Μετάβαση στο περιεχόμενο

Gaidjin

Honored
  • Περιεχόμενο

    410
  • Εγγραφή

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Πόντοι

    180 [ Donate ]

Συνολική φήμη στο GC

4.211 Καλός

2 Ακόλουθοι

Σχετικά με το μέλος Gaidjin

  • Τάξη
    Ενεργό Μέλος
  • Γενέθλια 20/03/1976

ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Website URL
    http://webcomics.gr

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • ΓΕΝΟΣ
    Male
  • Χώρα
    Greece

Πρόσφατοι Επισκέπτες Προφίλ

646 προβολές προφίλ
  1. Gaidjin

    OMG ZOMBIE!

    Νομίζω ότι το spoiler σου δεν θα του το συγχωρήσω ποτέ. Ποτέ. Ποτέ.
  2. Gaidjin

    Ελληνικά Βραβεία Κόμικς 2017

    Υπενθυμίζουμε ότι έμεινε μόνο μια εβδομάδα για την υποβολή των έργων.
  3. Υπενθυμίζουμε ότι υπάρχουν ανοιχτές θέσεις για τα workshops. Όποιος θέλει να βρίσκεται εκεί, μπορεί να συμπληρώσει τη φόρμα στο παρακάτω λινκ: http://webcomics.gr/?p=1679
  4. Gaidjin

    Hubris. Έρχεται από τις εκδόσεις Webcomics.

    Οι εκδόσεις Webcomics σε συνεργασία με την Ευγενία Κουμάκη, θα παρουσιάσουν το έργο τρόμου επιστημονικής φαντασίας Hubris μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2017. Λίγα λόγια για το έργο: Σε ένα όχι τόσο μακρινό μέλλον, η Δρ Ολίβια Μάρτεν των εργαστηρίων H.B.R.S. ανακοινώνει τηλεοπτικά η μετενσάρκωση αποδεικνύεται επιστημονικά μέσω της δουλειάς της πάνω στα πεδία Κλέιτον. Όταν δε το παρουσιάζει στο κοινό, όλος ο κόσμος μένει αποσβολωμένος, και ένα κύμα αυτοκτονιών και ανεξέλεγκτης βίας κατακλύζει τον κόσμο. Ο Τζέις, αστυνομικός στην πόλη όπου έγινε η αποκάλυψη, προσπαθεί να φτάσει στη σύζυγό του, τη Σάνι, η οποία είναι έγκυος και περιμένει να γεννήσει δίδυμα ανά πάσα στιγμή. Όταν το μονοπάτι του διασταυρώνεται με αυτό της Δρ Μάρτεν, αρχίζει να ξετυλίγεται ένα κουβάρι αποκαλύψεων που θα φέρει το ζευγάρι σε πολύ περίεργες καταστάσεις. “Και τώρα που γνωρίζουμε ότι δεν βρίσκεται σε κάποιο καλύτερο μέρος, πώς θα ζήσουμε με τον εαυτό μας;” Λίγα λόγια από τη δημιουργό για τον εαυτό της: “Γεννήθηκα το 1990. Οι γιατροί άργησαν να καταλάβουν πως στις φλέβες μου κυλούσε μελάνι αντί για αίμα, και όταν το συνειδητοποίησαν, ήταν ήδη πολύ αργά. Είχα αποφασίσει να γίνω καλλιτέχνης. Μετά από πολύ μελάνι, δάκρυα και ιδρώτα, έχω στο ιστορικό μου ένα πτυχίο της ΑΚΤΟ, ιστορίες σε φανζίν, ιστορία στην ανθολογία Womanthology της IDW, ιστορία μου αμαρτία μου, παρουσία σε live sketching events της Comicdom, συμμετοχές σε εκθέσεις και μηχανορραφίες, σχεδιασμό σκηνικών στο Μέγαρο Μουσικής για την παράσταση “Kiss me Kate” και ένα ατομικό τεύχος με τίτλο Η μεγάλη συνομωσία του καφέ, από τις εκδόσεις Comicdom Press. Για την ώρα, κάνω σχέδια σε στρατσόχαρτο δίπλα σε σχέδια για παγκόσμια κυριαρχία, ενώ πίνω καφέ και αναρωτιέμαι γιατί περισσότερος κόσμος δεν ξέρει τα flamboyant cuttlefish.” https://www.facebook.com/KoumakiComics/?fref=ts http://koumaki.deviantart.com/
  5. Gaidjin

    Ελληνικά Βραβεία Κόμικς 2017

    Γεια σας και καλή χρονιά. Άνοιξαν οι υποβολές υποψηφιοτήτων για τα Ελληνικά Βραβεία Κόμικς 2017. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους εδώ.
  6. Gaidjin

    OMG ZOMBIE!

