Dr Paingiver Posted November 27, 2025 Member ID: 3,930 Group: Veterans Topic Count: 763 Content Count: 13,433 Reputation: 108,550 Achievement Points: 13,468 Days Won: 142 With Us For: 6,823 Days Status: Offline Last Seen: 5 hours ago Age: 68 Posted November 27, 2025 Όμορφη επανέκδοση ιστοριών τρόμου που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στα Ελληνικά μέσα από τις σελίδες του περιοδικού Αγόρι. Περιέχονται 9 σύντομες ασπρόμαυρες ιστορίες τρόμου, η αρχική κυκλοφορία των οποίων έγινε στο Αγγλικό περιοδικό Scream το 1984. Η μετάφραση είναι του Γαβριήλ Τομπαλίδη, ο οποίος προλογ;iζει και την έκδοση. Υπάρχει επίσης και αναφορά στην δημιουργία των ιστοριών, ενός εκ των σεναριογράφων, του Άλαν Γκραντ. Από τις ιστορίες που διάβαζα το 13ο πάτωμα όποτε έπεφτε στα χέρια μου το Αγόρι. Άλλωστε ο Ortiz' είναι από τους σχεδιαστές που έχω σε εκτίμηση. Διαβάζεται άνετα και σήμερα (ο τρόμος δεν έχει χρονικά όρια) και επιπλέον με την διάδοση της τεχνητής νοημοσύνης είναι και αρκετά επίκαιρο. 23 1 6 Quote
jimakoszs97 Posted December 1, 2025 Member ID: 31,217 Group: Members Topic Count: 41 Content Count: 1,481 Reputation: 10,965 Achievement Points: 1,502 Days Won: 1 With Us For: 3,861 Days Status: Offline Last Seen: Tuesday at 06:50 PM Age: 1 Posted December 1, 2025 (edited) Πολύ όμορφη έκδοση. Σαν είδος δεν είναι ακριβώς my cup of tea, αλλά η ιστορία παρουσιάζει ενδιαφέρον, την διάβασα ευχάριστα και το σχέδιο το βρήκα ωραίο. Επίσης μου άρεσε πολύ το χαρτί που επιλέχθηκε, νομίζω ότι ταιριάζει γάντι στην έκδοση. Και το εξώφυλλο-οπισθόφυλλο είναι χοντρούτσικο και πλαστικοποιημένο. Η τιμή στα 3,90€ θεωρώ πως είναι okay, τίμια. Μακάρι να δούμε πολλά ακόμη τεύχη όπως αυτό. Εγώ θα τα αγοράσω σίγουρα, σχεδόν ό,τι κόμικ και αν είναι. Όμως δεν θα έπρεπε ο τίτλος της παρουσίασης να αναγράφει «ΤΟ ΔΕΚΑΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΑΤΩΜΑ» αφού έτσι είναι γραμμένος ο τίτλος πάνω (και μέσα) στην έκδοση; Edited December 1, 2025 by jimakoszs97 10 4 Quote
Dr Paingiver Posted December 1, 2025 Member ID: 3,930 Group: Veterans Topic Count: 763 Content Count: 13,433 Reputation: 108,550 Achievement Points: 13,468 Days Won: 142 With Us For: 6,823 Days Status: Offline Last Seen: 5 hours ago Age: 68 Author Posted December 1, 2025 1 hour ago, jimakoszs97 said: Όμως δεν θα έπρεπε ο τίτλος της παρουσίασης να αναγράφει «ΤΟ ΔΕΚΑΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΑΤΩΜΑ» αφού έτσι είναι γραμμένος ο τίτλος πάνω (και μέσα) στην έκδοση; @ jimakoszs97 @ Θοδωρής Καραπάνος Απόλυτα σωστό, φταίω εγώ που γράφτηκε έτσι. Διόρθωσα τον τίτλο στο θέμα και τώρα κάποιος από την ΔΟ ας το διορθώσει και στο πινακάκι. 10 1 Quote
