμφάνιση είναι στους Ολυμπιακούς Αγώνες (12-1968)

Πειρατές: Πρώτη εμφάνιση στον Μονομάχο.

 

5 (1965)

Ιντεφίξ. Α' εμφάνιση Ο Γύρος της Γαλατίας (5)

 

7 (1966)

Μπονεμίνα. Α εμφάνιση (πρωτόγονο σκίτσο θα έλεγα) Αγώνας των Αρχηγών (7), ονομασία Ασπίδα της Αρβέρνης (11-1968)

 

14 (1969)

Γιελλοουσαμπμαρίν. Α εμφάνιση. Ισπανία

Αλφαβητίξ. Α' εμδάνιση: Ισπανία (δηλαδή στα πρώτα 13 δεν είχαμε καβγά για ψάρια???... χμ... )

 

15 (1970)

Η γυναίκα του Μαθουσαλίξ. Α εμφάνιση: Η διχόνοια

Η γυναίκα του Αυτοματίξ. Α εμφάνιση: Η διχόνοια

 

Οπότε από το 16 (Ελβετία-1970) και μέχρι το 24 (Βέλγοι-1979), δεν έχουμε καινούργιους "σοβαρούς" χαρακτήρες. Αυτό είναι 9 από τα 24 τεύχη (37,5% της κοινής παραγωγής τους)

 

Άρα σε επίπεδο χαρακτήρων, σε ένα σημείο "έδεσε" το γλυκό και τελείωσαν τα έξτρα. Βλέπω τα επόμενα (16 Ελβετία, 17 Κατοικία Θεών, 18 Δάφνες, 19 Μάντης, 20 Κορσική, 21 Δώρο Καίσαρα, 22 Μεγάλο Ταξείδι, 23 Οβελίξ & Σια, 24 Βέλγιο) και βλέπω

α. 4 με χαβαλέ με εθνότητες (16-20-22-24) που ήδη είχαμε δει σε Γότθους/Βρετανία/Νορμανδούς κλπ, που νομίζω ότι είναι σχετικά εύκολο σπορ (έστω ευκολότερο από άλλα)

β. 2 με "κοινωνικό-οικονομικό" σχολιασμό (17-23) που υπήρξε και στην Χύτρα (το αγαπημένο μου),

γ. 1 με "ανθρώπινα ελλατώματα" (19) όπως στη Διχόνοια

δ. 1 straight-forward περιπέτεια (18)

ε. 1 που δεν μπορώ να κατατάξω κάπου (χμ. σε δεύτερη σκέψη κριτική στην πολιτική/εκλογές) (21)

 

(3) Υπάρχει ένας πίνακας στο τέλος με σύγκριση φιγούρων μια-προς-μια. Το κακό όμως είναι ότι συγκρίνει από τη μια χαρακτήρες δουλεμένους σε σειρά τευχών με χαρακτήρες ενός και μόνο τεύχους.

 

Εν κατακλείδι. Χωρίς να διαφωνώ με την εμπορευματοποίηση ή με την πτώση της ποιότητας κλπ, αισθάνομαι ότι το άρθρο δεν δικαιώνει τον τίτλο του/"φερόμενο στόχο", ως "θάψιμο" των έργων που έκανε μόνος του ο Uderzo, οτί είναι ένα άρθρο που βγήκε με αφορμή την Λατραβιάτα, έχει δομή:

1 στήλη η πλοκή της Λατραβιάτα

1 στήλη κριτική της Λατραβιάτα

1 στήλη κριτική εκτίμηση της συνεργασίας Gosciny-Uderzo

1 στήλη κριτική της σόλο δουλειάς του Uderzo (που τη βρίσκω πολύ επιδερμική)

1 στήλη σχολιασμός στη θέση του/των κόμικ "τότε" και "τώρα"

επίλογος (και μερικα έξτρα τριγύρω)

 

Η Οδύσσεια (26-1981), Ο Γιός του Αστερίξ (27-1983) και Το ρόδο και ξίφος (29-1991) είναι πολύ δυνατά τεύχη, νομίζω επιπέδου αυτού που ονομάζω "χρυσή περίοδος" (τέλη 66 (Νορμανδοί)-τέλη 72 (Μάντης) ) που πετάν περίπου 2 διαμάντια κάθε χρόνο. Η Τάφρος (25-1980) και Η Χαλαλίμα (28-1987) είναι μέτρια. Ούτε κακά, ούτε καλά. Η πραγματική καταστροφή έρχεται με τα 2 επόμενα τη Γαλέρα και τη Λατραβιάτα (σε σχέση με το πότε γράφτηκε το άρθρο οπότε και ίσως ο συγγραφέας να έλεγε αυτό που λέω κι εγώ "σταματήστε τον Uderzo"), τα οποία όντως είναι για σουτάρισμα. Πρέπει βέβαια να μη ξεχνάμε ότι στην Γαλέρα (30-1996) ο Uderzo είναι πλέον 69 ετών και κοιτάζωντας τριγύρω μου αναρωτιέμαι πόσοι 70άρηδες μπορούν πραγματικά να γράψουν/δημιουργήσουν κάτι...

