Jump to content
Tightwad

[ΙΔΕΑ] Γνώθι Στυγνόν

Recommended Posts

Μια πιθανή συνέχεια των Φορουμοπαιχνιδιών Γνώθι Σαθρόν και Γνώθι Σ'εχθρόν. H υλοποιήση του θα γινόταν μήνες στο μέλλον και θα ήταν πολύ δύσκολη επειδή θα απαιτούσε έρευνα, γράψιμο και την συνεχή συμμετοχή των παικτών. Αλλά θα ήθελα να ακούσω πιθανές σας εντυπώσεις ή διάφορες ιδέες που μπορεί να έχετε.

---

gvPZGoT.jpg

 

Ωχ, τι έγινε πάλι;

 

Μια σειρά φρικτών φόνων στο Νέο Λιχτενστάιν έχει σοκάρει την κοινή γνώμη. Σύμφωνα με τους ειδικούς, το modus operandi είναι το ίδιο! Που μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα: ένας κατά συρροήν δολοφόνος κυκλοφορεί ελεύθερος στους δρόμους της πόλης!

 

Η τοπική και η ομοσπονδιακή αστυνομία κινητοποιούνται. Ο σκοπός τους είναι ο εξής: Να αγωνιστούν ενάντια στον χρόνο ώστε να βρουν τον δολοφόνο α) πριν από την άλλη υπηρεσία, β) και πριν ξαναχτυπήσει...

 

Στο οπλοστάσιο σας βρίσκονται οι καταθέσεις των αυτόπτων μαρτύρων και οι φυσικές αποδείξεις, τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ώστε να πείσετε τον εισαγγελέα να εκδώσει ένταλμα συλλήψεως.

 

Πώς παίζεται το παιχνίδι;

 

Οι παίκτες χωρίζονται σε δύο ομάδες και αναλαμβάνουν διάφορες ειδικότητες της επιλογής τους (πχ. 3 αστυνόμοι/ανακριτές, 2 ιατροδικαστές, 1 τοξικολόγος, 1 γενετιστής, 1 ειδικός βαλλιστικής κτλ.). Το ρόστερ μιας ομάδας δεν θα καταφέρει να καλύψει όλες τις διαθέσιμες ειδικότητες, οπότε χρειάζεται στρατηγική σκέψη κατά την επιλογή τους. Αλλά αν μια ομάδα έχει λιγότερους παίκτες ή αν κάποιος παίκτης είναι ανενεργός, τότε ένα άλλο μέλος μπορεί να αναλάβει παραπάνω από μια ειδικότητα.

 

Σε κάθε τοποθεσία, θα δίνεται μια γραπτή περιγραφή της σκηνής (ίσως και ένα διάγραμμα αν είμαι μερακλής). Με βάση αυτή την στεγνή περιγραφή, οι παίκτες μπορούν να εξετάσουν με τις αισθήσεις τους (οργανοληπτικά που λέμε και στο χωριό μου) οποιοδήποτε αντικείμενο ή μέρος της τοποθεσίας. Όπως και στα παλιά adventure games, θα λάβουν μια πολύ μικρή εξτρά περιγραφή που δεν μπαίνει σε πολύ βάθος. Πχ. "Κοιτάω το μαχαίρι" -> "Το μαχαίρι θυμίζει ένα φτηνό κουζινομάχαιρο. Το μόνο που το ξεχωρίζει είναι το γεγονός ότι είναι ματωμένο ως την λαβή." Μπορούν επίσης να κάνουν διάφορες ερωτήσεις στους αυτόπτες μάρτυρες.

 

Οι απαντήσεις στις παραπάνω απόπειρες θα ποστάρονται στο θρέντ, σε κοινή θέα και των δύο ομάδων.

 

Όμως, με βάση την ειδικότητα τους, οι παίκτες μπορούν να ζητήσουν μέσω ΠΜ να γίνει εργαστηριακός έλεγχος σε κάποιο αντικείμενο της επιλογής τους. Σε κάθε γύρο, ο κάθε παίκτης μπορεί να στείλει ένα μόνο τέτοιο ΠΜ.

 

Μετά από κάποιους γύρους, ο δράστης θα ξαναχτυπήσει. Άρα όταν μια ομάδα μαζέψει αρκετό υλικό και εντοπίσει τον δράστη, θα πρέπει να πείσει τον εισαγγελέα ότι οι αποδείξεις τους θα οδηγήσουν σε καταδίκη στο δικαστήριο.

Edited by Tightwad
  • Like 13

Share this post


Link to post
Share on other sites

μέσα. δε με νοιάζει τι, αλλά μέσα

 

μπορώ να κάνω τον παρανοϊκό δολοφόνο? :D

 

:cheers5:

  • Like 8
  • Funny 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χαχ, αν θέλεις να κάτσεις να γράψεις μερικές παραγράφους για κάθε σκηνή εγκλήματος, ελεύθερα! :D

  • Like 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εννοειται πως θα επαιζα :D

 

Αν η ιδεα προχωρησει, ειμαι μεσα με τα χιλια.

