Jump to content
Το Σάββατο 25/1 στις 8μμ @ΛΕΦΙΚ (Ιερά Οδός 14) κόβουμε τη πίτα μας! Σας περιμένουμε όλους και όλες!

engineer

New Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  • Points

    5 [ Donate ]

Community Reputation

54 Neutral

About engineer

  • Rank
    Μόλις μπήκα

Profile Information

  • Country
    Greece
  1. Και στον ΠΟΠΑΫ είχε πάρει τα δικαιώματα η ΑΛΦΑ-ΜΙ αλλά ο Δραγούνης στη συνέντευξη λέει το εξής:
  2. Το θέμα είναι να δουν ότι υπάρχει και το ανάλογο ενδιαφέρον από το αναγνωστικό κοινό.Τον ΜΠΑΓΚΣ ΜΠΑΝΥ τον έχει η Anubis αλλά κάθε πότε βγαίνει;
  3. Ενδιαφέροντα κόμικς:ΠΟΠΑΫ και τα πολεμικά.
  4. engineer

    ΑΛΜΑΝΑΚΟ

    Για όσους δεν το έχουν βρει μπορούν να επικοινωνήσουν με την παρακάτω σελίδα. http://www.hellenicpress.gr/ http://www.hellenicpress.gr/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=405&Itemid=76 Τα περίπτερα της συγκεκριμένης σελίδας είναι στην πλατεία Καισαριανής και στην πλατεία Παγκρατίου αλλά αν ρωτήσετε μπορούν και να σας το στείλουν αν το έχουν ή να σας πουν πώς θα το βρείτε αν δεν το έχουν (Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα κόμικς και για τον τύπο γενικότερα).
  5. Μακράν απ'τους πιο καλούς εκδότες κόμικς και με τους καλύτερους τίτλους.Η εταιρεία έχει περάσει κατά 95,08% στον Όμιλο Αττικών Εκδόσεων. Είχα μια επικοινωνία με τον Όμιλο Αττικών Εκδόσεων ώστε να τους ρωτήσω για τυχόν επανέκδοση των τίτλων ΠΟΠΑΫ,ΜΠΑΓΚΣ ΜΠΑΝΥ που λείπουν από την κυκλοφορία εδώ και χρόνια και η απάντηση ήταν ότι θα ληφθεί υπ'όψιν.Στη συνέντευξη του κ.Δραγούνη είχε τεθεί το θέμα και η απάντηση του ήταν ότι δεν είναι και δύσκολο. Όσοι ενδιαφέρεστε για τους παραπάνω τίτλους των εκδόσεων ΔΡΑΓΟΥΝΗΣ καλό θα ήταν να στέλνετε ένα email ή να επικοινωνείτε με κάποιο τρόπο με τον Όμιλο Αττικών Εκδόσεων καθώς αν δούν ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον θα το λάβουν ακόμα περισσότερο υπ'όψιν και ελπίζω ότι θα κυκλοφορήσουν ξανά οι συγκεκριμένοι τίτλοι.
  6. engineer

