Προτεινόμενες Καταχωρήσεις

• Member ID:  12722
  • Group:  Members
  • Topic Count:  176
  • Content Count:  7346
  • Achievement Points:  7346
  • Days Won:  40
  • With Us For:  5064 Days

Το Mind MGMT είναι μια σειρά της Dark Horse, γραμμένη και σχεδιασμένη από τον Matt Kindt. Η ιστορία ξεκινάει με μια συγγραφέα που ερευνά ένα περίεργο συμβάν που έγινε πριν από καιρό πάνω σε ένα αεροπλάνο. Συνολικά, περιστρέφεται γύρω από μια μυστική οργάνωση που στις τάξεις τις δεν έχει φυσιολογικούς πράκτορες.

post-12722-0-97781100-1359566689_thumb.jpg

Η 20th Century Fox, λοιπόν, πήρε τα δικαιώματα για να γυρίσει ταινία βασισμένη στην σειρά. Ο Ridley Scott, μέσω της Scott Free Productions, θα είναι producer, όπως και οι Mike Richardson και Keith Goldberg, υπεύθυνοι της Dark Horse.

link

Επεξεργασία από Dark Chris
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

• 4 months later...

• Member ID:  5259
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  207
  • Content Count:  9437
  • Achievement Points:  9439
  • Days Won:  100
  • With Us For:  5872 Days

o Matt Kindt μιλάει μεταξύ άλλων για την επικείμενη ταινία

DB: How long have you known a film was being discussed? Did you have any interaction with Ridley Scott or people from Fox?

MK: I knew since December that it was probably going to happen and had a few discussions with Scott Free before I decided to go with them. They really got the book and the material and I walked them through the entire series and so there’s a handful of people now that know where I’m going and how it all ends…and they still were interested…! So now I’m in a race to get the book done before the movie happens so it doesn’t spoil the comics!

DB: Do you think you’ll be involved in scripting or production at all? Do you want to be?

MK: Sure — I’m acting as a “consultant” so I’m talking to the screenwriters and explaining things that need clarifying and just basically letting them use my detailed outline of the series as a guide. Everybody is really excited about the material so I’m really optimistic that they’re going to take it and make a really crazy movie.

DB: Is there any kind of expected release date? Even though I’ll be first in line to buy a ticket, I’m hoping Scott makes the sequel to Prometheus first.

MK: Well, I want to see Bladerunner and Prometheus…and I don’t want everyone on earth hating me if MIND MGMT comes out first…! There’s no release date – with the movie stuff it’s always a little nebulous until the screenplay is finished and actors start signing on – so we’re still in the “starting the screenplay” phase.

το κόμικ μου αρέσει πολύ btw :giati:

και περιμένω πολλά απο τη συγκεκριμένη ταινία! :mafia:

Σύνδεσμος για σχολιασμό

Για μισό..... Αφού θέλει να τελειώσει πρώτα η σειρά και μετά να βγει η ταινία και επειδή έχει δηλώσει παλιότερα ότι θέλει να πάει για 60 τεύχη..... 

Σύνδεσμος για σχολιασμό

• Member ID:  5259
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  207
  • Content Count:  9437
  • Achievement Points:  9439
  • Days Won:  100
  • With Us For:  5872 Days

απ' ό,τι καταλαβα γυρίζεται η ταινια παράλληλα με το κόμικ και ο Matt Kindt έχει δώσει  στοιχεία της πλοκής που θα εμφανιστουν πιο μετα :)

Σύνδεσμος για σχολιασμό

Αφού λέει κάνει αγώνα να τελειώσει η σειρά πριν βγουν στους κινηματογράφους. Βέβαια θα μπορούσαν να αρχίσουν από τώρα την ανάπτυξη πολύ χαλαρά, αλλά η ταινία να βγει γύρω στο 2017. :P

Σύνδεσμος για σχολιασμό