 

Αυτά! ουφ! :D

 

:beer:

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  556
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  1537
  • Content Count:  22474
  • Reputation:   120974
  • Achievement Points:  22479
  • Days Won:  791
  • With Us For:  6339 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Έλα ντε! Οκ, το "Και ο ουρανός έπεσε στο κεφάλι τους" πολύ δύσκολα να διαβαστεί πάνω από μια φορά εξαιτίας της ιστορίας του που είναι με το ζόρι, αλλά μην ξεχνάμε πως πήγαινε ως φόρος τιμής στον Ντίσνεϋ και ήθελε να δείξει την αέναη σύγκρουση των κόμικς ανατολής-δύσης....δεν είναι τελικά τόσο άσχημα για ένα άτομο που θα μπορούσε να είχε εγκαταλείψει το άθλημα και να αποσυρθεί έτσι απλά,ε? :):beer::best:

 

υγ.Η "Γαλέρα" τουλάχιστον σε αποζημίωνε με το πολύ καλοδουλεμένο σκίτσο, ειδικά εκείνο το καρέ με την Ατλαντίδα μου'χει μείνει, αν και η ιστορία δεν τράβαγε καθόλου.... :brainbow:

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  37
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  129
  • Content Count:  733
  • Reputation:   2457
  • Achievement Points:  737
  • Days Won:  1
  • With Us For:  6406 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Θα ηθελα να ηξερα τι θα ελεγε ο συντακτης αν ειχε προλαβει να διαβασει το τελευταιο ΚΑΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΕΠΕΣΕ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ... "Αυτοκτονω" ισως... :D

 

Οι 3 τελευταιες ιστοριες ειναι απο κακες ως απαραδεκτες.

 

Οι Γαλλοι κανουν πλακα και λενε οτι συνεχιζει να βγαζει ιστοριες γιατι εχει να συντηρει τον στολο απο τις Ferrari του. :lol:

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  277
  • Group:  Root Admin
  • Topic Count:  1671
  • Content Count:  28474
  • Reputation:   190091
  • Achievement Points:  27559
  • Days Won:  758
  • With Us For:  6363 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  51

Θα ηθελα να ηξερα τι θα ελεγε ο συντακτης αν ειχε προλαβει να διαβασει το τελευταιο ΚΑΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΕΠΕΣΕ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ... "Αυτοκτονω" ισως... :D

Οι 3 τελευταιες ιστοριες ειναι απο κακες ως απαραδεκτες.

Οι Γαλλοι κανουν πλακα και λενε οτι συνεχιζει να βγαζει ιστοριες γιατι εχει να συντηρει τον στολο απο τις Ferrari του. :lol:

 

θεωρείς όμως ότι οι υπόλοιπες ιστορίες που έβγαλε μόνος του δικαιώνουν αυτό το άρθρο?

 

:beer:

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  1271
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  715
  • Content Count:  3478
  • Reputation:   20253
  • Achievement Points:  3535
  • Days Won:  16
  • With Us For:  6281 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Συμβολή στη Συζήτηση : Άρθρο του Ηλία Κανέλλη στο Βήμα στις 16/3/2001

 

post-1271-1179523037_thumb.jpg

 

 

Και η απάντηση στη μεγάλη απορία:

 

post-1271-1179523089_thumb.jpg

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  37
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  129
  • Content Count:  733
  • Reputation:   2457
  • Achievement Points:  737
  • Days Won:  1
  • With Us For:  6406 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

germanicus, σιγουρα υπαρχουν μερικες απο τις ιστοριες που εκανε μονος του ο Uderzo που μ'αρεσουν (π.χ. Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΙΞ).

