Jump to content

sarkas

Members
  • Content Count

    80
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

425 Active

About sarkas

  • Rank
    Ακόμα στο εξώφυλλο
  • Birthday February 25

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Country
    Greece

Recent Profile Visitors

899 profile views
  1. Ναι αν εννοούσες κομικς που έχουν δημιουργηθεί στην ελλάδα, τότε πράγματι η αξία υποθέτω που διαμορφώνουν έχει να κάνει με όλους τους παράγοντες που αναλύσαμε αλλά όπως λες επειδή είναι μικρότερο το κοινό, η ζήτηση, γιαυτό δε φτάνουν στις αντίστοιχες αξίες της αμερικάνικης αγοράς. Βέβαια μη ξεχνάμε και τον παράγοντα τέχνη. Η εποχή που δημιούργηθηκε το αμερικάνικο κόμικ, τα μύρια κύματα που πέρασε με code authorities και μακαρθσιμό, η μετάβαση από news strips σε αυτόνομα, το πέρασμα από το mystery suspence και τα comedies στα πιο action, απελευθερωτικές κινήσεις όπως γυναίκες πρωταγωνίστριες (βλ WW) , μαύρους υπερήρωες (βλ Black Panther με το κίνημα των μαυρων πανθηρων) , η διαφορετικότητα (βλ μεταλλαγμένους) , το Noir (βλ DK) , η πολιτική (βλ Watchmen και Vendetta ) ακόμη και το continuity στις ιστοριες που πχ στα άρτσι ή τα ντίσνευ δεν υπήρξαν ποτέ. Ολα αυτά καλώς ή κακώς γεννήθηκαν μεσα από το υπερηρωικό ή τουλάχιστον άφησαν το στίγμα τους ακόμη και να υπήρχαν τέτοια στοιχεία σε άλλα υποείδη. Τέτοιες πρωτοπορίες ή έστω μια αντίστοιχη αξιολόγηση δεν υπήρξε Ελλάδα ώστε και ως τέχνη να αποκτησει κάποιο κομικ περαιτέρω αξία
  2. Κοστίζουν εξ'ορισμού παραπάνω γιατι είναι καταρχάς τα πρωτότυπα: Το spider-man ή το batman γεννήθηκε εκεί, δημιουργήθηκε εκεί, εκδόθηκε για 1η φορά εκεί. Έπειτα έρχονται όλα τα άλλα (τιράζ, εποχή, grading, τεχνη ή όπως λες μεγαλύτερο κοινό κλπ για να διαμορφώσουν την αξία). Γιαυτό αν δεις #1 ιταλικό ελληνικό ή ακόμη και βρετανικό σπαιντερμαν επουδενί δε φτάνει τις αξίες του πρωτότυπου. Δεν ξέρω τι παίζει με τα ντίσνευ και τα μίκυ, υποθέτω όμως πως και η ιστορία του ελληνικού 1 κάποια ανατύπωση από αλλού είναι (αμερικανικο ίσως?)
  3. Ερώτηση Βαλτασαρ για να ξεκολλήσω και γω απο την αρχική τιμή και την ανακύκλωση των ίδιων στη συζήτηση και να την ελαφρύνω: Ξέρω έχουν γραφτεί κατά καιρούς εδώ μέσα παρόμοια τοπικ περι σπανιοτητας κλπ αλλά πρόσφατο όχι αν έψαξα σωστά. Επομένως βάσει παρατήρησης σου τα τελευταία χρόνια ποιό θα έλεγες, λέγατε όσοι γνωρίζετε: 1) Είναι αυτό το καιρό το σπανιότερο κόμικ; (που εχει να εμφανιστεί καιρό εώς καθόλου τα τελευταία χρόνια) (παρόλο που μπορεί να είχε ή να μην είχε μεγάλη οικονομικη αξία) 2) είναι το κόμικ (ή και σειρά ) που έχει hype , έχει πάρει πολύ τα πάνω του σε θέμα ζήτησης, συζητιέται πολύ κλπ (ανεξάρτητα αν ειναι σπάνιο ή οχι, ακριβό ή φτηνό) 3) είναι το κόμικ που όλα δείχνουν ότι έχει υπερκοστολογηθεί στο παρελθόν ενώ τελικά εμφανίζεται πιο συχνά απότι περίμενε το αγοραστικό κοινό (κοινως φούσκα); 4) είναι το κόμικ που είναι το ακριβότερο αυτή τη στιγμή στην αγορά; Μιλάω πάντα για μεταχειρισμένα - εξαντλημένα τεύχη οποιασδήποτε εποχής και όχι σε κυκλοφορία (ειδικά για το 2 αναφέρομαι)
