Δύσκολο να αποφασίσεις. Θα πω το Τεν Τεν και οι Πικαρός για τον πολιτικό σχολιασμό της εξουσίας, όσοι το έχετε διαβάσει θα θυμόσαστε το τελευταίο καρέ. Οι παράγκες συνεχίζουν να υπάρχουν, οι στρατιωτικοί από υποχείρια του Ταπιόκα έγιναν του Αλκαζάρ-ο οποίος δεν φαίνεται να διαφέρει σε πολλά τελικά από τον προκάτοχο του(ειδικά στην πρώτη του εμφάνιση στο Σπασμένο Αυτί) Επίσης τώρα ανακαλώ και άλλα δύο διπλανά καρέ στην αρχή της ιστορίας όπου σε ένα γενικό με το αεροπλάνο των πρωταγωνιστών στο βάθος φαίνεται το δίπολο τουρίστες/ουρανοξύστες/ανάπτυξη-άστεγοι/παράγκες/ανέχεια. Ίσως για μένα με αυτό το κλείσιμο ο Ερζέ κάπως ισορροπεί το άκρως ρατσιστικό Ο Τεν Τεν στο Κονγκό, το οποίο έχω αφαιρέσει από τη συλλογή μου. Αν και σαν στορυ προτιμώ σίγουρα τις αναζητήσεις (Μονόκερος-Ράκαμ, Μπάλες-Ναός) αλλά και την παρουσία εξωγήινων(714)τώρα που το σκέφτομαι πιο πολύ διασκέδασα με τα Κοσμήματα της Κασταφιόρε, μου θύμισε λίγο τις "μικρές" ιστορίες του Ρόσα με την περιορισμένη χωρική επέκταση(θησαυροφυλάκιο ή Λιμνούπολη).