Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΠΑΠΑΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ [ (1975) ]


mits63

Προτεινόμενες Καταχωρήσεις

Δημιουργός:
ΠΑΠΑΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Επίσημη Ιστοσελίδα:
Ημερ. γέννησης:
1975
Τόπος γέννησης:
Αθήνα
Εργογραφία:

  • Member ID:  7341
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  101
  • Content Count:  1379
  • Reputation:   6443
  • Achievement Points:  1379
  • Days Won:  5
  • With Us For:  5616 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  60

post-556-13036674719796_thumb.jpg

 

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1975. Σπούδασε ζωγραφική στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας από το 1993 έως το 2003 με καθηγήτρια την κα.Ρένα Παπασπύρου. Παρακολούθησε επίσης για δύο χρόνια το εργαστήριο χαρακτικής του καθηγητή κου Γ. Παπαδάκη στην Α.Σ.Κ.Τ.. Συνεργάστηκε με το περιοδικό Βαβέλ και τις περιοδικές εκδόσεις 9 και συνεργάζεται με τη «Βιβλιοθήκη» της εφημερίδας «Ελευθεροτυπία». Το 2000 οι εκδόσεις «Futura» εξέδωσαν το πρώτο κόμικ-άλμπουμ του με τίτλο «Ο Γιάπωνας». Το 2003 το Μουσείο Μπενάκη παρήγγειλε ένα πορτρέτο του Εθνικού Ευεργέτη Αντώνη Μπενάκη και από το 2004 το έργο ανήκει στις μόνιμες συλλογές του Μουσείου. Έργα του υπάρχουν στο Μουσείο Μπενάκη και στις συλλογές του Μουσείου Σπυρόπουλου, του Μουσείου Φρυσίρα, της Πινακοθήκης Κουβουτσάκη, καθώς και σε άλλες ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Όσον αφορά τις βραβεύσεις, το 1998 πήρε το βραβείο ιδρύματος Γιάννη & Ζωής Σπυρόπουλου. Έχει κάνει αρκετές ατομικές εκθέσεις (2000-2004) ενώ έχει συμμετάσχει και σε ακόμα περισσότερες ομαδικές εκθέσεις, από το 1996 μέχρι και το 2006.

Πηγή: fais.gr

 

Επίσημη ιστοσελίδα (:thanks: DJO)

BONUS:

Παρουσιάση του Κ. Παπαμιχαλόπουλου στην Αυγή 05/04/2009: Η αρθογράφος αποφεύγει βέβαια επιμελώς να πει την κακή λέξη κόμικς, έμεις όμως τον ξέρουμε από τα άλμπουμ ο Γιάπωνας και ο Γιάπωνας: Δευτερονόμιον. Ακολουθούν το άρθρο και τα σκιτσα που δημοσιεύονται στην εφημερίδα και θα ακολουθήσουν και τα σκίτσα που θα δημοσιευτούν τις επόμενες εβδομάδες. Προσωπικά μου αρέσουν, μου θυμίζουν κάτι μεταξύ μάνγκα και Moebius.
 

post-7341-1239008433_thumb.jpgpost-7341-1239008753_thumb.jpgpost-7341-1239008840_thumb.jpgpost-7341-1239008992_thumb.jpgpost-7341-1239009159_thumb.jpgpost-7341-1239009374_thumb.jpgpost-7341-1239009529_thumb.jpgpost-7341-1239009757_thumb.jpg

 

Στο GC είναι γραμμένος ως Giaponas. Για περισσότερα σχέδια, επισκεφθείτε τα εξής τόπικς στην ενότητα του Σχεδίου:

 

Γιάπωνας 3 - Παπαμιχαλόπουλος
 

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 1 year later...

  • Member ID:  10210
  • Group:  Members
  • Topic Count:  3
  • Content Count:  60
  • Reputation:   131
  • Achievement Points:  60
  • Days Won:  0
  • With Us For:  5410 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  34

Απο τους αγαπημενους μου ελληνες σχεδιαστες-κομιστες.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  1991
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  397
  • Content Count:  4996
  • Reputation:   25025
  • Achievement Points:  4996
  • Days Won:  41
  • With Us For:  6188 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  55

Πραγματικά έχει εξαιρετική γραμμή! Εξαιρετική!

 

Λοιπόν θα ήθελα πολύ απο τον ΚΠ να δώ σε κόμικ το 7 Σαμουράι σε space opera...

