Μετάβαση στο περιεχόμενο

Saturday night's interview (part 7)-Συνέντευξη από τον Αντρέα Φερράρις [Ιατρού Γιάννης, greekcomics.gr, 24/7/2010]


Προτεινόμενες Καταχωρήσεις


  • Member ID:  9146
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  116
  • Content Count:  1734
  • Reputation:   12511
  • Achievement Points:  1734
  • Days Won:  13
  • With Us For:  5492 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  28

Συνέντευξη από τον Αντρέα Φερράρις!!!

 

Επιτέλους, μετά από 2 Σάββατα, έρχεται η έβδομη συνέντευξη μου από ξένο δημιουργό! Η συγκεκριμένη έχει αργοπορήσει αφάνταστα, αφού σκεφτείτε είχα στείλει τις ερωτήσεις μου στις 30 Μαΐου. Και μόλις σήμερα, πριν από λίγες ώρες, έλαβα απαντήσεις. Αυτό βέβαια οφείλεται στην πολλή δουλειά που είχε ο δημιουργός, αφού δούλευε παράλληλα για την Egmont, την Disney Italia και το δικό του γκράφικ νόβελ.

Έχω την ευχαρίστηση να ανεβάζω μία συνέντευξη από έναν ακόμη αγαπημένο μου δημιουργό! Ελπίζω να σας αρέσει, και να με συγχωρήσετε για την καθυστέρηση (αν και δεν οφείλεται σε μένα :P). Ελπίζω να φανώ πιο συνεπής στις 7 Αυγούστου, γιατί αναμένονται φοβερά πράγματα. :P

 

(όποιος δεν γνωρίζει τον κύριο, ρίχνει μια ματιά εδώ!)

 

 

 

:havefun:

 

JohnnyMZ: Πότε έκανες το ντεμπούτο σου σαν επαγγελματίας δημιουργός κόμικς; Ποια ήταν τα πρώτα δημιουργήματά σου;

 

Andrea Ferraris: Ξεκίνησα να δουλεύω επαγγελματικά κατ'ευθείαν με την Disney Italia, το 1992 που σχεδίασα την πρώτη μου ιστορία, "Topolino e il quarto Beatle". Ακόμα θυμάμαι τον ενθουσιασμό μου όταν ο Μάσσιμο Μαρκόνι μου έδωσε το σενάριο, συνοδευόμενος από τον μεγάλο Τζιόβαν Μπατίστα Κάρπι που μου έδωσε χρήσιμες συμβουλές χωρίς να χάσει καιρό. Ήταν μία πολύ δύσκολη δουλειά, που μου πήρε 6 ολόκληρους μήνες. Φαντάσου πόσο δύσκολο είναι για έναν σχεδιστή που μόλις ξεκίνησε την καριέρα του να αρχίσει να δημιουργεί καρικατούρες των Beatles εφαρμοσμένες στο Ντισνεϋκό στυλ.

 

JMZ: Πώς και πήγες στην Accademia Disney; Ήταν το όνειρό σου να δουλέψεις με τους χαρακτήρες του Ντίσνεϋ, ή ήταν τυχαίο;

 

A.F.: Έκανα μαθήματα στην Accademia Disney μέσω του ιδρυτή της, του Κάρπι. Παρακολούθησα τα μαθήματα εκεί πέρα, γνωρίζοντας πως άλλοι σχεδιαστές είχαν ήδη δουλέψει εκεί, όπως ο Σαντίλο (νυν επικεφαλής της σχολής), ενώ άλλοι, όπως εγώ, ο Σιαρόνε και ο Τσελόνι ανυπομονούσαν να αρχίσουν. Διάβαζα πάντα Ντίσνεϋ κόμικς, κι έτσι ήταν τιμή μου να δουλέψω για λογαριασμό τους.

 

JMZ: Εκεί γνώρισες και τον Τζόρτζιο Καβατσάνο, και σου έμαθε κάποια πράγματα για τη δουλειά. Πιστεύεις πως είναι εκείνος ο άνθρωπος που σε επηρέασε περισσότερο;

 

A.F.: Τον Καβατσάνο τον συνάντησα στο Treviso Comics μια χρονιά που συμμετείχα στο φεστιβάλ με ένα κόμικ που έγραψα και εικονογράφησα. Αργότερα τον γνώρισα στο Μιλάνο και φυσικά, όπως σχεδόν όλοι όσοι συνεργάζονται με την Disney Italia, έχω επηρεαστεί κι εγώ σχεδιαστικά, αν και νομίζω πως το στυλ μου οφείλεται κατά πολύ στον Ντε Βίτα, έναν άλλον μεγάλο καλλιτέχνη.

