Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ήρωες μέσα απ' τη ζωή [Ραυτοπούλου Αφροδίτη, Espresso, 1/4/2013]


ramirez

Προτεινόμενες Καταχωρήσεις


  • Member ID:  2298
  • Group:  Members
  • Topic Count:  1619
  • Content Count:  5055
  • Reputation:   34581
  • Achievement Points:  5063
  • Days Won:  14
  • With Us For:  6188 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Άρθρο της Αφροδίτης Ραυτοπούλου στην εφημερίδα Espresso στις 01/04/2013.

 

 

 

Ήρωες μέσα απ' τη ζωή

 

 

post-2298-0-90775800-1365124774_thumb.jpg

 

Πρότυπο κακιάς ήταν η Αμερικανίδα ηθοποιός Ελεανόρ Όντλεϊ,

που ενσάρκωσε τη μητριά της Σταχτοπούτας

 

 

Μοιάζουν βγαλμένοι από τη ζωηρή φαντασία ενός εγκεφάλου, όμως οι αγαπημένοι ήρωες του Ντίσνεϊ βασίζονται σε αληθινούς ανθρώπους. Ίσως αυτός να είναι ο λόγος που παρά το γεγονός ότι μετράνε σχεδόν έναν αιώνα ζωής, η εικόνα τους παραμένει φρέσκια και ζωντανή, όπως όταν πρωτοπαρουσιάστηκαν. Τα ρεαλιστικά χαρακτηριστικά τους δείχνουν να είναι αρκετά δυνατά, σε βαθμό που να συγκινούν και τις νέες γενιές μικρών και μεγάλων... παιδιών.

 

 

post-2298-0-21602000-1365124781_thumb.jpg

 

Η Αμερικανίδα Έλεν Στάνλεϊ, στην οποία βασίστηκε ο σχεδιασμός τόσο της Σταχτοπούτας

όσο και της θετής αδερφής της Αναστάζια

 

 

Αν και η τεχνολογική πρόοδος έχει αλλάξει τον τρόπο δημιουργίας κινουμένων σχεδίων από το 1923, οπότε άρχισε να γυρίζει ταινίες η εταιρεία Disney, οι σχεδιαστές της πάντα αναζητούσαν αληθινούς ανθρώπους και ζώα για να αντλήσουν έμπνευση για τους ήρωές τους. Οι περισσότεροι χαρακτήρες βασίστηκαν σε πραγματικούς ηθοποιούς και χορευτές, οι οποίοι κλήθηκαν να αποδώσουν σκηνές της ταινίας για να μπορέσει το σχεδιαστικό τμήμα να μελετήσει τις εκφράσεις και τις κινήσεις τους.

 

 

post-2298-0-32712800-1365124790_thumb.jpg

 

Ο Μπέλα Λουγκόζι, ο ηθοποιός που συνέδεσε το όνομά του με τον Δράκουλα

 

 

Κάπως έτσι το 1937 για τα γυρίσματα της «Χιονάτης και των επτά νάνων» προσλήφθηκε μια νεαρή χορεύτρια για να υποδυθεί την πρωταγωνίστρια. Η Μάρτζορι Μπέλτσερ έδωσε τέτοια έμπνευση στο δημιουργικό τμήμα που την ξανακάλεσαν μερικά χρόνια αργότερα για να ερμηνεύσει τη Γαλάζια Νεράιδα στον «Πινόκιο». Όταν το 1940 οι παραγωγοί της εταιρείας Disney έπρεπε να βρουν ένα αληθινό πρότυπο για τον κακό της «Φαντασίας», στοιχημάτισαν στα σίγουρα και φώναξαν τον Μπέλα Λουγκόζι, τον ηθοποιό που συνέδεσε το όνομά του με τον Δράκουλα. Ως πρότυπο κακιάς διέπρεψε δέκα χρόνια αργότερα η Αμερικανίδα ηθοποιός Ελεανόρ Όντλεϊ ενσαρκώνοντας τη μητριά της «Σταχτοπούτας», ενώ το 1959 βασίστηκαν σε αυτήν και για τον ρόλο της κακιάς νεράιδας στην «Ωραία κοιμωμένη».

 

 

post-2298-0-31519400-1365124800_thumb.jpg

 

Έμπνευση για τη γλυκιά νεραϊδούλα του «Πίτερ Παν» αποτέλεσε η ηθοποιός Μάργκαρετ Κέρι

 

 

Σημείο αναφοράς για πολλούς γυναικείους χαρακτήρες αποτέλεσε εξάλλου η Αμερικανίδα Έλεν Στάνλεϊ, στην οποία βασίστηκε τόσο ο σχεδιασμός της Σταχτοπούτας όσο και της θετής αδερφής της Αναστάζια, καθώς και αυτός για την πριγκίπισσα Αουρόρα στην «Ωραία Κοιμωμένη» και την Ανίτα Ράντκλιφ στα «101 σκυλιά της Δαλματίας». Όσο για την πανέμορφη Τίνκερμπελ, αν και οι φήμες θέλουν να βασίστηκε στην εικόνα της Μέριλιν Μονρόε, στην πραγματικότητα πηγή έμπνευσης για τη γλυκιά νεραϊδούλα του «Πίτερ Παν» αποτέλεσε η ηθοποιός Μάργκαρετ Κέρι.

 

 

 

 

 

Και το σχετικό link...

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • Valtasar changed the title to Ήρωες μέσα απ' τη ζωή [Ραυτοπούλου Αφροδίτη, Espresso, 1/4/2013]

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντηση σε αυτό το θέμα ...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Κατάργηση μορφοποίησης

  Επιτρέπονται μόνο 75 emoticons maximum.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως σύνδεσμος

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή εκδότη

×   Δεν μπορείτε να επικολλήσετε εικόνες απευθείας. Ανεβάστε ή εισάγετε εικόνες από URL

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.