Jump to content
News Ticker
  • ΕΚΔΗΛΩΣΗ
  • Η ΛΕΦΙΚ ΑΦΙΕΡΩΝΕΙ τον ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ 2019 στον ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΣΑΟΥΣΗ Παρουσίαση: Σάββατο 14 ΔΕΚ 2019 στις 8μμ @ΛΕΦΙΚ
Bonadrug

ΚΟΡΤΟ ΜΑΛΤΕΖΕ - ΒΕΝΕΤΣΙΑΝΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Recommended Posts

Τίτλος:
ΚΟΡΤΟ ΜΑΛΤΕΖΕ - ΒΕΝΕΤΣΙΑΝΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Σενάριο/Kείμενα:
Hugo Pratt
Σχέδιο:
Hugo Pratt
Hμερ. έκδοσης:
1988
Εξώφυλλα:
3 + 3 Οπισθόφυλλα ΕΔΩ ΛΙΣΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Τεύχη:
1
Κατηγορία:
Αυτοτελές
Είδος εντύπου:
Κόμικ
Βιβλιοδεσία:
Ράχη με μαλακό εξώφυλλο
Περιεχόμενο:
Περιπέτεια
Μέγεθος:
21.0 x 27.5
Σελίδες:
76
Χρώμα:
Ασπρόμαυρο (ΑΜ)
Μετάφραση:
Ιρένε Μαραντέι
Lettering:
Μάχη Δαλεζίου (πρώτη έκδοση), Β. Χ.
Πρωτότυπος τίτλος:
Sirat Al Bunduqiyyah
Προέλευση:
Ιταλική
ISBN:
960-321-353-5
Ομαδοποίηση:

tn_KortoMaltezeBenetsianiko_0001.jpg tn_KortoMaltezeBenetsianiko_0001z.jpg


Β' ΕΚΔΟΣΗ: 3/2002
ΕΤΟΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: 1981 (CONG S.A.)
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ: SIRAT AL BUNDUQIYYAH / FAVOLA DI VENEZIA / FABLE DE VENISE
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ: Περιπετειώδες / Εξωτικό
ΤΙΜΗ: ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ, ΤΙΜ
Η COMICSCAVE: 11,80, ΤΙΜΗ ΣΤΟ PERIZITITO.GR: 12,5€

 


ΥΠΟΘΕΣΗ (site ΜΑΜΟΥΘ)

Ανάμεσα στους δαιδάλους της Βενετίας, σε στοές αλλά και σε κρυφά μέρη κρύβεται το μυστικό ενός πανάρχαιου στοιχήματος μεταξύ του Αποστόλου Πέτρου και του Σίμωνα του μάγου. Οποιος το ανακαλύψει θα αποκτήσει έναν απο τους θησαυρούς του Σολομώντα και της βασίλισας του Σαβά.Ο Κόρτο θα πιστέψει την ιστορία για αληθινή, είναι όμως έτσι ή πρόκειται για ένα ακόμα βενετσιάνικο παραμύθι;
 

ΥΠΟΘΕΣΗ (Πάνος Κρητικός / Comicdom)

Ο Κόρτο Μαλτέζε, ο τυχοδιώκτης ναυτικός και alter ego του δημιουργού του, Hugo Pratt, ταξιδεύει στη Βενετία των αρχών του 20ου αιώνα, αναζητώντας το "Κλειδοκόκκαλο του Σολομώντα", ένα καθάριο και ωραιότατο σμαράγδι. Σύντομα, μπλέκεται σε μια αλλόκοτη και επικίνδυνη περιπέτεια, όπου η πραγματικότητα αναμιγνύεται με το όνειρο και ένα μαγικό ταξίδι ξεκινά.


