Jump to content

Recommended Posts

Τίτλος:
ΔΕΚΑΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΑΤΩΜΑ (ΤΟ)
Σενάριο/Kείμενα:
John Wagner, Alan Grant
Σχέδιο:
Jose' Ortiz
Σχέδιο εξωφύλλου:
Jose' Ortiz
Hμερ. έκδοσης:
26-11-2025
Εξώφυλλα:
1 + 1 Οπισθόφυλλα ΕΔΩ - Λίστα Κυκλοφορίας
Τεύχη:
1
Κατηγορία:
Αυτοτελές
Είδος εντύπου:
Κόμικ
Βιβλιοδεσία:
Καρφίτσα
Περιεχόμενο:
Τρόμου/Θρίλερ
Μέγεθος:
17.0 x 21.0
Σελίδες:
44
Χρώμα:
Ασπρόμαυρο (ΑΜ)
Μετάφραση:
Γαβριήλ Τομπαλίδης
Προέλευση:
Βρετανική
ISBN:
978-618-206-224-1
Ονομαστική τιμή:
3.90€

  • Member ID:  3,930
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  763
  • Content Count:  13,433
  • Reputation:   108,550
  • Achievement Points:  13,468
  • Days Won:  142
  • With Us For:  6,823 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  68

Posted

TO13OPATOMA_0001.jpg  TO13OPATOMA_0001z.jpg

 

Όμορφη επανέκδοση ιστοριών τρόμου που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στα Ελληνικά μέσα από τις σελίδες του περιοδικού Αγόρι. Περιέχονται 9  σύντομες ασπρόμαυρες ιστορίες τρόμου, η αρχική κυκλοφορία των οποίων έγινε στο Αγγλικό περιοδικό Scream το 1984.

Η μετάφραση είναι του Γαβριήλ Τομπαλίδη, ο οποίος προλογ;iζει και την έκδοση. Υπάρχει επίσης και αναφορά στην δημιουργία των ιστοριών, ενός εκ των σεναριογράφων, του Άλαν Γκραντ.

Από τις ιστορίες που διάβαζα το 13ο πάτωμα όποτε έπεφτε στα χέρια μου το Αγόρι. Άλλωστε ο Ortiz' είναι από τους σχεδιαστές που έχω σε εκτίμηση.

Διαβάζεται άνετα και σήμερα (ο τρόμος δεν έχει χρονικά όρια) και επιπλέον με την διάδοση της τεχνητής νοημοσύνης είναι και αρκετά επίκαιρο.

 

:Paingiver:

  • Like 23
  • Respect 1
  • Thanks 6

  • Member ID:  31,217
  • Group:  Members
  • Topic Count:  41
  • Content Count:  1,481
  • Reputation:   10,965
  • Achievement Points:  1,502
  • Days Won:  1
  • With Us For:  3,861 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  1

Posted (edited)

Πολύ όμορφη έκδοση. Σαν είδος δεν είναι ακριβώς my cup of tea, αλλά η ιστορία παρουσιάζει ενδιαφέρον, την διάβασα ευχάριστα και το σχέδιο το βρήκα ωραίο. Επίσης μου άρεσε πολύ το χαρτί που επιλέχθηκε, νομίζω ότι ταιριάζει γάντι στην έκδοση. Και το εξώφυλλο-οπισθόφυλλο είναι χοντρούτσικο και πλαστικοποιημένο. Η τιμή στα 3,90€ θεωρώ πως είναι okay, τίμια. Μακάρι να δούμε πολλά ακόμη τεύχη όπως αυτό. Εγώ θα τα αγοράσω σίγουρα, σχεδόν ό,τι κόμικ και αν είναι.
Όμως δεν θα έπρεπε ο τίτλος της παρουσίασης να αναγράφει «ΤΟ ΔΕΚΑΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΑΤΩΜΑ» αφού έτσι είναι γραμμένος ο τίτλος πάνω (και μέσα) στην έκδοση;

Edited by jimakoszs97
  • Like 10
  • Thanks 4
  • Dr Paingiver changed the title to ΤΟ ΔΕΚΑΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΑΤΩΜΑ

  • Member ID:  3,930
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  763
  • Content Count:  13,433
  • Reputation:   108,550
  • Achievement Points:  13,468
  • Days Won:  142
  • With Us For:  6,823 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  68

Posted
1 hour ago, jimakoszs97 said:

Όμως δεν θα έπρεπε ο τίτλος της παρουσίασης να αναγράφει «ΤΟ ΔΕΚΑΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΑΤΩΜΑ» αφού έτσι είναι γραμμένος ο τίτλος πάνω (και μέσα) στην έκδοση;

 

@ jimakoszs97  @ Θοδωρής Καραπάνος  Απόλυτα σωστό, φταίω εγώ που γράφτηκε έτσι. :sad1:

Διόρθωσα τον τίτλο στο θέμα και τώρα κάποιος από την ΔΟ ας το διορθώσει και στο πινακάκι.