  4. Στο 2ο ποστ σου γράφεις: Μα δε συμφωνήσαμε εξαρχής πως αυτή τη γνώση του ιστορικού στην Ελλάδα δεν την έχουμε και ποτέ δεν θελήσαμε (δεν συνέφερε ίσως τους επαγγελματίες) να την έχουμε; Αν την είχαμε προφανως το επιχείρημά σου για το πως προσαρμοζεται η αρχική τιμή θα είχε βάση. Το οτι λοιπόν στηριζόμαστε όπως λες εσύ πολύ σωστά στη παράθεση σε ιδέες και φήμες , αυτό εξ ορισμού δε σημαίνει αυθαιρετη αρχική τιμή; Η πληροφορία για τα παλαιοβιβλιοπωλεία έχει φοβερό ενδιαφέρον. Εγώ δεν το γνώριζα αυτό. Ναι η εποχή παίζει φοβερό ρόλο για να αυξάνεται η τιμή και δεν το βρίσκω παράλογο. Παντού ισχύει αυτό και είναι ένας αρκετά καλός κανόνας (όχι ο μοναδικός) που θα έπρεπε να κρίνεται η αξία. Το πόσο συμβάλει παρα ταύτα στην αυξομείωση για μένα επίσης παραμένει μυστήριο μιας και επίσης (χωρις να ανακυκλώνω πάλι τα ίδια) είπαμε πως δεν έχουμε καποιο σοβαρό εμπειρογνώστη-αξιολογητή οφίσιαλ για το ελληνικό κομικ στην Ελλάδα. Και για να ευλογήσω τα γένια μας, πράγματι μέσω του gc: των κριτικών, της κινησης και πολλών ακομη παραγόντων που μπορούν να βρεθούν από την βάση εδώ μέσα, νομίζω πως γίνεται αυτό το φόρουμ αρκετά σημαντικό εργαλείο για να εξαχθούν ωραία συμπεράσματα που να κρίνουν-αξιολογήσουν ένα κόμικ όχι μόνο βάσει περιεχομένου αλλά ως αξία οικονομική.
  5. Καταρχάς ευχαριστώ που άνοιξε ξεχωριστό θέμα μιας και υπάρχει ζουμί όπως φαίνεται. Όπως είπα και στο αρχικό τόπικ δε γνωρίζω πολλά πάνω στο θέμα, επομένως καλά κάνεις @Valtasar και κατηγοριοποιείς την κατάσταση. Δεν είχα στο μυαλό μου αυτή τη συζήτηση να γίνει τόσο ειδικευμένα με κατηγοριες και θα εξηγήσω παρακάτω. Γράφεις πως διαφωνείς μαζί μου περί αρχικής τιμής και πως η αγορά καθορίζει εν τέλει την αξία (πχ οπως είπες στοκ->χαμηλωνω, σπανιζει->αυξανω κλπ) Όμως αν παρατηρήσεις τα πρώτα μου πόστ, αυτά που γράφεις περι αυξομείωσης είναι απλά καμπύλες αγοράς και ζήτησης εφόσον έχει ήδη υπάρξει μια αρχική τιμή που τις προσαρμόζει ώστε έπειτα να πέσουν ή να ανέβουν αναλόγως εποχης, τιράζ, σπανιοτητας, εμφάνισης κλπ που αναφέρεις. Δηλαδή για να σου δώσω να καταλάβεις πάλι με το ακραίο παράδειγμα του μίκυ 1 (που ειλικρινά δεν γνωρίζω και δεν ασχολούμαι με ντίσνευ αλλά απο αυτά που διαβάζω, ακούω και έχω τύχει να δω σε αγοραπωλησίες) το να βρεθούν σε ενα καλοκαιρι 5 φορές μικυ 1, ναι η τιμή θα πέσει απο 800 (λεμε τωρα) σε 500. Αν το μικυ κανει να εμφανιστει