 

Καλως ή κακως, δεν εχω μπει ποτε στο τρυπακι να συγκρινω το βαθος των ιστοριων, την πλοκη, την αφηγηση στην προ και μετα Goscinny εποχη... Το σιγουρο ειναι οτι οι αγαπημενες μου ιστοριες ειναι επι Goscinny. Επισης σιγουρο ειναι οτι τα 3-4 τελευταια του Uderzo δεν μου αρεσαν ή μου αρεσαν λιγο.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  1271
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  715
  • Content Count:  3478
  • Reputation:   20253
  • Achievement Points:  3535
  • Days Won:  16
  • With Us For:  6281 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

ΔIAMAPTYPIEΣ ΦAN ΓIA TIΣ NEEΣ IΣTΟPIEΣ

Δύσκολοι καιροί για κόμικς ήρωες

 

Πάνε πια τα «παλιά καλά χρόνια» των κόμικς, διαπιστώνουν οι φαν τους. Που διαμαρτύρονται, εν χορώ, για τις νέες περιπέτειες του Aστερίξ και του Λούκι Λουκ ότι δεν είναι πια στο ύψος των... περιστάσεων

 

ΤΑ Νέα 10/08/2006

 

 

«Το περίμενα με μεγάλη λαχτάρα. Το πήρα στα χέρια μου και όταν το διάβασα, είπα από μέσα μου: Αποκλείεται να είναι αυτό Αστερίξ. Το πέταξα στα σκουπίδια. H δική μου προσωπική συλλογή από τεύχη του γνωστού Γαλάτη ήρωα ολοκληρώθηκε με το αμέσως προηγούμενο άλμπουμ».

 

Είναι ένα μόνο από τα χιλιάδες e-mail που έφτασαν στα γραφεία του γαλλικού οίκου που εκδίδει τις ιστορίες του μικρόσωμου Γαλάτη. Πολλά από αυτά προέρχονται από τη χώρα μας. Όσοι μεγάλωσαν με τον Αστερίξ, ξεφυλλίζοντας το νέο τεύχος είδαν έκπληκτοι τους κατοίκους του γαλατικού χωριού να συμμαχούν με έναν «καλό»... εξωγήινο που συμβολίζει το αμερικανικό κόμικς ενάντια σε έναν «κακό» εξωγήινο που συμβολίζει το ιαπωνικό κόμικς. Και απόρησαν...

 

Το «ηλεκτρονικό γραμματοκιβώτιο» του πολυκαταστήματος Fnac στη Γαλλία βομβαρδίστηκε με μηνύματα... απόρριψης της τελευταίας ιστορίας - ο τίτλος της ήταν «Και ο ουρανός έπεσε στο κεφάλι τους» και κυκλοφόρησε τον περασμένο Οκτώβριο. Στο επίσημο σάιτ του Γαλάτη ήρωα υπάρχει, για πρώτη φορά, ένα ολόκληρο κεφάλαιο με τίτλο «Αμφισβητήσεις» και αναφέρεται σε όσα αρνητικά έχουν γραφεί στον ευρωπαϊκό Τύπο για το τελευταίο τεύχος. H Μαμούθ Κόμιξ που εκδίδει τις ιστορίες στην Ελλάδα δέχθηκε πλήθος τηλεφωνημάτων διαμαρτυρίας, ενώ στη μικρή αθηναϊκή κοινότητα των φανατικών των κόμικς η απογοήτευση ήταν έκδηλη.

 

Είχε προηγηθεί πριν από ενάμιση χρόνο ανάλογη απογοήτευση για την καινούργια - εκείνη την περίοδο - περιπέτεια του Λούκι Λουκ.

 

«Βρισκόμαστε μπροστά σε έναν καταιγισμό επικρίσεων των κόμικς το τελευταίο διάστημα», αναφέρει ο κ. Δημήτρης Δημακόπουλος, ειδικός συντάκτης του μηνιαίου περιοδικού «Κόμιξ». «H τελευταία περιπέτεια του Αστερίξ σίγουρα δεν ήταν στο ύψος των προηγούμενων, τόσο αυτών που βασίζονται σε σενάριο του Ρενέ Γκοσινί, όσο και εκείνων που έγραψε και σχεδίασε μόνος του ο Αλμπέρ Ιντερζό. Όμως νομίζω ότι η ομοβροντία των επικρίσεων κυρίως στον γαλλικό Τύπο ήταν άδικη. Πρώτον, επειδή... ο Αλμπέρ Ιντερζό είναι ο Αλμπέρ Ιντερζό, ένας από τους κορυφαίους Ευρωπαίους σχεδιαστές. Δεύτερον, επειδή είναι κυριολεκτικά ένας από τους ''πατριάρχες'' του γαλλικού και γενικότερα του ευρωπαϊκού κόμικς», συμπληρώνει.

