Jump to content

Recommended Posts


  • Member ID:  3,230
  • Group:  Members
  • Topic Count:  15
  • Content Count:  70
  • Reputation:   174
  • Achievement Points:  70
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6,886 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  45

Posted

Δε μπορούσα να κάνω κάποια καλύτερη περιγραφή στον τίτλο του topic, αλλά μόλις δείτε τις παρακάτω εικόνες θα καταλάβετε τι προσπαθώ να πω :cheers3: .

post-3230-1201006507_thumb.jpg

post-3230-1201006551_thumb.jpg

 

Προσωπικά μου φαίνονται πολύ καλοσχεδιασμένες και πρωτότυπες! Έχουν βέβαια και κοντινή σχέση με το βιβλιοπωλείο που διαφημίζουν, οπότε πετυχαίνουν το σκοπό τους.

  • Like 17

  • Member ID:  3,930
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  763
  • Content Count:  13,433
  • Reputation:   108,558
  • Achievement Points:  13,468
  • Days Won:  142
  • With Us For:  6,824 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  68

Posted

Ετοιμαζόμουν να καταχωρήσω το παρακάτω άρθρο, όταν είδα το post σου και σκέφτηκα να το βάλω συμπληρωματικά.

 

Αντιγράφω λοιπόν από το ''Ποντίκι'' της 30/08/2007:

 

'' Καρτούν/Τζανκ φουντ

 

Το κόλπο είναι σχεδόν παιδικό - και ακριβώς επειδή απευθύνεται σε παιδιά, τόσο επικίνδυνο. Μεγάλες εταιρείες τροφίμων χρησιμοποιούν διάσημα καρτούν για να διαφημίσουν τα πιο ανθυγιεινά προιόντα τους. Θετικοί ήρωες όπως ο Σπάιντερμαν, ο Γουίνι-δε-Που, ο Σρεκ, οι Σίμσον, λειτουργούν σαν πλασιέ προιόντων πλουσίων σε ζάχαρη και λίπη, όπως μπισκότα, ποπκόρν και δημητριακά. Σύμφωνα με την οργάνωση καταναλωτών Which!, υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ αυτών των προιόντων και της χρήσης των καρτούν. Όσο πιο ανθυγιεινό είναι ένα προιόν, τόσο περισσότερο οι εταιρείες επιστρατεύουν τους ήρωες των καρτούν για να το καταστήσουν ελκυστικό στους ανήλικους καταναλωτές''.

 

Πηγή

  • Like 7

  • Member ID:  1,991
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  397
  • Content Count:  4,996
  • Reputation:   25,373
  • Achievement Points:  4,996
  • Days Won:  42
  • With Us For:  6,996 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  57

Posted

Μες στην υγειινή διατροφή ο Πόντικας...... Κάτι τέτοια άρθρα με βρίσκουν αντίθετο, γιατι συνήθως αυτοί που τα γράφουν το κάνουν συνοδία πακοτινίων & σοκοφρέτας....

  • Like 2

  • Member ID:  218
  • Group:  Members
  • Topic Count:  10
  • Content Count:  431
  • Reputation:   324
  • Achievement Points:  431
  • Days Won:  0
  • With Us For:  7,155 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Posted

Έτσι είναι η διαφήμιση,και δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξει...Άλλο θέμα βέβαια το αν είναι θεμιτό ή όχι,και σαφώς υποκειμενικό...Προσωπικά δεν με ενοχλεί.Τη διαφήμιση τη βλέπει ο πιτσιρικάς μία-δύο φορές την ημέρα.Οι γονείς του έχουν ώρες διαθέσιμες να το "διαπαιδαγωγήσουν" σωστά(με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις επιλογές που θα κάνει το παιδί-από το τί θα καταναλώνει,μέχρι το οτιδήποτε)...Και κάτι άλλο...Όσο "κορόιδα" πιάνονται τα παιδάκια,άλλο τόσο πιάνονται και οι μεγάλοι...Μην αρχίσω και απαριθμώ πόσα προϊόντα υπόσχονται την απίστευτα όμορφη ξανθιά γκόμενα που σε γουστάρει επειδή ψεκάστηκες με Χ,οδηγάς Υ,πίνεις Ω... :beer:

  • Like 4

  • Member ID:  1,991
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  397
  • Content Count:  4,996
  • Reputation:   25,373
  • Achievement Points:  4,996
  • Days Won:  42
  • With Us For:  6,996 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  57

Posted

Τι;;;;;;; Δεν ισχύει αυτο;

  • Like 2

  • Member ID:  218
  • Group:  Members
  • Topic Count:  10
  • Content Count:  431
  • Reputation:   324
  • Achievement Points:  431
  • Days Won:  0
  • With Us For:  7,155 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Posted

Τελικά όχι...Χρόνια τώρα κυκλοφορώ μέσα σε μια "άχλη" από Axe,αλλά τίποτα...Ούτε κυνηγητά στα νησιά,ούτε στριμωξίδι στα λεωφορεία...Μη σου πώ ότι ο "καλόγερος" που κρεμάω τα παλτό τα καταφέρνει καλύτερα... :lol:

:beer:

  • Like 3

  • Member ID:  1,991
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  397
  • Content Count:  4,996
  • Reputation:   25,373
  • Achievement Points:  4,996
  • Days Won:  42
  • With Us For:  6,996 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  57

Posted

Χμ... Να τους κάνουμε μύνηση για παραπλανητική διαφήμιση!