BIO ΚΟΡΤΟ ΜΑΛΤΕΖΕ (Βικιπαίδεια)

Ο Κόρτο Μαλτέζε είναι φανταστικός ήρωας κόμικς του Ούγκο Πρατ και πρωταγωνιστής σειράς βιβλίων.
Γεννήθηκε στη Μάλτα στις 10 Ιουλίου 1887, εξώγαμος γιος μιας όμορφης τσιγγάνας και ενός εγγλέζου ναυτικού από την Κορνουάλη. Το όνομά του άλλωστε σημαίνει «μικρός μαλτέζος». Οι περιπέτειές του τον έχουν οδηγήσει σε διάφορες χώρες όπου γνώρισε μερικά από τα πιο σημαντικά ιστορικά πρόσωπα και συναναστράφηκε με μεγάλους λογοτέχνες όπως ο Τζακ Λόντον, ο Αρθούρος Ρεμπώ και ο Έρμαν Έσσε. Εξαφανίστηκε κατά τη διάρκεια του Ισπανικού Εμφυλίου.

Στις ιστορίες του μπλέκονται ναυτικοί, τσιγγάνες, μάγοι, άνθρωποι όλων των λαών μέσα σε μια πλειάδα συμβολισμών και μυστικισμού.


ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ PRATT ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΚΡΗΤΙΚΟ
- Στην Ελλάδα, οι πρώτες ιστορίες του Hugo Pratt παρουσιάστηκαν στις αρχές της δεκαετίας του '80, αρχικά στο περιοδικό ΣΚΑΘΑΡΙ, και στη συνέχεια στα περιοδικά ΒΑΒΕΛ και ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ. Με εξαίρεση τη ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΑΛΜΥΡΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ, η οποία κυκλοφόρησε σε άλμπουμ από τις εκδόσεις ΠαραΠέντε, όλες οι περιπέτειες του Κόρτο Μαλτέζε κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Μαμούθ Κόμιξ. Επίσης, μπορείτε να αναζητήσετε και άλλα άλμπουμ του δημιουργού, που κυκλοφορούν στα ελληνικά - άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο δυσεύρετα. Από το ΠαραΠέντε κυκλοφόρησαν το ΕΡΝΙ ΠΑΪΚ: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ (σε σενάριο Hector Osterheld) και το ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΣΤΙΣ ΝΟΤΙΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ (βασισμένο σε κείμενα του Robert Luis Stevenson), από τη Βαβέλ, το ΙΝΔΙΑΝΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ (σε σχέδιο Milo Manara) και από τη Μαμουθκόμιξ, τα άλμπουμ ΟΙ ΣΚΟΡΠΙΟΙ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ και ΜΟΡΓΚΑΝ. Επίσης, οι εκδόσεις Λιβάνη, κυκλοφόρησαν, στα μέσα της δεκαετίας του '90, ένα μυθιστόρημα του Hugo Pratt με τίτλο ΑΝΕΜΟΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΣΤΕΡΙΕΣ, το οποίο διασκευάστηκε και σε comic από τον Milo Manara, με τίτλο EL GAUCHO. Δυστυχώς, αυτή η πολύ όμορφη διασκευή δεν κυκλοφόρησε ποτέ στη χώρα μας.

- Ο Κόρτο Μαλτέζε θεωρείται ο πιο αντιπροσωπευτικός χαρακτήρας του Pratt. Πρωτοεμφανίστηκε στη ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΑΛΜΥΡΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ και το 1970 πρωταγωνίστησε στις δικές του ιστορίες, στο εβδομαδιαίο γαλλικό περιοδικό PIF-GADGET. Οι ιστορίες του χαρακτηρίζονται από μια έντονα ρομαντική και περιπετειώδη διάθεση, κινούνται σε πολλαπλά σημειολογικά επίπεδα, αναμιγνύουν ιστορικά πρόσωπα με φανταστικούς χαρακτήρες, αποτυπώνουν τα βιώματα και τις εμπειρίες του δημιουργού τους και, ουσιαστικά, καταγράφουν έναν κόσμο που σήμερα συναντούμε μόνο στα μυθιστορήματα και σε παλιές ασπρόμαυρες ταινίες. Ο Κόρτο αναμείχθηκε σε κάθε είδους πολεμική σύρραξη, στις χώρες που επισκέφθηκε, πάντοτε ως τυχοδιώκτης- καταλύτης και ποτέ ως στρατευμένος πολεμιστής και ερμήνευσε με το δικό του, ιδιαίτερο τρόπο, γεγονότα και καταστάσεις. Σύμφωνα με έναν από τους πρωταγωνιστές των ΣΚΟΡΠΙΩΝ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ (των οποίων η δράση τοποθετείται στο Β' Παγκόσμιο Πόλεμο), ο Κόρτο Μαλτέζε, εξαφανίστηκε κατά τη διάρκεια του Ισπανικού Εμφυλίου και κανείς, έκτοτε, δεν γνωρίζει αν ζει ή αν πέθανε.