 

Οι επικρίσεις εναντίον του Αστερίξ έφεραν στην επιφάνεια ξανά το ζήτημα εάν πρέπει με τον θάνατο ή την απόσυρση των δημιουργών να σταματούν και οι περιπέτειες των δημιουργημάτων τους ή να συνεχίζονται από άλλους. «Είναι ένα ζήτημα που απασχολεί κατά καιρούς την κοινότητα των κομικόβιων», επισημαίνει ο καθηγητής Αρχιτεκτονικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου κ. Πέτρος Μαρτινίδης. «Είναι δύσκολο να δώσει κανείς μια γενική απάντηση στο ερώτημα αυτό», λέει ο κ. Δημακόπουλος. «Κατ' αρχάς ο Ιντερζό έχει κάθε ηθικό δικαίωμα να γράψει Αστερίξ αφού είναι συνδημιουργός του. Ο κανόνας μάλιστα είναι η συνέχιση των περιπετειών των διαφόρων ηρώων από άλλους σχεδιαστές και σεναρίστες και μάλιστα πριν από τον θάνατο ή τη συνταξιοδότηση των δημιουργών τους. Υπάρχουν βέβαια και σειρές τόσο στενά συνδεδεμένες με την προσωπικότητα του δημιουργού τους που δύσκολα μπορεί κανείς να φανταστεί μια συνέχεια: τι νόημα θα είχαν περιπέτειες με τον Σνούπι και τον Τσάρλι Μπράουν που δεν είναι γραμμένες και σχεδιασμένες από τον Τσαρλς Σουλτς, ο οποίος μας άφησε χρόνους το 2000;».

 

Ο επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα Μέσων, Επικοινωνίας και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου κ. Γιάννης Σκαρπέλος τονίζει ότι «η πρακτική της "συνέχισης" των περιπετειών ενός ήρωα είναι μια από τις πιο γοητευτικές ιδιομορφίες των κόμικς: οι ήρωές τους, σε αντίθεση με τις μορφές της κλασικής ή λαϊκής λογοτεχνίας, του κινηματογράφου κ.λπ., ζουν σε εποχές και αντιμετωπίζουν καταστάσεις που δεν θα μπορούσε να είχε φανταστεί ο δημιουργός τους, πρωταγωνιστούν σε περιπέτειες γραμμένες από ανθρώπους που μπορεί να μην είχαν καν γεννηθεί όταν έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση στις σελίδες κάποιου περιοδικού. Και εν πάση περιπτώσει πρέπει να προσαρμόζονται στις ανάγκες των νέων αναγνωστών κάθε φορά».

 

 

Ο κίνδυνος του «συνεχιστή»

H συνέχιση μιας σειράς αποτελεί ρίσκο για τους δημιουργούς, που κινδυνεύουν να κατηγορηθούν ότι απέτυχαν να σταθούν στο ύψος της πρωτότυπης σειράς, ότι μιμήθηκαν δουλικά τον προκάτοχό τους ή αντίθετα ότι πρόδωσαν το πνεύμα του. Ακόμα και η επιτυχία κρύβει τον κίνδυνο να καταξιωθεί ένας δημιουργός ως «συνεχιστής» κάποιου άλλου και να δει τις πιο προσωπικές δουλειές του να

 

επισκιάζονται από την επιτυχία ιστοριών με ήδη γνωστούς ήρωες. Πάντως, τα τελευταία χρόνια έχουμε δει αρκετές ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες «αναβιώσεις» κλασικών ηρώων ή συνέχειες παλιών σειρών, όπως στην περίπτωση των Μπλέικ και Μόρτιμερ του E.Π. Γιάκομπς ή το «νέο επεισόδιο» των Σκορπιών της Ερήμου του Ούγκο Πρατ από τον Πιερ Γουαζέμ, που κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 2005.