Mandrake Posted December 2, 2025 Member ID: 1,790 Group: Members Topic Count: 131 Content Count: 8,246 Reputation: 33,461 Achievement Points: 8,587 Days Won: 35 With Us For: 7,013 Days Status: Offline Last Seen: 11 hours ago Posted December 2, 2025 Τι να πω; Να πω ότι γουστάρω άσχημα που κυκλοφόρησε αυτό εδώ και μάλιστα ως εκπληξάρα τελευταίας στιγμής της εκδοτικής; Αναμένουμε και άλλες τέτοιες εκπλήξεις απ' τον Λεωκράτη Ανεμοδουρά και προσωπικά τον ευχαριστώ πολύ που μου έκανε τέτοιο δώρο! Θα το βάλω σύντομα σε παραγγελία μαζί με άλλα πραγματάκια που θέλω, καλώς εχόντων των πραγμάτων μέσα στο Δεκέμβριο. Αφιερώματα κι αναφορές στο εν λόγω κόμικ έχουν γίνει στο παρελθόν εδώ κι εδώ. Μακάρι να δούμε κι άλλα απ' το χώρο του Φανταστικού που είχαν δημοσιευτεί σε πολυθεματικά περιοδικά στο παρελθόν. 13 Quote
hudson Posted December 2, 2025 Member ID: 32,406 Group: Members Topic Count: 104 Content Count: 3,861 Reputation: 38,812 Achievement Points: 3,909 Days Won: 167 With Us For: 3,130 Days Status: Offline Last Seen: 6 hours ago Age: 45 Posted December 2, 2025 10 ώρες πριν, Dr Paingiver είπε: Διόρθωσα τον τίτλο στο θέμα και τώρα κάποιος από την ΔΟ ας το διορθώσει και στο πινακάκι. Επίσης πρέπει να διορθωθεί και το χρώμα. 6 3 Quote
archon Posted December 2, 2025 Member ID: 9,911 Group: Members Topic Count: 36 Content Count: 2,591 Reputation: 27,484 Achievement Points: 2,637 Days Won: 13 With Us For: 6,242 Days Status: Offline Last Seen: 8 hours ago Age: 53 Posted December 2, 2025 6 hours ago, Mandrake said: ! Θα το βάλω σύντομα σε παραγγελία μαζί με άλλα πραγματάκια που θέλω, καλώς εχόντων των πραγμάτων μέσα στο Δεκέμβριο. Αν έχεις σκοπό να αγοράσεις πάνω από €30, μη το βάλεις στην παραγγελία. Το δίνουν δώρο... 9 1 1 Quote
Dr Paingiver Posted December 2, 2025 Member ID: 3,930 Group: Veterans Topic Count: 763 Content Count: 13,433 Reputation: 108,550 Achievement Points: 13,468 Days Won: 142 With Us For: 6,823 Days Status: Offline Last Seen: 5 hours ago Age: 68 Author Posted December 2, 2025 2 hours ago, hudson said: Επίσης πρέπει να διορθωθεί και το χρώμα. Αυτό δεν είναι δικό μου λάθος.... 9 1 Quote
Mandrake Posted December 2, 2025 Member ID: 1,790 Group: Members Topic Count: 131 Content Count: 8,246 Reputation: 33,461 Achievement Points: 8,587 Days Won: 35 With Us For: 7,013 Days Status: Offline Last Seen: 11 hours ago Posted December 2, 2025 3 ώρες πριν, archon είπε: Αν έχεις σκοπό να αγοράσεις πάνω από €30, μη το βάλεις στην παραγγελία. Το δίνουν δώρο... Στο καλάθι είμαι ήδη πάνω από 110€ και το είχα συμπεριλάβει! Κάπου πήρε το μάτι μου την πληροφορία αυτή αλλά δεν το είχα πολυκαταλάβει! Σ' ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση! 8 Quote
Θοδωρής Καραπάνος Posted December 2, 2025 Member ID: 36,975 Group: Moderator Topic Count: 180 Content Count: 5,070 Reputation: 27,509 Achievement Points: 3,030 Days Won: 146 With Us For: 1,991 Days Status: Online Last Seen: 15 min ago Age: 17 Posted December 2, 2025 17 ώρες πριν, Dr Paingiver είπε: @ jimakoszs97 @ Θοδωρής Καραπάνος Απόλυτα σωστό, φταίω εγώ που γράφτηκε έτσι. Διόρθωσα τον τίτλο στο θέμα και τώρα κάποιος από την ΔΟ ας το διορθώσει και στο πινακάκι. 7 ώρες πριν, hudson είπε: Επίσης πρέπει να διορθωθεί και το χρώμα. Διορθώθηκαν! 4 ώρες πριν, Dr Paingiver είπε: Αυτό δεν είναι δικό μου λάθος.... Χε χε, σόρυ, δική μου πατάτα ήταν, λόγω κεκτημένης ταχύτητας...!!! 10 Quote