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 3 years later...

  • Member ID:  277
  • Group:  Root Admin
  • Topic Count:  1671
  • Content Count:  28465
  • Reputation:   190010
  • Achievement Points:  27559
  • Days Won:  758
  • With Us For:  6341 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  51

Απ'ότι βλέπω επιμελήθηκε εικαστικά φετινού βίντεο (με πολιτικό περιεχόμενο φυσικά) της Δράσης (έχει ανέβει στο youtube στις 10/3/14 ). Δεν γνωρίζω ποιος μιλάει στο βίντεο.

:cheers5:
 

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 1 year later...

  • Member ID:  6374
  • Group:  Members
  • Topic Count:  3
  • Content Count:  33
  • Reputation:   260
  • Achievement Points:  33
  • Days Won:  0
  • With Us For:  5709 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  49

Απ'ότι βλέπω επιμελήθηκε εικαστικά φετινού βίντεο (με πολιτικό περιεχόμενο φυσικά) της Δράσης (έχει ανέβει στο

στις 10/3/14 ). Δεν γνωρίζω ποιος μιλάει στο βίντεο. :cheers5:

 

Η φωνή ήταν του Θ. Σκυλακάκη, του προέδρου της Δράσης. Εκ των υστέρων νομίζω πως δεν έπρεπε να είναι η δική του αλλά κάποιου άλλου, λιγότερο γνωστού. Επίσης το βίντεο έπρεπε να είναι μικρότερο, ειδικώς για YouTube είναι μάλλον μεγάλο.
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 1 year later...

  • Member ID:  277
  • Group:  Root Admin
  • Topic Count:  1671
  • Content Count:  28465
  • Reputation:   190010
  • Achievement Points:  27559
  • Days Won:  758
  • With Us For:  6341 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  51

Ελοχεύει η πιθανότητα να εκλεγεί καθηγητής στην ΑΣΚΤ :cool: Εάν συμβεί, τότε εάν δεν απατώμαι, θα είναι ο μόνος (και λογικά ο πρώτος) εκεί μέσα που έχει κάνει κόμικ :D:best:

Στα πλαίσια αυτής της διαδικασίας, υπάρχει το κάτωθι event (fb event link)
 
"February 6 – February 10
Feb 6 at 11 AM to Feb 10 at 4 PM

Athens Conservatory - Ωδείο Αθηνών
Ρηγίλλης & Βασ.Γεωργίου Β΄ 17-19, Αθήνα, 106 75 (Πλησίον Χίλτον - Στάση μετρό "Ευαγγελισμός"), 10675 Athens, Greece

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΘΕΣΕΩΣ ΑΣΚΤ


Στο πλαίσιο της διαδικασίας εκλογής καθηγητού χαρακτικής στην ΑΣΚΤ μπορείτε να επισκεφθείτε την παρουσίαση έργων του Κωνσταντίνου Παπαμιχαλόπουλου στο Ωδείο Αθηνών (πρώην ΕΜΣΤ) -Λεωφόρος Βασιλέως Γεωργίου 17Β, Αθήνα -από Δευτέρα 6/2/2017 έως και Παρασκευή 10/2/2017.

Ώρες λειτουργίας της εκθέσεως από 11.00 π.μ. έως 4.00 μ.μ."

 

:cheers5:

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 2 years later...

  • Member ID:  277
  • Group:  Root Admin
  • Topic Count:  1671
  • Content Count:  28465
  • Reputation:   190010
  • Achievement Points:  27559
  • Days Won:  758
  • With Us For:  6341 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  51

172560892_3043133479249797_8982189758721574273_n.jpg171758188_449435969494715_2616846986564068443_n.jpg

 

γκραφίτι στην Πάτρα. Αντιγράφω:

