Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ben Templesmith: ο κύριος μακάβριος [Μπαμπούλιας Γιάννης, OUGH, 22/12/2011 ]


DJO

Προτεινόμενες Καταχωρήσεις


  • Member ID:  556
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  1537
  • Content Count:  22474
  • Reputation:   120972
  • Achievement Points:  22479
  • Days Won:  791
  • With Us For:  6336 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

 

Γιάννης Μπαμπούλιας

 

 

Ο Αυστραλός εικονογράφος των «Fell», «30 Days of Night» και «Nightmare Factory» μιλάει στο ough!

 

Ο Ben Templesmith είναι περιπτωσάρα, κυρίως γιατί είναι Αυστραλός και υποστηρίζει οτι δεν έχει φάει καγκουρό (ψεύτης). Βραβευμένος και με πολλές υποψηφιότητες για Eisner (τα Όσκαρ των comics) ο Templesmith αποτελεί έναν από τους πλέον ιδιαίτερους illustrators, κυρίως επειδή τα θέματά του βρίσκονται σχεδόν πάντα στο χώρο του μακάβριου, κι επειδή χρησιμοποιεί παραδοσιακές μεθόδους ζωγραφικής οι οποίες κάνουν τις εικονογραφήσεις του ακόμα πιο ξεχωριστές. Πρόσφατα είδε το 30 Days Of Night να γίνεται μια μέτρια (έλα τώρα, μούφα ήταν) ταινία, αλλά δεν πτοήθηκε. Μετά συνεργάστηκε με τον Warren Ellis για τη σειρά Fell, αλλά ούτε αυτό φαίνεται να τον διέλυσε ψυχολογικά. Με αυτά στο μυαλό πήρα το θάρρος, να του κάνω μερικές ερωτήσεις. Ιδού τι μου είπε:

 

post-556-0-68886600-1343728231_thumb.jpg

 

Γιατί είσαι Αυστραλός; Έχει προσπαθήσει κάτι να σε σκοτώσει όσο μεγάλωνες εκεί;

Είμαι Αυστραλός επειδή γεννήθηκα στην Αυστραλία. Είναι κάτι το αδιαπραγμάτευτο σε αυτό το σημείο της ζωής μου. Όχι, τίποτα δεν προσπάθησε να με σκοτώσει. Η Αμερική που ζώ τώρα είναι πολύ πιο επικίνδυνη με τα όπλα, τη λύσσα (στην Αυστραλία δεν έχει λύσσα), τις αρκούδες, τα βουνίσια λιοντάρια και την τρελή εγκληματικότητα!

 

Ας πάμε σε πιο σοβαρά θέματα, το στυλ σου για παράδειγμα. Πώς θα το περιέγραφες;

Μια σειρά από πορείες και λάθη που έχουν διαμορφώσει το εντελώς προσωπικό μου στυλ, ίσως; Συναισθηματικά φορτισμένο θα έλεγα.

 

Υπάρχουν επιρροές που θεωρείς πιο έντονες στη δουλειά σου;

Η αγάπη μου για τη δημιουργία ατμόσφαιρας μέσω του χρώματος νομίζω και ο πειραματισμός. Τώρα αρχίζω να δοκιμάζω την ελαιογραφία, οπότε αυτό μπορεί να αλλάξει, θα δούμε.

 

Εκτός από συναδέλφους σου εικονογράφους, τι επιρροές από άλλα μέσα θα έλεγες ότι υπάρχουν στη δουλειά σου;

Κυρίως το σινεμά θα έλεγα. Οι ταινίες του Ridley Scott, ακόμα και εκείνες με τις χάλια ιστορίες.

 

post-556-0-22871500-1343728289_thumb.jpg

 

Πόσο δύσκολο είναι να δουλεύεις έξω από τις ΗΠΑ σαν illustrator comics, ενώ η “βαριά” βιομηχανία βρίσκεται εκεί;

Αν έχεις ίντερνετ και μιλάς αγγλικά, μπορείς να βρίσκεσαι παντού. Υπάρχουν πάρα πολλοί στη βιομηχανία αυτή τη στιγμή που δεν είναι Αμερικάνοι.

