blueled Posted January 22, 2008 Member ID: 3,230 Group: Members Topic Count: 15 Content Count: 70 Reputation: 174 Achievement Points: 70 Days Won: 0 With Us For: 6,886 Days Status: Offline Last Seen: February 26, 2023 Age: 45 Posted January 22, 2008 Δε μπορούσα να κάνω κάποια καλύτερη περιγραφή στον τίτλο του topic, αλλά μόλις δείτε τις παρακάτω εικόνες θα καταλάβετε τι προσπαθώ να πω . Προσωπικά μου φαίνονται πολύ καλοσχεδιασμένες και πρωτότυπες! Έχουν βέβαια και κοντινή σχέση με το βιβλιοπωλείο που διαφημίζουν, οπότε πετυχαίνουν το σκοπό τους. 17 Quote
Dr Paingiver Posted January 22, 2008 Member ID: 3,930 Group: Veterans Topic Count: 763 Content Count: 13,433 Reputation: 108,558 Achievement Points: 13,468 Days Won: 142 With Us For: 6,824 Days Status: Offline Last Seen: 15 hours ago Age: 68 Posted January 22, 2008 Ετοιμαζόμουν να καταχωρήσω το παρακάτω άρθρο, όταν είδα το post σου και σκέφτηκα να το βάλω συμπληρωματικά. Αντιγράφω λοιπόν από το ''Ποντίκι'' της 30/08/2007: '' Καρτούν/Τζανκ φουντ Το κόλπο είναι σχεδόν παιδικό - και ακριβώς επειδή απευθύνεται σε παιδιά, τόσο επικίνδυνο. Μεγάλες εταιρείες τροφίμων χρησιμοποιούν διάσημα καρτούν για να διαφημίσουν τα πιο ανθυγιεινά προιόντα τους. Θετικοί ήρωες όπως ο Σπάιντερμαν, ο Γουίνι-δε-Που, ο Σρεκ, οι Σίμσον, λειτουργούν σαν πλασιέ προιόντων πλουσίων σε ζάχαρη και λίπη, όπως μπισκότα, ποπκόρν και δημητριακά. Σύμφωνα με την οργάνωση καταναλωτών Which!, υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ αυτών των προιόντων και της χρήσης των καρτούν. Όσο πιο ανθυγιεινό είναι ένα προιόν, τόσο περισσότερο οι εταιρείες επιστρατεύουν τους ήρωες των καρτούν για να το καταστήσουν ελκυστικό στους ανήλικους καταναλωτές''. Πηγή 7 Quote
AndreasD Posted January 22, 2008 Member ID: 1,991 Group: Veterans Topic Count: 397 Content Count: 4,996 Reputation: 25,373 Achievement Points: 4,996 Days Won: 42 With Us For: 6,996 Days Status: Offline Last Seen: April 10, 2021 Age: 57 Posted January 22, 2008 Μες στην υγειινή διατροφή ο Πόντικας...... Κάτι τέτοια άρθρα με βρίσκουν αντίθετο, γιατι συνήθως αυτοί που τα γράφουν το κάνουν συνοδία πακοτινίων & σοκοφρέτας.... 2 Quote
nickdeli Posted January 22, 2008 Member ID: 218 Group: Members Topic Count: 10 Content Count: 431 Reputation: 324 Achievement Points: 431 Days Won: 0 With Us For: 7,155 Days Status: Offline Last Seen: June 28, 2020 Age: 43 Posted January 22, 2008 Έτσι είναι η διαφήμιση,και δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξει...Άλλο θέμα βέβαια το αν είναι θεμιτό ή όχι,και σαφώς υποκειμενικό...Προσωπικά δεν με ενοχλεί.Τη διαφήμιση τη βλέπει ο πιτσιρικάς μία-δύο φορές την ημέρα.Οι γονείς του έχουν ώρες διαθέσιμες να το "διαπαιδαγωγήσουν" σωστά(με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις επιλογές που θα κάνει το παιδί-από το τί θα καταναλώνει,μέχρι το οτιδήποτε)...Και κάτι άλλο...Όσο "κορόιδα" πιάνονται τα παιδάκια,άλλο τόσο πιάνονται και οι μεγάλοι...Μην αρχίσω και απαριθμώ πόσα προϊόντα υπόσχονται την απίστευτα όμορφη ξανθιά γκόμενα που σε γουστάρει επειδή ψεκάστηκες με Χ,οδηγάς Υ,πίνεις Ω... 4 Quote