- Ο Hugo Pratt γεννήθηκε το 1927, σε μια περιοχή κοντά στο Ρίμινι της Ιταλίας. Ταξίδεψε και έζησε σε πολλές χώρες του κόσμου και απέκτησε μια πλούσια, πολυ-πολιτισμική παιδεία. Η ζωή του αποκτά σχεδόν μυθιστορηματική διάσταση και πολλά από τα γεγονότα που περιγράφει στις ιστορίες του, βασίζονται σε ανθρώπους που γνώρισε και καταστάσεις που βίωσε. Το έργο του είναι τεράστιο σε όγκο (και πολύ δύσκολο στην καταγραφή του) και εκτός από τα comics, περιλαμβάνει αρκετά μυθιστορήματα και μια αυτοβιογραφία. Διακρίθηκε με πολλά βραβεία για τη δουλειά του και πέθανε στην Ελβετία τον Αύγουστο του 1995.

Όλο το κείμενο του Κρητικού στο Comicdom εδώ
--------------------------------

Ο HUGO PRATT ΓΙΑ ΤΟ ΒΕΝΕΤΣΙΑΝΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

 

 

ΣΚΙΕΣ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ

 

Αναμνήσεις, απόψεις και συσχετισμοί του Hugo Pratt με αφορμή το ?Βενετσιάνικο Παραμύθι?

 

 

[ ...O Hugo Pratt συνομιλεί με τον Dominique Petitfaux και ξεδιπλώνει προσωπικές στιγμές και ενδιαφέρουσες απόψεις που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην δημιουργία του Βενετσιάνικου Παραμυθιού.

