Jump to content

chaotic stephan

New Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

39 Neutral

About chaotic stephan

  • Rank
    Μόλις μπήκα
  • Birthday 07/13/1992

Recent Profile Visitors

183 profile views
  1. Ουάου και για τα δύο! Νόμιζα ότι έχει εξαντληθεί ο 1ος τόμος του El Eternauta (φαίνεται κάποιοι είχαν κρατήσει αποθέματα, χεχε). Επίσης το ΚΟΜΙΞ #37 και σε σελοφάν πού το βρήκες και πόσο; Το πέτυχα σε αρκετές αγγελίες αλλά το χτύπαγαν από 30 και πάνω στην τιμή και η αλήθεια είναι δεν μπορώ να δώσω τόσα λεφτά για ένα μικρό κόμικ με disney περιπέτεια... *** Εγώ κατάφερα μέσα στο '20 να βρω την «Τριλογία του Νικοπόλ» του Bilal στα ελληνικά, κάτι που δεν θεωρείται ιδιαίτερα εύκολο, γι΄αυτό και μου κανε εντύπωση που τα κατάφερα τόσο γρήγορα. Νομίζω ήμουν τυχερός γιατί τα 2 τα πήρα μαζί από το ίδιο άτομο που τα είχε και στα γαλλικά. Επίσης πολύ τίμιες τιμές για εξαντλημένα άλμπουμ τέτοιας αξίας, δεν κοιτάξανε να κερδοσκοπήσουν και το εκτιμώ αυτό σε συλλέκτ(ρι)ες και πωλητές. Μόνο για τη Γιορτή των Αθανάτων έδωσα 20αρι αλλά ήταν κυριολεκτικά σαν να το πήρα από βιβλιοπωλείο. Η πλάκα ήταν ότι είχα δώσει ραντεβού με την συλλέκτρια για τα 2 άλμπουμ εν μέσω lockdown πολύ μακριά από την περιοχή που μένω, έκανα σχεδόν 2 ώρες ταξίδι πήγαινε-έλα σε σχεδόν άδειο ηλεκτρικό και μετρό και με έτοιμες όλες τις απαραίτητες δικαιολογίες σε περίπτωση που έπεφτα πάνω σε έλεγχο. Χαλάλι γιατί η ανταμοιβή άξιζε με το παραπάνω. Δεν φλυαρώ άλλο, ιδού:
  2. Ποστάρω μια εξαιρετική παρουσίαση του κόμικ στο luben.tv, η οποία αν και μεγάλη αξίζει να διαβαστεί ολόκληρη. Δίνει βάρος τόσο στο ιστορικό context της ιστορίας όσο και στον τρόπο που εντάσσεται σε μια μικρή τάση που έχει εμφανιστεί τα τελευταία χρόνια στο χώρο των κόμικς (αλλά και της λογοτεχνίας) για επιστροφή στο παρελθόν με προθέσεις και ποιοτικά χαρακτηριστικά μακριά από την εξιδανίκευση και τις κυρίαρχες εθνικές αφηγήσεις. Υπάρχουν πολλές αναφορές για ανάλογης προσέγγισης πολιτιστικά προϊόντα. Στο τέλος ο αρθρογράφος ζητά από τους δημιουργούς λίστα με ελληνικές ταινίες και βιβλία που τους βοήθησαν στην έρευνά τους για το θέμα. Οπότε όσοι/ες ιντριγκαριστούν θα βρουν πολύ έξτρα υλικό. Οι Ληστές είναι ένα σκοτεινό ιστορικό κόμικ για τις άγριες συμμορίες των βουνών της Ηπείρου
  3. Κατανοητό για την ποιότητα του χαρτιού, είναι κάτι που προσπερνιέται. Αλλά πιθανότατα θα σκεφτόμουν να βγάλω μέσω της εφημερίδας μόνο τα τεύχη των μικρών ιστοριών και όσες μεγάλες περιπέτειες ολοκληρώνονται σε ένα μόνο τεύχος (άντε 2 το πολύ), όπως το Βενετσιάνικο ή το Τάνγκο. Θα άφηνα τις πιο ξεχωριστές περιπέτειες που έχουν και την μεγαλύτερη φήμη για πολυτελή άλμπουμ διάθεσης από τον εκδοτικό κατευθείαν. Ετσι κι αλλιώς τα υπόλοιπα θα έκαναν τη διαφήμισή τους και την ενημέρωση ότι παίζει επανέκδοση σειράς. Δηλαδή Η Μπαλάντα και το Χρυσό Σπίτι (μάλλον και το Μου που δεν το έχω, πρέπει να είναι εξίσου μεγάλο) θα έβγαιναν ως έπρεπε. Τα υπόλοιπα ως πιο μικρά, οκ και για την εφημερίδα. Αυτό που μάλλον αγνοώ και ομολογώ ότι μου κάνει εντύπωση είναι το κέρδος μέσω της εφημερίδας είναι τόσο σημαντικά πιο μεγάλο; Γιατί όποιος δεν ενδιαφέρεται, μπορεί να πάρει την έκδοση που δεν έχει μέσα το κόμικ και του βγαίνει πιο φτηνά. Θα έλεγα ότι λογικά μάλλον το αντίστροφο γίνεται, δηλ ο κόσμος που θέλει το κόμικ παίρνει αναγκαστικά την εφημερίδα. Και πιο λογικό θα μου φαινόταν η εφημερίδα να βγαίνει κερδισμένη από το ντιλ γιατί γενικότερα σήμερα βρίσκονται σε κρίση. Κάτι θα υπάρχει στην εξίσωση που αγνοώ ή κάνω λάθος εκτίμηση. Anyway, τουλάχιστον βγαίνουν και τα διαβάζουμε και όσοι δεν είχαμε προλάβει τις παλιές εκδόσεις.