 

JMZ: Άλλοι δημιουργοί που θαύμαζες;

 

A.F.: Εκτός αυτών μου αρέσουν ο Ιντίνι και ο Φρετσέρο, που έχουν αναπτύξει ένα πολύ προσωπικό στυλ, και στην συνέχεια ο Μαστραντουόνο, ο οποίος είναι πολύ καλός.

 

JMZ: Προτιμάς τα παπιά ή τα ποντίκια; Ποιο σύμπαν είναι πιο κοντά στο στυλ σου;

 

A.F: Στην πραγματικότητα, δεν έχω κάποια προτίμηση, αλλά τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιώ περισσότερο τα παπιά για τις ιστορίες μου. Αυτό συμβαίνει γιατί η Egmont, με την οποία συνεργάζομαι εδώ και δύο χρόνια, μου δίνει σενάρια μόνο για ιστορίες με την οικογένεια των Ντακ. Αλλά ποιος ξέρει αν κάποια στιγμή θα πάρω κάποιο σενάριο για ιστορίες με τον Μίκυ, από την Ιταλία...

 

JMZ: Στις ιστορίες σου, πολλές φορές συναντούμε χαρακτήρες που δεν πολυχρησιμοποιούνται, όπως η Παπερέτα ή ο Ντάκυ. Αυτό είναι λόγω του σεναρίου, ή είσαι εσύ αυτός που επιλέγει να δουλέψει με αυτούς τους ιδιαίτερους χαρακτήρες;

 

A.F.: Απλά τυχαίνει. Συνήθως δεν επιλέγω εγώ ποια σενάρια θα εικονογραφήσω, αλλά μου αναθέτονται.

 

JMZ: Έχεις δουλέψει με τη σειρά PK, κάνοντας την ιστορία "Tyrannic". Πώς προέκυψε αυτό; Ήταν η Disney Italia που σου ζήτησε να συνεργαστείς μαζί της για την συγκεκριμένη σειρά, ή ήσουν εσύ που κυνήγησες αυτήν την ευκαιρία;

A.F.: Και σε αυτήν την περίπτωση, δεν επέλεξα εγώ να κάνω κάτι. Ο Σιμόνε Στέντι μου τηλεφώνησε για να μου προσφέρει εργασία, κι εγώ δέχτηκα πρόθυμα. Παρ'όλα αυτά, νομίζω πως δεν έκανα καλή δουλειά με το PK. Πιθανώς το ίδιο της σειράς δεν είναι κοντά στο σχεδιαστικό μου στυλ, και δεν ήταν στην ζώνη άνεσής μου, ή ίσως ήταν απλά πολύ νωρίς για μένα... Όπως και να 'χει, δεν ικανοποιήθηκα με το αποτέλεσμα, ειδικά τώρα που σκέφτομαι πως, σήμερα, θα τα πήγαινα καλύτερα.

 

JMZ: Ξεκινώντας την καριέρα σου, το σχεδιαστικό σου στυλ έμοιαζε πολύ με του Αντρέα Φρετσέρο και του Κλαούντιο Παρανέζε. Αργότερα, κατάφερες να δημιουργήσεις έα εντελώς προσωπικό σου στυλ, και προσφάτως το σχέδιό σου θυμίζει Μπράνκα και Γίππες (κυρίως όταν οι ιστορίες είναι για την Egmont). Γιατί υπάρχουν τόσες πολλές διαφοροποιήσεις;

 

A.F.: Ο Φρετσέρο και, πάνω απ' όλους, ο Παρανέζε, με βοήθησαν πολύ στην αρχή, και στη συνέχεια ξεκίνησα να δουλεύω, έχοντας κρατήσει επιρροές από αυτούς τους δύο. Ζούσαμε πολύ κοντά με τον Παρανέζει, και τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα δουλεύαμε μαζί. Έτσι λοιπόν, αποφασίσαμε να κάνουμε ένα στούντιο μαζί, στο κέντρο της Γένοβας, και αργότερα, ενώ τα στυλ μας ήταν πια διαφορετικά, είχαμε γίνει δύο πολύ καλοί φίλοι... Πιο μετά είχα γοητευτεί από τις ιστορίες του Ντε Βίτα με τον Φάντομ Ντακ, τέλη του '70, αρχές του '80, τις οποίες διάβαζα με πολλή ευχαρίστηση. Το ίδιο και με τον Μπράνκα. Γνώριζα για το έργο του χάρη στον Μαρκόνι, και με είχε ενθουσιάσει. Μετακομίζοντας στη Βαρκελώνη για να συνεργαστώ με τον Φερνάντο Γκουελ, τον Καλλιτεχνικό Διευθηντή της Egmont, ο οποίος δούλεψε για να με βοηθήσει να έρθω στο στυλ της Egmont, χρησιμοποιώντας τα σχέδια του Μπράνκα, που έδειχνε πως βρισκόμουν σε καλό δρόμο. Τον θεωρούσα για την Egmont αυτό που είναι ο Καβατσάνο για την Disney Italia... αλλά μετά τον θάνατό του δεν έχει υπάρξει κάποιος ισάξιος. Τον Γίππες δεν τον ήξερα από την αρχή, αλλά τώρα που γνωρίζω το μπάρκσειο στυλ, πρέπει να ομολογήσω πως ήταν ένα πραγματικό ηφαίστειο με ιδέες και σχέδια σταλμένα από τον ίδιο τον Θεό.