"ART WALK 6: Ο ΕΦΙΠΠΟΣ ΗΡΩΑΣ ΤΟΥ 1821 ΠΟΥ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ 1η ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
Η 1η τοιχογραφία του 6ου Διεθνούς Street Art Festival Πάτρας | ArtWalk 6,εμπνευσμένη από την επέτειο του 1821, είναι σχεδόν έτοιμη!
Το πρώτο έργο της φετινής διοργάνωσης εντάσσεται στο πλαίσιο της δράσης «Mural
21», που πραγματοποιείται σε συνεργασία/συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια
Δυτικής Ελλάδας και είναι αφιερωμένη στην επέτειο των 200ων χρόνων από την
Ελληνική Επανάσταση.
Το πρόσωπο του Έλληνα ήρωα ξεκίνησε να αποκαλύπτεται και αναμένεται να
ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της εβδομάδας. 
Η τοιχογραφία υλοποιείται στη συμβολή
των οδών Κορίνθου και Σαρανταπόρου και είναι δημιουργία του σύγχρονου Έλληνα
εικαστικού καλλιτέχνη Κωνσταντίνου Παπαμιχαλόπουλου.
Ποιος είναι λοιπόν ο έφιππος ήρωας του 1821, ο οποίος διαδραμάτισε καθοριστικό
ρόλο στην οργάνωση και την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης στην περιοχή της
Πελοποννήσου; 
Απομένουν λίγες ακόμα ημέρες για να απολαύσετε από κοντά την δημιουργία της
τοιχογραφίας, να γνωρίσετε τον καλλιτέχνη και να αποκαλύψετε το πρόσωπο στην
οποία είναι αφιερωμένη η τοιχογραφία!"

 

--

και συνέντευξη επί του θέματος στο pelop.gr (site της εφημερίδας Πελοπόννησος)

 

"12/04/2021 [14:04]

CACHE_650X650_1_624603.jpgCACHE_650X650_1_624604.jpg

 

Πάτρα - Παπαφλέσσας: Η τοιχογραφία που διχάζει - Ο καλλιτέχνης Κ. Παπαμιχαλόπουλος αναλύει


Σηκώνοντας το βλέμμα ψηλά, στη συμβολή των οδών Κορίνθου και Σαρανταπόρου, θα δει κανείς τον έφιππο Παπαφλέσσα, έργο του Ελληνα εικαστικού καλλιτέχνη Κωνσταντίνου Παπαμιχαλόπουλου. Πρόκειται για το πρώτο έργο της φετινής διοργάνωσης του 6ου Διεθνούς Street Art Festival Πάτρας | Artwalk 6 που εντάσσεται στο πλαίσιο της δράσης «Mural 21», η οποία πραγματοποιείται σε συνεργασία/συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και είναι αφιερωμένη στην επέτειο των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση.

 

Με την αποκάλυψη του έργου, ξεκίνησαν και τα πρώτα σχόλια στα social media,με τους συμμετέχοντες να έχουν χωριστεί σε δύο στρατόπεδα: Αυτούς που συμφωνούν με τη φιλοσοφία του έργου και αυτούς που κάνουν λόγο για κάτι το ακαλαίσθητο, μη διστάζοντας μάλιστα να χρησιμοποιήσουν και σκληρές φράσεις.

 

Εμείς απευθυνθήκαμε στον Κωνσταντίνο Παπαμιχαλόπουλο, τον εικαστικό που φιλοτέχνησε το έργο και τον πλέον κατάλληλο να μιλήσει για τη φιλοσοφία και το σκεπτικό που κρύβεται πίσω από αυτό.

 

Ποιο είναι το σκεπτικό σας πίσω από το συγκεκριμένο έργο; Γιατί βλέπουμε τον Παπαφλέσσα όπως τον βλέπουμε; Τι έρευνα κάνατε πάνω στην ιστορία του ατόμου ώστε να τον απεικονίσετε με τον συγκεκριμένο τρόπο;

Το 2021 γενικότερα μπορεί κανείς, ως επέτειο, να το δει με δύο τρόπους. Αφενός μπορεί να θεωρηθεί μια ευκαιρία για μια εξαιρετικά χρήσιμη ανασκόπηση: Από πού ξεκινήσαμε ως έθνος και πού φτάσαμε, δύο αιώνες μετά.

 

Να κοιτάξουμε λοιπόν το ένδοξο παρελθόν -αλλά με τι είδους εικόνες; Η εικονογραφία του 19ου αιώνα δεν αρμόζει στον 21ο, δεν αφορά κανένα και δεν είναι αυτά, οι βράκες και τα κρόσσια της οθωμανικής περιόδου, αυτά που έχει να μας διδάξει πραγματικά το '21. Δεν υφίσταται καν ζήτημα απλώς μιας αναβίωσης διότι και μόνο η πρόθεσή μας να αναβιώσουμε το 1821 σημαίνει πως το θεωρούμε, εκ των πραγμάτων, νεκρό.