    Να σημειωθεί η φράση " προτού τους φάνε ή γλεντήσουν ποικιλοτρόπως τα υπέροχα κωλαράκια τους…" Έπεσα κάτω από τα γέλια!
  7. Υπενθυμίζω ότι το κόμικ θα κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις Webcomics μέσα στο 2017.
  8. Οι εκδόσεις Webcomics θα βρίσκονται εκεί πάντως. Ξέρετε, ελάτε για κουβεντούλα και κόμικς.
  9. Gaidjin

    Νέο graphic novel από τη webcomics

    Και πιθανό εξώφυλλο ελληνικής έκδοσης (δείγμα, όχι τελικό).
  10. Gaidjin

    Νέο graphic novel από τη webcomics

    Ευχαριστούμε για τις παραπάνω απόψεις, αλλά το κόμικ δεν έχει καμία σχέση με Sandman, κατά την ταπεινή μου άποψη. Το σχέδιο είναι ονειρικό (και ονειρεμένο), αλλά αυτό δεν το κάνει να πλησιάζει θεματικά ή σεναριακά (και φυσικά όχι εικαστικά στο 75% των τευχών του Sandman). Για να μην παρεξηγούμε πράγματα και προϊδεάζονται κάποιοι. Ευχαριστώ
  11. Gaidjin

    Νέο graphic novel από τη webcomics

    Ευχαριστούμε για τα παραπάνω σχόλια. Δεν νομίζω να προλαβαίνουμε για το AthensCon, οπότε ο προγραμματισμός μας λέει για αρχές 2017.
  12. Θεοί σε... παρουσίαση στην Πάτρα Ο Γιώργος Μελισσαρόπουλος θα παρουσιάσει το κόμικ του Θεοί σε Κρίση στα ελληνικά και στα γαλλικά, το Σάββατο 11 Ιουνίου στις 12:00, στο Γαλλικό Ινστιτούτο Πατρών (Φιλοποίμενος 54). Θα είναι χαρά μας να σας δούμε από κοντά και να συζητήσουμε για το κόμικ. Εδώ η σελίδα του εκδοτικού οίκου. Εδώ η εκδήλωση στο Facebook.
  13. Gaidjin