ενα εξαμηνο στην αγορά θα αυξηθεί στα 900. Προφανως συμφωνω μαζι σου , αφού τα μαθηματικά συμφωνουν πρώτα από όλα. Αγορά - ζήτηση. Ομως βλέπεις πως η διακύμανση συμβαίνει γύρω απο την αρχική τιμή πάντα. Πες μου δηλαδή αν πιστεύεις ότι αν βρεθούν 5 -10 μικυ σε ενα μηνα η αγορα που έχει καθιερώσει το 800αρι θα πεσει απο 800 στα 50 ευρώ? Οχι φυσικά. Ο λόγος; Εχει θεσπιστει αρχική τιμή το πεντακοσαρικοχτακωσαρι ξερω γω. Αυτό εννοώ. Αντίστοιχα, για το κομιξ 1 , για τον βιο αυτό προσπαθουν να κάνουν κλπ κλπ... Ας δούμε και την όλη κατάσταση από τη πλευρά του μη ψημένου με το χόμπι παιδιού που ανακάλυψε ένα κόμικ και δεν έχει εμπειρία αγοραπωλησίας. (Υποθέτω πάντα πως) το πρώτο που θα κάνει είναι να το ψάξει είτε σε αγγελίες μέσω google, είτε social (fb) είτε να κατέβει μια βόλτα προς το κέντρο δεδομένου ότι από τους γονείς μας όλοι ξέραμε ότι στο μοναστηράκι κ στα εξάρχεια έχει παλαιοπωλεία... (χωρις σειρά τα αναφέρω προτίμησης , απλά τι εμφανείς επιλογές υπάρχουν με μια 1η ματιά) Αν λοιπόν αυτό το παιδί χτυπήσει internet θα του πεταχτούν αφιλόξενα και ερασιτεχνικά φτιαγμένα ελληνικά σάιτ δημοπρασιών της πλάκας, μερικοί ιστότοποι από βιβλιοπωλεια μεταχειρισμενων, επίσημα κομιξοπωλεία κλπ , περιπτώσεις δηλαδή που στο 90% κάνουν πάρτι εξωφρενικών και αστείων τιμών. Νομίζω εδώ βρισκόμαστε στη κατηγορία 1 και 2 του ποστ σου. Αν ψαχτούν μέσω fb που πλέον έχει γεμίσει ο τόπος εξειδικευμένες ομάδες τότε μιλάμε πλέον για κατηγορία 3 (και 2) ή και 4 από την οποία και προκύπτουν οι λεγόμενες ευκαιρίες ή και νορμάλ τιμές. Τελος αν πάρουμε τη περίπτωση της βόλτας μιλάμε πάντα για μαγαζιά που εκεί έχουν κοστολογίσει τα αφεντικά τους το στοκ τους απο τα μεταχειρισμένα και είτε είναι νορμάλ τα πλαίσια κοστολόγησης είτε κι τρελά (βλ. κομικον , δασκαλο , αμερικανο αναλογως τα κεφια κλπ) . Που θέλω να καταλήξω: Πως οι επιλογές που έχει ένας άνθρωπος εν ελλάδι για αγορά κομιξ κατα πλειοψηφία τον οδηγούν στην αυθαιρεσια τιμολογησης της αξίας και κατα συνέπεια μπορώ να υποθέσω, χωρίς να κάνω θεωρώ μεγάλο λογικό άλμα, πως η αυθαιρεσία υπάρχει λόγω της τιμής (αρχικής) που θέσπισαν το 90% των κατηγοριών που όρισες παραπάνω. @mko συμφωνώ απόλυτα. Πωλητές-καρτούν , ξεπέτες-ανπουληθείπουληθηκετόσο , πυροτεχνήματα-τιμές θα υπάρχουν πάντα. Για μένα κυρίως φταίνε οι αγοραστές διότι στο χέρι τους ήταν πάντα να αλλάξουν τα πράγματα. Και δεν εννοώ τον αγοραστή που έχει και δίνει χωρίς να τον ενδιαφέρει όσο όσο. Αυτός συγκεκριμενα καλά κάνει αφού τα έχει. Μιλάω για όλους τους υπόλοιπους που δεν τα έχουν, αλλά τα μαζεύουν για να αγοράσουν στις εν τέλει φιξαρισμένες εξωφρενικές τιμές αντί να σκεφτούν πως οι ίδιοι είναι τελικά που μπορούν να κινήσουν την αγορά στα μέτρα τους.