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα δεν έχω την πνευματική διαύγεια να αφομοιώσω τους κανόνες, πόσο μάλλον να προτείνω κάτι, αλλά αν μετράς συμμετοχές υπολόγιζε και εμένα. :)

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπα, είναι πάρα πολύ νωρίς για συμμετοχές!

 

Για την ώρα βλέπω αν υπάρχει ενδιαφέρον ή αν μπορούν να αλλάξουν οι μηχανισμοί του παιχνιδιού. :)

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πόσους πολλαπλούς λ/σμους θα πρέπει να φτιάξω δλδ? :D

 

:cheers5:

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

κι εγώ ενδιαφέρομαι!

 

Θανάσης

:beer:

  • Like 2
  • Funny 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενδιαφεον υπαρχει κι ας μην εχω καταλαβει τελειως το κονσεπτ:P count me in

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

το κόνσεπτ είναι ότι σας σκοτώνω όλους και μετά ψάχνετε να βρείτε ποιος είμαι!

 

κάτι που δεν έχουν καταλάβει οι 5 τελευταίοι ψυχίατροι μου :)

 

:cheers5:

  • Like 6
  • Funny 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα μπορούσες να το διαμορφώσεις λιγο διαφορετικά. Δηλαδη θα γινόταν να βάλεις αντί για τους ρόλους που προτεινες στο πρώτο ποστ, να μπουν ειδικές ικανότητες/ρολοι (πχ ο ένας να εχει AIDS και μετα απο καθε νύχτα που περνά να πρεπει να κολλάει και κάποιον άλλο χωρίς την γνώση των υπολοίπων παικτών και ολοι να πιστεύουν οτι είχε δολοφονηθεί κλπ (κάπως ετσι είχε γινει ενα παρόμοιο παιχνίδια σε άλλο φόρουμ :))) για να γινει πιο ενδιαφέρον.

 

για να ειναι ειλικρινής, ούτε εγω εχω καταλαβει πλήρως τους κανόνες αλλα άμα εχει μυστήριο και φόνους με ενδιαφέρει οπωσδήποτε :D 

 

επισης, απο θέμα ρόλων, θα παίζουμε ως χρήστες (Angel.tze, germanicus, ΔαΔηΡαθημος κλπ) ή ως ήρωες κομικς; :D

Edited by Angel.tze
  • Like 4
  • Respect 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι περίοδο επώασης έχει βρε; :lol:

 

To 'Πέφτει η νύχτα στο Παλέρμο' το είχες ξαναπροτείνει, νομίζω. Για να σου πω την αλήθεια, το θυμήθηκα αφού πόσταρα το θρέντ. Θα ήταν σίγουρα πιο απλό και πιο στανταρτοποιημένο. Η δική μου ιδέα θα ήταν πιο πολύπλοκη, αλλά και πιο free-form. 

 

Φαντάσου το εξής σενάριο:

 

Έχω 'τοποθετήσει' επίτηδες ως ίχνος στην σκηνή του εγκλήματος ένα πιστόλι με τα αποτυπώματα του δράστη, έτσι ώστε να προχωρήσει η πλοκή, αλλά κανείς δεν σκέφτεται να το ελέγξει. Αλλά κάποιος παίκτης με την κατάλληλη ειδικότητα, στέλνει τα ρούχα του υπόπτου για ανάλυση, και μέσω φασματοσκοπίας ανακαλύπτει υπολείμματα πυροβολισμού. Αλλάζει τελείως η πορεία της ιστορίας!

  • Like 4
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, germanicus said:

το κόνσεπτ είναι ότι σας σκοτώνω όλους και μετά ψάχνετε να βρείτε ποιος είμαι!

 

κάτι που δεν έχουν καταλάβει οι 5 τελευταίοι ψυχίατροι μου :)

 

:cheers5:

image.png

  • Like 4
  • Respect 1
  • Funny 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: Δεν έχω ιδέα πως θα δούλευε αυτό με το aids, it's entirely up to you.

 

Παντως, το οτι ειναι free-form μπορεί να δουλέψει και εναντίον στους παικτες. Θα πρεπει οι περιγραφές σου να ειναι πραγματικα καλα φτιαγμένες ώστε να υπάρχει μια ισορροπία στο free form - ιστορια κλπ

 

ακομα, μαλλον θα επρεπε να υπάρχει κια μια ιστορια η οποία με κάποιο τροπο θα έβγαζε νόημα στο τελος. Δηλαδη, πώς υποτίθεται οτι οι παίκτες θα βρουν ποιος ειναι ο δολοφόνος. Για να λυθεί αυτο, πρεπει να υπάρχει μια ιςτορια που στο τελος να δείχνει οτι "όντως, αυτός ήταν". Δεν μπορω να καταλάβω πως θα το κανεις να δουλέψει xDD προφανώς εσυ στο μυαλό σου τα εχεις κάπως και σε εμπιστεύομαι αλλα απλα ετσι οπως το ακούω δεν μου κάθεται καλα :P 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπα, το HIV είναι πολύ 90ς. Αργό και ακραία επιβιώσιμο (πλέον)! Λίγο μποτοξάκι χρειάζεται. :P

 

Έχεις δίκιο ότι η ελευθερία μπορεί να εκπυρσοκροτήσει. Σίγουρα θα υπάρχει μια στάνταρ εξήγηση από την αρχή που δεν θα αλλάξει, κάποιοι χαρακτήρες και τοποθεσίες. Το μόνο που θα αλλάζει είναι το πώς αντιδρούν οι χαρακτήρες στην πρόοδο και στα ερωτήματα των παικτών.