  • Like 3

  • Member ID:  556
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  1,534
  • Content Count:  22,474
  • Reputation:   122,383
  • Achievement Points:  22,479
  • Days Won:  792
  • With Us For:  7,126 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Χμ... Δηλαδη αμα θελω να φαω κορν φλεηκς θα πρεπει να βαλω ενα εφαρμοστο κολαν και να ανεβω στην εκκλησιτσα του Λυκαβητου? Και αμα σταξει κατω γαλατακι ενω ατενιζω το απεραντο γαλαζιο? :thinking:

 

 

υγ.Axe? Καλυτερα να κανεις ενα μπανακι να ξελαμπικαρεις κιολας απο το να βαζεις χημικα συνεχεια imho! :jacc: :D

  • Like 3

  • Member ID:  1,991
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  397
  • Content Count:  4,996
  • Reputation:   25,373
  • Achievement Points:  4,996
  • Days Won:  42
  • With Us For:  6,996 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  57

Posted

Αμα βάλεις εφαρμωστό κολάν και ανέβεις στον Λυκαβητό, πες να ανεβουμε και εμείς να ατενίζουμε εσένα! :D

  • Like 2

  • Member ID:  556
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  1,534
  • Content Count:  22,474
  • Reputation:   122,383
  • Achievement Points:  22,479
  • Days Won:  792
  • With Us For:  7,126 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Αμ δεν τρελαθηκα: θα φορεσω αρκουδοτομαρο και θα παω στην κουζινα να φαω τα κορν....Μα δεν τρωω κορν φλεηκς!!!???? Ποιος μου εκανε πλυση εγκεφαλου?????? :LeftRight:

  • Like 2

  • Member ID:  1,991
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  397
  • Content Count:  4,996
  • Reputation:   25,373
  • Achievement Points:  4,996
  • Days Won:  42
  • With Us For:  6,996 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  57

Posted

Η ξανθιά με το άσπρο κολάν!

  • Like 2

  • Member ID:  556
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  1,534
  • Content Count:  22,474
  • Reputation:   122,383
  • Achievement Points:  22,479
  • Days Won:  792
  • With Us For:  7,126 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

I KNEW IT!!!!! Τωρα θα δει...... :mafia:

 

 

(ποια? :lol: )

  • Like 2

  • Member ID:  218
  • Group:  Members
  • Topic Count:  10
  • Content Count:  431
  • Reputation:   324
  • Achievement Points:  431
  • Days Won:  0
  • With Us For:  7,155 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Posted
υγ.Axe? Καλυτερα να κανεις ενα μπανακι να ξελαμπικαρεις κιολας απο το να βαζεις χημικα συνεχεια imho! :jacc: :D

 

Χαζός είμαι?Με το Axe έχω κόψει το τσιγάρο...Είναι τόσο πυκνό γύρω μου στην ατμόσφαιρα που δεν τολμώ να πιάσω αναπτήρα,με όλο αυτό το οινόπνευμα flying around... :rainbow:

 

Btw,ελπίζω να κατάλαβες ότι αυτό και όλο το προηγούμενο ποστ μου ήταν μια υπερβολή/πλάκα...Εκτός αν πίστεψες ότι ο καλόγερος έχει δεί...ACTION!Όταν μιλάω σοβαρά φαίνεται... :cool:

:beer:

  • Like 2

  • Member ID:  556
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  1,534
  • Content Count:  22,474
  • Reputation:   122,383
  • Achievement Points:  22,479
  • Days Won:  792
  • With Us For:  7,126 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted
Χαζός είμαι?Με το Axe έχω κόψει το τσιγάρο...Είναι τόσο πυκνό γύρω μου στην ατμόσφαιρα που δεν τολμώ να πιάσω αναπτήρα,με όλο αυτό το οινόπνευμα flying around... :rainbow:

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Btw,ελπίζω να κατάλαβες ότι αυτό και όλο το προηγούμενο ποστ μου ήταν μια υπερβολή/πλάκα...Εκτός αν πίστεψες ότι ο καλόγερος έχει δεί...ACTION!Όταν μιλάω σοβαρά φαίνεται... :cool:

:beer:

 

Μετα το Μεγιστανα, η νεα υπερπαραγωγη ηρθε: Ο ΖΩΗΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ!!!!! :LeftRight:

 

 

 

υγ.Ναι βρε, απλα εχω ενα κολληταρι που χρησιμοποιει το Axe λες και ειναι νερακι. :P

  • Like 3
  • 2 months later...