 

Αλλωστε οι καλλιτέχνες του 19ου, όπως και οι αρχαίοι δημιουργοί των κλασικών χρόνων, δεν θεωρούσαν τους εαυτούς τους παλαιούς ή αρχαίους αλλά απεναντίας απολύτως σύγχρονους και επιπλέον συνεπείς με τα της εποχής τους. Ο Karl Krazeisen, όταν έκανε τα πορτρέτα των αγωνιστών της Ελληνικής Επαναστάσεως, απεικόνιζε ανθρώπους και ενδυμασίες απολύτως σύγχρονές του.

 

Ανθρωποι όπως εγώ, γεννημένοι το τελευταίο τέταρτο του εικοστού αιώνα, με την εμπειρία των ιαπωνικών anime και manga, με τα comics από την Αμερική και την Ευρώπη, μεγαλωμένοι με έργα επιστημονικής φαντασίας, από το Star Wars και το Blade Runner έως τα Terminator και τις σειρές του Netflix, πώς μπορούμε να ανασυστήσουμε τους μύθους της νεότερης ελληνικής ιστορίας των περασμένων δύο αιώνων στα καθ' ημάς; Οι αλλεπάλληλες περιπτώσεις μεταγραφών και εξ ανατολών αντιδανείων στην ελληνική τέχνη του παρελθόντος εν γένει αλλά και το παράδειγμα των Ιαπώνων και των σύγχρονων βιντεοπαιχνιδιών ιδιαιτέρως μπορούν κάλλιστα να καταστούν ικανός οδηγός για τους καλλιτέχνες των αρχών του εικοστού πρώτου.

 

Από τη μια λοιπόν, η επέτειος του 2021 είναι αφορμή για μια χρήσιμη ανασκόπηση.

 

Από την άλλη όμως, είναι και μια ευκαιρία για να αναλογιστούμε πώς θέλουμε να είναι οι εικόνες μας των επόμενων διακοσίων ετών.

 

Πώς αισθάνεστε για τον δημόσιο διάλογο που έχει ανοίξει στα social media;

 

Κατ' αρχήν θεωρώ πολύ σημαντικό το ότι γίνεται λόγος για ένα έργο ζωγραφικής. Το κρίμα θα ήταν μια εξαώροφη τοιχογραφία να περνούσε απαρατήρητη. Είναι επίσης εξαιρετικό το ότι τα social media δίνουν τη δυνατότητα σε όλους όσους το επιθυμούν να εκφράσουν τον θαυμασμό  ή και την αγανάκτησή τους, γιατί όχι;- δημοσίως και επί ίσοις όροις. Πέραν όμως αυτών των διαπιστώσεων, είναι σημαντικό για εμάς που δημιουργούμε έργα σαν αυτά, αλλά και για την πόλη και τους φορείς της, να δούμε πώς μπορούμε όλοι μας να κεφαλαιοποιήσουμε το γεγονός ενός μνημειακού έργου μέσα στον αστικό ιστό προς όφελος της ίδιας της πόλης.

 

Είναι η πρώτη σας φορά που δημιουργείτε μία τοιχογραφία. Πώς είναι να «φεύγει» ένα έργο από τα στενά όρια ενός κλειστού χώρου και να αφορά πλέον χιλιάδες κόσμου;

 

Προσωπικώς, ήδη από το 2015, έχω κάνει ένα πρώτο ενδιάμεσο βήμα εκτός των σχετικώς στενών ορίων της λίγο πολύ ιδιωτικής σχέσης μεταξύ του εργαστηρίου του καλλιτέχνη και του ιδιωτικού χώρου του συλλέκτη εκθέτοντας τα έργα μου σε μουσεία, δημόσια και ιδιωτικά, σε όλη την Ελλάδα.

