Captain Cooper Posted February 1 Member ID: 32,676 Group: Members Topic Count: 203 Content Count: 1,825 Reputation: 11,887 Achievement Points: 1,906 Days Won: 17 With Us For: 3,031 Days Status: Offline Last Seen: 1 hour ago Age: 40 Posted February 1 Το Avengers: United They Stand είναι μία τηλεοπτική σειρά κινουμένων σχεδίων που κυκλοφόρησε το 1999 και διήρκησε 13 επεισόδια. Πρόκειται ουσιαστικά για την πρώτη τηλεοπτική μεταφορά των Εκδικητών σε αυτόνομη δική τους σειρά. Η ομάδα ωστόσο δεν αποτελείται από τα κλασικά αρχικά μέλη της σειράς, με εξαίρεση τον Ant-Man και τη Wasp. Αντίθετα απαρτίζεται από τον Hawkeye, τον Vision, τη Scarlet Witch, την Tigra, τον Falcon και τον Wonder-Man. Οι Iron man, Captain America και Thor εμφανίζονται σε ένα πλάνο στους τίτλους έναρξης αλλά μόνο οι δύο πρώτοι εμφανίστηκαν σε ένα επεισόδιο ο καθένας. Κράτησε για 13 επεισόδια με το πρώτο να προβάλλεται στις 30 Οκτωβρίου του 1999 και το τελευταίο στις 26 Φεβρουαρίου 2000. Την ίδια περίοδο κυκλοφόρησε και μία βραχύβια ομότιτλη σειρά κόμικ, με δημιουργούς τους Ty Templeton και Derec Aucoin. Η σειρά διήρκησε 7 τεύχη κάποια από τα οποία διαδραματίζονται πριν από αυτή και κάποια κατά τη διάρκειά της. Βασικός αντίπαλος των Εκδικητών ήταν ο Ούλτρον και ο Ζόντιακ, εμφανίζονται όμως και άλλοι αντίπαλοι. Βασικά θέματα της σειρά είναι ο συνεχής φόβος του Ant-Man ότι δε μπορεί να σταθεί ως αρχηγός, συγκρινόμενος με τους Iron man, Captain America και Thor, η σχέση της Scarlet Witch με τους Vision και Wonder-Man καθώς η φοβία της Tigra ότι είναι κατώτερη σε σχέση με τους άλλους. Οι στολές των ηρώων είναι περισσότερο πολύχρωμες και απλοποιημένες σε σχέση με τα κόμικ. Πριν τη μάχη μπαίνουν σε κάποιο είδος θαλάμων όπου η στολή τους αναβαθμίζεται (σε στυλ Power Ranger) με επιπλέον εξαρτήματα και πανοπλία. Η σειρά μάλλον δεν προβλήθηκε ποτέ επίσημα στην ελληνική τηλεόραση, καθώς δεν υπάρχουν διαθέσιμες καταγραφές ή αναφορές για μετάδοσή της από ελληνικό τηλεοπτικό κανάλι, ωστόσο σήμερα διατίθεται στο Disney+. Σχόλια Θεωρώ ότι η σειρά δεν είναι τόσο τραγική όσο παρουσιάζεται σε διάφορες κριτικές, όπου χαρακτηρίζεται ως η χειρότερη σειρά κινουμένων σχεδίων της Marvel. Σίγουρα έπρεπε να μην επιλεγεί αυτή η σύνθεση, η οποία βασιζόταν μάλλον στους West Coast Avengers, και η σειρά να εστιάσει σε περισσότερο πρωτοκλασάτους χαρακτήρες. Θεωρώ ότι σε κάποια σημεία χρειαζόταν να έχεις μία γνώση των κόμικ για να καταλάβεις τους ήρωες και τις ιστορίες τους. Επίσης ναι οι στολές ήταν χάλια. Δε μου άρεσε επίσης ότι επιλέχθηκε οι Εκδικητές να δέχονται σε κύρια βάση εντολές από την Κυβέρνηση. Ωστόσο είχε και τις καλές στιγμές του και έδινε ιδιαίτερη έμφαση στις σχέσεις μεταξύ των ηρώων και τη δυναμική της ομάδας, κάτι που βρήκα ιδιαίτερα ενδιαφέρον. 4 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.