  4. Είμαι ο μόνος εδώ που νιώθει ψιλοξενέρα με τον τρόπο που γίνεται η επανέκδοση της σειράς? Οτι ρε παιδί μου αναλαμβάνει κανείς την επανέκδοση ενός κλασικού ήρωα με περιπέτειες που υποτίθεται ότι είναι στις τοπ100 των εποχών (βλ. Μπαλάντα της Αλμυρής Θάλασσας) και το κάνει ψιλομίζερα, γιατί ναι μεν έχει γίνει καλή δουλειά στον χρωματισμό και το χαρτί είναι ιλουστρασιόν, αλλά γενικά φαίνεται σε αρκετά τεύχη ότι η ποιότητα του χαρτιού δεν είναι τόσο καλή και φυσικά οι μεγάλες περιπέτειες είναι σπασμένες σε μέρη. Το πρώτο θα μπορούσα εύκολα να το προσπεράσω αν δεν υπήρχε το δεύτερο. Ποιοτικά υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο Εκουατόρια, το πρώτο που βγήκε και εκτός εφημερίδας, με τα επόμενα. Ή με την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει για τον Blacksad. Τα σπασμένα τεύχη αν τα βάλεις μαζί στην τιμή των άλμπουμ της ΜΑΜΟΥΘ καταλήγεις πάνω-κάτω. Οπότε δεν είναι ότι η λιγότερο καλή ποιότητα εξισορροπείται από φτηνότερα τεύχη. Κάνε τη δουλειά τούμπανη, διάλεξε ωραία εξώφυλλα (μερικά είναι, μερικά όχι), αυτοτελή άλμπουμ, βάλε ένα ενδιαφέρον αφιέρωμα για το ιστορικό background της ιστορίας, ειδικά σε περιπέτειες που παίζει ρόλο το ιστορικό στην καλή παρακολούθηση της ιστορίας είναι παραπάνω από χρήσιμο, και μη μου το κολλάς στην πίσω πλευρά των εξωφύλλων. Κι ας πάει η τιμή και μερικά ευρώ παραπάνω. Αλλά να το πιάσω στα χέρια μου και να πω ναι, αυτό αξίζει για Κόρτο που έλειπε τόσα χρόνια από την ελληνική αγορά των κόμικς. Δεν ξέρω, ίσως υπερβάλλω; Μπορεί.
  5. Εγώ είμαι πάντα της άποψης -το χω ξαναπεί- όταν κάνεις μια δουλειά να την κάνεις σωστά. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εφόσον ξαναεκδίδουν τα τεύχη του Κόρτο, χρωματισμένα και με ενδιαφέροντα συνοδευτικά κείμενα, δεν τα βγάζουν σε αυτοτελή άλμπουμ. Τα 3 μέρη του Χρυσού Σπιτιού μαζί κοστίζουν περίπου όσο τα αυτοτελή άλμπουμ. Δε νομίζω ότι υπάρχει πολύς κόσμος που περιμένει τις εφημερίδες για να μάθει τι κόμικς κυκλοφορούν ή επανεκδόθηκαν. Οι κομικσόφιλοι και οι κομικσόφιλες έχουν τα δικά τους δίκτυα, στέκια, ιστοσελίδες κλπ που παρακολουθούν τι παίζει στην κυκλοφορία, ενώ η αγορά εφημερίδας δεν είναι στις συνήθειες νεώτερων γενιών. Οπότε από αυτή τη συνεργασία με την εφ.συν θεωρώ ότι η εφημερίδα είναι αυτή που ωφελείται κυρίως. Είναι αρκετός κόσμος που την παίρνει μόνο για τα τεύχη. Φυσικά τα παίρνω κι εγώ γιατί από τα εξαντλημένα δεν είχα κανένα αλλά θα ήθελα για τις επανεκδόσεις μια δουλειά μαζεμένη (ο Blacksad είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα).
  6. Σε ό,τι αφορά τον Κόρτο, μιας και απ' ό,τι βλέπω πάμε σιγά-σιγά για Σαμαρκάνδη (επιτέλους), επιβάλλεται ένα τέτοιο άλμπουμ να κυκλοφορήσει αυτοτελές όπως το Βενετσιάνικο Παραμύθι. Δε θα το αντέξω να το δω σπασμένο όπως τη Μπαλάντα...
  7. Από τους δυνατότερους δημιουργούς που παρουσίασε η Βαβέλ είναι αναμφίβολα ο Ενκι Μπιλάλ. Και ενώ τα έργα του κυκλοφόρησαν εγκαίρως, τα περισσότερα από αυτά είναι σήμερα πολύ δύσκολο να τα βρει κανείς. Είναι δυνατόν να μην είναι στην κυκλοφορία τόσο κλασικά κόμικς; Μέσα στα τελευταία χρόνια έχουν γίνει κάποιες απαραίτητες επανεκδόσεις (όπως ο Κόρτο Μαλτέζε), αλλά ο Ενκι Μπιλάλ και το κλασικό έργο του με την τριλογία του Νικοπόλ φαίνεται να είναι ξεχασμένο από τους εκδότες. Γνωρίζει κανείς τίποτα περισσότερο;
  8. Ελπίζω τα επόμενα Κόρτο Μαλτέζε να εκδοθούν σε αυτοτελή άλμπουμ. Είναι κρίμα, αφού γίνεται μια τέτοια επανέκδοση ενός κλασικού ήρωα, να μη γίνεται σωστά, όπως με τη Μπαλάντα που (οι νεότεροι) την έχουμε σπασμένη σε 4 μέρη.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.