  • Member ID:  3,230
  • Group:  Members
  • Topic Count:  15
  • Content Count:  70
  • Reputation:   174
  • Achievement Points:  70
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6,886 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  45

Posted

post-3230-1207951350_thumb.jpg

Τα comics για προωθηση των electronics :)

  • Like 10

  • Member ID:  5,259
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  207
  • Content Count:  9,437
  • Reputation:   77,215
  • Achievement Points:  9,439
  • Days Won:  100
  • With Us For:  6,649 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Και λίγο έχουν χρησιμοποιηθεί στη διαφήμιση τα κόμικς και τα καρτούν εδώ που τα λέμε... Σε χαρτί υγείας, αποσμητικά, σερβιέτες, χυμούς, γιαούρτια, παυσίπονα, κινητά (?), αυτοκίνητα... τα έχουν χρησιμοποιήσει;; Δεν τα έχουν (ακόμα)...!

  • Like 3
  • 5 weeks later...

  • Member ID:  3,230
  • Group:  Members
  • Topic Count:  15
  • Content Count:  70
  • Reputation:   174
  • Achievement Points:  70
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6,886 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  45

Posted

post-3230-1210534787_thumb.jpg post-3230-1210534837_thumb.jpg post-3230-1210534885_thumb.jpg post-3230-1210534930_thumb.jpg

 

Cheers!

  • Like 10
  • 10 months later...

  • Member ID:  4,271
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  509
  • Content Count:  2,536
  • Reputation:   14,116
  • Achievement Points:  2,555
  • Days Won:  13
  • With Us For:  6,773 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  45

Posted

Στο περιοδικό Ιχνευτής (κάτι σαν το περιοδικό Διαβάζω) τον Ιούλιο του 1986 έχουμε την κάτωθι 3σέλιδη παρακαλώ διαφήμιση της παραγωγής κόμικς της εποχής!!!Σκάναρα από τις φωτοτυπίες που έβγαλα αλλά η ποιότητα είναι η ίδια και στο πρωτότυπο.

 

post-4271-1238053019_thumb.jpg post-4271-1238053049_thumb.jpg

 

post-4271-1238053076_thumb.jpg

  • Like 9
  • 2 months later...

  • Member ID:  2,298
  • Group:  Members
  • Topic Count:  2,243
  • Content Count:  5,982
  • Reputation:   38,216
  • Achievement Points:  5,992
  • Days Won:  15
  • With Us For:  6,968 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου ένα διαφημιστικό φυλλάδιο της Red Bull που χρησιμοποιεί σκίτσα για την επεικόνιση του κόκκινου ταύρου που είναι στο λογότυπό της. Μικρού μεγέθους 8,50 x 11,50 με 9 "σπαστά" φύλλα που ανοίγουν σαν ακορντεόν (αν μπορεί να το πει κάποιος έτσι) και απεικονίσεις και απ' τις δύο πλευρές του έντυπου.

 

 

post-2298-1244220839_thumb.jpg

 

 

 

Δεν μπορώ να το περάσω στο σκάνερ γιατί όταν είναι όλα τα φύλλα ανοιχτά μακραίνει πολύ. Παραθέτω ένα μικρό δείγμα.

 

 

post-2298-1244220855_thumb.jpg

  • Like 9

  • Member ID:  4,271
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  509
  • Content Count:  2,536
  • Reputation:   14,116
  • Achievement Points:  2,555
  • Days Won:  13
  • With Us For:  6,773 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  45

Posted

Τα λόγια περιττά. Κύριοι, ευρηματικότης!!!!

 

:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

 

post-4271-1244624675_thumb.jpg

 

Τώρα καταλάβατε γιατί πίνω;

  • Like 10

  • Member ID:  9,719
  • Group:  Members
  • Topic Count:  19
  • Content Count:  66
  • Reputation:   307
  • Achievement Points:  66
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6,257 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  54

Posted

Και μία συναφή έκφραση στα ισπανικά. Αν ακούσεις ή δεις ποτέ την έκφραση "empinar el codo" που κυριολεκτικά σημαίνει "σηκώνω τον αγκώνα" μη φοβηθείς. Δεν πρόκειται να σε σηκώσει κανείς για να κάνεις κάποια δουλειά. Στην πράξη η έκφραση αυτή σημαίνει: πίνω πολύ αλκοόλ.

  • Like 6
  • 1 month later...