 

:Paingiver:

  • Like 10
  • Thanks 1

  • Member ID:  1,790
  • Group:  Members
  • Topic Count:  131
  • Content Count:  8,246
  • Reputation:   33,461
  • Achievement Points:  8,587
  • Days Won:  35
  • With Us For:  7,013 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Τι να πω; Να πω ότι γουστάρω άσχημα που κυκλοφόρησε αυτό εδώ και μάλιστα ως εκπληξάρα τελευταίας στιγμής της εκδοτικής; yahoo.gif Αναμένουμε και άλλες τέτοιες εκπλήξεις απ' τον Λεωκράτη Ανεμοδουρά και προσωπικά τον ευχαριστώ πολύ που μου έκανε τέτοιο δώρο! Θα το βάλω σύντομα σε παραγγελία μαζί με άλλα πραγματάκια που θέλω, καλώς εχόντων των πραγμάτων μέσα στο Δεκέμβριο. Αφιερώματα κι αναφορές στο εν λόγω κόμικ έχουν γίνει στο παρελθόν εδώ κι εδώ. Μακάρι να δούμε κι άλλα απ' το χώρο του Φανταστικού που είχαν δημοσιευτεί σε πολυθεματικά περιοδικά στο παρελθόν.

  • Like 13

  • Member ID:  32,406
  • Group:  Members
  • Topic Count:  104
  • Content Count:  3,861
  • Reputation:   38,812
  • Achievement Points:  3,909
  • Days Won:  167
  • With Us For:  3,130 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  45

Posted
10 ώρες πριν, Dr Paingiver είπε:

Διόρθωσα τον τίτλο στο θέμα και τώρα κάποιος από την ΔΟ ας το διορθώσει και στο πινακάκι.

Επίσης πρέπει να διορθωθεί και το χρώμα.:)

  • Like 6
  • Thanks 3

  • Member ID:  9,911
  • Group:  Members
  • Topic Count:  36
  • Content Count:  2,591
  • Reputation:   27,484
  • Achievement Points:  2,637
  • Days Won:  13
  • With Us For:  6,242 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  53

Posted
6 hours ago, Mandrake said:

! Θα το βάλω σύντομα σε παραγγελία μαζί με άλλα πραγματάκια που θέλω, καλώς εχόντων των πραγμάτων μέσα στο Δεκέμβριο. 

 

Αν έχεις σκοπό να αγοράσεις πάνω από €30, μη το βάλεις στην παραγγελία. Το δίνουν δώρο...

  • Like 9
  • Respect 1
  • Thanks 1

  • Member ID:  3,930
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  763
  • Content Count:  13,433
  • Reputation:   108,550
  • Achievement Points:  13,468
  • Days Won:  142
  • With Us For:  6,823 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  68

Posted
2 hours ago, hudson said:

Επίσης πρέπει να διορθωθεί και το χρώμα.:)

 

 

Αυτό δεν είναι δικό μου λάθος.... :D 

 

:Paingiver:

  • Like 9
  • Thanks 1

  • Member ID:  1,790
  • Group:  Members
  • Topic Count:  131
  • Content Count:  8,246
  • Reputation:   33,461
  • Achievement Points:  8,587
  • Days Won:  35
  • With Us For:  7,013 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted
3 ώρες πριν, archon είπε:

 

Αν έχεις σκοπό να αγοράσεις πάνω από €30, μη το βάλεις στην παραγγελία. Το δίνουν δώρο...