  6. Είναι λοιπόν αρκετά θλιβερό να συμφωνούμε ότι οι αρχικές τιμές στην Ελλαδίτσα είναι προϊόν του πως ξύπνησε εκείνο το πρωί ο αγοραστής και κάρφωσε ως αξία πάνω στο κομιξάκι ότι τον φώτισε εκείνο το πρωινό... Το ότι κάποιος εμφανίστηκε έπειτα, είχε τα χρήματα και το αγόρασε δεν χωράει σχολιασμό. Το πιο θλιβερό λοιπόν είναι πως οι υπόλοιποι απο κει και έπειτα απλά αποδεχτήκαν αυτή τη τιμή... και συμβιβάστηκαν ότι έτσι έχουν τα πράγματα. Αυτό το τελευταίο είναι που με ενοχλεί. Γράφεις τα παραπάνω και με τα παραδείγματά σου μου λές έμμεσα πως η πονηριά του άμεσου κέρδους προφανώς ισχύει και εδώ, σε αυτό το χόμπι, και παραείναι κάποιος ρομαντικός και πέρα βρέχει αν δεν το βλέπει ή κάνει πως δεν το βλέπει. Παρόλα αυτά ακόμη δε καταλαβαίνω γιατί ακόμη και ο έχων τη γνώση και την εμπειρία της αγοράς νομίζει πως μπορεί να προτείνει μια "σωστή" τιμή ή έστω είναι η πιο ασφαλής λύση όταν κάποιος δε γνωρίζει; Αφού σύμφωνα με όσα μου λες, ακόμη και αυτός βασίζεται σε αρχικές τιμές που βγήκαν επειδή κάποιοι είπαν ότι τοσο γουστάρω να το βάζω και έπειτα προφανως οι καμπυλες προσφοράς-ζήτησης πήραν τον δρόμο τους. Δλδ η οικονομία παίρνει τη σκυτάλη έπειτα και όλα κυμαίνονται γύρω απο την αρχή. Απο τη στιγμή που ο καταναλωτής έχει αποδεχτεί τη τιμή που έκλεισε το κομικ , προφανώς μετα αν εμφανιστουν αρκετα ή εμφανιστουν λιγότερα , οι μεταβολές θα παίξουν πάνω σε αυτήν την εξαρχής μη έγκυρη τιμή. Τι να μου πει λοιπόν ένας γνώστης που απλά κοιτάει σωστα την αγορά που είναι φτιαγμένη με τιμές που έχουν ορίσει εξ αρχής οι επαγγελματίες πωλητές ανάλογα με τη βόλεψή τους; Το παιχνίδι είναι ήδη χαμένο όπως και να το δεις... Και απλά φέρνοντας το παράδειγμα των 800 απλά παρουσιάζω μια τεράστια ψαλίδα αγοράς έναντι των καταναλωτών. Ακομη όμως και τα μοντερν ταιμς που ανέφερες μπορούν να δείξουν αυτή τη πλασματική εικόνα ανεξάρτητα που είναι ανευ αξίας συζήτηση αν καποιος μιλαει για 1 ή 3 ευρώ ενδεχομένως. Οι διαφορές πάλι υπάρχουν Εν παση περιπτώσει το υπεραναλύω χωρίς αφορμή, απολογούμαι για το εκτός νήματος και πάλι, θέλω να τη συνεχίσω πολύ αυτή τη συζήτηση ίσως απο κοντά οβερ εντ αουτ απο μένα
  7. Κατανοητό @Valtasar ειδικά αυτό περι εποχής και χρονολογίας είναι και λογικό. Παρολα αυτά δε καταλαβαίνω τις εμμονικές τιμές ή τις τιμές αρχικής πώλησης. Υπάρχουν τύποι που κοστολογούν αβέρτα όχι τεύχη αλλά και ολόκληρες σειρές. Η απορία μου ήταν πως διαμορφώνεται αυτή η αρχική τιμή από τη στιγμή που ούτε ιστορικό πωλήσεων έχουμε, ούτε τιράζ, ούτε επαγγελματίες graders ώστε να ξέρω εξ αρχής ότι αν κάποτε θελήσω πχ να ασχοληθώ με ντίσνευ τότε το μίκυ 1 παίζει στα 800... Σίγουρα κατανοώ ότι κάποτε κάποιος που είχε τα χρήματα βρέθηκε και έδωσε τόσα για να το αποκτήσει, δε καταλαβαίνω όμως πως αυτό συνεπάγεται