x for xepeta Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 27, 2010 Member ID: 3787 Group: Veterans Topic Count: 488 Content Count: 12120 Reputation: 82102 Achievement Points: 12142 Days Won: 79 With Us For: 6056 Days Status: Offline Last Seen: 11 ώρες πριν Age: 49 Share Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 27, 2010 Ένας από τους μεγαλύτερους σκιτσογράφους της Βρετανικής σκηνής. Έγινε γνωστός από τις περιπέτειες του Captain Britain, ήρωας της MARVEL αλλά με εκδόσεις στην Αγγλία. Κάποιες από αυτές δημοσιεύτηκαν στο ελληνικό Σπάιντερ-μαν του Καμπανά, πεντασέλιδες συνήθως ιστορίες. Εκεί συνεργάζεται με τον μεγάλο Alan Moore. Γύρω στο 1985 μετακομίζει στην Αμερική, μαζί με κείνο το ανανεωτικό κύμα καλλιτεχνών της Μεγάλης Βρετανίας. Γίνεται γνωστός για τη δουλειά του στο περιοδικό OUTSIDERS, μια προσωπική ομάδα του ΒΑΤΜΑΝ, με περιπέτειες της οκάς. Ακολουθούν μικρά περάσματα στους τίτλους των μεταλλαγμένων και ωριμάζει στον τίτλο EXCALIBUR, spin-off τίτλο των X-MEN, με πιο δροσερές ιστορίες, για δυο χρόνια. Αποκτά εκεί ένα σχετικά φανατικό κοινό και το αξίζει. Επιστρέφει αργότερα στον τίτλο αυτήν τη φορά και με τη θέση του σεναριογράφου, και θεωρείται πια μια must εποχή για τα μεταλλαγμένα περιοδικά. Η δεύτερη συνεργασία του με τον Alan Moore γίνεται στον τίτλο WARRIOR, με πεντασέλιδες εβδομαδιαίες ιστορίες του MARVELMAN (γνωστός ως MIRACLE MAN στις αμερικάνικες επανεκδόσεις), ένα από τα καλύτερα υπερηρωικά κόμικς που εκδόθηκαν ποτέ. Αν και η συνεργασία τους δεν ήταν υγιής, τελείωσε σε άσχημο κλίμα, έγινε όμως το Άγιο Δισκοπότηρο των κομικσάκιδων. Κατά καιρούς το όνομά του φιγουράριζε και στο περιοδικό θρύλος 2000AD, και μπορείτε να τον πετύχετε και σε περιπέτεια του Judge Dredd. Στην DC γράφει και σκιτσάρει για πολύ μικρό χρονικό διάστημα περιπέτειες του ΒΑΤΜΑΝ, με πιο γνωστή το YEAR TWO, μια ιστορία τύπου origin. Σε αυτήν, ο ΒΑΤΜΑΝ προσπαθεί να βρει το στιλ της μασκοφόρας προσωπικότητάς του, χρησιμοποιώντας όπλο, ένα «άβολο» αξεσουάρ για το ταπεραμέντο του. Και εδώ δεν τον ενθουσιάζει το κλίμα, και αφήνει τον τίτλο στη μέση της περιπέτειας. Fill-in artist o Todd MacFarlane. Για σχεδόν μια δεκαετία κάνει σκόρπιες δουλειές, συνήθως εξώφυλλα. Το 1997 δουλεύει με τον Scott Lobdell στους Fantastic Four, αλλά και κει δεν κρατάει πάνω από 3 τεύχη η συνεργασία τους. Μετακομίζει στην DC και κάνει διάφορα ενδιαφέροντα prestige format, elseworlds περιπέτειες των JLA & LEGION OF SUPER-HEROES. Επιστρέφει στους δυο μεγάλους τίτλους των Χ-ΜΕΝ, με δικά του σενάρια και σκίτσα όταν έχει το χρόνο. Προσωπικά τις θεωρώ κακογραμμένες φασαριόζικες περιπέτειες, που θα έπρεπε να τις εμπιστευτεί σε έναν βετεράνο συγγραφέα. Κάνει ένα μικρό πέρασμα στους AVENGERS και σε παρεμφερή τίτλους, κάτω από την ομπρέλα του Kurt Busiek. Πολλά one shots & limited series, και μια προσωπική του δημιουργία, το CLANDESTINE. Gen13, KILLRAVEN, YOUNG AVENGERS, THOR, SPIDER-MAN, κάποιες μικρές δουλειές μέτριας σημασίας. Το σκίτσο του θυμίζει εποχή 1975 με μια καλύτερη δυναμική. Οι φιγούρες του είναι γεμάτες ένταση, εκφραστικότητα και ελαστικότητα, και δε διστάζει να παίζει με την γωνία λήψης δίνοντας ένα ζωντανό αποτέλεσμα. Συνήθως συνεργαζόταν με άλλους βρετανούς Inkers, Mark Farmer, Paul Neary, με άρτιο αποτέλεσμα. Τον αναμένουμε στην Ελλάδα στο επόμενο Comicdom. Βιγραφία στο wikipedia Official site Checklist 17 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
