Pavlos_RA Posted Tuesday at 05:52 PM Member ID: 42,778 Group: Members Topic Count: 26 Content Count: 628 Reputation: 3,776 Achievement Points: 654 Days Won: 15 With Us For: 480 Days Status: Online Last Seen: 11 min ago Posted Tuesday at 05:52 PM Έβλεπα περιστασιακά αναφορές στο διαδίκτυο σχετικά με τις φθηνές τιμές του εν λόγω καταστήματος όσον αφορά κόμικς σε φορμά Omnibus, και ήρθε η ώρα να το ψάξω και να ...εντυπωσιαστώ. Το imusic λοιπόν, είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης φυσικών αντιτύπων μουσικής και ταινιών, με έδρα τη Δανία, που ιδρύθηκε το 2005 και αργότερα επεκτάθηκε στα βιβλία και φυσικά, στις συγκεντρωτικές εκδόσεις κόμικς. Διαθέτει πράγματι άκρως ελκυστικές τιμές. Η πλειονότητα των τόμων DC Finest, για παράδειγμα, πωλείται στα 24 €. Στο περιζήτητο κομμάτι των Omnibus, αυτό που συμβαίνει συχνά είναι να πωλούνται κοντά σε έκπτωση 50% (δηλαδή πηγαίνοντας από αμερικανικές σε ευρωπαϊκές τιμές, 150 $ ➡️ 77,5 €, 100 $ ➡️ 52,5 € κοκ). Αν και οι προπαραγγελίες συναντώνται σε υψηλότερες τιμές, ήτοι το κατάστημα ακολουθεί αντίθετη γραμμή από τους ανταγωνιστές του. Στην κρίσιμη διάσταση των μεταφορικών, αυτά ξεκινούν από 9 € για έναν τόμο. Για τα άνωθεν εικονιζόμενα τρία Omnibus, η χρέωση διαμορφώνεται στα 17 €. Εύγε στους Δανούς! 5 4 Quote
ramirez Posted Wednesday at 12:55 PM Member ID: 2,298 Group: Members Topic Count: 2,232 Content Count: 5,968 Reputation: 38,175 Achievement Points: 5,978 Days Won: 15 With Us For: 6,959 Days Status: Offline Last Seen: 35 min ago Posted Wednesday at 12:55 PM Έχεις παραγγείλει απ' αυτούς για να γράψεις εντυπώσεις και επίπεδο πακεταρίσματος; Αν όχι, κάποιο άλλο άτομο; 3 Quote
Pavlos_RA Posted Wednesday at 01:39 PM Member ID: 42,778 Group: Members Topic Count: 26 Content Count: 628 Reputation: 3,776 Achievement Points: 654 Days Won: 15 With Us For: 480 Days Status: Online Last Seen: 11 min ago Author Posted Wednesday at 01:39 PM 39 min ago , ramirez said: Έχεις παραγγείλει απ' αυτούς για να γράψεις εντυπώσεις και επίπεδο πακεταρίσματος; Αν όχι, κάποιο άλλο άτομο; Όχι, θα προτιμηθούν όμως σίγουρα όταν το επιτρέπουν τα οικονομικά. Έχουν γενικά θετικές κριτικές στις πλατφόρμες, αλλά στα καθ' ημάς και ειδικά στον καθοριστικό παράγοντα της συσκευασίας, οι χρήστες του subreddit ονόματι Omnibus Collectors αναφέρουν ισχυρή ικανοποίηση από τον τρόπο που αποστέλλονται οι παραγγελίες. Χαρακτηριστικό θέμα από δύο μήνες πριν: imusic Packaging Feedback 4 Quote
Gwynplaine Posted Wednesday at 04:52 PM Member ID: 32,699 Group: Members Topic Count: 10 Content Count: 1,136 Reputation: 7,324 Achievement Points: 1,228 Days Won: 56 With Us For: 3,016 Days Status: Offline Last Seen: 5 hours ago Age: 43 Posted Wednesday at 04:52 PM @ Pavlos_RA ωραία ανακάλυψη!!! Έχει και πραγματακια από μουσική που ψάχνω! Θα κάνω τον επόμενο μήνα μια συνδυαστική με κόμικ (αν και από ξενόγλωσσα θα ξεκινήσω από Σεπτέμβριο... ίσως πάρω μόνο cd και κανένα μπλουζάκι) 3 Quote