AndreasD Posted January 22, 2008 Member ID: 1,991 Group: Veterans Topic Count: 397 Content Count: 4,996 Reputation: 25,373 Achievement Points: 4,996 Days Won: 42 With Us For: 6,996 Days Status: Offline Last Seen: April 10, 2021 Age: 57 Posted January 22, 2008 Τι;;;;;;; Δεν ισχύει αυτο; 2 Quote
nickdeli Posted January 22, 2008 Member ID: 218 Group: Members Topic Count: 10 Content Count: 431 Reputation: 324 Achievement Points: 431 Days Won: 0 With Us For: 7,155 Days Status: Offline Last Seen: June 28, 2020 Age: 43 Posted January 22, 2008 Τελικά όχι...Χρόνια τώρα κυκλοφορώ μέσα σε μια "άχλη" από Axe,αλλά τίποτα...Ούτε κυνηγητά στα νησιά,ούτε στριμωξίδι στα λεωφορεία...Μη σου πώ ότι ο "καλόγερος" που κρεμάω τα παλτό τα καταφέρνει καλύτερα... 3 Quote
AndreasD Posted January 22, 2008 Member ID: 1,991 Group: Veterans Topic Count: 397 Content Count: 4,996 Reputation: 25,373 Achievement Points: 4,996 Days Won: 42 With Us For: 6,996 Days Status: Offline Last Seen: April 10, 2021 Age: 57 Posted January 22, 2008 Χμ... Να τους κάνουμε μύνηση για παραπλανητική διαφήμιση! 3 Quote
DJO Posted January 22, 2008 Member ID: 556 Group: Veterans Topic Count: 1,534 Content Count: 22,474 Reputation: 122,383 Achievement Points: 22,479 Days Won: 792 With Us For: 7,126 Days Status: Offline Last Seen: December 31, 2020 Posted January 22, 2008 Χμ... Δηλαδη αμα θελω να φαω κορν φλεηκς θα πρεπει να βαλω ενα εφαρμοστο κολαν και να ανεβω στην εκκλησιτσα του Λυκαβητου? Και αμα σταξει κατω γαλατακι ενω ατενιζω το απεραντο γαλαζιο? υγ.Axe? Καλυτερα να κανεις ενα μπανακι να ξελαμπικαρεις κιολας απο το να βαζεις χημικα συνεχεια imho! :jacc: 3 Quote
AndreasD Posted January 22, 2008 Member ID: 1,991 Group: Veterans Topic Count: 397 Content Count: 4,996 Reputation: 25,373 Achievement Points: 4,996 Days Won: 42 With Us For: 6,996 Days Status: Offline Last Seen: April 10, 2021 Age: 57 Posted January 22, 2008 Αμα βάλεις εφαρμωστό κολάν και ανέβεις στον Λυκαβητό, πες να ανεβουμε και εμείς να ατενίζουμε εσένα! 2 Quote
DJO Posted January 22, 2008 Member ID: 556 Group: Veterans Topic Count: 1,534 Content Count: 22,474 Reputation: 122,383 Achievement Points: 22,479 Days Won: 792 With Us For: 7,126 Days Status: Offline Last Seen: December 31, 2020 Posted January 22, 2008 Αμ δεν τρελαθηκα: θα φορεσω αρκουδοτομαρο και θα παω στην κουζινα να φαω τα κορν....Μα δεν τρωω κορν φλεηκς!!!???? Ποιος μου εκανε πλυση εγκεφαλου?????? :LeftRight: 2 Quote
AndreasD Posted January 22, 2008 Member ID: 1,991 Group: Veterans Topic Count: 397 Content Count: 4,996 Reputation: 25,373 Achievement Points: 4,996 Days Won: 42 With Us For: 6,996 Days Status: Offline Last Seen: April 10, 2021 Age: 57 Posted January 22, 2008 Η ξανθιά με το άσπρο κολάν! 2 Quote