    GRAMERS - THE COMIC

    Ευχαριστούμε πολύ για την ανάρτηση, μα πάνω απ' όλα για την υποστήριξη. Μαζί με τη δική σας βοήθεια, η πρώτη έκδοση του κόμικ εξαντλήθηκε από το στοκ μας, αλλά μπορεί κάποιος να βρει μερικά αντίτυπα ακόμα στο animehouse.gr και στο teesney.com. Μέσα στον Ιούνιο θα έχει κυκλοφορήσει η δεύτερη χιλιάδα. Σας ευχαριστούμε με όλη μας την καρδιά.
  14. Παραθέτω παρακάτω το κείμενο (το οποίο αναγνώστηκε με κάποιες αλλαγές) που διάβασα τη βραδιά εκείνη. Ο καταλυτικός ρόλος του Batman Returns στην ενηλικίωση των κόμικς Καλησπέρα. Πριν λίγες μέρες έγινα σαράντα. Όσο γίνεται και ο Batman (όχι ο Bruce Wayne), κάθε φορά που διαβάζει κάποιος το Dark Knight Returns. Αν και είναι ένα κόμικ που ανανεώνει κάθε τόσο το κοινό του, με διάφορους τρόπους (επετειακές εκδόσεις, μεταφορά σε κινούμενα σχέδια, εν μέρει μεταφορά σε κινηματογραφικές ταινίες…), όλο και κάποιο μέσο ή κάποιο κόλπο θα βρίσκουν για να μας υπενθυμίζουν ότι υπάρχει αυτό το βιβλίο. Μέσα στο βιβλίο, υπάρχουν και πολλές επιστροφές. Μιλάμε για πολλές επιστροφές. Χάρβεϊ Ντεντ (Two-Face), Ρόμπιν, Joker, και κυρίως του ίδιου του Μπάτμαν. Αλλά πώς αυτές οι επιστροφές -και το ίδιο το κόμικ- ενηλικιώνουν τα κόμικς; Όταν μιλάς για ενηλικίωση ενός είδους τέχνης, συνειδητοποιείς ότι έρχεται με την γήρανση του πρωταγωνιστή σε ένα από τα πιο σημαντικά κόμικς που κυκλοφορούν τα τελευταία τριάντα χρόνια. Και μέσα από τα δυο αυτά ηλικιακά στάδια, μπαίνουμε σε μια νέα εποχή για τα κόμικς. Όταν λέμε εποχή, εννοούμε “μεγάλη περίοδο κατά την οποία όλοι κάνουν σχεδόν τα ίδια πράγματα”. Έτσι, στα κόμικς, έχουμε διανύσει ήδη τις εξής εποχές: Τη Χρυσή Εποχή, η οποία ξεκίνησε με την πρώτη εμφάνιση του Σούπερμαν το 1938 και κράτησε μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1950 (όταν το έγραφα αυτό, συνειδητοποίησα ότι μπορεί να υπάρχουν ανάμεσά μας άνθρωποι που γεννήθηκαν αυτό τον αιώνα, οπότε έπρεπε να πω “του 1950 και όχι του ‘50”), την Αργυρή ή Ασημένια Εποχή που κράτησε μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 1960, τη Χάλκινη Εποχή, που συμπεριλαμβάνει τις δεκαετίες του 1970 και την αρχή της δεκαετίας του 1980, την Εποχή του Σιδήρου που τελείωσε στα μέσα του 1990, και τέλος τη Σύγχρονη/Μοντέρνα Εποχή, που ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του 1990 και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα. Η πρωτοτυπία μας στην ονοματοδοσία είναι απίστευτη, αλλά αυτό είναι θέμα άλλης βραδιάς… Τέλος πάντων, αν κρίνουμε από τα χρονολογικά δεδομένα, το Dark Knight Returns σηματοδοτεί την έναρξη της “Εποχής του Σιδήρου”. Αλλά είναι ακριβώς έτσι; Για πολύ κόσμο, αυτές οι δυο τελευταίες εποχές μπαίνουν στον ίδιο κουβά που αποκαλούν πολλοί “Σκοτεινή Εποχή” των κόμικς. Μια εποχή που σηματοδοτήθηκε από τα Batman Returns, Watchmen και λίγο αργότερα το Sandman, τα οποία είναι αντιπροσωπευτικά παραδείγματα της εποχής αυτής. Κατ’ αρχάς, θα ήθελα να δηλώσω την αγάπη μου για τη σύγχρονη ένατη τέχνη, οπότε ό,τι πω έχει μεγάλη δόση προκατάληψης, αφού πραγματικά προτιμώ αυτές τις εποχές από τις προηγούμενες. Τέλος πάντων, το Dark