και όλο το ιστορικό από εκείνη την αγορά που κάποιος την έκανε λαχείο μέχρι και σήμερα να έχει μείνει η "ρετσινιά" (αυτό εννοούσα στο πάνω πόστ μου) των 800 απο κει και έπειτα. Εν ολίγοις μια αρχική τιμή δε πρέπει να βασίζεται σε μεμονωμένες πωλήσεις αλλά σε ένα πλήθος παραγόντων που συμβάλουν προς ένα συγκεκριμένο ποσό. Επομένως αν ο Λαζ πήρε στα 20 όπως λέει το ΜΜ δε σημαίνει αυτόματα ότι το ΜΜ κάνει 20, ουτε θα πρεπε απο κει και ύστερα η προσφορα και η ζητηση να κυμαίνονται βάσει αυτού του 20. Αντίστοιχα και εγω, επειδη το πηρα 6 δε σημαινει οτι κανει 6. Ο λόγος; τον ανέφερα πιο πάνω: ουτε στατιστικά δειγματα πωλησεων έχουμε, ούτε τιράζ, ούτε σπανιοτητα ανα εποχη , ουτε ιστορικο δημοπρασιων , ουτε τπτ. Επομενως γιατί τα 6 ευρώ να μην είναι μια πολύ ακριβη τιμη τελικά; Γιατι το μικυ 1 να μην κανει στο φιναλε 100000 ευρω ή 10 ευρω. Αυτό προσπαθησα να πω ως προς την χωρις λογικη αξια και κυριως εκτιμηση των ελληνικων τευχων. (εγω , ο Λαζ , τα μπλεικ και το μικυ ειναι απλα παραδειγματα προφανως) Και καταλήγω στο συμπέρασμα οτι ναι, όπως είχα γράψει και αλλού εν τέλει γίνεται πώληση αναμνήσεων με τον οικονομικό και όχι τον συναισθηματικό όρο. (Αν το ποστ ταιριάζει καλύτερα αλλού ας μπει για να μην χαλάει τα οφθαλμόλουτρα όλων μας!)
  8. Τα πήρα απο διαφορετικά άτομα, απλά έτυχε η μέρα της παραλαβής να είναι η ίδια και να είμαι διπλά χαρούμενος. Στο θέμα της μαμουθ το συζήτησα κιόλας ότι θεωρώ ότι είναι καλή τιμή, και το γνώριζε μάλιστα το παλικάρι, απλά μου είπε ότι ήθελε να φύγουν τα κόμικς που είχε στην κατοχή του και δεν είχε σκοπό να τα "χτυπήσει" έτσι κι αλλιώς. Τα hush τα πήρα μαζί με το siege σύνολο 15 ευρώ ( 5 το καθένα ) επίσης αυτό το παιδί μου είπε ότι τα διώχνει γιατί στρέφεται καθαρά στην αμερικάνικη-ξένη DC συλλογή. Δε ξέρω λοιπόν κατά πόσο δεν ξέρουν τι τους γίνεται ή αν απλά υπάρχουν 2-3 σταθεροί "επαγγελματίες" που ορίζουν-φιξάρουν τις τιμές επειδή κάποιος-κάπου-κάποτε είχε και έδωσε σεβαστά ποσά για κάποιο κόμικ έπειτα έμεινε η "ρετσινιά" αυτής της φιξαρισμένης τιμής... Το βλέπω πάντως συχνά με το στανιό να πρέπει να υπάρχει κάποιο min για τεύχη που είναι κοινό μυστικό πως με 2-3 βόλτες στο κέντρο και ενδεχομένως θα βρεθούν αργά ή γρήγορα... Αυτή την εντύπωση έχω, φυσικά μπορεί να κάνω και λάθος αλλά η κοστολόγηση του ελληνικού κόμικ μου φαίνεται από παράλογη μέχρι και επιτηδευμένη κάργα χωρίς καμία λογική.
  9. Εβαλα Iron Man γιατι θέλω πολύ να δω άμεσα το demon in the bottle. Επίσης μετα την 20αδα δεν εχουμε δει ακόμη κάποια ρετρό-classic επομενως θα λεγα μας "χρωστάνε". Κατά τα άλλα αν δουμε την ουγγρική τελευταια σειρα ή ακομη και την οφίσιαλ υπάρχουν δυστηχως αρκετες επανεκδόσεις εκεί μέσα επομενως δεν είναι απίθανο να δούμε marvels, ultimates ή zombies...
