Μετάβαση στο περιεχόμενο

Να γραφτώ σε ιδιωτικό ΙΕΚ για comics? [ Θα ήθελα τη γνώμη σας ]


eikonikos

Προτεινόμενες Καταχωρήσεις


  • Member ID:  17876
  • Group:  Members
  • Topic Count:  14
  • Content Count:  212
  • Reputation:   802
  • Achievement Points:  212
  • Days Won:  0
  • With Us For:  4706 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  50

Καλημέρα παιδιά,

Παρόλο που είμαι μηχανικός,ασχολούμαι με σκίτσα, τώρα έκανα σκέψεις

να γραφτώ σε ιδιωτικό ιέκ με ειδικότητα εικονογράφος-σκιτσογράφος,

πχ( ιεκ Παστέρ, ιεκ Ιντεργκραφικο κλπ) ώστε να αποκτήσω και τυπική

εκπαίδευση στα κόμικς και να μάθω περισσότερα τεχνικά θέματα.

Θεωρείτε ότι αξίζει τον κόπο να το κάνω αυτό;

 

Υπάρχει κανείς που πήγε σε ιεκ να μου πει γνώμη;

Είναι μεγάλο το κόστος χρημάτων και χρόνου;

Βέβαια είμαι δεσμευμένος με μεταπτυχιακό τώρα, και ίσως δεν προλαβαίνω να πηγαίνω και στα ΙΕΚ

αλλά το σχεδιάζω και για αργότερα, μετά από 3 χρόνια να πάω για να μάθω καλύτερα το χόμπυ μου.

Εσείς τι γνώμη έχετε;

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  22312
  • Group:  Banned
  • Topic Count:  24
  • Content Count:  1067
  • Reputation:   5082
  • Achievement Points:  1067
  • Days Won:  0
  • With Us For:  4621 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  42

Πολυς χρονος και χρημα για ενα χομπυ.Ξανασκεψουτο καλυτερα.Το πιθανοτερο ειναι οτι θα το μετανιωσεις :thinking:

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  10885
  • Group:  Members
  • Topic Count:  20
  • Content Count:  669
  • Reputation:   4988
  • Achievement Points:  669
  • Days Won:  1
  • With Us For:  5375 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  39

:hi:

άλλο εικονογράφος-σκιτσογράφος και άλλο κόμικς.