 

Στο καλάθι είμαι ήδη πάνω από 110€ και το είχα συμπεριλάβει! Κάπου πήρε το μάτι μου την πληροφορία αυτή αλλά δεν το είχα πολυκαταλάβει! Σ' ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση! :beer:

  • Like 8

  • Member ID:  36,975
  • Group:  Moderator
  • Topic Count:  180
  • Content Count:  5,070
  • Reputation:   27,509
  • Achievement Points:  3,030
  • Days Won:  146
  • With Us For:  1,991 Days
  • Status:  Online
  • Last Seen:  
  • Age:  17

Posted
17 ώρες πριν, Dr Paingiver είπε:

 

@ jimakoszs97  @ Θοδωρής Καραπάνος  Απόλυτα σωστό, φταίω εγώ που γράφτηκε έτσι. :sad1:

Διόρθωσα τον τίτλο στο θέμα και τώρα κάποιος από την ΔΟ ας το διορθώσει και στο πινακάκι.

 

:Paingiver:

 

7 ώρες πριν, hudson είπε:

Επίσης πρέπει να διορθωθεί και το χρώμα.:)

Διορθώθηκαν!:cheers3:

4 ώρες πριν, Dr Paingiver είπε:

 

 

Αυτό δεν είναι δικό μου λάθος.... :D 

 

:Paingiver:

Χε χε, σόρυ, δική μου πατάτα ήταν, λόγω κεκτημένης ταχύτητας...!!!:blob7:

  • Like 10

  • Member ID:  32,676
  • Group:  Members
  • Topic Count:  203
  • Content Count:  1,825
  • Reputation:   11,887
  • Achievement Points:  1,906
  • Days Won:  17
  • With Us For:  3,031 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  40

Posted

Το διάβασα κι εγώ σήμερα. Δεν έχω διαβάσει τόσο πολύ «Αγόρι» οπότε δε θυμόμουν τη συγκεκριμένη σειρά. Δεν ξέρω αν θα την τιμούσα αν δεν δινόταν ως δώρο. Διαβάστηκε όμως ευχάριστα και το ασπρόμαυρο του πάει πολύ. Πράγματι αν και 40 ετών κόμικ είναι εξαιρετικά επίκαιρο όπως ανέφερε και ο @ Dr Paingiver .

  • Like 10

  • Member ID:  9,911
  • Group:  Members
  • Topic Count:  36
  • Content Count:  2,591
  • Reputation:   27,484
  • Achievement Points:  2,637
  • Days Won:  13
  • With Us For:  6,242 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  53

Posted

Μιας και ο Λεωκράτης, έχει δείξει οτι έχει μια αδυναμία στις ιστορίες του "Αγοριού", άντε να δούμε και τον DoomLord, να πέσουν τα τσιμέντα!

 

:ftsgr:

  • Like 4
  • Respect 4

  • Member ID:  2,298
  • Group:  Members
  • Topic Count:  2,243
  • Content Count:  5,982
  • Reputation:   38,213
  • Achievement Points:  5,992
  • Days Won:  15
  • With Us For:  6,966 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Το Doomlord είναι τεράστιο σε μέγεθος, εκδοτικά δεν έχει νόημα. Με το Meltdown Man (ελληνικός τίτλος "Σε άλλη διάσταση") ναι, θα πέσουν τα τσιμέντα...

  • Like 6
  • Thanks 1

  • Member ID:  35,513
  • Group:  Members
  • Topic Count:  7
  • Content Count:  1,314
  • Reputation:   6,464
  • Achievement Points:  1,383
  • Days Won:  13
  • With Us For:  2,361 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Posted

  Υπάρχουν και άλλες ιστοριες απο το 13ο πατωμα ή μονο αυτες οι 9??

παρα πολύ καλή έκδοση, επειδή δεν ειχα ποτε επαφη με το αγορι δεν γνωριζα τις συγκεκριμένες ιστορίες

  • Like 3

  • Member ID:  2,298
  • Group:  Members
  • Topic Count:  2,243
  • Content Count:  5,982
  • Reputation:   38,213
  • Achievement Points:  5,992
  • Days Won:  15
  • With Us For:  6,966 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Ναι, η ορίτζιναλ σειρά της δεκαετίας του '80 έχει κυκλοφορήσει στα αγγλικά σε 3 τόμους των 176 σελίδων ο καθένας...

  • Like 5
  • Thanks 3

  • Member ID:  35,513
  • Group:  Members
  • Topic Count:  7
  • Content Count:  1,314
  • Reputation:   6,464
  • Achievement Points:  1,383
  • Days Won:  13
  • With Us For:  2,361 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Posted
On 12/12/2025 στο 1:45 ΠΜ, ramirez είπε:

ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ Μ.Η?