Captain Cooper Posted December 2, 2025 Member ID: 32,676 Group: Members Topic Count: 203 Content Count: 1,825 Reputation: 11,887 Achievement Points: 1,906 Days Won: 17 With Us For: 3,031 Days Status: Offline Last Seen: 52 min ago Age: 40 Posted December 2, 2025 Το διάβασα κι εγώ σήμερα. Δεν έχω διαβάσει τόσο πολύ «Αγόρι» οπότε δε θυμόμουν τη συγκεκριμένη σειρά. Δεν ξέρω αν θα την τιμούσα αν δεν δινόταν ως δώρο. Διαβάστηκε όμως ευχάριστα και το ασπρόμαυρο του πάει πολύ. Πράγματι αν και 40 ετών κόμικ είναι εξαιρετικά επίκαιρο όπως ανέφερε και ο @ Dr Paingiver . 10 Quote
archon Posted December 4, 2025 Member ID: 9,911 Group: Members Topic Count: 36 Content Count: 2,591 Reputation: 27,484 Achievement Points: 2,637 Days Won: 13 With Us For: 6,242 Days Status: Offline Last Seen: 8 hours ago Age: 53 Posted December 4, 2025 Μιας και ο Λεωκράτης, έχει δείξει οτι έχει μια αδυναμία στις ιστορίες του "Αγοριού", άντε να δούμε και τον DoomLord, να πέσουν τα τσιμέντα! 4 4 Quote
ramirez Posted December 5, 2025 Member ID: 2,298 Group: Members Topic Count: 2,243 Content Count: 5,982 Reputation: 38,213 Achievement Points: 5,992 Days Won: 15 With Us For: 6,966 Days Status: Offline Last Seen: 7 hours ago Posted December 5, 2025 Το Doomlord είναι τεράστιο σε μέγεθος, εκδοτικά δεν έχει νόημα. Με το Meltdown Man (ελληνικός τίτλος "Σε άλλη διάσταση") ναι, θα πέσουν τα τσιμέντα... 6 1 Quote
Comichunter Posted December 11, 2025 Member ID: 35,513 Group: Members Topic Count: 7 Content Count: 1,314 Reputation: 6,464 Achievement Points: 1,383 Days Won: 13 With Us For: 2,361 Days Status: Offline Last Seen: 53 min ago Age: 43 Posted December 11, 2025 Υπάρχουν και άλλες ιστοριες απο το 13ο πατωμα ή μονο αυτες οι 9?? παρα πολύ καλή έκδοση, επειδή δεν ειχα ποτε επαφη με το αγορι δεν γνωριζα τις συγκεκριμένες ιστορίες 3 Quote
ramirez Posted December 11, 2025 Member ID: 2,298 Group: Members Topic Count: 2,243 Content Count: 5,982 Reputation: 38,213 Achievement Points: 5,992 Days Won: 15 With Us For: 6,966 Days Status: Offline Last Seen: 7 hours ago Posted December 11, 2025 Ναι, η ορίτζιναλ σειρά της δεκαετίας του '80 έχει κυκλοφορήσει στα αγγλικά σε 3 τόμους των 176 σελίδων ο καθένας... 5 3 Quote
Comichunter Posted December 13, 2025 Member ID: 35,513 Group: Members Topic Count: 7 Content Count: 1,314 Reputation: 6,464 Achievement Points: 1,383 Days Won: 13 With Us For: 2,361 Days Status: Offline Last Seen: 53 min ago Age: 43 Posted December 13, 2025 On 12/12/2025 στο 1:45 ΠΜ, ramirez είπε: ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ Μ.Η? 1 Quote