 

Η πραγματική ερώτηση είναι, τι γίνεται αν οι παίκτες κολλήσουν ή προχωράνε πολύ γρήγορα; Τους βοηθάω; Βάζω εμπόδια στον δρόμο τους; Νομίζω το πιο τίμιο είναι να αφήσω την ιστορία να εξελιχθεί από μόνη της, μέσω των κινήσεων των παικτών.

 

Όπως ανέφερα και με το παράδειγμα με το όπλο, σίγουρα θα υπάρχουν κάποια ίχνη που έχω τοποθετήσει επίτηδες εξ'αρχής, αλλά η δημιουργικότητα των παικτών και ένας σχετικός ρεαλισμός είναι οι μόνοι περιορισμοί.

 

Edited by Tightwad
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλιστα... Αν όμως οι παίκτες βρουν την λύση πολυ γρήγορα και το παιχνιδι τελειώσει σχετικά νωρίς, θα ειναι βλακεία και κρίμα :P θελουμε το σασπενς! Ειλικρινά δεν ξερω, θα ειναι τελειως ελεύθερο απ' τι φαινεται. Το ιδανικό πάντως για εμένα προσωπικά θα ήταν να υπάρχει μια ιστορια, σχετικά καλη ισορροπία στην δυσκολία του παιχνιδιού και στο πως η ιστορια θα συνεχίζεται, ίσως και κανά δυο plot twists :P

 

Το ξερω οτι επαναλαμβάνομαι αλλα πιστευω οτι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης/σφιξιμου στην ιδέα σου. Να μην ειναι τόσο χαλαρό/ελεύθερο δηλαδη, idk. 

 

Ο,το και να γινει όμως, θα παίξω γιατί τα παιχνίδια σου τα σπάνε :D

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thanks:

 

Ναι, συμφωνώ! Γι'αυτό και χρειαζόμαστε ιδέες ώστε να σουλουπωθεί το concept. :)

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Count me in! :yahoo:

 

Αν και δεν κατάλαβα πλήρως πώς θα λειτουργήσει, προσωπικά πιστεύω πως η αυτονομία των παικτών ίσως πρέπει να περιοριστεί κάπως. Δηλαδή να υπάρχει ένα στάνταρ σενάριο που θα ακολουθείται στην ιστορία, αλλά να υπάρχουν πολλοί πιθανοί δρόμοι και οι ομάδες να προσπαθούν να επιλέξουν τον σωστό. Και για να δικαιολογήσουν το γιατί να χρειάζεται να ψάξουν κτλ. Kάπως έτσι. 

 

Αν αυτό που μόλις είπα είναι και ο βασικός κανόνας του παιχνιδιού, τότε μάλλον δεν έχω καταλάβει τίποτα :P 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ιατροδικαστής! Φτου - κα - πρω! Ακονίζω τα νυστέρια μου και έχω dolethal στο τσεπάκι μου! :D (Παντού χρειάζεται ένα).

 

:imac:

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χμ, ακούγεται ενδιαφέρον και αφού η θέση του ψυχοπαθή δολοφόνου έχει ήδη καταληφθεί, εγώ μπορώ να είμαι το πρώτο θύμα αν θέλετε :nek:

  • Like 3
  • Funny 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

ιατροδικαστης 2 ή τοξικολογος μου ταιριαζουν μια χαρα νομιζω :idea: 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/22/2017 στο 1:39 ΜΜ, Darrell είπε:

Count me in! :yahoo:

 

Δηλαδή να υπάρχει ένα στάνταρ σενάριο που θα ακολουθείται στην ιστορία, αλλά να υπάρχουν πολλοί πιθανοί δρόμοι και οι ομάδες να προσπαθούν να επιλέξουν τον σωστό. Και για να δικαιολογήσουν το γιατί να χρειάζεται να ψάξουν κτλ. Kάπως έτσι. 

Χμμ, αυτό μου θυμίζει λίγο τα νέα παιχνίδια Σέρλοκ Χολμς. :)

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μόλις τώρα, Tightwad είπε:

Χμμ, αυτό μου θυμίζει λίγο τα νέα παιχνίδια Σέρλοκ Χολμς. :)

Ποια εννοείς; :thinking: 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs Jack the Ripper, Crimes & Punishments, Devil's Daughter. 

 

Έχουν αρκετά ενδιαφέροντα gameplay mechanics. :)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.