 

Οι τελευταίες μου εκθέσεις είναι «Το Μεγαìλο Χρυσοì Δωμαìτιο» που έλαβε χώρα στο Λουτρό των Αέρηδων του Μουσείου Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης (νυν Μουσείο Νεώτερου Ελληνικού Πολιτισμού) στην Πλάκα (2015), «Τάλως - Αναπαραστάσεις του Τεχνητού Ανθρώπου» στο Café του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου (2016), «Ισχύς μου η Αγάπη του Λαού», ατομική έκθεση που φιλοξενήθηκε στη λαογραφική πτέρυγα του Μουσείου Βορρέ (2017), «Ζευς και Αθηνά», η ατομική μου έκθεση που έλαβε χώρα στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Τήνου, σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων (2019) και η πιο πρόσφατη, η έκθεση στο Νομισματικό Μουσείο Αθηνών με τίτλο «Σαλαμίς 2020» ένας εικαστικός διάλογος των έργων μου με τα τέχνεργα από τις συλλογές του Νομισματικού Μουσείου με θέμα τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας (2020-2021). Η επόμενη ατομική μου έκθεση με τίτλο «Παλιγγενεσία 2021», είναι προγραμματισμένη να φιλοξενηθεί στο Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών το φθινόπωρο του 2021 και τμήμα της είναι και το πρότυπο για την τοιχογραφία μου στην Πάτρα του Παπαφλέσσα.

 

Η μεγάλη διαφορά με αυτού του είδους τα κολοσσιαίων διαστάσεων έργα είναι ότι η διαδικασία παραγωγής και έκθεσης του κάθε έργου εφάπτονται απολύτως. Είναι ένα πραγματικά δημόσιο έργο, ένα έργο μνημειακό. Και εδώ η συνεισφορά των ανθρώπων της Art in Progress, αλλά και των υποστηρικτών αυτής της προσπάθειας είναι άξια θαυμασμού για τη συνέπεια, την επιμονή τους, την εκπληκτική ικανότητά τους να δίνουν λύσεις και να προσελκύουν στην Πάτρα καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο. Με τις δράσεις τους σιγά-σιγά δημιουργούν μια εξαίσια παρακαταθήκη για την πόλη η οποία είναι προσβάσιμη προς όλους, Ελληνες και ξένους, γηγενείς και επισκέπτες.

 

ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ: «ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΓΟΥΣΤΟ, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ»

 

«Η σύγχρονη τέχνη θέλει ενασχόληση» σημειώνει από την πλευρά του ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Art In Progress Κλεομένης Κωστόπουλος όταν τον ρωτάμε για τον δημόσιο διάλογο που παρατηρείται γύρω από το έργο και συνεχίζει: «Οποιος πραγματικά γνωρίζει είτε από εικαστικά είτε από σύγχρονη τέχνη, οφείλει να έχει άποψη και να τοποθετείται δημοσίως. Η έρευνα που έχει γίνει είναι ενδελεχής και δεν επιλέξαμε τυχαία τον καλλιτέχνη που θα δημιουργούσε την επετειακή τοιχογραφία».

 

Παράλληλα, ο κ. Κωστόπουλος επισημαίνει πως είναι ευνοϊκό να γίνεται ένας τέτοιος δημόσιος διάλογος και τονίζει: «Οσοι είναι καλοπροαίρετοι μπορούν να εκπαιδευτούν και να μάθουν, αλλά όσοι είναι κακοπροαίρετοι δεν θα μάθουν ποτέ κάτι όσον αφορά την σύγχρονη τέχνη και την τέχνη του δημόσιου χώρου».

 

Ολοκληρώνοντας, ο Κλεομένης Κωστόπουλος επισημαίνει πως η Art In Progress και το Artwalk 6 δεν απευθύνεται «στο γούστο αλλά στην αισθητική», διευκρινίζοντας πως το γούστο είναι προσωπικό ενώ η αισθητική είναι μία φιλοσοφική τοποθέτηση γύρω από την τέχνη. «Καλύτερα να ασχολούμαστε με την ουσία της τέχνης και με το ότι σε 2-3 χρόνια αν συνεχίσει με τους ίδιους ρυθμούς το Artwalk, η Πάτρα θα είναι η πόλη με τις περισσότερες τοιχογραφίες στην Ευρώπη και ας αποτελέσει αυτό ένα κίνητρο».

 

=======

 

και time-lapse video με τη δημιουργία :) 

https://www.facebook.com/konstantinos.papamichalopoulos.real/videos/450675382704107/

 

:cheers5: 

 

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντηση σε αυτό το θέμα ...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Κατάργηση μορφοποίησης

  Επιτρέπονται μόνο 75 emoticons maximum.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως σύνδεσμος

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή εκδότη

×   Δεν μπορείτε να επικολλήσετε εικόνες απευθείας. Ανεβάστε ή εισάγετε εικόνες από URL

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.