LINKS:

Ιστοσελίδες διαμαρτυριών για τα νέα τεύχη του Αστερίξ:

 

http: //www.hindustantimes.com

 

http: //www.asterix.co.nz/take-a-look/fallingsky/index.html

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  2285
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  941
  • Content Count:  4363
  • Reputation:   35616
  • Achievement Points:  4416
  • Days Won:  26
  • With Us For:  6181 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  41

Συμφωνώ ότι το τεύχος "Και ο ουρανός έπεσε στο κεφάλι τους" δεν ήταν σε καμία περίπτωση αυτό που θα περίμεναν οι αναγνώστες του Αστερίξ. Όπως κι εγώ άλλωστε, δεν περίμενα κάτι τέτοιο. Βέβαια μπορεί η ιστορία να ξεφεύγει τελείως από το κλίμα του Αστερίξ, και να εισάγει επιστημονική φαντασία σε ένα κωμικό μεν αλλά ιστορικό όσον αφορά την πλοκή κόμιξ, αλλά κατά τ' άλλα ως ιστορία δεν είναι άσχημη. Δηλαδή αν αυτό το τεύχος δεν ήταν "Αστερίξ" αλλά το πρώτο τεύχος μιας νέας σειράς (με άλλους πρωταγωνιστές) εμένα θα μου άρεσε πολύ. Η ξενέρα είναι ότι γκρεμίζει το μύθο του Αστερίξ.

Όσον αφορά το άρθρο, εγώ δεν είμαι κατά της συνέχειας ενός έργου από άλλους δημιουργούς. Για παράδειγμα, ορισμένα τεύχη του Mπλέικ & Μόρτιμερ που δημιούργησαν οι επίγονοί του μου άρεσαν πιο πολύ από κάποια έργα του Jacobs. Καλό είναι λοιπόν να δίνεται η ευκαιρία σε κάποιους σχεδιαστές να συνεχίζουν αυτά τα έργα.

Μακάρι κάποια στιγμή να δω και καμιά συνέχεια του Τεντέν.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  556
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  1537
  • Content Count:  22474
  • Reputation:   120974
  • Achievement Points:  22479
  • Days Won:  791
  • With Us For:  6339 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Και ας ελπισουμε οχι σε στυλ της Λιμνης με τους καρχαριες, ετσι? :):beer:

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  131
  • Group:  Members
  • Topic Count:  29
  • Content Count:  1007
  • Reputation:   946
  • Achievement Points:  1007
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6384 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  42

Όλη η κουβέντα και τα άρθρα για εμένα τουλάχιστον είχαν ένα αποτέλεσμα! Να με κάνουν να λαχταρήσω μια περιπέτεια του Γαλάτη. Οπότε σπεύδω να διαβάσω την τελευταία του και για τα σχόλια βλέπουμε!

Πάντως θα συμφωνήσω με το Γερμάνικους το άρθρο δεν δικαιολογείται πλήρως αλλά απο την άλλη και αυτός ο Ουντερζο....

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  2285
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  941
  • Content Count:  4363
  • Reputation:   35616
  • Achievement Points:  4416
  • Days Won:  26
  • With Us For:  6181 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  41

Και ας ελπισουμε οχι σε στυλ της Λιμνης με τους καρχαριες, ετσι? :):beer:

 

Kαι βέβαια όχι!!!

 

Αλλά απ' την άλλη η "Λίμνη με τους Καρχαρίες" ουσιαστικά δεν γράφτηκε ως κόμικ, αλλά ως ταινία, και το τεύχος Νο.23 του Τεντέν ήταν απλώς μεταφορά σε κόμιξ απ' την ταινία. Δυστυχώς όμως η δουλειά φάνηκε πολύ βιαστική, καθώς άνετα θα μπορούσαν να κάνουν και καλύτερα σχέδια, και πιο πολλά. Προχειροδουλειά ήταν για να εκμεταλλευτούν την ύπαρξη της ταινίας.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  556
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  1537
  • Content Count:  22474
  • Reputation:   120974
  • Achievement Points:  22479
  • Days Won:  791
  • With Us For:  6339 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Ναι, το ξερω, πρωτα ειχα δει την ταινια (η οποια μια χαρα ηταν!!!) & μετα απο καποια χρονια αγορασα το κομικ, οπου οπως πολυ σωστα ειπες εχει πεσει πολυ αρπα-κολλα, με αποτελεσμα τα παντα εκτος των ανθρωπινων χαρακτηρων (ε, και του Μιλου) να ειναι απο κομπιουτερ φτιαγμενα καταστρεφοντας ετσι την κλασσικη ατμοσφαιρα Τεν-Τεν.... :(

Επεξεργασία από DJO
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντηση σε αυτό το θέμα ...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Κατάργηση μορφοποίησης

  Επιτρέπονται μόνο 75 emoticons maximum.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως σύνδεσμος

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή εκδότη

×   Δεν μπορείτε να επικολλήσετε εικόνες απευθείας. Ανεβάστε ή εισάγετε εικόνες από URL

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.