    ΠΟΠΑΫ

    Μακράν απ'τους πιο καλούς εκδότες κόμικς και με τους καλύτερους τίτλους.Η εταιρεία έχει περάσει κατά 95,08% στον Όμιλο Αττικών Εκδόσεων. Είχα μια επικοινωνία με τον Όμιλο Αττικών Εκδόσεων ώστε να τους ρωτήσω για τυχόν επανέκδοση των τίτλων ΠΟΠΑΫ,ΜΠΑΓΚΣ ΜΠΑΝΥ που λείπουν από την κυκλοφορία εδώ και χρόνια και η απάντηση ήταν ότι θα ληφθεί υπ'όψιν.Στη συνέντευξη του κ.Δραγούνη είχε τεθεί το θέμα και η απάντηση του ήταν ότι δεν είναι και δύσκολο. Όσοι ενδιαφέρεστε για τους παραπάνω τίτλους των εκδόσεων ΔΡΑΓΟΥΝΗΣ καλό θα ήταν να στέλνετε ένα email ή να επικοινωνείτε με κάποιο τρόπο με τον Όμιλο Αττικών Εκδόσεων καθώς αν δούν ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον θα το λάβουν ακόμα περισσότερο υπ'όψιν και ελπίζω ότι θα κυκλοφορήσουν ξανά οι συγκεκριμένοι τίτλοι.
  7. Μακράν απ'τους πιο καλούς εκδότες κόμικς και με τους καλύτερους τίτλους.Η εταιρεία έχει περάσει κατά 95,08% στον Όμιλο Αττικών Εκδόσεων. Είχα μια επικοινωνία με τον Όμιλο Αττικών Εκδόσεων ώστε να τους ρωτήσω για τυχόν επανέκδοση των τίτλων ΠΟΠΑΫ,ΜΠΑΓΚΣ ΜΠΑΝΥ που λείπουν από την κυκλοφορία εδώ και χρόνια και η απάντηση ήταν ότι θα ληφθεί υπ'όψιν.Στη συνέντευξη του κ.Δραγούνη είχε τεθεί το θέμα και η απάντηση του ήταν ότι δεν είναι και δύσκολο. Όσοι ενδιαφέρεστε για τους παραπάνω τίτλους των εκδόσεων ΔΡΑΓΟΥΝΗΣ καλό θα ήταν να στέλνετε ένα email ή να επικοινωνείτε με κάποιο τρόπο με τον Όμιλο Αττικών Εκδόσεων καθώς αν δούν ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον θα το λάβουν ακόμα περισσότερο υπ'όψιν και ελπίζω ότι θα κυκλοφορήσουν ξανά οι συγκεκριμένοι τίτλοι.
  8. Πολύ ενδιαφέρουσα η συνέντευξη.Κρατάω το παρακάτω κομμάτι και θα επανέλθω. «Έχουν περάσει πολλά χρόνια από την στιγμή που σταματήσατε να εκδίδετε κόμικς, όμως η Πηδάλιο Πρές εξακολουθεί να έχει ένα πολύ καλό όνομα. Έτσι οι φίλοι των κόμικς, θεωρούν πως ο εκδοτικός σας οίκος λείπει από τον χώρο. Υπάρχει περίπτωση να ξαναδούμε περιοδικά εκείνης της περιόδου, να κυκλοφορούν ξανά από εσάς στο μέλλον;» Γ. Δ.…..»Δεν είναι δύσκολο να συμβεί κάτι τέτοιο. Όμως υπάρχουν νέα δεδομένα που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς. Για να κυκλοφορήσεις ένα παιδικό περιοδικό σήμερα, χρειάζεσαι minimum 20 χιλιάδες τεύχη εβδομαδιαία, χωρίς να έχεις και την καλύτερη διανομή με αυτό τον αριθμό. Ένας ικανοποιητικός αριθμός, είναι 40 χιλιάδες. Τίθεται θέμα καθαρά τιράζ. Υπάρχουν 16χιλιάδες σημεία πώλησης. Αν στείλεις από ένα τεύχος, είναι 16 χιλιάδες τεύχη. Με έναν αριθμό τευχών κοντά στα 40 χιλιάδες, έχεις μια παρουσία ικανοποιητική, αλλά θα δουλέψεις με ποσοστό κέρδους 50%, λόγω των επιστροφών. Στις πρώτες μας εκδόσεις συνέφερε η επανέκδοση με την μορφή τόμων, τώρα όμως τα πράγματα άλλαξαν. