Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ - ΟΙ ΩΦΕΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΥΓΟΡΑΠΙΣΜΑΤΟΣ


erma jaguar

Προτεινόμενες Καταχωρήσεις

Τίτλος:
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ - ΟΙ ΩΦΕΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΥΓΟΡΑΠΙΣΜΑΤΟΣ
Σενάριο/Kείμενα:
Milo Manara, Jan Pier Enard
Σχέδιο:
Milo Manara, Jan Pier Enard
Εκδοτική:
ΝΕΑ ΣΥΝΟΡΑ - Α.Α. ΛΙΒΑΝΗ Λίστα εκδόσεων
Hμερ. έκδοσης:
1991
Εξώφυλλα:
1 + 1 Οπισθόφυλλα ΕΔΩ ΛΙΣΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Τεύχη:
1
Είδος εντύπου:
Βιβλίο
Σελίδες:
100
Χρώμα:
Έγχρωμο (ΕΓΧ)
Μετάφραση:
Μ.Σ.
Lettering:
Ρούλα Μπάμιατζη
ISBN:
960-236-166-2
Υπερσειρά:
ΚΟΜΙΚ/EROTICON

  • Member ID:  6330
  • Group:  Banned
  • Topic Count:  300
  • Content Count:  1257
  • Reputation:   7187
  • Achievement Points:  1258
  • Days Won:  25
  • With Us For:  5738 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

 

 

«Η εγκράτεια, να είστε βέβαιοι, δεν είναι παρά η αρετή για τους ανόητους και τους ενθουσιώδεις, ενέχει πολλούς κινδύνους ενώ δεν φέρνει κανένα καλό αποτέλεσμα»

 

Ο Milo Manara εικονογραφεί μία ιστορία που έχει γραφτεί από μία γυναίκα, την Εύα Λεντ (ψευδώνυμο Ζαν-Πιέρ Ενάρ). Πρόκειται για την περιγραφή της διαδρομής Παρίσι-Βενετία που κάνει η ηρωίδα (η ίδια η συγγραφέας) με το τρένο. Όπως λέει η ίδια «Δεν τα μπορώ τα αεροπλάνα όπου, αντίθετα με όσα δήλωνε κάποτε μια κάποια Εμμανουέλλα, ποτέ δε συμβαίνει κάτι το εξαιρετικό. Τα τρένα, αντίθετα, προσφέρονται για γνωριμίες». Σε λίγο ένας άγνωστος άνδρας μπαίνει στο κουπέ και το ταξίδι μετατρέπεται σε μια άκρως ερωτική διαδρομή. Ανάμεσα σε όλα ο Καζανόβα (το όνομα του άνδρα) την μυεί και στην τέχνη του πυγοραπίσματος.

 

Πρόκειται για ένα αριστούργημα της ερωτικής λογοτεχνίας, μια άκρως ερωτική και αισθησιακή ιστορία που τολμά να περιγράψει χωρίς ταμπού και τα πιο ακραία συναισθήματα που νιώθουν οι ήρωές της. Ο Milo Manara έχει στην κυριολεξία οργιάσει σχεδιαστικά. Η σχεδιαστική περιγραφή των εικόνων από το κείμενο είναι ανεπανάληπτη. Το σχέδιό του έχει τρομερή ζωντάνια. Ίσως είναι από τις πιο ερωτικές εικονογραφήσεις που έχει κάνει ποτέ.

 

Το άλμπουμ περιέχει 8 κεφάλαια, με τους ακόλουθους τίτλους:

 

Ο «Μαιτρ» του Πυγοραπίσματος

 

Το πρώτο Πυγοράπισμα

 

Η Απόλαυση των ματιών

 

Ωφέλειες του Πυγοραπίσματος

 

Οι κώλοι δεν είναι ίδιοι όλοι

 

Το ξεγύμνωμα

 

Ποιος; Ραπίζει ποιον;

 

Πρακτικές Ασκήσεις

 

Η συγγραφέας σημειώνει στο τέλος του άλμπουμ: «Τα κατάφερνε καλά ο Ντονασιέν Καζανόβα, που τον συνάντησα στο τρένο Παρίσι-Βενετία των 7 και 14΄. Είχε κατορθώσει να με πείσει, τη στιγμή μάλιστα που δεν είχα επιλογή. Να, γιατί αποφάσισα να δημοσιεύσω την «τέχνη του πυγοραπίσματος» με τα’ όνομά μου και τη φωτογραφία μου στο οπισθόφυλλο.

Τώρα ξέρετε πως δεν είμαι η μοναδική συγγραφέας αυτού του βιβλίου. Αν με συναντήσετε, όμως, κι έχετε τις ίδιες προτιμήσεις με τις δικές μου, θα ήμουνα πολύ ευτυχής να γράψω μαζί σας ένα καινούριο κεφάλαιο…»

 

Εύα Λεντ (Ζαν-Πιέρ Ενάρ)

24/1/88

 

Το εξώφυλλο είναι από την παρουσίαση των εξωφύλλων του Milo Manara (από τον Valtasar).

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντηση σε αυτό το θέμα ...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Κατάργηση μορφοποίησης

  Επιτρέπονται μόνο 75 emoticons maximum.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως σύνδεσμος

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή εκδότη

×   Δεν μπορείτε να επικολλήσετε εικόνες απευθείας. Ανεβάστε ή εισάγετε εικόνες από URL

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.