D.P. Το Βενετσιάνικο παραμύθι εμφανίστηκε το 1977 στον "L' Europeo".Είναι η πρώτη σας ιστορία που δεν εκδόθηκε πρωτύτερα σε κάποιο περιοδικό κόμικς.
H.P. Ναι, και ήταν η μόνη ιστορία που εκείνη την εποχή στην Ιταλία, δημοσιεύτηκε σε ένα εβδομαδιαίο πολιτικό και μορφωτικό περιοδικό. Οι αντιδράσεις υπήρξαν ευνοϊκές και δεν καταλαβαίνουμε γιατί το Europeo δεν έδωσε συνέχεια. Αλλαγή διοίκησης σίγουρα.
D.P. Επρεπε ν' αποδείξουν ότι υπάρχει αλλαγή στα σίγουρα... Μέσα στο ασπρόμαυρο άλμπουμ του Carterman, το σχέδιο δεν ήταν πολύ ξεκάθαρο, κάποιες βινιέτες είναι μόλις διάστικτα σχεδιαστές.
H.P. Η εντύπωση είναι άσχημη.
D.P. Αναρρωτιέμαι αν αυτό το φλουταρισμένο στύλ σχεδίασης δεν είχε σαν σκοπό στο να δώσει μια ονειρική διάσταση...
H.P. Οχι ήταν ένα ελάττωμα των φίλμς.
D.P. Ακουσα ότι για να κάνετε αυτή την ιστορία συμβουλεύτηκατε ανθρώπους που γνώριζαν καλά την Βενετία και τις μυστικές οργανώσεις.
H.P. Επρόκειτο για τον ελεύθεροτεκτονισμό. Ηθελα καταρχάς να μιλήσω λίγο για την μασονία, το να είσαι μασόνος σημαίνει το να είσαι θλιμμένος. Αυτή η αδελφότης είναι θλιμμένη, αγνοούν την ειρωνία. Και δεν μπορούν να είναι φτωχοί, για να 'σαι μασόνος πρέπει να μπορείς να κάνεις δωρεές. Οι στοές συναθροίζουν ανθρώπους που έχουν πάνω κάτω το ίδιο επάγγελμα και κατά συνέπεια μπορούν να βοηθήσουν οι μεν τους δε. Λένε ότι η μασονία είναι μια μυστική υπόθεση, μα όχι : πρέπει να δηλώνονται στην αστυνομία τα μέλη των στοών. Στην Ιταλία υπάρχουν κάποιες μυστικές σε σύνθεση στοές όπως η Ρ2 που προξένησε σκάνδαλα. Ενας αδελφός του προέδρου Μιτεράν είναι μασόνος και όλοι οι μεγάλοι πρόεδροι εκτός του Κένεντι υπήρξαν παρομοίως. Οι τέκτονες υπήρξαν πιο προοδευτικοί από την εκκλησία άρα η εκκλησία είναι εναντίον τους. Αλλά τι άλλο είναι το Βατικανό μ' όλους αυτούς που φορούν μήτρες παρά ένα είδος μασονίας ; Μέσα στο Βενετσιάνικο παραμύθι ήθελα ν' αγγίξω αυτόν τον κόσμο του ελευθεροτεκτονισμού, γι’ αυτό αναζήτησα ανθρώπους αυτού του κύκλου. Τους ζήτησα να με βοηθήσουν για να μην λέω βλακείες για την μασονία.
D.P. Δεν υπήρξαν αρνητικές αντιδράσεις στην ιστορία σας ;
H.P. Οχι πήρα τα μέτρα μου. Αλλά υπήρξε ένα αρνητικό κλίμα τον καιρό της υπόθεσης με την Ρ2. Με ρώτησαν πολλές φορές αν είμαι τέκτονας. Δεν απαντούσα ούτε ναί ούτε όχι, ένιωθα ότι θα 'ταν λίγο προδοσία από την στιγμή που με βοήθησαν τέκτονες.
D.P. Και κατέληξαν να λένε στο τέλος ότι υπήρξατε τέκτονας... Γι' αυτή την ιστορία κανένας άλλος δεν σας βοήθησε ;
H.P. Oχι κάποια ορισμένη στιγμή ο Ongaro και εγώ έπρεπε να κάνουμε κάτι στην Βενετία, αλλά στο τέλος δεν συμφωνήσαμε και αυτός κατέληξε να γράψει "η Ταβέρνα του δόγη Λορεντάν" και εγώ Το Βενετσιάνικο παραμύθι. ....]
 

 

 

COMICON , TEYXOΣ 12, ΔΕΚ 2001

 

----------------------------------
--Στη σειρά 11 βιβλίων του Pratt που έχει στον κατάλογο της η Μαμούθ το Βενετσιάνικο Παραμύθι έχει την αρίθμηση 3

--Hugo Pratt - Wikipedia

--Hugo Pratt στο GreekComics

--Μαμούθ Κόμιξ website

Βλέπε επίσης:
CortoMaltese επίσημο web site

--Κριτική για το Βενετσιάνικο Παραμύθι στο Comicart

 

--Κόρτο Μαλτέζε: Ο Χάρτινος Θαλασσόλυκος / Μαλανδράκης, Άρης, Έψιλον,νο 62, Μάης 1992 (εδώ)

 

Ευχαριστούμε για τα εξώφυλλα τους tik, Θρηνωδός, constantinople, GreekComicFan.

  • Like 19

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, στο πρώτο ποστ το εξώφυλλο είναι από την 1η έκδοση, ενώ το οπισθόφυλλο από τη 2η έκδοση.