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι αντίστοιχο. Βέβαια με το on line σύστημα παρακολούθησης των πωλήσεων που αναπτύξαμε, μας επιτρέπει να μην έχουμε παραπάνω από 10 με 15% επιστροφές. Όμως αν παρατηρήσετε τις πωλήσεις των παιδικών περιοδικών στις μέρες μας, θα δείτε πως σχεδόν κανένα δεν υπερβαίνει τα τρεις χιλιάδες τεύχη. Έτσι παρατηρείται το φαινόμενο της κυκλοφορίας πρώτα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Ηράκλειο, και τον επόμενο μήνα στην επαρχία. Ο σκοπός είναι να περιοριστούν οι επιστροφές. Ένα άλλο πρόβλημα που πρέπει να ξεπεραστεί, είναι αυτό της δημιουργίας από την αρχή, μιας νέας ομάδας ανθρώπων που θα βοηθήσει στη έκδοση. Τότε είχαμε δικό μας σχεδιαστή εξωφύλλων, τον Νίκο Αβαγιανό. Είχε σχεδιάσει εξώφυλλα και για τις εκδόσεις των αδελφών Πεχλιβανίδη, αλλά και δικό του περιοδικό είχε φτιάξει. Πολύ ταλαντούχο παιδί. Είχαμε ακόμη τις κοπέλες που μετέφραζαν τα κείμενα και αυτούς που έγραφαν την μετάφραση στα μπαλονάκια, με ραπιτογράφο θυμάμαι τότε. Πρέπει να φτιαχτεί λοιπόν αυτό το επιτελείο. Έπειτα χρειάζονται τα φιλμ των περιοδικών. Δεν υπήρχαν κομπιούτερ εκείνα τα χρόνια, έτσι ώστε να ανατρέξεις στα αρχεία. Όλα φτιάχνονταν στο χέρι. Παίρναμε τα αρχικά φιλμ με τα σκίτσα, στη συνέχεια βάζανε οξύ μέσα στη λεκάνη οι τεχνίτες, τα οξειδώνανε για να βγει το χρώμα, σκεπάζανε με abtec τα μπαλονάκια για να μπει το δικό μας κείμενο με το χέρι, και όταν τελείωναν όλα αυτά, φωτογραφίζαμε σε επίπεδη επιφάνεια. Επίπονη και χρονοβόρα διαδικασία, που σας την είπα πολύ συνοπτικά. Σε τόσες μετακομίσεις που κάναμε όλα αυτά τα χρόνια, κάποια από τα αρχεία χάθηκαν. Μια λύση είναι να βρεθούν τα περιοδικά και να τα σκανάρουμε όλα. Όμως οι τιμές τους στα παλαιοβιβλιοπωλεία είναι εξωφρενικές πια!! Στο τέλος τίθεται και το ερώτημα αν θα αξίζει το κόπο. Η εποχή μας είναι τελείως διαφορετική. Άλλες απαιτήσεις, άλλες ταχύτητες. Εκείνα τα περιοδικά είχαν κοινό που τώρα είναι σε μια ηλικία γύρω στα 40 με 45. Δεν ξέρω αν μια επανέκδοση των παλαιότερων τίτλων, θα ενδιέφερε κανέναν σήμερα. Υπάρχουν νέα κόμικς, πολύ αξιόλογα όμως, που δεν έρχονται στην χώρα μας. Αυτά, θα ήταν μια καλή περίπτωση να εκδοθούν….» Γ. Γ. «Πιστεύω ότι αυτό που ζητάει η αγορά, είναι ένα κόμικς με τρεις καθαρές προοπτικές. Το πρώτο είναι η συνέπεια. Να ολοκληρωθεί η σειρά δηλαδή. Γιατί έχουν βαρεθεί οι αναγνώστες να ξεκινάει κάτι και πάνω που ετοιμάζεται να ριζώσει, η έκδοση να διακόπτεται. Με αυτό τον τρόπο χάνεται η αξιοπιστία των εκδοτών και η εμπιστοσύνη των αναγνωστών. Το δεύτερο είναι η ποιότητα. Πλέον με το internet, το κοινό έχει την δυνατότητα να αποκτάει ξένες εκδόσεις με ποιότητα. Εξώφυλλο, βιβλιοδέτηση, σελιδοποίηση, χρώματα κλπ. Έτσι κάνει αναπόφευκτες συγκρίσεις, που είναι σε βάρος των Ελληνικών εκδόσεων. Νοιώθει πως εδώ τον εκμεταλλεύονται. Πηγαίνοντας στα βιβλιοπωλεία και στα σημεία πώλησης κόμικς γενικά, απαιτώντας ποιότητα και δεν δίνει τα χρήματα του εύκολα. Το τρίτο έχει να κάνει με την επιλογή του τίτλου. Δεν φτάνει μόνο η εκτύπωση. Υπάρχουν κόμικς στο εξωτερικό πολύ αξιόλογα, που θα μπορούσαν να αποκτήσουν μεγάλο αναγνωστικό κοινό στην Ελλάδα, αλλά δεν έρχονται σχεδόν ποτέ. Χρειάζεται αυστηρή επιλογή του τίτλου. Όχι όπως στο παρελθόν, που πήγαιναν οι εκδότες στο εξωτερικό