Knight Returns είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα για την ωρίμανση των κόμικς μέσα από τρία νέα πρίσματα, με το πρώτο να είναι αυτό που γίνονται κυρίως επανεκκινήσεις χαρακτήρων και παρουσιάζονται εναλλακτικές ιστορίες που αφορούν ενίοτε το τέλος τους, είτε αυτό είναι η καριέρα τους ως ήρωες, είτε η ίδια η ζωή τους. Το δεύτερο είναι κάτι που έχει σχετικό χαρακτήρα, και είναι η βία, ψυχολογική και σωματική, που αποτυπώνεται στις σελίδες ενός κόμικ. Το τρίτο είναι η υπερβολή στα πάντα. Ας πάρουμε τα πράγματα από την πρώτη οπτική: Ο Μπρους Γουέιν είναι πια ηλικιωμένος (προφανώς όχι γέρος, γιατί αυτό θα υπονοούσε και μεγάλη σωματική αδυναμία). Έχουν περάσει δέκα χρόνια από τότε που φόρεσε τη στολή του Μπάτμαν, και ο ίδιος έχει περάσει σε μια σωματική κατάσταση που δεν του επιτρέπει πολλά πολλά. Από τις πρώτες κιόλας σελίδες αναγνωρίζει και ο ίδιος την αδυναμία του αυτή. Άρα, μιλάμε για έναν περίεργο ρεαλισμό που δεν συμβαίνει συχνά στα κόμικς, αυτόν που θέλει τους υπερήρωες να γερνάνε. Η σεναριακή αυτή παραδοχή είχε και ακολούθους, οι οποίοι μας έδωσαν κάποια από τα ωραιότερα κόμικς των τελευταίων ετών: Το Old Man Logan, το οποίο αφορά τον γερασμένο Wolverine, To Spider-Man: Reign, που μιλάει για έναν γερασμένο αραχνάκια, Το X-Men: Days of Future Past, με τους μεταλλαγμένους να παίζουν παιχνίδια με τον χρόνο, και Το Kingdome Come, το οποίο είναι και σχεδιαστικά αριστουργηματικό, και μαζεύει όλους τους υπερήρωες της DC, όπως Arrow, Batman, Superman από τα ΚΑΠΗ. Όλα τα παραπάνω βασίζονται στην παραδοχή ότι οι υπερήρωες γερνάνε. Κάποια στιγμή. Σε κάποιο σύμπαν. Το “σύμπαν” είναι η λέξη κλειδί. Γιατί όλες αυτές οι ιστορίες είναι εκτός κανονικής σειράς, σε ένα εναλλακτικό σύμπαν, μια εναλλακτική πραγματικότητα. Η δεύτερη πλευρά του νομίσματος με το οποίο μας πληρώνει ο Miller, είναι η βία. Τη σωματική την έχουμε δει αρκετά, αλλά η ψυχολογική βία είναι αυτή που μας εντυπώνεται με την ανάγνωση του Dark Knight Returns. Έχει αρχίσει να κάνει την εμφάνισή του η πλευρά του χαρακτήρα με την οποία δεν ασχολούμαστε ιδιαίτερα, αυτή που περιέχει έντονη συναισθηματική φόρτιση, έντονες σκέψεις και προβληματισμούς, και ένταση μέσα στο σχέδιο, με τόσο αριστοτεχνικό τρόπο, που μπορεί με την πρώτη φορά να μην πάρεις καν χαμπάρι τι σου πέρασε ο δημιουργός. Αλλά σε σελίδες που αποτελούνται από δώδεκα ως δεκαέξι καρέ, μικρά αλλά γρήγορα και απότομα και με διάρκεια όση χρειάζεται για να ανοιγοκλείσει τα μάτια του ο εγκέφαλός σου, καταφέρνει να γίνει αρκετά πιεστικός και να σου δώσει μια γροθιά στο στομάχι. Η τρίτη παραδοχή είναι ότι οι υπερήρωες δεν είναι πάντα απλοί άνθρωποι. Και αυτό για τον απλούστατο λόγο ότι ο υπερήρωας δεν μπορεί να είναι απλός άνθρωπος. Πρέπει να είναι κάτι παραπάνω. Ο Μπάτμαν πρέπει να κερδίσει τον Σούπερμαν. Ο Μπρους Γουέιν πρέπει να υποδυθεί τον Μπάτμαν, ενώ το κορμί του είναι έτοιμο να καταρεύσει. Για να περάσεις στο στάδιο του υπερανθρώπου όταν ο άνθρωπος είναι σπασμένος, πρέπει να μπλοκάρεις αισθήσεις και συναισθήματα. Και η συγκεκριμένη ιστορία, δεν είναι μια ιστορία για υπερήρωες