Gwynplaine Posted December 13, 2025 Member ID: 32,699 Group: Members Topic Count: 10 Content Count: 1,148 Reputation: 7,464 Achievement Points: 1,240 Days Won: 58 With Us For: 3,023 Days Status: Offline Last Seen: 32 min ago Age: 43 Posted December 13, 2025 (edited) On 12/12/2025 at 1:45 AM, ramirez said: Ναι, η ορίτζιναλ σειρά της δεκαετίας του '80 έχει κυκλοφορήσει στα αγγλικά σε 3 τόμους των 176 σελίδων ο καθένας... Μακάρι να τα βγάζανε όλα... Διασκεδαστική σειρά με σταθερό team και ποιότητα...μου αρέσει που o Μαξ αλλάζει χώρους δράσης σε επόμενες ιστορίες (δεν κάνω αλλα σποιλερ). Edited December 13, 2025 by Gwynplaine 7 1 Quote
AARDVARK Posted December 15, 2025 Member ID: 694 Group: Members Topic Count: 69 Content Count: 763 Reputation: 3,734 Achievement Points: 777 Days Won: 2 With Us For: 7,100 Days Status: Offline Last Seen: 1 hour ago Posted December 15, 2025 Θυμαται κανεις αραγε τον Minimax lol. 1 1 Quote
Manitou Posted December 27, 2025 Member ID: 2,322 Group: Members Topic Count: 25 Content Count: 5,335 Reputation: 42,006 Achievement Points: 5,409 Days Won: 109 With Us For: 6,963 Days Status: Offline Last Seen: Thursday at 12:34 PM Age: 47 Posted December 27, 2025 Δεν θα το έπαιρνα ποτέ. Το παρέλαβα ως δώρο από τις εκδόσεις και το διάβασα μονορουφι. Το ευχαριστήθηκα φουλ. Διασκεδαστικό όσο δεν πάει. Δεν το περίμενα. Είναι σούπερ vintage προφανώς αλλά έβγαζε όλη αυτή την cultιλα των βρετανικών κόμικ εκεινης της εποχης. Εννοείται ότι θα πάρω και τα άλλα. 8 Quote
ramirez Posted December 27, 2025 Member ID: 2,298 Group: Members Topic Count: 2,243 Content Count: 5,982 Reputation: 38,213 Achievement Points: 5,992 Days Won: 15 With Us For: 6,966 Days Status: Offline Last Seen: 7 hours ago Posted December 27, 2025 On 4/12/2025 στο 11:35 ΠΜ, archon είπε: Μιας και ο Λεωκράτης έχει δείξει ότι έχει μια αδυναμία στις ιστορίες του "Αγοριού", άντε να δούμε και τον DoomLord, να πέσουν τα τσιμέντα! Μια που είχε αναφερθεί εδώ, να σημειώσω πως η Ιρλανδική Hibernia Comics μέσα στο 2026 θα αρχίσει να εκδίδει το Doomlord σε περιορισμένα αντίτυπα (μια που η Hibernia είναι 1 άτομο όλη κι όλη). Η πρώτη συλλογή θα έχει όλα τα επεισόδια που είχαν τυπωθεί ως photo stories, και κατόπιν θα ακολουθήσουν συλλογές με ιστορίες που είχαν κανονικό σκίτσο... 6 2 1 Quote
Lelis Posted December 29, 2025 Member ID: 34,230 Group: Members Topic Count: 15 Content Count: 961 Reputation: 8,660 Achievement Points: 1,048 Days Won: 4 With Us For: 2,631 Days Status: Online Last Seen: 7 min ago Age: 36 Posted December 29, 2025 Να γράψω και εδώ μια κριτική, μιας και το διάβασα πρόσφατα.Το βρήκα πάρα πολύ καλή επιλογή για τέτοια έκδοση promo. Η ιστορία έχει την κλασσική αγγλική αφήγηση της εποχής με ιστορίες 4-5 σελίδων. Αν και παλιά δεν κουράζει στην ανάγνωση και προσωπικά πέρασα πολύ ωραία. Ένα χαραλό continuity, που φαίνεται να πιγαίνει σιγά σιγά σε μια ιστορία με συνέχεια και αναμένω να δω τα επόμενα τευχάκια. Η έκδοση είναι μικρή και όχι με το καλύτερο χαρτί, αλλά ακόμα και αυτό δεν με χάλασε, ίσα ίσα προσθέτει ατμόσφαιρα στην όλη ανάγνωση. 10 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.