DJO Posted January 22, 2008 Member ID: 556 Group: Veterans Topic Count: 1,534 Content Count: 22,474 Reputation: 122,383 Achievement Points: 22,479 Days Won: 792 With Us For: 7,126 Days Status: Offline Last Seen: December 31, 2020 Posted January 22, 2008 I KNEW IT!!!!! Τωρα θα δει...... (ποια? ) 2 Quote
nickdeli Posted January 22, 2008 Member ID: 218 Group: Members Topic Count: 10 Content Count: 431 Reputation: 324 Achievement Points: 431 Days Won: 0 With Us For: 7,155 Days Status: Offline Last Seen: June 28, 2020 Age: 43 Posted January 22, 2008 υγ.Axe? Καλυτερα να κανεις ενα μπανακι να ξελαμπικαρεις κιολας απο το να βαζεις χημικα συνεχεια imho! :jacc: Χαζός είμαι?Με το Axe έχω κόψει το τσιγάρο...Είναι τόσο πυκνό γύρω μου στην ατμόσφαιρα που δεν τολμώ να πιάσω αναπτήρα,με όλο αυτό το οινόπνευμα flying around... :rainbow: Btw,ελπίζω να κατάλαβες ότι αυτό και όλο το προηγούμενο ποστ μου ήταν μια υπερβολή/πλάκα...Εκτός αν πίστεψες ότι ο καλόγερος έχει δεί...ACTION!Όταν μιλάω σοβαρά φαίνεται... 2 Quote
DJO Posted January 22, 2008 Member ID: 556 Group: Veterans Topic Count: 1,534 Content Count: 22,474 Reputation: 122,383 Achievement Points: 22,479 Days Won: 792 With Us For: 7,126 Days Status: Offline Last Seen: December 31, 2020 Posted January 22, 2008 Χαζός είμαι?Με το Axe έχω κόψει το τσιγάρο...Είναι τόσο πυκνό γύρω μου στην ατμόσφαιρα που δεν τολμώ να πιάσω αναπτήρα,με όλο αυτό το οινόπνευμα flying around... :rainbow: :lol: :lol: Btw,ελπίζω να κατάλαβες ότι αυτό και όλο το προηγούμενο ποστ μου ήταν μια υπερβολή/πλάκα...Εκτός αν πίστεψες ότι ο καλόγερος έχει δεί...ACTION!Όταν μιλάω σοβαρά φαίνεται... Μετα το Μεγιστανα, η νεα υπερπαραγωγη ηρθε: Ο ΖΩΗΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ!!!!! :LeftRight: υγ.Ναι βρε, απλα εχω ενα κολληταρι που χρησιμοποιει το Axe λες και ειναι νερακι. 3 Quote
blueled Posted April 11, 2008 Member ID: 3,230 Group: Members Topic Count: 15 Content Count: 70 Reputation: 174 Achievement Points: 70 Days Won: 0 With Us For: 6,886 Days Status: Offline Last Seen: February 26, 2023 Age: 45 Author Posted April 11, 2008 Τα comics για προωθηση των electronics 10 Quote
Kabuki Posted April 11, 2008 Member ID: 5,259 Group: Veterans Topic Count: 207 Content Count: 9,437 Reputation: 77,215 Achievement Points: 9,439 Days Won: 100 With Us For: 6,649 Days Status: Offline Last Seen: Friday at 03:18 PM Posted April 11, 2008 Και λίγο έχουν χρησιμοποιηθεί στη διαφήμιση τα κόμικς και τα καρτούν εδώ που τα λέμε... Σε χαρτί υγείας, αποσμητικά, σερβιέτες, χυμούς, γιαούρτια, παυσίπονα, κινητά (?), αυτοκίνητα... τα έχουν χρησιμοποιήσει;; Δεν τα έχουν (ακόμα)...! 3 Quote
blueled Posted May 11, 2008 Member ID: 3,230 Group: Members Topic Count: 15 Content Count: 70 Reputation: 174 Achievement Points: 70 Days Won: 0 With Us For: 6,886 Days Status: Offline Last Seen: February 26, 2023 Age: 45 Author Posted May 11, 2008 Cheers! 10 Quote