  • Like 1

  • Member ID:  32,699
  • Group:  Members
  • Topic Count:  10
  • Content Count:  1,148
  • Reputation:   7,464
  • Achievement Points:  1,240
  • Days Won:  58
  • With Us For:  3,023 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Posted (edited)
On 12/12/2025 at 1:45 AM, ramirez said:

Ναι, η ορίτζιναλ σειρά της δεκαετίας του '80 έχει κυκλοφορήσει στα αγγλικά σε 3 τόμους των 176 σελίδων ο καθένας...

Μακάρι να τα βγάζανε όλα... Διασκεδαστική σειρά με σταθερό team και ποιότητα...μου αρέσει που o Μαξ αλλάζει χώρους δράσης σε επόμενες ιστορίες (δεν κάνω αλλα σποιλερ).

Edited by Gwynplaine
  • Like 7
  • Thanks 1

  • Member ID:  694
  • Group:  Members
  • Topic Count:  69
  • Content Count:  763
  • Reputation:   3,734
  • Achievement Points:  777
  • Days Won:  2
  • With Us For:  7,100 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Θυμαται κανεις αραγε τον Minimax lol.

  • Like 1
  • Funny 1
  • 2 weeks later...

  • Member ID:  2,322
  • Group:  Members
  • Topic Count:  25
  • Content Count:  5,335
  • Reputation:   42,006
  • Achievement Points:  5,409
  • Days Won:  109
  • With Us For:  6,963 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  47

Posted

Δεν θα το έπαιρνα ποτέ. Το παρέλαβα ως δώρο από τις εκδόσεις και το διάβασα μονορουφι. Το ευχαριστήθηκα φουλ. Διασκεδαστικό όσο δεν πάει. Δεν το περίμενα. Είναι σούπερ vintage προφανώς αλλά έβγαζε όλη αυτή την cultιλα των βρετανικών κόμικ εκεινης της εποχης. Εννοείται ότι θα πάρω και τα άλλα. :vampir:

  • Like 8

  • Member ID:  2,298
  • Group:  Members
  • Topic Count:  2,243
  • Content Count:  5,982
  • Reputation:   38,213
  • Achievement Points:  5,992
  • Days Won:  15
  • With Us For:  6,966 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted
On 4/12/2025 στο 11:35 ΠΜ, archon είπε:

Μιας και ο Λεωκράτης έχει δείξει ότι έχει μια αδυναμία στις ιστορίες του "Αγοριού", άντε να δούμε και τον DoomLord, να πέσουν τα τσιμέντα!

 

Μια που είχε αναφερθεί εδώ, να σημειώσω πως η Ιρλανδική Hibernia Comics μέσα στο 2026 θα αρχίσει να εκδίδει το Doomlord σε περιορισμένα αντίτυπα (μια που η Hibernia είναι 1 άτομο όλη κι όλη). Η πρώτη συλλογή θα έχει όλα τα επεισόδια που είχαν τυπωθεί ως photo stories, και κατόπιν θα ακολουθήσουν συλλογές με ιστορίες που είχαν κανονικό σκίτσο...

 

  • Like 6
  • Respect 2
  • Thanks 1

  • Member ID:  34,230
  • Group:  Members
  • Topic Count:  15
  • Content Count:  961
  • Reputation:   8,660
  • Achievement Points:  1,048
  • Days Won:  4
  • With Us For:  2,631 Days
  • Status:  Online
  • Last Seen:  
  • Age:  36

Posted

Να γράψω και εδώ μια κριτική, μιας και το διάβασα πρόσφατα.Το βρήκα πάρα πολύ καλή επιλογή για τέτοια έκδοση promo.  

Η ιστορία έχει την κλασσική αγγλική αφήγηση της εποχής με ιστορίες 4-5 σελίδων. Αν και παλιά δεν κουράζει στην ανάγνωση και προσωπικά πέρασα πολύ ωραία.

Ένα χαραλό continuity, που φαίνεται να πιγαίνει σιγά σιγά σε μια ιστορία με συνέχεια και αναμένω να δω τα επόμενα τευχάκια.

 

Η έκδοση είναι μικρή και όχι με το καλύτερο χαρτί, αλλά ακόμα και αυτό δεν με χάλασε, ίσα ίσα προσθέτει ατμόσφαιρα στην όλη ανάγνωση.

  • Like 10

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.