  10. Ναι DC δεν αγοράζω πολλά αλλά για το Hush είχα ακουσει τα καλυτερα καιρό τωρα. Loeb εχω διαβασει μονο το Long Haloween ενώ Jim Lee ο,τι και να πω είναι λίγο.. παιδί και γω των X-men του 91...
  11. 6 ευρώ έδωσα για τα ΜΜ (εκαστο), νομίζω καλή τιμή, δεν είμαι γνώστης του θέματος αλλά νομίζω όλα βρίσκονται
  12. Δεν είχα σκοπό να τα μαζέψω αλλά μιας και τα βρήκα μαζί σε φοβερή κατάσταση και τιμή χώμα είπα να τα πάρω. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια. Ταυτόχρονα μου έκατσε άλλη μια πολύ καλή αγορά και ας φαίνεται παραμελλημένη εκεί αριστερα.. Ξέρω ότι ο ένας τόμος batman hush βρισκεται δύσκολα αλλά στα 10 ευρώ και οι 2 τόμοι ήταν νομίζω καλή ευκαιρία.
  13. Φίλε Λαζ συμφωνώ απόλυτα με την ποιότητα σεναριακά των συγκεκριμενων κόμικ όπως αναφέρεις! Δυστυχως δεν είναι καλά άλμπουμ από θέμα πλοκής... Όμως θα διαφωνίσω πως το σοβαρότερο πρόβλημα είναι η πλοκή και όχι η λευκή επικράτηση και κυρίως η δικαιολογία πως "γραφτηκε άλλη εποχή". Έχω κουραστεί προσωπικά να ακούω ως επιχείρημα την εποχή που κάτι γράφτηκε και εξηγώ: Προφανως και μπορει να μπει μεσα στη συζητηση η εποχη όταν αναλύουμε τα κακώς κείμενα, αλλά όταν μιλάμε για την εποχή το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι πως δεν υπηρχαν ισα δικαιωματα και μπορουσαν προφανως πιο ευκολα να προσβαλλουν με λογια και πραξεις οι μεν τους δέ. Η "εποχή" όμως δε είναι επιχείρημα ανοχής όταν κάτι άσχημο γράφεται. Ειδικα οταν το χρησιμοποιουν οι εχοντες στο τσεπακι και την πιτα και το μαχαιρι. Αν κάτσω και γράψω το 1960 για τον τσιγκ τσογκ κιτρινιάρη κινέζο δεν υπάρχει δικαιολογία 40 χρόνια μετά να λέμε ότι ήμουν θύμα της εποχής μου. Ρατσιστής ήμουν κ τότε όπως είμαι και τώρα αν προβάλλω ρατσιστικά επίθετα και προσφωνήσεις. Απλά τότε μπορούσα και το έγραφα επειδή τα ίσα δικαιώματα ήταν ακόμη μια ουτοπία. Επομένως η εποχη δεν ειναι καλό επιχειρημα για να δικαιολογείται γιατί κάτι γράφτηκε έτσι όπως γράφτηκε. Και προφανώς η τέχνη δεν πρέπει να έχει όρια.... απλά αν προβάλλονται μεσω αυτης ρατσιστικα ιδεολογηματα και παρόμοιες ιδεολογίες που καταπατούν την ισότητα τοτε καλα θα κάνουν να περιμένουν κ την αναλογη κριτικη κ το αναλογο θαψιμο του καλλιτεχνικου τους εργου.
  14. @tsaklas δεν εχω κοιταξει τι περιέχει αλλά όχι μωρέ, αρκετα μονοτονο. Τα αμερικάνικα με καλύπτουν σε αυτό το κομμάτι. Εννοειται θα την έπαιρνα, αλλά θα προτιμούσα κάτι σε Κόναν ή ερωτικά (όπως και ψήφισα άλλωστε )
  15. Θα πρότεινα να περιοριστούμε σε ένα και μόνο για τη χαρά και τη δυσκολία του παιχνιδιού, το ξέρω είναι απίστευτα δύσκολο αλλά ενέχει μια εσωτερική διαμάχη με το ποιό από όλα να διαλέξει κανείς. Τα τοπ ανα κατηγορία ή ολόκληρες σειρές το διευκολίνουν το παιχνίδι Εγώ ο ίδιος δεν έγραψα γιατί δε νομίζω πως μπορώ να το καταφέρω για να καταλάβετε, παρόλα αυτά μαρέσουν οι ιστορίες του να διαλέγει κάποιος μόνο ένα και τον λόγο... συνεχίζουμε λοιπον!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.