rotagiatipino Posted March 26, 2009 Member ID: 4,271 Group: Veterans Topic Count: 509 Content Count: 2,536 Reputation: 14,116 Achievement Points: 2,555 Days Won: 13 With Us For: 6,773 Days Status: Offline Last Seen: June 6 Age: 45 Posted March 26, 2009 Στο περιοδικό Ιχνευτής (κάτι σαν το περιοδικό Διαβάζω) τον Ιούλιο του 1986 έχουμε την κάτωθι 3σέλιδη παρακαλώ διαφήμιση της παραγωγής κόμικς της εποχής!!!Σκάναρα από τις φωτοτυπίες που έβγαλα αλλά η ποιότητα είναι η ίδια και στο πρωτότυπο. 9 Quote
ramirez Posted June 5, 2009 Member ID: 2,298 Group: Members Topic Count: 2,243 Content Count: 5,982 Reputation: 38,216 Achievement Points: 5,992 Days Won: 15 With Us For: 6,968 Days Status: Offline Last Seen: 8 hours ago Posted June 5, 2009 Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου ένα διαφημιστικό φυλλάδιο της Red Bull που χρησιμοποιεί σκίτσα για την επεικόνιση του κόκκινου ταύρου που είναι στο λογότυπό της. Μικρού μεγέθους 8,50 x 11,50 με 9 "σπαστά" φύλλα που ανοίγουν σαν ακορντεόν (αν μπορεί να το πει κάποιος έτσι) και απεικονίσεις και απ' τις δύο πλευρές του έντυπου. Δεν μπορώ να το περάσω στο σκάνερ γιατί όταν είναι όλα τα φύλλα ανοιχτά μακραίνει πολύ. Παραθέτω ένα μικρό δείγμα. 9 Quote
rotagiatipino Posted June 10, 2009 Member ID: 4,271 Group: Veterans Topic Count: 509 Content Count: 2,536 Reputation: 14,116 Achievement Points: 2,555 Days Won: 13 With Us For: 6,773 Days Status: Offline Last Seen: June 6 Age: 45 Posted June 10, 2009 Τα λόγια περιττά. Κύριοι, ευρηματικότης!!!! :beer: :beer: :beer: :beer: Τώρα καταλάβατε γιατί πίνω; 10 Quote
gaga Posted June 10, 2009 Member ID: 9,719 Group: Members Topic Count: 19 Content Count: 66 Reputation: 307 Achievement Points: 66 Days Won: 0 With Us For: 6,257 Days Status: Offline Last Seen: January 5, 2011 Age: 54 Posted June 10, 2009 Και μία συναφή έκφραση στα ισπανικά. Αν ακούσεις ή δεις ποτέ την έκφραση "empinar el codo" που κυριολεκτικά σημαίνει "σηκώνω τον αγκώνα" μη φοβηθείς. Δεν πρόκειται να σε σηκώσει κανείς για να κάνεις κάποια δουλειά. Στην πράξη η έκφραση αυτή σημαίνει: πίνω πολύ αλκοόλ. 6 Quote
rotagiatipino Posted July 22, 2009 Member ID: 4,271 Group: Veterans Topic Count: 509 Content Count: 2,536 Reputation: 14,116 Achievement Points: 2,555 Days Won: 13 With Us For: 6,773 Days Status: Offline Last Seen: June 6 Age: 45 Posted July 22, 2009 (edited) Δεκαετίας 1970. Από το www.mycomics.gr κι αναφέρεται και στο www.retromaniax.gr. Προσέξτε τα κοινωνικά μηνύματα της εποχής: θα το βρείτε στον ΜΠΑΚΑΛΗ και ζητήστε από τη ΜΗΤΕΡΑ σας να σας το πάρει. Οι πατεράδες ΔΕΝ έχουνε ψυχή Edited July 22, 2009 by rotagiatipino 7 Quote
crc Posted July 22, 2009 Member ID: 466 Group: Members Topic Count: 65 Content Count: 920 Reputation: 7,823 Achievement Points: 950 Days Won: 1 With Us For: 7,129 Days Status: Offline Last Seen: 12 hours ago Age: 54 Posted July 22, 2009 Του '70 είναι. Στο Μίκυ είχε μπει. Την έχω σκανάρει και εγώ για το Mycomics. 6 Quote