 

Οπότε ας προσθέσω το ελάχιστα διαφορετικό εξώφυλλο της 2ης έκδοσης.

 

Το εξώφυλλο μεταφέρθηκε στην παρουσίαση.

 

 

Τώρα λείπει το οπισθόφυλλο της 1ης έκδοσης. Αν έχει κανείς το τεύχος, να μην το σκανάρει. Θα έλεγα καλύτερα να μου το πουλήσει και να το σκανάρω εγώ.

 

 

123.jpg

  • Like 25

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η πλεον ισως παραμυθενια περιπετεια του Κορτο Μαλτεζε, οπως αλλωστε μαρτυρα και ο τιτλος!

 

Η ιστορια αυτη, μου αρεσε λιγοτερο απο τις αλλες του Κορτο που εχω ηδη διαβασει, δηλαδη την Μπαλαντα, τα Αιθιοπικα και την Σαμαρκανδη.

 

Ο λογος ειναι ο,τι ειναι ισως υπερβολικα παραμυθενια και ποιητικη για τα γουστα μου!

Δεν μπορω να πω πως δεν μου αρεσε, απλα δεν με ξετρελανε κιολας.

 

Το σχεδιο οπως και τα μελανια του Πραττ βρισκονται στα καλυτερα τους!

 

Η ομορφη πολη της Βενετιας δινει την ευκαιρια για πολυ ομορφη εικονογραφηση και ο Πραττ φυσικα δεν την αφησε να παει χαμενη!

 

Η προσφατη εκδοση, που εχω και στην κατοχη μου, περιλαμβανει εννια σελιδες με εξαιρετικα ομορφο και ενημερωτικο ιστορικο υλικο της εποχης και του τοπου!

 

:beer:

  • Like 23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάνεις πολύ παρέα με τον Kwtso και σε μόλυνε με τον κυνισμό του, για αυτό. :P

  • Like 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

Τώρα λείπει το οπισθόφυλλο της 1ης έκδοσης. Αν έχει κανείς το τεύχος, να μην το σκανάρει. Θα έλεγα καλύτερα να μου το πουλήσει και να το σκανάρω εγώ.

 

 

tik μ'αρέσει η πρότασή σου αλλά λέω να το πουλήσω στον εαυτό μου και να το σκανάρω εγώ :D

 

Ορίστε λοιπόν το οπισθόφυλλο της πρώτης έκδοσης του 1988:

 

Το οπισθόφυλλο μεταφέρθηκε στην παρουσίαση.

 

Το "Βενετσιάνικο Παραμύθι" είναι η τρίτη ιστορία Κόρτο που διαβάζω μετά την Μπαλάντα και την Κρυφή αυλή. Κατάφερε σε μία δική μου κατάταξη των άλμπουμ να μπει εμβόλιμα μεταξύ των δύο με ίση απόσταση μεταξύ τους. Ήταν πιο προσεγμένο σχεδιαστικά/σεναριακά από την Μπαλάντα η οποία περνάει 3η αλλά ταυτόχρονα πιο απροσδιόριστο και αέριο από την Κρυφή αυλή του μυστηρίου.

 

Με την λέξη απροσδιόριστο τείνω περισσότερο προς το ασυνεχές παρά προς το ασαφές. Ειδικά προς το τέλος που ανακαλύφθηκε το κόλπο του Βαρώνου και οι χαρακτήρες σαν άλλοι ηθοποιοί θεάτρου υποκλίθηκαν στη σκηνή, με άφησε λίγο μπερδεμένο ως προς την αλληγορία που κρύβεται από πίσω. Ή πολύ απλά ο Πραττ ήθελε να καταστήσει σαφή την ματαιότητα μιας τόσο ακραίας αναζήτησης και ήθελε να την παρομοιάσει με μια υποκριτική παράσταση. 