 

Είμαι μεγάλος φάν του “Fell”, του comic που έκανες με τον Warren Ellis. Ετοιμάζετε κι άλλα απο αυτό;

Ένα μεγάλο ΝΑΙ.

 

Πάντοτε δούλευες έξω απο το mainstream με εξαίρεση το “30 Days Of Night”. Πιστεύεις οτι υπάρχει χώρος για πιο περίεργα πράγματα και πρωτοπορία στην mainstream βιομηχανία, ή είσαι με τους ανθρώπους που υποστηρίζουν οτι έχουμε επιστρέψει στα 90’ς (σ.σ: Μια κατα γενική ομολογία μαύρη εποχή για τους δημιουργούς που όμως έδωσε την ευκαιρία σε imprints σαν την Vertigo να αναδειχθούν) και τα mainstream comics γίνονται ξανά “μια-απο-τα-ίδια” σκατά;

Το mainstream είναι κυρίως κοινότυπες μαλακίες. Από την ίδια του τη φύση δηλαδή, είναι ο χαμηλότερος κοινός παρανομαστής. Εγώ κινούμαι σε πολύ πιο ειδικά κοινά, αυτό είναι αλήθεια, και μπορώ να βρώ το δρόμο μου μέσα σε αυτό, δεν με προβληματίζει.

 

post-556-0-14285900-1343728346_thumb.jpg

 

Το Hollywood έχει στρέψει το βλέμμα του για τα καλά στα comics για νέο υλικό. Πιστεύεις αυτό ειναι πλεονέκτημα ή μειονέκτημα για το hardcore κοινό;

Το hardcore κοινό δεν θα είναι ευχαριστημένο σχεδόν με καμία μεταφορά του οτιδήποτε, επειδή είναι hardcore. Όλοι οι υπόλοιποι θα είναι χαρούμενοι. Αυτό που μετράει στ’αλήθεια, είναι οι αυθεντικοί δημιουργοί να αμείβονται καλά για την προσπάθεια τους, είναι μια μορφή κοινωνικής δικαιοσύνης αυτό.

 

Εσύ ποιο comic θα έκανες ταινία;

Αλήθεια, μ’ αρέσουν τα comics σαν comics και οι ταινίες σαν ταινίες. Θα τα άφηνα ως έχουν.

 

Είσαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα του “30 Days Of NIght”?

Απόλυτα, αν λάβει κανείς υπόψη την βιομηχανία μέσα στην οποία παράχθηκε.

 

Θα γίνουν κι άλλες δουλειές σου ταινίες στο κοντινό μέλλον;

Το βιβλίο μου “Welcome to Hoxford” μόλις έγινε ταινία μικρού μήκους. Μ’αρέσει.

 

Άλλα μελλοντικά σχέδια; Και πού στο καλό είναι το επόμενο “Fell” μου;

Έρχεται, μαζί με πολλά μελλοντικά projects.

 

Πες κάτι τελευταίο, ό,τι θέλεις.

Έλειπα αλλά επιστρέφω. ΚΑΛΑΜΑΡΙ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ (σς. Hail Squid ήταν η ακριβής φράση του.). Κτλ κτλ.

 

 

Ο Ben Templesmith είναι εικονογράφος των “Fell”, “30 Days Of Night” και «Nightmare Factory» καθώς και συγγραφέας/εικονογράφος των “Wormwood: Gentleman Corpse” και “Welcome To Hoxford”. Μπορείτε να δείτε περισσότερη δουλειά του στο site του

 

www.templesmith.com/faze3

 

και να τον ακολουθήσετε στο twitter (@Templesmith) για περισσότερη καλαμαρολατρεία. ). Κτλ κτλ.

 

post-556-0-23036800-1343728423_thumb.jpg

 

Παλιότερη συνέντευξή του ΕΔΩ

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • Valtasar changed the title to Ben Templesmith: ο κύριος μακάβριος [Μπαμπούλιας Γιάννης, OUGH, 22/12/2011 ]

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντηση σε αυτό το θέμα ...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Κατάργηση μορφοποίησης

  Επιτρέπονται μόνο 75 emoticons maximum.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως σύνδεσμος

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή εκδότη

×   Δεν μπορείτε να επικολλήσετε εικόνες απευθείας. Ανεβάστε ή εισάγετε εικόνες από URL

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.