conb Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 27, 2010 Member ID: 13060 Group: Members Topic Count: 46 Content Count: 1940 Reputation: 14922 Achievement Points: 1940 Days Won: 15 With Us For: 4989 Days Status: Offline Last Seen: Αυγούστου 31, 2021 Age: 49 Share Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 27, 2010 Για το πολυ καλο αφιερωμα του συγκεκριμενου Βρετανου καλλιτεχνη που ανυπομονο να περασει ο καιρος για να τον δουμε στο comicdom τον Απριλη. Ειναι ενας απο τους αγαπημενους μου για το συγκεκριμενο λογο που αναφερεις Οι φιγούρες του είναι γεμάτες ένταση, εκφραστικότητα και ελαστικότητα, και δε διστάζει να παίζει με την γωνία λήψης δίνοντας ένα ζωντανό αποτέλεσμα. ειναι φοβερο το στυλ του !!! 3 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Bonadrug Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 27, 2010 Member ID: 1271 Group: Veterans Topic Count: 715 Content Count: 3478 Reputation: 20253 Achievement Points: 3535 Days Won: 16 With Us For: 6280 Days Status: Offline Last Seen: Τετάρτη στις 01:42 PM Share Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 27, 2010 Δεν μου αρέσει . Και δεν μου αρέσει για τον λόγο που αναφέρει κι ο Θοδωρής. Ότι το στυλ του παραπέμπει σε seventies. Θα μπορούσε να είναι ο διάδοχος του Cockrum ή του Byrne στους X-Men. Αλλά να κάνει αυτός τους X-Men σήμερα όπως τους έκανε πριν λίγα χρόνια, θα μου φαινόταν ξεπερασμένο η παλιομοδίτικο. 6 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
jimtsel Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 27, 2010 Member ID: 10019 Group: Members Topic Count: 5 Content Count: 2059 Reputation: 8663 Achievement Points: 2059 Days Won: 1 With Us For: 5447 Days Status: Offline Last Seen: Απριλίου 6, 2023 Age: 41 Share Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 27, 2010 Και εμενα μου αρεσει πολυ ο Alan Davis.Xαλαρα απο τους πιο δυναμικους artists στα mainstream comics.Οσον αφορα το οτι το στυλ του παραπεμπει σε seventies δεν με ενοχλει καθολου.Εκτος αμα καποιος θεωρει οτι στα seventies το artwork ηταν χειροτερο απο σημερα.Πιαστε ενα uncanny x-men της εποχης cockrum/byrne και ενα τωρα και αμα βρισκετε το τωρινο καλυτερο....ok. 4 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
conb Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 27, 2010 Member ID: 13060 Group: Members Topic Count: 46 Content Count: 1940 Reputation: 14922 Achievement Points: 1940 Days Won: 15 With Us For: 4989 Days Status: Offline Last Seen: Αυγούστου 31, 2021 Age: 49 Share Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 27, 2010 (Επεξεργασία) Βασικα ειναι τη σου αρεσει ή οχι μπορει το σχεδιο του Davis να παραπεμπει στα 70΄s και να ειναι παλιομοδιτικο αλλα δεν παυει να ειναι ωραιο ουτε εχει χαλασει με το περασμα των χρονων οπως π.χ. του Byrne παραμενει σταθερος στη ποιοτητα του, βεβαια θα μπορουε να το εξελιξει οπως ο Hitch και φερνω αυτον σα παραδειγμα μια και το σχεδιο του ειχε πολλες ομοιοτητες μ΄αυτο του Davis αλλα και παλι ισως προτιμαει να διατηρησει το στυλ του μια και κανει πιο αναγνωισιμο το σχεδιο του. Επεξεργασία Δεκεμβρίου 27, 2010 από conb 3 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