Pavlos_RA Posted Wednesday at 06:01 PM Member ID: 42,778 Group: Members Topic Count: 26 Content Count: 628 Reputation: 3,776 Achievement Points: 654 Days Won: 15 With Us For: 480 Days Status: Online Last Seen: 11 min ago Author Posted Wednesday at 06:01 PM 44 min ago , Gwynplaine said: @ Pavlos_RA ωραία ανακάλυψη!!! Έχει και πραγματακια από μουσική που ψάχνω! Θα κάνω τον επόμενο μήνα μια συνδυαστική με κόμικ (αν και από ξενόγλωσσα θα ξεκινήσω από Σεπτέμβριο... ίσως πάρω μόνο cd και κανένα μπλουζάκι) Κρύβει όντως πληθώρα πειρασμών, με το καλό να σου έρθουν όλα όσα διαλέξεις! Είναι και στις εκδόσεις σε φορμά Absolute τεράστια παγίδα χρημάτων. Καθαρά προς χάριν κουβέντας (μιας και το πρώτο λόγω έλλειψης εκδοχής σε υψηλή ευκρίνεια και το δεύτερο λόγω ...οικιακής έλλειψης σε πικάπ, οδηγούνται στο να απορριφθούν), διαθέτει και αξιόλογο υλικό από το Evil Dead. Το κύκνειο άσμα του Bruce Campbell, στην υπερσειρά Ash vs. Evil Dead, σε πλήρη μορφή αλλά πιθανώς με απουσία αγγλικών υποτίτλων, προς 20 €. Αλλά και το Evil Dead: The Musical, με την ηχογράφηση του αυθεντικού θιάσου σε βινύλιο, προς 30,5 €. Η ευφάνταστη μουσικοθεατρική διασκευή της πρώτης ταινίας, που τις τελευταίες δύο δεκαετίες γνωρίζει επιτυχία περιοδεύοντας σε όλον τον κόσμο, και φέτος το φθινόπωρο πρόκειται να ανέβει «κοντά» στα μέρη μας, με παραστάσεις στη Γερμανία. Έπειτα από την Ισπανία το 2012, αυτή θα είναι η δεύτερη πλησιέστερη χώρα φιλοξενίας του έργου που κυριολεκτικά δεν διστάζει να μετατρέψει τους θεατές σε ισότιμους μετόχους του ...δράματος: 1 1 Quote
Gwynplaine Posted Wednesday at 06:43 PM Member ID: 32,699 Group: Members Topic Count: 10 Content Count: 1,136 Reputation: 7,324 Achievement Points: 1,228 Days Won: 56 With Us For: 3,016 Days Status: Offline Last Seen: 5 hours ago Age: 43 Posted Wednesday at 06:43 PM 40 min ago , Pavlos_RA said: Κρύβει όντως πληθώρα πειρασμών, με το καλό να σου έρθουν όλα όσα διαλέξεις! Είναι και στις εκδόσεις σε φορμά Absolute τεράστια παγίδα χρημάτων. Καθαρά προς χάριν κουβέντας (μιας και το πρώτο λόγω έλλειψης εκδοχής σε υψηλή ευκρίνεια και το δεύτερο λόγω ...οικιακής έλλειψης σε πικάπ, οδηγούνται στο να απορριφθούν), διαθέτει και αξιόλογο υλικό από το Evil Dead. Το κύκνειο άσμα του Bruce Campbell, στην υπερσειρά Ash vs. Evil Dead, σε πλήρη μορφή αλλά πιθανώς με απουσία αγγλικών υποτίτλων, προς 20 €. Αλλά και το Evil Dead: The Musical, με την ηχογράφηση του αυθεντικού θιάσου σε βινύλιο, προς 30,5 €. Η ευφάνταστη μουσικοθεατρική διασκευή της πρώτης ταινίας, που τις τελευταίες δύο δεκαετίες γνωρίζει επιτυχία περιοδεύοντας σε όλον τον κόσμο, και φέτος το φθινόπωρο πρόκειται να ανέβει «κοντά» στα μέρη μας, με παραστάσεις στη Γερμανία. Έπειτα από την Ισπανία το 2012, αυτή θα είναι η δεύτερη πλησιέστερη χώρα φιλοξενίας του έργου που κυριολεκτικά δεν διστάζει να μετατρέψει τους θεατές σε ισότιμους μετόχους του ...δράματος: Θα αντικαταστήσω το deluxe v for vendetta με το absolute ...που μόνο deluxe δεν είναι...το χαρτί είναι τσιγαροχαρτο. 2 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.