και έπαιρναν στοιχεία για τις πωλήσεις των τίτλων εκεί. Η χώρα μας διαφέρει, αφού απλά η ψυχοσύνθεση του αναγνωστικού κοινού είναι τελείως διαφορετική. Καλές οι συλλεκτικές εκδόσεις του παρελθόντος λοιπόν, αλλά η γενιά στην οποία απευθύνονται είναι αυτή των 35 έως 45 ετών. Αυτή η γενιά είναι μειονότητα. Όπως ακριβώς στο forum, έτσι και στην αγορά, δεν αντιπροσωπεύει παραπάνω από το 30%. Οπότε πρέπει να δημιουργήσουμε καινούργιο αναγνωστικό κοινό. Για να γίνει κάτι τέτοιο, πρέπει να δώσεις στους νέους την αγάπη για τα κόμικς, αλλά όχι με τα δεδομένα του `70, ή του `80. Τα παιδιά έχουν την δυνατότητα με τους υπολογιστές, να βλέπουν εικόνες που εμείς πλάθαμε με την φαντασία μας, διαβάζοντας τα περιοδικά των ημερών μας.» Γ. Δ. ……»Συμφωνώ. Χρειάζονται όλα τα παραπάνω. Τώρα η φαντασία των αναγνωστών δουλεύει λιγότερο, γιατί η τεχνολογία δίνει περισσότερα στις εικόνες. Τις κάνει πιο ρεαλιστικές. Ποιος θα ξεχάσει το «Μικρό Ήρωα», όπου χωρίς πολλές εικόνες οι αναγνώστες μέσα από την αφήγηση, φαντάζονταν τις περιπέτειες του Γιώργου Θαλάσση. Εκεί, λειτουργούσε η φαντασία μέσα από το κείμενο. Αυτό ήταν μια πολύ μεγάλη υπόθεση. Σήμερα τα παιδιά, το έχουν χάσει αυτό το στοιχείο. Εμείς για παράδειγμα τότε, «ρουφούσαμε» στην κυριολεξία τις ιστορίες με τις εικόνες, ή ακόμη και την ανάγνωση ενός παραμυθιού με κείμενο μονάχα. Στην εποχή μας, τα παιδιά τα βλέπουν όλα αυτά μέσα από dvd. Συνεπώς οι εικόνες είναι έτοιμες. Δεν λειτουργεί η φαντασία. Αν δείτε ποια είναι τα παιγνίδια που κυριαρχούν στις προτιμήσεις των παιδιών σήμερα, θα απογοητευτείτε. Όλα έχουν σαν βασικό συστατικό την βία. Εκτός των παιγνιδιών, υπάρχει και πολύ βία έξω. Τα παιδιά ότι τα «ταΐσεις», το «τρώνε»! Του δίνεις βία, και βία θα βγάλει. Από την άλλη, εμείς μεγαλώσαμε με το Μίκυ Σίτυ, τα παπάκια του Disney. Σαφώς πιο αγνά και ειρηνικά πρότυπα. Καλύτερα είναι να δίνεις στα παιδιά πρότυπα που πλησιάζουν στο ιδανικό κρύβοντας το αρνητικό, γιατί έτσι θα τα κάνεις να το κυνηγήσουν. Και κυνηγώντας το ιδανικό, αντί για την «σαπίλα», θα «φτιάξεις» το ίδιο το παιδί. Έπειτα ένα άλλο σημαντικό στοιχείο των ημερών μας, είναι η διαφήμιση. Όταν βγάζαμε περιοδικά σαν τον Ποπάυ ή τον Ταρζάν, αρκούσε μια καταχώρηση στα υπόλοιπα περιοδικά της εταιρείας και κάποια φειγ βολαν που πετάγαμε. Ήμουν και εγώ πολλές φορές μέσα στο αυτοκίνητο, θυμάμαι. Μάλιστα μας κυνηγούσαν, γιατί σε κάποιες περιπτώσεις δεν είχαμε σχετική άδεια. Οι επιλογές μας ήταν γενικά λίγες. Ο διαφημιστής μας εκείνα τα χρόνια, ήταν ο Παύλος ο Πιζάνος. Φτιάχναμε αφίσες, και άρματα στα καρναβάλια, με τους ήρωες των περιοδικών μας. Ήταν τα χρόνια που πετάγανε σοκολάτες από τα άρματα, και οι πιτσιρικάδες μαζεύονταν από κάτω για να τις πιάσουν! Αν προσθέσετε και το ραδιόφωνο, που βάζαμε που και που καμιά διαφήμιση του Ποπάυ, αυτές ήταν οι διαφημιστικές μας κινήσεις. Τώρα τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Υπάρχουν τεράστιες δυνατότητες promotion…..»
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.