με ανθρώπινα συναισθήματα. Είναι μια ιστορία για υπερήρωες με υπερβολικά συναισθήματα. Όλα τα μυαλά είναι σπινταρισμένα. Οι υπερήρωες δεν έχουν κανονικά συναισθήματα. Είναι όλα σε υπερθετικό βαθμό. Μπορούμε λοιπόν να αποδεχτούμε ότι χαρακτήρες όπως ο Λόμπο, ο Τζον Κόντσανταϊν, ο Τσέσσι Κάστερ από το Preacher είναι πνευματικά παιδιά του Batman Returns, φέρνοντας την υπερβολική συναισθηματική φόρτιση, τα βάρη του παρελθόντος, τις ενοχές και τις ερινύες σε πρώτη θέση μέσα στο μυαλό των πρωταγωνιστών. Το περίεργο σε αυτή την παραδοχή είναι ότι ενώ όλα είναι υπερβολικά, είναι συγχρόνως πάρα πολύ ανθρώπινα. Τα πάθη, η ψυχική δύναμη, η πτώση, οι ερινύες που αναφέραμε πιο πριν, όλα αυτά είναι ανθρώπινα συναισθήματα, που ενώ σε κάποια στιγμή μπορεί να εξυψώσουν έναν χαρακτήρα, την επόμενη μπορεί να τον καταστρέψουν. Δεν θα μπω στα τεχνικά θέματα που έκαναν τον Μίλλερ να θεωρείται ιερό τέρας για κάποιους στον χώρο των κόμικς. Θα αναφέρω όμως ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, το οποίο μπορείτε να φανταστείτε πιο εύκολα: Όλη η τραγική ιστορία του θανάτου των γονιών του Μπρους διαδραματίζεται σε δυο σελίδες χωρίς ούτε ένα μπαλονάκι. Είκοσι καρέ που επικεντρώνονται σε λεπτομέρειες (όποιος είδε την ταινία καταλαβαίνει τι εννοώ), σε στιγμές και αντικείμενα, τότε και τώρα, χωρίς έλεος. Απλώς στα καρφώνει στο μυαλό και μετά για όλο το υπόλοιπο κόμικ το κουβαλάς μέσα σου, μέχρι και την τελευταία σελίδα. Η ταχύτητα αυτή με την οποία το καταφέρνει είναι πρωτοποριακή για τα τότε δεδομένα των κόμικς. Και αν πιάσουμε λίγο τον σημερινό Μπάτμαν, μπορούμε να δούμε πολλά κομμάτια του Φρανκ Μίλλερ μέσα στον σημερινό σκοτεινό εκδικητή. Η εξέλιξη όμως δεν ήταν τόσο απότομη. Τα δυο ακόμα κόμικς που οδήγησαν στη σημερινή του ψυχοσύνθεση είναι το The Dark Knight Returns, το Batman: Year One και το Batman: The Killing Joke του 1988. Και φυσικά, για τον κινηματογραφικό Μπάτμαν βοήθησε πάρα πολύ η ταινία του Τιμ Μπάρτον, επίσης του 1988. Επιστρέφοντας όμως στα κόμικς, η Σκοτεινή Εποχή των κόμικς άνοιξε την πόρτα σε πιο πολύπλοκες, περίπλοκες αφηγηματικές τεχνικές, οι οποίες με τη σειρά τους δείχνουν ότι τα κόμικς δεν είναι μόνο για παιδιά. Αν δεν έκαναν τα πιο σκοτεινά και ενήλικα κόμικς τέτοια επιτυχία, δεν νομίζω να υπολογίζονταν (στην Αμερική) ως λογοτεχνία. Οι νέες αυτές ιστορίες, με βάση την εναλλακτική σκηνή των κόμικς, άνοιξαν τα μάτια σε περισσότερους αναγνώστες, οι οποίοι μπορεί να μην έμπαιναν ποτέ στη διαδικασία να δοκιμάσουν τα κόμικς. Τώρα, αν έγιναν πιο σκοτεινά, κουραστικά, εσωτερικά ή ενοχλητικά, είναι ανάλογα με τα γούστα του καθενός.
  15. Gaidjin

    ELYSIUM ONLINE

    Ευχαριστούμε για τα παραπάνω, και όπως καταλαβαίνετε άρχισα να πιάνω τα κόμικς ένα-ένα και να τα μυρίζω. Δεν ξέρω αν φταίει το πολύ μαύρο, αλλά η αλήθεια είναι ότι κάτι περίεργο παίζει (εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί, αλλά μπορεί να την έχω συνηθίσει). Ελπίζω να είναι το μόνο αρνητικό. Δεν με πειράζει, γιατί η μυρωδιά φεύγει. Το υπόλοιπο όχι.
×

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Οροι χρήσης μας.