  • Member ID:  4,271
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  509
  • Content Count:  2,536
  • Reputation:   14,116
  • Achievement Points:  2,555
  • Days Won:  13
  • With Us For:  6,773 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  45

Posted (edited)

Δεκαετίας 1970. Από το www.mycomics.gr κι αναφέρεται και στο www.retromaniax.gr.

 

Προσέξτε τα κοινωνικά μηνύματα της εποχής: θα το βρείτε στον ΜΠΑΚΑΛΗ και ζητήστε από τη ΜΗΤΕΡΑ σας να σας το πάρει. Οι πατεράδες ΔΕΝ έχουνε ψυχή :)

 

post-4271-1248254299_thumb.jpg

Edited by rotagiatipino
  • Like 7

  • Member ID:  466
  • Group:  Members
  • Topic Count:  65
  • Content Count:  920
  • Reputation:   7,823
  • Achievement Points:  950
  • Days Won:  1
  • With Us For:  7,129 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  54

Posted

Του '70 είναι. Στο Μίκυ είχε μπει. Την έχω σκανάρει και εγώ για το Mycomics. :beer:

  • Like 6

  • Member ID:  4,271
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  509
  • Content Count:  2,536
  • Reputation:   14,116
  • Achievement Points:  2,555
  • Days Won:  13
  • With Us For:  6,773 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  45

Posted

Α ώστε από σένα το πήρανε ε;Τώρα που μπήκα είδα και τη διαφήμιση της ΠΕΠΣΙ. Σόρι, δεν αναφέρει πηγές ο συγκεκριμένος χρήστης αλλιώς θα ανέφερα κατευθείαν εσένα. Forgive me.

  • Like 2

  • Member ID:  466
  • Group:  Members
  • Topic Count:  65
  • Content Count:  920
  • Reputation:   7,823
  • Achievement Points:  950
  • Days Won:  1
  • With Us For:  7,129 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  54

Posted (edited)
Α ώστε από σένα το πήρανε ε;Τώρα που μπήκα είδα και τη διαφήμιση της ΠΕΠΣΙ. Σόρι, δεν αναφέρει πηγές ο συγκεκριμένος χρήστης αλλιώς θα ανέφερα κατευθείαν εσένα. Forgive me.

 

Όχι ρε συ..δεν νομίζω, δεν ξέρω, δεν πειράζει αυτό στην τελική..

Εδώ έχουμε δει άλλα και άλλα αποκλειστικά :oops:

Edited by crc
  • Like 3

  • Member ID:  1,790
  • Group:  Members
  • Topic Count:  131
  • Content Count:  8,253
  • Reputation:   33,469
  • Achievement Points:  8,594
  • Days Won:  35
  • With Us For:  7,015 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Τι ήταν η ΕΛΒΑ; Θυμάται κανείς τι προϊόντα έβγαζε γενικά; Δεν υπάρχει σήμερα, έτσι; :thinking:

  • Like 2
  • 6 months later...

  • Member ID:  3,230
  • Group:  Members
  • Topic Count:  15
  • Content Count:  70
  • Reputation:   174
  • Achievement Points:  70
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6,886 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  45

Posted

επιστρέφω στο forum με αφορμή μια διαφήμιση που πέτυχα στα αρχεία της εφημερίδας "Μακεδονία"

 

post-3230-126679458896_thumb.png

 

ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα :)

  • Like 10

  • Member ID:  7,467
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  364
  • Content Count:  1,062
  • Reputation:   12,365
  • Achievement Points:  1,062
  • Days Won:  45
  • With Us For:  6,413 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  71

Posted

Διαφήμιση της DIGEA για την επίγεια ψηφιακή τηλεόραση. Ένα τρισέλιδο κόμικ!

 

 

post-7467-1266948706,79_thumb.jpgpost-7467-1266948738,65_thumb.jpgpost-7467-1266948766,09_thumb.jpg

 

 

vaios/23-2-1010

  • Like 13

  • Member ID:  7,467
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  364
  • Content Count:  1,062
  • Reputation:   12,365
  • Achievement Points:  1,062
  • Days Won:  45
  • With Us For:  6,413 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  71

Posted

Διαφήμιση της Canon με καρεδάκια κόμικ.

 

 

post-7467-1267036309,3_thumb.jpg

 

 

vaios/24-2-2010

  • Like 12

  • Member ID:  7,467
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  364
  • Content Count:  1,062
  • Reputation:   12,365
  • Achievement Points:  1,062
  • Days Won:  45
  • With Us For:  6,413 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  71

Posted

Κασμήρια BRITANNIA σε διαφημιστική καταχώρηση του 1966.

 

post-7467-1267116149,63_thumb.jpg

 

------------------------------

Πηγή: "10 χρόνια διαφημίσεις" 1960-1969/ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΣ/1998

 

 

 

vaios/25-2-2010

  • Like 12

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.