 

Εν πάση περιπτώσει ο Κόρτο σε αυτή την περιπέτεια ξεδιπλώνει ένα ακόμα χαρακτηριστικό του: Στο τέλος της ημέρας δεν τον ενδιαφέρει το βραβείο αλλά ο αγώνας μέχρι να το φτάσει. Ο τύπος ζει την στιγμή και γουστάρει χωρίς να δίνει δεκάρα αν εν τέλει έχει κανένα νόημα όλο αυτό. Και μεις γουστάρουμε μαζί του.

 

Συνολικά ένα πολύ ικανοποιητικό άλμπουμ αλλά αισθάνομαι ότι χάνει μερικά κλικ από την μέχρι στιγμής πρώτη με διαφορά "Σιβηρική περιπέτεια". Αναρωτιέμαι πόσο εύκολα του δόθηκαν οι πληροφορίες για τις λειτουργίες των συνεδριάσεων των στοών. Η πένα του Πραττ εδώ έχει πάρει φωτιά και το σχέδιο πετάει σε άλλα ύψη.

 

Πάμε για το επόμενο. 

  • Like 20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επισυνάπτω εξώφυλλο/οπισθόφυλλο της 3ης έκδοσης (2007).


Το εξώφυλλο προστέθηκε στο πινακάκι της παρουσίασης.

 

  • Like 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι δυο σελίδες που εξηγούν την όλη υπόθεση και ιδίως η αποκρυπτογράφηση των Ρουνων και η συνομιλία με τον Εβραίο γνώστη είναι απίστευτα χρήσιμες για να ξεμπλέξουν τον αναγνώστη και να απολαύσει το ονειρικό τέλος της ιστορίας αυτής!!!!

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πρωτο Κορτο Μαλτεζε που διαβαζω. Ωραιο το σχεδιο αλλα το σεναριο δε μου πολυαρεσε. Το βρηκα βαρετο και σε σημεια κουραστικο. Επισης ειχε πολλη πληροφορια που δε μπορω να πω οτι μου κεντρισε το ενδιαφερον. 

 

Περιεργο αναγνωσμα για τα γουστα μου. Μπορει να το τελειωσα γρηγορα αλλα δεν ξερω αν θα το ξαναδιαβαζα. Το κακο ειναι οτι δε με ωθει να διαβασω και τα υπολοιπα αλμπουμ που εχω (Μπαλαντα, Αιθιοπικα, Κελτικα). Με ποιο προτεινετε να συνεχισω, αν συνεχισω?  :) 

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Read 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 λεπτά πριν, Γάντζος είπε:

Με ποιο προτεινετε να συνεχισω, αν συνεχισω?  :) 

Οπωσδήποτε Μπαλάντα από μένα! Αν και δεν το έχω διαβάσει αυτό, επειδή καταλαβαίνω τι εννοείς με τις βαριές πληροφορίες, η Μπαλάντα είναι πολύ καλύτερη για ξεκίνημα. Μετά οι μικρές του στα Αιθιοπικά και τα Κέλτικα θα βγάζουν περισσότερο νόημα. 

 

Edit: Γενικά σου προτείνω την ανάγνωση με χρονολογική σειρά (έστω, από αυτά που έχεις) όπως την έγραψε εδώ ο Θρηνωδός.

  • Like 4
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 ώρες πριν, Γάντζος είπε:

Το πρωτο Κορτο Μαλτεζε που διαβαζω. Ωραιο το σχεδιο αλλα το σεναριο δε μου πολυαρεσε. Το βρηκα βαρετο και σε σημεια κουραστικο. Επισης ειχε πολλη πληροφορια που δε μπορω να πω οτι μου κεντρισε το ενδιαφερον. 