JMZ: Ποια είναι η γνώμη σου για την σημερινή κατάσταση των κόμικς με τους χαρακτήρες του Ντίσνεϋ; Πιστεύεις πως έχει παραμείνει η ίδια, χειροτερεύει, καλυτερεύει...;

 

A.F.: Σαν ένας απλός αναγνώστης, μπορώ να σου πω πως συνεχίζω να διαβάζω, και συνεχίζει να μου αρέσει. Αλλά δεν νομίζω πως δημιουργοί του παρελθόντος θα υπάρξουν ξανά, όπως ο Μπαρκς. Διαβάζω και ξαναδιαβάζω τις ιστορίες του. Συγκεκριμένα, οι αυθεντικότατες ιστορίες του με τον Ντόναλντ παραμένουν μοντέρνες και έχουν την ίδια δυναμική με πολλές πιο πρόσφατες.

 

JMZ: Αγοράζεις ξένα περιοδικά που δημοσιεύουν ιστορίες σου; Πώς νοιώθεις βλέπωντας ιστορίες σου να δημοσιεύονται σε διάφορες χώρες εκτός Ιταλίας;

 

A.F.: Πολλές φορές μου έχουν δώσει περιοδικά από άλλες χώρες, όπου δημοσιεύονται ιστορίες μου. Κάθε φορά νοιώθω ευτυχισμένος, μου αρέσει πάρα πολύ όταν συμβαίνει αυτό.

JMZ: Μελλοντικά σχέδια;

 

A.F.: Πρόσφατα, μετά από ένα διάλειμμα ορισμένων ετών, αποφάσισα να εικονογραφήσω μια ιστορία για την Disney Italia. Το ευχαριστήθηκα, και ελπίζω να συνεχίσω, αν και είναι εξαιρετικά δύσκολο να αλλάξω το στυλ μου, από το στυλ της Egmont στο Ιταλικό στυλ. Οι Ιταλοί δεν συμπαθούν και πολύ το στυλ της Egmont, γιατί ο θεωρούν παλιό... έχουν δίκιο, γιατί το Ιταλικό είναι πιο μοντέρον και περισσότερο δυναμικό. Πολλοί της Egmont δεν συμπαθούν το Ιταλικό στυλ... έχουν δίκιο, γιατί το στυλ τους είναι πιο κλασικό και με ακριβείς κανόνες. Μ' αρέσουν και τα δύο, και ελπίζω να καταφέρω να φτάσω ένα μέσο στυλ που κάνει και για τις δύο φιλοσοφίες.

 

JMZ: Δουλεύεις πάνω σε κάτι αυτήν την περίοδο;

A.F: Μόλις τελείωσα μια ιστορία για την Disney Italia, σε σενάριο Φάουστο Βιταλιάνο, με τίτλο "Zio Paperone e la ricerca dell'Orichalcum", και ξεκινάω στην Egmont μια ιστορία με τον Ντόναλντ, που θα φοράει τη στολή του Spiderman. Επιπλέον, μόλις παρέδωσα ένα γκράφικ νόβελ που έχει να κάνει με έναν Ιταλό ποδηλάτη της δεκαετίας του '20, που θα κυκλοφορήσει τον Νοέμβρη, στην εκδήλωση Lucca Comics.

JMZ: Κάτι που θα 'θελες να προσθέσεις;

 

A.F.: Μία μεγάλή αγκαλιά σε όλους, και χάρηκα πολύ για τη γνωριμία.

 

 

:cheers4:

Επεξεργασία από JohnnyMZ
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • Valtasar changed the title to Saturday night's interview (part 7)-Συνέντευξη από τον Αντρέα Φερράρις [Ιατρού Γιάννης, greekcomics.gr, 24/7/2010]

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντηση σε αυτό το θέμα ...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Κατάργηση μορφοποίησης

  Επιτρέπονται μόνο 75 emoticons maximum.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως σύνδεσμος

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή εκδότη

×   Δεν μπορείτε να επικολλήσετε εικόνες απευθείας. Ανεβάστε ή εισάγετε εικόνες από URL

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.