rotagiatipino Posted July 22, 2009 Member ID: 4,271 Group: Veterans Topic Count: 509 Content Count: 2,536 Reputation: 14,116 Achievement Points: 2,555 Days Won: 13 With Us For: 6,773 Days Status: Offline Last Seen: June 6 Age: 45 Posted July 22, 2009 Α ώστε από σένα το πήρανε ε;Τώρα που μπήκα είδα και τη διαφήμιση της ΠΕΠΣΙ. Σόρι, δεν αναφέρει πηγές ο συγκεκριμένος χρήστης αλλιώς θα ανέφερα κατευθείαν εσένα. Forgive me. 2 Quote
crc Posted July 22, 2009 Member ID: 466 Group: Members Topic Count: 65 Content Count: 920 Reputation: 7,823 Achievement Points: 950 Days Won: 1 With Us For: 7,129 Days Status: Offline Last Seen: 12 hours ago Age: 54 Posted July 22, 2009 (edited) Α ώστε από σένα το πήρανε ε;Τώρα που μπήκα είδα και τη διαφήμιση της ΠΕΠΣΙ. Σόρι, δεν αναφέρει πηγές ο συγκεκριμένος χρήστης αλλιώς θα ανέφερα κατευθείαν εσένα. Forgive me. Όχι ρε συ..δεν νομίζω, δεν ξέρω, δεν πειράζει αυτό στην τελική.. Εδώ έχουμε δει άλλα και άλλα αποκλειστικά Edited July 22, 2009 by crc 3 Quote
Mandrake Posted July 22, 2009 Member ID: 1,790 Group: Members Topic Count: 131 Content Count: 8,253 Reputation: 33,469 Achievement Points: 8,594 Days Won: 35 With Us For: 7,015 Days Status: Offline Last Seen: 3 hours ago Posted July 22, 2009 Τι ήταν η ΕΛΒΑ; Θυμάται κανείς τι προϊόντα έβγαζε γενικά; Δεν υπάρχει σήμερα, έτσι; 2 Quote
blueled Posted February 21, 2010 Member ID: 3,230 Group: Members Topic Count: 15 Content Count: 70 Reputation: 174 Achievement Points: 70 Days Won: 0 With Us For: 6,886 Days Status: Offline Last Seen: February 26, 2023 Age: 45 Author Posted February 21, 2010 επιστρέφω στο forum με αφορμή μια διαφήμιση που πέτυχα στα αρχεία της εφημερίδας "Μακεδονία" ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα 10 Quote
vaios Posted February 23, 2010 Member ID: 7,467 Group: Veterans Topic Count: 364 Content Count: 1,062 Reputation: 12,365 Achievement Points: 1,062 Days Won: 45 With Us For: 6,413 Days Status: Offline Last Seen: June 2 Age: 71 Posted February 23, 2010 Διαφήμιση της DIGEA για την επίγεια ψηφιακή τηλεόραση. Ένα τρισέλιδο κόμικ! vaios/23-2-1010 13 Quote
vaios Posted February 24, 2010 Member ID: 7,467 Group: Veterans Topic Count: 364 Content Count: 1,062 Reputation: 12,365 Achievement Points: 1,062 Days Won: 45 With Us For: 6,413 Days Status: Offline Last Seen: June 2 Age: 71 Posted February 24, 2010 Διαφήμιση της Canon με καρεδάκια κόμικ. vaios/24-2-2010 12 Quote
vaios Posted February 25, 2010 Member ID: 7,467 Group: Veterans Topic Count: 364 Content Count: 1,062 Reputation: 12,365 Achievement Points: 1,062 Days Won: 45 With Us For: 6,413 Days Status: Offline Last Seen: June 2 Age: 71 Posted February 25, 2010 Κασμήρια BRITANNIA σε διαφημιστική καταχώρηση του 1966. ------------------------------ Πηγή: "10 χρόνια διαφημίσεις" 1960-1969/ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΣ/1998 vaios/25-2-2010 12 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.