 

Περιεργο αναγνωσμα για τα γουστα μου. Μπορει να το τελειωσα γρηγορα αλλα δεν ξερω αν θα το ξαναδιαβαζα. Το κακο ειναι οτι δε με ωθει να διαβασω και τα υπολοιπα αλμπουμ που εχω (Μπαλαντα, Αιθιοπικα, Κελτικα). Με ποιο προτεινετε να συνεχισω, αν συνεχισω?  :) 

Welcome to the club :lol:
Σχεδόν ίδια 1η εντύπωση είχα κι εγώ με τον Κόρτο.
Το 1ο που διάβασα ήταν η "Κρυφή Αυλή του Μυστηρίου" και θυμάμαι είχα χάσει τη μπάλα και κουράστηκα με τα πολλά ονόματα και τις πολλές πληροφορίες.
Οι μεγάλες ιστορίες θέλουν οπωσδήποτε 2η ανάγνωση για να καταλάβεις τι γίνεται.
Αλλιώς πρέπει να κάνεις συνέχεια μπρος πίσω και να ξαναδιαβάζεις τις προηγούμενες σελίδες.

Νομίζω πάντως πως κακώς ξεκίνησες με το Βενετσιάνικο Παραμύθι.
Για συνέχεια θα πρότεινα τα Κέλτικα. Είναι πιο εύπεπτες οι 20σέλιδες ιστορίες του Πρατ.
Θεωρώ πως τα Κέλτικα είναι το καλύτερο άλμπουμ απ΄όσα έχουν μικρές ιστορίες.
Αν θες μεγάλη ιστορία τότε ασυζητητί πιάσε τη Μπαλάντα.
Αν πάντως διαβάσεις τα Κέλτικα ή τη Μπαλάντα κι έχεις την ίδια αίσθηση με το Παραμύθι, τότε κατά πάσα πιθανότητα ο Κόρτο δεν κάνει για σένα.
Αλλά μη σκας. Ούτε εγώ τρελαίνομαι. Είναι ιδιαίτερο ανάγνωσμα που δεν γίνεται ν΄αρέσει σ΄όλους :)

Αν κρίνω απ΄τα γούστα σου σε ταινίες είσαι για western.
Πιάσε "Μπλούμπερυ" και θα με θυμηθείς.

Eναλλακτικά "Κατάκτηση της Δύσης" :)

 

  • Like 5
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εσενα σκεφτομουν οταν το διαβαζα και εβλεπα οτι δε μου αρεσε. Θυμομουν τις κριτικες σου και ηλπιζα να μην βγουν αληθινες :lol:

 

Το θεμα ειναι οτι δεν ηταν μονο η πολλη πληροφορια που με ξενισε. Ηταν και το περιεχομενο της πληροφοριας.. οι διαλογοι.. το τι ελεγαν. Εντελως εξω απο τα ενδιαφεροντα μου.

 

Παραθετω συγκεκριμενες φρασεις:

 

  • στο ονομα του παγκοσμιου τεκτονισμου, υπο την αιγιδα της μεγαλης στοας της Ιταλιας και των αρχαιων ελευθερων και αναγνωρισμενων τεκτονων
  • το στοιχημα των δυο Σιμονων δηλαδη του αποστολου Σιμωνα Πετρου και του Σιμωνα του μαγου απο τον οποιο ο Πετρος κερδισε ενα μπερεκετι στην Αντιοχεια
  • συγκεντρωθηκατε για να οργανωσετε το μελλον της εποχης μας?
  • δεν εχει σημασια.. μεσα απο μενα ξαναζει η μαθητρια και οπαδος του Αμμωνιου Σακκα, του Πλωτινου και του Προκλου
  • ειναι ενας βαθμος των στοων της τελειοτητας, ειναι ο βαθμος του Ιρλανδου Κριτη.
  • ειμαι ο ''αρλεκιν μπατοτσιο'', στρατιωτης στο Χανδακα και βενετσιανικη μασκα

 

και αλλα πολλα...

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αντικατάσταθηκαν εξώφυλλο και οπισθόφυλλο της πρώτης έκδοσης.

 

Η δεύτερη έκδοση (και πιθανόν και η τρίτη) έχει διαφορετικό λέτερινγκ, μιας και το αρχικό λέτερινγκ της Μάχης Δαλεζίου αντικαταστάθηκε από αυτό του Β.Χ.

 

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.