x for xepeta Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 27, 2010 Member ID: 3787 Group: Veterans Topic Count: 488 Content Count: 12120 Reputation: 82102 Achievement Points: 12142 Days Won: 79 With Us For: 6056 Days Status: Offline Last Seen: 11 ώρες πριν Age: 49 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 27, 2010 Εκτος αμα καποιος θεωρει οτι στα seventies το artwork ηταν χειροτερο απο σημερα. Και ναι και όχι. Ανάλογα την περίσταση. π.χ. του Byrne παραμενει σταθερος στη ποιοτητα του Και όχι και όχι. Παραμένει σταθερός εδώ και 10 χρόνια. Αλλά ως ένα κακό αντίγραφο του εαυτού του, αλλοτινών καιρών. Ζωγραφίζει φιγούρες ΝΑ μεγάλες με το συμπάθειο, για να γεμίσει τα καρέ. Και από τότε που ζωγράφιζε ολόκληρες σελίδες χωρίς Background στο Wonder Woman και του την έλεγαν, άλλαξε στίλ και γεμίζει τα καρέ με πολύ λεπτομέρεια, σχεδόν άχρηστη πολλές φορές. Πως τα καταφέρνει και κουράζει το μάτι μου είναι ανεξήγητο. Ισορροπία μηδέν. Κάποτε ο Rob Liefield ζωγράφισε 5 τεύχη LS Hawk and Dove με ΟΛΑ τα καρέ στραμμένα 45 μοίρες. Ο εκδότης είπε "Νόμιζα τα είδα όλα! Ώσπου έπεσε στα χέρια μου αυτό". Το διορθώσανε και μετά το εκδώσανε. Κάτι τέτοιο κάνει και ο John Byrne. Όλα τα καρεδάκια είναι στραβά. Προσπαθεί να βάλει ενέργεια και κίνηση, οι προθέσεις υπάρχουν, το αποτέλεσμα όμως είναι άσχημο. Έτσι και οι πάντα χαμηλές του πωλήσεις. 4 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
conb Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 27, 2010 Member ID: 13060 Group: Members Topic Count: 46 Content Count: 1940 Reputation: 14922 Achievement Points: 1940 Days Won: 15 With Us For: 4989 Days Status: Offline Last Seen: Αυγούστου 31, 2021 Age: 49 Share Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 27, 2010 Sorry αλλα επειδη δεν ειναι καλος στη συνταξη μα ουτε και στην οθογραφια γενικα εχω προβληματα με το γραπτο λογο και μαλλον και με τον προφορικο εννουσα οτι ο Davis παραμενει σταθερος στη ποιοτητα του ενω ο Byrne σε αντιθεση οχι εχει χαλασει παρα πολλη 3 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
jimtsel Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 27, 2010 Member ID: 10019 Group: Members Topic Count: 5 Content Count: 2059 Reputation: 8663 Achievement Points: 2059 Days Won: 1 With Us For: 5447 Days Status: Offline Last Seen: Απριλίου 6, 2023 Age: 41 Share Δημοσιεύτηκε Δεκεμβρίου 27, 2010 Sorry αλλα επειδη δεν ειναι καλος στη συνταξη μα ουτε και στην οθογραφια γενικα εχω προβληματα με το γραπτο λογο και μαλλον και με τον προφορικο εννουσα οτι ο Davis παραμενει σταθερος στη ποιοτητα του ενω ο Byrne σε αντιθεση οχι εχει χαλασει παρα πολλη Kαταλαβα να σου πω την αληθεια οτι εννοουσες τον Byrne Bεβαια και να θελω δεν μπορω να μισησω τον Byrne,μεγαλωσα με το σχεδιο του και σιγουρα εχει ups & downs αλλα γενικοτερα ειναι πολυ καλος artist(στα ματια μου τουλαχιστον).Το προβλημα με την παρτη του ειναι οταν κανει ο ιδιος τα μελανια.Πρεπει οπωσδηποτε να δουλευει με καποιον καλο inker τυπου Terry Austin ετσι ωστε να εχει οσο το δυνατον πιο ραφιναρισμενο αποτελεσμα.Με εναν καλο inker ο Byrne ειναι ικανος για το καλυτερο. 3 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Προτεινόμενες Καταχωρήσεις
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.